DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 12 13 14 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

mk2
post 29 Jan 2011, 19:42
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




O idee ar fi sa schimbi soferul (vorbesc foarte serios).
Unii oameni sunt mai colerici, altii mai linistiti. Si de aici ies mari diferente la consum.

Daca mergi doar pe distante scurte, la ore de varf si mai ai si un stil mai special de condus este foarte posibil sa ajungi la 10%. Mai ales pe frigul asta.

In orice caz asta e doar o idee. Tu iti stii situatia cel mai bine.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trotineta
post 29 Jan 2011, 20:20
Post #392


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 17 May 08




QUOTE(sablici_tomy @ 29 Jan 2011, 14:38)
Cel cu dieselul care consuma mult,nu am inteles e normal sa consume 10L/100km prin oras?
*


Eu zic ca nu este normal consumul care ai precizat mai sus , eu am o solenza diesel de nou , ...e adevarat ca inca nu are foaerte multi km. dar niciodata nu am trecut de 8 litri : asta la consum urban (Brasov)- iarna + mers in gol ca sa dezghet cat de cat geamurile.


--------------------
dacia solenza 2004/1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sparco
post 31 Jan 2011, 17:44
Post #393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 January 11




QUOTE(procurorus @ 28 Oct 2003, 21:32)
deci nu se merita asa ceva, doar daca o tii in fata blocului!
eu incerc sa schimb impresii pt ca ma gandesc sa cumpar o slz, si cred ca va fi clima.
*


De ce spui asta? :-? eu am slz diesel si nu e asa cum spune cnv ca se rupe`n doua cand porneste ! Mai mult,am 215 mii de km facuti cu masina si nu am facut absolut nimic la motor smile.gif!Merge ceas.Nu am schimbat decat kit-ul de la ambreaj in atatia Km nimic mai mult smile.gif.Eu zic ca este o masina reusita pt tzara noastra.iar motorul de 1.9 de pe slz mi se pare mult mai fiabil(fiabil ma refer la injectoare si pompa biggrin.gif ) decat 1.5-ul de pe logan :-j Cand zic ca nu am facut nimic la motor,pe langa set motor si alte balarii ma refer si la sistemul de alimentare ,pompa de injectie si injectoare.Sunt puse de producator,nici macar nu le-am desfacut vreodata !

31 Jan 2011, 17:48:
QUOTE(adr @ 3 Jan 2004, 15:29)
daca avantajul este doar pretul mai mic al carburantului atunci nu ar fi mai buna o benzinara cu instalatie de gaz, chiar cu riscul pierderii garantiei ?
*


din punctu meu de vedere,GPL-u e o porcarie mare !

31 Jan 2011, 17:51:
am 215 mii si n`am facut nik la motor smile.gif ! decat am schimbat ambreaju si capetele de cheie biggrin.gif

This post has been edited by sparco: 31 Jan 2011, 17:51


--------------------
Dacia Solenza 1.9D Berlina 2004,Avantage - CT 06 NFJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 31 Jan 2011, 18:11
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Faptul ca a ta n-a avut nimic, nu inseamna ca toate aceste masini sunt fiabile. Asa cum nici nu inseamna ca daca e una care se strica mai mereu, toate au o fiabilitate proasta.

De asemenea, e de mirare cum de ai reusit sa scapi de eterna problema a acestui motor, si anume simptomul "martor bujii aprins".

Cat despre comparatia cu dci-ul nici nu mai zic. Ca posesor de ambele, iti pot spune ca dci-ul este deasupra la toate capitolele: putere, cuplu, consum, zgomot, vibratii si (cel putin in cazul meu) fiabilitate.

Nu zic ca solenza diesel e o masina rea, dar nici extraordinara nu e.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sablici_tomy
post 3 Feb 2011, 14:38
Post #395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 January 11




sint sofer de 23 ani profesionist nu e vorba de sofat ,am mai avut doua solenze una pe motorina a consumat 5,5% si una pe benzina mpi a consumat max.7% dar astea fiind mai noi de aceea m-am intors la aceasta marca dar de data asta nu pot sa ma dumiresc nici testerul nu arata nimic probleme, de mers merge perfect,porneste pe gerul asta la sfert de cheie dar consuma enorm,am verificat furtun retur daca nu e infundat,nu are nimic care sa dea de gindit,va rog idei nu ironii,multumesc


--------------------
Dacia Solenza 1,9D 2004 - AR06VPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nheo
post 4 Feb 2011, 17:37
Post #396


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 13 January 09
From: Galati




Salut.MK2 subscriu la cele spuse de Sparqo.Am o Solenza 1.9d din 12.2003 cu 197000km in bord,nu prea obinuiesc sa ridic capota caci nu trebuie sa completez ulei la motor,am cam 11000 cu actualul schimb si este la 1/3 intre min si max,i-am dat de proba 165km/h pe ceas cu toate ca viteza ei maxima constructiva e de 155/h,am avut si eu problema cu martorul de bujii care ramanea aprins dar am reusit s-o rezolv singur momentan,asa ca raman la parerea ca e mai fiabila dacat1,5dci.Mentionez faptul ca la majoritatea prietenilor care au 1,5dci au avut probleme cu injectoarele pana in 100.000km,ceilalti poate sunt mai norocosi.Nu neg faptul ca 1.9 este mai galagios,dar la capitolul demaraj nu m-a facut niciodata de rusine,cel putin pana la 130-140 se duce in forja,pe la 3000de ture are cam 120,la 160/h ajunge la 4000 de ture,se duce si peste dar nu recomand.Stima,asta e parerea mea,pentru spatiu,mi-as lua Logan tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004/1.9d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 5 Feb 2011, 16:55
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




@sablici_tony: Nu am vrut sa te "jignesc" in vreun fel, doar ca am intalnit cateva persoane care forjau masina de o rupeau si dupa aceea se vaitau ca le consuma mult, ca ce domne e diesel si ar trebui sa consume putin.

Cat despre 5,5 % consum poate vrei sa spui consum mediu cu mult mers p-afara, ca urban prin Bucuresti si pe frigul asta ma indoiesc foarte tare ca poti scade sub 7-7,5%.

@nheo: Am aproape 100 mii cu fiecare. Tot ceea ce pot spune e ca mult mai multe belele mi-a facut solenza. Iar la condus e mult mai placut dci-ul.

In plus daca cineva m-ar pune sa aleg intre cele 2, as alege intotdeauna dci-ul, chit ca poate peste ceva vreme m-ar costa ceva mai mult reparatiile (sa nu uitam ca ambele motoare au niste bube destul de serioase, care o data si o data tot te lovesc).

Apropo, cum ai rezolvat singur martorul de bujii?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evil_2009
post 5 Feb 2011, 17:57
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 20 June 09
From: BUCURESTI




QUOTE(mk2 @ 5 Feb 2011, 17:55)
@sablici_tony: Nu am vrut sa te "jignesc" in vreun fel, doar ca am intalnit cateva persoane care forjau masina de o rupeau si dupa aceea se vaitau ca le consuma mult, ca ce domne e diesel si ar trebui sa consume putin.

Cat despre 5,5 % consum poate vrei sa spui consum mediu cu mult mers p-afara, ca urban prin Bucuresti si pe frigul asta ma indoiesc foarte tare ca poti scade sub 7-7,5%.

@nheo: Am aproape 100 mii cu fiecare. Tot ceea ce pot spune e ca mult mai multe belele mi-a facut solenza. Iar la condus e mult mai placut dci-ul.

In plus daca cineva m-ar pune sa aleg intre cele 2, as alege intotdeauna dci-ul, chit ca poate peste ceva vreme m-ar costa ceva mai mult reparatiile (sa nu uitam ca ambele motoare au niste bube destul de serioase, care o data si o data tot te lovesc).

Apropo, cum ai rezolvat singur martorul de bujii?
*


uite aici un baiat care le are pe ambele la fel ca mine wink.gif
eu sunt proprietar de slz diesel si conduc logan diesel 12 ore de la 6 dim la 6 seara in buc !
loganu e a lu tata fac taxi cu el 6 zile pe saptamana cate 150 de km pe zi.
la consum loganu e mai bun , la zgomot la fel loganu , la spatiu loganu , dar la piese , la intretinere si la cuplu solenza e peste .
DACA as avea bani logan as lua , daca nu as avea solenza as lua pt ca : piesele sunt de dacie 1 , 2 motorina merge si cu "aleata" ( daca ai pe cineva ) , 3 injectoare ce nu pica niciodata


--------------------
dacia solenza 1.9 d + logan 1.5 dci europa / laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lilon_77
post 14 Feb 2011, 21:31
Post #399


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 10 February 10




nheo......cum ai reusit sa rezolvi problema cu bujia?astept un raspuns...merci! excl.gif


--------------------
dacia solenza 1.9D 2004-confort - metropola 78 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nheo
post 3 Mar 2011, 17:50
Post #400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 13 January 09
From: Galati




Scuze de intarziere cu raspunsul,nu pot trimite PM ca am posturi prea putine.Dupa ce o perioada am pornit la a doua cheie,pornit turat cu martor bujii aprins la a doua cheie pornea normal,am observat ca daca las contact pus pana se stinge martorul de bujii si ledul rosu de stare,iau contactul dupa care dau imediat la cheie fara sa astept nici un bec sa se stinga porneste de fiecare data normal.Poate merge doar la mine,dar imi era ciuda ca n-am descoperit mai devreme faza asta,de unde trag concluzia ca defectiunea e strict electronica.Poate gresesc,pana atunci va salut si la cat mai putine probleme.


--------------------
Dacia Solenza 2004/1.9d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 12 13 14
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 21:45
Forum Renault