SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
![]() ![]() ![]() |
SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
procurorus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 28 October 03 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2007/ 1,5 dci viata este simpla, noi o facem complicata!
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Nu sunt posesor dar iti pot spune parerile dupa drive test: motorul este zgomotos (asemanator cu Aro 244 D), nu prea trepideaza in mers, in schimb, la pornire si la oprire, ai impresia neplacuta ca masina se va despica in doua si motorul o va lua la fuga .....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
procurorus |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 28 October 03 ![]() |
deci nu se merita asa ceva, doar daca o tii in fata blocului!
eu incerc sa schimb impresii pt ca ma gandesc sa cumpar o slz, si cred ca va fi clima. |
--------------------
Renault
Megane II
2007/ 1,5 dci viata este simpla, noi o facem complicata!
|
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Gindeste-te ca la Diesel nu ai servo-directie si nici A/C. Tu stii cel mai bine cit de mult te intereseaza confortul termic vara si cit de strimte sunt spatiile unde parchezi.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Valentine |
![]()
Post
#5
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
si eu o sa cumpar o clima zilele astea - rugam actuali posesori sa posteze chestiunile f. importante (concluziile mai ales in topicul deschis special la tips and tricks).
de exemplu eu am aflat ca nu trebuie sa le platesc 1,000,000 lei celor de la latin-efe pentru triunghi, trusa medicala, si becuri / sigurante de schimb. ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Nu le platesti nimic, da-i dracu'! N-ai vreo paguba de trusa pe acasa , sa cumperi un kit de improspatare ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#7
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Spunele ca le dai 1mil daca te lasa sa ii f**i (© MoneyTalks)
![]() ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
cata |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Desi s-au mai discutat avantajele si dezavantajele slz diesel,daca pt tine ac si servodirectia nu reprezinta ceva strict necesar si esti dispus sa suporti un zgomot general mai mare+vibratii atunci te vei bucura deplin de economia facuta cu ocazia fiecarei alimentari.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
alex |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Liviu, acum sunt accesorii cica, fac parte din categoria: mocheta portbagaj, lumina portbagaj
![]() |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Liviu |
![]()
Post
#10
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
hai mai .. lasa economia .... mie daca imi dai cadou o masina care sa consume 1.5L/100Km in regim urban dar in care sa se auda motorul ca la tractor si in care sa nu pot vorbi cu pasagerul din dreapta ca nu ne auzim, nu merg cu ea nici sa ma impusti ..
Recunosc .. or fi altii care sa suporte sunetele pentru salvarea buzunarului dar eu nu sunt unul dintre ei ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Valentine |
![]()
Post
#11
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
da am sunat la vocea clientului si vin cu masina doar la modelele produse din 1 septembrie.
Atentie cumparatori: 1.4mpi cu airbag nu inseamna neaparat produs dupa 1 septembrie (i.e. ranforsari, trusa medicala moca, etc.) ci pot sa insemne cele produse la export si refuzate!!! |
--------------------
Ford
Focus
2009
|
|
procurorus |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 28 October 03 ![]() |
QUOTE si eu o sa cumpar o clima zilele astea - rugam actuali posesori sa posteze chestiunile f. importante (concluziile mai ales in topicul deschis special la tips and tricks). dupa cate probleme sunt mentionate pe forum parca imi vine sa-mi iau mai bine un matiz! ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2007/ 1,5 dci viata este simpla, noi o facem complicata!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#13
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
s-a mai spus .... acest forum nu este facut ca sa NE LAUDAM masinile .. ci ca sa NE PLANGEM de ele .. asa ca veti gasi NUMAI PROBLEME descrise ...
![]() Nu e dracu chiar asa de negru ... eu am DSN de un an jumate (1 an si 5 luni), am mers cu masinutza asta 80.000 KM si nu am avut mari probleme cu ea .... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Valentine |
![]()
Post
#14
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
la toate masinile sunt probleme numai ca aici se plang numai cei cu solenze - si de fapt multe din probleme nu sunt chiar probleme, ci mai mult intrebari.
Probleme reale (grave) nu prea stiu sa aiba. Matizu' in schimb .... in plus urca-te si tu intr-una (matiz) ca mie mi se pare ca daca dau mai tare cu punmul in usa imi intra pe partea cealalta! |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Valentine |
![]()
Post
#15
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
good point liviu - ai fost mai rapid
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
asarban |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Spunele ca le dai 1mil daca te lasa sa ii f**i (© MoneyTalks) ![]() ![]() TE INSELI! Am cautat de m-am spart unde scrie ca ar fi obligatorii la CUMPARARE! Nope! Noi am avut bafta! Desteptii de la Dacia au interpretat gresit ca "orice masina trebuie dotata cu...." Asa e, trebuie dotata, dar de PROPRIETAR pentru INMATRICULARE! Adica de bibanul care o cumpara! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
alex |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Va rog eu, terminati cu comparatiile astea Matiz-Solenza.
QUOTE Dat fiind faptul ca Solenza are acum airbag o sa compar Matiz SE POWER PLUS cu Solenza Scala 1.4 MPI. Solenza are 75cp fata de cei 51cp ai matizului, la o diferenta de doar 50kg in favoarea celei din urma. Solenza are cuplu de 114Nm@2800rpm fata de 68,6Nm@4600rpm Consumul urban al solenzei este de 8.3 litrii/100km (motor de 1.4l) iar al matizului este de 7,4 litrii/100km (motor de 0.8l). Diferenta la consumul extraurban este de doar 0.6 litrii in favoarea matizului. Stabilitatea solenzei pe sosea este net superioara matizului iar viteza de 130km/h poate fi aleasa oricand ca viteza de croaziera. Cu matizul mai greu avand in vedere ca viteza maxima constructiva este de 144km/h. La confort si dotari interioare lucrurile sunt cam egale (noroc ca nu comparam cu matizul ala de are tapiseria usilor din panza ). Pretul este de 6.520 euro pt. solenza si 7.240 pentru matiz. Daca mai luam in calcul si spatiul mult mai mare oferit de solenza si impasul in care se afla Daewoo Romania poti alege o masina buna si in oras si la drum lung sau o conserva buna de fatait prin oras. |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
ashu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nu sunt posesor dar iti pot spune parerile dupa drive test: motorul este zgomotos (asemanator cu Aro 244 D), nu prea trepideaza in mers, in schimb, la pornire si la oprire, ai impresia neplacuta ca masina se va despica in doua si motorul o va lua la fuga ..... Ma, nu m-am suit inca in solenza diesel si nu stiu exact cum face, dar asa, ca fapt divers, Pejoulicaul meu, ca orisice diesel, e si el cam smucit la pornire si la oprire. Si e motor de ultima generatie, HDI, common-rail, kestii-trestii. Ideea e ca e normal sa faca asa dieselu, mi-a explicat mie un prieten mai demult de ce da nu mai retin exact. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
bogdanu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 January 04 From: ploiest ![]() |
Chiar n-are nimeni 1.9D p-aici...Benzinistilor! Eu am 1.9D Advantage, 5000 km cu ea, merg zi de zi prin Buc. Ma mira ca unii au atatea probleme cu benzinele. Cotetul meu nici macar nu scartaie vreo chestie. Singura problema a fost turometrul care a inceput sa functioneze dupa vreo 150 de km si o palma buna in cutia cu sigurante. De atunci nici o problema ,merge 165 pe ceas si consuma in medie, mixt 5,8.
|
-------------------- |
|
Wolfmark |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Pai cine crezi mah ca prefera sa cumpere o masina cu dotari mai putzine (servo & AC prin partzi), cu un motor oricum mai zgomotos si mai lenes ... care are un consum cu maxim 2% mai putzin ca o benzinara?
|
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
dragOn |
![]()
Post
#21
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, cred că o să le kam dea gratis, că nu se vând!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
bogdanu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 January 04 From: ploiest ![]() |
Intr-un fel aveti dreptate,dar depinde cat mergi cu masina. Eu merg mult (cam 650 km/saptamana) altfel nu luam diesel.In Buc. a mea nu sare de 7,5% iar o SLZ pe benzina ajunge la 10%. In bani asta inseamna ca pe mine ma costa sa merg numai in oras cca.165k /100km, iar pe voi va costa cam cu vreo 100k mai mult. Pentru mine acest calcul inseamna ca economisesc cam 600kx4= 2 400 000/luna. Nu e chiar putin... Nu stiu cat ati mers voi cu dizelu, eu am si SLZ benzina si pot spune ca dizelu e mai elastic si mai placut la condus decat benzina, iar chestia cu zgomotul e cam relativa...la 120 la ora amandoua fac la fel. In plus dizelu sta incomparabil mai bine pe viraje.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#23
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar diesel-ul trage mai bine la turatii mici deci e ideal pentru urcari dar, sincer sa fiu eu prefer MPI-ul. De ce? Motor mai puternic, zgomot mai redus la turatii mari, servodirectie, A/C (pe Clima si Scala), pret mult mai mic de achizitie (pai cu cat dai pe Avantage iti iei o Scala si-ti mai raman parca vreo 100 EUR si ai servo si A/C). Ref. la consum diferenta nu este chiar atat de mare intre diesel si benzina incat sa justifice ideea amortizarii in timp a investitiei mai ales ca incepand cu 1 ianuarie benzinariile nu mai livreaza la pompe decat motorina euro nu-stiu-cat care se apropie vertiginos de pretul benzinei fara pb. Rationamentul este valabil pt. mine care merg cam 200-250 km/luna. Si inca o chestie. Consumul mai depinde si de cat de tare mergi cu ea. Daca mergi linistit poti sa scoti lejer cam 7-8% in oras. Spre exemplu eu rareori depasesc in oras 2500 de ture.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu recomand nimanui sa ia Diesel non-turbo. Oricit de bine e manufacturat, daca nu are in circa o turbina care sa-i sufle in gura e prea lenta pentru uz uman (
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
asarban |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Sa nu fim atat de categorici!
Totul depinde de ce vrei de la o masina! Daca as avea firma de taxiuri as lua numai SLZ Diesel Tineti cont de fiabilitatea motoarelor diesel, de faptul ca rezista muuuult mai mult...de costurile de intretinere mai mici, de consumul mai mic, de costul combustibilului mai mic! POate ca omu' nu vrea sa faca liniute cu masina, poate ca e ff multumit de cum merge masina! Clio 1,5 dci are 65CP SLZ 1,9 are 64 CP Care ar fi diferenta? La o greutate egala? Asa ca nu fiti carcotasi inutil si nu va mai dati cocosi cu masinile voastre pe benzina! Cat priveste diferenta dintre pretul benzinei si al motorinei: Eu la a mea bagam numai banzina de la Rompetrol 98+ euro4 de 29 000 lei! Acum bag numai motorina OMV euro 4 de 24.500 lei Diferenta e de 4000 lei/litru! Daca voi comparati motorina de top cu benzina de kkt de 25000 atunci daaaaaaa, nu e nici o diferenta! Decat ca eu o sa vand masina la 150 000 km fara sa ma uit la motor iar voi pe la 100 000 o sa inceapa sa traga prost, sa-i pice catalizatorul si o sa incepeti cu lamentatiile ca de ce! De benzina proasta, de aia! (PS Ieri am venit in curul unei DSN care NU avea catalizator! Dupa 50km de serpentine, timp in care am mers doar pe recirculare, la o oprire mai lunga m-am dat jos si l-am intrebat pe ala daca are probleme cu catalizatorul! Nu avea, il daduse jos singur inca din prima zi! I-am comunicat ca in aceste conditii daca nu se da la o parte singur il imping in prapastie!) |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#26
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Păcat că la banii pe care îi dai pe mașină nu poți avea un comfort sporit A/C și servodirecție!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
bogdanu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 January 04 From: ploiest ![]() |
Asta e adevarat, dotarea cuprinde doar geamuri electrice, cass cu 4 boxe, proiectoare de ceata, tetiere spate si tapiserie de velur. Faza cu spatiul pt compresorul Ac si servo, care cica e prea mic, e vrajeala ca sa nu ridice costul de vanzare. Au loc bine -merci. Eu am avut un clio I phase2, tot cu 1.9D F8Q,care le avea pe amandoua, iar spatiul de sub capota era mai mic. Pacat, fiindca F8Q e un motor greu de daramat ( Clio l-am luat cu 100k km si am mai facut eu cu el inca o suta de mii fara absolut nici o interventie la motor. Iarna trcuta a pornit "sfert" la -24g, iar ulei papa cca 300g in 8000km cu 200 000km in bord). Diesele am mai avut in trcut dar F8Q este intr-adevar un motor fara probleme. Iti aduci aminte de el doar cand schimbi uleiul.(la clio mergeam cu ulei SHPD Caterpillar care la camioane se schimba la 150 000km. eu il schimbam la 25 000 iar filtrul la 8000). Iar directia de SLZ 1.9 e un pic suparatoare la manevrele pe loc insa nu mi se pare obositoare.Cutia de viteze merge insa excelent- intra usor in orice treapta, nu agata si nu are nici un fel de recul la accelerare si decelerare ( maica-mea are o Xsara HDI iar cutia are un recul si o imprecizie de te apuca nervii. La Symbol 1.5 dci face la fel). Clio 1.5 dci o fi avand el aceiasi 65 de cai, insa cu 18oNM e mult mai sprinten si unui amic nu-i haleste decat 5.5 in oras.....dar costa si cu 4 000 de euroi mai mult...
|
-------------------- |
|
adr |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
daca avantajul este doar pretul mai mic al carburantului atunci nu ar fi mai buna o benzinara cu instalatie de gaz, chiar cu riscul pierderii garantiei ?
|
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#29
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Chiar sunt curios dacă și-a pus cineva!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE daca avantajul este doar pretul mai mic al carburantului atunci nu ar fi mai buna o benzinara cu instalatie de gaz, chiar cu riscul pierderii garantiei ? Nenea, matale nu obisnuiesti sa citesti tot? Vezi in postul meu ca am scris MAI MULTE AVANTAJE! Diferenta de cost la combustibil e doar unul 2.Fiabilitate 3. Robustete 4.costuri exploatare mai mici 5 cost de revanzare mai mare 6.viata mai lunga 7consum mai mic Mai vrei? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 21:27 |