DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

klaus
post 3 Jan 2004, 18:28
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Aia cu motorul Diesel foarte fiabil, ramane de vazut pentru motoarele astea puse pe Dacia. Alea de pe papuci cica nu ar fi chiar asa de fiabile cum se zice de clio-ul ala de mai sus...Ramane de vazut daca si Solenzele vor avea aceleasi probleme ca papucii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Jan 2004, 18:45
Post #32


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Instalatie de gaz am vazut la n Solenze facute taxiuri. Cu garantia nu stiu cum e, dar banuiesc ca daca faci operatia intr-un service agreat atunci nu are nimic, cred. E cam ca si cu alarmele.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 3 Jan 2004, 18:52
Post #33


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




nu cred - alarma totusi in influenteaza cu nimic motorul, si alte componente esentiale ale masinii, pe cand instalatia GPL ...

oricum cand ti-ai pus se presupune ca te risti de la inceput smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 3 Jan 2004, 18:53
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




QUOTE

Nenea, matale nu obisnuiesti sa citesti tot?
Vezi in postul meu ca am scris MAI MULTE AVANTAJE! Diferenta de cost la combustibil e doar unul
2.Fiabilitate
3. Robustete
4.costuri exploatare mai mici
5 cost de revanzare mai mare
6.viata mai lunga
7consum mai mic

Mai vrei?


Mai vreau !
Atata timp cat nu sunt demonstrate in timp avantajele de mai sus nu exista.
Si inca ceva: mi-a spus o persoana importanta de la Dacia ca Solenza nu este proiectata sa reziste cu un motor diesel. Concluziile trage-le singur.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 3 Jan 2004, 18:57
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Instalatie de gaz am vazut la n Solenze facute taxiuri. Cu garantia nu stiu cum e, dar banuiesc ca daca faci operatia intr-un service agreat atunci nu are nimic, cred. E cam ca si cu alarmele.


presupun ca ai vazut la cobalcescu, si altii care sunt si dealeri dacia si probabil au si service autorizat (??). Si inca ceva: garantia la taxiuri este mai scurta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Jan 2004, 19:21
Post #36


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pt. adr:
Presupun ca ai citat din asarban, ca vazui un [/quote] pe acolo icon_twisted.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 3 Jan 2004, 19:27
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




[quote]Pt. adr:
Presupun ca ai citat din asarban, ca vazui un [/quote] pe acolo icon_twisted.gif[/quote]

exact


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 3 Jan 2004, 19:27
Post #38


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




de ce nu mentionati aici ca pe langa costuri mai mari de revizie la diesel si asigurarea obligatorie este foarte mare fata de benzina.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 3 Jan 2004, 19:56
Post #39


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




adică, cu cât mai mare?


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 3 Jan 2004, 20:28
Post #40


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




1201 - 1400 cmc 1,280,000 lei /an
1801 - 2000 cmc 2,140,000 lei/an


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 3 Jan 2004, 20:28
Post #41


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




poate si casco este mai mare... cine stie .. smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 3 Jan 2004, 20:47
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
poate si casco este mai mare... cine stie .. smile.gif


casco se calculeaza ca procent din valoarea masinii, de obicei intre 3,5 si 7 % / an, in functie de conditii si firma care ti-o asigura.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 3 Jan 2004, 22:37
Post #43


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




a, da uitasem smile.gif .. diferenta de la RCA probabil provine de la capacitatea cilindrica a motorului, nu ?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 4 Jan 2004, 00:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Pai, nu cred ca Dacia e cea mai buna alegere daca vrei sa faci "liniutze" deci nu conteaza aceste aspect. Dinpotriva, consider ca poti face fata ca un erou in trafic cu un diesel nonturbo. Eu unul stiu ca am facut. La drum lung se va vedea adevarul... atunci cind schimbi a 3-a in depasire sa iesi din cacao. Non turbo sux!


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jan 2004, 01:59
Post #45


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu stiu ce taxiuri erau dar de firma oricum. Si chiar daca erau de la Cobalcescu care e si service autorizat ce m-ar impiedica pe mine, persoana fizica, sa merg la acelasi service autorizat si sa-mi pun instalatie de gaz. Tu zici ca taxiurile au garantie mai mica si ai dreptate, dar nu prea conteaza. E garantie si aia si se poate pierde la fel cum se poate pierde una mai mare.
Chestia cu retrogradatul in depasiri e adevarata dar merge si reversul: diesel-ul urca serpentinele fara probleme intr-a treia (vezi Predeal) in timp ce o benzinara este turata de mama focului intr-a doua pentru a face fata rezonabil.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Jan 2004, 18:06
Post #46


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Chestia cu retrogradatul in depasiri e adevarata dar merge si reversul: diesel-ul urca serpentinele fara probleme intr-a treia (vezi Predeal) in timp ce o benzinara este turata de mama focului intr-a doua pentru a face fata rezonabil.

Tu stii ca eu pe serpentine merg cu a 3-a pe la 3500-4000 rpm ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 4 Jan 2004, 19:09
Post #47


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

Tu stii ca eu pe serpentine merg cu a 3-a pe la 3500-4000 rpm ?

La diezel nu ai avea nevoie de o asemenea turație pentru a obține aceeași putere!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Jan 2004, 19:10
Post #48


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu ma refeream strict la faza cu benzinarul supraturat intr-a doua....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jan 2004, 19:13
Post #49


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Poate, dar sigur in masina sau cu maxim o persoana. Asa am fost si eu la Brasov in prima duminica din decembrie si am mers bine (desi era viscol) dar eram doar eu si cu inca o pesoana in masina plus o geanta anemica in spate (80kg eu, 53 cealalta persoana, iar genta mai mult de 10 nu avea, deci cam 140-145 kg). Dar sa te vad cu masina incarcata. Iar daca tu mergeai cu a 3-a la 3500-4000 rpm cu diesel-ul mergeai cu a 4-a la 2000 rpm in aceleasi conditii. In toate cazurile, mersul pe serpentine tine nu nmai de masina dar si de experienta soferului si un diesel va bate la fund intotdeauna o benzinara (in aceeasi categorie, ca daca iei acum diesel-ul de pe Dacia si compari cu motorul pe benzina de 2l de la BMW degeaba).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 4 Jan 2004, 19:14
Post #50


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Înțelegi la ce mă refer! La diesel nu e nevoie de turare (adică consum plus uzuri) pentru a obține aceeași putere!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 4 Jan 2004, 19:52
Post #51


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




am si eu o intrebare aici: care motor dpv al aliajelor folosite este mai scump de produs , unul pe benzina sau unul pe motorina ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 4 Jan 2004, 20:27
Post #52


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Depinde!
Daca vorbim de motoare de top...costa cam la fel!
Daca vorbim de unele clasice... dieselul e de fonta...benzina de aliaj de aluminiu...
dracu stie, nu cred ca e asa de mare diferenta!
Diferenta de pret vine din marja ffffffffffff mica de toleranta la strictetea pieselor, adica un diesel tre sa fie facut supercalumea ca sa mearga!

Si io nu pricep faza cu retrogradatul in depasiri!
Io depasesc cu dieselul mai bine decat cu DSN! In treapta a V-a apas pedala usor la fund si imi scald urechile in sunetul turbinei in timp ce depasesc!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 4 Jan 2004, 20:35
Post #53


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




dar și ține pe măsură!

Mesaj trimis prin WAP


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 4 Jan 2004, 23:17
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
In treapta a V-a apas pedala usor la fund si imi scald urechile in sunetul turbinei in timp ce depasesc!


Revino cu picioarele pe pamint, vorbim de un diesel care nu "suiera" cind apesi acceleratia la fund... pe la portiere poate sa bata ceva briza biggrin.gif Tocmai asta era esenta discutiei: diesel fara turboalimentare.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adisur
post 7 Jan 2004, 13:46
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 January 04
From: Bcrşt




Apropos de anduranta probata in timp, stiti careva seria limitata de dacii facuta prin '85 ("canadienele") cu motor vw diesel? Intr-o vreme am mers si eu cu una d-asta, motorul mergea beton in 1997 cand am folosit-o eu dar planetarele erau ferfenitza caci tragea de ele cu dusmanie motorul ala de vw. Nu mai povestesc de tampoane... Ma intreb retoric, sistemul de prindere al motorului si planetarele sunt adaptate pentru o torsiune mai ridicata? Timpul o va dovedi. :roll:


--------------------
Nu-ţi pune mintea cu proştii, căci a lor e odihnită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 7 Jan 2004, 14:15
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Nimeni nu contesta avantajele motorului Diesel. La o adica, are randament mai mare decat cel Otto smile.gif
Chestia e de implementare. Dupa parerea mea, solenza cu motor diesel e o ratare absoluta (ca dovada ca nici nu reusesc s-o vanda). Si cred ca stiu si de ce :
- vibreaza ingrozitor (oare cat o tine caroseria ??). Mai ales la pornire, cand zici ca se rupe masina transversal. Cine nu crede, sa se uite de afara la caroserie in momentul pornirii.
- o fi facand ea acelasi zgomot ca benzinara la 120km/h, dar a incercat cineva sa mearga cu 140 ? 150 ?? La drive-test parerea mea (din estimarea etajarii cutiei) a fost ca mai mult de 120 nu se poate merge cu ea in conditii civilizate.
- motor greu, distributie aiurea a masei pe puntile fata/spate.
- motor vechi, consuma mult (motorul de 1.9 de pe clio 3 o sa aiba 140CP)
- scumpa, fara servo (era sa-mi scrantesc un deget la o intoarcere de 180), fara A/C

Pe de alta parte, la Petrom motorina euro3: 21000, benzina euro3: 26000...deci diesel mi-as lua, dar nu pe asta smile.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 17 Jan 2004, 18:54
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




Eu cred ca nu e chiar asa:

- eu am mers cu o SLZ 1.4 cu 5500 km in bord si la ralanti zdranganeau plasticele
din bord.La dizelu' meu nu face chestia asta.Ca o comparatie obiectiva pot sa-ti spun ca orice diesel se "scutura" la pornire si oprire indiferent daca e Renault, Citroen sau Peugeot.Se vede ca nu sunteti obisnuiti cu dieselu... Dupa 7000 de km cu SLZ-ul meu diesel, pot sa va spun sincer( apropo de caroserie) ca nu am nici pe departe bazaiturile si zornaiturile pe care le aud de la voi pe forumul asta.Ori o fi mai bine incheiata SLZ 1.9D...
-se poate merge si cu 140km/h in conditii foarte civilizate
-Clio ala cu diesel de 140 de cai o sa coste ceva mai mult de doua solenze...
- chestia mai grea e cu manevrele pe loc...dar asta e...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 17 Jan 2004, 19:06
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
... fara servo (era sa-mi scrantesc un deget la o intoarcere de 180) ...


Tu ai condus numai masini cu servo? ... uau, te invidiez!


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jan 2004, 00:49
Post #59


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Dupa 7000 de km cu SLZ-ul meu diesel, pot sa va spun sincer( apropo de caroserie) ca nu am nici pe departe bazaiturile si zornaiturile pe care le aud de la voi pe forumul asta. 


Ca sa fiu un pic malitios ti-as raspunde ca nu le auzi din cauza zgomotului motorului. Ca tot veni vorba de zgomotul motorului. Pe pick-up 1.9 au pus blana de motor pe capota. Pe SLZ 1.9D ciu-ciu.

In toate cazurile, mi se pare "draguta" faza cu turometrul preluat identic de la 1.4 MPI. Zona rosie incepe tot de la 5200 ture. Vede unul care nu prea stie maneva si crede ca se afla in cine-stie ce masina super-sport daca la diesel zona rosie incepe la 5200. Ii da talpa si ii cade motorul. Trista priveliste...


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 18 Jan 2004, 12:05
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Daca vorbim de motoare de top...costa cam la fel! 
Daca vorbim de unele clasice... dieselul e de fonta...benzina de aliaj de aluminiu... 
dracu stie, nu cred ca e asa de mare diferenta!

Hai sa stabilim niste lucruri:
BLOCUL MOTOR este din fonta la majoritatea motoarelor, benzinare sau Diesel; blocuri motor din aliaje usoare se vad numai la motoare performante montate pe masini performante, care au nevoie de putere la o greutate mica a motorului; blocul motor are rolul de "leagan" in care se zbat componentele in miscare, practic nu sufera mari solicitari mecanice, de aceea poate fi facut dintr-un material ieftin si fara mari calitati de rezistenta mecanica (fonta).
PIESELE IN MISCARE sint facute din oteluri inalt aliate, ele transforma energia degajata prin explozie in lucru mecanic (arbori, biele, etc.)
CILINDRII, desi piese statice sint supuse la niste solicitari termice extreme, sint fabricati din otel aliat si uzinati cu maxima precizie ; exista si cilindri alezati direct in blocul motor, asta presupunind insa prelucrari si tratamente dificile, principalul lor avantaj consta in disiparea mai eficienta a caldurii rezultata din frecari.
PISTOANELE sint din aliaje de aluminiu in scopul usurarii lor, pentru a micsora inertia rezultata din miscarea de translatie.
CHIULOASA e din aliaje usoare (duarluminiu, etc)

Diferenta esentiala dintre motoarele Otto si Diesel vine din presiunea de lucru din camera de ardere (in general Diesel-urile au raportul de compresie dublu fata de motoarele pe benzina); acest lucru implica utilizarea de materiale mai performante la fabricarea cilindrilor, pistoanelor, chiuloasei, supapelor, un sistem de alimentare sub presiune ce lucreaza cu presiuni mari, etc. Utilizarea materialelor performante implica si costuri mai mari, de aici diferenta destul de mare de cost dintre motoarele pe benzina si cele pe motorina; reversul medaliei e fiabilitatea mult mai mare a motoarelor Diesel.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 21:48
Forum Renault