SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
![]() ![]() ![]() |
SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#32
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Instalatie de gaz am vazut la n Solenze facute taxiuri. Cu garantia nu stiu cum e, dar banuiesc ca daca faci operatia intr-un service agreat atunci nu are nimic, cred. E cam ca si cu alarmele.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Valentine |
![]()
Post
#33
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
nu cred - alarma totusi in influenteaza cu nimic motorul, si alte componente esentiale ale masinii, pe cand instalatia GPL ...
oricum cand ti-ai pus se presupune ca te risti de la inceput ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
adr |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nenea, matale nu obisnuiesti sa citesti tot? Vezi in postul meu ca am scris MAI MULTE AVANTAJE! Diferenta de cost la combustibil e doar unul 2.Fiabilitate 3. Robustete 4.costuri exploatare mai mici 5 cost de revanzare mai mare 6.viata mai lunga 7consum mai mic Mai vrei? Mai vreau ! Atata timp cat nu sunt demonstrate in timp avantajele de mai sus nu exista. Si inca ceva: mi-a spus o persoana importanta de la Dacia ca Solenza nu este proiectata sa reziste cu un motor diesel. Concluziile trage-le singur. |
-------------------- |
|
adr |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Instalatie de gaz am vazut la n Solenze facute taxiuri. Cu garantia nu stiu cum e, dar banuiesc ca daca faci operatia intr-un service agreat atunci nu are nimic, cred. E cam ca si cu alarmele. presupun ca ai vazut la cobalcescu, si altii care sunt si dealeri dacia si probabil au si service autorizat (??). Si inca ceva: garantia la taxiuri este mai scurta |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. adr:
Presupun ca ai citat din asarban, ca vazui un [/quote] pe acolo ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adr |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]Pt. adr:
Presupun ca ai citat din asarban, ca vazui un [/quote] pe acolo ![]() exact |
-------------------- |
|
AlexV |
![]()
Post
#38
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
de ce nu mentionati aici ca pe langa costuri mai mari de revizie la diesel si asigurarea obligatorie este foarte mare fata de benzina.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#39
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
adică, cu cât mai mare?
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
GoGu |
![]()
Post
#40
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
1201 - 1400 cmc 1,280,000 lei /an
1801 - 2000 cmc 2,140,000 lei/an |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Valentine |
![]()
Post
#41
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
poate si casco este mai mare... cine stie ..
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
adr |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE poate si casco este mai mare... cine stie .. ![]() casco se calculeaza ca procent din valoarea masinii, de obicei intre 3,5 si 7 % / an, in functie de conditii si firma care ti-o asigura. |
-------------------- |
|
Valentine |
![]()
Post
#43
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
a, da uitasem
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai, nu cred ca Dacia e cea mai buna alegere daca vrei sa faci "liniutze" deci nu conteaza aceste aspect. Dinpotriva, consider ca poti face fata ca un erou in trafic cu un diesel nonturbo. Eu unul stiu ca am facut. La drum lung se va vedea adevarul... atunci cind schimbi a 3-a in depasire sa iesi din cacao. Non turbo sux!
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#45
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce taxiuri erau dar de firma oricum. Si chiar daca erau de la Cobalcescu care e si service autorizat ce m-ar impiedica pe mine, persoana fizica, sa merg la acelasi service autorizat si sa-mi pun instalatie de gaz. Tu zici ca taxiurile au garantie mai mica si ai dreptate, dar nu prea conteaza. E garantie si aia si se poate pierde la fel cum se poate pierde una mai mare.
Chestia cu retrogradatul in depasiri e adevarata dar merge si reversul: diesel-ul urca serpentinele fara probleme intr-a treia (vezi Predeal) in timp ce o benzinara este turata de mama focului intr-a doua pentru a face fata rezonabil. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE Chestia cu retrogradatul in depasiri e adevarata dar merge si reversul: diesel-ul urca serpentinele fara probleme intr-a treia (vezi Predeal) in timp ce o benzinara este turata de mama focului intr-a doua pentru a face fata rezonabil. Tu stii ca eu pe serpentine merg cu a 3-a pe la 3500-4000 rpm ? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#47
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Tu stii ca eu pe serpentine merg cu a 3-a pe la 3500-4000 rpm ? La diezel nu ai avea nevoie de o asemenea turație pentru a obține aceeași putere! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Marty |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Eu ma refeream strict la faza cu benzinarul supraturat intr-a doua....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#49
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate, dar sigur in masina sau cu maxim o persoana. Asa am fost si eu la Brasov in prima duminica din decembrie si am mers bine (desi era viscol) dar eram doar eu si cu inca o pesoana in masina plus o geanta anemica in spate (80kg eu, 53 cealalta persoana, iar genta mai mult de 10 nu avea, deci cam 140-145 kg). Dar sa te vad cu masina incarcata. Iar daca tu mergeai cu a 3-a la 3500-4000 rpm cu diesel-ul mergeai cu a 4-a la 2000 rpm in aceleasi conditii. In toate cazurile, mersul pe serpentine tine nu nmai de masina dar si de experienta soferului si un diesel va bate la fund intotdeauna o benzinara (in aceeasi categorie, ca daca iei acum diesel-ul de pe Dacia si compari cu motorul pe benzina de 2l de la BMW degeaba).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dragOn |
![]()
Post
#50
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Înțelegi la ce mă refer! La diesel nu e nevoie de turare (adică consum plus uzuri) pentru a obține aceeași putere!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#51
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare aici: care motor dpv al aliajelor folosite este mai scump de produs , unul pe benzina sau unul pe motorina ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
asarban |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Depinde!
Daca vorbim de motoare de top...costa cam la fel! Daca vorbim de unele clasice... dieselul e de fonta...benzina de aliaj de aluminiu... dracu stie, nu cred ca e asa de mare diferenta! Diferenta de pret vine din marja ffffffffffff mica de toleranta la strictetea pieselor, adica un diesel tre sa fie facut supercalumea ca sa mearga! Si io nu pricep faza cu retrogradatul in depasiri! Io depasesc cu dieselul mai bine decat cu DSN! In treapta a V-a apas pedala usor la fund si imi scald urechile in sunetul turbinei in timp ce depasesc! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#53
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
dar și ține pe măsură!
Mesaj trimis prin WAP |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE In treapta a V-a apas pedala usor la fund si imi scald urechile in sunetul turbinei in timp ce depasesc! Revino cu picioarele pe pamint, vorbim de un diesel care nu "suiera" cind apesi acceleratia la fund... pe la portiere poate sa bata ceva briza ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
adisur |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 January 04 From: Bcrşt ![]() |
Apropos de anduranta probata in timp, stiti careva seria limitata de dacii facuta prin '85 ("canadienele") cu motor vw diesel? Intr-o vreme am mers si eu cu una d-asta, motorul mergea beton in 1997 cand am folosit-o eu dar planetarele erau ferfenitza caci tragea de ele cu dusmanie motorul ala de vw. Nu mai povestesc de tampoane... Ma intreb retoric, sistemul de prindere al motorului si planetarele sunt adaptate pentru o torsiune mai ridicata? Timpul o va dovedi. :roll:
|
-------------------- Nu-ţi pune mintea cu proştii, căci a lor e odihnită!
|
|
MariusI |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Nimeni nu contesta avantajele motorului Diesel. La o adica, are randament mai mare decat cel Otto
![]() Chestia e de implementare. Dupa parerea mea, solenza cu motor diesel e o ratare absoluta (ca dovada ca nici nu reusesc s-o vanda). Si cred ca stiu si de ce : - vibreaza ingrozitor (oare cat o tine caroseria ??). Mai ales la pornire, cand zici ca se rupe masina transversal. Cine nu crede, sa se uite de afara la caroserie in momentul pornirii. - o fi facand ea acelasi zgomot ca benzinara la 120km/h, dar a incercat cineva sa mearga cu 140 ? 150 ?? La drive-test parerea mea (din estimarea etajarii cutiei) a fost ca mai mult de 120 nu se poate merge cu ea in conditii civilizate. - motor greu, distributie aiurea a masei pe puntile fata/spate. - motor vechi, consuma mult (motorul de 1.9 de pe clio 3 o sa aiba 140CP) - scumpa, fara servo (era sa-mi scrantesc un deget la o intoarcere de 180), fara A/C Pe de alta parte, la Petrom motorina euro3: 21000, benzina euro3: 26000...deci diesel mi-as lua, dar nu pe asta ![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
bogdanu |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 January 04 From: ploiest ![]() |
Eu cred ca nu e chiar asa:
- eu am mers cu o SLZ 1.4 cu 5500 km in bord si la ralanti zdranganeau plasticele din bord.La dizelu' meu nu face chestia asta.Ca o comparatie obiectiva pot sa-ti spun ca orice diesel se "scutura" la pornire si oprire indiferent daca e Renault, Citroen sau Peugeot.Se vede ca nu sunteti obisnuiti cu dieselu... Dupa 7000 de km cu SLZ-ul meu diesel, pot sa va spun sincer( apropo de caroserie) ca nu am nici pe departe bazaiturile si zornaiturile pe care le aud de la voi pe forumul asta.Ori o fi mai bine incheiata SLZ 1.9D... -se poate merge si cu 140km/h in conditii foarte civilizate -Clio ala cu diesel de 140 de cai o sa coste ceva mai mult de doua solenze... - chestia mai grea e cu manevrele pe loc...dar asta e... |
-------------------- |
|
andu77 |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 11 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ... fara servo (era sa-mi scrantesc un deget la o intoarcere de 180) ...
Tu ai condus numai masini cu servo? ... uau, te invidiez! |
--------------------
Dacia
SupeRNova Rapsodie
- B-29-EZI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#59
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Dupa 7000 de km cu SLZ-ul meu diesel, pot sa va spun sincer( apropo de caroserie) ca nu am nici pe departe bazaiturile si zornaiturile pe care le aud de la voi pe forumul asta. Ca sa fiu un pic malitios ti-as raspunde ca nu le auzi din cauza zgomotului motorului. Ca tot veni vorba de zgomotul motorului. Pe pick-up 1.9 au pus blana de motor pe capota. Pe SLZ 1.9D ciu-ciu. In toate cazurile, mi se pare "draguta" faza cu turometrul preluat identic de la 1.4 MPI. Zona rosie incepe tot de la 5200 ture. Vede unul care nu prea stie maneva si crede ca se afla in cine-stie ce masina super-sport daca la diesel zona rosie incepe la 5200. Ii da talpa si ii cade motorul. Trista priveliste... |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
FLEX |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Daca vorbim de motoare de top...costa cam la fel! Daca vorbim de unele clasice... dieselul e de fonta...benzina de aliaj de aluminiu... dracu stie, nu cred ca e asa de mare diferenta! Hai sa stabilim niste lucruri: BLOCUL MOTOR este din fonta la majoritatea motoarelor, benzinare sau Diesel; blocuri motor din aliaje usoare se vad numai la motoare performante montate pe masini performante, care au nevoie de putere la o greutate mica a motorului; blocul motor are rolul de "leagan" in care se zbat componentele in miscare, practic nu sufera mari solicitari mecanice, de aceea poate fi facut dintr-un material ieftin si fara mari calitati de rezistenta mecanica (fonta). PIESELE IN MISCARE sint facute din oteluri inalt aliate, ele transforma energia degajata prin explozie in lucru mecanic (arbori, biele, etc.) CILINDRII, desi piese statice sint supuse la niste solicitari termice extreme, sint fabricati din otel aliat si uzinati cu maxima precizie ; exista si cilindri alezati direct in blocul motor, asta presupunind insa prelucrari si tratamente dificile, principalul lor avantaj consta in disiparea mai eficienta a caldurii rezultata din frecari. PISTOANELE sint din aliaje de aluminiu in scopul usurarii lor, pentru a micsora inertia rezultata din miscarea de translatie. CHIULOASA e din aliaje usoare (duarluminiu, etc) Diferenta esentiala dintre motoarele Otto si Diesel vine din presiunea de lucru din camera de ardere (in general Diesel-urile au raportul de compresie dublu fata de motoarele pe benzina); acest lucru implica utilizarea de materiale mai performante la fabricarea cilindrilor, pistoanelor, chiuloasei, supapelor, un sistem de alimentare sub presiune ce lucreaza cu presiuni mari, etc. Utilizarea materialelor performante implica si costuri mai mari, de aici diferenta destul de mare de cost dintre motoarele pe benzina si cele pe motorina; reversul medaliei e fiabilitatea mult mai mare a motoarelor Diesel. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 21:48 |