DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

aviasol
post 2 Feb 2004, 13:10
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




pt cei care scriu aici in legatura cu reviziile - oare e asa de greu sa deschideti si voi catrtile de service si sa vedeti ce scrie acolo.....


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 2 Feb 2004, 13:32
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE

pt cei care scriu aici in legatura cu reviziile - oare e asa de greu sa deschideti si voi catrtile de service si sa vedeti ce scrie acolo.....
Nu despre asta e vorba.

Ce care nu stiu cand se face nu au SLZ D, iar cei care intreaba pentru papuc, s-au speriat ca la solnitza e intervalul mai scurt si sa nu apara probleme. Just think back, cat nu s-a discutat daca nu e mai bine si la DSN sa schimbi la 5000 sau la 7500, mai ales in conditii de condus preponderent urban. Mai ales ca la papuc se presupune ca regimul de lucru al motorului este... ce sa zic! Mai solicitant...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
haky
post 2 Feb 2004, 13:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 May 03
From: Oradea




QUOTE

pt cei care scriu aici in legatura cu reviziile - oare e asa de greu sa deschideti si voi catrtile de service si sa vedeti ce scrie acolo.....


era vorba de timp pana la revizie diferit, pentru acelasi motor, pus pe masini diferite.


--------------------
Fost: Dacia Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II ; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0
O zi buna tuturor. Ceau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Feb 2004, 14:24
Post #94


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Papucul se considera ca parcurge mai multi km. in afara orasului si ca are mai putine cicluri pornire/oprire decit Solenza. Cam asta ar fi ideea.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
haky
post 2 Feb 2004, 14:26
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 May 03
From: Oradea




Nu sunt de acord, dar iti respect parea.


--------------------
Fost: Dacia Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II ; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0
O zi buna tuturor. Ceau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 2 Feb 2004, 15:46
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




Marty, n-as zica ca papucii circula mai mult in afara oraselor ... chiar dimpotriva ...
pentru asa ceva sunt van-uri cu volum si sarcina utila mai mari raportat la consumul de combustibil ... dar asta e altceva ...
ce a fost in capul alora care au scos cartea masinii, nu stiu !
ma intreb, n-o fi vre-o greseala, ca pina acuma mi-au trimis 3 scrisori in care ba completeaza cartea, ba imi spun sa ma prezint la un service ca o piesa montata nu corespunde d.p.d.v. calitativ si trebuie sa mi-o schimbe ba ca au uitat sa monteze ceva !?
daca ii intrebi pe jupinii de la service ori abereaza ori ridica din umeri !
daca ma apuc sa povestesc cite mi-au auzit urechile, va cruciti


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 2 Feb 2004, 19:01
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




rechemari in service la Papuc pt. probleme din fabrica ... hmm... deci se poate si la Dacia. Pai du-te la service si da-le peste bot la maimute cu hartia aia, si daca nu, mergi la sef service, amenintare VC, telefon la VC, etc... povestea aia.
Spune, sa ne crucim si noi... smile.gif


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Feb 2004, 23:13
Post #98


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Revizia tehnica nu implica numai motorul. Aici intra absolut totul. Ori o fi papucul mai teapan ca SLZ ori si-au dat oamenii seama ca ar fi mai bine sa se faca reviziile la 7500 si au scris corect in cartea SLZ. Daca e valabila afirmatia a doua atunci probabil ca ar fi trebuit sa trimita o circulara ceva in service-uri si sa-i anunte pe proprietari ca reviziile se fac la 7500.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 3 Feb 2004, 08:43
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




asa e cu revizia, nu m-am exprimat tocmai corect !
probabil ca n-o sa stiu niciodata de ce e diferenta asta ... oricum, respect ce scrie la carte, pina la noi comenzi !

o mostra de stupizenie in ceeace priveste service-ul: asta vara, din ce cauze nu stiu (probabil motorina proasta) imi mergea motorul in hopuri, se oprea iar la accelerare pe loc scotea un fum mai ceva ca la Auschwitz ! ma duc la un service sa imi rezolve problema si-mi spune unul de pe acolo ca toata treaba e din valva de recirculare gaze arse. solutia: scoate fisa de la senzorul de temperatura aer ! ce are una cu alta, intreb eu ? pai
efectul e acelasi, zice el . "nu-i asa ca merge mai bine", ma intreaba . de frica ca mai scoate ceva, am plecat si am pus inapoi fisa .
la un alt service, seful zicea ca valva trebuie obturata cu nu stiu ce tablita !
ca asa se face la toti papucii trimisi la export.
pina la urma s-a rezolvat de la sine. probabil ca una din statiile de unde puneam dadea combustibil tip M drept motorina !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu2k
post 3 Feb 2004, 23:58
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 February 04




Scuzatzi-ma va rog ca ma vag shi aici smile.gif Dar SLZ diesel merge 165 km/h ? for real? sau doar pe ceas? :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 4 Feb 2004, 10:15
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Viteza maxima constructiva: 155 km/h... nu stiu daca prinde 165, dar la drive test nu mi-a lasat impresia ca ar vrea sa prinda atata.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Feb 2004, 01:36
Post #102


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Viteza de croaziera recomandata de mai toate revistele auto care au facut teste cu SLZ Diesel e de 120 km/h. Dupa aceasta viteza zgomotul devine enervant si motorul incepe sa dea semne de lesin.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 5 Feb 2004, 13:06
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Si din drive-testul facut de subsemnatul cam tot pe la 120 (pe ceas) estimez viteza maxima ca sa ai confort in masina..eu am mers cu 80-90 dar asta am dedus din etajarea cutiei si nivelul de zgomot la diverse turatii


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu2k
post 5 Feb 2004, 20:07
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 February 04




"De atunci nici o problema ,merge 165 pe ceas ..." asta m`a indus pe mine in eroare, ca eu shtiam ca merge cam 145-155. dar nah, iar intervine problema "viteza reala/viteza pe ceas"


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Feb 2004, 00:59
Post #105


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Chestia cu reviziile la 7500 km sunt date de motorina folosita
La orice masina diesel cu motor VW intervalele de revizie erau de 7500 km daca se folosea motorina Euro 2 sau amestecata E3 cu E2 si 15000 daca se folosea DOAR motorina Euro 3 si numai de la OMV sau Mol.
Acum, ca toate motorinele tre sa fie minim Euro 3 au pastrat doar obligativitatea de a alimenta doar de la OMV sau MOl pentru reviziile din 15k in 15k.


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 6 Feb 2004, 08:42
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Viteza de croaziera recomandata de mai toate revistele auto care au facut teste cu SLZ Diesel e de 120 km/h. Dupa aceasta viteza zgomotul devine enervant si motorul  incepe sa dea semne de lesin.

La SLZ MPi cam care ar fi videza de croaziera ? La ce viteza incepe sa se auda zgomotul in ea ? Dar consumul optim la cat e ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucornateanu
post 6 Feb 2004, 11:14
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 October 03




QUOTE

La ce viteza incepe sa se auda zgomotul in ea ?  

Pai cred ca la 0 km/h cand ii pornesti motorul. biggrin.gif


--------------------
Ex Renault Megane Hatch 2004
Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 6 Feb 2004, 12:26
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Ma refeream la ce viteza, zgomotul devine suficient de puternic incat sa deranjeze.
A, si ma refer la zgomotul motorului.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 6 Feb 2004, 12:58
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Depinde cit de sensibil esti... si in ce treapta circuli smile.gif Eu de pe la 4000- de ture incep sa nu ma mai simt confortabil, desi la drum lung ma obisnuiesc cu 4000+ constant. Asta presupune 150-160 km/ora.
Consumul optim ar trebui sa fie pe undeva pe la 90-100.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 6 Feb 2004, 13:31
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




smile.gif
Eu oricum nu prea am de gand sa merg cu mai mult de 140.
Dar consum optim la 90-100 ... asa putin sad.gif ?
Speram ca fie macar 110


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 6 Feb 2004, 13:39
Post #111


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Orice masina normala, in 5 trepte, au consumul optim la 90 km/h.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 6 Feb 2004, 13:55
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Da, dar Dacia e masina normala ?
017.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 6 Feb 2004, 14:27
Post #113


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




dacia are consum optim cand e tractata.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Feb 2004, 17:26
Post #114


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Hai nu papa......ahem.....
DSN-ul meu avea in afara, la viteza de 90-100 un consum superok, 5, 5,5l/100km
Bine, jalea era in oras, mai ales iarna (12-13) dar sa nu fim ipocriti!
Bine, la 140-150 constant afara, mai ales iarna halea si 8 si 9 afara dar asta e altceva, e o masina de mic litraj, economica, nu de fugit cu ea.


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 6 Feb 2004, 17:58
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Exista vreo poza, ceva, o diagrama de consum gr*CP/rpm? daca o ai pe asta se poate face o diagrama de consum pe curba de putere/cuplu si iacata consumul optim, minim, etc. functie de turatie, de aici ce viteza economica rezulta decide etajarea cutiei de viteze.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 6 Feb 2004, 18:09
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Ma bag si eu, chiar daca am DSN, dar poate va ajuta: am fost Buc.-Bv. (Poiana)-Buc. week-endul trecut. In Baneasa am facut plinul ochi, pana a dat pe afara, iar la intoarcere la aceeasi benzinarie si pompa, am repetat figura. Au intrat 22,40 l de benzina si am facut 384 km. Rezulta un consum mediu de 5.83l/100km. Viteza maxima 130, iar ca "viteza medie de rulare" a fost 100 km/h. 2 persoana in masina si vreo 100 kg. bagaje. Mie personal mi se pare un consum rezonabil.


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Feb 2004, 00:56
Post #117


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Viteza mea de croaziera este de cam 90-100 km/h. Totusi, de la 130 km/h in sus deja ma agaseaza atat zgomotul motorului cat si vajaitul aerului iar de la 140 in sus nu urca decat destul de greu iar motorul isi arata limitele. In conditiile in care nu sta cineva in spate sau macar nu e ceva mai greu in portbagaj situatia se complica spatele avand tendinta nefireasca de a topai iar trecutul peste un damb cat de mic e o experienta nu tocmai placuta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 17 Feb 2004, 18:55
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




vorbesti de benzina sau de diesel? Cum face slz diesel peste 120?


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 17 Feb 2004, 19:06
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Mai eu am dat peste o slz 1,9. M-am intrecut putin cu el. Pe la 120-130 l-am lasat in urma, dar nu stiu dc nu si-a pus mintea s-au chiar nu mai putea.
Oricum, la demaraj nu mi s-a parut inferioara benzinei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Feb 2004, 20:19
Post #120


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La turati joase un diesel ia orice benzinar deci si la demaraj. Pe urma are castig de cauza benzina. Nu si-a mai pus ala mintea cu tine ca de la 130 in sus urla ca naiba si poate suferea de urechi.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 04:59
Forum Renault