DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

bogdan_o
post 18 Jan 2004, 22:03
Post #61


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
blocul motor are rolul de \"leagan\" in care se zbat componentele in miscare, practic nu sufera mari solicitari mecanice, de aceea poate fi facut dintr-un material ieftin si fara mari calitati de rezistenta mecanica (fonta). 
 


Aici nu prea sunt de acord cu tine si cred ca nici cei carora le-a crapat.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 19 Jan 2004, 15:31
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




In conditii normale de functionare a motorului, daca blocul e fabricat bine (turnare, prelucrare) si daca materialul din care e fabricat e omogen, un bloc motor nu are de ce sa crape. Tatal meu a spart 2 blocuri la fosta lui Dacie (`80) in urmatoarele conditii: 1. s-au rupt prezoanele la un capac de biela si proiectilele rezultate au spart blocul, la propriu; 2. din nu se stie ce motiv, lichidul de racire nu a mai ajuns la cilindrul 3 si blocul a crapat din cauza stresului termic. Astea nu sint conditiile uzuale in care e de imaginat ca poate ajunge un bloc motor.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 19 Jan 2004, 19:38
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Am o intrebare: merita sa-mi iau o solenza confort 1.9d?
Datele problemei: Mai am o masina, un clio pe benzina, dar mai am nevoie de una, pentru hinghereala maxima.
Fiind a doua masina, trebuie sa fie in primul rand economica si sunt dispus sa fac rabat la confort. Pentru drumuri lungi am clioul care este foarte confortabil si imi place mult.
Am toti banii de solenza, si ceva in plus, deci ma pot uita si la ceva la mana a doua mai procopsit un pic.
Stiu ca motorul nu e faimos, dar cel mai tare ma sperie ideea ca se poate dejghina caroseria. Am auzit ca motorul e prea mare pentru caroserie, care nici nu a fost gandita pentru diesel. Nu este o masina foarte scumpa, dar 235 de milioane nu-s bani chiar asa de putini pentru o droaga care te tine un an jumatate - mai bine ma plimb cu taxiul.
Consumul real care este? Pentru ca dacia anunta un onorabil 7 in oras, dar am auzit ca de fapt ar fi un patetic 9.
Viteza maxima? Se pastreaza in timp? (Am vorbit cu un sofer de kangoo - se pare ca au acelasi motor - care mi-a spus ca viteza maxima a scazut de la 160 cu masina noua la maxim 110 dupa 150.000 km.).
Intretinere? Am inteles ca este mai scumpa, dar cu cat? Ma intereseaza diferenta si la revizii, dar si in timp, ca piese care sunt predispuse sa pice.
Masina urmeaza sa faca in jur de 200-300 km/saptamana, numai in oras.
Inca o intrebare: radiocasul de pe confort este acelasi cu cel de pe rapsodie sau clima?

Multumesc mult!!


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 19 Jan 2004, 21:37
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Parerea mea e ca motorul nu deseala masina, daca l-au pus inseamna ca a putut fi pus fara sa pericliteze rezistenta structurala a masinii; un semn de intrebare ar fi daca amortizoarele si arcurile fata la 1.9D sint mai puternice decit la 1.4 MPI, asa cum ar fi normal (apropo, care e diferenta de greutate intre modele cu echipare egala?).
Eroarea facuta cu 1.9D este mai mult de marketing, nu de proiectare, pur si simplu masina nu corespunde asteptarilor potentialilor clienti, chiar si simplul fapt ca e acelasi motor cu cel de pe Dacia Pick-up, o utilitara, a dezamagit pe multi, nemaivorbind de nivelul de accesorizare, neadecvat cerintelor pietei.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Jan 2004, 21:40
Post #65


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Puntea fata e diferita, e ranforsata, are profil patrat (fata de 1.4 MPI care are profil U). Diferenta de greutate e de 70 de kilograme provenite numai din motor.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 22 Jan 2004, 17:55
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Intre timp am fost la un drive test cu solenza diesel.
Zgomotul, cel putin la relanti, nu este atat de puternic precum ma asteptam.
Nu am mai condus solenza pana acum, iar finisajele m-au impresionat in mod placut. Oricum, este mult peste supernova, si se apropie de clio. Turometrul in schimb, are plaja rosie de la 5700... As vrea sa vad si eu un diesel mergand cu 5500.
Demarajul a fost si el mai bun decat ma asteptam. Am accelerat-o puternic, si rezultatul a fost aproape ca la o supernova pe benzina.
Nu mi-a mai placut cand am incercat o frana de motor. Dintr-a patra destul de turata, am bagat a treia si am zis ca rup masina in doua. Vibratiile erau foarte puternice, iar zgomotul pe masura.
Interesant era ca nu mergea kilometrajul. Probabil era cablul scos, pentru ca adrasul sa o poate vinde de masina noua mai incolo. Nu era nici inscriptionata de drivetest.
Inca nu m-am lamurit cu consumul, si inca mi-e frica de caroserie, care s-ar putea sa nu tina. Vibratiile de la pornire si oprire mi s-au parut normale pentru un diesel. Tot cam asa face si peugeot 2.0 hdi, si aproape la fel, clio 1.5 dci.
Per ansamblu, mai bine decat ma asteptam, dar am inca doua necunoscute - consumul si rezistenta structurala.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 22 Jan 2004, 22:55
Post #67


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu stiu dc. s-am mai discutat dar intreb si eu. Merg puse amortizoarele de pe 1.9D pe 1.4MPI? Teoretic ar cam trebui ca nu prea au modificat modul de prindere. Dar, mai stii...


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Diesel
post 25 Jan 2004, 21:31
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 January 04




Am o SLZ Dsl Servo+AC, de 2 luni si de-abia acum am terminat de montat servo si AC. smile.gif Varu-meu lucreaza la Dacia Pitesti pe linia de montare mecanica. Din feb apare varianta cu servodir, dar fara AC.Mi-a fost greu pana am gasit o Scala lovita rau. Am luat servo si AC de pe ea alternatorul l-am mutat in spatele motorului ca la Scala, iar compresorul de aer l-am pus in locul alternatorului, deasupra lui pompa de servo. Am muncit destul si am investit inca 1000 Euroi. Daca vreti sa va montati si voi va mai trebuie suporturile de prindere compresor AC + suporturi pompa servo si intinzatoare + curea alternator (faceti rost de la un Kangoo lovit- Service Renault). Masina merge super. La evacuare am scos katalizatorul si am obtinut inca 7-8 CP, iar tobele le-am facut din inox, Faur S.A. = 100 Euroi. Pot baga si motorina de tractor pe acest motor. biggrin.gif Masina merge cu Eur 3 Diesel din cauza katalizatorului. La renault Kangoo 1.9.D constructorul da orice tip de carburant diesel, katalizatorul fiind mult mai bun. Demarajul si mersul la drum intins este cu totul altfel acum, fara katalizator., plus consumul cu 1 l mai <, pt ca motorul nu mia merge sugrumat, din cauza katalizator si nu mai necesita atatea turatii. Apropo, katalizatoarele sun rom, de kkt. Cei care detin dsl nu bagati motorina cu cifra octanica >, pt. ca motorul se uzeaza mul mai RPD si este mult mai zgomotos. Nu mai exista zgomotul motorului, pt. ca am cumparat din tg. Vitan pasla pt kapota special pt. SLZ Diesel, k la Papuc. Oglinzile retrovizoare ext. sunt la fel k la Megane si Clio. Am pus reglare si dezaburire electrika, din bord. Cu cat motorina este mai grasa, cu atat consumul este mai redus. By the way, amestecati la un plin 200 g. ulei motor pt o ungere a injectoarelor. Keep in touch!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Jan 2004, 21:34
Post #69


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Stimabile, beneficiezi din partea mea de un credit nelimitat constind in stima si respect! Bravo tie!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 25 Jan 2004, 21:44
Post #70


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

Stimabile, beneficiezi din partea mea de un credit nelimitat constind in stima si respect! Bravo tie!

Ha???
Spune-mi ca faci misto!
Cel putin pentru faza cu motrorina cu cifra octanica mica!
CARE CIFRA OCTANICA MA????
Ca motorina nu contine octan!!!
Poate doreai sa spui cifra cetanica! Dar asta e alta mancare de peste!

Ce e aia motorina GRASA? Vrei sa spui continut de parafina mai mare? Sau continut de sulf?
Cat priveste faza cu uleiul.....get lost! Nu vei face altceva decat sa infunzi filtrele si injectoarele!

(Chestia asta ma face sa imi aduc aminte de art. 480 C.Civ. ....definitia proprietatii: "Proprietatea este dreptul ce are cineva de a se bucura si a dispune de un lucru in mod exclusiv si absolut" Adica inclusiv de a-l face tandari!)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Jan 2004, 21:46
Post #71


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu ma refeream la modificarile facute pe masina, nu la sugestiile adresate celorlalti posesori de Tractor Solenza!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 25 Jan 2004, 21:48
Post #72


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Chiar crezi?
Eu nu!
Unu care nu stie diferenta intre cifra cetanica si octanica....
La cati bani a bagat in ea (daca ar fi sa il credem) isi lua Clio Diesel


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 25 Jan 2004, 21:50
Post #73


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




PLus ca unde drq e in Vitan pasla pt 1,9D cand pasla pt SLZ ...NU SE GASESTE, NU SE MONTEAZA???


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Jan 2004, 21:59
Post #74


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bre, matale ai uitat de prezumtia de nevinovatie! Daca pisla aia e decupata, facuta sa se potriveasca pe SLZ, huh?
Pe mine m-a incintat ideea cu oglinzile reglabile elctric si incalzite!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 25 Jan 2004, 22:06
Post #75


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

Pe mine m-a incintat ideea cu oglinzile reglabile elctric si incalzite

Si pe mine! Dar nu am a avut cei 3000 euroi pentru asta!
Ce drq don doctor! Incalzite....mdea..simplu, montezi cate un bec sub oglinda, inseriat pe dezaburire luneta.
Reglabile electric? Doar daca le inlocuiesti cu totul!
Presupune modificat instalatia electrica la greu! Si bye bye garantie!

Hai sa o luam altfel! Pana nu vad nu cred!

Sau, cum spunea un clasic al literaturii (T. Arghezi). "As vrea sa pipai si sa urlu: ESTE!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 25 Jan 2004, 22:09
Post #76


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai omul parca a zis ca a schimbat oglinzile cu totul, ca nu mai sunt de slz


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Jan 2004, 22:24
Post #77


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Unei in combustibil (benzina) nu se baga decat la motoarele in 2 timpi (gen Trabant) ca sa se faca ungerea. La restul le bagi in boala, mai ales pe astea cu injectie. Se duce draq pompa de benzina de la atata ulei in ea, plus injectoarele. In plus o sa scoata fum ca naiba mai ales daca ai scos catalizatorul.

Daca ai facut cele pe care le-ai scris mai sus, toata stima. Mai putin pentru sfatul cu uleiul in motorina. Si-acum vine o intrebare fireasca: daca ai dat atatia bani pe modificari de ce nu ai mai pus inca putin si luai Clio 1.5 dCi care oricum e mai bun decat SLZ 1.9D.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 26 Jan 2004, 10:25
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




am auzit si eu ca se pot monta aer si servo de slz 1.9d. stupid e ca nu se monteaza direct la pitesti.
chestia cu cifra octanica / cetanica nu mi se pare extrem de relevanta. un mecanic bun isi poate permite sa faca confuzii lexicale icon_twisted.gif mai ales daca face treaba excelenta.
Uleiul in motorina, mi se pare un pic cam nasol. nu prea as incerca. exista riscul ca datorita densitatilor diferite, sa se decanteze in rezervor? ca atunci este chiar grav. papa motor 017.gif
pt diesel: ma bate si pe mine gandul sa-mi iau o slz diesel. Sincer sa fiu, servo nu ma incanta foarte tare, dar a/c, da. Ai fi dispus, contra cost, sa ma ajuti si pe mine sa montez asa ceva? Multumesc!
A propos - clio meu e pe benzina si are pasla. nu merge adaptata una identica pe slz? Capota are cam aceeasi lungime - poate un pic mai scurta decat la dacia. La mine e prinsa cu niste "nituri" mari de plastic, dar cred ca ar merge lipita.
Inca o chestie, cum faci sa desfunzi duze de spalat parbrizul infundate?
Multumesc mult!


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jan 2004, 22:09
Post #79


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Acum depinde si cu ce sunt infundate. daca sunt cu gheata da cu solutie pentru dezghetat, daca sunt cu mazga aplica solutia de mai jos. Scoti furtunasul de apa care vine la duze, bagi un ac mai subtire in ele si apoi sufli. Asta e metoda mai drastica. In general merge doar cu un ac bagat in ele.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 27 Jan 2004, 08:53
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




ca tot s-a vorbit de diesel vreau sa pun o intrebare ...
eu am un papuc diesel ... in cartea lui de "operare" zice ca schimbul
de ulei se face la 10000 km (bine, lei Elf, etc) ...
p'aci, pe undeva pe forum am citit (nu-mi mai aduc bine aminte unde) ca
la SLZ schimbul se face la 7500 km fapt ce m-a cam nedumerit, stiind ca sunt aceleasi motoare (se presupune ca folosim aceeasi marca si tip de ulei) ...
cum e pina la urma ?

cit priveste motor Otto vs Diesel, e chestie de gust, pina la urma ...
toti incearca sa prezinte avantajele motoarelor diesel ... ideea e ca le-a
placut repectiva scula, pentru ca altfel, oricit de bun si economic ar fi, tot nu si-ar fi luat tractor (ca mine, de exemplu) ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 27 Jan 2004, 09:43
Post #81


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




QUOTE
Am o SLZ Dsl Servo+AC, de 2 luni si de-abia acum am terminat de montat servo si AC.   smile.gif  By the way, amestecati la un plin 200 g. ulei motor pt o ungere a injectoarelor.  Keep in touch!


Sa fii sanatos si sa nu ai probleme.
Ungerea circuitului de injectie se facu cu motorina, dar de ulei in motorina nu am auzit.
Tatal meu este motorist, specialist in motoare diesel, avem mercedes diesel fabr. 69 si inmatriculat ro. Acum eu aveam pompa in linie care carterul ei, axa cu came, elementi care isi fac ungerea cu ulei, dar care ulei nu are nimic in comun cu circuitul motorinei in pompa. Cand intra motorina in carter unde tre sa fie ulei, pompa este aproape pa!
Nu mai pune ulei in motorina ca dai dracu injectoarele, chiar daca tu crezi ca ii faci f`un bine la pompa. Ceea ce este recomandat este un amestec de pana la 10% gaz(petrol lampant, 1L gaz la 10 carburant) in motorina pentru o combustie mai rapida si mai usoara, in intervalul -5 pana la -30 grade, dar in nici un caz ulei.
Motorina este suficient de grasa pentru a face ungerea elementelor, iar bagand ulei in ea nu faci decat sa ingreunezi pulverizarea in camera(anticamera). Injectoarele se vor obtura repede pentru ca orificiul este destul de mic la duze, iar grasimea adaugata de tine va ingreuna atat masa particulelor(vapori) de motorina si va calamina duzele. Motorina chair euro 4 are destula grasime, la fel ca si euro3 sau care vrei tu, diferenta consta in principal in continutul mai scazut de Sulf.
Crede`ma ca iti spun din experienta, iar masina mea a facut cu motorul original 983 000 Km, da nu este nici un zero in plus, si ar fi mers si azi daca nu se rupea arborele. In acest parcurs s-a facut o singura reparatie in 1973 inainte de a fi adusa in Ro, s-a facut reparatia la cata I in germania, si masina avea deja 150 000km. acum blocul poate fi facut pentru cota II, dar avand motor de rezerva docamdata e conserva.
Pompa este functionala si acum si nu traiesc io sa o vad stricata desi am o varsta aproape egala cu masina (adica io 34 , mertzanu`35).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 27 Jan 2004, 10:03
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




in plus fata de antelocutor, uleiul, atit de putin cit intra (ramine) in camera de ardere, duce la depunerea de calamina pe injectoare (care sunt destul de fierbinti, si ele) ...daca le mai dai ulei si la interior, iti cam dai seama ce frumusete iese !
exclus deci sa pui ulei in motorina (si asa se decanteaza, dupa cum spunea un alt jupin) ...
petrolul (kerosen) se adauga in motorine pentru a le scadea punctul de congelare, functie de motorina (continut de parafine, etc) ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 31 Jan 2004, 14:29
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




Multi nebuni pe fata pamantului!... Nu o sa ne lecuim in vecii vecilor de "romanisme" d'astea, de gaselnite d'astea cretine...Asta cu uleiu in motorina si seria 7 daca avea si cred ca-i facea si aluia vreo "imbunatatire". Prietene, ori n-ai ce face cu banii ori crezi ca stii prea multe. Eu te sfatuiesc sa-ti notezi zilele in calendar sa vedem cat de rpd o sa crape echipamentul tau de injectie. Eu zic sa-i pui si niste mustar in circuitul de racire ca cica face bine. Aaaa.. si mai pune mana pe o carte de chimie de clasa aX -a ( in caz ca ai absolvit-o) si fa diferenta intre alcani, alchene si parafine! Succes!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 31 Jan 2004, 21:40
Post #84


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

4.costuri exploatare mai mici 

pai in afara de consumul mai redus si pretul mai mic al combustibilului, la disel costurile sunt mai mari: -
-revizii mai dese,
-revizii mai scumpe,
-taxe (impozit) mai mari,
-asig obligatorie si casco mai scumpe,
-piese de schimb specifice diesel-ului mai scumpe....


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Feb 2004, 21:57
Post #85


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hopa , hopa, usor, usurel! Nu va dati la beregata lui ca nu umbla pe la rezervoarele voastre cu bidonul de ulei. Combate-ti-i ideile, argumentati-va dizertatiile , dar hai sa nu ne legam de capacitatile intelectuale si pregatirea scolara a fiecaruia, da !? Va rog frumos si va multumesc pentru intelegere!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 2 Feb 2004, 10:57
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




QUOTE

Aaaa.. si mai pune mana pe o carte de chimie de clasa aX -a ( in caz ca ai absolvit-o) si fa diferenta intre alcani, alchene si parafine! Succes!


daca asta-i pentru mine, merci mult de atentie, puiule ! esti sigur ca ai citit bine mesajul ?
n-am de gind sa ma porcaiesc cu nimeni, cu atit mai putin cu unul de la mine din oras ! dar pentru informatia ta, sa stii ca <sorry> continutul in parafine a motorinei (impreuna cu alte fractii mai usoare sau mai grele) da punctul de congelare a respectivei ciorbe ...
un combustibil este un amestec de mai multe componente, in functie de tipul de titei din care este extras ! n-am sa explic pe larg, se gasesc destule informatii pe net, in plus nu asta-i subiectul topicului !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 2 Feb 2004, 11:01
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




QUOTE

revizii mai dese, 
-revizii mai scumpe, 


de unde le scoti p'astea cu revizii mai dese ?


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 2 Feb 2004, 12:11
Post #88


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Pai la Benzina se face la 10 000km si la diesel la 7500km din cate stiu eu; oricum in general la orice marca reviziile le diesel se fac mai des, mai ales in Romania. Spre exemplu desi Ford in Germania face reviziile la 20 000km , in Ro le face la 10 000km, datorita "calitatii" motorinei autohtone...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 2 Feb 2004, 12:34
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




pai asta tot intreb si eu !
la mine (1307 1.9D) oamenii zice ca se face tot la 10k, iar la solnita diesel, inteleg ca la 7.5k, desi e acelasi motor ... sunt in ceata total !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 2 Feb 2004, 12:43
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




La service scria foarte clar ca la SLZ 1.9D se face din 7500 in 7500. Era afisat pretul pachetului pentru revizie (avand inclus de la Dacia tot ce trebuie pentru revizie, adica materiale + manopera) si la MPI era 10, 20, 30 s.a.m.d. iar la D era 7.5, 15, 22.5, 30 ...

La papuc nu stiu.

La Golf IV in Germania (1.9 SDI) se face la 30.000 sau la 2 ani...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 22:08
Forum Renault