DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> placute frana

user123
post 3 Jun 2011, 11:31
Post #751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




@rtBK : imi pare sincer rau pt "patanie".....banuiesc ca respectivele sunt "recomandate" pt logan si nu ai ales variante racing ( zic asa deoarece acelea sunt mult mai dure, se incalzesc greu- ca sa franeze optim trebuie sa le tii la temp relativ ridicate in mod constant.....).....din ce se obs, imi par prea "dure" pt disc ( si pt felul in care e exploatata masina) ....

@tuneam : Ferodo FDB845 folosesc si am folosit mereu de cand am masina....alternand uneori cu placute originale ( le prefer deoarece sunt un pic mai moi si menajeaza discul mai mult, discuri am montat numai originale de la reprezentanta)- sa le stapanesti sanatos si fara incidente, cred ca o sa-ti placa cum se comporta ( banuiesc ca ai luat originale ferodo- verifica pe site la Federal Mogul codul de pe ele).....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 3 Jun 2011, 12:12
Post #752


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




User123.. Adevarat ca erau placute sport, dar in acelasi timp fabricantul le recomanda pentru stradă si mai mult datorita materialului folosit are o eficiența crescuta la rece fata de o placuta normala. De asemenea ele trebuia sa fie mai moi in ideea de a schimba mai rar discurile si mai des placutele.

Placutele le-am avut si pe logan si chiar n-am avut sa le reprosez..... De aceea am luat si pentru symbol. Poate din cauza ca masina a stat depozitata s-au stricat asa......darr tot nu mi se pare normal.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2011, 12:29
Post #753


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(rtBK @ 2 Jun 2011, 18:23)
In prima faza s-a auzit o pocnitura la plecarea de pe loc ( normal mi-am zis... a ruginit discu.. placuta.. )
Masina nu a stat cu frana de mana trasa? Nici placutele, nici sabotii nu stau lipite daca nu sunt "actionate". Tu in mod sigur ai avut frana de mana trasa si au ramas sabotii lipiti de tamburi. La plecarea de pe loc este normal sa faca asa.

Referitor la EBC, cine va pune sa dati banii pe rahaturi de marketing?

This post has been edited by IRONICK: 3 Jun 2011, 12:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 3 Jun 2011, 12:35
Post #754


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




De acord cu tine ironick si mie mi s-a parut normal


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 3 Jun 2011, 13:02
Post #755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Salut, daca sunt sport ( cu adevarat) eficienta lor la rece scade la jumatate daca nu chiar mai mult....pana nu se incing nu vor frana optim niciodata ....deasemenea ce este sport nu va merge pe strada( la nivelul la care iti doresti tu) la fel cum si ce este "strada" nu va obtine pe circuit timpi mai buni ca "sport"
Stiu ca este foarte imbietor ( mai ales marketing-ul de care amintea colegul Ironick) sa cumperi insa mi se par la fel de utile ( prin util inteleg raport beneficiu/cost-risc) ca si o suspensie sport ( la un logan care merge numai pe strada), bujii cu iridium ( sau alte metale martiene) ,evacuari exotice etc etc.....cu diferenta ca la respectivele siguranta ta ( si a celor din masina) nu este pusa in mod direct si constant in pericol.....

This post has been edited by user123: 3 Jun 2011, 13:03


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2011, 13:05
Post #756


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(user123 @ 3 Jun 2011, 13:02)
(sau alte metale martiene), evacuari exotice etc etc.....
ma scuzati, da nu m-am putut abtine radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by IRONICK: 3 Jun 2011, 13:05


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 3 Jun 2011, 13:14
Post #757


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut.
Am si eu o intrebare: De ce se considera ca sistemul de franare de la VAN sau unele MCV e mai bun decat cel de la logan berlina(ventilat, abs)?


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2011, 13:51
Post #758


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




pe scurt

discuri > dimetru si grosime mai mare
etriere/placute > dimensiuni, suprafata de contact mai mare

franare mai eficienta/racire mai buna


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Jun 2011, 15:14
Post #759


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Poate ar trebui mentionat ca un sofer "normal" nu face diferenta intre ele.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2011, 15:18
Post #760


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Te foarte inseli, intre 238 si 260 isi da seama si cel mai afon sofer.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Jun 2011, 15:21
Post #761


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Poate ar trebui mentionat ca un sofer "normal" nu face diferenta intre ele.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2011, 15:39
Post #762


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Te foarte inseli, intre 238 si 260 isi da seama si cel mai afon sofer.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Jun 2011, 15:59
Post #763


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Se prea poate sa ma insel, dar parca van-ul are 260 iar berlina (unelele) tot 260, doar placutele si etrierii sunt diferiti, dar nu este asa de mare diferenta incat sa zici WAU

Asa cum nu este sesizabila diferenta intre discuri ventilate si discuri neventilate.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 3 Jun 2011, 16:24
Post #764


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




la berlina diametrul e de 259 mm, discuri ventilate cu abs, la VAN au 260mm. Difera etrierii si placutele(ca forma doar).
Deci nu e vorba de o racire mai buna pe placute/discuri.

Iar povestea cu suprafata de contact mai mare duce la o franare mai buna nu e adevarata. Forta de frecare nu tine cont de suprafata(ca arie) ci doar de forta de apasare si coeficientul de frecare(cate e legat de materialele din care sunt facute discurile si placutele).

Singurul motiv pentru care au fost schimbate franele cred ca tine de masa suplimentara masinii si eventual de nevoia de racire suplimentare care ti-o da marimea intregului sistem, desi am dubii ca chiar e vre-o diferenta.

Totusi, daca cele de VAN ar fi mai "perfomante", atunci sigur are legatura cu pompa frana si etrieri(constructiv, ceva schimbat), nu de marimea lor


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Jun 2011, 16:32
Post #765


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Am berlina cu abs cu discuri neventilate.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 3 Jun 2011, 17:11
Post #766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




orice sistem de franare ce permite dozarea franei pana se ajunge la blocarea rotilor este bun. diferenta semnificativa vine de la faptul ca discurile mai mari si ventilate se incalzesc mai greu (avand suprafata mai mare pe care freaca placutele) si se racesc mai usor (din nou, de la suprafata mai mare si de la faptul ca sunt ventilate).
alte diferente notabile nu sunt decat, probabil, la uzura -- intervalul de km la care trebuie schimbate discurile sau placutele se mareste proportional cu dimensiunea discurilor (considerand un regim de uzura constant).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 6 Jun 2011, 01:47
Post #767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Am schimbat ieri discurile si placutele.Asa cum am scri s mai sus, ambele Ferodo.
Prima impresie. Se descurca f bine, nu scartie, nu fasaie, frana a tinut f bine din prima pedala( dar si cele vechi tineau f bine) nu sesizez vre-o diferenta notabila, poate doar silentiozitatea(or fi si pt ca sunt curate).
O singura observatie as avea: parca se incing un pic cam mult, cand ajung acasa cu masina, dupa mers in Bucuresti, nu poti sa atingi discurile cu mana, dar etrierii si janta da.
O sa pun niste poze cu celel vechi(discuri origine cu placute FDB845- de la primul schimb).
Cele vechi prezentau pe fata exterioara o buza de cc 1-2 mm, iar pe cea interioara uzura era mai accentuata. Mai mult, pe suprafata discului, uzura nu era uniforma. Mult mai mare spre exterior si mai mica spre butuc(interior), dar genul asta de uzura l-am vazut si la alte loganuri.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jun 2011, 10:03
Post #768


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(tuneam @ 3 Jun 2011, 16:24)
la berlina diametrul e de 259 mm, discuri ventilate cu abs, la VAN au 260mm
La berlina 1.4 este de 238mm pana la o anumita data de productie. Si daca tot va pricepeti asa de bine la teorie, rugamintea mea este ca inainte sa mai sustineti ceva, sa faceti macar un drive-test inainte cu ambele modele. Dar in echipare de fabrica, nu cu cine stie ce placute verzi din metale rare ...
QUOTE(tuneam @ 3 Jun 2011, 16:24)
etrieri(constructiv, ceva schimbat), nu  de marimea lor
diametru pistonaselor ...

This post has been edited by IRONICK: 6 Jun 2011, 10:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 6 Jun 2011, 10:08
Post #769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 6 Jun 2011, 12:03)
La berlina 1.4 este de 238mm pana la o anumita data de productie. Si daca tot va pricepeti asa de bine la teorie, rugamintea mea este ca inainte sa mai sustineti ceva, sa faceti macar un drive-test inainte cu ambele modele. Dar in echipare de fabrica, nu cu cine stie ce placute verzi din metale rare ...
*



IRONIK, eu vorbesc aici de berlina din semnatura. 1.6 16V , Prestige.
Tu ai facut vre-un drive test cu ambele? Oricum intre 238 si 259 cred ca difera si etrierii, nu doar diametrul.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jun 2011, 10:13
Post #770


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu vorbesc din pareri, nu am facut nici o modificarea de genul asta si nici cu o masina cu discuri de 259 nu am mers. Prestige, binenteles.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 8 Jun 2011, 19:44
Post #771


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




1.4 al meu a avut din fabrica discuri de 259. cand am vrut sa le schimb am comandat de 238. am montat unul pe o parte si cand sa pun etrierul la loc surpriza!!!!.



--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klax
post 8 Jun 2011, 19:47
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 1 April 08
From: Bucuresti




Prestigeul 1.6 16v oricum e mai greu si s-ar putea ca diferenta de franare sa nu fie atat de mare fata de 1.4 cu 238mm.


--------------------
Dacia Logan 2007 / 1.6 16v - BC-85-BSL
www.depanarecalculatoare.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Jun 2011, 22:55
Post #773


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(IRONICK @ 6 Jun 2011, 10:03)
La berlina 1.4 este de 238mm pana la o anumita data de productie. Si daca tot va pricepeti asa de bine la teorie, rugamintea mea este ca inainte sa mai sustineti ceva, sa faceti macar un drive-test inainte cu ambele modele. .......
*



tu sustii "nebunii" .....la 1400 discurile sunt tot de 259...la alea de ungaria cu roti pe 14" sunt de 238....or fi si pe astea de RO cu 238,eu nu am mai vazut,desi in cataloagele auto apar cu 238...
cel mai bine se masoara la subler diametrul inainte de cumparare !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 10 Jun 2011, 00:20
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




am discuri de 238mm, din fabrica.
am impresia ca ambiance au primit de 238 pline si preference de 259 pline, in timp ce laureate si ambition si apoi prestige au primit de 259 ventilate. vorbim de 1.4mpi. nu e garantat sa fie asa, au mai pus ce era mai la indemana.
la 1.6mpi si 1.5dci pe preference (intr-o vreme ambiance era numai cu 1.4mpi) se puneau de 259 pline, la echipari superioare ventilate.
ironick are dreptate. discuri de 238 au fost puse pana prin 2007. au trecut la 259 pentru ca erau prea mici.
wha' you gonna do?

This post has been edited by mikey_gtx: 10 Jun 2011, 00:21


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nucu68
post 13 Jun 2011, 05:50
Post #775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 23 January 07




Parca aici se discuta despre placute de frana si nu despre discuri!!!!


--------------------
Dacia Logan GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jun 2011, 20:47
Post #776


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mikey_gtx @ 10 Jun 2011, 01:20)
am discuri de 238mm, din fabrica.
.... in timp ce laureate si ambition si apoi prestige au primit de 259 ventilate. ....
*



o laie...doar DCI au ventilate(unele)...se poate trece pe ventilat odata cu schimbarea etrierului+disc ! wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 13 Jun 2011, 20:54
Post #777


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




cine spune ca nu se simte placuta mai mare, propuna sa faca un drive test cu o masina dotata asa!


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 13 Jun 2011, 21:14
Post #778


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Ce placuta mai mare?


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jun 2011, 22:49
Post #779


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




placa de la cap radmasa.gif ...placutele-s la fel la toate,inclusiv dci daca nu ma insel !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Jun 2011, 07:18
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.051
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Probabil se refera la cea de Van, care este mai mare.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:49
Forum Renault