DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?

IRONICK
post 4 Sep 2007, 16:56
Post #331


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai voi stati in loc de un topic daca totul este in regula ? Eu nu as avea nici o rezervare in locul vostru.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ninos
post 4 Sep 2007, 18:14
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 September 06




QUOTE(Doc @ 4 Sep 2007, 17:39)
Din aceasta cauza, suntem din ce in ce mai rezervati in a da sfaturi si raspunsuri online. Pentru asta exista telefon.
*


Parerea mea este ca nu aveti ce cauta pe asfel de topicuri unde va faceti reclama gratuita.
Lasati userii sa discute liber iar voi vedeti-va de topicul vostru de la anunturi.
Cred ca cei care administreaza forumul ar trebui sa va taxeze pt faptul ca va faceti reclama gratuita pe acest forum. Toate firmele astea de tuning sinteti de o agresivitate dusa la extrem. Pe nici un forum auto (si nu numai) nu mai poti citii ceva pt ca ivariabil apareti si voi .
Daca ar trebui sa-mi fac un tuning soft la masina in nici un caz nu as alege uni care bintuie pe forumuri , intr-o incercare disperata de a atrage clienti.
Numai bine!


--------------------
Skoda/Seat Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza /2007 - B09 XXX/ B59 YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 4 Sep 2007, 18:39
Post #333


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Domnul meu, intamplator suntem o firma agreata de administratori forumurilor daciaclub si reno la fel ca si utilizatorii acestora. Poti spune ca avem reclama platita. Pe langa asta, eu unul personal sunt un membru vechi al acestor forumuri si am o participare frecventa la intalnirile reno (fost posesor de reno). Tare as vrea sa vad macar o parte din cei care se isi dau cu parerea aici, la una din intalnirile reno macar alea nationale.

In plus ne-am facut aparitia pe acest forum cu reclama special pentru a combate pirateria si furtul. Clientii daciaclub reprezinta 2-3% din cei pe care ii avem in mod normal la tuning.

This post has been edited by Doc: 4 Sep 2007, 18:40


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 4 Sep 2007, 18:58
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Desi nu am sute de posturi si eu sunt un membru vechi: martie 04, desi citeam forumul si mai inainte de a ma inscrie.
Alex are dreptate: membrii forumurilor daciaclub si reno au parte de reducere la resoftare daca au cel putin 6 luni vechime si nu mai stiu cate posturi. E un fel de sponsorizare si de promovare a forumurilor. Eu nu cunosc personal nici pe D-nul Voinea, nici pe Ceky sau pe altcineva care se ocupa cu resoftari. Pe Alex l-am cunoscut cand mi-a resoftata 1.4-le. Repet, mie mi s-a parut un baiat ok care stia exact ce face. In consecinta masina a mers si merge super ok!
In rest... cred ca toti cei care se ocupa cu resoftarile fac acelasi lucru, hartile pot fi diferite: se poate face usor o psihoza de genul hai sa vad cu harta aia cum merge, dar cu ailalta etc.
Din experienta: asa am patit si eu cand mi-am pus gazul pe berlina. Desi am vazut ca reglase totul dupa aparate am fost mai destept si am dereglat-o eu. Consecinta: inca un drum la meserias si apoi am lasat-o asa. De la calculatoare stiu: mai binele e dusmanul binelui. Valabil si la resoftare. O faci pe barba ta are avantaje si dezavantaje.
Cearta asta nu-i constructiva.


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marsel
post 4 Sep 2007, 19:00
Post #335


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 March 07
From: Cluj Napoca




[quote=Doc,4 Sep 2007, 09:53]
Ma rog mai exista si uscaturi in padure, si dupa cum se vede nu stiu cum se face ca doar 2 clienti nemultumiti si amandoi din Cluj. Ori are orasul ceva, ori din cauza unei firme concurente acolo atitudinea lor se schimba brusc peste noapte.

Imi cer scuze ca intervin, dar afirmatiile acestora nu sunt deloc complete si nu reflecta in totalitate realitatea. De aceea tind sa cred, ca problema nu vine de la noi, avand in vedere numarul mare de clienti cu remapare facuta la Dimsport pe acest forum pe deasupra si multumiti, ci de la ei.
[/quote]

Ceea ce ma mira este faptul ca nimeni nu ia in considere, ca suntem furati la pompa si cateodata in mod grosolan.
Am impresia ca tot petrovl a spus ca i-au intrat 64l de motorina intr-un rezervor care poate lua max 55l. Oare cei 9 l in plus unde se duc??


*

[/quote]

Stai linistit Doc, nu are nimic Clujul, din contra, e un oras foarte frumos, cu oameni cinstiti si educati asa ca prin Ardeal. Problema nu este la acei doi clienti din Cluj ci la voi care odata vazuti cu banii, nu va mai intereseaza de clientii nemultumiti. Intamplarea face sa fie 2 clienti din Cluj.....asta e. Coincidenta. De cate ori am vb cu tine pe mess si ti-am spus ca sunt nemultumit??? De fiecare data m-ai trimis la Ceky.
Lui Sandu ™ iarasi mi-am exprimat nemultumirea, si el la fel, m-a trimis la Ceky.
M-ati trimis la Ceky sa ce? Sa-mi dea cu flit! Cand i-am cerut fisierul a sarit ca nu incurajeaza pirateria. Pai daca era asa interesat sa-si tina clientii aproape facea cumva si-mi rezolva nemultumirea. Zicea ca nu sunt drumuri la Cluj, sa se adune comenzi, ca nu renteaza sa se vina doar pentru mine.... Pai cand i-am dat lui Sandu 250E s-a rentat nu...? Ceky nu a facut altceva decat sa-mi mai ia niste bani, pentru nimic. Fraierul....... eu desigur! Nu contest faptul ca sunteti buni in ceea ce faceti, dar ma deranjeaza faptul ca nu acceptati in ruptul capului ca puteti si voi gresi, si mai ales cum tratati clientii nemultumiti lasa de dorit.
Si las-o mai moale cu erorile de la pompa. In aproape 12000km cat am facut cu fisierul de la voi, nu cred ca am fost de fiecare data furat la pompa, mai ales ca fac numai plin pe plin, si la fiecare plin resetez CB.
In legatura cu rezervorul Loganului, tin sa te contrazic: nu incap maxim 55L ci peste 62L, lucru confirmat de cei de la Dacia, nu spus de mine.
In continuare astept rezolvare la problema mea. Nu mi-ai dat nici un raspuns concret la ceea am scris ieri.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM - CJ xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 19:17
Post #336


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(sinaxis @ 4 Sep 2007, 19:58)
Cearta asta nu-i constructiva.
Este o discutie, nu o cearta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 4 Sep 2007, 19:18
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Ca unul care cocheteaza cu idea remaparii rog frumos in special pe cei nemultumiti sa faca o precizare: Pe o scara de la 1 la 10 sa spuna cat de multumiti sunt de soft si sa faca abstractie de de celelalte aspecte ale nemultumirii, gen refuzuri de a inapoia softul vechi...etc. E doar o rugaminte personala fara intentia de a ma implica in vre un fel in disputa generata in ultimul timp. Multumesc frumos!


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 4 Sep 2007, 19:30
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




marsel - in rezervor intra 64-65 litri motorina . Asta am mai spus-o pe forum atat eu cat si alti colegi .


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marsel
post 4 Sep 2007, 19:34
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 March 07
From: Cluj Napoca




Doc a afirmat ca in rezervorul Loganului intra maxim 55L. Eu doar am precizat ca nu are dreptate.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM - CJ xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 4 Sep 2007, 19:37
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Scuze , am intelesca tu ai spus ca nu intra decat 55 ltr.


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ninos
post 4 Sep 2007, 19:38
Post #341


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 September 06




QUOTE(Doc @ 4 Sep 2007, 19:39)
Domnul meu, intamplator suntem o firma agreata de administratori forumurilor daciaclub si reno la fel ca si utilizatorii acestora. Poti spune ca avem reclama platita. Pe langa asta, eu unul personal sunt un membru vechi al acestor forumuri si am o participare frecventa la intalnirile reno (fost posesor de reno). Tare as vrea sa vad macar o parte din cei care se isi dau cu parerea aici, la una din intalnirile reno macar alea nationale.

In plus ne-am facut aparitia pe acest forum cu reclama special pentru a combate pirateria si furtul. Clientii daciaclub reprezinta 2-3% din cei pe care ii avem in mod normal la tuning.
*


Daca sinteti firma inseamna ca trebuie sa eliberati o factura si o garantie. Tot odata trebuie sa aveti certificare RAR pt activitatea voastra. Cu siguranta nici una nici alta nu se intimpla in practica .
Mi se pare normal ca la cererea clientului sa ii dati fisierul original pt ca este propietatea lui. Nu va intereseaza pe voi ce face cu el. Daca este asa priceput cu siguranta nu are nevoie de original pt a copia softul si al folosi mai departe. Pirateria pe care o invoci se intimpla de fapt tot intre voi tuningarii de firma.
Daca cineva v-ar sterge posturile de pe toate forumurile pe care le "poluati" cu siguranta ati fi muritori de foame. Parerea mea este ca raportul de 2-3% este defapt invers. 2-3% din clientii , care nu fregventeaza forumurile, apeleaza la serviciile voastre.
Dependenta de forumuri explica de ce va panicati cind cineva se declara nemultumit de serviciul vostru. Va simtiti reputatia voastra subreda puternic afectata?
Daca erati si voi moderatori aici cu siguranta dispareau in neant toate posturile care nu dau bine la imaginea voastra. Ar fi curs si aici numai osanale la adresa tuningarilor de firma ca pe alte forumuri.
Ce ironie! Un topic deschis de Voinea cu vadita preocupare de asi face reclama a cazut in miinile voastre. L-ati facut prafff radmasa.gif
Numai bine!


--------------------
Skoda/Seat Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza /2007 - B09 XXX/ B59 YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 4 Sep 2007, 19:49
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Se intampla si la case mai mari sa se greseasca cate ceva . Normal , ca sa--ti pastrezi clientii este dupa mine sa te sui in primul " avion " si sa te prezinti la cel nemultumit fiindca in 95 % din cazuri clientul are dreptate . Sa presupunem ca are dreptate clientul , refaci operatiunea ca toata lumea sa fie multumita . Ce daca te deplasezi de la Bucuresti la Cluj , sunt 900 km dus-intors , cca 45 ltr. motorina , cca 50 Euro . Se poate considera ca la unii clienti din Cluj-napoca s-a facut lucrarea cu 200 Euro . Sunt totusi bani multi castigati intr-o ora de lucru . dar mai mult , consider ca se castiga stima si incredere in firma .
Personal nu agreez ideea ca ma duc la o interventie in urma lucrarii numai daca se aduna mai multe sesizari . Te duci de cate ori este nevoie ; si inca ceva , te urci in atelierul mobil cu cei mai buni meseriasi si rezolvi problema .


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2007, 19:58
Post #343


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cum CB afiseaza consumul pe baza semnalului de consum transmis de UCE injectie direct (la logan ma refer) si afiseaza suficient corect cu "softul" din fabrica (eroarea acceptata este de 10%), dar dupa rescrierea "softului" in UCE injectie, nu numai a tabelelor dar si a altor parametrii, de ce UCE injectie transmite defectuos apoi semnalul de consum? Aici e intrebarea.
Cum nu se poate modifica deloc programarea CB-ului la logan (care e in tabloul de bord) prin interfata, inseamna ca modificarea apare in UCE injectie.
Deci se modifica la UCE injectie si zona de transmitere a datelor de consum. In minus.
Ma intreb de ce nu se modifica in plus?


La alte masini, la care diverse semnale vin pe CAN bus, eu as fi mai circumspect ca ele circula corect pe CAN. Ele pot fi modificate inainte de a fi transmise pe CAN.
De ex, UCE injectie primeste semnalul de turatie de la senzor. Il foloseste corect in calculele interne si il transmite mai departe pe CAN bus pentru cine mai are nevoie. Daca insa inainte de a-l trimite pe CAN bus el este amplificat/demultiplicat cu o valoare, atunci pe CAN nu va mai circula informatia corecta, ci una modificata.
Si orice afisare a lui, inclusiv pe mufa OBD, va afisa valoarea transmisa pe CAN, nu cea citita de senzor. Ori, afisarea in acest caz pe CAN este si cea de turatie de pe bord (de pe turometru). Daca ea este modificata la intrarea in bord deja, ea este afisata modificat.
Acum, de ce sa fie turatia mai mica transmisa pe CAN?
Pentru ca la calcularea consumului se utilizeaza o multiplicare intre numarul de injectii in unitatea de timp si cantitatea injectata pe injectie.
Daca numarul de injectii in unitatea de timp (=turatia) este mai mic, inmultirea lui cu orice altceva va da ceva mai mic. Deci si consumul calculat va fi mai mic. Dar in realitate el este mai mare.


De aceea zic, poate nu ar fi rau sa fie lamurita o astfel de problema, pentru ca poate plana suspiciunea ca se modifica special astfel de valori pentru ca orice calculator de bord sa arate un consum mai mic. Iar daca asta se intampla e un fel de inselaciune voita.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ninos
post 4 Sep 2007, 20:13
Post #344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 September 06




Cip tuning-ul poate fi comparat cu un iceberg. Utilizatorul percepe numai o mica parte din transformarea masinii dupa remapare si de regula numai lucrurile bune!
Modificarile gresite la nivel software nu sint depistate decit in timp si numai de utilizatori pretentiosi . Aici intra cei care aud detonati la motoarele pe benzina, cei care vad mult fum dupa masina sau cei care descopera ca acuratetea unor functi a fost alterata (indicare turatie, viteza , consum).
Sint ferm convins ca cei de la uzinele constructoare petrec mult mai mult timp cu optimizarea unui soft decit un tuningar care in 10 minute si 5 click-uri de maus a modificat un fisier. Nu ii includ pe cei care citesc/scriu fisierul modificat pe masina. Aia sint praf. Nu stiu decit sa dea next , read si write iar daca ceva nu merge bine pun mina pe telefon si suna un prieten radmasa.gif .
Numai bine!

Klaus
"De aceea zic, poate nu ar fi rau sa fie lamurita o astfel de problema, pentru ca poate plana suspiciunea ca se modifica special astfel de valori pentru ca orice calculator de bord sa arate un consum mai mic. Iar daca asta se intampla e un fel de inselaciune voita."


Ma indoiesc ca este voita ci mai degraba generata de faptul ca se foloseste un fisier (poate fi si piratat , hotului de hot ii este frica) pe un ECU cu alta versiune software. Mai pe romanaste : un fisier avem si il punem la gramada ca nu conteaza.
Trebuie sa fi prea tare in software ca sa poti altera prima parte a softului cea care se ocupa de regula cu asfel de chesti.
Numai bine!

This post has been edited by Ninos: 4 Sep 2007, 20:22


--------------------
Skoda/Seat Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza /2007 - B09 XXX/ B59 YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 4 Sep 2007, 20:35
Post #345


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




@Ninos ...
sunt foarte de acord cu tine că flășuirea asta e un fel de iceberg; că nu vezi numai ce trebuie să vezi.
E aceeași chestie ca și cu softurile piratate. Cineva a stat muuulte nopți să lanseze pe torrenți un installer de (dau un exemplu la îndemână) Colin McRae 5, care să accepte orice CD și orice cheie de activare și așa mai departe. Poți juca jocul liniștit, dar dacă vrei să îți "tunezi" mașina pentru următoarele două stage-uri ... swoosh -> înapoi în Wingoz (sau blue screen of death, depinde de caz). Păi să nu-mi zici mie că
- gigeii de la Codemasters așa au vrut să experimentez eu creația lor
- gigeii de la Dacia au vrut ca tu să experimentezi fum/trepidații/ alte cele când îți conduci mașina
Asta nu înseamnă că eu (l)userul obișnuit, nu-s în stare să-mi instalez jocul ăla... cu
QUOTE
5 click-uri de maus
și să-l folosesc.
Toți (sau majoritatea) "tuningarilor" folosesc "installere" pe care le-au primit din altă parte (a se citi firmă din Italia cu X ani experiență / firmă din Germania cu Y ani...). Asta e OK, e un business, ce să mai zic ? Daaar ... îți garantez eu că individul care a pierdut nopțile și a făcut installerul ăla (CMR) sau programul care știe să flashuiască (UCE) pentru prima dată nu e în nici un caz "praf", și nici de pe meleaguri mioritice (adică n-are el firmă de de-astea) tocilar.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ninos
post 4 Sep 2007, 20:54
Post #346


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 September 06




Praf sint aia care dau read/write si asteapta o fila tunata prin internet.

Daca la un HDI se modifica harta regulatorului de presiune de pe rampa comuna in sensul cresteri presiuni, procesorul pastrind acelasi timp de injectie, va calcula cantitatea de motorina gresit in sensul ca va raporta o cantitate mai mica decit in realitate.
In mod normal procesorul reactioneaza la cresterea presiuni in rampa prin micsorarea timpului de injectie si va comanda supapa regulatoare pt reducerea presiuni dar in cazul de fata nu va face nimic pt ca asa este scris in flash-ul lui . Din punctul lui de vedere (al procesorului) totul este normal.
Cum cantitatea de combustibil este data de produsul dintre timpul de injectie* turatie*nr cilindri* valoare antecalculata si introdusa in memoria ECU* timp, modificarea presiuni din rampa comuna duce la modificarea valori antecalculate iar rezultatul final o sa fie eronat. Acesta reprezinta consumul orar livrat de ECU catre instrumentele de bord care integreaza aceasta valoare si afiseaza cosumurile orare, la 100Km si instantanee folosind si informatia de viteza si distanta oferite de VSS
Valoarea antecalculata reprezinta cantitatea de combustibil injectata la o anumita presiune si la un anumit timp de injectie .
Numai de bine!


--------------------
Skoda/Seat Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza /2007 - B09 XXX/ B59 YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2007, 21:03
Post #347


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci daca tot asa e si la benzinare (semnalul de consum nu sufera variatii cu cresterea timpilor de injectie, pentru ca e "reglat" pentru o cantitate standard si nu recunoastea ca s-ar fi injectat sa zicem standard + 10%), atunci treaba cu afisarea defectuoasa este clara.
E data de necorelarea cantitatii consumate efectiv cu cea comunicata de UCE injectie (care ar fi valabila in cazul unor tabele fara "resoftare").

Si as mai avea eu niste idei de modificari la care pur si simplu nu vreau sa ma gandesc ca s-ar putea intampla, din cauza implicatiilor legale absolut naucitoare... cu alte date alterate decat turatia...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 21:09
Post #348


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




... sa zicem ca masina afiseaza ca parcurge mai multi km decat cei reali ...dar asta se poate verifica foarte usor pentru cei cu pejo. Un gps sau o masina fara cip-cirip ...

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2007, 21:12


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marsel
post 4 Sep 2007, 21:11
Post #349


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 March 07
From: Cluj Napoca




Aveti aici modul in care domnul Alex Stancu, alias DOC, rezolva problemele clientilor nemultumiti:
marsel: buna seara
Alex Stancu: buna seara
marsel: deci.....
marsel: cum ramane cu Clujul?
Alex Stancu: in ce sens
marsel: in cazul in care nu stii
marsel: sunt MARSEL de pe forum
Alex Stancu: asta am obs
marsel: dar banuiesc ca stiai deja
Alex Stancu: cu ce te pot ajuta?
marsel: in sensul ca imi vreau banii inapoi
Alex Stancu: din pacate asta nu se poate
marsel: de ce?
Alex Stancu: a trecut prea mult timp
Alex Stancu: ai facut prea multi km
Alex Stancu: oferim aceasta posibilitate in 48 de ore
marsel: sustineti ca returnati banii clientilor nemultumiti
Alex Stancu: dar nu dupa 2 ani
Alex Stancu: sau 20.000km
marsel: sunteti de toata jena
Alex Stancu: nu suntem deloc
Alex Stancu: poate nu ne-am inteles
marsel: eu am reclamat nemultumirea la cateva zile
Alex Stancu: dar asta nu inseamna ca ceea ce ati povestit acolp
Alex Stancu: este si adevarat
marsel: si nici nu m-ati luat in seama
Alex Stancu: pentru ca nu este cazul
marsel: adica ma faci si mincinos?
Alex Stancu: si putem demonstra in orice moment ca asa e
Alex Stancu: nu spunem ca esti .. dar nu este vina noastra daca masina ta poate consuma altfel decat alte sute
marsel: cum demonstrezi ca consumul nu mi-a crescut? ca CB nu-mi arata eronat?....
Alex Stancu: simplu
Alex Stancu: la fel ca le service
Alex Stancu: cand vin acelasi tip de persoane
marsel: si daca se demonstreaza ca eu am dreptate?
Alex Stancu: cu consumuri avion fata de carte
Alex Stancu: facem acest test cu 2 masini
marsel: ce faceti atunci?
Alex Stancu: ca sa demonstram ca si masina ta ar avea ceva
marsel: nu.....
Alex Stancu: ba da
marsel: eu vorbesc de masina mea
Alex Stancu: nu mai interseaza daca masina ta are defecte
Alex Stancu: ce nu tin de softul nostru
marsel: nu de alui X sau Y
marsel: stii ceva?
Alex Stancu: nu stiu
marsel: deja o dai cotita
Alex Stancu: nu o dau
Alex Stancu: si nu am de ce
Alex Stancu: dar in astfel de cazuri
Alex Stancu: avem nevoi de baze solide
Alex Stancu: nu vine oricine sa ni se suie in cap
Alex Stancu: nu facem aceste modificari de azi pe maine
Alex Stancu: nu le face prima oara
Alex Stancu: si putem demonstra
Alex Stancu: oricand ca ceea ce facem
Alex Stancu: nu produce efectul povestit de tine
Alex Stancu: simplu
Alex Stancu: ca la orice firma
marsel: faptul ca v-am trimis atatea mail-uri, ca v-am sunat de N ori, asta inseamna ca nu e adevarat?
Alex Stancu: sunt proceduri standard
Alex Stancu: pai ar trebui sa te intrebi de ce
Alex Stancu: numai masina ta consuma
marsel: de ce nu acceptati ideea ca se poate si gresi?
Alex Stancu: pentru ca nu s-a gresit
Alex Stancu: simplu
Alex Stancu: si la fel de adevarat
Alex Stancu: nu avem ce sa gresim
Alex Stancu: mai ales la dacia logan
Alex Stancu: nu imi spune
Alex Stancu: ca e vreun ferrari
Alex Stancu: ca nu te cred
marsel: prefer sa inchei discutia aici pentru a nu folosi cuvinte urate
Alex Stancu: eu nu am folosit
marsel: o iau ca pe o experienta
Alex Stancu: niciun cuvant la nelocul lui
marsel: tocmai de aceea nu voi folosi nici eu
Alex Stancu: si in fiecare zi avem parte de astfel de clienti precum si cei din service
Alex Stancu: in consecinta
Alex Stancu: stim exact ce este de facut
Alex Stancu: nu am facut experimente pe masina ta
marsel: asta nu inseamna ca nu trebuie sa rezolvati problemele celor nemultumiti
Alex Stancu: noi le rezolvam
Alex Stancu: atunci cand exista intelegere
marsel: voi nici macar nu v-ati sinchisit de mine
Alex Stancu: asa cum au povestit si altii
marsel: asta e
marsel: succese!!!
Alex Stancu: nu am eu cum sa vin la cluj ca sa iti rezolv tie problemele
Alex Stancu: ai probleme
Alex Stancu: vii la firma din bucuresti
marsel: ce sa spun, si cand am mers in Arad si v-am dat 250E a fost bine, nu?
Alex Stancu: nu ne-ai dat noua
Alex Stancu: iai dat dealerului
Alex Stancu: pentru banii aia a muncit
Alex Stancu: a facut un drum
Alex Stancu: era poate mai bine sa nu ia in considerare acest fapt si sa va oblige sa veniti la TM
Alex Stancu: direct in service
Alex Stancu: asa cum ar fi normal
marsel: in fine, hai sa incheiem, vad ca oricum nu ne intelegem
Alex Stancu: asa cum avem si noi aici
marsel: o seara buna
Alex Stancu: multumesc la fel
Alex Stancu: si oricand sunteti binevenit
Alex Stancu: la bucuresti in cazul in care vreti sa lamuriti
Alex Stancu: situatia
Alex Stancu: avem service
Alex Stancu: in plus de asta
Alex Stancu: putem face o diagnoza completa si la service dacia
marsel: nici sa nu te gandesti ca mai apelez la voi pentru vreo masina, si apropos, masina mea nu are nimic, sau o fi avand in urma lucrarii voastre
Alex Stancu: atunci nu vad care este problema
Alex Stancu: in plus de asta ne-a deranjat faptul
Alex Stancu: ca ai zis ca vrei sa iti faci modificarea la altcineva...
Alex Stancu: nu am nimic impotriva
Alex Stancu: dar trebui sa vii sa iti punem noi originalul nu altcineva
Alex Stancu: o seara placuta




--------------------
Renault Megane 2.2 1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM - CJ xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 21:21
Post #350


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cineva astazi nu a avut timp nici la wc sa se duca. biggrin.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 4 Sep 2007, 21:28
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Desi sunt pe pozitie radmasa.gif nu fac fata sa citesc toate postarile aste. Multa energie cum bine zicea si Ironick-u!

This post has been edited by sinaxis: 4 Sep 2007, 21:29


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2007, 21:33
Post #352


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci sa inteleg ca pedrovl nici macar nu a fost luat in considerare la problemele ridicate (ca acolo se zice ca "numai masina ta consuma").
Pana si aia de la Dacia au recunoscut, prin resoftarea facuta in 2005, ca se paote gresi. Afirmatiile "pentru ca nu s-a gresit" "nu avem ce sa gresim mai ales la dacia logan" nici macar aia de la Dacia nu au curaj sa le spuna...
Si consumul a crescut dupa resoftare din cauza ca "masina ta are defecte". Ma intreb, inainte de resoftare nu avea defecte? Au aparut asa, imediat dupa resoftare?
Si mi-as permite sa mentionez ca aia de la Dacia daca ai o problema nu te cheama la Pitesti din Oradea...

Interesante abordari.

Si totusi, ce s-o modifica de arata CB-ul un consum mai mic decat cel real?
Mi-e frica sa ma gandesc ca informatia de viteza. Frica pur si simplu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ninos
post 4 Sep 2007, 21:37
Post #353


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 September 06




QUOTE(klaus @ 4 Sep 2007, 22:03)
Deci daca tot asa e si la benzinare (semnalul de consum nu sufera variatii cu cresterea timpilor de injectie, pentru ca e "reglat" pentru o cantitate standard si nu recunoastea ca s-ar fi injectat sa zicem standard + 10%), atunci treaba cu afisarea defectuoasa este clara.
E data de necorelarea cantitatii consumate efectiv cu cea comunicata de UCE injectie (care ar fi valabila in cazul unor tabele fara "resoftare").

Si as mai avea eu niste idei de modificari la care pur si simplu nu vreau sa ma gandesc ca s-ar putea intampla, din cauza implicatiilor legale absolut naucitoare... cu alte date alterate decat turatia...
*


La benzinare lucrurile sint relativ simple. Presiunea ramine aceiasi pt ca nu este controlata de ECU. Aceasta afirmatie este strict adevarata pt logan. La motoarele FSI si TFSI (VAG) ECU controleaza si aceasta marime. La benzinar singurul lucru rau care poate apare este "bataia avansului" atunci cind hartile de avans sint modificate in necunostinta de cauza sau un consum exagerat daca hartile de injectie in bucla deschisa sint , la fel, modificate aiurea.
Cu totul altfel stau lucrurile cu dieselul unde procesorul prelucreaza si gestioneaza un flux mult mai mare de date.
Legalitatea este pusa la indoiala insasi de ciptuning in esenta. Aducerea de modificari ne agreate la autoturism contravine legii. Nu conteaza ca aceste modificari sint la partea de rulare, directie , frinare , il. si semnalizare sau motor.
Cu alte cuvinte, multi de pe aici sintem in afara legii.
Marele defect al tuningarilor de firma este ca experimenteaza pe masinile clientilor fara ca acestia sa stie ca sint betatesteri. Sincer nu am auzit de vre un tuningar ca dupa remapare sa mearga in proba cu testerul pe masina si sa urmareasca parametri motorului. Bineinteles, majoritatea habar nu au ce drac sa urmareasca asa ca un asfel de test devine total inutil. Ar fi imposibil sa cunoasca tehnic toate motoarele de la cit de multe marci tuningareaza. Sa fim seriosi.
Uni constructori pun la dispozitia serviceurilor autorizate GB de informatie in care se detaliaza in parte fiecare tip de motor , cutie, ABS, etc. Beleaua mare este ca foarte putini salariati di service-uri isi rapesc din timp pt a studia asa ceva. Atunci cum draq sa stie toate lucrurile astea un tuningar universal?
Numai bine!


--------------------
Skoda/Seat Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza /2007 - B09 XXX/ B59 YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 4 Sep 2007, 22:30
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




QUOTE(klaus @ 4 Sep 2007, 23:33)

Si totusi, ce s-o modifica de arata CB-ul un consum mai mic decat cel real?
Mi-e frica sa ma gandesc ca informatia de viteza. Frica pur si simplu.
*



Adica viteza reala e h si se transmite la calculator h-10%?!

Lamuriti-ne ca vad ca le pricepeti...

Care ar fi consecintele?


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 4 Sep 2007, 22:34
Post #355


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Cred ca softul original este mult mai flexibil si mai bine studiat. De ce spun asta ? Pentru ca, venind din circulatia extraurbana, in 2 zile de mers urban se simte ca masina devine mai 'lenesa' nu se infige asa tare ca in afara, si invers. Pare sa 'invete' niste regimuri de exploatare.

Cat despre erorile raportate de CB privitoare la consumul de combustibil, zgomotele mai pronuntate (posibile detonatii) acuzate de diversi, ma fac sa cred ca softul updatat ulterior este mult mai 'din topor'.

Cat se piaptana un soft ca sa nu aiba buguri (mai ales unul de microcontroller), probabil tot atat (sau mai mult) se 'piaptana' si parametrii aia de functionare (optimizarea unei/unor functii cu mai multe variabile, poate, huh ? grea treaba oricum).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 4 Sep 2007, 22:48
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Deci softul e ok sau nu?


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 4 Sep 2007, 23:56
Post #357


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




Mi-ar place să cred că cei care au lucrat la el ... au studiat temeinic motoarele astea. Că la 3 noaptea dacă-i trezești știu să-ți spună fără ezitare care-s parametrii care intră în calculul timpilor și momentelor de injecție pentru motorul 1.5 dCI de X c.p. Și tot la acele momente nocturne ar ști să-ți spună și că dacă modifici variabila x în sus, vei obține o hiperbolă în cazul funcției cutare (sau mă rog, ce vreți voi) ...

cu toate astea ... cred că softul e OK
nu s-ar mai porni de la "hărțile" originale dacă installer-ul lor nu ar citi parametrii senzorilor de pe mașina clientului (pentru cei care știu: chiar dacă motoarele / partea electronică / sunt făcute pe bandă rulantă, componentele diferă de la o mașină la alta - mai ales senzorii. Aceștia au diverse erori, de la banalele erori de offset și gain, până la altele mai puțin studiate, cum ar fi zgomotul termic al rezistențelor parazite ale firelor ... ), și să ajusteze soft-ul lor în funcție de aceștia.

Am cam deviat de la discuție ... daaar dacă într-adevăr se ține cont de treburile astea 182.gif , eu am încredere că softurile-s chiar OK.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 5 Sep 2007, 07:01
Post #358


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Valorile raportate de senzori se pot reseta, nu?
Ca eu daca as fi producator nu as sta sa tot calibrez valorile senzorilor de pe o masina pe alta.
As lua acelasi soft si as reseta valorile senzorilor, care in timp se autoregleaza.

P.S. Indicatiile in timp ale senzorilor isi pierd din acuratetea initiala, se uzeaza si astfel trebuie sa se faca o recalibrare continua a lor.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 5 Sep 2007, 09:04
Post #359


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




Nu văd cum poți să resetezi valoarea citită de pe un senzor, de care o fi el. Pur și simplu el îți trimite o valoare (curent, tensiune, frecvența unui impuls ... stream binar, ce vrei tu), care reflectă ceea ce el măsoară fie presiune, vibrație, temperatură, ce-o mai fi.
Dacă " in timp se autoregleaza. ", atunci programul scris in microcontroller este nemaipomenit de deștept.
(Mă gândesc la un exemplu practic: senzorul 1 măsoară 10 grade, dar tu (human being) știi că afară sunt 9 grade. Cum știi când și cu cât s-a dereglat senzorul ăla (în sus, în jos ?), ca să-i poți aplica o corecție de un grad, dacă ai fi microcontroller și ai avea numai senzorul ăla amărât legat de tine? huh.gif )

Firma la care lucrez calibrează fiecare device, individual, care măsoară ceva, moment în care i se scrie într-un flash o curbă de calibrare și abia după aceea aparatul se împachetează. Asta nu înseamnă că și Dacia trebuie să calibreze senzorii de pe fiecare mașină, dar crede-mă că dacă aș fi Dacia, eu așa aș face.

Îmi cer scuze că poluez topicul cu bălării de-astea ...
hai să povestim de chiptuning blush.gif

This post has been edited by electronistul: 5 Sep 2007, 09:06


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 5 Sep 2007, 10:18
Post #360


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




In primul rand sa stii ca si valorile raportate de senzorii din motor se leaga de chiptuning.
Pentru un senzor se retine un istoric al valorilor raporate in timp.
Pentru a se calibra senzorii, adica valorile care se adauga/scad din valoarea raportata de senzori, masina trebuie sa functioneze in anumite regimuri de turatie, viteza, presiune a uleiului, etc. pentru care exista un algoritm de calcul in UCE. In general valorile astea se ating la drumuri in afara orasului.

Un mic exemplu: pentru a se calibra senzorul de turatie de pe volanta (a se calcula valorile ce se adauga/scad din valoarea raporata) la mpi-uri trebuie ca masina sa fie in frana de motor in trepta 3 sau 4, cu consum 0 in palierele 3500-3000rpm si 2500-2000rpm. Pentru a avea consum 0 trebuie sa o turezi cam pe la 4000-4500rpm si sa o lasi de acolo in frana de motor (consumul nu devine instantaneu 0).


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!

Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului.


Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi...


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:38
Forum Renault