Dacia pe minus la intern, ce se intampla?
![]() ![]() ![]() |
Dacia pe minus la intern, ce se intampla?
zack |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Cel' incapatzanat Group: Members Posts: 95 Joined: 22 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet
1.4 16v
2005, full
- nu zic :)) [COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
|
|||
Kramer |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Eu cred ca Dacia a dat cu bata in balta cu motorul diesel, folosindu-l pe cel de 65cp in loc de unul contemporan. Dar asta se poate inca repara.
De ce venirea GM la Craiova pare asa improbabila? Daca tot inchid fabricile de Astra din Germania, poate ar avea sens si sa le re-localizeze in zone cu costuri mai mici, nu? |
-------------------- |
|
DFA |
![]()
Post
#33
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
![]() Probabil ce te nemulțumește nu este motorul, care este unul foarte reușit pentru dimensiunea și capacitatea lui, ci puterea, care ți se pare mică. Ei bine, să știi să puterea e suficientă pentru Logan, la fel de suficientă cum a fost și pentru Clio, care la început avea motorul 1.5dCi de 60cp... Dar nu trebuie să disperi, este foarte probabil ca Renault va monta începând cu această toamnă și motoare 1.5dCi mai puternice, cel de 80-85cp, odată cu sau imediat după ce apare Logan break. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#34
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Zack, ce diferente notabile poti sa mentionezi intre Renault si Opel, in afara de comenzile sub volan cu impuls?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Kramer |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Motorul de 65cp a fost montat pe Dacia la 4 ani de la aparitie, cand deja existau versiunile de 80 si 100cp. Mie mi se pare depasit; la un producator normal 4 ani este deja limita de timp la care apar motoare noi, ceea ce de fapt s-a intamplat si la Renault.
Mi se pare fireasca alegerea mentinerii unor motoare deosebit de reusite (ex TDI de 1.9 si 90cp) dar in conditiile unui pret redus si existentei in oferta si a altor versiuni. |
-------------------- |
|
DFA |
![]()
Post
#36
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Or să fie și alte versiuni!!!
Că doar în 2001, când a apărut prima oară 1.5dCi nu era disponibilă decât o variantă, cu puterea cea mai mică! Abia după au apărut și variantele cu puteri mai mari. Logan e o mașină la care prețul este un factor foarte important în succesul ei. Din această cauză nu o să vezi montat pe el soluții extrem de moderne, silențioase, scumpe, etc. Până când Renault nu va vinde suficiente bucăți din fiecare variantă el nu va evolua pentru că nu ar putea să justifice costurile de "upgrade". Într-un cuvânt: design to cost. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Kramer |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
|
-------------------- |
|
cristi.r |
![]()
Post
#38
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Smecheri francezii astia ... s-a pornit de la 5000 EUR ... va aduceti aminte ? N-a fost sa fie ! 5700, buuun ! Cat e acuma cel mai chel Logan ? 6280 !!! Va dati seama cat s-a lucrat la nivel psihologic ? Sa porneasca de foarte jos si sa ajunga ... undeva, mult mai aproape de realitate !
La un dealer de import pretul este stabilit in euro este batut in cuie ! Ma rog, aproape batut in cuie ... cert este ca daca scade euro, scade si pretul masinii ! La Dacia, pretul, per total, ramane acelasi ... Mai era si o discutie la Antena 3, in care era implicat si Dl. Stroe de la Dacia. Se bazau baietii pe niste cifre ale costurilor de productie defalcate in lei si euro (productia interna si importuri de piese) vs. cele ale vanzarilor in lei si euro (intern si export). Procentele difereau foarte mult si concluzia analistilor era ca o data cu scaderea euro, matematic, pretul Loganului ar trebui sa scada chiar in euro !!! Of course, Dl. Stroe s-a justificat cu o fraza care incepe cu : "Bine, si eu ce-ar trebui sa va spun acum ? Sa va dau dreptate si sa terminam discutia ?" Motorul de 80CP 1.5dCi va face ca Loganul sa fie un concurent pt. Clio si nu cred ca-l va pune pe berlina ! Pe break este, insa, foarte posibil. Pentru cine s-a obisnuit benzinarul, poate fi complicat sa treaca la diesel, dar va zic din proprie experienta ca trage foarte bine si ala de 65CP (fara clima), insa nu se mai tine absolut deloc de specificatiile alea super de 4,3 litri/100km ... oricum 1.5dCi/65CP nu este deloc un motor invechit, tocmai pentru ca in urma unor modificari s-a putut ajunge si la 100CP !!! Poate va referiti la dTi-urile Renault care s-au pus si pe Megane-ul anterior ... aia e alta treaba ... A, si inca ceva, cati lauda motoarele de pe DSN si SLZ (benzina) ? sunteti de acord ca sunt niste motoare bune ? Stiti ca prima data motorul asta a fost montat pe Renault 19 ? Ala nu mai e invechit ? This post has been edited by mao: 27 Apr 2006, 13:07 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Kramer |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Ba, si E7J e invechit, dar cred ca era un motor mai reusit. Adica solutii tehnice mai elaborate si nu orientate atat spre cost.
Oricum motoarele astea pe benzina (8v, fara distributie variabila) nu prea au evoluat in ultimii ani in ritmul in care au facut-o cele diesel, deci nu se simte la fel imbatranirea. Ce se intampla, parerea mea ![]() |
-------------------- |
|
paulica |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa readucem in actualitate subiectul vânzarilor. Nu neaparat ca Dacia ar fi pe minus la intern.
Iata 2 attach-uri: ![]() ![]() Comentarii va rog. Sursa: APIA This post has been edited by paulica: 17 Sep 2006, 21:37 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#41
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
oare MCV-ul in ce sens va modifica vanzarile la intern ale daciei?
|
--------------------
/
/
/
|
|
AlexC |
![]()
Post
#42
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Le va mentine constante, caci clientii de MCV luau Logan pana acuma, cel mult Octavia Tour break sau Astra Caravan. Dacia isi va creste insa vanzarile in afara cu acest model, acolo unde este o adevarata cultura pentru masinile break.
Cu un update si la motorul diesel va fi un nou best-seller. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
DFA |
![]()
Post
#43
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Cred că în sens antiorar.
Acu' serios, va constitui și el un nou impuls la vânzări, deși românii nu sunt mari amatori de monovolume d'astea... Eu zic că vor avea succes cu el mai ales la export, pentru că e foarte versatil și îl poți folosi în toate felurile posibile, pentru familie, călătorii, concedii, de cărat, mașină de firmă, etc., etc., etc. Din privința asta nu-mi fac griji pentru Renault, Loganu' se va vinde în draci în toată lumea, în toate variantele sale, prețul său și faptul că mașina e un compromis acceptabil susținut de un nume cunoscut (Renault) îl face foarte dorit. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Probabil, asa cum s-a mai zis, va fi masina buticarilor.
Si tot probabil se va vinde detul de bine furgonul Dar stati sa vedeti cand o aparea pick-up-ul... Ca are bena mare... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
padual |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
Cred ca pickupul nu va avea un succes prea mare datorita pretului. Oferta pickupurilor este foarte mare, iar pretul pe care l-ar putea avea un Logan pickup diesel va fi destul de aproape cat sa ridice intrebarea : Ro sau Straina, mai ales ca acest gen de masini este cumaparat in mare parte in sistem leasing, si deci o difernta de 1000-2000E se amortizeaza realtiv usor!
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
aphophis |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si care e cel mai ieftin pick-up de pe piata? ca nu cred ca e sub 17-18.000 de euro cip
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
Propun sa comparam MCV-ul cu vw caddy,reno kangoo si fiat doblo
|
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
Kramer |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Nu cred ca furgonul derivat din Logan va avea succes prea mare in vest.
Nu stiu cati mici afaceristi de pe acolo vor economisi cele cateva mii de euro care fac diferenta pana la o duba decenta (Ford Transit spre exemplu). Pentru ei masina va fi un mijloc de productie, deci fiecare pana, fiecare vizita in service va costa dublu. |
-------------------- |
|
Fan3 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
ford transit poate lua un europalet.....sau cum se numeste...
logan poate asa ceva? |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
driverx |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma indoiesc.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
laurian |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alexp_ @ 1 Oct 2006, 23:53) Propun sa comparam MCV-ul cu vw caddy,reno kangoo si fiat doblo Pleaca de la 12000 , functie de tip si dotari. Ajung si 18000. Dar poti cara mai mult. Tocmai incepusem sa ma uit la tipurile astea de masini, dar probabil va fi MCV-ul ales. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
cristirenault |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
daca vanzarile la LGN sunt in scadere trebuie pus totul pe seama saturarii pietei , boom-ul de la inceput si-a pierdut din ecou , chiar daca asistam la un face-lift in ceea ce priveste designul si a aparut si motorul 16v 1,6 acestea din urma nu vor modifica prea mult nivelul vanzarilor LGN. Deci consider ca e ceva normal daca a scazut nivelul vanzarilor de LGN , cu acest fenomen se confrunta toate marcile de masini.
Cumparatorii de break sunt tot din categoria cumparatorilor clasici de LGN berlina asa ca nu putem spune ca introducerea break-ului ar fi adus clienti ai altor marci. |
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Kramer |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Nope, piata nu e saturata in rromania, uita-te la dinamica vanzarilor la celelalte marci. Cam toate sunt in crestere, unele chiar spectaculos.
|
-------------------- |
|
cristirenault |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
imi pare rau ca m-ai inteles asa , poate nici eu nu m-am exprimat foarte exact , ma refeream la piata LOGAN din Ro si nu in general la dinamica vanzarilor de autoturisme din Ro.
Loganul are un segment anume de cumparatori , acesti cumparatori de Lgn nu au nici o treaba cu masa mare a cumparatorilor de autoturisme , altele decat LOGAN. Mai sunt doar unii clienti de Albea, Symbol care ar mai putea sa se intersecteze cu cei de Logan , in rest e alta mancare de peste ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#55
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Cred că cine dorea să cumpere un break a așteptat pînă acum și nu a cumpărat berlină. Cu atît mai mult cine a avut un beak înainte nu ar trece la berlină.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
hai sa ne uitam si la pretul versiunilor break... ca fapt divers, daca stai 3 ani sa apara un break la Dacia ... iti iei alta masina ca exista variante, altele decat Logan Break
|
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
"> dacia pe minus la intern, ce se intampla?"
pai e ca la termopane; la un moment dat piata nu mai cere, e saturata; gata. nu cred ca e nimic ascuns in asta; pur si simplu nu mai are cine sa cumpere ! oricum; au dat tunu` cu creditele pe termene lungi si au umplut tara de masini; partea proasta e ca multi au pastrat si masina veche si astfel au scazut dramatic locurile de parcare si creste violenta intre vecini..... |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#58
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Eu am așteptat un an să apară versiunea break, considerînd că prețul nu poate fi mai mare decît cu cel mult 700 euro față de berlină. Dar la 2000 Euro diferență actuală față de berlina cu același dotări nu cred că voi mai alege breakul.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
mariuscomx |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 26 October 05 ![]() |
unde vezi tu diferenta de 2000 de euro fata de berlina cu acelasi dotarii ..
sigur nu o sa depaseasca 7-800 de e .. |
--------------------
Toyota
Gt 86
2.0 Skoda supeb combi 4x4 170 tdi
Daihatu Terios |
|
CatalinMarian |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 10 November 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
LOGAN Laureate 1.4
2005
- BC XX XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:59 |