DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia pe minus la intern, ce se intampla?

zack
post 25 Apr 2006, 00:07
Post #31


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




QUOTE(kurupt @ 24 Apr 2006, 10:55)
Iar ca cu cat ar fi mai bun un Opel decat un Renault?
*


io inteleg ca divinizati renault...dar totusi sa compari cu un opel...
mai are de mancat renault mult de-acum inainte, ca sa faca masini la fel de fiabile ca opelul.
sa fim totusi seriosi...

This post has been edited by zack: 25 Apr 2006, 00:08


--------------------
chevrolet 1.4 16v 2005, full - nu zic :))
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Apr 2006, 09:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Eu cred ca Dacia a dat cu bata in balta cu motorul diesel, folosindu-l pe cel de 65cp in loc de unul contemporan. Dar asta se poate inca repara.

De ce venirea GM la Craiova pare asa improbabila? Daca tot inchid fabricile de Astra din Germania, poate ar avea sens si sa le re-localizeze in zone cu costuri mai mici, nu?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Apr 2006, 09:48
Post #33


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




smile.gif Motorul 1.5dCi e cât se poate de contemporan, având în vedere că a început să fie montat pe scară largă în 2002 pe mașinile Renault și Nissan, el fiind folosit prima oară în 2001 pe Renault Clio.
Probabil ce te nemulțumește nu este motorul, care este unul foarte reușit pentru dimensiunea și capacitatea lui, ci puterea, care ți se pare mică. Ei bine, să știi să puterea e suficientă pentru Logan, la fel de suficientă cum a fost și pentru Clio, care la început avea motorul 1.5dCi de 60cp...
Dar nu trebuie să disperi, este foarte probabil ca Renault va monta începând cu această toamnă și motoare 1.5dCi mai puternice, cel de 80-85cp, odată cu sau imediat după ce apare Logan break.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Apr 2006, 09:57
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Zack, ce diferente notabile poti sa mentionezi intre Renault si Opel, in afara de comenzile sub volan cu impuls?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Apr 2006, 10:10
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Motorul de 65cp a fost montat pe Dacia la 4 ani de la aparitie, cand deja existau versiunile de 80 si 100cp. Mie mi se pare depasit; la un producator normal 4 ani este deja limita de timp la care apar motoare noi, ceea ce de fapt s-a intamplat si la Renault.

Mi se pare fireasca alegerea mentinerii unor motoare deosebit de reusite (ex TDI de 1.9 si 90cp) dar in conditiile unui pret redus si existentei in oferta si a altor versiuni.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Apr 2006, 10:20
Post #36


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Or să fie și alte versiuni!!!
Că doar în 2001, când a apărut prima oară 1.5dCi nu era disponibilă decât o variantă, cu puterea cea mai mică! Abia după au apărut și variantele cu puteri mai mari.
Logan e o mașină la care prețul este un factor foarte important în succesul ei. Din această cauză nu o să vezi montat pe el soluții extrem de moderne, silențioase, scumpe, etc.
Până când Renault nu va vinde suficiente bucăți din fiecare variantă el nu va evolua pentru că nu ar putea să justifice costurile de "upgrade".
Într-un cuvânt: design to cost.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Apr 2006, 10:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(DFA @ 27 Apr 2006, 13:20)
Or să fie și alte versiuni!!!
...
*



De acord. Si or sa creasca si vanzarile!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 27 Apr 2006, 12:21
Post #38


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Smecheri francezii astia ... s-a pornit de la 5000 EUR ... va aduceti aminte ? N-a fost sa fie ! 5700, buuun ! Cat e acuma cel mai chel Logan ? 6280 !!! Va dati seama cat s-a lucrat la nivel psihologic ? Sa porneasca de foarte jos si sa ajunga ... undeva, mult mai aproape de realitate !
La un dealer de import pretul este stabilit in euro este batut in cuie ! Ma rog, aproape batut in cuie ... cert este ca daca scade euro, scade si pretul masinii ! La Dacia, pretul, per total, ramane acelasi ...

Mai era si o discutie la Antena 3, in care era implicat si Dl. Stroe de la Dacia. Se bazau baietii pe niste cifre ale costurilor de productie defalcate in lei si euro (productia interna si importuri de piese) vs. cele ale vanzarilor in lei si euro (intern si export). Procentele difereau foarte mult si concluzia analistilor era ca o data cu scaderea euro, matematic, pretul Loganului ar trebui sa scada chiar in euro !!! Of course, Dl. Stroe s-a justificat cu o fraza care incepe cu : "Bine, si eu ce-ar trebui sa va spun acum ? Sa va dau dreptate si sa terminam discutia ?"

Motorul de 80CP 1.5dCi va face ca Loganul sa fie un concurent pt. Clio si nu cred ca-l va pune pe berlina ! Pe break este, insa, foarte posibil. Pentru cine s-a obisnuit benzinarul, poate fi complicat sa treaca la diesel, dar va zic din proprie experienta ca trage foarte bine si ala de 65CP (fara clima), insa nu se mai tine absolut deloc de specificatiile alea super de 4,3 litri/100km ... oricum 1.5dCi/65CP nu este deloc un motor invechit, tocmai pentru ca in urma unor modificari s-a putut ajunge si la 100CP !!! Poate va referiti la dTi-urile Renault care s-au pus si pe Megane-ul anterior ... aia e alta treaba ...

A, si inca ceva, cati lauda motoarele de pe DSN si SLZ (benzina) ? sunteti de acord ca sunt niste motoare bune ? Stiti ca prima data motorul asta a fost montat pe Renault 19 ? Ala nu mai e invechit ?

This post has been edited by mao: 27 Apr 2006, 13:07


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 28 Apr 2006, 09:59
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Ba, si E7J e invechit, dar cred ca era un motor mai reusit. Adica solutii tehnice mai elaborate si nu orientate atat spre cost.

Oricum motoarele astea pe benzina (8v, fara distributie variabila) nu prea au evoluat in ultimii ani in ritmul in care au facut-o cele diesel, deci nu se simte la fel imbatranirea. Ce se intampla, parerea mea smile.gif hic


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 17 Sep 2006, 21:35
Post #40


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Hai sa readucem in actualitate subiectul vânzarilor. Nu neaparat ca Dacia ar fi pe minus la intern.
Iata 2 attach-uri:
Attached File  2005_12_Analize.pdf ( 158.36k ) Number of downloads: 66


Attached File  2006_08_Analize.pdf ( 121.97k ) Number of downloads: 84


Comentarii va rog.
Sursa: APIA

This post has been edited by paulica: 17 Sep 2006, 21:37


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 1 Oct 2006, 12:13
Post #41


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




oare MCV-ul in ce sens va modifica vanzarile la intern ale daciei?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 1 Oct 2006, 14:19
Post #42


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Le va mentine constante, caci clientii de MCV luau Logan pana acuma, cel mult Octavia Tour break sau Astra Caravan. Dacia isi va creste insa vanzarile in afara cu acest model, acolo unde este o adevarata cultura pentru masinile break.

Cu un update si la motorul diesel va fi un nou best-seller.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 1 Oct 2006, 14:23
Post #43


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Cred că în sens antiorar.

Acu' serios, va constitui și el un nou impuls la vânzări, deși românii nu sunt mari amatori de monovolume d'astea...

Eu zic că vor avea succes cu el mai ales la export, pentru că e foarte versatil și îl poți folosi în toate felurile posibile, pentru familie, călătorii, concedii, de cărat, mașină de firmă, etc., etc., etc.

Din privința asta nu-mi fac griji pentru Renault, Loganu' se va vinde în draci în toată lumea, în toate variantele sale, prețul său și faptul că mașina e un compromis acceptabil susținut de un nume cunoscut (Renault) îl face foarte dorit.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Oct 2006, 18:50
Post #44


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Probabil, asa cum s-a mai zis, va fi masina buticarilor.
Si tot probabil se va vinde detul de bine furgonul
Dar stati sa vedeti cand o aparea pick-up-ul... Ca are bena mare...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 1 Oct 2006, 20:45
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




Cred ca pickupul nu va avea un succes prea mare datorita pretului. Oferta pickupurilor este foarte mare, iar pretul pe care l-ar putea avea un Logan pickup diesel va fi destul de aproape cat sa ridice intrebarea : Ro sau Straina, mai ales ca acest gen de masini este cumaparat in mare parte in sistem leasing, si deci o difernta de 1000-2000E se amortizeaza realtiv usor!


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Oct 2006, 22:44
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




si care e cel mai ieftin pick-up de pe piata? ca nu cred ca e sub 17-18.000 de euro cip smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexp_
post 1 Oct 2006, 22:53
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 September 06




Propun sa comparam MCV-ul cu vw caddy,reno kangoo si fiat doblo


--------------------
logan preference 1.6 2006 - IF-o8-FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 2 Oct 2006, 13:10
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Nu cred ca furgonul derivat din Logan va avea succes prea mare in vest.
Nu stiu cati mici afaceristi de pe acolo vor economisi cele cateva mii de euro care fac diferenta pana la o duba decenta (Ford Transit spre exemplu). Pentru ei masina va fi un mijloc de productie, deci fiecare pana, fiecare vizita in service va costa dublu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 2 Oct 2006, 15:41
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




ford transit poate lua un europalet.....sau cum se numeste...
logan poate asa ceva?


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Oct 2006, 17:03
Post #50


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma indoiesc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 2 Oct 2006, 17:36
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(alexp_ @ 1 Oct 2006, 23:53)
Propun sa comparam MCV-ul cu vw caddy,reno kangoo si fiat doblo


Pleaca de la 12000 , functie de tip si dotari. Ajung si 18000.
Dar poti cara mai mult.
Tocmai incepusem sa ma uit la tipurile astea de masini, dar probabil va fi MCV-ul ales.


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 2 Oct 2006, 18:12
Post #52


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




daca vanzarile la LGN sunt in scadere trebuie pus totul pe seama saturarii pietei , boom-ul de la inceput si-a pierdut din ecou , chiar daca asistam la un face-lift in ceea ce priveste designul si a aparut si motorul 16v 1,6 acestea din urma nu vor modifica prea mult nivelul vanzarilor LGN. Deci consider ca e ceva normal daca a scazut nivelul vanzarilor de LGN , cu acest fenomen se confrunta toate marcile de masini.
Cumparatorii de break sunt tot din categoria cumparatorilor clasici de LGN berlina asa ca nu putem spune ca introducerea break-ului ar fi adus clienti ai altor marci.


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 2 Oct 2006, 18:26
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Nope, piata nu e saturata in rromania, uita-te la dinamica vanzarilor la celelalte marci. Cam toate sunt in crestere, unele chiar spectaculos.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 2 Oct 2006, 18:37
Post #54


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




imi pare rau ca m-ai inteles asa , poate nici eu nu m-am exprimat foarte exact , ma refeream la piata LOGAN din Ro si nu in general la dinamica vanzarilor de autoturisme din Ro.
Loganul are un segment anume de cumparatori , acesti cumparatori de Lgn nu au nici o treaba cu masa mare a cumparatorilor de autoturisme , altele decat LOGAN. Mai sunt doar unii clienti de Albea, Symbol care ar mai putea sa se intersecteze cu cei de Logan , in rest e alta mancare de peste smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 2 Oct 2006, 20:41
Post #55


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Cred că cine dorea să cumpere un break a așteptat pînă acum și nu a cumpărat berlină. Cu atît mai mult cine a avut un beak înainte nu ar trece la berlină.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 2 Oct 2006, 20:44
Post #56


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




hai sa ne uitam si la pretul versiunilor break... ca fapt divers, daca stai 3 ani sa apara un break la Dacia ... iti iei alta masina ca exista variante, altele decat Logan Break


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 3 Oct 2006, 13:19
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




"> dacia pe minus la intern, ce se intampla?"

pai e ca la termopane; la un moment dat piata nu mai cere, e saturata; gata.
nu cred ca e nimic ascuns in asta; pur si simplu nu mai are cine sa cumpere !
oricum; au dat tunu` cu creditele pe termene lungi si au umplut tara de masini; partea proasta e ca multi au pastrat si masina veche si astfel au scazut dramatic locurile de parcare si creste violenta intre vecini.....


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 3 Oct 2006, 17:42
Post #58


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Eu am așteptat un an să apară versiunea break, considerînd că prețul nu poate fi mai mare decît cu cel mult 700 euro față de berlină. Dar la 2000 Euro diferență actuală față de berlina cu același dotări nu cred că voi mai alege breakul.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscomx
post 3 Oct 2006, 21:11
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 26 October 05




unde vezi tu diferenta de 2000 de euro fata de berlina cu acelasi dotarii ..
sigur nu o sa depaseasca 7-800 de e ..


--------------------
Toyota Gt 86 2.0
Skoda supeb combi 4x4 170 tdi
Daihatu Terios
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CatalinMarian
post 3 Oct 2006, 23:12
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 November 04




Uite aici

This post has been edited by CatalinMarian: 3 Oct 2006, 23:27


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4 2005 - BC XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:59
Forum Renault