DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia pe minus la intern, ce se intampla?

Twister
post 26 Feb 2007, 12:36
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Cine si-a dorit masina ca mijloc de locomotie si a ajuns la concluzia ca acele caracteristici ale Loganului "ii vin bine" (masina de familie spatioasa, economica), si-a cumparat deja Dacia in lunile urmatoare lansarii. Aveau nevoie de ceva, Loganul le-a acoperit necesitatile. Si au fost multi.
Acum au ramas clientii care atunci cand isi iau masina se uita si la alte aspecte. Cum ar fii design-ul. Simplu, cum arata masina. Iar Logan este o catastrofa la acest aspect, pt mai mult spatiu masina a fost proiectata ca un dulap.
Cunosc o groaza de oameni care sunt in situatia sa-si ia o masina noua si se indreapta spre modele straine. Dacia i-ar fi castigat daca nu exagera cu lupta impotriva bunului simt in design, sunt convins ca a pierdut mult mai multi clienti cu habitaclul si portbagajul mai inalte decat latimea masinii, decat a castigat dintre cei care sunt disperati dupa spatiu vital. 10cm in plus nu aduc un castig nemaipoment in ceea ce priveste spatiul interior, insa creaza o masina teribil de urata.

This post has been edited by Twister: 26 Feb 2007, 12:45


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Feb 2007, 13:11
Post #92


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ai dreptate, daca Loganul ar arata "omeneste", mi-as fi luat demult, chiar cel mai chel model, dar pentru mine e respingator ca aspect. Consider ca in alegerea unei masini pe PRIMUL loc este daca iti place fizic cum arata, ori mie, nu-mi place, si nu sunt singurul. Am asistat la zeci de discutii in genul "mi-as lua Logan dar nu-mi place cum arata".

Cand a aparut chiar mi-a placut MCV-ul in poze si prezentari, probabil era prins din anumite unghiuri , chiar mi-am facut ganduri sa-mi iau, dar cand l-am vazut live m-am dezumflat sad.gif

Un model nou Dacia(si nu variatiuni pe aceasi tema cum ar fi MCV si VAN) ar fi binevenit, ar relansa eventualele vanzari prabusite in viitor.

This post has been edited by argon: 26 Feb 2007, 13:32


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asm
post 26 Feb 2007, 14:28
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 January 05
From: Baia Mare




Salut!
Va propun un test... celor care spuneti ca taxa de inmatriculare e o prostie. Deschideti link-ul următor: calcul taxa
Introduceti acolo valori mici de capacitate cilindrica, vechimi mici (sub 4 ani) si nivel de poluare EURO4. Adica masini care poluează ceva mai puțin!

O sa aveti o surpriză: taxele sunt de cateva sute de euro, chiar sub 200 in cele mai multe cazuri! Adică valori care nu cred că vor face pe nimeni să dea faliment (din cei care vor să-și cumpere o mașină). O opțiune măruntă ca vopseaua metalizată sau radio costă 2-400 euro la o mașină nouă!

Și încă ceva: e cineva pe care să nu-l deranjeze poluarea din orașe? Uitați-vă în jur!

E drept că aceste măsuri ar trebui completate cu măsuri de eliminare grabnică a mașinilor poluante care încă mai merg.

Una peste alta, mi se pare o taxă foarte normală și binevenită. Fără supărare...

This post has been edited by asm: 26 Feb 2007, 14:31


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 26 Feb 2007, 14:45
Post #94


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Am mai spus si spun iar, nu ma deranjeaza o taxa de poluare reala, pusa de niste oameni cu capul pe umeri care realizeaza ce facem Planetei noastre prin poluare. Problema este ca taxa este pusa cu interese ascunse de catre persoane care nu dau nici un leu pentru poluare, nu ii intereseaza poluarea ci banul care intra in buzunar. Ca sa determine oamenii sa isi schimbe masinile ar trebui dobanzi mult mai mici la leasing, aproximativ ca afara mai ales ca afara aia au salarii muult mai mari decat la noi. Pai la ce conditii au aia la leasing si credite fata de excrocii nostrii, cum sa determine romanul sa isi schimbe vechiturile. Dar de toate Rabele sau mai bine rablele care polueaza orasele de ce nimeni nu se ia.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 26 Feb 2007, 14:50
Post #95


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(2dor @ 26 Feb 2007, 14:45)
...Dar de toate Rabele sau mai bine rablele care polueaza orasele de ce nimeni nu se ia.
*

Fiindca in proportie de 80% apartin marilor constructori ai neamului gen Erbasu, Turcu & comp, oameni cu care stimabilii nostri conducatori se au bine.
Iar restul de 20% apartin regiilor autonome, deci tot statului.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:47
Forum Renault