DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum marit, search epuizat, 12-13l in oras

viperfox
post 4 Jun 2005, 12:06
Post #1


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




revin a 1000 oara....problema simpla, consuma 12-13 in oras;
am cautat, sun o gramada de subiecte pe tema asta, dar nimic nu m`a ajutat pana acum, plutitor reglat la 7mm, cui nou (si cel vechi era bun), garnitura carburator noua, returul nu e infundat, fumul nu e negru dar arpopo excl.gif este alb, poate sa imi spuna si mie cineva de ce? (stiu negru-amestec prea bogat, albastru - mananca ulei, dar alb??), bujiile NU sunt afumate/negre, sunt cafenii; mai astept idei, ca sunt disperat (pun de 500 mii benzina si merg ~120km); toata lumea imi spune ca daciile ca a mea (motor clasic fara injectie) trebuie sa consume 9-10 in oras maxim, ori a mea...9-10 consuma afara...
precizez ca motorul merge bine nu am de ce sa ma plang (nu se ineaca, nu da in nas) doar consuma mult

This post has been edited by viperfox: 4 Jun 2005, 12:10


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 4 Jun 2005, 12:07
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




nu o calca asa de tare ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 4 Jun 2005, 12:12
Post #3


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




corect, vina mea, am uitat sa precizez, nu o calc, pot sa spun ca merg chiar "batraneste" adica incet...schimbat vitezele la 2000, 50-55 max in oras, si nu ma infig, plec usurel, stau pe banda 1 etc (nu`i vorba ca daca o calc se duce dar iti dai seama ca la asta m'am gandit primu lucru - poate d'aia consuma ca merg eu prea tare)


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 4 Jun 2005, 12:18
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




atunci ma retrag ca nu ma pricep la carburatoare sad.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 4 Jun 2005, 13:15
Post #5


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




treci pe gpl !


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 4 Jun 2005, 14:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Poate n-ar fi rau sa schimbi jicloarele. Nu stiu de care ar trebui sa iei da incerca unele de imprumut ca sa nu dai bani degeaba. Poate incerci si un alt carburator daca ai de unde sa-l iei. Vezi ca bujiile ar trebui sa fie albe-crem, nu cafeni. Au calamina pe ele sau sunt curati electrozii? Parerea mea e ca ai si ceva calamina pentru ca fumul alb e de ulei asa ca daca papa ulei... Totusi daca nu ma crezi ca-i fum de ulei uita-te dupa un Trabant sau Mobra; ceea ce scot alea e fum de ulei pentru ca mot. in 2 timpi merg cu ulei in benzina. La 50-55 in ce treapta de viteza mergi? Tre sa fi foarte calm ca sa conduci asa, altfel apesi acceleratia prea mult, si desi masina nu fuge, benzina mananca. Mai poti avea si avansul prea mic sau prea mare sau aerul inchis si desi nu scoate fum (nu vezi tu) ea tot manaca benzina. Ia scoate tu capacul care vine de la filtrul de aer si arunca un ochi un carburator cu motorul pornit (ai grija cum te uiti sa nu-ti sara ceva pe fata ca om te faci) si vezi cam cum arata la ralanti, accelerat si imediat dupa oprire. In toate situatiile carburatorul tre' sa fie uscat au aproape uscat, sa nu balteasca benzina p-acolo. Si treaba o faci cu motorul cald.


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 4 Jun 2005, 14:30
Post #7


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Ai motor de 1600 pe break?
Cred ca ar trebui reglat carburatorul, adica mai intai aprindere-avans-carburator, cel din urma cu sonda infipta in esapament, la relanti sa fie sub 1, si ar trebui sa fie ok. Clapeta de la soc se inchide?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 4 Jun 2005, 15:22
Post #8


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(zax @ 4 Jun 2005, 14:25)
Poate n-ar fi rau sa schimbi jicloarele. Nu stiu de care ar
*




jicloare am si eu mai multe...am carburator de 1400 si jocloarele de pe el sunt tot de 1400 si mai am mai multe randuri de jicloare de diferite dim (si de 1400 si de 1300 si custom made:)) dar nu m`am gandit sa ma apuc sa ma joc cu ele sa vad rezultat; si daca as face asta, care jiclere ar fi vizate?


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 4 Jun 2005, 15:26
Post #9


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(RIon @ 4 Jun 2005, 14:30)
Ai motor de 1600 pe break?
Cred ca ar trebui reglat carburatorul, adica mai intai aprindere-avans-carburator, cel din urma cu sonda infipta in esapament, la relanti sa fie sub 1, si ar trebui sa fie ok. Clapeta de la soc se inchide?
*



am motor 1400; carburatorul reglat adica...nivelul la plutitor si surubul de amestec, am facut asta de mai multe ori chiar, in ordinea aprindere-avans-carburator, insa, avansul l-am facut la ureche pt ca nu am semn pe volanta si deci am bagat o surubelnita in cilindru 1 and so on; clapeta de soc functioneaza perfect, tija care o leaga de acceleratie a ramas in aer de ultima data cand am desfacut carbu, dar oricum nu prea folosesc socu; la partea cu sonda in esapament m'ai pierdut...despre ce e vorba? blush.gif


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 4 Jun 2005, 15:29
Post #10


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




am auzit ceva vorbe asa ca precizez, are vreo importanta ca am ulei fully sintetic BP 5w20 si bag numa benzina 99+ de la petrom?


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 4 Jun 2005, 15:33
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Am patit o chestie de genul asta la masina lu tata, beleaua la mine era, k imi consuma vreo 13%, dar nici nu vroia sa fuga. Solutia: mai desfa surubul de la debitul de aer, vine pe sub cel de reglat relanti-ul
Inceark, si vezi dak merge mai bine. la mine era strans de un prieten de al meu aproape la maxim.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 4 Jun 2005, 18:01
Post #12


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




In iarna a mea ma rupt la consum. Am zis e frig, alea alea. Dar si cand a dat caldura a continuat sa consume in draci. Acum o luna m-am apucat sa schimb jiclerele (am carb de 1400, la fel si jic.) si am pus de 1300+modificat reglajele pt noile jiclere. Rezultatul sa cunoscut imediat ! Daca inainte, cu benzina de 200mii faceam ~60km, acum cu aceeasi benzina fac 85-95 km!! plus ca inainte trebuia sa am relantiul la 1000rpm ca sa mearga rotund, acum merge la 900 !

PS
I-mi explica si mie cineva, de ce cu aceste jicloare mai mici surubul de aer trebuie sa stea mult mai desurubat ca sa mearga motorul frumos ? Eu as avea o explicatie dar sa-mi spuna cineva care e mai teoretic wink.gif


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jun 2005, 07:24
Post #13


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Desfaci (cu mototul cald, dar oprit) surubul de relanti la maxim; strangi aerul (emulsorul) la maxim, apoi il desfaci 5 ture de 360 grade (!), strangi relantiul, apoi reglezi fin surubul emulsor inca vreo 2 ture (cat te lasa) spre pozitia strans, concomitent ajustand relantiul pe la 800 si gata. Sa iti cureti inainte jicloarele, le sufli, si ar fi excelent sa ai filtru benzina/aer curate, sau noi. Bafta.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 5 Jun 2005, 07:30
Post #14


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




cool.gif eu nu cred in reparatii mai ales la dacia, schimba-ti carburatorul cu unul nou nout, pe care sa ceri evident si garantie, ti-l monteaza cineva autorizat si mai vedem.


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jun 2005, 07:33
Post #15


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Daciafan, da o solutie, ca de schimbat si cumparat (un carburator e cam 1.5 milioane) stim toti...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 5 Jun 2005, 13:46
Post #16


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(RIon @ 5 Jun 2005, 07:24)
Desfaci (cu mototul cald, dar oprit) surubul de relanti la maxim; strangi aerul (emulsorul) la maxim, apoi il desfaci 5 ture de 360 grade (!), strangi relantiul, apoi reglezi fin surubul emulsor inca vreo 2 ture (cat te lasa) spre pozitia strans, concomitent ajustand relantiul pe la 800 si gata. Sa iti cureti inainte jicloarele, le sufli, si ar fi excelent sa ai filtru benzina/aer curate, sau noi. Bafta.
*



ok, am sa incerc, revin cu rezultate; apropo, filtru de aer e cat de cat curat, filtru de benzina nu am (pe furtun, doar sita aia din carburator), e o problema atat de grava? si daca da, care ar fi mai bun, d-ala de unica folosinta sau decantor? (am avut o perioada dalea de unica folosinta dar se umpleau f repede de apa...)


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jun 2005, 18:30
Post #17


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu am filtru - e musai, sa nu se infunde jicloarele, si decantor, pentru mai multa siguranta, sunt ieftine, monteaza-le. Ulei ar trebui sa folosesti 15W40 nu de 5 frate...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Jun 2005, 20:28
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Mai verifica returul daca e infundat, cuiul poantou daca inchide bine, avansul, rezervorul sa nu fie gaurit (poti pierde 1l de benzina pe zi fara sa se vada ud sub masina).
Surubul "de aer" regleaza cantitatea de amestec la relanti nu aerul. Surubul ala e pe benzina, adica mai deschis mai multa benzina.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pop marius
post 6 Jun 2005, 21:58
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 December 03
From: dej




a mea consuma 14%. Cand am calculat m-am speriat. apoi am inceput sa calculez: mers fara termostat numai dimineata cu motorul rece + o roata un pic franata + 0 ulei in cutie + o pata de benzina pe rezervor => un consum chiar acceptabil. Asa ca am luat masuri: alt rezervor, un termostat, + incercat sa fac franele. acum mai trebuie sa reusesc. a doua oara.


--------------------
Dacia 1310 1984 TLX - CJ 06 GOW
azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 6 Jun 2005, 23:42
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




schimba tot setu de jicloare ca ti s-au decalibrat, cumpara de-alea originale de 200 mii si sa fie de 1,4...

in alta ordine de idei tu ai pus la punct aprinderea, nu ai reglat avansu....cum nu ai stroboscop, macar misca de delco pana cand obtii turatia maxima si lasa-l asa.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 8 Jun 2005, 11:30
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Si schimba filtrul de aer. Zici ca e "cat de cat curat" dar nu se vede praful in el decat cand e prea tarziu. Mai bine il schimbi la 5000 de km (ar trebui la 10 mii, dar vad ca esti din Bucuresti si stiu ce praf avem). Si ca sa-ti raspund la o intrebare de mai sus, fumul alb e de la apa.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 8 Jun 2005, 12:55
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 8 Jun 2005, 13:30)
... fumul alb e de la apa.
*


Nu vreau sa te contrazic da' zi si mie cum adica? Apa scoate fum? Poate vrei sa spui abur dar zic eu ca e usor de deosebit de fum!


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 8 Jun 2005, 13:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7980

Daca nici asta nu va ajuta sa reglati avansul... 166.gif


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 8 Jun 2005, 13:06
Post #24


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




zax, am vrut sa spun cat mai pe scurt. Daca fumul e alb, exista vapori de apa in el. Pot fi din cauza garniturii de chiuloasa pe duca sau dusa (dar aici apar si alte simptome), din cauza chiuloasei fisurate sau din cauza apei din traseul de evacuare. Alta cauxa posibila este prezenta apei in benzina.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 8 Jun 2005, 13:08
Post #25


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




fumul alb e de la reglajul proast al avansului. Asa ca pune-ti avansul in regula, fa inca o data reglajele in carburator si mai discutam pe urma

This post has been edited by Cib: 8 Jun 2005, 15:34


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 8 Jun 2005, 13:58
Post #26


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 8 Jun 2005, 11:30)
Si schimba filtrul de aer. Zici ca e "cat de cat curat" dar nu se vede praful in el decat cand e prea tarziu. Mai bine il schimbi la 5000 de km (ar trebui la 10 mii, dar vad ca esti din Bucuresti si stiu ce praf avem). Si ca sa-ti raspund la o intrebare de mai sus, fumul alb e de la apa.
*



...si ca sa ii raspund si lui zax:
suna plauzibil, foarte des imi curge apa pe teava, deci s'ar putea asta sa fie (si daca e doar de la apa din benzina-> pe teava nu e nici o problema colaterala?);
cat despre chestia cu fum-abur, da, arata exact ca un abur, doar ca este prezent totimpul, si iarna pe -5 si vara pe 35, si cu motoru cald si cu motoru rece
am sa refac avansu si reglajele la carb dar n'am apucat ca am gasit masina lovita in parcare 022.gif si acu politie balarii post-336-1110552489.gif

This post has been edited by viperfox: 8 Jun 2005, 14:02


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 8 Jun 2005, 15:33
Post #27


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




apa de pe esapament este provenita din condens mai ales cand ai drumuri scurte. Nu e cazul sa iasa abur din esapament atunci cand are apa in benzina sau de la condens.
PS Tu ai un termostat bun pe masina?

This post has been edited by Ov: 8 Jun 2005, 19:09


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 8 Jun 2005, 17:05
Post #28


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Cib, combate ideea si nu omul, te rog. Am spus ca fumul alb apare de la apa, iar tu sustii ca apare de la reglajul prost al avansului. Atunci explica-mi si mie de ce toate masinile cu injectie taraie in spatele lor iarna un maaaaare valatuc de fum alb? Au toate avansul dereglat?
Ontopic: din cate imi aduc eu aminte, filtrul de aer imbacsit iti poate creste consumul, dar doar cu un litru sau cam pe acolo.
Esti sigur ca filtrul de unica folosinta se umplea cu apa? Ca el asa sta de obicei, jumate plin, si daca e din ala alb de plastic nu-ti dai seama ca e benzina in el pana nu-l tai.


EDIT: auzi, nu cumva tu ai de venit dimineata pana in centru si faci o distanta de 7 kilometri intr-o ora? Ca daca-i asa, asta e. N-ai ce-i face.

This post has been edited by tatabobu: 8 Jun 2005, 17:09


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 8 Jun 2005, 18:55
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Cib>explica si celor care nu au nici o treaba care-i legatura dintre fum alb si reglajul avansului? Iar legat de termostat, s-a cam incalzit afara. Eu am scos termostatul de tot ca s-a blocat si am mers vreo 200km fara sa simt o crestere a consumului.
Viperfox>Daca ia apa din circuitul de racire zic eu ca ar trebui sa se vada. Ai observat cumva o scadere a lichidului in vasul de expansiune? (compara fie cu motorul rece fie cu el cald - preferabil in prima varianta)
Iar ca sa revenim la topic, te-ai uitat in carburator?


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 8 Jun 2005, 21:42
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




hai sa lamurim cateva probleme...sunt 4 posibilitati

1.Fumul ALB - lichidul de racire ajunge in camera de ardere...bloc motor sau garnitura chiulasa cu probleme.
2.Fumul Negru - Carburatorul in cazul asta, in principiu amestec bogat in benzina.
3.Fumul Albastru - Segmenti distrusi, sau ghiduri supape sau semeringuri supape distruse, unde e cazul.
4.Aburii - temperaturi scazute sau umezeala in atmosfera.

Eu zic sa va uitati cu atentie la simptome, ca sa nu va apucati sa schimbati piese aiurea.

Apa de pe esapament o ai in special cand toba finala e noua.
Avansul nu are legatura cu fumul, doar performante si consum diferite. Si nici aprinderea propriu-zisa.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2025 - 23:06
Forum Renault