consum marit, search epuizat, 12-13l in oras
![]() ![]() ![]() |
consum marit, search epuizat, 12-13l in oras
viperfox |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
nu o calca asa de tare ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
viperfox |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
corect, vina mea, am uitat sa precizez, nu o calc, pot sa spun ca merg chiar "batraneste" adica incet...schimbat vitezele la 2000, 50-55 max in oras, si nu ma infig, plec usurel, stau pe banda 1 etc (nu`i vorba ca daca o calc se duce dar iti dai seama ca la asta m'am gandit primu lucru - poate d'aia consuma ca merg eu prea tare)
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#4
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
atunci ma retrag ca nu ma pricep la carburatoare
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
musicall |
![]()
Post
#5
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
treci pe gpl !
|
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
zax |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate n-ar fi rau sa schimbi jicloarele. Nu stiu de care ar trebui sa iei da incerca unele de imprumut ca sa nu dai bani degeaba. Poate incerci si un alt carburator daca ai de unde sa-l iei. Vezi ca bujiile ar trebui sa fie albe-crem, nu cafeni. Au calamina pe ele sau sunt curati electrozii? Parerea mea e ca ai si ceva calamina pentru ca fumul alb e de ulei asa ca daca papa ulei... Totusi daca nu ma crezi ca-i fum de ulei uita-te dupa un Trabant sau Mobra; ceea ce scot alea e fum de ulei pentru ca mot. in 2 timpi merg cu ulei in benzina. La 50-55 in ce treapta de viteza mergi? Tre sa fi foarte calm ca sa conduci asa, altfel apesi acceleratia prea mult, si desi masina nu fuge, benzina mananca. Mai poti avea si avansul prea mic sau prea mare sau aerul inchis si desi nu scoate fum (nu vezi tu) ea tot manaca benzina. Ia scoate tu capacul care vine de la filtrul de aer si arunca un ochi un carburator cu motorul pornit (ai grija cum te uiti sa nu-ti sara ceva pe fata ca om te faci) si vezi cam cum arata la ralanti, accelerat si imediat dupa oprire. In toate situatiile carburatorul tre' sa fie uscat au aproape uscat, sa nu balteasca benzina p-acolo. Si treaba o faci cu motorul cald.
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ai motor de 1600 pe break?
Cred ca ar trebui reglat carburatorul, adica mai intai aprindere-avans-carburator, cel din urma cu sonda infipta in esapament, la relanti sa fie sub 1, si ar trebui sa fie ok. Clapeta de la soc se inchide? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
viperfox |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zax @ 4 Jun 2005, 14:25) jicloare am si eu mai multe...am carburator de 1400 si jocloarele de pe el sunt tot de 1400 si mai am mai multe randuri de jicloare de diferite dim (si de 1400 si de 1300 si custom made:)) dar nu m`am gandit sa ma apuc sa ma joc cu ele sa vad rezultat; si daca as face asta, care jiclere ar fi vizate? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
viperfox |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 4 Jun 2005, 14:30) Ai motor de 1600 pe break? Cred ca ar trebui reglat carburatorul, adica mai intai aprindere-avans-carburator, cel din urma cu sonda infipta in esapament, la relanti sa fie sub 1, si ar trebui sa fie ok. Clapeta de la soc se inchide? am motor 1400; carburatorul reglat adica...nivelul la plutitor si surubul de amestec, am facut asta de mai multe ori chiar, in ordinea aprindere-avans-carburator, insa, avansul l-am facut la ureche pt ca nu am semn pe volanta si deci am bagat o surubelnita in cilindru 1 and so on; clapeta de soc functioneaza perfect, tija care o leaga de acceleratie a ramas in aer de ultima data cand am desfacut carbu, dar oricum nu prea folosesc socu; la partea cu sonda in esapament m'ai pierdut...despre ce e vorba? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
viperfox |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
am auzit ceva vorbe asa ca precizez, are vreo importanta ca am ulei fully sintetic BP 5w20 si bag numa benzina 99+ de la petrom?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
B_28_URA |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am patit o chestie de genul asta la masina lu tata, beleaua la mine era, k imi consuma vreo 13%, dar nici nu vroia sa fuga. Solutia: mai desfa surubul de la debitul de aer, vine pe sub cel de reglat relanti-ul
Inceark, si vezi dak merge mai bine. la mine era strans de un prieten de al meu aproape la maxim. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#12
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
In iarna a mea ma rupt la consum. Am zis e frig, alea alea. Dar si cand a dat caldura a continuat sa consume in draci. Acum o luna m-am apucat sa schimb jiclerele (am carb de 1400, la fel si jic.) si am pus de 1300+modificat reglajele pt noile jiclere. Rezultatul sa cunoscut imediat ! Daca inainte, cu benzina de 200mii faceam ~60km, acum cu aceeasi benzina fac 85-95 km!! plus ca inainte trebuia sa am relantiul la 1000rpm ca sa mearga rotund, acum merge la 900 !
PS I-mi explica si mie cineva, de ce cu aceste jicloare mai mici surubul de aer trebuie sa stea mult mai desurubat ca sa mearga motorul frumos ? Eu as avea o explicatie dar sa-mi spuna cineva care e mai teoretic ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RIon |
![]()
Post
#13
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Desfaci (cu mototul cald, dar oprit) surubul de relanti la maxim; strangi aerul (emulsorul) la maxim, apoi il desfaci 5 ture de 360 grade (!), strangi relantiul, apoi reglezi fin surubul emulsor inca vreo 2 ture (cat te lasa) spre pozitia strans, concomitent ajustand relantiul pe la 800 si gata. Sa iti cureti inainte jicloarele, le sufli, si ar fi excelent sa ai filtru benzina/aer curate, sau noi. Bafta.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
daciafan |
![]()
Post
#14
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
RIon |
![]()
Post
#15
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Daciafan, da o solutie, ca de schimbat si cumparat (un carburator e cam 1.5 milioane) stim toti...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
viperfox |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 5 Jun 2005, 07:24) Desfaci (cu mototul cald, dar oprit) surubul de relanti la maxim; strangi aerul (emulsorul) la maxim, apoi il desfaci 5 ture de 360 grade (!), strangi relantiul, apoi reglezi fin surubul emulsor inca vreo 2 ture (cat te lasa) spre pozitia strans, concomitent ajustand relantiul pe la 800 si gata. Sa iti cureti inainte jicloarele, le sufli, si ar fi excelent sa ai filtru benzina/aer curate, sau noi. Bafta. ok, am sa incerc, revin cu rezultate; apropo, filtru de aer e cat de cat curat, filtru de benzina nu am (pe furtun, doar sita aia din carburator), e o problema atat de grava? si daca da, care ar fi mai bun, d-ala de unica folosinta sau decantor? (am avut o perioada dalea de unica folosinta dar se umpleau f repede de apa...) |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
RIon |
![]()
Post
#17
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu am filtru - e musai, sa nu se infunde jicloarele, si decantor, pentru mai multa siguranta, sunt ieftine, monteaza-le. Ulei ar trebui sa folosesti 15W40 nu de 5 frate...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai verifica returul daca e infundat, cuiul poantou daca inchide bine, avansul, rezervorul sa nu fie gaurit (poti pierde 1l de benzina pe zi fara sa se vada ud sub masina).
Surubul "de aer" regleaza cantitatea de amestec la relanti nu aerul. Surubul ala e pe benzina, adica mai deschis mai multa benzina. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
pop marius |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 December 03 From: dej ![]() |
a mea consuma 14%. Cand am calculat m-am speriat. apoi am inceput sa calculez: mers fara termostat numai dimineata cu motorul rece + o roata un pic franata + 0 ulei in cutie + o pata de benzina pe rezervor => un consum chiar acceptabil. Asa ca am luat masuri: alt rezervor, un termostat, + incercat sa fac franele. acum mai trebuie sa reusesc. a doua oara.
|
--------------------
Dacia
1310
1984 TLX
- CJ 06 GOW azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
schimba tot setu de jicloare ca ti s-au decalibrat, cumpara de-alea originale de 200 mii si sa fie de 1,4...
in alta ordine de idei tu ai pus la punct aprinderea, nu ai reglat avansu....cum nu ai stroboscop, macar misca de delco pana cand obtii turatia maxima si lasa-l asa. |
--------------------
-
-
-
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#21
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si schimba filtrul de aer. Zici ca e "cat de cat curat" dar nu se vede praful in el decat cand e prea tarziu. Mai bine il schimbi la 5000 de km (ar trebui la 10 mii, dar vad ca esti din Bucuresti si stiu ce praf avem). Si ca sa-ti raspund la o intrebare de mai sus, fumul alb e de la apa.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
zax |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#24
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
zax, am vrut sa spun cat mai pe scurt. Daca fumul e alb, exista vapori de apa in el. Pot fi din cauza garniturii de chiuloasa pe duca sau dusa (dar aici apar si alte simptome), din cauza chiuloasei fisurate sau din cauza apei din traseul de evacuare. Alta cauxa posibila este prezenta apei in benzina.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Cib |
![]()
Post
#25
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
fumul alb e de la reglajul proast al avansului. Asa ca pune-ti avansul in regula, fa inca o data reglajele in carburator si mai discutam pe urma
This post has been edited by Cib: 8 Jun 2005, 15:34 |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
viperfox |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 8 Jun 2005, 11:30) Si schimba filtrul de aer. Zici ca e "cat de cat curat" dar nu se vede praful in el decat cand e prea tarziu. Mai bine il schimbi la 5000 de km (ar trebui la 10 mii, dar vad ca esti din Bucuresti si stiu ce praf avem). Si ca sa-ti raspund la o intrebare de mai sus, fumul alb e de la apa. ...si ca sa ii raspund si lui zax: suna plauzibil, foarte des imi curge apa pe teava, deci s'ar putea asta sa fie (si daca e doar de la apa din benzina-> pe teava nu e nici o problema colaterala?); cat despre chestia cu fum-abur, da, arata exact ca un abur, doar ca este prezent totimpul, si iarna pe -5 si vara pe 35, si cu motoru cald si cu motoru rece am sa refac avansu si reglajele la carb dar n'am apucat ca am gasit masina lovita in parcare ![]() ![]() This post has been edited by viperfox: 8 Jun 2005, 14:02 |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
Cib |
![]()
Post
#27
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
apa de pe esapament este provenita din condens mai ales cand ai drumuri scurte. Nu e cazul sa iasa abur din esapament atunci cand are apa in benzina sau de la condens.
PS Tu ai un termostat bun pe masina? This post has been edited by Ov: 8 Jun 2005, 19:09 |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
tatabobu |
![]()
Post
#28
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cib, combate ideea si nu omul, te rog. Am spus ca fumul alb apare de la apa, iar tu sustii ca apare de la reglajul prost al avansului. Atunci explica-mi si mie de ce toate masinile cu injectie taraie in spatele lor iarna un maaaaare valatuc de fum alb? Au toate avansul dereglat?
Ontopic: din cate imi aduc eu aminte, filtrul de aer imbacsit iti poate creste consumul, dar doar cu un litru sau cam pe acolo. Esti sigur ca filtrul de unica folosinta se umplea cu apa? Ca el asa sta de obicei, jumate plin, si daca e din ala alb de plastic nu-ti dai seama ca e benzina in el pana nu-l tai. EDIT: auzi, nu cumva tu ai de venit dimineata pana in centru si faci o distanta de 7 kilometri intr-o ora? Ca daca-i asa, asta e. N-ai ce-i face. This post has been edited by tatabobu: 8 Jun 2005, 17:09 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
zax |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cib>explica si celor care nu au nici o treaba care-i legatura dintre fum alb si reglajul avansului? Iar legat de termostat, s-a cam incalzit afara. Eu am scos termostatul de tot ca s-a blocat si am mers vreo 200km fara sa simt o crestere a consumului.
Viperfox>Daca ia apa din circuitul de racire zic eu ca ar trebui sa se vada. Ai observat cumva o scadere a lichidului in vasul de expansiune? (compara fie cu motorul rece fie cu el cald - preferabil in prima varianta) Iar ca sa revenim la topic, te-ai uitat in carburator? |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
hai sa lamurim cateva probleme...sunt 4 posibilitati
1.Fumul ALB - lichidul de racire ajunge in camera de ardere...bloc motor sau garnitura chiulasa cu probleme. 2.Fumul Negru - Carburatorul in cazul asta, in principiu amestec bogat in benzina. 3.Fumul Albastru - Segmenti distrusi, sau ghiduri supape sau semeringuri supape distruse, unde e cazul. 4.Aburii - temperaturi scazute sau umezeala in atmosfera. Eu zic sa va uitati cu atentie la simptome, ca sa nu va apucati sa schimbati piese aiurea. Apa de pe esapament o ai in special cand toba finala e noua. Avansul nu are legatura cu fumul, doar performante si consum diferite. Si nici aprinderea propriu-zisa. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 23:06 |