DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina trage usor dreapta

Marty
post 16 Mar 2004, 08:37
Post #31


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Echilibreaza-le, de acolo e! Da' vezi si tu unde te duci sa ti le echilibreze, sa nu patesti cum ai patit la masina veche.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 16 Mar 2004, 08:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Am hotarit ca in timp, pe masura ce pneurile actuale (Matador Prima+Stella) se uzeaza sa trec pe Goodyear 175/65/14 pentru simplul fapt ca masurile 165/65/14 sint prea greu de gasit pentru gustul meu. Asta va insemna un salt de pe la 40 eur la 70 pe anvelopa. Trecerea va fi si usurata de faptul ca eu deja am 2 genti de aliaj diferite de cele originale, care sint mai bune pentru anvelope de 175/185.
Pneurile originale cu care a venit masina s-au comportat admirabil, si nu pot sa ma pling cine stie ce nici de astea e care le am acum. Dar parca nu mai e acelasi lucru. Plus ca am stat si o luna asteptind un cauciuc nou sa loveasca rafturile :roll:


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robin
post 16 Mar 2004, 18:16
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 May 03
From: Bucuresti




Si mie imi trage stanga, si aia de la IPSO au gasit solutia: TOATE DRUMURILE E STRAMBE!!! O sa ma duc si la Meridian.


--------------------
VW Bora 1.9TDI, 2005 - B 46 KXA
Atentie la neatentie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 16 Mar 2004, 19:00
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Apropos de echilibrat: eu le fac urmatoarea figura: ii las sa le echilibreze si cand dau roata jos si vor sa o rostogoleasca spre masina le spun ca doresc sa o pun inca o data la verificat, ca sa ma conving ca masina de echilibrat e buna. Daca tipii nu au masina / prinderea sau dispozitivele in perfecta stare, la a doua prindere pe masina de echilibrat roata va avea bataie si nu le dau banii pana rezolva bine sau abandoneaza.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Mar 2004, 22:07
Post #35


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu imi echilibrasem rotile dar la viteza mare (peste 110) masina tragea dreapta. M-am gandit ca poate o fi de la drum, dar la toate drumurile facea la fel. I-am injurat pe aia care imi echilibrasera rotile desi eu echilibrez rotile numai intr-un singur loc si m-am dus din nou la ei. Cand au incercat sa umfle roata, au vazut ca era dezumflata. Aveam un por in roata si scapa aer. Ca atare am schimbat roata si am scapat de belea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 19 Mar 2004, 00:46
Post #36


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




am fost si eu la tipii aia de la fundeni, mi-au echilibrat rotile fata, roluit janta, si tot trage a naibii dreapta un pic mai putin decat initial, dar tot trage :cry: :cry: ce naiba sa ii mai fac?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdann
post 19 Mar 2004, 01:00
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 February 04
From: Bucuresti




QUOTE
am fost si eu la tipii aia de la fundeni, mi-au echilibrat rotile fata, roluit janta, si tot trage a naibii dreapta un pic mai putin decat initial, dar tot trage  :cry:  :cry: ce naiba sa ii mai fac?

Acum cat timp ai avut accidentul? Dupa un eveniment ca asta sigur puntea fata a fost afectata si ai probleme cu directia.Daca nu ramane cealalta varianta cu integritatea pneurilor sau jantelor.Sa stii ca echilibrarea/roluirea jantelor nu e perfecta.Incearca sa schimbi rotile fata spate intre ele,la mine a mers,dupa ce am epuizat toate solutiile "normale"


--------------------
Drive your car on the highway of life...no speed limits
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 28 Mar 2004, 22:46
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




SI la mine trage dreapta dupa 100 la ora ,la viteza mica nu prea , am crezut ca e de la unghi am fost , a verificat-o pe calculator mi-a dat o mare pagina cu unghiuri chestii spunand ca au rezolvat-o , in Bucuresti nu mi-am dat seama crezand ca am scapat , dar cand am iesit in afara iar tragea si tragea rau , EU cred ca e de la caseta de directei , presiunea nu este egala !Are cineva vreo solutie ?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdann
post 29 Mar 2004, 00:08
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 February 04
From: Bucuresti




QUOTE
SI la mine trage dreapta dupa 100 la ora ,la viteza mica nu prea , am crezut ca e de la unghi am fost , a verificat-o pe calculator mi-a dat o mare pagina cu unghiuri chestii spunand ca au rezolvat-o , in Bucuresti nu mi-am dat seama crezand ca am scapat , dar cand am iesit in afara iar tragea si tragea rau , EU cred ca e de la caseta de directei , presiunea nu este egala !Are cineva vreo solutie ?

Nu cred ca e de la caseta de directie pt ca ar trage la orice viteza.Este de la roti,trebuie echilibrate toate 4.Daca nici atunci nu merge,inseamna ca ori ai janta stramba,un cauciuc care nu calca perfect uniform sau pur si simplu unul din cele 2 pneuri fata are o greutate mai mare ca celalalt(cu 100-200g)-asta din fabrica,din pacate diferenta asta de greutate o regasesti la multe marci "uzuale" de pe la noi,nu dau nume.


--------------------
Drive your car on the highway of life...no speed limits
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 15 Jul 2004, 23:03
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




si mie imi trage dreapta de la un timp...dar nu ma impacientez ca vad k "toate trage dreapta".o sa schimb rotile fata intre ele sa vad daca mai face asa.


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Jul 2004, 23:25
Post #41


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cel mai sanatos este sa te duci sa-ti faci o echilibrare si o geometrie, ca sa stii pe ce picior joci.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 16 Jul 2004, 06:36
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




Si ca o completare la ce a scris bogdan_o, sa verifici si bucsile de la bara stabilzatoare, s-ar putea sa ai o surpriza, eu cel putin am avut :shock: !
:inger:


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 16 Jul 2004, 07:22
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




am uitat..cred k cheia problemei mele este ca o urc cu partea dreapta pe trotuar (adik asa o parchez),deci urc de fiecare data cand o parchez o bordura de vreo 10-15 cm cu roata aia dreapta...sa fie de la asta?


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 16 Jul 2004, 07:28
Post #44


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




echilibrare + geometrie musai biggrin.gif toata afacerea cam 1 mil deci merge :twisted:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Jul 2004, 11:31
Post #45


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Da, e un milion si poate mai mult, dar asta daca ai baut gaz si te duci in service. Te poti duce frumusel la baietii cu vulcanizari care au standuri computerizate si ti-o fac si mai bine si mai ieftin.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 16 Jul 2004, 11:43
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




Oricum la service ar trebui sa-ti echilibreze si sa refaca geometria la toate rotile din 20.000km in 20.000km(revizia tip cool.gif


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 16 Jul 2004, 18:06
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




bogdan_o imi recomanzi ceva?sa stii sigur ca fac o treaba buna...


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 16 Jul 2004, 19:32
Post #48


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




La revizia de 40 am facut si eu unghiurile la A.C. Venerei -un mecanic, Mustea, destul de atent si nu se arunca prea tare la malai, oricum m-am dus direct la el nu la receptie.
Eu inca nu facusem acest reglaj pana la 40000 km dar n-a tras niciodata intr-o parte.
explicatia era ca aveam rotile cracanate ca naiba dar perfect simetric!


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Jul 2004, 22:08
Post #49


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




echosektor, eu recomand oricui o vulcanizare de pe Fundeni. Cum vii dinspre Colentina spre Pantelimon, dupa cele doua benzinarii (Mol si Shell) imediat pe dreapta, dupa o straduta este aceasta vulcanizare. E greu sa nu o nimeresti, ca are o gramada de cauciucuri expuse in niste rafturi. Echilibrare si geometrie computerizata la meserie. Eu numai la ei imi indrept jantele, le echilibreaz, mai o geometrie din cand in cand, etc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 16 Jul 2004, 23:09
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




tata vrea mai nou sa se duca la pitesti...rezolva ceva..asta si pentru usi si pentru directie.zice el ca a auzit ca ar face treaba buna pe acolo...astept pareri


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 17 Jul 2004, 20:48
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




Am observat si eu o mica problema. De citeva zile, masina parca trage putin drepta, volanul e putin deplasat, adica atunci cind merg drept spita de jos a volanului e putin, putin deplasata spre dreapta (nu era inainte, statea perfect drept!). In plus, parca volanul se invirte ceva mai usor si am inceput sa simt toate micile denivelari si toate pietricelele de pe drum in volan. Si parca masina nu e chiar atit de stabila cit parea inainte la curbe. Oare ce poate fi? Pot fi vestitele bucse de la bara aia de rigidizare? Parca nu cloncane foarte tare la gropi, da dracu stie tinind cont de zgomotul de fond.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 18 Jul 2004, 21:39
Post #52


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




suna a simptome clasice solenza ...


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jul 2004, 22:30
Post #53


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Orice defectiune a suspensiei genereaza senzatia aia care te face sa simti fiecare gropita si fiecare pietricica in volan. Deci, de vina pot fi si bucsele de la bara stabilizatoare.

Referitor la stablitate, e oarecum normal comportamentul. Amotrtizoarele sunt moi inca de noua, iar la drumurile noastre se uzeaza si mai mult, tendinta fiind de a deveni din ce in ce mai moi, cu pierderea de rigoare a stabilitatii.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 25 Jul 2004, 22:08
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




ce sanse am sa crap daca las masina sa traga in continuare dreapta?
am observat ca s-a accentuat problema asta,adica trage mai mult dreapta.dar tata nu intelege si nu vrea sa se duca cu ea la service?spuneti-mi si mie ce sanse am sa crap smile.gif...nu de alta dar sa nu mai alerg asa rau cu ea.


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Jul 2004, 23:17
Post #55


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Tu glumesti nu? Sanse sa crapi mai mari ca altii care conduc tot SLZ nu ai, stai linistit. Asta daca nu lasi volanul din mana la viteze mari. Insa, daca masina trage dreapta, pe langa faptul ca te obliga sa tii volanul mai ferm are un impact nu tocmai pozitiv asupra restului suspensiei si a cauciucurilor care se uzeaza in mod neuniform.

Chiar daca te duci in service, daca nu se constata ca este o piesa defecta (in principiu bucsele bara stabilizatoare) atunci va trebui sa faci o geometrie si o echilibrare a rotilor care nu sunt acoperite de garantie. Am inteles totusi ca la Latin Efe ti-ar face geometria gratis, dar eu nu m-as risca sa ma duc la macelarii aia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 26 Jul 2004, 00:24
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




deci....nu crap eu,ci crapa masina.o sa vada buzunaru lu tata in curand distractie mare cand se vor extrage multe bancnote,poate mai multe decat daca l-ar asculta pe fiisu.
bogdane daca vin joi la intalnire poate te bagi si tu la o tura sa iti dai cu parerea.


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel.dumitru
post 26 Jul 2004, 08:50
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




echosektor, ai verificat presiunea la roti?


--------------------
Dacia Solenza 2004/Scala - B-26-XXX
ex Solenza Scala 2004, ex Logan Ambition 1.6 MPI 2005, ex Dacia MCV 1.5DCI 2007, ex Dacia 1310L 1998, acum - Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barzanv
post 26 Jul 2004, 11:42
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 5 May 03
From: Buc




senzatia de usurare a directiei si lipsa stabilitatii poate sa fie si de la caseta de directie . Mai ales ca nu prea iti bate nimic.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jul 2004, 16:56
Post #59


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu mai fiti fatalisti. Nu crapa nimic. Caseta de directie nu are nimic, e prea noua sa se strice. Nici chiar daca ai luat masina la raliu prin hartoape. Singura chestie care trebuie facuta: presiune in roti (la mine am 2 bar in toate, presiune facuta la rece. daca se merge cu masina aerul din roti se incalzeste si se dilata si e mai greu sa stii cat trebuie sa bagi. Eu am un compresor din ala care merge la baterie si am bagat in fata blocului 2 bar in toate). Daca nu isi revine, atunci echilibrare si daca nici asa nu merge atunci geometrie. Sigur isi revine dupa una dintre variantele de mai sus. Variantele sunt in ordinea crescatoare a costului operatiunii.

Echosektor, eu oricum vin joi si vadem atunci despre ce e vorba.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 26 Jul 2004, 19:20
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




poate aduci si dracia de compresor...


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:43
Forum Renault