DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina trage usor dreapta

FLEX
post 26 Jul 2004, 19:32
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




bogdan_o, daca ti-ai facut presiunea cu masina in soare, e cam apa de ploua pe caldurile astea ... si eu am compresor, dar masina mea e parcata fix in soare napraznic, asa ca rar apuc sa fac presiune corect ... de compresoarele din benzinarii si chiar cele de la vulcanizari ce sa mai vorbesc, dupa rulaj oricum indica presiune mai mare ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jul 2004, 21:22
Post #62


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Felix nu mi-am facut presiunea cat era soare. Am facut-o mai pe la 8 seara cand deja si asfaltul se mai racise si rotile la fel. Soarele bate pe jumatate din masina mea cam pana pe la 5-6 pm. Am facut treaba asta inainte sa plec la mare, ca stiam ca merg kilometri destui. dar oricum, daca faci presiunea cu masina stand in soare nu e chiar atat de rau ca si cum ai fi mers cu masina. Se incinge aerul din cauciucuri cu mult mai rau. Eroarea cu masina in soare fara sa fi mers cu ea) e de maxim 0.5 bari. In timp ce eraoare dupa ce ai mers cu masina poate fi si de 1-1.5 bari.

Echosektor, o sa aduc si compresorul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Jul 2004, 11:14
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Danke, Bogdane, chiar eram curios cam care ar fi diferenta de presiune la caldura si la rulaj ... n-am avut niciodata rabdarea sa verific ...

OFF: se gasesc cumva de cumparat pistoale din acelea cu manometru cum au pe la vulcanizari? vreau sa adaptez asa ceva la compresorul meu, fiindca manometrul de pe el e tot atit de exact ca un cintar din Obor ... mai precis are scala mult prea mare pentru ce imi trebuie mie si nu pot fixa zecimalele (la Matiz 2.2, la Fiat 0.9 si 1.2).


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 27 Jul 2004, 21:58
Post #64


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Se gasesc de cumparat. Am vazut asa ceva in Praktiker, dar era in set cu alte accesorii pentru compresoarele alea mari. Dar cred ca se gasesc si separat, desi nu am avut curiozitatea sa caut. Oricum, trebuie sa modifici prinderea pe furtun.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 27 Jul 2004, 23:20
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




off:nu mai vin joi sad.gif.plec la sighisoara smile.gif


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 28 Jul 2004, 12:38
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




E cu smen treaba asta. Mie masina nu imi tragea dreapta. A inceput sa traga dupa ce am reglat unghiuri (prealabil s-au schimbat bucse) si mai ales dupa ce am pus Sava de iarna.

Acum am pus Michelin E3A si masina si-a revenit, nu mai trage deloc.

La DSN erau unghiurile total aiuristice, mi-a mincat un cauciuc pe interior de aveam 9mm adincime pe exterior cauciuc stinga si 4 pe interior la acelasi cauciuc. Masina nu trage in absolut nici o directie, doar scirtziia foarte repede in curbe la stinga (asa mi-am dat seama ca sin tunghiurile aiure). Am fost la Dacia, auvea 20 de chestii d-alea eroare, si au reusit sa reduca pina la 3, mai putin n-a mers cica eraq deformat de la gropi.

Asadar, nu neaparat unghiurile fac masina sa traga dreapta.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Jul 2004, 14:01
Post #67


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Acum nu stiu in ce masura e adevarata faza. Dar eu am impresia ca cu cat sunt caucuicurile mai tari (fie sunt cauciucuri de iarna fie sunt umflate mai mult decat trebuie) cu atat masiina are tendinta de a trage mai mult intr-o directie sau in alta. Cauciucurile mai moi (alea de vara sau alea umflate corespunzator) fac priza mai buna cu asfaltul si masina isi pastreaza o traiectorie mai dreapta.

Masina mai poate sa traga intr-o parte sau in alta si daca este blocata vreo placuta, sau daca vre-un amoritizor e mai busit pe o anumita parte. Sunt mai multe cauze.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 28 Jul 2004, 21:09
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Cauciucurile mai moi sunt de iarna si cele mai tari de vara. Cel mai simplu pentru a vedea daca e din cauciucuri este sa le schimbi intre ele. Daca trage in partea cealalta ai gasit problema. Daca nu, te duci si faci directia, schimbi piesele stricate, verifici franele sa nu fie blocate etc.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Jul 2004, 23:04
Post #69


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cauciucurile mai moi sunt de iarna si cele mai tari de vara


S-a notat. Desi eu stiam invers. Daca schimbi cauciucurile intre ele se schimba dreapta spate cu stanga fata si stanga spate cu dreapta fata.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 29 Jul 2004, 09:26
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Vezi ca sunt si modele directionale (sau cum le-o zice). Au sageata pe ele care indica sensul de mers. Daca le schimbi de pe dreapta pe stanga trebuie date jos de pe jeanta si inversate.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 29 Jul 2004, 19:21
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Este corect ce zici bogdan_o cu cauciucurile fata - spate, dar asta pentru o uzura uniforma a lor. Este bine ca in prima faza sa schimbi numai pe cele din fata intre ele ca sa vezi daca trage in cealalta parte.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 2 Aug 2004, 07:29
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




Am avut si eu aceeasi problema pana mai zilele trecute si, citind acest thread am zis sa fac intocmai, adica sa va urmez sfaturile. Primul lucru din lista era: verificarea presiunii in roti, buuuuuuuuuun. Ma duc la prima vulcanizare pe care am intalnit-o, vine un baiat, ma intreaba ce am, ii zic, verifica presiunea in rotile din fata: egala. Zice: daca presiunea este aceeasi in ambele roti mai exista inca doua cauze pentru care trage dreapta. Zic: stiu, diferenta de greutate a cauciucurilor si geometria varza. Zice: nu, in afara de diferenta de greutate si, ma rog, geometria (caz in care trebuie intervenit numai daca busesti masina rau prin gropi) mai exista: presiunea roti SPATE :shock: . Asa ca se apuca si-mi masoara presiunea pe spate: Varza. Aveam 1.7 dr. si 1,9 st. Dupa ce am plecat de acolo cu aceeasi presiune in toate rotile: 2.0, nu mai tragea nici stanga nici dreapta, mergea ca la inceput. biggrin.gif
So, do like I did. :wink:


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 2 Aug 2004, 18:13
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Dupa cum am zis intr-un alt topic deschis de mine (scuze) si la mine trage nitel dreapta, dar parca numai pe drumurile nationale, care sunt inclinate spre exterior. O sa incerc maine pe Bd Expozitiei sa vad ce si cum.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 2 Aug 2004, 19:24
Post #74


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




[quote]Dupa cum am zis intr-un alt topic deschis de mine (scuze) si la mine trage nitel dreapta, dar parca numai pe drumurile nationale, care sunt inclinate spre exterior. O sa incerc maine pe Bd Expozitiei sa vad ce si cum.[/quote]

Si crezi ca ala nu e inclinat ? Ce, pe Bulevardul ala nu ploua ? TOATE drumurile se fac cu o mica inclinatie.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Aug 2004, 20:51
Post #75


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Incearca sa mergi pe bvld care duce de la Arcul de Trimf la Pta Presei Libere (imi scapa acum numele) ca ala are asfaltul bun si nici nu cred ca e foarte inclinat. In plus, poti sa mergi mai repede sa vezi cam cat trage dreapta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 2 Aug 2004, 20:55
Post #76


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




[quote]Incearca sa mergi pe bvld care duce de la Arcul de Trimf la Pta Presei Libere (imi scapa acum numele) ca ala are asfaltul bun si nici nu cred ca e foarte inclinat. In plus, poti sa mergi mai repede sa vezi cam cat trage dreapta.[/quote]

Kiseleff :?:


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Aug 2004, 21:08
Post #77


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu Kiseleff vine de la Arcul de Trimf la Pta Victoriei. Oricum, pe Kiseleff nu e indicat sa faci testul din motive de radar.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 2 Aug 2004, 22:12
Post #78


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Sos. Kiseleff se intinde de la Piata Presei libere pana la Piata Victoriei (trecaind pe la Arcul de Triumf)..... M-am uitat acum pe harta, ca sa ma conving. :intelectual: :slimb:


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 3 Aug 2004, 06:02
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




Salut,
cred ca si problema mea se incadreaza in acest topic, si anume:
masina trage binisor dreapta si a inceput ( IAR :evil: ) sa troncane :x si sa bata ceva in fata. Am fost ieri in service iar diacnosticul lor a fost : "joc minor la bieleta ( pipa ) de pe stinga :shock: "; e posibil ca eu sa am joc pe stinga iar masina sa traga dreapta si din cauza ei sa troncane :?: .Mentionez ca troncane doar la viteze mici si pe drumuri neasfaltate.

PS masina e din Octombrie 2003 si am 11.800km
Multumesc anticipat :inger:


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Aug 2004, 22:17
Post #80


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ar trebui sa traga stanga. Troncanitul la viteze mici nu este datorat atat pipei cat bucselor de la bara stabilizatoare. Cel mai bine iti dai seama cand treci la viteze mici peste denivelari mici si ese, cum sunt valurile de dinainte de majoritatea semafoarelor.

P.S. Silviu, s-a notat informatia. Merci.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 4 Aug 2004, 09:19
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




Am fost ieri in service sa schimb bieleta si buscile de la bara stabilizatoare.Operatiunea a durat aprximativ 4 ore; si acum sa va spun si de ce a durat atit: la inceput se contraziceau intre ei ca au respectiva piesa, ba nu au, ba ca se potriveste ce care o au in magazie ba nu se potriveste, ba ca sa vin in urmatoarea zi ba sa stau ca mi-o schimba, sa astept pina se elibereaza cricul la mecanicul la care am fost ca mi-a diacnosticat defectul.Cum la mecanicul respectiv ( de altfel un mare meserias care munceste un pic mai lent dar face o treba de foarte buna calitate) nu se elibera cricul, avea omul de munca la o SRN,in consecinta am fost repartizat la un mecanic care parea dependent de anumite substante bahice (nu sub influenta lor ci doar dependent), care sa chinuit sa destringa bieleta de a traspirat si in pantaloni de cred ca si eu o destringeam mai repede.Pina la urma mi-o schimba si imi pune aproximativ , repet aproximativ toate piesele inapoi.Toate bune si frumoase, eu nerabdator sa ajung acasa, era ora 18.30 , rupt de foame , obosit dupa 9 ore petrecute la serviciu in fata PC-ului la cere seful insista sa stau sa fac reglarea si verificarea unghiului de fuga pe stand. Individul care facea verificare ere super nervos si stresat deoarece programul sau de lucru era de la 8 la 18 si era nevoit din cauza mea sa stea peste program, pina la urma accepta sa ma primeasca, urc masina pe stand, blocheaza rotile, o ridica sus, monteaza aparatele pe roti le calibreaza iar cind ajunge la roata din stinga fata (cea la care a schimbat bieleta) misca de ia si SURPRIZA : ROATA AVEA UN JOC FOARTE MARE :shock: se uita el sub masina la ia si inca o SURPRIZA : MECANICUL A UITAT SA PUNA SURUBUL LA BIELETA!!! :shock: :shock: ; era doar bagata in locasul ei care vine la roata (nu stiu cum ii zice) dar nu era strinsa piulita nici macar pusa pe surub.Este chemat seful sa constate si sa vada, la care el saracu albeste tot gata sa faca o criza de nervi apoi incepe sa se scuze, mai vin si niste mecanici mai batrini sa vada la care unul repeta incontinu „ma nu va jucati ma cu viata oamenilor, nu va jucati”, il chema pe mecanic ii arata ce (nu) a facut la care el (culmea nesimtiri) spune ”Da` observa ca bate ceva la masina si venea inapoi in service cu ea ” :vmad: :vmad: ; imi vene sa ii sar la git si sa ii sparg fata aia de alcolic. Mecanicul care se ocupa cu geometria se apuca si verifica TOATE suruburile si piulitele de la ambele roti de pe fata.

Deci daca va umbla la directe aveti grija sa va stringa toate pe acolo sa nu patiti ce era sa patesc eu. Am avut noroc, zic eu , pentru ca in tot raul e si un bine : m-am ales cu o reglare a geometriei rotilor pe gratis.

PS. Voi ce ziceti merita sa ii dau in judecata sau sa fac plingere la protectia consumatorului sau nu?
Va rog sa ma scuzati pentru acest mesaj mai lung dar simteam nevoia sa va spun ca sa nu patiti si voi la fel ca mine! :inger:


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 4 Aug 2004, 09:46
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




Spune-ne si noua la ce service ai fost ca sa stim pe viitor ce tre' sa facem, sa nu calcam pe acolo!

10x


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 4 Aug 2004, 10:17
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




nvmirel,
fostul IATSA Oradea in prezent NRD Oradea


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 4 Aug 2004, 10:29
Post #84


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Aha, ala de pe Borsului?... Si cum il cheama pe acel mecanic alcoolic? Unii poate il stiu... :wink: si sa se fereasca de el in viitor... sau poate le spun prietenilor la cine sa NU mearga...


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 4 Aug 2004, 11:11
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




MoneyTalks,
Nu stiu cum il cheama dar incerc sa ti-l descriu :
mic de statura pe la vreo 45-50 de ani, carunt, cu ochelari, fara mustata, slabut ( vre-o 50kg ) , ultimu cric pe stinga in hala mare, pe tura lui Dan ( inginerul sef de tura )


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 27 Aug 2004, 20:56
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Intrebare : Mai trage dreapta masina dupa ce ti-a schimbat bieleta si a facut geometria rotilor ?
Eu cred ca dupa cateva gropi va trage din nou dreapta sau stanga cum am mai auzit la unii . Da chiar trebuie sa ne ducem de cateva ori pe an sa schimbam bielete ,bascule si bucse la bara de torsiune pentru a merge drept pe sosea! :vmad:
Si eu am fost in service dar in Bucuresti pe motiv ca trage dreapta , desi nu era nimic defect la suspensie si nu luasem gropi cu ea . Geometria a fost gratis cu concluzia mecanicului de la reglaje ca asa a plecat din fabrica cu o deviere dreapta mai mare a rotii decat cea din stanga . Dupa cateva luni adica acum in august iar trage dreapta .
CHIAR NU EXISTA O SOLUIE decat GEOMETRIA ROTILOR ?
Eu uneori m-am mai gandit ca ar fi de la caseta de directie dar tind spre acele bascule care se tot deplaseaza umpic cate umpic pana pe schimbam cu unele noi si dupa aceea de la capat . :roll:


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 28 Aug 2004, 01:10
Post #87


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




eu deja m-am obisnuit cu ideea ca trage si cu asta basta. cred ca "asa face toate".

sunt curios daca se va mai pastra aceasta probleme si la logan :?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 28 Aug 2004, 11:38
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




tot nu-mi explic de ce spuneti ca trage dreapta, si culmea vad ca sunteti destul de multi si cu masini noi. nu e normal sa traga in nici o parte daca n-ati avut nici un accident care sa-i modifice unghiurile.
mie nici la berlina nu-mi trage st/dr, si e f veche.
faceti presiunea la pneuri, si incercati-o pe un drum drept, eventual pe kiseleff pe banda 4 unde ar trebui sa traga ff usor stanga, din cauza inclinatiei drumului. daca acolo trage tot dreapta atunci chiar e o problema si stati pe capul celor din service pana o rezolva, ca totusi e masina noua ce naiba, nu caruta. schimbati service-ul pana dati de niste oameni priceputi la geometrie, ca nu toate maimutele au asemenea cunostinte, chiar daca lucreaza de ani buni pe aparatele alea tot n-au habar cum se regleaza perfect geometria rotilor.
sau faceti geometria pe banii vostri- operatie la care trebuie sa dea garantie cateva luni si va intoarceti la ei pana va face masina ok. inainte sa faceti operatie intrebati cata garantie va dau, si spuneti-le de la inceput ca daca nu va place cum merge o sa va intoarceti s-o faca bine. daca va iau cu texte ca e dacie, ca asa si pe dincolo...schimbati service-ul, ca aia sigur habar n-au de geometrie.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Aug 2004, 15:45
Post #89


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mai, eu as vrea sa zic ca a mea nu trage in nici o parte, dar tare mi-e ca fac cum am facut cu beculetul de la bricheta. ma tot laudam ca merge pana a pocnit si al meu sa fie in asentimentul restului de masini. Oricum, ideea e ca deocamdata nu trage. Dar nici gropi prea mari nu am luat cu ea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 28 Aug 2004, 17:09
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




cel mai bine mergeti si reglativa directia pe un stand optic(din acelea vechi) este incomparabil mai bun mi-am reglat directia si la 60000 km mi-o uzat cauciucurile ca la f1 uniform si nici nu trage in nici o parte
PS cind regleaza este bine sa stea cineva la volan


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 15:13
Forum Renault