priza de aer si eliminare toba intermediara
![]() ![]() ![]() |
priza de aer si eliminare toba intermediara
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|||
nimic |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
inpostul ala priza de aer apare undeva sub spoiler.n-ai probleme cu apa intr-adevar dar la cat praf intra pe acolo cred ca trebuie schimbat f f f des filtrul
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
bag mana in foc ca nu intra mult mai mult praf, poate doar aferent proportional unui volum mai mare de aer!praful se ridica in atmosfera, mai greu sa il plimbe curentii de are la o inaltime atat de mica, nu crezi?si mai cu seama la o viteza crescuta..!!?? :idea:
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
SiloS |
![]()
Post
#34
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Lasa-i mah avatarul la locul lui ....
In ceea ce priveste priza , sunt de parere ca e f. importanta forma ei . Si deci nu sunt de acord cu **** care a spus ca , castigul de presiune este insignifiant . Recomand o priza de dacia papuc . Oare ar veni ? Bineinteles , priza ar urma sa fie taiata ! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
nimic |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
SiloS
chestia aia de la papuc nu e priza ci o bombare a capotei ca sa incapa motorul(chestia asta putea fi facuta doar de romani).parerea mea e ca daca tai chestia aia ar arata destul de urat plus ca e destul de mare. azi am terminat tunning-ul mai am de facut o singura modificare:clapeta iarna-vara care comuta pe aer de la galerie-aer rece.vreau sa fac o adaptare astfel incat atunci cand plec cu motorul rece sa bage aer de la galerie iar cand se incalzeshte sa comut pe aer de la priza,fara sa fie nevoie sa deschid capota si implicit sa opresc primele concluzii este ca mashina merge mai bine se tureaza mai frumos(lucru observat nu doar de mine) si se injfinge mai bine. azi am mers cu clapeta comutata doar pe aer de la priza cu toate ca era destul de frig(acum seara au fost sub 0 grade) si motorul mergea frumos. la consum nu shtiu ce sa zic ca am mers cam mult cu becul pe roshu.o sa-i fac un consum zilele astea si o sa postez despre. cat de curand o sa-i fac si nishte poza |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
la ce pacatele sa mergi cu aer de la galerie daca tot e rece motorul?????
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
aerul care vine de la galerie e mai cald decat motorul.aerul se incalzeshte mai repede decatapa si fierul. merg cu aer de la galerie pana sze ridica destul temperatura apei si dupa ce e destul de cald(5-7 minute cam atat dureaza la mine sa se incalzeasca bine) cuplez pe aer de afara.
|
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#38
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
super sjb , ce avatar ti-ai tras ! ! !
Stiu si eu ca aia e bombare naspa sa incapa motorul , eu insa ma gandeam sa tai priza aia si sa o si vopsesti . Spune si tu ce fel de priza ai confectionat . Tu nu cumva ai masina cu arcurile spate prea tari si iti sta masina putin ridicata ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
autizi oameni buni!
am si io o idee cu priza de aer.. mi-e cam greu sa pun o priza adevarata...si m-am gandit ca fiind adevarata ideea ca ia aer prea cald din zona, sa pun la gura filtrului vreo doua tuburi de alea de aluminiu...problema e ca nu am unde sa le scot afara decat prin stanga radiatorului... cu toate astea ma gandeam ca desi presupune vreo 2 coturi acest traseu e mai avantajos decat aerul de la galerie, ca sa nu mai zic ca la peste 60 la ora sigur asigura un debit de aer superior!!! PARERI,VA ROG!!!! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
si eu ma gandisem la chestia asta si nu mai taiam nici capota dar la mine nu se epsista nici un fel de loc pe unde sa scot tubul pe langa radiator.daca ai loc e f bine si asa,dar la gura tzevii daca potzi fa-i ca un fel de palnie.
|
-------------------- |
|
nimic |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
Silos am avut si eu ideea cu priza aia de papuc dar pe langa faptul ca e prea mare si nu da bine pe capota taiata eu mi-am imaginat-o ca ar arata urat.eu mi-am facut-o din tabla de aluminiu si am prins-o de capota cu nituri.plus ca aia de papuc mi se pare prea rotunjita.eu mi-am facut-o mai mica si destul de ascutzita.imagineaza-ti priza aia taiata si daca iti place nimeni nu te opreshte sa-ti faci din aia.shtii si tu ca gusturile nu se discuta.in alta ordine de idei am vrut sa-mi iau una de magazin dar cea mai ieftina era 800 000.plus ca trebuia sa-i fac eu racordurile in interior.asa toata afacerea eshapament +priza+racorduri m-a ajuns pana in 900k.priza aia de papuc cat costa?
|
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#42
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Orice modificare la capota aduce cu ea zgomot la viteze relativ mici, uneori peste 40 km /h daca meri cu vantu in fatza. Deci o priza de aer e zgomotoasa cu siguranta. Daca ai un filtru special facut shi care are nevoie avida de aer , atunci priza ishi are rostul. Dar la dacia, ma scuzati....
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
nimic |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
iti garantez eu ca zgomutul motorului turat si faptul ca priza e destul de mica face ca sa nu se auda nici un zgomot anormal.am mers cu vant si la viteze mult mai mari si n-am auzit nici un zgomot.
in alta ordine de idei de ce trebuie facute aprecieri numa din cartzi.hai sa fim mai putzin pesimishti si sa mai vedem si lucrurile in roz.ai mers cu mashina cu priza si ai auzit zgomot? |
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
SUPER-SJB, te apreciez in primul rand ca ai avut curajul sa tai capota..
Ti-am zis..pe mine asta ma speri si ma tot gandesc la o modalitate sa sa trag aerul din fata radiatorului.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
nimic |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
gaura in capota nu are mai mult de 4 pe 5 cm.iar la dimnsiunea asta daca mi-oi scoate vreodata priza cu un peticx sudat frumos(am un meseriars care sudeaza electric cu CO2) putzin chit si un spray nici nu o sa se cunoasca.oricum sper sa nu fie cazul
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
asa este...dar asta presupune iar vopsit etc...
sincer si mi-e imi place si ca aspect o priza de aer..dar pur si simplu sa tai capota ma sperie |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
SiloS |
![]()
Post
#47
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
ma gandesc daca merit sa pun un tub de la botul filtrului pana in fata radiatorului .
De mentionat ca ma mandresc cu Dacia 1300 frantuzeasca . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
de meritat sigur merita..
de ce crezi ca nu ar merita.. eu ma gandesc si la un sistem cu ,coolere de sursa de calculator vazusem o schema pe net acum vre-un an,dar nu mai stiu pe ce forum.. toata treaba cica mai dadea un cal in plus.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
s-a mai discutat ideea cu coolerul si a zis un baiat destept ca ar putea sa franeze aerul la viteze mari...ceea ce pare intru-catva firesc!
ideea mea cu coturile de la filtru ...cum vi se pare, nu mai isi da nimeni cu parerea?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
s-a mai discutat despre coolere de calculator si s-a ajuns la concluzia ca la turatzii mari infraneaza aerul.oricum macar de proba nu strica sa fie incercata ideea mai ales ca nu e ceva ireversibil.
cat priveshte vopsitul capotei eu cu un spray am rezolvat toata problema si a a mai si ramas.priza am vopsit-o separat iar gaura din capota am dat-o cu grund pe margine si apoi am inconjurat gaura cu hartie si am lipit cu scoci de hartie(special pt vopsit care cand se dezlipeshte nu lasa urme) am lasat cam un cm de jur imprejur si apoi am vopsit-o.priza mascheaza culoarea cu care e data gaura asa ca nu e bai daca nu nimereshti culoarea exact(la alb e mai complicat putzin) |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
si ti se pare ca se simte ceva cu priza?dar sa fie mai mult decat autosugestie??
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
poate ca mi separe sau poate chiar se duce oricum cam intoarce capul lumea dupa mine.si pietonii care aud zgomotul dar mai ales shoferii pe care ii depashesc.afara inca n-am scos-o dar in orash parerea mea e ca se infinge mai bine.oricum mai am de umblat la ea pt ca intr-adevar sa se simta tare
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#53
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
cooleru de calc franeaza aerul pentru motor si la relantiu, dapoi la 2-3000 rot/min.
...mai ramane sa va mai ganditi sa mai puneti un cooler si la toba...nu de alta...dar il pui pe invers, creaza vid si atunci motorul este ajutat Trezitiva la realitate Porniti motorul fara filtru.....in relantiu suflati in motor....vedeti ce se intampla :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#54
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE poate ca mi separe sau poate chiar se duce oricum cam intoarce capul lumea dupa mine.si pietonii care aud zgomotul dar mai ales shoferii pe care ii depashesc.afara inca n-am scos-o dar in orash parerea mea e ca se infinge mai bine.oricum mai am de umblat la ea pt ca intr-adevar sa se simta tare pai daca intorc soferii capul dupa tine inseamna ca nu ai rezolvat nimic ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
nimic |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
se aude frumos(turatzie + eshapament fara toba mica) cred ca de asta intorc capul dupa mine.se aude mai tare se vede shi priza pe capota se infinge mai bine (si eu conduc destul de sportiv)si probabil ca ei cred ca am modificat-o ceva mai mult. 8)
lasand gluma si jmechereala deoparte eu zic ca se infinge mai bine in depashiri si la demaraj. dar acum sa dam cartzile pe fatza tunning-ul parerea mea e ca majoritatea il fac si pt figuri nu numai pt a conduce mai sportiv. |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ai dreptate driver x!!!
un carb la relantiu suge aeru ca altceva!! faci un ...pe cooleru de calculator! e marfa ideea cu vidul in esapament! culmea culmilor ar fi un nebun care sa puna in aplicare ideea si chiar sa fie fezabila si sa iasa ceva de aici! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
driverx |
![]()
Post
#57
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Avantajele coolerului pe carburator:
Veti mai avea inca un alternator in masina! De ce? Fiindca la turatii mai mari motorul ca invarti cooleru si nu cooleru va baga aer in carb. Nu credeti? Luati una bucata cooler, una bucata aspirator si trageti aer prin el paletele coolerului (coolerul nu va fi alimentat). Daca va stiti cat de cat la "air flow" puteti face ca cooleru sa ajunga si la peste 10000 (da, zece mii) rot / min. OK. Cred ca v-am lamurit cu coolerul. Mai aveti si alte metode de incetinire a masinii? P.S. Pentru cei care nu imi dau dreptate, le recomand metoda twin-cooler: unu in carb, unu in toba de esapament. Bateti orice turbo cu metoda asta ![]() ![]() ![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
driverx, chiar exista pe net o schema cu asa ceva...
m-am gandit si eu ca ar putea frana...dar gandeste-te ca se creaza un spatiu suficient intre paletii in miscare si motorul poate trage aer in continuare... |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
driverx |
![]()
Post
#59
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
marius-gabriel,
Te rog sa o implementezi si dupa o zii sa imi spui ca am dreptate. Judecati putin oameni buni, nu credeti orice prostii Voi credeti ca degeaba turbo se bazeaza pe evacuarea de la motor? Si oricum am o intrebare pentru tine....da, ai dreptate, creaza spatiu suficient, dar pentru ce sa stea acolo degeaba si sa franeze o parte din aer? Faceti ce vreti, sunt banii vostrii, nu stiu pentru ce ma obosesc aici cu voi. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
driverx, repet ideea nu e a mea.
promit ca am sa incerc si am sa va spun daca a dat vre-un rezultat pozitiv/negativ. ideea nu se referea deloc sa maresti presiunea aerului, ci cumva sa imbunatatesti debitul de aer. normal ca se face depresiune si se comporta cumva ca o gaura neagra,dar eu zic ca nu e rau sa incercam.sincer nu arunc banii deloc pt ca am 3-4 coolere de sursa. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 07:32 |