priza de aer si eliminare toba intermediara
![]() ![]() ![]() |
priza de aer si eliminare toba intermediara
nimic |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
driverx |
![]()
Post
#92
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
SiloS,
De ce ar fi mai bun ala de 1300? Cred ca SUPER-SJB are 1400. Cum dreq sa mearga mai bine cu mai putina benzina? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nimic |
![]()
Post
#93
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
am motor de 1397 implicit si carburator de 1400.poate mi-ar trebui un carburator mai mic sa ma mai aduca la viteze normale de genu 50 in localitatzi si 90 afara
![]() |
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#94
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
driverx , eu nu am stiut ca are motor de 1400 .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
VOODOO |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE Pt. captarea aerului rece din afara compartimentului motor ,(din stanga radiatorului) m-am gandit sa folosesc un furtun de aspirator . Mi se pare suficient de gros plasticul ca sa reziste la temperaturile de acolo. eu chiar am pus un furtun de aspirator pentru filtru de aer. L-am scos prin stanga radiatorului si i-am pus in cap o palnie de tabla de 10-12cm diametru si am fixat-o de grila. Se simte bine cum trage. Am si filtru terminat si trebuie sal schimb si pe el poat e o sa traga si mai bine ![]() E mai buna priza de aer pe capota decat furtunul ala??? |
-------------------- |
|
nimic |
![]()
Post
#96
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
daca ai reushit pe la radiator e mai bine doar ca problema e ca aerul care trece pe acolo sa nu se incalzeasca de la radiator si sa ai efect minim.probeaz-o la drum mai lung cand e radiatorul fierbinte si vezi atunci daca are efect.daca are efect e maiiiiiii bineeeeee!
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
cum pacatele sa apuce sa se incalzeasca?tu ai citit cum a zis ca a montat?si daca se incalzeste putin furtunu, aeru tot nu apuca, mai ales la drum lung!!!
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#98
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
el a zis ca l-a pus in stanga si eu ma gandea la dreapta si la faptul ca ocoleshte motorul.
imi cer scuze dar cred ca de la ![]() in cazul asta e ok. |
-------------------- |
|
van den plas |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Haideti ca ne-am incurcat cu stanga si dreapta. Dilema e pe ce parte a scos furtunul, pe partea cu filtrul de aer sau pe partea opusa. Parerea mea e ca l-a scos pe parte opusa, acolo unde exista loc. Ca sa-l scoata pe partea cu filtrul ar trebui deplasat radiatorul, ceea ce presupune gasirea unor racorduri potrivite. Deci scoaterea furtunului pe partea opusa presupune ca acesta traverseaza o zona incalzita de radiator si motor. Problema e cat de mult se va incalzi aerul trecand prin acest furtun. Asta depinde de debitul de aer si de materialul din care e confectionat .La ideea cu furtunul de aspirator am renuntat, are diametrul mai mic decat teava filtrului si materialul nu mi se pare cel mai potrivit. Au ramas tubul gofrat si tubul similar confectionat doar din metal (ambele in jur de 150000 metrul). Cel gofrat cu un strat de metal intre 2 straturi de hartie, asigura o izolatie termica mai buna .Cel metalic e mai flexibil si arata mai bine. Ce parere aveti ?
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
VOODOO |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Eu va zic ca nu se incalzeste deloc, nici macar furtunul, ca lam pus intreg cum era el(lung) si l-am trecut roata prin fata bateriei->pe deasupra filtrului-> si pe urma in filtru.
Crede-ti ca infuenteaza intr-un fel debitu de aer lungimea furtunului???? Eu sunt multumit acum , o sa mai incerc si altceva. :roll: |
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#101
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
e bine la 1300 ca are fata libera si deci pot pune un furtun de aspirator si in dreapta radiatorului ...
Oricum , sjb , cand ne dai poze ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
nimic |
![]()
Post
#102
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
am gasit in sfarsit pe cineva cu aparat digital dar tre sa-l prind cand e liber zi cand e si ziua.in 2-3 zile maxim sper sa fie gata si sa le postez.
scuzati intarzierea |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
de hartie e mai bun!
insa cum il fixam sa nu i se aplece gura ?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu sarma.
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
MIE NU MI-A PLACUT CUM SE PREFIGURA..
ARATA CAM A TZIGANIE:) |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi solutia lui B-34-SGM postata la Tutoriale. Ce parere ai ?
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e rea, dar filtrul nu lucreaza decat pe o parte, si el de aia e circular?
si unde incape filtrul acolo? imbinarea cu furtunul e cam dificila... cum fixezi filtrul acolo? ...capace de borcane in motor?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Plus ca ma intreb cum se face "hartia" aia din care e confectionat filtrul daca mergi mai mult timp printr-o ploaie torentiala.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nici macar atat..
esuficient sa fie ud pe josw si sa mergi pe dn 1 in coloana juma de ora.... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am gasit alta solutie pe care am aplicato azi la masina.Am gaurit spoilerul in partea dreapta a masinii, am gaurit contra-aripa tot pe aceesi parte, si am tras un tub prin aceste gauri, de la filtru, afara,arata bine.Nu va pot spune daca se simte sau nu pt ca motorul meu e demontat,sufera multe modificari (revin cu detalii dupa ce termin),sper ca marti termin (luni e gata chiuloasa), o sa fac niste poze si le postez
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SiloS |
![]()
Post
#111
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
cred ca iese misto
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Si eu sper, dar ma intereseaza sa vad performantele,dupa tot ce ii fac,o sa se simta rau de tot diferenta
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
abia te astept sa fie gata..
ce ia-i mai facut zilele astea? hai mai repede sa ma hotarasc si eu la o axa si abia astept sa vad cat consuma |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Facut priza aer rece. Luat 1 m tub gofrat, introdus un capat in teava carcasei filtrului (intra perfect fortat; nu mai e nevoie de fixare suplimentara), iar celalalt l-am scos pe partea opusa, pe langa radiator. Tubul trece pe deasupra elicei si e ancorat cu sarma de rama radiatorului, care are niste gaurele parca facute special pt. asa ceva. Am folosit sarma subtire, care trecuta printre spirele tubului aproape ca nu se observa, asa ca si d.p.d.v. estetic o ok. L-am probat si efectul se simte ,in special cand motorul este cald. Nu mai apare acea pierdere de putere pe care o simteam cand temp. motorului depasea 80 gr., datorata aerului cald ce era tras din comp. motorului. Aceasta modificare impreuna cu montarea unei aprinderi electronice care elimina platina (aportul principal) si cu utilizarea unui dispozitiv de preincalzire a benzinei au determinat o imbunatatire simtitoare a comportamentului masinii si le recomand tuturor celor ce sunt interesati sa le incerce ,mai ales ca in total costa sub 1400000 lei si nu necesita aptitudini tehnice deosebite.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
bravo!!
zi-mi si mie de unde ai luat tubul gofrat dintr-o bucata sa ma duc sa iau si eu ca nu am gasit decat bucati ... si cu ala de preincalzire l-ai potrivit pana la urma? unde ai gasit sa il cositoresti? si cum l-ai facut sa incapa? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Van der plas,
Cum ai preincalzit benzina, ai facut o spirala de cupru, sau cum? si de unde se incalzeste, de la apa? imi dai si mie detalii, te rog? Chestia asta ar trebuii sa ajute cand e motorul foarte rece iarna si sa reduca consumul. Explica-mi si mie cum ai facut plz |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#117
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
ce inseamna gofrat?
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Este tubul acela flexibil din aluminiu in genul celor de la hota de la aragaz, sau aluminiu pe interior si carton pe afara
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
cu carton pe deasupra, cred
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
OCEBE |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
iertati-ma dar eu sunt in incurcatura;
1. s-a sustinut (c-am ajuns sa cred si eu lucrul asta) ca preincalzirea benzinei are un efect benefic; 2. s-a sustinut (si sunt si aici de acord) ca aportul de aer rece are un efect benefic; cand la pun cap la cap 1+2 nu mai pricep: ce se intampla cu benzina calda in contact cu aerul rece? rezulta un amestec caldut sau cum e? si care-i spilul cu amestecul asta caldut? |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th June 2025 - 01:28 |