DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> priza de aer si eliminare toba intermediara

nimic
post 14 Mar 2004, 07:12
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




nope.daca fac schimbarea doar cu unul de alfa 33 si doar de curiozitate.cum am zis asta merge bine


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Mar 2004, 08:38
Post #92


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




SiloS,

De ce ar fi mai bun ala de 1300? Cred ca SUPER-SJB are 1400. Cum dreq sa mearga mai bine cu mai putina benzina?

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 14 Mar 2004, 09:52
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




am motor de 1397 implicit si carburator de 1400.poate mi-ar trebui un carburator mai mic sa ma mai aduca la viteze normale de genu 50 in localitatzi si 90 afara laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 14 Mar 2004, 10:54
Post #94


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




driverx , eu nu am stiut ca are motor de 1400 .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VOODOO
post 14 Mar 2004, 18:52
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 November 03
From: CONSTANTA




QUOTE

Pt. captarea aerului rece din afara compartimentului motor ,(din stanga radiatorului) m-am gandit sa folosesc un furtun de aspirator . Mi se pare suficient de gros plasticul ca sa reziste la temperaturile de acolo.


eu chiar am pus un furtun de aspirator pentru filtru de aer. L-am scos prin stanga radiatorului si i-am pus in cap o palnie de tabla de 10-12cm diametru si am fixat-o de grila. Se simte bine cum trage. Am si filtru terminat si trebuie sal schimb si pe el poat e o sa traga si mai bine biggrin.gif . "AS VREA EU MULTE"
E mai buna priza de aer pe capota decat furtunul ala???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 14 Mar 2004, 23:54
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




daca ai reushit pe la radiator e mai bine doar ca problema e ca aerul care trece pe acolo sa nu se incalzeasca de la radiator si sa ai efect minim.probeaz-o la drum mai lung cand e radiatorul fierbinte si vezi atunci daca are efect.daca are efect e maiiiiiii bineeeeee!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 15 Mar 2004, 03:10
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




cum pacatele sa apuce sa se incalzeasca?tu ai citit cum a zis ca a montat?si daca se incalzeste putin furtunu, aeru tot nu apuca, mai ales la drum lung!!!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 15 Mar 2004, 13:28
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




el a zis ca l-a pus in stanga si eu ma gandea la dreapta si la faptul ca ocoleshte motorul.
imi cer scuze dar cred ca de la alcoholic.gif mi se trage.
in cazul asta e ok.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 15 Mar 2004, 14:33
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Haideti ca ne-am incurcat cu stanga si dreapta. Dilema e pe ce parte a scos furtunul, pe partea cu filtrul de aer sau pe partea opusa. Parerea mea e ca l-a scos pe parte opusa, acolo unde exista loc. Ca sa-l scoata pe partea cu filtrul ar trebui deplasat radiatorul, ceea ce presupune gasirea unor racorduri potrivite. Deci scoaterea furtunului pe partea opusa presupune ca acesta traverseaza o zona incalzita de radiator si motor. Problema e cat de mult se va incalzi aerul trecand prin acest furtun. Asta depinde de debitul de aer si de materialul din care e confectionat .La ideea cu furtunul de aspirator am renuntat, are diametrul mai mic decat teava filtrului si materialul nu mi se pare cel mai potrivit. Au ramas tubul gofrat si tubul similar confectionat doar din metal (ambele in jur de 150000 metrul). Cel gofrat cu un strat de metal intre 2 straturi de hartie, asigura o izolatie termica mai buna .Cel metalic e mai flexibil si arata mai bine. Ce parere aveti ?


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VOODOO
post 15 Mar 2004, 15:05
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 November 03
From: CONSTANTA




Eu va zic ca nu se incalzeste deloc, nici macar furtunul, ca lam pus intreg cum era el(lung) si l-am trecut roata prin fata bateriei->pe deasupra filtrului-> si pe urma in filtru.
Crede-ti ca infuenteaza intr-un fel debitu de aer lungimea furtunului????
Eu sunt multumit acum , o sa mai incerc si altceva. :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 15 Mar 2004, 17:30
Post #101


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




e bine la 1300 ca are fata libera si deci pot pune un furtun de aspirator si in dreapta radiatorului ...

Oricum , sjb , cand ne dai poze ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 15 Mar 2004, 18:43
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




am gasit in sfarsit pe cineva cu aparat digital dar tre sa-l prind cand e liber zi cand e si ziua.in 2-3 zile maxim sper sa fie gata si sa le postez.
scuzati intarzierea


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 15 Mar 2004, 22:35
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




de hartie e mai bun!
insa cum il fixam sa nu i se aplece gura ??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 16 Mar 2004, 10:53
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Cu sarma. smile.gif Si eu m-am gandit sa-i pun o palnie la capat, nu stiu cat ajuta, dar sigur nu strica. Traseul va fi pe deasupra ventilatorului. Se poate ancora foarte usor cu sarma , care se prinde de rama radiatorului.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 16 Mar 2004, 14:23
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




MIE NU MI-A PLACUT CUM SE PREFIGURA..
ARATA CAM A TZIGANIE:)


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 16 Mar 2004, 16:40
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Vezi solutia lui B-34-SGM postata la Tutoriale. Ce parere ai ?


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 16 Mar 2004, 19:19
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




nu e rea, dar filtrul nu lucreaza decat pe o parte, si el de aia e circular?
si unde incape filtrul acolo?
imbinarea cu furtunul e cam dificila...
cum fixezi filtrul acolo?
...capace de borcane in motor??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 17 Mar 2004, 11:05
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Plus ca ma intreb cum se face "hartia" aia din care e confectionat filtrul daca mergi mai mult timp printr-o ploaie torentiala.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 17 Mar 2004, 13:37
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




nici macar atat..
esuficient sa fie ud pe josw si sa mergi pe dn 1 in coloana juma de ora....


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 20 Mar 2004, 00:18
Post #110


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am gasit alta solutie pe care am aplicato azi la masina.Am gaurit spoilerul in partea dreapta a masinii, am gaurit contra-aripa tot pe aceesi parte, si am tras un tub prin aceste gauri, de la filtru, afara,arata bine.Nu va pot spune daca se simte sau nu pt ca motorul meu e demontat,sufera multe modificari (revin cu detalii dupa ce termin),sper ca marti termin (luni e gata chiuloasa), o sa fac niste poze si le postez


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 20 Mar 2004, 11:43
Post #111


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




cred ca iese misto


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 20 Mar 2004, 11:48
Post #112


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Si eu sper, dar ma intereseaza sa vad performantele,dupa tot ce ii fac,o sa se simta rau de tot diferenta smile.gif sper sa o aduc la 75 cai icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 21 Mar 2004, 23:57
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




abia te astept sa fie gata..
ce ia-i mai facut zilele astea?
hai mai repede sa ma hotarasc si eu la o axa
si abia astept sa vad cat consuma


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 22 Mar 2004, 12:15
Post #114


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Facut priza aer rece. Luat 1 m tub gofrat, introdus un capat in teava carcasei filtrului (intra perfect fortat; nu mai e nevoie de fixare suplimentara), iar celalalt l-am scos pe partea opusa, pe langa radiator. Tubul trece pe deasupra elicei si e ancorat cu sarma de rama radiatorului, care are niste gaurele parca facute special pt. asa ceva. Am folosit sarma subtire, care trecuta printre spirele tubului aproape ca nu se observa, asa ca si d.p.d.v. estetic o ok. L-am probat si efectul se simte ,in special cand motorul este cald. Nu mai apare acea pierdere de putere pe care o simteam cand temp. motorului depasea 80 gr., datorata aerului cald ce era tras din comp. motorului. Aceasta modificare impreuna cu montarea unei aprinderi electronice care elimina platina (aportul principal) si cu utilizarea unui dispozitiv de preincalzire a benzinei au determinat o imbunatatire simtitoare a comportamentului masinii si le recomand tuturor celor ce sunt interesati sa le incerce ,mai ales ca in total costa sub 1400000 lei si nu necesita aptitudini tehnice deosebite.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 22 Mar 2004, 13:55
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




bravo!!
zi-mi si mie de unde ai luat tubul gofrat dintr-o bucata sa ma duc sa iau si eu ca nu am gasit decat bucati ...

si cu ala de preincalzire l-ai potrivit pana la urma?
unde ai gasit sa il cositoresti?
si cum l-ai facut sa incapa?


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 22 Mar 2004, 14:04
Post #116


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Van der plas,
Cum ai preincalzit benzina, ai facut o spirala de cupru, sau cum? si de unde se incalzeste, de la apa? imi dai si mie detalii, te rog? Chestia asta ar trebuii sa ajute cand e motorul foarte rece iarna si sa reduca consumul. Explica-mi si mie cum ai facut plz


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 22 Mar 2004, 14:17
Post #117


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




ce inseamna gofrat?


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 22 Mar 2004, 14:28
Post #118


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Este tubul acela flexibil din aluminiu in genul celor de la hota de la aragaz, sau aluminiu pe interior si carton pe afara


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 22 Mar 2004, 14:28
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




cu carton pe deasupra, cred


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 22 Mar 2004, 14:39
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




iertati-ma dar eu sunt in incurcatura;
1. s-a sustinut (c-am ajuns sa cred si eu lucrul asta) ca preincalzirea benzinei are un efect benefic;
2. s-a sustinut (si sunt si aici de acord) ca aportul de aer rece are un efect benefic;
cand la pun cap la cap 1+2 nu mai pricep: ce se intampla cu benzina calda in contact cu aerul rece? rezulta un amestec caldut sau cum e? si care-i spilul cu amestecul asta caldut?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th June 2025 - 01:28
Forum Renault