Curiozitate: Transalpina, ce stiti despre ea
![]() ![]() ![]() |
Curiozitate: Transalpina, ce stiti despre ea
Buyaka |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|||
VladG |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Joi, 30 august planuiesc o traversare a Transalpinei, pe ruta Novaci-Obarsia Lotrului. Ar mai fi cineva interesat? Deocamdata suntem doar eu si cu sotia si vom merge cu un Fusion, diesel (sper sa ma ajute cuplul mare al motorului), cu 19cm garda la sol. Voi pleca din Bucuresti si in jur orelor 12-13 cred ca voi fi la Ranca, la capatul asfaltului. Planuim sa ne cazam la Cabana Goapa Seaca, a doua zi sa facem un drum pana pe Parangul Mare, iar a treia zi sa mergem catre Sebes, prin Sugag. Deci, cineva interesat? N-as vrea sa mergem o singura masina, macar in traseul din prima zi... |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#63
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Din B pana in Novaci faci cam 3h (mers normal, dar constant).
Din Novaci pana in Coada Rancii mai faci cam 30 min. Din Ranca pana in Obarsie se fac cam 2h cu o masina de teren gu garda inalta (Aro, Nissan, Lada, etc...) fara opriri. Iti doresc drum bun. Urmareste si vremea, dar se pare ca va fi cald in zona in weekendul acesta. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
VladG |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, @sandman_
Am mai avut tentativa asta acum vreo 3 ani, dar eram cu o Dacia break plina ochi de bagaje si 4 pasageri, asa ca n-aveam nici o sansa... Vremea e factor cheie, daca e nasol, nu-mi asum riscul. Sper sa fie bine si sa gasesc pana la urma si un coparticipant la aceasta mica "expeditie" ![]() |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
PaulT |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu vreau sa fac acelasi drum,dar din pacate nu am timp decat in cea de-a doua jumatate a lunii septembrie(si sper sa nu fie prea tarziu,ptr ca la 2100m...poate fi deja zapada).Altfel as fi mers si eu acum(ptr ca intr-adevar e mai sigur in 2 masini pe Transalpina),dar..asta e.Cred ca eu tot singur o sa fac traseul(adica 1 masina).Cu Fusion-ul nu o sa ai problema,are garda la sol suficienta.iar faptul ca e diesel e un avantaj mare(nu ai nevoie de turatii prea inalte).Multa bafta si sa revii cu poze reusite.Drum bun.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
OAP |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Pana la Ranca, din Noveci puteti merge cu orice masina. Mai departe exclusiv cu masini de teren. Eu am fost pana in creasta cu ATV-u inchiriat de la hotel Onix.
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#67
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Eu de vreo cativa ani vreau sa fac traseul pe jos: Ranca-Lac Galcescu (1-2 nopti acolo la cort)-Obarsia Lotrului. As gasi destul de usor o calauza, insa lipseste timpul sau coparticipantii
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
sandman_ |
![]()
Post
#68
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Foarte interesant: cineva mi-a luat un punct la reputatie pentru postul #49 de pe acest topic...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
hellcat |
![]()
Post
#69
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@sandman:....ce bine ca ai deschis subiectul....eu ti-am luat punctul pentru ca n-ai pus poze
![]() Si uite...iti dau 7 cu plus...asa ca pentru participare la rallyraid...in septembrie ma duc si eu, doar ca mai am o nelamurire...din ce directie s-o parcurg. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#70
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Parerile pe care le-am auzit eu sunt impartite: unii spun ca dinspre Obarsie e mai usor (un cioban care e "stationat" intr-un munte langa Obarsie si face drumul pana la Novaci dus-intors cam de 2 ori pe luna), altii spun ca ar fi mai usor dinspre Ranca.
Eu nu l-am parcurs dinspre Ranca niciodata, dar tind sa-l cred pe respectivul, care stie ce vorbeste. Pozele sunt pe aparatul lui tata si am uitat sa le copiez si la mine:D |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Eagles |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 3 August 05 From: Floreasca, București ![]() |
QUOTE(sandman_ @ 16 Jan 2006, 16:47) Transalpina e DN67c. Din ce am auzit pe la autotitatile locale Gorj, n-ar prea fi dispuse sa aloce fonduri pentru acel drum, pentru ca nu prezinta interes... ![]() Nici nu au cum sa aloce fonduri. Fiind drum national problema tine de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale |
--------------------
Dacia
Albastru Marin
2005 - Logan Laureate 1.6
- B 16 xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#72
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Corect!
30 Aug 2007, 23:45: Ca sa prezinte interes, trebuie ca noi sa mergem pe sit-ul companiei si sa ne exprimam dorinta de a reabilita acest drum. El va fi luat in calcul in functie de numarul doritorilor. ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 30 Aug 2007, 22:45 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Eagles |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 3 August 05 From: Floreasca, București ![]() |
pai si ce mai asteptam?
sariti pe ei |
--------------------
Dacia
Albastru Marin
2005 - Logan Laureate 1.6
- B 16 xxx
|
|
gibonu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
<span class='edit'>30 Aug 2007, 23:45:</span>
Ca sa prezinte interes, trebuie ca noi sa mergem pe sit-ul companiei si sa ne exprimam dorinta de a reabilita acest drum. El va fi luat in calcul in functie de numarul doritorilor. ![]() [/quote] 1. Eu zic sa lasam Transalpina asa cum este acuum, adica greu accesibila. Daca se va asfalta, vor veni acolo toti jegosii (in special din Bucuresti) care vor arunca gunoi si cutia goala de cola din goana masinii, asa cum fac acum pe Transfagarasan. 2. Daca tu crezi ca, respectiv Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale se apuca de reabilitat drumuri in functie de nr. e-mail-urilor pe care le primesc, te inseli. Acum sunt alte prioritati, cum ar fi autostrazile alea care cica vor brazda toata tara pana in 2013. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#75
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred, stiu!
Si daca-s bucurestean, sunt jegos? O refacere a portiunilor de drum distruse s-ar putea face. Daca nu, macar sa il scota din categoria drum national. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
conucristi |
![]()
Post
#76
|
![]() Un membru oarecare ... Group: Members Posts: 106 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
off topic: @gibonu, "jegosi" sunt peste tot ... nu numai in Bucuresti. Depinde de educatia fiecaruia. Eu am intalnit in Buc specimene din PH care aruncau din masina de la coji de banane pana la sticle de 2 litri, dar asta nu inseamna ca toti care au numere de PH sunt "jegosi"....
on topic: Sunt de acord ca ar trebui reabilitat drumul pentru ca e pacat sa nu poti vedea aceasta zona decat daca ai un harb de care sa nu-ti pese ori un 4x4. Sunt de acord cu cei care propun o taxa de acces pe Transfagarasan si poate ca ar trebui gandit la fel si ptr Transalpina. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan
2006 1.6 16V
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#77
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 31 Aug 2007, 10:24) Si daca-s bucurestean, sunt jegos? Daca arunci cutii de cola din goana masinii si alte gunoaie pe unde apuci, risti sa fii catalogat ca si jegos ![]() ![]() ![]() Lasand gluma la o parte, as prefera sa asfalteze drumul, sa vina toti jegosii pe-acolo (si din B, si din TgJiu, si din Petrosani, si din Cluj, dar mai ales din Viena, München, Berlin si Paris), iar cu amenzile incasate de la cei care arunca gunoaie sa se mentina curatenia si, mai ales, starea drumului.... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
gibonu |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
1. da-ne atunci si noua mai multe detalii lagate de modalitatea de reabilitarea a unui drum pe baza e-mail-urilor primite 2. nu, nu neapart, adica daca esti din B nu inseamana ca esti jegos. Si eu tot de acolo vin (nascut si crescut in Pantelimon, fara gluma) si nu ma consider jegos, pentru ca eu nu arunc cutia de cola din goana masinii si nici nu las gunoi pe unde ma opresc, ci il iau cu mine @ conucristi Taxa? La romani e imposibil, ca o sa sara toti de fund in sus ca-i jecmaneste statul. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
VladG |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutari tuturor!
Hai sa readuc eu putin discutia la drumul in sine... Vineri seara m-am intors din scurta excursie pe care am facut-o in Parang. Scurta dar cu succes. Asadar am reusit sa traversez joi, de la Novaci la Obarsia Lotrului, intreg, atat eu cat si masinuta mea (Ford Fusion 1.6 TDCI), desi la un moment dat, chiar sub Urdele, nu mai credeam asta... Dar sa o luam cronologic... Pe la 10:30AM ieseam din Bucuresti, iar la 13:45 eram la Ranca. Vremea excelenta, soare, cer albastru, patat doar de cativa nori albi, transparenti; conditii ideale pentru traversare. Singurul lucru care nu-mi placea era ca eram singur, nu am gasit pana la urma pe nimeni interesat sau care sa poata veni de joi. Culmea e ca dupa ce ca nu am mai gasit inca o masina cu care sa merg, nici sotia mea nu a mai putut veni, asa ca eram chiar SINGUR. Dupa ce am depasit ultimele case din Ranca m-am bucurat un pic pentru ca in spatele meu se tinea un Mitsubishi, un model mai vechi, dar nu unul de teren. Am tras pe dreapta sa fac o poza cu Varful Papusa si atunci m-a depasit. P1020555_resize.jpg ( Size: 310.93k ) Number of downloads: 1229 A mai urcat 1-2 serpentine si l-am vazut ca face cale-ntoarsa, deci cam atat a tinut compania mea... Drumul imi parea lejer si chiar ma distram lasand masina intr-a intaia fara a apasa acceleratia, injectia electronica nelasand motorul sa moara. Si urcand eu cu soarele deasupra capului si plin de voie buna, brusc am dat de primul obstacol... Acolo unde pana acum fusese o portiune foarte ingusta, se puscase peretele, iar un buldozer nivela terenul, numai ca mai avea ceva de lucru pana sa termine. Nu-i vorba, facuse treaba buna (deci se mai ingrijesc si de drum!), acolo pe unde abia se strecura o masina, puteau trece acum doua camioane in acelasi timp. Problema era ca nu ma nimerisem eu la momentul potrivit. Aveam de ales, sa astept sa termine treaba, dar habar n-aveam cat putea dura, sau sa-mi iau inima in dinti si sa trec prin pamantul ala afanat si destul de denivelat. Am ales sa nu mai astept, iar soferul a fost amabil si m-a ajutat, ghidandu-ma in zona denivelata. Abia mai tarziu aveam sa inteleg cat de important e sa ai pe cineva care sa vada roata si sa-ti zica sa o iei 5 cm mai la stanga sau la dreapta. Iata zona cu pricina: P1020559_resize.JPG ( Size: 598.94k ) Number of downloads: 1599 O caracteristica a majoritatii pozelor de pe traseu e ca nu redau corect dimensiunea obstacolelor, cred ca mai am eu de invatat in alegerea unghiurilor optime ale aparatului foto, desi la cateva mi-a iesit figura, veti vedea mai jos. Din pacate nu am observat nici o mizerie de pe lentila, pata neagra din coltul dreapta sus. Cum nu am harsait deloc masina, increzator in fortele proprii si ale ei, am pornit mai departe, mereu comparand drumul cu cel mai greu pe care-l facusem pana atunci (pana la Cabana Cozia) si parandu-mi-se mult mai usoara Transalpina. Peisajul devenea din ce in ce mai salbatic si cum drumul nu-mi punea mari probleme, am putut sa-l admir in voie si chiar sa fac cateva poze din mers (nu sunt neaparat in ordine cronologica). P1020560_resize.JPG ( Size: 241.25k ) Number of downloads: 1416 P1020561_resize.JPG ( Size: 277.65k ) Number of downloads: 1256 P1020565_resize.JPG ( Size: 270.5k ) Number of downloads: 1212 P1020568_resize.JPG ( Size: 287.59k ) Number of downloads: 643 Apar ceva pietre si unele praguri, dar garda de 19 cm si unghiul foarte mare de degajare (nu stiu daca asta e termenul exact ptr unghiul facut de roata spate cu bara spate) nu-mi dau emotii. De altfel in toate locurile dificile, daca trecea partea din fata, de spate nu mai ma-ngrijeam, roata e foarte aproape de extremitatea masinii. Coborasurile imi dadeau emorii mai mari, in special cand mergeam din piatra in piatra, fiind mereu atent sa nu las masina sa intre in balans, pentru a nu izbi drumul cu masca fata si a o face bucati. P1020564_resize.JPG ( Size: 319.5k ) Number of downloads: 675 P1020566_resize.JPG ( Size: 479.48k ) Number of downloads: 652 Treptat drumul devine tot mai greu si necesita tot mai multa rabdare, pentru a cobora piatra cu piatra. Daca lasi masina sa o ia la drum cum i-ar placea ei, rupi totul pe sub ea. P1020570_resize.JPG ( Size: 355.58k ) Number of downloads: 771 P1020573_resize.JPG ( Size: 329.41k ) Number of downloads: 704 P1020574_resize.JPG ( Size: 345.85k ) Number of downloads: 706 P1020575_resize.JPG ( Size: 427.26k ) Number of downloads: 625 P1020577_resize.jpg ( Size: 377.37k ) Number of downloads: 624 P1020580_resize.JPG ( Size: 428.15k ) Number of downloads: 686 P1020581_resize.JPG ( Size: 430.24k ) Number of downloads: 588 Pana atunci nu ma oprisem decat pentru a face poze, dar am dat apoi peste un obstacol care m-a facut sa ma dau jos ca sa-mi dau seama cum ar fi mai bine de trecut. Il vedeti in pozele urmatoare, impreuna cu solutia pe care am ales-o. P1020582_resize.JPG ( Size: 370.21k ) Number of downloads: 745 P1020583_resize.JPG ( Size: 405.1k ) Number of downloads: 749 P1020584_resize.JPG ( Size: 482.22k ) Number of downloads: 756 Problema e ca pragurile care creau sicana erau foarte apropiate si m-au obligat sa ma strecor printre ele din doua manevre. Ce bun era cineva care sa ma ghideze! N-am intalnit insa pe NIMENI pe toata distanta Ranca-Obarsie, cu exceptia buldozeristului... Si incet-incet am ajuns la punctul culminant al traseului, urcarea pe Urdele... De la departare pare totul ok, chiar fain... P1020585_resize.JPG ( Size: 322.39k ) Number of downloads: 808 Dar de aproape se cam schimba situatia... P1020586_resize.JPG ( Size: 340.85k ) Number of downloads: 863 Partea nasoala e ca oile mi-au ascuns cumva dificultatea bucatii aleia si m-au obligat sa ma opresc chiar in acel loc, pentru ca stateau si ele, ca oile, in drum.. Rampa este tare inclinata, pragurile nu se pot trece nicicum pe mijlocul drumului, cel putin nu cu masina cu care eram eu. M-am uitat cateva minute si am ales sa le trec prin partea dinspre prapastie, asa mi s-au parut mie atunci, mai acesibile pe acolo... P1020587_resize.JPG ( Size: 467.95k ) Number of downloads: 809 P1020588_resize.JPG ( Size: 492.27k ) Number of downloads: 753 Si am pornit la asalt. Treapta cu treapta, roata din stanga la 25 cm de prapastie iar cea din dreapta incercand din greu sa urce muchiile alea. Atunci mi-am blestemat ideea tampita de a persevera in a pleca la drum, chiar daca nu am mai avut pe cineva cu mine. Si atunci am regretat ca nu am tractiune 4x4. Urcam cate o treapta, trageam frana de mana si ma uitam apoi la pozitia rotilor: a, daca mai merg 10 cm spre prapastie, scapa roata dreapta de ciotul ala si pot urca, chiar daca stanga ajunge doar la 10 cm de buza drumului... daca as fi avut pe cineva sa faca observatiile astea in locul meu si sa ma ghideze, cred ca mergea mai usor, altfel nu am putut mentine o miscare continua, trebuind sa repet figura si implicit plecarea de pe loc de vreo 3-4 ori. Ce vorbe grele trebuie sa-mi mai fi aruncat saracul ambreiaj... Oricum, la ultima treapta am reusit sa scot fum din el, la propriu, lucru de care nu sunt deloc mandru, dar altfel nu ma miscam de acolo. Nu puteam face deloc balans, pentru ca as fi cazut inapoi, pe treapta pe care ma chinuisem mai devreme din greu sa o urc. Nu m-a ajutat deloc nici botul inalt al masinii, care nu-mi permitea sa vad zona care ma interesa. In cea de a doua poza se vad mai bina adanciturile lasate de roata care s-a luat la tranta cu drumul. P1020589_resize.jpg ( Size: 640.44k ) Number of downloads: 897 P1020590_resize.JPG ( Size: 506.84k ) Number of downloads: 891 Am fost destul de suparat apoi, caci mi se tot parea ca miroase ambreiajul in continuare si m-am gandit ca l-am stricat, ca mi-am batut joc de masina (are doar 8500 km), asa ca n-am prea mai avut chef de poze... Acum puteam spune cu siguranta ca acesta e cel mai dur drum pe care l-am parcurs. Coborarea de pe Urdele e de asemenea dificila, si acolo am intalnit praguri, lespezi in curba, etc, dar nu pot aprecia daca ar fi fost mai usor de parcurs in sens invers. De altfel si parelile exprimate in posturile precedente sunt impartite, dar parca ar fi fost mai usor in sens invers. Oricum nu o voi afla niciodata, pentru ca voi mai merge pe acolo doar daca imi voi lua o masina de teren. Dar asta o spun acum, caci am realizat ce mi-am propus. Cred ca si daca as fi stiut inainte exact ce ma asteapta, tot m-as fi dus. Deci, daca n-aveti o masina exagerat de joasa, dar aveti pasiunea asta, mergeti, ca merita. A, nu am lovit deloc pe dedesubt, doar vreo trei stergeri usoare ale scutului am avut, dar nici macar nu i-au zgariat vopseaua, nicicum sa-l indoaie. Iar ambreiajul pare si el ok, nu se tureaza de capul lui motorul, fara sa ia si rotile cu el. Putin offtopic acum, dar ca o idee despre ce se mai poate face in zona: Daca tot ajungeti la Obarsie, luati un pastrav cu mujdei si mamaliguta si o sa va lingeti pe degete... Seara m-am cazat la Groapa Seaca. Auster, dar curat. A doua zi am dat o fuga pana pe Parangul Mare (2519 m) si-napoi, asta desi in nopatea precedenta fusese cea mai tare furtuna pe care am vazut-o eu. Iata si doua poze, una cu motorul unui avion probusit cu ceva ani in urma in caldarea Rosiile, iar cea de a doua cu Lacurile Rosiile si Mandra, vazute din Saua Gruiu, aproape de varf. P1020632_resize.jpg ( Size: 509.65k ) Number of downloads: 929 P1020641_resize.JPG ( Size: 197.78k ) Number of downloads: 885 Din pacate pot spune si eu ca in reclama aia: "Tot singura...?! Saraca mama...". Desi speram sa ma lipesc la vreun grup care sa faca un traseu, nici cu asta n-am avut mai mult noroc decat cu compania pe Transalpina... Desi aveam in plan ca intoarcerea sa o fac prin Sugag-Sebes, am zis ca masinutei mele i-au ajuns drumurile grele pentru repriza asta, asa ca am ales sa continui catre Petrosani-Tg Jiu-Bucuresti. iGO ma vedea in majoritatea timpului pe langa drum, dar a fost de folos la intersectii, unde-ti zicea corect directia. Inchei aici, deja postul asta a inceput sa se transforme din nuvela in roman... This post has been edited by VladG: 2 Sep 2007, 10:55 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
hellcat |
![]()
Post
#80
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Bravo, iti trebuie super curaj sa faci Transalpina singur...bine ca nu au fost probleme. Probabil doar cand ajungi inapoi acasa incepi sa realizezi cat de "adevarata" a fost escapada.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Kunt |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
Super, cred ca iti trebuie si ceva nebunie sa faci asta, mai ales singur...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#82
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bravo dom'le
![]() Pacat ca n-ai facut poze si comentat la toate portiunile dificile. Cu ambreiajul nu cred ca o sa ai probleme, eu am scos fum din ambreiaj de multe ori. Se incinge materialul ala ceramic si incepe sa puta, daca era sa se intample ceva, se fisura placa de presiune, dar nu mai puteai schimba vitezele. E ca la cauciucurile care le dai putin "scartz". Dupa ce se racesc, n-au nici pe dracu ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
VladG |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 2 Sep 2007, 13:28) Bravo dom'le ![]() Pacat ca n-ai facut poze si comentat la toate portiunile dificile. ![]() ![]() @vis-a-vis, iti inteleg ironia, dar am facut asta tocmai pentru ca am considerat-o utila pentru cei care vor sa mai mearga pe acolo, sa stie exact la ce sa se astepte, in fond este un topic despre drumul asta, nu..?!? ![]() This post has been edited by VladG: 2 Sep 2007, 21:18 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#84
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici un fel de ironie, serios. Vreau sa-l fac si eu la anu' si cautam o descriere ca asta.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
hai-hui |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 September 07 ![]() |
Salut VladG si bine te-ai intors!
Ti s-a luat un pietroi de pe inima si ai vazut si tu cum e Transalpina. Eu am traversat-o acum 3 saptamani si rememorez zilnic traseul, asa ca o sa vezi si tu ce te asteapta de acum incolo! Oricum, felicitari ca te-ai incumetat singur-singurel! Pozele tale sint excelente, foarte tehnice. Sper ca totusi ai fotografiat si peisajele, care sint remarcabile. Am o singura mentiune, si poate ne ajuta cineva dintre cei care au facut drumul. E vorba de poza cu oile, la urcare pe Urdele. Ei bine, eu tot aici am facut cateva fotografii (chiar si o filmare de vreo 2-3 minute care mi se pare foarte explicita pentru ceea ce inseamna cu adevarat parcurgerea acestui traseu) dar in sens invers - veneam dinspre Obarsie. Dupa parerea mea acolo este Muntinu si nu Urdele, care sint in spate, spre Ranca. Citind foarte multe posturi pe forum am incercat sa localizez si sa identific cele mai importante puncte de pe traseu, dar nu sint foarte sigur ca am facut-o bine. Am descoperit harta abia dupa intoarcere si nu am putut face o confruntare la fata locului. Deci, ne ajuta cineva? 3 Sep 2007, 07:03: Salut VladG si bine te-ai intors! Ti s-a luat un pietroi de pe inima si ai vazut si tu cum e Transalpina. Eu am traversat-o acum 3 saptamani si rememorez zilnic traseul, asa ca o sa vezi si tu ce te asteapta de acum incolo! Oricum, felicitari ca te-ai incumetat singur-singurel! Pozele tale sint excelente, foarte tehnice. Sper ca totusi ai fotografiat si peisajele, care sint remarcabile. Am o singura mentiune, si poate ne ajuta cineva dintre cei care au facut drumul. E vorba de poza cu oile, la urcare pe Urdele. Ei bine, eu tot aici am facut cateva fotografii (chiar si o filmare de vreo 2-3 minute care mi se pare foarte explicita pentru ceea ce inseamna cu adevarat parcurgerea acestui traseu) dar in sens invers - veneam dinspre Obarsie. Dupa parerea mea acolo este Muntinu si nu Urdele, care sint in spate, spre Ranca. Citind foarte multe posturi pe forum am incercat sa localizez si sa identific cele mai importante puncte de pe traseu, dar nu sint foarte sigur ca am facut-o bine. Am descoperit harta abia dupa intoarcere si nu am putut face o confruntare la fata locului. Deci, ne ajuta cineva? This post has been edited by hai-hui: 3 Sep 2007, 07:03 |
--------------------
AUDI
Allroad Quattro
2003
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#86
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@VladG ... Bravos
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
VladG |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hai-hui @ 3 Sep 2007, 00:40) E vorba de poza cu oile, la urcare pe Urdele. Ei bine, eu tot aici am facut cateva fotografii (chiar si o filmare de vreo 2-3 minute care mi se pare foarte explicita pentru ceea ce inseamna cu adevarat parcurgerea acestui traseu) dar in sens invers - veneam dinspre Obarsie. Dupa parerea mea acolo este Muntinu si nu Urdele, care sint in spate, spre Ranca. Eu cred ca totusi e Urdele, asa mi-a zis si un cioban de acolo. Apare si pe harta marcat. Spre Ranca zic ca e Papusa... Sugag_Pasul_Urdele_resize.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 771 Later Edit: Am revazut toate pozele pe care le-am facut, nu doar pe cele postate si acum tind sa-ti dau dreptate @hai-hui, partea cu oile e DUPA bucata aia lunga si fara serpentine, deci cred ca e MUNTINU! Iar harta de mai jos confirma asta: Zona dificila e urcarea pe Muntinul Mare! Muntinu.JPG ( Size: 134.5k ) Number of downloads: 624 This post has been edited by VladG: 3 Sep 2007, 11:09 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Bravo Vlad, mult curaj sa mergi singur...
@hai-hui: De la Ranca, urci continuu pana in pasul Urdele, apoi urmeaza coborarea in saua Stefanu si urcare in platoul Muntinu, apoi coborare continua pana in Obarsia Lotrului ... deci asta e traseul si il stiu de la salvamont ![]() This post has been edited by Buyaka: 3 Sep 2007, 09:59 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
OAP |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@VladG- Nici nu stiu daca sa te felicit pentru ceea ce ai facut sau sa te blamez pentru inconstienta....oricum felicitari. Marturisesc ca nu as fi facut lucrul asta fara 4x4. am fost cu ATV-ul , asa cum am spus si mai sus, iar emotiile cele mai mari au fost sa...nu ma muste cainii ce insoteau oile....
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#90
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
OAP: cainii aceia nu musca
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:52 |