Spoturile Unirea si spir(i)tul romanesc
![]() ![]() ![]() |
Spoturile Unirea si spir(i)tul romanesc
ashu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|||
Wolfmark |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Una peste alta in urma spotului se pare ca vanzarile au crescut cu vreo 700% (http://www.revistapresei.ro/RO/articol.cfm?Sectiune=Economie&ID=66852). Asa ca lasati critica... Iar reclama e pe departe de a fi "gretoasa". Scopul unei reclame e sa creasca vanzarile unui produs, nu sa faca educatie la populatie. Cum spoturile Unirea au reusit acest lucru ... inseamna ca sunt de o buna calitate.
"Gretoase" as cataloga reclamele la pampersi sau la nu stiu ce tampoane, "care se introduc mai usor"... |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
ashu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Ok, vad ca vorbim impreuna si ne intelegem separat.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Asta tine fie de cretiismul acut al celor care fac planificarea (vai, ce placut e sa vorbesti de target insa sa ai habar ce-i in realitate cu poporul), fie de televiziuni care din dorinta de a scoate bani baga la pachet si alte intervale orare care dpdv al tintei sunt irelevante. Insa daca tot "se da" si nu se ia, de ce nu? Asa ca d'aia ajung ai senzatia ca cineva e dus cu capul daca crede ca un consumator de Seinfeld bea Unirea.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Marty |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE \"Gretoase\" as cataloga reclamele la pampersi sau la nu stiu ce tampoane, \"care se introduc mai usor\"... Aprob afirmativ! Absoarbe lichidul mai bine in perioadele dificile ale lunii.... ![]() Ashu, faptul ca reclamele sunt difuzate la orele respective, este exclusiv o idee a CNA (transmit mult salam si pe aceasta cale vecinului lu' Ombladon, zis si Pilif aka. Ralu Filip). Reclama la alcool este interzisa pina la ora 22. Nu stiu daca te-ai uitat la meciurile lui Dinamo, sa vezi ca pina la ora 22, in loc de STALINSKAIA, pe bannere scrie: "Pentru cei puternici....dupa ora 22.00". Asta ca sa nu mai zic de reluarile offside-urilor care se difuzeaza tot dupa ora 22. In cazul reclamei la albumul lu' Carmen Serban, te rog sa ma scuzi, e idiotenia realizatorilor de la ActivFM. Femeia a platit reclama, vrea sa-i fie difuzata conform contractului. Ca idiotii aia s-au gasit sa difuzeze Metallica inainte de spotul respectiv, n-are ea nici o vina! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ashu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Ihi, sunt enspe mii de posturi de radio pt. publicul larg si degraba ascultatoriu de manele, lasa-ma sa ma indoiesc ca pe Activ Fm, mai ales la matineul celor doi, ar exista ascultatori care vor cumpara Carmen Serban. Deci vita e ea si cu familia ei de producatori manelisti gibonici ca isi baga reclama acolo unde nu isi are nici un rost.
La fel si cu Seinfeldu, daca te pune CNA-ul sa dai reclama la alcol dupa 22, pai iti alegi si tu emisiunile unde crezi ca se vor uita macacii tai alcolici. Asa tu dai la Seinfeld numai ca este difuzat seara, chiar daca stii ca n-o sa castigi nici un nou client din chestia asta?! Mie mi se pare ca sunt idioti dpdv comercial, atata tot. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
asarban |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Shef, nu ai dreptate!
Daca un producator ar sti exact unde se afla consumatorii ar trimite produsul cu posta! Dar.... Eu am cumparat pentru ziua unui prieten o sticla de coniac Unirea de 2l si em fost suuuper enervat ca nu am gasit si Hanul Ars. Poanta a iesit demenstiala! Tocmai gratie/datorita/multumita (introduc dativul!) reclamei! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
driverx |
![]()
Post
#38
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Aceste reclame reflecta clar calitatea poporului. Daca nu s-ar mai da, nu ar fi castiguri, dar singura salvare a poporului asta este sa il dresezi sa isi schimbe incetul cu incetul sistemul de valori. Si asta se face prin ne-facerea unor astfel de reclame, care sustin modul asta idiot de viata, prin nedifuzarea asa ziselor stiri de la Obositor, sunt alte probleme pe planeta asta mai importante, dar la ora asta prostimea nu le poate digera......Ne ingropam incet incet cu fuga asta dupa bani...
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ashu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu este asa Andrei. Orice produs are un target (anumite categorii de oameni) si reclama se face si se difuzeaza in consecinta. Si se incearca castigarea pietii in cadrul acelei tinte. Nu se pleaca la pescuit la plezneala, hai sa iesim pe piata si vedem dupa cine cumpara. Nu mai e de mult asa. Vezi cum arata reclama la coniacul Unirea si cum arata reclama la coniacul Passion. E clar carei categorii se adreseaza fiecare si ce tip de oameni ar trebui sa consume fiecare coniac. Problema e sa si difuzeze respectivele spoturi cand trebuie.
Mai fac o paralela, poate reiese mai clar ce vreau sa zic: e absurd sa dai reclame la obeuri sau la detergenti de bucatarie in timpul unui meci de fotbal, nu are nici un efect (decat poate de enervare a telespectatorilor). |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
laur |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
Bai fratilor, ati vazut ultima reclama la Unirea, aia cu tipul curentat?? Pe bune ca e reusita !
|
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Intarziatule...
![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
asarban |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Nu este asa Andrei. Orice produs are un target (anumite categorii de oameni) si reclama se face si se difuzeaza in consecinta. Atata timp cat CNA-ul se baga si modifica orele de difuzare, targhetul nu mai poate fi urmarit riguros. QUOTE Vezi cum arata reclama la coniacul Unirea si cum arata reclama la coniacul Passion. E clar carei categorii se adreseaza fiecare si ce tip de oameni ar trebui sa consume fiecare coniac. He he he, si coniacul Cuture, cui i se adreseaza? Ma ofer target permanent! QUOTE Mai fac o paralela, poate reiese mai clar ce vreau sa zic: e absurd sa dai reclame la obeuri sau la detergenti de bucatarie in timpul unui meci de fotbal, nu are nici un efect (decat poate de enervare a telespectatorilor). Not quite! In gospodariile romanilor media este de 1,6 TV-uri. Asta inseamna ca peste 80% din romanasi au doar 1 TV. Asta inseamna ca atunci cand e meci nevasta e obligata sa stea sa se uite la meci. El foloseste pauzele de reclama ca sa se duca sa se pishe, ea in timpul asta inghite reclamele. Ca sa nu mai vb de nevestele care sunt doctore la fotbal De exemplu mama, care ar face legea intr-o emisiune de fotbal (stie componente de formatii de prin '70). Asa ca... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
ashu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() Si cre ca la Cuture ala ma refeream si io, kilu meu nu mai stiu exact, ma gandeam la coniacul cu gacica in putza goala pe care o gadila domnu artist cu pana. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
asarban |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE ma gandeam la coniacul cu gacica in putza goala . Aaa, shefu...la asta te las singur... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Io i-as impusca pe aia cu kkturile lor de reclame. Adica cretinii aia cu advertisingul in general. Mi se pare cea mai clara dovada de "imi vind sufletul pentru o mina de arginti". Cind ii vad si ce mari si importanti au ajuns, nu mai ai loc de ei pe la TV.
Unirea e penibila si reflecta 85% din oameni. Hanul Ars e de-a dreptul periculoasa. Direct pedofil il vad pe ala cum se uita la fetitele alea. Sau nu e pedofil, ca e la tara si acolo se f.. alea de la 12 ani. Probabil e normalitatea pe care noi nu o vedem. ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
maddan |
![]()
Post
#46
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Dom'le, hai s-o lasam mai moale cu reclamele.
Reclamele reusite reflecta ceea doreste sa vada tinta, adik consumatorul. Consumatorul roman este in proportie de 70% taran, de la tara, sau de dus la tara. Si daca el bea chestii mai urate si mai otravitoare decat Unirea, atunci aparitia unui astfel de produs pe piata este chiar OK. Restul de 30%, precum noi uitatorii la Seinfeld, chiar ne amuzam (cel putin eu) la spoturile de tip Unirea. Ne simtim bine ca nu suntem ca ei. Dar atat. Aici ashu are dreptate, caci n-o sa cumparam in ruptul capului un astfel de rachiu, decat ca farsa facuta cuiva eventual. Adeca banii dati de aia pentru reclama din timpul Seinfeld sunt dati degeaba. In rest, cum zicea si cel rau de mai sus, "e normalitatea pe care noi nu o vedem". Adica normalitatea unei tari bolnave, care se trateaza cu alcool. Sa tinem minte ca noi cei care scriem aici suntem mai putin de 5% din populatia activa a acestei tari. Si ca parerea noastra este cea care conteaza cel mai putin. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
mil |
![]()
Post
#47
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Scuze ca va intrerup domnilor conferentiari, dar cum arata si ce se zice in spotul 3 la coniacul Unirea?
Ala cu Hanul Ars il stiu si pentru cei ce nu, iata pe scurt...o namila cu fruntea ingusta, mere la fierarie, unde isi arde bratul cu fierul rosu, dupa ce bause o dusca de oarece...apoi iese, se suie pe camion si isi expune bicepsul pe care se vede opera, pe geamul larg deschis, spre admiratia a 2 minore, care stau de vorba pe marginea soselei...se strange cadrul pe biceps si putem citi si ni se citeste: Hanul Ars, rachiu de Calnau... Many 10x... |
--------------------
x
x
- x
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Bei, v-ati gandit la urmatoarea chestie: ceea ce pentru unii mai "cultivati" poate fi considerata bascalie, pentru unii oameni "simpli" este un mod sau o filozofie de viatza.
Banuiesc ca multi dintre voi ati fost prin service-uri cu Daciile voastre si v-ati lovit de o atitudine asemamantoare cu cea din reclame din partea mecanicilor. Si sa vedeti ce bascalie s-o fi facut pe seama voastra ![]() Asa ca pentru publicitari, realizarea reclamei a reprezentat o chestie funny si utila in acelasin timp in timp ce pentru publicul tinta a reprezentat un nou model de comportament cu care s-au identificat si pe care vor dori sa il adopte (din pacate). Iar aceasta adoptie a inceput cu adoptarea expresiilor de genul "Gogule...probleme ba?" cat si prin cresterea consumului respectivei bauturi (care este in fond UNICUL scop al reclamei). IT'S ALL ABOUT THE MONEY! |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
asarban |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Scuze ca va intrerup domnilor conferentiari, dar cum arata si ce se zice in spotul 3 la coniacul Unirea?
Many 10x... Arata asa: O echipa de lucratori la ADP. Unul singur da cu tarnacopul, ceilalti 5 joaca table. Pe rand, vin si ii dau sfaturi contradictorii aluia cu tarnacopul: "Nu asa ma....apuci de jos si dai tare"; "Nu asa maaaaa, apuci de la mijloc si dai la fix" "Roteeeeesti si dai cu ascutitul" "De la mijloc" Ala intreaba: "E bine asa, nea Gogule?" Nea Gogu, fara sa se uite la el, concentrat la table: "E bine ma, e bine" Seara, intuneric, ala sapa tot singur la groapa care s-a mai adancit nitel Unul din aia cinci: "Dorele, ne mai tii ma mult acilea?" "Imediat nea Gogule" Urmeaza o lovitura care strapunge un cablu electric, ala se scutura, fum, se stinge lumina in blocurile din fundal Cadrul urmator, aia 5 la spital, ala cu tarnacopul bagat in pat, la sectia de arsi, cu "cortel" deasupra corpului, nu i se vad decat talpile care se freaca una de alta. Aia 5 asteapta sa iasa sora si scot coniacul Unirea si isi toarna Urmeaza sloganul: "unirea, unde-s multi puterea creste" Ultima scena, unul dintre aia 5 spune:"Dorele, ia mai fa ma asa" si imita un om care se scutura curentat, in rasul general. Ala din pat continua sa-si frece talpile. Conetz Filma! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
paulp |
![]()
Post
#50
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Vad ca nu e Conetz ci cu reluare
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
mil |
![]()
Post
#51
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Saru'mana Andrei!
Hai mai ca e cu cheie...eu am vazut una cu Tarie de Bihor: in care le crasma din sat, cu ce spirt cu apa ne pune fartatul Micula (reprezentat de o tanara mladita cu mini etno) i se turna turistului din sticla aia de plastic. Si surpriza licoarea lu' Micula batea orice produs similar de al lu' americanu' si scotianu'...si hai la joc cu minijupa. Reclamele de acest tip taman nu o sa foloseasca la nimic. Poate asa bizonu', dupa ce o sa rada muncitoreste, o sa isi ia seama si de ce rade si vecinu' si o sa isi zica...ba da dobitoci mai erau aia...da' i-a pedepsit Dumnezu...au ajuns la spital...hai vecine mai dam o dusca?...Noroc si feresca de mai rau. Parca la Fanta sau Sprite nu isi bat joc de publicul tinta...neam de masochisti:) |
--------------------
x
x
- x
|
|
Maska |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ce care au vazut (sau nu) spotul la campania " Nu te lasa condus de alcool", iata si varianta necenzurata.
http://mail.masini.ro/mail.php Username: maska@masini.ro Pass: acdcac Downloadati atasamentul dand click pe " Continutul mesajului". |
--------------------
Citroen
C4 Coupe
2008
|
|
mil |
![]()
Post
#53
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Multam...acum stiu si de unde vine celebra: Gogule, probleme ba?
In nemernicia mea credeam ca e din vreun spot Unirea:). Apropos pe primul sigur l-am vazut, ala cu castiga o basculata...al doilea cu ce era?. Nu indraznesc sa va rog sa mi-l povestiti...doar dar daca se poate:). |
--------------------
x
x
- x
|
|
Marty |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
mil, al doilea era cu tramvaiul, basculanta si "Gogule, probleme ma?"
Asta din clipul de fata parafrazeaza clipul Unirea 2. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mil |
![]()
Post
#55
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Aha...!!!! Uite dom'le ca au avut succes clipurile Unirea, au ajuns clasice, se dau citate si sunt subiect de comentarii la ora de Romana?!!
(Mi-a placut la sfasit Guvernul Ro + Fundatia Alexandrion, care da cu tifla coniacului Unirea) ![]() Of, de doua ori nemernic sunt...caci imi dau seama ca spotul 2 unirea l-am vazut, pe al doilea cu tramvaiul si "ii iei vopseaua"...dar cum l-am vazut acum patru luni si de vreo doua ori...poate imi iertati. Insa intrebarea ramane...primul spot Unirea cu ce era? |
--------------------
x
x
- x
|
|
Marty |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Cu basculanta care da in marche-arriere ( in corul general "da-i asa", "ia mult stinga si bag-o asa", etc.) si tufleste portiera Mertzanului. Aia n-a fost reusita, nu mi-a placut!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mil |
![]()
Post
#57
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
nu l-am vazut...dar n-am pierdut nimic dupa cat se pare...Mi se pare ca la primul au mers pe aceeasi idee ca la napolitanele MAX...nu ati bagat de seama ca si acolo ala bogat si gras e pus in antiteza cu tanarul energic, boem si miserupist (tinta batonului)...si ala bogat o pateste mereu(i se arunca masina in prapastie, intra cu balonul in pom, il aresteaza politia...etc) si nu din rautatea primului, care e absolut nevinovat.
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
maddan |
![]()
Post
#58
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
esti sigur ca nu vorbesti de batonul Smash?...
![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
ashu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Genial spotul ala la "Nu te lasa condus de alcool", varianta necenzurata. Mersi mult Maska. Nu inteleg de ce nu l-au difuzat in versiunea asta la teve, le era sa nu deranjeze publicu sau cum?
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Publicu' ar trebui sa fie oripilat de ce vede. Pe bune, sa vada dobitocul la teve cum intinzi un copil pe parbriz si dai cu el cat colo, cum iti rupi masina in doua si-ti arunci nevasta prin copaci si alte d'alea. Viata e dura, si poate dupa ce se difuzeaza un spot violent cateva persoane isi vor jura ca nu se mai urca cu alcoolul in nas la volan. Iar daca nu suntem in stare sa facem astfel de spoturi, macar sa fe cerem pe cele de prin afara, ca am vazut unele foarte bine realizate si care-ti ramaneau pe retina macar o zi.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:14 |