deschidere electrica portbagaj berlina
![]() ![]() ![]() |
deschidere electrica portbagaj berlina
ghitza |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
kobra_bc |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 7 April 08 From: perpetuum mobile ![]() |
poze sunt pentru berlina, pentru break in afara de 2 posturi in care unu intreaba daca se poate si unu in care i se raspunde ca nu se stei nu e nimic in tot topicul.deci revin cu intrebarea, la break se poate pune deschidere electrica la hayon?
|
--------------------
dacia
1400 break
1998 stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~ ~DRacia break 1.4 fab98~ |
|
cristiman46 |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
kobra_bc Principiul de functionare la break e asemanator cu cel de berlina (cu mici modificari)poti sa adaptezi si la tine.Trebuie sa te uiti intai unde ai putea sa pozitionezi actuatorul sa fie cat mai estetic si functional.Gandeste un pic si trebuie sa reusesti ca nu e mare lucru de facut.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
kobra_bc |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 7 April 08 From: perpetuum mobile ![]() |
de cateva zile tot invart actuatorul sa ii gasesc o pozitie si degeaba.acu ma gandesc sa schimb sistemul de inchidere ca o pozitie estetica si functionala slabe sanse sa gasesc.
|
--------------------
dacia
1400 break
1998 stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~ ~DRacia break 1.4 fab98~ |
|
SB04AKI |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
eu am montat buton de logan ph1 la break si cu un actuator imi pot descuia sau incuia hayonul. revin cu poze zilele urmatoare.
|
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#156
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
Eu nu inteleg cum se facea alimentarea cu curent a actuatorului, se trage un cablu in buton cu revenire, din buton cu revenire se ia + de la .........???
Si pe cablu ala de + se pune si un releu ceva? Asta e singura problema. |
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#157
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Alimentezi releul cu + direct de pe baterie sau dintr-un sir de cleme de sub bord care are 12 V permanent,printr-un buton cu revenire.Releul trebuie sa aiba un contact normal deschis prin care alimentezi actuatorul.Cand apesi butonu cupleaza releul,se alimenteaza actuatorul si deschide porbagajul.
Postez si o schema. This post has been edited by Paulorossi: 4 May 2010, 19:28 Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Siconi |
![]()
Post
#158
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Hai ma, ca mai erau scheme de genu' asta postate pe forum, daca nu ma insel chiar si aici pe topic... sau le-o fi moderat vreunu'?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#159
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
Ce tip de releu trebuie pus acolo, m-am uitat pe tot topicul si nu e nici o schema, altfel numai postam.
Mersi frumos de schema! This post has been edited by Dead-Angell: 4 May 2010, 21:07 |
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
MECCA |
![]()
Post
#160
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
..eu mi-am pus la deschiderea capotei spate bobina de deschidere portbagaj de cielo, si am si alarma cu deschidere portbagajului din telecomanda, ce nu am reusit si la un moment dat m-am enervat si am lasat-o asa, este cum pot baga cablul care duce la bobina, actuator printre cele doua table ale portbagajului astfel incat firul sa iasa prin gaurica din coltul de jos stanga, are cineva un tip&trick???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#161
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Dead-Angell @ 4 May 2010, 21:01) Ce tip de releu trebuie pus acolo, m-am uitat pe tot topicul si nu e nici o schema, altfel numai postam. Mersi frumos de schema! Cumperi un releu pt faruri,e sufiecient.Costa aprox 4 ron.Are 4 borne marcate ca in desenul de mai jos. Spor Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Siconi |
![]()
Post
#162
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Un releu de far e de ajuns. E si prea mult, dar e bine sa fie un pic mai solid decat sa fie la limita.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#163
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
Am si eu un actuator de pe un opel corsa si problema este ca la mine cand il conectez la baterie incuie si pt a descuia trebuie sa inversez sensul curentului in circuit :-S asa functioneaza toate sau o fi asta al meu mai ciudat??
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#164
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(CT 06 THH @ 11 May 2010, 13:12) Am si eu un actuator de pe un opel corsa si problema este ca la mine cand il conectez la baterie incuie si pt a descuia trebuie sa inversez sensul curentului in circuit :-S asa functioneaza toate sau o fi asta al meu mai ciudat?? Tu vrei sa zici ca actuatorul ala in loc sa traga spre el , impinge ? cam ciudata treaba daca e asa. |
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
Siconi |
![]()
Post
#165
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Explica exact ce face actuatorul din punct de vedere fizic, nu ce crezi tu ca ar face... cand il alimentezi trage sau impinge tija lui?! Dar la schimbarea polaritatii (inversezi firele pe baterie)?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
joyman |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 25 January 11 ![]() |
buna! dacia mea are inchidere centralizata +alarma ...si as dori sa stiu care sunt pasii pt a mi monta deschiderea electrica a portbagajului....???
|
--------------------
dacia
berlina
96.....1310
- MM-03-AOG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
citeste aici ca e tot ce trebuie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
daca vrei doar deschidere din buton din masina te pot ajuta eu cu niste sfaturi,este extrem de simplu
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
MECCA |
![]()
Post
#169
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
daca alarma ta are functie de deschidere portbagaj din telecomanda, e la fel de simplu ca si treaba cu butonul...uita-te pe telecomanda daca are vreo masina cu portbagajul deschis pe butoane, sau ceva care sa scie AUX
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
joyman |
![]()
Post
#170
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 25 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
berlina
96.....1310
- MM-03-AOG
|
|
Vladutzzzu |
![]()
Post
#171
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 11 October 09 From: Ploiesti ![]() |
Eu mi-am pus deschidere din buton la portbagaj dar am modificat cu totul sistemul de deschidere standard pe care il avea masina... tin sa mentionez ca era deschidere din aia veche cu cei doi "clesti" de plastic ca nu stiu exact cum se numesc. Modelul in care apesi pe botun nu cel care se deschide doar cu cheia.
sistemul de deschidere e facut la taicamiu la uzina si se aseamana foarte mult cu o iala veche de usa de bloc. Partea mecanica: Sistemul e format dintr-un bolt cu varf conic prins pe portbagaj care intra intr-un cilindru mai mare si apoi o clema(tija) care intra din lateral in cilindru tine boltul blocat pe inchis, un opritor in capatul celalalt al tijei si un arc pozitionat pe lungimea ei. Prinderea ansamblului cilintrului si a tijei se face exact pe gaurile pe care a fost prins vechiul sistem de deschidere in partea de jos iar boltul se prinde pe surubul din dreapta a vechilui sistem de deschidere din partea de sus. Partea electrica: aici e partea cea mai usoara. Un simplu actuator care trage acea tija pentru a debloca boltul iar portbagajul se ridica singur din forta arcurilor cu care e prevazut. actuatorul se prinde foarte usor in linie cu sistemul cu cilindru care vine prins pe caroserie( deasupra numarului de inmatriculare) iar legatura intre intre actuator si tija se face cu o bucata de sarma de preferat oteloasa ca sa nu se strabe usor. Eu initial am avut acest sistem doar mecanic ... adica am folosit pentru actionarea tijei un cablu de frana de bicicleta si o maneta de frana de bicicleta pe care le-am tras pe interior prin prag pana la surubul de fixare a centurii si il actionam exact la fel ca frana de mana la bicicleta. O sa atasez poze cu sistemul .... Asta pentru cei cu sistem cu buton pentru ca pentru cei care au modelul care se deschide cu cheie este si mai usor de realizat. ... foarte usor puteti cauta si la dezmembrari deschiderea electrica dupa un cielo.... e gata pregatit trebuie doar sa ai putina indemanare sa il pozitionezi pe masina ta. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
Fabricatie 1989, motor 1.3 Carburatie
- PH 09 TCE
|
|
Siconi |
![]()
Post
#172
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(MECCA @ 28 Jan 2011, 19:08) daca alarma ta are functie de deschidere portbagaj din telecomanda, e la fel de simplu ca si treaba cu butonul...uita-te pe telecomanda daca are vreo masina cu portbagajul deschis pe butoane, sau ceva care sa scie AUX La unele sisteme de alarma sau inchidere centralizata nu exista acea pictograma desenata pe vreun buton, nici macar mentiunea AUX. ce denota actionarea canalului auxiliar (care, apropo, poate fi folosit pentru orice va trece prin cap, inclusiv deschidere portbagaj). La aceste sisteme, pur si simplu se tine apasat 2-3 secunde butonul de descuiere pentru a se activa canalul auxiliar sau cel pentru portbagaj (sunt modele de alarma care au ambele variante, adica atat canal pentru portbagaj, cat si canal auxiliar). Daca pe telecomanda figureaza pictograma cu portbagajul, atunci treaba e deja simplificata mult. Cu conectarea treaba sta in felul urmator: - modulul alarmei/centralei pentru inchidere/deschidere are in mod cert un fir alocat acestei functii. - de regula, pe acel fir vine un MINUS care ar trebui sa fie dat printr-un releu si astfel sa fie actionat solenoidul sau actuatorul de la portbagaj. - exista sisteme care ofera PLUS la acest fir; ramane valabila treaba cu intercalarea releului intre alarma/IC si actuator/solenoid portbagaj. ATENTIE!!! NU CONECTATI DIRECT IESIREA DIN ALARMA/IC LA ACTUATOR/SOLENOID!!! Deoarece iesirea este open-collector, adica semnalul sau tensiunea este preluata direct de pe iesirea unui tranzistor, curentul furnizat este maxim 500mA (0.5A). Actuatorul cere de regula 1-2A iar solenoidul in jur de 5A. Acesta este motivul pentru care este absolut OBLIGATORIE montarea unui releu intermediar. Este bun si un banal releu de far. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
mi-am montat azi actuatorul pe portbagaj dar am ceva nedumeriri cum fac instalatia electrica , firul de masa il leg pe caroserie undeva pe langa actuator ,firul de + il duc pana la un buton cu revenire ,trag fir de +plus permanent de sub bord de la ragleta si acum intrebarea este cum le conectez in butonul cu revenire firele? trebuie sa mai trag alt fir de masa ? butonul cu revenire are 2 papuci, sau se conecteaza decat la un singur papuc firul de + si celalalt ramane liber?
|
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#174
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Releu merge acelasi model ca la faruri?
This post has been edited by Ov: 15 Mar 2011, 22:29 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
daca legi deschiderea prin alarma iti trebui releu , si da este bun cel de faruri ,daca o legi decat prin buton nu ai nevoie de releu
|
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#176
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Doar prin buton,dar din ce am citit mai sus ar fi necesar un releu si prin buton.Daia am intrebat.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
raku18 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 10 January 11 ![]() |
cam cat costa sa-ti pui deschidere electrica pt portbagaj?
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 li
- cj 25 mod
|
|
ghitza |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
un actuator ,un buton,un releu,fire si munca ta.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Siconi |
![]()
Post
#179
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(GARFIELD 87 @ 16 Mar 2011, 09:56) daca legi deschiderea prin alarma iti trebui releu , si da este bun cel de faruri ,daca o legi decat prin buton nu ai nevoie de releu Gresit! Daca folosesti doar buton de comanda, ai nevoie de releu. Prin circuitul de alimentare al elementului de executie trece un curent "respectabil", mai ales daca vorbim de solenoid (intre 15 si 20A, foarte rara am intalnit 30A). QUOTE(bv-08-fgm @ 16 Mar 2011, 10:34) Da, ai citit bine. Un releu de far nu costa o avere, iar de conectat gasesti pe forum sau pe Internet o groaza de informatii, fiind ceva banal de simplu in fond. QUOTE(raku18 @ 24 Apr 2011, 10:03) Daca vrei ceva durabil si ferm, adica varianta cu solenoid, costa intre 90 si 120 RON materialele. Manopera e discutabila in functie de cine face lucrarea. N-ar trebui sa ceara mai mult de 50 RON, in general. QUOTE(ghitza @ 24 Apr 2011, 10:19) Asta in cazul in care manopera iti apartine, cazul preferat almultora, inclusiv al meu. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
raku18 |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 10 January 11 ![]() |
releul care trebuie la actuator ce rol are?
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 li
- cj 25 mod
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 06:38 |