DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 9 10 11 12 13 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?

mad toz
post 6 Dec 2008, 16:39
Post #301


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Pai pe a doua camera ar trebuie sa ai un amestec mai bogat , nu mai sarac decat pe prima camera.
La a doua camera pune jiclor de 150 aer si 130 principal.Cel putin asta e parerea mea.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 6 Dec 2008, 16:40
Post #302


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




am primit de la Kinetix, metoda de calcul pt difuzorul carbului Carfil , implicit si jiglerele acestuia, de benz. si de aer.

astfel, concluzia a fost ca sunt proiectate cu dosu carburile astea.

metoda este:

1. se calculeaza capacitatea unui cilindru, in functie de capacitatea motorului in cauza, cea inscrisa in talon sau in tabelel de date tehnice ale motoarelor.

ex: la 1300/1310, tip motor 810-99, capacitate 1289 cmc.
1289 : 4 = 322.25 cmc/cilindru


2. capacitatea cilindrului se imparte la 1000.


ex: 322.25 : 1000 = 0.322

3. numarul de rotatii la care motorul dezvolta puterea maxima se imparte la 1000

ex: 5250 RPM : 1000 = 5.25

4. se inmulteste rez. raportului de la pct.2 cu rezultatul rap. de la pct.3

ex: 0.322 x 5.25 = 1.6905

5. se extrage radicalul valorii de mai sus si se inmulteste cu 20 si se afla DIAMETRUL DIFUZORULUI

ex: rad. 1.6905 este 1.30019
1.30019 x 20 = 26.01

6. diametrul dif. se imparte la 0.21 si se afla JIGLERUL PRINCIPAL DE BENZINA

ex: 26.01 : 0.21 = 123.80

7. dim. jiglorului se inmulteste cu 1.1 si se obtine JIGLERUL DE FRANARE AER

ex: 123.80 x 1.1 = 136.18


deci, motorul de 1300, are nev de carb. cu difuzor de 26, jigler de benz 124 si jigler de aer de 136.


urmand exemplul de mai sus:

1400/1410, tip motor 102-13, capacitate 1397 are nev. de carb. cu difuzor de 26.4, jigler de benz 126, jigler de aer 139.

1600, tip motor 106-00, capacitate 1557, are nev. de carb cu difuzor e 28.6, jigler de benz. 136 si jigler de aer 150.

cifrele de mai sus sunt f putin rotunjite.
observati ca nu prea ajung la cotele de fabrica, decat cu tolerante mari.
la 1600, daca s-ar folosi carb mono-corp, ar trebui sa aiba val. de mai sus.



multumesc pe aceasta cale lui Kinetix, sper sa va fie de folos.
spor.

This post has been edited by tzepesch: 6 Dec 2008, 16:48


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 6 Dec 2008, 18:37
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Cu placere. Totusi, nu am inventat eu metoda asta de calcul, ci doar am descoperit-o pe... net.
Insa, pe langa rezultatele obtinute prin calculele de mai sus, mai sunt si alte considerente importante pentru dimensionarea carburatorului.
De pilda, este foarte important scopul urmarit (am mai scris despre asta...):
- daca se doreste economicitate in primul rand, se alege un difuzor un pic mai mic decat cel standard; de fapt ideea e ca un difuzor mai mic pulverizeaza mai bine la turatii mai mici (ca in rularea urbana, de ex), dar limiteaza ("gatuie") motorul. astfel, puterea maxima se va obtine la turatii mai reduse, iar per total va scadea un pic...
- daca se doreste performanta indiferent de consum, atunci se alege un difuzor un pic mai mare decat cel standard. Turatia la care se va obtine puterea maxima va creste, dinamica masinii se va imbunatati, dar consumul... va creste si el...
Un alt factor in dimensionarea finala este testarea experimentala. Dupa ce ai calculat valorile, pui carburatorul pe masina si vezi cum merge (eventual masori cu diverse aparate). Din diferite motive s-ar putea sa descoperi ca anumiti parametri ai carburatorului trebuie modificati pentru a colabora optim cu un anumit motor.
In general, producatorii prefera sa dimensioneza astfel carburatorul incat amestecul livrat sa fie un pic mai bogat decat necesar, pentru a acoperi situatii variate de trafic (acceleratii bruste, depasiri, etc).

Mult succes!

This post has been edited by Kinetix: 6 Dec 2008, 18:43


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 7 Dec 2008, 10:32
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(mad toz @ 6 Dec 2008, 16:39)
Pai pe a doua camera ar trebuie sa ai un amestec mai bogat , nu mai sarac decat pe prima camera.
La a doua camera pune jiclor de 150 aer si 130 principal.Cel putin asta e parerea mea.
*




eu am observat ca motorul de 1600 merge fara probleme cu carburatorul de 1.4 doar ca la turatii mari sau viteze mari (in vit a 5-a) isi cam pierde din nerv. Mersesem mai demult cu o nova cu carburator si stiu ca la vremea aia am fost impresionat de cuplul pe care il avea motorul. Ce am vrut eu sa elimin a fost ideea de a gatui motorul la turatii mai mari.
Nu am aplicat prea multa teorie, dar mi se parea cam aiurea ca un motor de 1600 sa traga amestec suficient dintr-un difuzor de 27.

Eu am plecat oarecum de la setarile carburatorului pt motorul de renault 16 TL (am manualul pe calculator), care are un motor aproape identic ca si capacitate, dimensiuni supape, doar diagrama de distributie difera un pic, si am incercat sa mai umblu un pic la economia de benzina pastrand totusi performantele.

Norocul meu a fost ca am avut jicloare o gramada pe acasa si am avut cu ce sa experimentez, desi treaba nu e foarte usoara. Cred ca am desfacut capacul de la carburator de vreo 10-15 ori.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Dec 2008, 14:35
Post #305


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(tzepesch @ 6 Dec 2008, 17:40)
am primit de la Kinetix, metoda de calcul pt difuzorul carbului Carfil , implicit  si jiglerele acestuia, de benz. si de aer.

astfel, concluzia a fost ca sunt proiectate cu dosu carburile astea.

metoda este:

1. se calculeaza capacitatea unui cilindru, in functie de capacitatea motorului in cauza, cea inscrisa in talon sau in tabelel de date tehnice ale motoarelor.

ex: la 1300/1310, tip motor 810-99, capacitate 1289 cmc.
      1289 : 4 = 322.25 cmc/cilindru


2. capacitatea cilindrului se imparte la 1000.


ex: 322.25 : 1000 = 0.322

3. numarul de rotatii la care motorul dezvolta puterea maxima se imparte la 1000

ex: 5250 RPM : 1000 = 5.25

4. se inmulteste rez. raportului de la pct.2 cu rezultatul rap. de la pct.3

ex: 0.322 x 5.25 = 1.6905

5. se extrage radicalul valorii de mai sus si se inmulteste cu 20 si se afla DIAMETRUL DIFUZORULUI

ex: rad. 1.6905 este 1.30019
      1.30019 x 20 = 26.01

6. diametrul dif. se imparte la 0.21 si se afla JIGLERUL PRINCIPAL DE BENZINA

ex: 26.01 : 0.21 = 123.80

7. dim. jiglorului se inmulteste cu 1.1 si se obtine JIGLERUL DE FRANARE AER

ex: 123.80 x 1.1 = 136.18
deci, motorul de 1300, are nev de carb. cu difuzor de 26, jigler de benz 124 si jigler de aer de 136.
urmand exemplul de mai sus:

1400/1410, tip motor 102-13, capacitate 1397 are nev. de carb. cu difuzor de 26.4, jigler de benz 126, jigler de aer 139.

1600, tip motor 106-00, capacitate 1557, are nev. de carb cu difuzor e 28.6, jigler de benz. 136 si jigler de aer 150.

cifrele de mai sus sunt f putin rotunjite.
observati ca nu prea ajung la cotele de fabrica, decat cu tolerante mari.
la 1600, daca s-ar folosi carb mono-corp, ar trebui sa aiba val. de mai sus.
multumesc pe aceasta cale lui Kinetix, sper sa va fie de folos.
spor.
*


Deci pana la urma cand am pus jiclorul principal modificat de mine pe la 125-126 era perfect pentru motorul 102-13-1390 -1 .4 si fara sa mai fac un calcul asa de mare. Eu m-am insipirat dupa o diagrama cu jicloare pentru motoarele reno . Cu acel jiclor modificat motorul a devenit un pic mai nervos si trage mai bine si la coasta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 7 Dec 2008, 16:32
Post #306


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




tragea adi... tongue.gif daca ai instrainat-o


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Dec 2008, 21:00
Post #307


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Acum conduce o sora mai tanara a ei biggrin.gif

This post has been edited by Siconi: 7 Dec 2008, 21:05


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Dec 2008, 21:21
Post #308


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




momentan dsn-ul sta in parcare fiindca mai am putina treaba pe la tablou nu ma las pana cand nu-l pun pe cel de logan pe dns. Azi am tras ultimul fir care imi da in timp real consumul , a fost munca multa dar zic ca s-a meritat.
Dacia asa am dat-o cu toate modificarile la carburator adica jiclorul principal , supapa de refulare cu bila care strange ciocul de papagal apoi jiclorul econstant scos si pusa o bila loata de la un cui poantou si in final talpica preincalzitoare care era modificata in uis asa cum l-a prezat DORIN.
Ce nu am dat aprinderea cdi senzorul gotronic , aprinderea o folosesc pentru alte jucari iar senzorul il voi monta la bunicu pe o dacie berlina din 94 impreuna cu o aprindere realizata de mine.
Si da recunos tragea foarte bine propietarul e multumit fiindca a rmas uimit cum o dacie porneste usor pe timp rece si trage asa de bine. Nu puteam sa tin 3 masini asa ca m-am limitat la doua.

This post has been edited by djasu82: 7 Dec 2008, 21:23


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 5 Jan 2009, 13:30
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




sa revenim la titlul,a incercat cineva un carburator cu soc automat???daca da cum merge,ce fel de carburator cat influenteaza consumul....etc


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Jan 2009, 23:24
Post #310


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Eu am folosit unul Solex BTE SDGD ,dar cred ca e de 1100 , nu stiu ce dimensiuni au jigloarele dar o sa il mai desfac odata si o sa incerc sa le modific . Trage mai bine in turatii joase dat mai putin in turatiile inalte .
Eu cred ca e perfect asa pentru un mers economic ( dar eu nu caut asta...)
El se comporta astfel : la pornire (pe aceste temperaturi de acum) pleaca la 1000 ture ,in timp ce se incalzeste motorul creste turatia cam pana la 2000 ture si dupa 10-15 min scade brusc la 900 ture - turatie relanti (reglat de mine)


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jan 2009, 10:21
Post #311


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e reglat prost.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Jan 2009, 15:12
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(ciprianeduard @ 6 Jan 2009, 23:24)
Eu am folosit unul Solex BTE SDGD ,dar cred ca e de 1100 , nu stiu ce dimensiuni au jigloarele dar o sa il mai desfac odata si o sa incerc sa le modific . Trage mai bine in turatii joase dat mai putin in turatiile inalte .
Eu cred ca e perfect asa pentru un mers economic ( dar eu nu caut asta...)
El se comporta astfel : la pornire (pe aceste temperaturi de acum) pleaca la 1000 ture ,in timp ce se incalzeste motorul creste turatia cam pana la 2000 ture si dupa 10-15 min scade brusc la 900 ture - turatie relanti (reglat de mine)
*


de unde il ai ?poti sa ma rezolvi si pe mine cu unu???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 8 Jan 2009, 00:02
Post #313


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Numai relantiul este reglat de mine iar treaba cu turatia variatoare la rece este ca atunci cand motorul se incalzeste turatia motorului creste ( in zilele mai calde turatia pleaca si de la 1500 ture ( l-am montat in 31 decembrie si au fost numai temperaturi foarte scazute) .
Sorin_18 s-ar putea sa-mi cumpar un dublucorp daca i-mi cumpar s-ar putea sa-l dau .


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jan 2009, 00:22
Post #314


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca nu e reglat cum trebuie carbul de 1100 consuma mai mult decat unu dublu corp biggrin.gif dar si daca e pus la punct consumul e mic oricum puterea o sa fie mai mica nu se bazeaza pe depasiri .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 8 Jan 2009, 08:27
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(ciprianeduard @ 8 Jan 2009, 00:02)
Numai relantiul este reglat de mine iar treaba cu turatia variatoare la rece este ca atunci cand motorul se incalzeste turatia motorului creste ( in zilele mai calde turatia pleaca si de la 1500 ture ( l-am montat in 31 decembrie si au fost numai temperaturi foarte scazute) .
Sorin_18 s-ar putea sa-mi cumpar un dublucorp daca i-mi cumpar s-ar putea sa-l dau .
*


mai este nevoie de vro adaptare la el ???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 8 Jan 2009, 20:58
Post #316


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Nu singurul lucru e sa-i ovalizesi gaurile de prindere cate 1mm de fiecare parte in exterior , mai trebuie inlocuit sistemul de prindere al cablului de acceleratie ( eu am pus unul de carfil un pic modificat , ca axul are dimesiunea la fel )

This post has been edited by ciprianeduard: 8 Jan 2009, 20:59

Attached thumbnail(s)
Fotografii_0005.jpg ( Size: 120.02k ) Number of downloads: 1152


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 8 Jan 2009, 21:11
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




si consumul cum este ???e marit sau este ok??spuneai tu ca dupa 10-15 minute scade turatia la 900?? nu trece prea mult timp???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 9 Jan 2009, 01:09
Post #318


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Nu am calculat consumul , dar cred ca consuma mai putin . In mod normal la aceste temperaturi care sunt aceasta perioada nu cred ca se incalzeste motorul mai repede de 10-15 minute ( am termostat de 89 ) .

This post has been edited by ciprianeduard: 9 Jan 2009, 01:12


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jan 2009, 08:38
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 8 Jan 2009, 00:22)
daca nu e reglat cum trebuie carbul de 1100 consuma mai mult decat unu dublu corp biggrin.gif  dar si daca e pus la punct consumul e mic oricum puterea o sa fie mai mica nu se bazeaza pe depasiri .


Am avut, repet, Solec PIC(T)5, de Golf 1,3l, soc automat electric. Conform celor spuse de posesorii de Golf, consumul e de 5,5%. Reglaje, in afara de cei 17 mm de la CNC, reglajul relanti si pozitionarea socului nu ai ce face. Intr-adevar, relantiul reglat la 700 ingheata la 700, fara tremuraturi si alte alea prezente la multe Carfil. Difuzorul e de 24 mm, principal 124 sau 125 (nu mai retin). Conform teoriei de pe topicul cu calculul carburatoarelor dat de Kinetix, ar fi trebuit sa am consum mai mic.
Ei bine, de la 6-6,5% pe Rm.VL-Olanesti cu Carfil, am ajuns la 7-7,5%. La panta, unde urcam cu treapta 4, acum cerea clar 3.
Asa ca nu totdeauna se potriveste ceva cu altceva. Am revenit la Carfil urgent.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 9 Jan 2009, 13:59
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(ciprianeduard @ 9 Jan 2009, 01:09)
Nu am calculat consumul , dar cred ca consuma mai putin . In mod normal la aceste temperaturi care sunt aceasta perioada nu cred ca se incalzeste motorul mai repede de 10-15 minute ( am termostat de 89 ) .
*


pana la urma il dai???si cam la ce pret sa imi fac si eu o idee


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 11 Jan 2009, 23:38
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 8 Jan 2009, 02:22)
daca nu e reglat cum trebuie carbul de 1100 consuma mai mult decat unu dublu corp biggrin.gif  dar si daca e pus la punct consumul e mic oricum puterea o sa fie mai mica nu se bazeaza pe depasiri .
*



va cer o parere ,acelasi carburator de 1100 ,montat pe un motor de 957cc ,(Ford Fiesta MK1) cum credeti ca va consuma?Sa zicem reglat bine ,motorul bun. Consumul din manual al masini in oras este de 7 cu carburatorul ei.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 Jan 2009, 09:10
Post #322


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai de mers ar trebui sa mearga f bine ca e carb de capacitate mai mare. dar si consumul putin mai maricel!


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 12 Jan 2009, 10:19
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




nu cred ca va creste mult ,sper pe la un 8 , 8.5


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 12 Jan 2009, 10:20
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dar de ce vrei sa schimbi carburatorul???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 12 Jan 2009, 10:26
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




nu am mai gasit chit de reparatie pt carburatorul ei original , pana acum am mers cu carburator de dacia 1300.De curand am pus mana pe acesta de dacia 1100 si l-am reconditionat.I-am facut deja adaptarile necesare pt socul termic.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 18:19
Post #326


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




reglat cum trebuie poate fi si mai mic consumul acum depinde cum o calci vechea poveste.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 12 Jan 2009, 19:03
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




asa cred si eu,cu asta de 1100 dar cu cel de 1300/1310 nu m-am inteles deloc.Consum foarte mare.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 12 Jan 2009, 19:08
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




cu ce pret si de unde ai luat carburatorul de 1100?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 19:35
Post #329


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




sorine nu-ti mere pe 1310 trebuie alte jetari si dupa aceea nu mai ai putere ... nu te mai ajuta in depasiri cine stie se iveste ocazi ... mai periculoase si din lipsa de putere poti fi tamponat ma rog depinde de situatie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 12 Jan 2009, 20:19
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




spunea un coleg ca ar fi ok si eu caut un cab cu soc automat sad.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 9 10 11 12 13 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:23
Forum Renault