Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
![]() ![]() ![]() |
Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
Kinetix |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
kindeeru56 |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
nu mai am priza de aer.dar chestia cu furtunu infasurat ajuta la cevade genu cunsum,mers mai rotund ........... ???
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#243
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu are nici o treaba
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Pentru incalzirea aerului la pornire se poate face un sistem electric. Am pus la un Trabant asa ceva. Este vorba de un incalzitor (o rezistenta de nichelina infasurata pe doua distantiere din foi de mica, puse la 90 de grade, piesa de rezerva pentru "foen"- uri) pe care am bobinat nichelina in asa fel ca la 12V sa se incalzeasca la vreo 40-50 de grade. Distantierul l-am montat inainte de carburator, in racordul de cauciuc, iar plusul l-am tras pana in bord cu un intrerupator, parca. Atentie, daca nu se dimensioneaza bine nichelina, se poate incinge si apare pericolul de incendiu.
Este posibil ca jiclorul de ralanti sa fie necorespunzator. Cel de Carfil are aprox 0.52mm, iar ce de Zenith are 0.56-0.66mm. Se poate mari gaura celui pe care il ai acum astfel: iei un ac de seringa de 0.5 (care are de fapt vreo 0.65mm, masurat) si incepi sa rotesti cu atentie varful lui in gaura jiclorului. Este posibil sa trebuiasca sa il indoi sau sa il tii cu un patent pentru a nu se invarti in suportul lui de plastic. Daca actionezi cu multa rabdare, vei reusi. Totusi, este ciudat ca problema a aparut brusc. Marimea neconforma a jiclorului nu explica acest mod de aparitie. Poate s-a infundat ceva (chiar partial), vreun orificiu de progresiune, ceva. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
si eu cred acelasi lucru ca sa infundat ceva pe acolo iam facut intro zi dupa ce am incalzit motoru la temp de lucru niste (ventuze) clasice si se pare ca ssia revenit iar acuma a inceput iar sa faca dar nu la fel mai putin dar cand se incalzeste aproape dispare de tot
24 Dec 2007, 13:56: asta ar fi ceva asemanator cu originalu.Dimensiunile astea sun cele de la conu asta ????? This post has been edited by kindeeru56: 24 Dec 2007, 13:56 Attached thumbnail(s) jigler_mod.JPG ( Size: 275.35k ) Number of downloads: 532 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu, prietene, acele diametre sunt ale gaurii din jiclorul de ralanti.
Ceea ce ai postat tu este surub de reglare amestec. E altceva. Daca esti convins ca este ceva infundat, cumpara un spray de curatat carburator. Incalzesti un pic motorul, scoti (si verifici) jiclorul de ralanti, dai cu spray prin canalizatia de ralanti si prin gaurile de progresiune, lasi cateva minute, montezi totul la loc si ii dai cheie. Dupa asta poti incerca iarasi cateva "ventuze". O alta varianta este sa cumperi un aditiv pentru curatarea carburatorului pe care il torni in rezervor. Va avea un efect mai lent, dar tine mai mult. This post has been edited by Kinetix: 24 Dec 2007, 16:00 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#247
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Kinetix nu intelegi ca el are buba cu acel surub de reglaj de amestec benzina aer la relanti fiindca nu il are pe cel original si tot se chinuie sa construieasca unul cat de cat cu cel original
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu cred ca acel surub poate fi o problema. Chiar daca nu are conicitatea exact la fel cu originalul, prin insurubarea lui poate sa obtureze orificiul de ralanti cumva.
Ideea e sa nu fie acel orificiu (sau vreunul din cele de progresiune) deja infundat. Faptul ca poticnirea motorului are loc la turatii joase, ma face sa cred ca inca nu se activeaza circuitul principal, asa ca tot la ralanti si progresiune e problema. Ei, sigur ca mai pot fi si alte cauze, dar nu m-am lamurit daca are carbul desfundat sau nu. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#249
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
El stie mai bine stie daca il desface si vede ce si cum .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
cam frig de desfacut. daca il desfac pun poze cu el demontat bucati incerc zilele astea
si referitor la dimensiuni sunt de fapt perechia jiglerului deamestec? adica locasul unde intra jigleru de amstec la mine in pata calda unde sunt si gauride de progresie This post has been edited by kindeeru56: 24 Dec 2007, 21:29 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu, acele valori inseamna ca gaura jiclorului de ralanti poate avea diametrul cuprins intre 0.56mm si 0.66mm. Aceste valori se coreleaza prin tatonare (incercari experimentale) cu diametrul si inaltimea gaurilor de progresiune si cu diametrul jiclorului de aer pentru ralanti (e de fapt o gaura calibrata, cu directie transversala, in corpul jiclorului de ralanti).
Nu cred ca vei gasi date referitor la dimensiunea varfului acelui surub de reglaj al amestecului la ralanti. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
salut am demontat azi carbu am facut o ciorba si o tona de poze la el si am masutat si interioru unde vine jigleru de aer astea ar fi dimensiunile
a uitasem toate dimensiunile sunt in milimetri sa zicem +\-1-2 zecimi eroare ok stie cineva sa traduca astea din franceza <span class='edit'>27 Dec 2007, 02:29:</span> care este distanta optima pentru clapetata de acc cand este socu tras la maxim??????? ( intre clapeta si corpu carbului) 27 Dec 2007, 02:33: jig 27 Dec 2007, 16:34: pentru cei care sunt intresati de carburator This post has been edited by kindeeru56: 27 Dec 2007, 16:34 Attached thumbnail(s) P1010309.JPG ( Size: 390.82k ) Number of downloads: 480 32IF21.gif ( Size: 27.32k ) Number of downloads: 519 P1010282.JPG ( Size: 351.37k ) Number of downloads: 480 P1010343.JPG ( Size: 332.84k ) Number of downloads: 554 P1010286.JPG ( Size: 309.18k ) Number of downloads: 259 Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#253
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ce orifici de progresiune are
![]() This post has been edited by djasu82: 27 Dec 2007, 17:23 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
cam astea ar fi
28 Dec 2007, 15:12: de sus in jos This post has been edited by kindeeru56: 28 Dec 2007, 15:12 Attached thumbnail(s) dimensiuni.JPG ( Size: 133.38k ) Number of downloads: 299 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#255
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca l-ai curatat regleaza clapeta de acceleratie pe prima gaurica aia cea mai mare sa stea perpendicular iar la cea mai mica atingere sa descopere orificul. Observ clapeta de acceleratie e din fabrica proiecata in acea zona sa descopere primul orificiu de progresiune. Ai masurat cu sublerul adancimea la jiglerul de amestec? sa vezi cat de adinc e ?
This post has been edited by djasu82: 28 Dec 2007, 15:17 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
De fapt,gaura mica e prima gaura de progresiune,aia ar trebui acoperita de clapeta,clapeta sa cada perfect pe gaura.
P1010332.JPG ( Size: 371.75k ) Number of downloads: 280 Orificiul din stanga sus,este pentru amestecul la ralanti,gaurelele alea 4 sunt pentru progresie iar orificiul mare din dreapta jos este pentru avans vaacumatic.Daca va uitati un pic la poze o sa vedeti ca in pozitia de ralanti,orificiul pentru avans vaacumatic este deasupra clapetei,deci avans zero la ralanti si creste pe moment ce accelerezi,pe cand la carburatoarele de dacie avansul vaacumatic este maxim cand clapeta este inchisa.ma gandesc ca pentru o functionare perfecta ar trebui ajustat si acest avans. Un avans mai mic la ralanti face ca motorul sa mearga mai rotund,fara rateuri,acum nu stiu cat de sanatos este. Chiar pe dacia 1100 cred ca au fost solexuri pe acelasi principiu,chiar si la unele modele de oltcit,iar ralantiul era parca la 600rot/min????? Apropo:daca va uitati un pic o sa observati ca sunt doua zone de contact intre clapeta si corpul carburatorului,una mai stralucitoare..pozitie mai recenta si incorecta si una mai veche care este mai aproape de adevar(urmele lasate sunt in genul inelelor lui saturn ![]() This post has been edited by gabi1: 28 Dec 2007, 23:36 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Sistemul asta cu priza de vacuum pentru avansul vacuumatic pozitionat deasupra clapetei este si la alte masini, de ex. la Tico. Aceasta pozitionare este corelata cu sistemul de reglare vacuumatica a avansului din delcou.
In delcou se roteste tot platoul, micsorand avasul scanteii la deschiderea clapetei depasind gaurile de progresiune, situatie care este receptionata de sistem ca "sarcina crescuta-mare". Depresiunea creste in conducta capsulei vacuumatice si trage de membrana ei. La Dacie, situatia e alta: la acelasi regim de deschidere a clapetei, delcoul primeste comanda de scadere a avansului eliberand membrana capsulei vacuumatice (depresiunea scade in galeria de admisie). Pentru a folosi Zenith-ul cu delcoul de Dacie, trebuie modificat traseul de vacuum al capsulei. Se masoara distanta (in jos) fata de clapeta a prizei de vacuum (si pozitionarea ei pe verticala) de la Carfil si se incearca practicarea unei gauri situata identic si de acelasi diametru sub clapeta Zenith-ului. Spre exteriorul carbului se fileteaza canalul obtinut prin gaurire si se introduce un stut filetat, care apoi se va conecta prin furtunas cu delcoul. Daca nu este loc suficient pentru a da acea gaura, se poate incerca priza de vacuum de pe galeria de admisie folosita pentru furtunul cu diuza, insa pe traseul furtunasului care merge la delcou va trebui inserata o diuza cu diametrul egal cu cel al prizei de vacuum de la Carfil. This post has been edited by Kinetix: 29 Dec 2007, 20:21 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
da gaurile pentru jigler sun masurte nu cu subleru si cu CALE standard pentru diametre si adincimi de la in mosulica care a lucrat pe vremuri la mecanica fina.jileru acuma lucreaza perfect daca il inchid la masim da sa moara daca il deschid la maxim la fel.
asta este poza cu gaurile care este (pe persoana fizica) Attached thumbnail(s) modificata.JPG ( Size: 136.65k ) Number of downloads: 201 P1010298.JPG ( Size: 340.59k ) Number of downloads: 136 P1010315.JPG ( Size: 381.48k ) Number of downloads: 173 P1010300.JPG ( Size: 359.82k ) Number of downloads: 250 modific_2.JPG ( Size: 284.65k ) Number of downloads: 256 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#259
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
kindeeru56 sti ce as face in locul tau ca tot s-a vorbit de avansul vacumatic cum e cules de la carburatorul asta care l-ai pus tu pe masina :- astup stutul acela care vine din carburator si se duce la capsula vacumatica si dau o gaura cu un spiral de 2,5 -3mm in talpica preincalzitoare dar pe partea pe unde nu circula apa calda si montez o mica tevusca de cupru de 2.5-3mm iar ca sa nu ai probleme cu aerul fals ungi tava si gaurica cu silicon rosu sau ce rezista la temperatura ridicata si gata solutia.
This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2007, 21:53 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
pai ce are avansu este cules invers decat la cel de uzina ???
la asta chiar nu mam uitat. 30 Dec 2007, 15:39: eu zic ca inchide perfect clapa de acc. voi?? This post has been edited by kindeeru56: 30 Dec 2007, 15:39 Attached thumbnail(s) P1010351.JPG ( Size: 358.33k ) Number of downloads: 208 P1010349.JPG ( Size: 346.92k ) Number of downloads: 174 P1010348.JPG ( Size: 383.77k ) Number of downloads: 189 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#261
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De inchis inchide perfect dar trebuie sa modifici pentru a pune avansul vacumatic in functiune cand sta motorul la relantii . De aceea ai avut probleme majore mai mult ca sigur Kinetix a observat primul. Asadar modifica talpica preincalzitoare pentru pune in functiune avansul vacumatic . Cred ca era logic cum s-a manifestat motorul tau "Salut am si eu o problema cu caduratoru aparuta in seara asta intre 900rpm si 1200rpm da sa moara(da in nas: cred ca se ineaca ) motoru si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica; trage ,intra in ture accelereaza imediat dupa ce treece de hopu de 1200rpm cu alte cuvinte trebue sa fi scamator sa pleci cu ea de la stop. Astept parerile voastre ce e de facut?? (DACIA 1289CC) " Asadar avans vacumatic 0 (se traduce prin nedeformarea capsulei cea ce se intampla invers la motorul normal de pe dacie) mers neregulat al motorului ,avans vacumatic pus in functiune depresiune se deschide clapeta de aceleratie "motoru si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica" . Cred ca e logica treaba
This post has been edited by djasu82: 30 Dec 2007, 16:31 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ok sa recapitulam am montat ieri carburatoru a disparut chestia cu datu in nas la acc.cred ca am gresit eu la montaj cand am montat futunele cu pricina, leam inversat am pus vacuum in locu capsulei de shok si invers.
30 Dec 2007, 21:25: acuma este ok ??? This post has been edited by kindeeru56: 30 Dec 2007, 21:25 Attached thumbnail(s) corp.JPG ( Size: 313.64k ) Number of downloads: 261 modific_3.JPG ( Size: 285.85k ) Number of downloads: 254 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
kindeeru56, nu am inteles daca Zenith-ul tau are una sau doua prize de vacuum: una pentru deschiderea clapetei de soc si una pentru actionarea capsulei avansului vacuumatic ?
Lamureste-ne, te rog. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
da ere doua circuite unu este in difuzor cealalta este in pata calda sub clapeta de acc (de jos in sus)
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Bun, inseamna ca pentru a-ti merge bine trebuie sa duci la delcou furtunasul care ia priza de vacuum de sub clapeta de acceleratie.
In cazul in care conectezi asa iti mai apare acea ezitare la accelerare? |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
nu mai are ezitare de acc dar ere si de acolo si din cauza ca era murdar si sau legat toate intre ele
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
nu am nici vreme nici rabdare sa ma uit pe pozele lui Zenith; ce pot spune e ca la fel era gaura de avans vacuumatic si la Solex 31PIC(T) 5. Acolo insa mai erau citeva stuturi pe carburator care preluau vacuum de sub clapeta si foloseau, printre altele, la deschiderea partiala a socului in frina de motor. De asemenea, la diferitele tipuri de motoare dotate cu Solexul ala, unele capsule vacuumatice se 'alimentau" diferential: priza de sub clapeta ataca exact ca la dacia, iar cea de deasupra pe fata opusa a membranei, am mai scris eu pe undeva de asta. Asa ca, si la Zenith, cautati acel stut care culege vacuum de sub clapeta, puneti un teu si atacati vacuumul ca la carfil. Stutul de deasupra se obtureaza.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#268
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ma gasit kit de reparatie pentru carburator 70 ron in bucuresti cum vi se pare pretu??
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
important e ca ai gasit . . . .nu mai conteaza pretul . . . . oricum e ok 70 ron.
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#270
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pretul e f bun:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 19:19 |