DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?

Kinetix
post 23 Dec 2007, 15:44
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu prea cred...
Oricum, daca e vorba doar de situatia de la pornire la rece, nu te ajuta. Pana se incalzeste motorul dureaza ceva...
Verfica priza de aer cald a carcasei filtrului de aer.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 23 Dec 2007, 18:21
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




nu mai am priza de aer.dar chestia cu furtunu infasurat ajuta la cevade genu cunsum,mers mai rotund ........... ???


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Dec 2007, 18:26
Post #243


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu are nici o treaba wink.gif de ce nu pui carfilul momentan pana cand se incalzeste afara wink.gif si dupa ce faci rost de acel jigler aia e buba la tine acel jigler mic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Dec 2007, 10:24
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Pentru incalzirea aerului la pornire se poate face un sistem electric. Am pus la un Trabant asa ceva. Este vorba de un incalzitor (o rezistenta de nichelina infasurata pe doua distantiere din foi de mica, puse la 90 de grade, piesa de rezerva pentru "foen"- uri) pe care am bobinat nichelina in asa fel ca la 12V sa se incalzeasca la vreo 40-50 de grade. Distantierul l-am montat inainte de carburator, in racordul de cauciuc, iar plusul l-am tras pana in bord cu un intrerupator, parca. Atentie, daca nu se dimensioneaza bine nichelina, se poate incinge si apare pericolul de incendiu.

Este posibil ca jiclorul de ralanti sa fie necorespunzator. Cel de Carfil are aprox 0.52mm, iar ce de Zenith are 0.56-0.66mm. Se poate mari gaura celui pe care il ai acum astfel: iei un ac de seringa de 0.5 (care are de fapt vreo 0.65mm, masurat) si incepi sa rotesti cu atentie varful lui in gaura jiclorului. Este posibil sa trebuiasca sa il indoi sau sa il tii cu un patent pentru a nu se invarti in suportul lui de plastic. Daca actionezi cu multa rabdare, vei reusi.

Totusi, este ciudat ca problema a aparut brusc. Marimea neconforma a jiclorului nu explica acest mod de aparitie. Poate s-a infundat ceva (chiar partial), vreun orificiu de progresiune, ceva.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 24 Dec 2007, 13:43
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




si eu cred acelasi lucru ca sa infundat ceva pe acolo iam facut intro zi dupa ce am incalzit motoru la temp de lucru niste (ventuze) clasice si se pare ca ssia revenit iar acuma a inceput iar sa faca dar nu la fel mai putin dar cand se incalzeste aproape dispare de tot

24 Dec 2007, 13:56:
asta ar fi ceva asemanator cu originalu.Dimensiunile astea sun cele de la conu asta ?????

This post has been edited by kindeeru56: 24 Dec 2007, 13:56

Attached thumbnail(s)
jigler_mod.JPG ( Size: 275.35k ) Number of downloads: 532


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Dec 2007, 15:56
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu, prietene, acele diametre sunt ale gaurii din jiclorul de ralanti.
Ceea ce ai postat tu este surub de reglare amestec. E altceva.
Daca esti convins ca este ceva infundat, cumpara un spray de curatat carburator. Incalzesti un pic motorul, scoti (si verifici) jiclorul de ralanti, dai cu spray prin canalizatia de ralanti si prin gaurile de progresiune, lasi cateva minute, montezi totul la loc si ii dai cheie.
Dupa asta poti incerca iarasi cateva "ventuze".
O alta varianta este sa cumperi un aditiv pentru curatarea carburatorului pe care il torni in rezervor. Va avea un efect mai lent, dar tine mai mult.

This post has been edited by Kinetix: 24 Dec 2007, 16:00


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Dec 2007, 16:06
Post #247


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Kinetix nu intelegi ca el are buba cu acel surub de reglaj de amestec benzina aer la relanti fiindca nu il are pe cel original si tot se chinuie sa construieasca unul cat de cat cu cel original sad.gif off .Mai bine cautam carburatoare de tico biggrin.gif va spun eu ca se merita si pentru urban si pentru extraurban .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Dec 2007, 16:15
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu cred ca acel surub poate fi o problema. Chiar daca nu are conicitatea exact la fel cu originalul, prin insurubarea lui poate sa obtureze orificiul de ralanti cumva.
Ideea e sa nu fie acel orificiu (sau vreunul din cele de progresiune) deja infundat.
Faptul ca poticnirea motorului are loc la turatii joase, ma face sa cred ca inca nu se activeaza circuitul principal, asa ca tot la ralanti si progresiune e problema.
Ei, sigur ca mai pot fi si alte cauze, dar nu m-am lamurit daca are carbul desfundat sau nu.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Dec 2007, 16:47
Post #249


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




El stie mai bine stie daca il desface si vede ce si cum .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 24 Dec 2007, 19:49
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




cam frig de desfacut. daca il desfac pun poze cu el demontat bucati incerc zilele astea
si referitor la dimensiuni sunt de fapt perechia jiglerului deamestec? adica locasul unde intra jigleru de amstec la mine in pata calda unde sunt si gauride de progresie

This post has been edited by kindeeru56: 24 Dec 2007, 21:29


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Dec 2007, 20:26
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu, acele valori inseamna ca gaura jiclorului de ralanti poate avea diametrul cuprins intre 0.56mm si 0.66mm. Aceste valori se coreleaza prin tatonare (incercari experimentale) cu diametrul si inaltimea gaurilor de progresiune si cu diametrul jiclorului de aer pentru ralanti (e de fapt o gaura calibrata, cu directie transversala, in corpul jiclorului de ralanti).
Nu cred ca vei gasi date referitor la dimensiunea varfului acelui surub de reglaj al amestecului la ralanti.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 27 Dec 2007, 00:02
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut am demontat azi carbu am facut o ciorba si o tona de poze la el si am masutat si interioru unde vine jigleru de aer astea ar fi dimensiunile
a uitasem toate dimensiunile sunt in milimetri sa zicem +\-1-2 zecimi eroare

ok stie cineva sa traduca astea din franceza

<span class='edit'>27 Dec 2007, 02:29:</span>
care este distanta optima pentru clapetata de acc cand este socu tras la maxim??????? ( intre clapeta si corpu carbului)

27 Dec 2007, 02:33:
jig

27 Dec 2007, 16:34:
pentru cei care sunt intresati de carburator

This post has been edited by kindeeru56: 27 Dec 2007, 16:34

Attached thumbnail(s)
P1010309.JPG ( Size: 390.82k ) Number of downloads: 480
32IF21.gif ( Size: 27.32k ) Number of downloads: 519
P1010282.JPG ( Size: 351.37k ) Number of downloads: 480
P1010343.JPG ( Size: 332.84k ) Number of downloads: 554
P1010286.JPG ( Size: 309.18k ) Number of downloads: 259


Attached File(s)
Attached File  CARB_ZENITH_.32IF2.ZIP ( 9.02mb ) Number of downloads: 57


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2007, 17:22
Post #253


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce orifici de progresiune are biggrin.gif sunt mari.

This post has been edited by djasu82: 27 Dec 2007, 17:23


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 28 Dec 2007, 15:11
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




cam astea ar fi

28 Dec 2007, 15:12:
de sus in jos

This post has been edited by kindeeru56: 28 Dec 2007, 15:12

Attached thumbnail(s)
dimensiuni.JPG ( Size: 133.38k ) Number of downloads: 299


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2007, 15:17
Post #255


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca l-ai curatat regleaza clapeta de acceleratie pe prima gaurica aia cea mai mare sa stea perpendicular iar la cea mai mica atingere sa descopere orificul. Observ clapeta de acceleratie e din fabrica proiecata in acea zona sa descopere primul orificiu de progresiune. Ai masurat cu sublerul adancimea la jiglerul de amestec? sa vezi cat de adinc e ?

This post has been edited by djasu82: 28 Dec 2007, 15:17


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 28 Dec 2007, 23:26
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




De fapt,gaura mica e prima gaura de progresiune,aia ar trebui acoperita de clapeta,clapeta sa cada perfect pe gaura.
P1010332.JPG ( Size: 371.75k ) Number of downloads: 280

Orificiul din stanga sus,este pentru amestecul la ralanti,gaurelele alea 4 sunt pentru progresie iar orificiul mare din dreapta jos este pentru avans vaacumatic.Daca va uitati un pic la poze o sa vedeti ca in pozitia de ralanti,orificiul pentru avans vaacumatic este deasupra clapetei,deci avans zero la ralanti si creste pe moment ce accelerezi,pe cand la carburatoarele de dacie avansul vaacumatic este maxim cand clapeta este inchisa.ma gandesc ca pentru o functionare perfecta ar trebui ajustat si acest avans.

Un avans mai mic la ralanti face ca motorul sa mearga mai rotund,fara rateuri,acum nu stiu cat de sanatos este.

Chiar pe dacia 1100 cred ca au fost solexuri pe acelasi principiu,chiar si la unele modele de oltcit,iar ralantiul era parca la 600rot/min?????

Apropo:daca va uitati un pic o sa observati ca sunt doua zone de contact intre clapeta si corpul carburatorului,una mai stralucitoare..pozitie mai recenta si incorecta si una mai veche care este mai aproape de adevar(urmele lasate sunt in genul inelelor lui saturn wink.gif ))

This post has been edited by gabi1: 28 Dec 2007, 23:36


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 29 Dec 2007, 13:21
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Sistemul asta cu priza de vacuum pentru avansul vacuumatic pozitionat deasupra clapetei este si la alte masini, de ex. la Tico. Aceasta pozitionare este corelata cu sistemul de reglare vacuumatica a avansului din delcou.
In delcou se roteste tot platoul, micsorand avasul scanteii la deschiderea clapetei depasind gaurile de progresiune, situatie care este receptionata de sistem ca "sarcina crescuta-mare". Depresiunea creste in conducta capsulei vacuumatice si trage de membrana ei.

La Dacie, situatia e alta: la acelasi regim de deschidere a clapetei, delcoul primeste comanda de scadere a avansului eliberand membrana capsulei vacuumatice (depresiunea scade in galeria de admisie).

Pentru a folosi Zenith-ul cu delcoul de Dacie, trebuie modificat traseul de vacuum al capsulei.
Se masoara distanta (in jos) fata de clapeta a prizei de vacuum (si pozitionarea ei pe verticala) de la Carfil si se incearca practicarea unei gauri situata identic si de acelasi diametru sub clapeta Zenith-ului. Spre exteriorul carbului se fileteaza canalul obtinut prin gaurire si se introduce un stut filetat, care apoi se va conecta prin furtunas cu delcoul.
Daca nu este loc suficient pentru a da acea gaura, se poate incerca priza de vacuum de pe galeria de admisie folosita pentru furtunul cu diuza, insa pe traseul furtunasului care merge la delcou va trebui inserata o diuza cu diametrul egal cu cel al prizei de vacuum de la Carfil.

This post has been edited by Kinetix: 29 Dec 2007, 20:21


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 29 Dec 2007, 21:14
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




da gaurile pentru jigler sun masurte nu cu subleru si cu CALE standard pentru diametre si adincimi de la in mosulica care a lucrat pe vremuri la mecanica fina.jileru acuma lucreaza perfect daca il inchid la masim da sa moara daca il deschid la maxim la fel.
asta este poza cu gaurile care este (pe persoana fizica)

Attached thumbnail(s)
modificata.JPG ( Size: 136.65k ) Number of downloads: 201
P1010298.JPG ( Size: 340.59k ) Number of downloads: 136
P1010315.JPG ( Size: 381.48k ) Number of downloads: 173
P1010300.JPG ( Size: 359.82k ) Number of downloads: 250
modific_2.JPG ( Size: 284.65k ) Number of downloads: 256


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Dec 2007, 21:50
Post #259


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




kindeeru56 sti ce as face in locul tau ca tot s-a vorbit de avansul vacumatic cum e cules de la carburatorul asta care l-ai pus tu pe masina :- astup stutul acela care vine din carburator si se duce la capsula vacumatica si dau o gaura cu un spiral de 2,5 -3mm in talpica preincalzitoare dar pe partea pe unde nu circula apa calda si montez o mica tevusca de cupru de 2.5-3mm iar ca sa nu ai probleme cu aerul fals ungi tava si gaurica cu silicon rosu sau ce rezista la temperatura ridicata si gata solutia.

This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2007, 21:53


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 30 Dec 2007, 15:20
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




pai ce are avansu este cules invers decat la cel de uzina ???

la asta chiar nu mam uitat.


30 Dec 2007, 15:39:
eu zic ca inchide perfect clapa de acc.

voi??

This post has been edited by kindeeru56: 30 Dec 2007, 15:39

Attached thumbnail(s)
P1010351.JPG ( Size: 358.33k ) Number of downloads: 208
P1010349.JPG ( Size: 346.92k ) Number of downloads: 174
P1010348.JPG ( Size: 383.77k ) Number of downloads: 189


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Dec 2007, 16:24
Post #261


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De inchis inchide perfect dar trebuie sa modifici pentru a pune avansul vacumatic in functiune cand sta motorul la relantii . De aceea ai avut probleme majore mai mult ca sigur Kinetix a observat primul. Asadar modifica talpica preincalzitoare pentru pune in functiune avansul vacumatic . Cred ca era logic cum s-a manifestat motorul tau "Salut am si eu o problema cu caduratoru aparuta in seara asta intre 900rpm si 1200rpm da sa moara(da in nas: cred ca se ineaca ) motoru si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica; trage ,intra in ture accelereaza imediat dupa ce treece de hopu de 1200rpm cu alte cuvinte trebue sa fi scamator sa pleci cu ea de la stop. Astept parerile voastre ce e de facut?? (DACIA 1289CC) " Asadar avans vacumatic 0 (se traduce prin nedeformarea capsulei cea ce se intampla invers la motorul normal de pe dacie) mers neregulat al motorului ,avans vacumatic pus in functiune depresiune se deschide clapeta de aceleratie "motoru si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica" . Cred ca e logica treaba

This post has been edited by djasu82: 30 Dec 2007, 16:31


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 30 Dec 2007, 21:24
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ok sa recapitulam am montat ieri carburatoru a disparut chestia cu datu in nas la acc.cred ca am gresit eu la montaj cand am montat futunele cu pricina, leam inversat am pus vacuum in locu capsulei de shok si invers.

30 Dec 2007, 21:25:
acuma este ok ???


This post has been edited by kindeeru56: 30 Dec 2007, 21:25

Attached thumbnail(s)
corp.JPG ( Size: 313.64k ) Number of downloads: 261
modific_3.JPG ( Size: 285.85k ) Number of downloads: 254


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 31 Dec 2007, 10:00
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




kindeeru56, nu am inteles daca Zenith-ul tau are una sau doua prize de vacuum: una pentru deschiderea clapetei de soc si una pentru actionarea capsulei avansului vacuumatic ?
Lamureste-ne, te rog.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 31 Dec 2007, 15:41
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




da ere doua circuite unu este in difuzor cealalta este in pata calda sub clapeta de acc (de jos in sus)


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 31 Dec 2007, 16:24
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Bun, inseamna ca pentru a-ti merge bine trebuie sa duci la delcou furtunasul care ia priza de vacuum de sub clapeta de acceleratie.
In cazul in care conectezi asa iti mai apare acea ezitare la accelerare?


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 3 Jan 2008, 00:32
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




nu mai are ezitare de acc dar ere si de acolo si din cauza ca era murdar si sau legat toate intre ele


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Jan 2008, 13:59
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




nu am nici vreme nici rabdare sa ma uit pe pozele lui Zenith; ce pot spune e ca la fel era gaura de avans vacuumatic si la Solex 31PIC(T) 5. Acolo insa mai erau citeva stuturi pe carburator care preluau vacuum de sub clapeta si foloseau, printre altele, la deschiderea partiala a socului in frina de motor. De asemenea, la diferitele tipuri de motoare dotate cu Solexul ala, unele capsule vacuumatice se 'alimentau" diferential: priza de sub clapeta ataca exact ca la dacia, iar cea de deasupra pe fata opusa a membranei, am mai scris eu pe undeva de asta. Asa ca, si la Zenith, cautati acel stut care culege vacuum de sub clapeta, puneti un teu si atacati vacuumul ca la carfil. Stutul de deasupra se obtureaza.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 22 Jan 2008, 01:10
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ma gasit kit de reparatie pentru carburator 70 ron in bucuresti cum vi se pare pretu??


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 22 Jan 2008, 02:46
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




important e ca ai gasit . . . .nu mai conteaza pretul . . . . oricum e ok 70 ron.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Jan 2008, 09:11
Post #270


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pretul e f bun:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 19:19
Forum Renault