Dacia Logan 1.6 16 valve (Prestige), impresii, teste, pareri, informatii, etc
![]() ![]() ![]() |
Dacia Logan 1.6 16 valve (Prestige), impresii, teste, pareri, informatii, etc
Zetu |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|||
adryan8 |
![]()
Post
#482
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 31 August 06 ![]() |
QUOTE(sorinel_4523 @ 25 Sep 2006, 23:35) 1) Senzori parcare: 350 ron 3) Huse originale LOGAN : 275 ron 4) Ornament esapament: 100 ron 8) Aparatori noroi fata-spate originale LOGAN: 140 ron Eu am vazut urmatoarele preturi la dealerul din Buzau: Senzori parcare cu afisaj - 450 RON Huse originale: 300-320 RON Ornament esapament: 50 RON aparatori noroi fata-spate: 60 RON Dupa cum vezi, unele sunt mai scumpe iar altele mai ieftine. ![]() |
--------------------
Logan
1.6
90 hp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#483
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Zetu @ 26 Sep 2006, 10:51) Eu am luat tot de la ei si nu am nici un fel de reclama pe masina. Oribil sa-ti puna ditamai reclama lor pe luneta, sau cum fac ..cei de la meridian de pun pe mijlocul portbagajului o chestie de plastic, total aiurea. Aia de la meridian cade dupa primii 200 km, fara sa fie nevoie sa speli masina. Adezivul e simbolic, nu e Loctite... |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#484
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adryan8, dealer-ul isi poate baga adaos comercial mai mare fata de cel "stock" ca sa zic asa. Din cauza asta sunt diferente de pret.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mars |
![]()
Post
#485
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu am facut galagie! Si tot degeaba.
Ala: "Frate, ma da seful afara daca te las sa iesi pe poarta fara sticker". Eu: "Bine, mah, dar il dau jos cum ies!!!'. Ala: "Treaba ta, dupa ce iesi faci ce vrei." L-am lasat sa-l puna si la prima benzinarie (m-am rugat sa ajung acolo cu cata benzina mi-au pus... ) l-am dezlipit, cat era proaspat, cu mare grija sa nu stric dungile de dezaburire, ca venea peste ele. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
@mars
Da-mi te rog o idee de alarma mai ieftina decat la ipso (e cam scumpa la ei) .... Poti si pe private. Mersi |
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#487
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Dealerii Dacia au niste preturi absolut nesimtite la accesorii. De fapt, si masinile au cam ajuns la niste preturi nesimtite - 10.500 euro un Logan pe benzina (fie el si 16V) cu vopsea metalizata (nemetalizate sunt sublime, dar lipsesc cu exceptia uneia singure - cea mai urata) si garantie extinsa, mi se pare un pret chiar nesimtit.
Eu unul am preferat sa-mi iau huse de la un magazin cu 50 RON decat sa le dau lor de cel putin 5 ori mai mult. Daca vor continua cu politica asta de preturi si la anul, iar fabrica de la Craiova intra in posesia altui producator, eu zic ca pot sa-si ia adio de la cota de piata de 40% de acum. Daca vor mai prinde 25% in 2007 sa fie fericiti. This post has been edited by GicaPopescu: 26 Sep 2006, 11:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
Mihai Logan |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(mars @ 25 Sep 2006, 21:30) nu am luat apararea emisiunii...am spus doar ca omul ala poate are ceva in cap dupa atatia ani...doar atat ![]() si ultimul offtopic! cititi cu atentie inainte sa scrieti ceva! QUOTE(Amedeus @ 25 Sep 2006, 22:00) Mihai Logan = Mihai Heimann oare ? Ca prea a sarit repede. ![]() din putul gandirii... ![]() This post has been edited by Mihai Logan: 26 Sep 2006, 11:22 |
--------------------
Logan
Ambition
- B-39-XXX
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul cred ca o sa fiti uimiti de o cota si mai mare de piata....nu uitati ca apare Break si Pickup nou.....o sa fie dieselare si 16 16v....la preturi bune
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#490
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Daca 11-12.000 de euro pentru o furgoneta botezata pompos "break" ti se pare un pret bun, atunci asa o sa fie.
Se pare ca pe "break" motorul de 1,4 MPI nu va mai fi prezent, cel putin pe versiunea cu 7 locuri, pentru ca nu o poate urni din loc la asemenea greutate (550 kg plus bagajele, ar trebui sa duca minim 800 kg), deci pretul de pornire va fi cel putin 8.000 de euro, cu motor 1,6 MPI. De fapt, ma intreb cum va duce asemenea greutate motorul 1,5 dci de 65 CP, probabil te vei ruga de ea sa atinga 100 km/h. This post has been edited by GicaPopescu: 26 Sep 2006, 11:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
mars |
![]()
Post
#491
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
mda....io ma gandeam la o alarma de vreo 3-4 mil....care sa fie cat de cat buna..........asa pt casco
|
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
sorinel_4523 |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 September 06 ![]() |
Baieti (klaus, mars, radioman, adryan8, GicaPopescu) va multumesc pentru sfaturi si comentarii ... Hai sa va spun ce mi-au raspuns baietii de la vocea clientului ... Si sa vedeti ce preturi mi-au dat ... Dealerii isi trag partea leului ... Scuze pentru topicul lung, dar cred ca e important pentru orice vrea un prestige ! QUOTE Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 26.09.2006 si pentru interesul pe care il acordati produselor si serviciilor firmei noastre. Referitor la solicitarea dumneavoastra va transmitem, atasat, lista de accesorii Dacia valabila in luna septembrie 2006. Va informam, de asemenea, ca aceste preturi sunt date de producator ca pret de accesoriu fara adaosul comercial din reteaua de distributie. Privind montarea unei alarme, va comunicam urmatoarele: Firma noastra, pentru a raspunde cererii clientilor si interesului manifestat pentru anumite echipamente ce vizeaza confortul, siguranta, usurinta in exploatare, va propune achizitia din gama de accesorii Dacia a unui sistem antiintruziune Cobra. Sistemul antiintruziune recomandat de Automobile Dacia raspunde cerintelor impuse de normativele Uniunii Europene CEE 74/61*95/56 si CEE 72/245*95/54, si in acelasi timp si normativelor intenationale impuse in tarile de comercializare Logan. Cele doua versiuni pe care le recomandam pentru montarea in unitatile service autorizate Dacia sunt :- sistemul antiintruziune Cobra 3998 cu telecomanda, se monteaza numai pe autoturismele Dacia Logan care nu sunt prevazute cu inchidere centralizata. Acesta prezinta urmatoarele caracteristici : • greutate totala Kit - 1260g; • greutatea totala centrala - 490g; • dimensiuni modul in mm - 75x85x65; • tensiune alimentare - 12 VCC; • tensiune sarcina - 9/16 VCC; • temperatura de functionare - -40° C/+ 105° C; • intensitate acustica - > 118 dB ( d = 1 m); • consum A 12,5 VDC sistem dezactivat - < 2,5 mA; • consum A 12,5 VDC sistem activat - < 5 mA. - sistemul antiintruziune Cobra 3778 fara telecomanda, este indicat pentru autoturismele Dacia Logan care au inchidere centralizata si are urmatoarele caracteristici: • greutate totala Kit - 1300g; • greutatea totala centrala - 490g; • dimensiuni modul in mm - 75x85x65; • tensiune alimentare - 12 VCC; • tensiune sarcina - 9/16 VCC; • temperatura de functionare - -40° C/+ 105° C; • intensitate acustica - > 118 dB ( d = 1 m); • consum A 12,5 VDC sistem dezactivat - < 2,5 mA; • consum A 12,5 VDC sistem activat - < 5 mA. Sistemul antiintruziune a fost prevazut din conceptie numai cu senzor perimetric si volumetric. Senzorul perimetric este cel care face sa se activeze alarma la deschiderea unei usi sau a capotei. Senzorul volumetric face sa se activeze alarma la orice incercare de patrundere in interiorul masinii, acesta sesizand orice modificare a volumului habitaclului. Alarmele Cobra 3998/3778 asigura protectie volumetrica prin senzorii de volum si protectie perimetrica prin contactorii care se monteaza pe autoturism. Va asiguram ca sistemul antiintruziune Cobra recomandat pentru autoturismele Dacia Logan a fost testat atat la Dacia cat si la Renault, iar modul de montaj a fost studiat astfel incat sa nu se intervina asupra cablajelor autoturismului si sa nu influenteze functionarea nici unui alt component. Va informam ca instalarea unor alte tipuri de alarme decat cele recomandate si testate, justifica decizia producatorului de a nu-si asuma nici o raspundere referitoare la ceea ce se poate intampla in viitoarea functionare si utilizare a autoturismului, pentru ca prin montarea acestora se intervine la instalatia electrica a autoturismului. Astfel ca, montarea unei alarme care nu este recomandata de Dacia, pe autoturismul dumneavoastra Dacia Logan, conduce la pierderea garantiei acelor componente care vor fi afectate ca urmare a montajului (ex: taierea unui cablaj, realizare de gauri in caroserie etc. ), respectiv utilizarii acesteia, dar nu implica pierderea garantiei intregului autoturism. Va recomandam sa vizitati dealerul Dacia la care aveti comanda lansata, pentru achizitionarea, montarea si obtinerea de informatii suplimentare despre accesoriile Dacia. Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8- 20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Si mi-au atasat la e-mail o lista de preturi pentru optionale ... Klaus ti-am trimis-o tie pe mail, tu trebuie sa stii cum sa faci ca toti sa aiba acces la ea .... Poate o pui pe site si pui link din topi spre ea ... Nu am avut timp sa ma uit pe ea cu atentie. Dar un singur lucru mi-a sarit in ochi ... Cotiera : pret Dacia 60 EURO (210 RON) pret ADRAS 289 RON E o diferenta, nu ? This post has been edited by sorinel_4523: 26 Sep 2006, 16:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.6
- B-01-BUI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#494
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sunt preturi in Euro la Dacia, nu RON.
This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2006, 16:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sorinel_4523 |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 September 06 ![]() |
upsssssssss,
![]() Ai dreptate.... Deci cotiera DACIA 60 EURO (cu tva inclus) = 210 RON Pret ADRAS 289 RON ... Voi modifica si postul de mai sus... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.6
- B-01-BUI
|
|
hash |
![]()
Post
#496
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(sorinel_4523 @ 26 Sep 2006, 17:11) Hai sa va spun ce mi-au raspuns baietii de la vocea clientului ... Si sa vedeti ce preturi mi-au dat ... Dealerii isi trag partea leului ... Nu stiu a cui parte e, a leului sau a tigrului, insa atata vreme cat ma duc la dealer si ma rezolva corect, rapid, sunt amabili, eu unul sunt dispus sa le platesc acea parte si sa nu-mi bat capul alergand dupa cea mai buna oferta. |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#497
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
So...
Impresie pozitiva pe partea de motor si de cutie. Motorul trage chiar bine, inca de la turatii joase. E chiar o placere sa-l conduci din acest punct de vedere. Motorul este mult mai putin zgomotos fata de 8v. Se cunosc culbutorii cu actionare pe role fata de actionarea cu patina. De asemenea si insonorizarile isi fac treaba suficient de bine. Cutia este mai precisa decat cea pe care o am eu pe masina, si mi s-a parut ca are si rapoartele schimbate (la 3000 rpm viteza era spre 65, eu la 3000 rpm am sub 60). O impresie pozitiva aici. Cred ca o ajuta mult si motorul Ca remarca de mare nesimtire (nesimtire din partea Renault): desi in anumite documente (si nu ma refer aici la documentele de presa), pentru Frantea de ex. apare comanda pe cabluri la aceasta versiune, masinile de test de la dealeri sunt pe bârnă/tija/teava etc. Deci nu sunt pe cablu. De alfel pentru franta si la diesel este actionarea pe cablu... Cablul de ambreiaj are o greutate de echilibrare, cu pozitionare diferita fata de cel de la diesel (mai aproape de furca). In schimb, pentru prima oara pe un logan pentru mine, am avut senzatia de vibratie a pedalei de ... acceleratie Mi-a placut suportul motorului, cre este mai bun decat cel de la 8v. Teava de esapament are o magadoaie de toba intermediara. cand zic magadoaie, zic o toba care are pe undeva intre 60 si 80 cm. Plin de ecrane termice pe dedesubt, acopera aproape tot traseul pe sub tunelul central (cred ca si asta ajuta la insonorizare). S-ar putea sa nu se mai incalzeasca chiar asa de tare tunelul central (este adevarat ca totusi teava aia este mai aproape de evacuare decat cea de la 8v, ca pe acolo iese direct din motor). Teava nu mi s-a parut sa aiba si batator acustic (probabil ca o ajuta dimensiunea mare a intermediarei) Ornamentul ala de pe consola centrala este acoperit cu un nesimtit de autocolant. Asta sa nu creada lumea ca este ceva deosebit. E un autocolant puturos. De asemenea tot autocolant mi s-a parut si pe grila fata (s-ar putea sa se ia in timp) Usa protbagajului mi s-a parut a fi mai grea (nu pot zice daca erau arcurile mai moi sau chiar e mai grea si nu au schimbat arcurile). Actuatorul folosit pentru deschidere este amplasat pe partea dreapta yalei, si este un actuator de usa de logan (mai "prosper" decat cele universale de SLZ/DSN). Firul de alimentare a actuatorului este tras in mare nesimtire, pe balamaua dreapta, pe dinafara, prins cu niste cleme specifice Dacia (de fapt renault ieftine), mari si butucanoase. "Design to cost" se vede si aici ca de, era costisitor sa traga firul prin balama, cum e de ex. la Albea. Culoarea interioara a panourilor de usa se asorteaza mult mai bine cu bordul (ma rog, doar la versiunea 16 e culoare aia, ca de, e mai scump colorantul de plastic...) Bordul alb mie mi s-a parut ca arata chiar bine ziua. Nu stiu cum o arata noaptea (pe culoare alba de iluminare ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
se tot spune despre plasticul care imbraca stalpii fata la interior ca au ramas de culoare deschisa, fata de bord si panouri usi care la 16 sunt culoare inchisa - personal nu mi se pare ca ar face nota discordanta cu restul habitaclului, chiar daca sunt deschisi la culoare, fiind situati intre suprafete vitrate eu zic ca dau foarte bine asa de culoare deschisa.. daca erau culoare inchisa se vedeau urat si intrerupeau continuitatea suprafetei vitrate constituita de geamurile laterale fata si parbriz.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
DFA |
![]()
Post
#499
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Klaus, de discuri ventilate pe față te-ai uitat? Că prin presă am citit articole contradictorii, că nu ar avea...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#500
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Shit... Am uitat. Lasa ca in drumurile mele ma mai uit si la alea
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ICET |
![]()
Post
#501
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am vazut ca ar avea.....daca la consola centrala si mie mi s-a parut ca ar fi un autocolant,la ornamentul cromat de pe calandru nu prea,dar poate ma insel,mai "studiez".Si eu am remarcat ca schimbatorul e tot pe tija nu pe cablu...jegosii!
![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
bobo77 |
![]()
Post
#502
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Da, are discuri ventilate pe fata.Cei care au fost la reprezentanta din Ct cu mine,pot confirma.
This post has been edited by bobo77: 26 Sep 2006, 20:23 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
adip |
![]()
Post
#503
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Klaus, ai apucat sa observi daca variaza turatia la ralanti? E posibil sa sesizezi si pe turometru variatia, +/- cateva zeci de ture. Taaare-s curios.
A, si poate afli ce bobine au bagat in capul bujiilor, ale carui producator. This post has been edited by adip: 26 Sep 2006, 20:55 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
klaus |
![]()
Post
#504
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
drive-testul a fost destul de scurt si turatia de relanti nu a fost unul din obiectivele mele.
Insa pot sa-ti spun ca trage mai bine ca megane-ul tau ![]() Si ca nu pot sa ma abtin (mea culpa): ma mir ca ziaristi competenti si valabili nu au observat in ditamai drive-testul macar chestiile alea de le-am observat eu in 15 minute... Ca mi-am adus aminte: volanul in piele (fie ea si ecologica) nu e mare gheseft (e cam tare, nu prea iti creaza o senzatie placuta), schimbatorul e Ok, dar mie nu-mi creeaza placeri deosebite ca eu am montat pe cel de diesel de franta care este la fel, doar ca fara "piele", tapiteria e mai de calitate si sunt eliminate partile de vinil din partea inferioara (deci nu mai scartie acolo), pe montatii usilor, pe mijloc, chestia neagra este un autocolant mat simplu, acoperitoarea de conducte (din zona inferioara a tabloului de bord, cea cu "buzunar) este acum dintr-un plastic cu textura bordului - coaja de portocala, si da impresia ca bordul se continua pana jos |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#505
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 26 Sep 2006, 18:33) Eu cred ca este o problema de ac turometru.Trei poze cu pozitie diferita a acului turometrului. acu.jpg ( Size: 75.61k ) Number of downloads: 343 cutie.jpg ( Size: 18.3k ) Number of downloads: 315 Deci la 3000rpm trebuia sa ai 58,11km/h . . . ![]() This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2006, 09:04 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pegas |
![]()
Post
#506
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
off topic: ce inseamna schimbator pe cablu? cum actioneaza cutia de viteze? ca nu imi trece prin minte... sorry de off topic.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#507
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adica intre schimbatorul de viteza si cutia de viteza nu este bara sau teava, ci sunt doua cabluri pentru comanda. Acum ai inteles ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pegas |
![]()
Post
#508
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
inca nu. mai gindeam ca e vorba de niste cabluri de comanda, dar nu inteleg cum se transmite miscarea. am cautat si pe net. no luck....
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#509
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai schimbatorul "functioneza" pe doua axe, iar cablurile transmit catre cutia de viteza miscarea . . .
Tot nu ? This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2006, 09:52 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pegas |
![]()
Post
#510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
de data asta da :-))))
multumesc. dar, nu e mai putin fiabil sistemul? nu imbatrinesc cablurile? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 19:12 |