DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Logan 1.6 16 valve (Prestige), impresii, teste, pareri, informatii, etc

Zetu
post 26 Sep 2006, 09:51
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Eu am luat tot de la ei si nu am nici un fel de reclama pe masina. Oribil sa-ti puna ditamai reclama lor pe luneta, sau cum fac ..cei de la meridian de pun pe mijlocul portbagajului o chestie de plastic, total aiurea.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 26 Sep 2006, 10:18
Post #482


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




QUOTE(sorinel_4523 @ 25 Sep 2006, 23:35)

1) Senzori parcare: 350 ron

3) Huse originale LOGAN : 275 ron

4) Ornament esapament: 100 ron

8) Aparatori noroi fata-spate originale LOGAN: 140 ron

*



Eu am vazut urmatoarele preturi la dealerul din Buzau:
Senzori parcare cu afisaj - 450 RON
Huse originale: 300-320 RON
Ornament esapament: 50 RON
aparatori noroi fata-spate: 60 RON

Dupa cum vezi, unele sunt mai scumpe iar altele mai ieftine. sad.gif


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 26 Sep 2006, 10:20
Post #483


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Zetu @ 26 Sep 2006, 10:51)
Eu am luat tot de la ei si nu am nici un fel de reclama pe masina. Oribil sa-ti puna ditamai reclama lor pe luneta, sau cum fac ..cei de la meridian de pun pe mijlocul portbagajului o chestie de plastic, total aiurea.
*

Aia de la meridian cade dupa primii 200 km, fara sa fie nevoie sa speli masina. Adezivul e simbolic, nu e Loctite...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2006, 10:44
Post #484


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Adryan8, dealer-ul isi poate baga adaos comercial mai mare fata de cel "stock" ca sa zic asa. Din cauza asta sunt diferente de pret.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 26 Sep 2006, 11:00
Post #485


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Eu am facut galagie! Si tot degeaba.
Ala: "Frate, ma da seful afara daca te las sa iesi pe poarta fara sticker".
Eu: "Bine, mah, dar il dau jos cum ies!!!'.
Ala: "Treaba ta, dupa ce iesi faci ce vrei."

L-am lasat sa-l puna si la prima benzinarie (m-am rugat sa ajung acolo cu cata benzina mi-au pus... ) l-am dezlipit, cat era proaspat, cu mare grija sa nu stric dungile de dezaburire, ca venea peste ele.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexp_
post 26 Sep 2006, 11:15
Post #486


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 September 06




@mars

Da-mi te rog o idee de alarma mai ieftina decat la ipso (e cam scumpa la ei) ....
Poti si pe private.
Mersi


--------------------
logan preference 1.6 2006 - IF-o8-FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 26 Sep 2006, 11:18
Post #487


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Dealerii Dacia au niste preturi absolut nesimtite la accesorii. De fapt, si masinile au cam ajuns la niste preturi nesimtite - 10.500 euro un Logan pe benzina (fie el si 16V) cu vopsea metalizata (nemetalizate sunt sublime, dar lipsesc cu exceptia uneia singure - cea mai urata) si garantie extinsa, mi se pare un pret chiar nesimtit.
Eu unul am preferat sa-mi iau huse de la un magazin cu 50 RON decat sa le dau lor de cel putin 5 ori mai mult.
Daca vor continua cu politica asta de preturi si la anul, iar fabrica de la Craiova intra in posesia altui producator, eu zic ca pot sa-si ia adio de la cota de piata de 40% de acum. Daca vor mai prinde 25% in 2007 sa fie fericiti.

This post has been edited by GicaPopescu: 26 Sep 2006, 11:20


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai Logan
post 26 Sep 2006, 11:22
Post #488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 23 August 05




QUOTE(mars @ 25 Sep 2006, 21:30)
Mihai Logan, kAndrei, ce e cu voi de ati sarit asa de tare in sus? Foarte dubios...
*



nu am luat apararea emisiunii...am spus doar ca omul ala poate are ceva in cap dupa atatia ani...doar atat dry.gif am "extras" din emisiune doar ce mi-a trebuit, nu ma intereseaza cum e imbracat x sau ce perle scoate pe gusa y. important e ca mi-am facut o idee despre masina. in rest numai de bine!

si ultimul offtopic! cititi cu atentie inainte sa scrieti ceva!


QUOTE(Amedeus @ 25 Sep 2006, 22:00)
Mihai Logan = Mihai Heimann oare ? Ca prea a sarit repede.  huh.gif Sau asemenea "personalitati" nu intra pe forum ?
*



din putul gandirii... radmasa.gif



This post has been edited by Mihai Logan: 26 Sep 2006, 11:22


--------------------
Logan Ambition - B-39-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 26 Sep 2006, 11:23
Post #489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




Eu unul cred ca o sa fiti uimiti de o cota si mai mare de piata....nu uitati ca apare Break si Pickup nou.....o sa fie dieselare si 16 16v....la preturi bune


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 26 Sep 2006, 11:51
Post #490


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Daca 11-12.000 de euro pentru o furgoneta botezata pompos "break" ti se pare un pret bun, atunci asa o sa fie.
Se pare ca pe "break" motorul de 1,4 MPI nu va mai fi prezent, cel putin pe versiunea cu 7 locuri, pentru ca nu o poate urni din loc la asemenea greutate (550 kg plus bagajele, ar trebui sa duca minim 800 kg), deci pretul de pornire va fi cel putin 8.000 de euro, cu motor 1,6 MPI. De fapt, ma intreb cum va duce asemenea greutate motorul 1,5 dci de 65 CP, probabil te vei ruga de ea sa atinga 100 km/h.

This post has been edited by GicaPopescu: 26 Sep 2006, 11:52


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 26 Sep 2006, 11:54
Post #491


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04






--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexp_
post 26 Sep 2006, 12:02
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 September 06




mda....io ma gandeam la o alarma de vreo 3-4 mil....care sa fie cat de cat buna..........asa pt casco


--------------------
logan preference 1.6 2006 - IF-o8-FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinel_4523
post 26 Sep 2006, 16:11
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 September 06





Baieti (klaus, mars, radioman, adryan8, GicaPopescu) va multumesc
pentru sfaturi si comentarii ...

Hai sa va spun ce mi-au raspuns baietii de la vocea clientului ...
Si sa vedeti ce preturi mi-au dat ...

Dealerii isi trag partea leului ...


Scuze pentru topicul lung, dar cred ca e important pentru orice
vrea un prestige !

QUOTE
Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 26.09.2006 si pentru interesul pe care il acordati produselor si serviciilor firmei noastre.

Referitor la solicitarea dumneavoastra va transmitem, atasat, lista de accesorii Dacia valabila in luna septembrie 2006.

Va informam, de asemenea, ca aceste preturi sunt date de producator ca pret de accesoriu fara adaosul comercial din reteaua de distributie.

Privind montarea unei alarme, va comunicam urmatoarele:
Firma noastra, pentru a raspunde cererii clientilor si interesului manifestat pentru anumite echipamente ce vizeaza confortul, siguranta, usurinta in exploatare, va propune achizitia din gama de accesorii Dacia a unui sistem antiintruziune Cobra.

Sistemul antiintruziune recomandat de Automobile Dacia raspunde cerintelor impuse de normativele Uniunii Europene CEE 74/61*95/56 si CEE 72/245*95/54, si in acelasi timp si normativelor intenationale impuse in tarile de comercializare Logan.

Cele doua versiuni pe care le recomandam pentru montarea in unitatile service autorizate Dacia sunt :- sistemul antiintruziune Cobra 3998 cu telecomanda, se monteaza numai pe autoturismele Dacia Logan care nu sunt prevazute cu inchidere centralizata. Acesta prezinta urmatoarele caracteristici :
• greutate totala Kit - 1260g;
• greutatea totala centrala - 490g;
• dimensiuni modul in mm - 75x85x65;
• tensiune alimentare - 12 VCC;
• tensiune sarcina - 9/16 VCC;
• temperatura de functionare - -40° C/+ 105° C; • intensitate acustica -  > 118 dB ( d = 1 m); • consum A 12,5 VDC sistem dezactivat - < 2,5 mA; • consum A 12,5 VDC sistem activat - < 5 mA.

- sistemul antiintruziune Cobra 3778 fara telecomanda, este indicat pentru autoturismele Dacia Logan care au inchidere centralizata si are urmatoarele caracteristici:
• greutate totala Kit - 1300g;
• greutatea totala centrala - 490g;
• dimensiuni modul in mm - 75x85x65;
• tensiune alimentare - 12 VCC;
• tensiune sarcina - 9/16 VCC;
• temperatura de functionare - -40° C/+ 105° C; • intensitate acustica -  > 118 dB ( d = 1 m); • consum A 12,5 VDC sistem dezactivat - < 2,5 mA; • consum A 12,5 VDC sistem activat - < 5 mA.

Sistemul antiintruziune a fost prevazut din conceptie numai cu senzor perimetric si volumetric. Senzorul perimetric este cel care face sa se activeze alarma la deschiderea unei usi sau a capotei. Senzorul volumetric face sa se activeze alarma la orice incercare de patrundere in interiorul masinii, acesta sesizand orice modificare a volumului habitaclului.
Alarmele Cobra 3998/3778 asigura protectie volumetrica prin senzorii de volum si protectie perimetrica prin contactorii  care se monteaza pe autoturism.

Va asiguram ca sistemul antiintruziune Cobra recomandat pentru autoturismele Dacia Logan  a fost testat  atat la  Dacia cat si la Renault, iar modul de montaj a fost studiat astfel incat sa nu se intervina asupra cablajelor autoturismului si sa nu influenteze functionarea nici unui alt component.

Va informam ca instalarea unor alte tipuri de alarme decat cele recomandate si testate, justifica decizia producatorului de a nu-si asuma nici o raspundere referitoare la ceea ce se poate intampla in viitoarea functionare si utilizare a autoturismului, pentru ca prin montarea acestora se intervine la instalatia electrica a autoturismului.

Astfel ca, montarea unei alarme care nu este recomandata de Dacia, pe autoturismul dumneavoastra Dacia Logan, conduce la pierderea garantiei acelor componente care vor fi afectate ca urmare a montajului (ex: taierea unui cablaj, realizare de gauri in caroserie etc. ), respectiv utilizarii acesteia, dar nu implica pierderea garantiei intregului autoturism.

Va recomandam sa vizitati dealerul Dacia la care aveti comanda lansata, pentru achizitionarea, montarea si obtinerea de informatii suplimentare despre accesoriile Dacia.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail  vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori  la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8- 20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa:
Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.


Si mi-au atasat la e-mail o lista de preturi pentru optionale ...

Klaus ti-am trimis-o tie pe mail, tu trebuie sa stii cum sa faci ca
toti sa aiba acces la ea ....
Poate o pui pe site si pui link din topi spre ea ...


Nu am avut timp sa ma uit pe ea cu atentie.
Dar un singur lucru mi-a sarit in ochi ...

Cotiera : pret Dacia 60 EURO (210 RON)
pret ADRAS 289 RON


E o diferenta, nu ?

This post has been edited by sorinel_4523: 26 Sep 2006, 16:20


--------------------
Dacia Logan 2006 1.6 - B-01-BUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2006, 16:15
Post #494


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sunt preturi in Euro la Dacia, nu RON.

This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2006, 16:18


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinel_4523
post 26 Sep 2006, 16:19
Post #495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 September 06




upsssssssss, smile.gif

Ai dreptate....

Deci cotiera DACIA 60 EURO (cu tva inclus) = 210 RON
Pret ADRAS 289 RON ...

Voi modifica si postul de mai sus...


--------------------
Dacia Logan 2006 1.6 - B-01-BUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 26 Sep 2006, 16:34
Post #496


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(sorinel_4523 @ 26 Sep 2006, 17:11)

Hai sa va spun ce mi-au raspuns baietii de la vocea clientului ...
Si sa vedeti ce preturi mi-au dat ...

Dealerii isi trag partea leului ...

*



Nu stiu a cui parte e, a leului sau a tigrului, insa atata vreme cat ma duc la dealer si ma rezolva corect, rapid, sunt amabili, eu unul sunt dispus sa le platesc acea parte si sa nu-mi bat capul alergand dupa cea mai buna oferta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Sep 2006, 17:33
Post #497


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




So...
Impresie pozitiva pe partea de motor si de cutie.
Motorul trage chiar bine, inca de la turatii joase. E chiar o placere sa-l conduci din acest punct de vedere.
Motorul este mult mai putin zgomotos fata de 8v. Se cunosc culbutorii cu actionare pe role fata de actionarea cu patina. De asemenea si insonorizarile isi fac treaba suficient de bine.

Cutia este mai precisa decat cea pe care o am eu pe masina, si mi s-a parut ca are si rapoartele schimbate (la 3000 rpm viteza era spre 65, eu la 3000 rpm am sub 60). O impresie pozitiva aici. Cred ca o ajuta mult si motorul
Ca remarca de mare nesimtire (nesimtire din partea Renault): desi in anumite documente (si nu ma refer aici la documentele de presa), pentru Frantea de ex. apare comanda pe cabluri la aceasta versiune, masinile de test de la dealeri sunt pe bârnă/tija/teava etc. Deci nu sunt pe cablu. De alfel pentru franta si la diesel este actionarea pe cablu...

Cablul de ambreiaj are o greutate de echilibrare, cu pozitionare diferita fata de cel de la diesel (mai aproape de furca).
In schimb, pentru prima oara pe un logan pentru mine, am avut senzatia de vibratie a pedalei de ... acceleratie

Mi-a placut suportul motorului, cre este mai bun decat cel de la 8v.

Teava de esapament are o magadoaie de toba intermediara. cand zic magadoaie, zic o toba care are pe undeva intre 60 si 80 cm. Plin de ecrane termice pe dedesubt, acopera aproape tot traseul pe sub tunelul central (cred ca si asta ajuta la insonorizare). S-ar putea sa nu se mai incalzeasca chiar asa de tare tunelul central (este adevarat ca totusi teava aia este mai aproape de evacuare decat cea de la 8v, ca pe acolo iese direct din motor). Teava nu mi s-a parut sa aiba si batator acustic (probabil ca o ajuta dimensiunea mare a intermediarei)

Ornamentul ala de pe consola centrala este acoperit cu un nesimtit de autocolant. Asta sa nu creada lumea ca este ceva deosebit. E un autocolant puturos. De asemenea tot autocolant mi s-a parut si pe grila fata (s-ar putea sa se ia in timp)

Usa protbagajului mi s-a parut a fi mai grea (nu pot zice daca erau arcurile mai moi sau chiar e mai grea si nu au schimbat arcurile). Actuatorul folosit pentru deschidere este amplasat pe partea dreapta yalei, si este un actuator de usa de logan (mai "prosper" decat cele universale de SLZ/DSN). Firul de alimentare a actuatorului este tras in mare nesimtire, pe balamaua dreapta, pe dinafara, prins cu niste cleme specifice Dacia (de fapt renault ieftine), mari si butucanoase. "Design to cost" se vede si aici ca de, era costisitor sa traga firul prin balama, cum e de ex. la Albea.

Culoarea interioara a panourilor de usa se asorteaza mult mai bine cu bordul (ma rog, doar la versiunea 16 e culoare aia, ca de, e mai scump colorantul de plastic...)
Bordul alb mie mi s-a parut ca arata chiar bine ziua. Nu stiu cum o arata noaptea (pe culoare alba de iluminare 04.gif)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 26 Sep 2006, 19:19
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




se tot spune despre plasticul care imbraca stalpii fata la interior ca au ramas de culoare deschisa, fata de bord si panouri usi care la 16 sunt culoare inchisa - personal nu mi se pare ca ar face nota discordanta cu restul habitaclului, chiar daca sunt deschisi la culoare, fiind situati intre suprafete vitrate eu zic ca dau foarte bine asa de culoare deschisa.. daca erau culoare inchisa se vedeau urat si intrerupeau continuitatea suprafetei vitrate constituita de geamurile laterale fata si parbriz.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Sep 2006, 19:34
Post #499


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Klaus, de discuri ventilate pe față te-ai uitat? Că prin presă am citit articole contradictorii, că nu ar avea...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Sep 2006, 19:51
Post #500


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Shit... Am uitat. Lasa ca in drumurile mele ma mai uit si la alea


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 26 Sep 2006, 20:20
Post #501


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Eu am vazut ca ar avea.....daca la consola centrala si mie mi s-a parut ca ar fi un autocolant,la ornamentul cromat de pe calandru nu prea,dar poate ma insel,mai "studiez".Si eu am remarcat ca schimbatorul e tot pe tija nu pe cablu...jegosii! mad.gif


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Sep 2006, 20:22
Post #502


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Da, are discuri ventilate pe fata.Cei care au fost la reprezentanta din Ct cu mine,pot confirma.

This post has been edited by bobo77: 26 Sep 2006, 20:23


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 26 Sep 2006, 20:54
Post #503


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Klaus, ai apucat sa observi daca variaza turatia la ralanti? E posibil sa sesizezi si pe turometru variatia, +/- cateva zeci de ture. Taaare-s curios.
A, si poate afli ce bobine au bagat in capul bujiilor, ale carui producator.

This post has been edited by adip: 26 Sep 2006, 20:55


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Sep 2006, 21:01
Post #504


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




drive-testul a fost destul de scurt si turatia de relanti nu a fost unul din obiectivele mele.
Insa pot sa-ti spun ca trage mai bine ca megane-ul tau 10561582.gif . Si asta era un Logan cu 37 km la bord (bine, or fi fost ei resetati, dar tot pana in 137 avea...) Chiar ma intreb cand se mai lasa cum trage...

Si ca nu pot sa ma abtin (mea culpa): ma mir ca ziaristi competenti si valabili nu au observat in ditamai drive-testul macar chestiile alea de le-am observat eu in 15 minute...

Ca mi-am adus aminte: volanul in piele (fie ea si ecologica) nu e mare gheseft (e cam tare, nu prea iti creaza o senzatie placuta), schimbatorul e Ok, dar mie nu-mi creeaza placeri deosebite ca eu am montat pe cel de diesel de franta care este la fel, doar ca fara "piele", tapiteria e mai de calitate si sunt eliminate partile de vinil din partea inferioara (deci nu mai scartie acolo), pe montatii usilor, pe mijloc, chestia neagra este un autocolant mat simplu, acoperitoarea de conducte (din zona inferioara a tabloului de bord, cea cu "buzunar) este acum dintr-un plastic cu textura bordului - coaja de portocala, si da impresia ca bordul se continua pana jos


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2006, 22:39
Post #505


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 26 Sep 2006, 18:33)
rapoartele schimbate (la 3000 rpm viteza era spre 65, eu la 3000 rpm am sub 60)
*
Eu cred ca este o problema de ac turometru.
Trei poze cu pozitie diferita a acului turometrului.

acu.jpg ( Size: 75.61k ) Number of downloads: 343


cutie.jpg ( Size: 18.3k ) Number of downloads: 315


Deci la 3000rpm trebuia sa ai 58,11km/h . . . harhar.gif

This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2006, 09:04


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 27 Sep 2006, 05:43
Post #506


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




off topic: ce inseamna schimbator pe cablu? cum actioneaza cutia de viteze? ca nu imi trece prin minte... sorry de off topic.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2006, 08:57
Post #507


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Adica intre schimbatorul de viteza si cutia de viteza nu este bara sau teava, ci sunt doua cabluri pentru comanda. Acum ai inteles ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 27 Sep 2006, 09:40
Post #508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




inca nu. mai gindeam ca e vorba de niste cabluri de comanda, dar nu inteleg cum se transmite miscarea. am cautat si pe net. no luck....


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2006, 09:44
Post #509


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai schimbatorul "functioneza" pe doua axe, iar cablurile transmit catre cutia de viteza miscarea . . .
Tot nu ?

This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2006, 09:52


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 27 Sep 2006, 10:07
Post #510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




de data asta da :-))))

multumesc.

dar, nu e mai putin fiabil sistemul? nu imbatrinesc cablurile?


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 19:12
Forum Renault