A/C Solenza vs. alte masini - raceste bine sau nu?
![]() ![]() ![]() |
A/C Solenza vs. alte masini - raceste bine sau nu?
JohnDoe1 |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|||
Dragos |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Eu unu', in oras, fara AC schimb undeva la 2300-2500rpm, iar cu AC la 2600-2800rpm.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#153
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai tot pe la 3000 rpm. Insa atunci cand am A/C cuplat accelerez bine pana la 3000 (moment in care haraie destul de rau...) apoi ridic piciorul de pe acceleratie, las o secunda sa se "linisteasca" si abia apoi apas ambreiajul. Daca nu as face pauza asta atunci s-ar tura ca proasta, adica ar mai creste turatia in timp ce apas pe pedala de ambreiaj - asta nu imi place.
Cand nu e A/C cuplat nu e nevoie sa fac pauza la fel de lunga. Totusi ca sa protejez ambreiajul eu fac oricum o pauza intre momentul cand ridic piciorul de pe acc. si momentul cand apas pedala de ambreiaj. Doar ca pauza asta e mai scurta. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
crocky |
![]()
Post
#154
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu schimb sau incerc sa schimb tot aproape de 3000. Diferenta e de talpa, care trebuie sa fie mai grea cu aerul pornit
![]() Ce ma enerveaza pe mine e ca, daca fara AC pornit am ajuns sa "simt" motorul si sa schimb corespunzator treapta de viteza, fara sa ma mai uit pe turometru, cu el pornit face un zgomot la accelerare care ma zapaceste de trebuie sa ma asigur pe turometru ca nu o iau in balarii ![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Da intr-adevar face urat cand e turata, partea proasta e ca nu prea pot sa las acea pauza intre momentul cand iau picioarul de pe accelaeratie si momentul cand apas ambreiajul; e din obisnuinta sa apas ambreiajul imediat ce am luat piciorul de pe acceleratie si normal ca se tureaza in continuare vreo 2 sec.
eu zic ca zgomotul ala n-ar fi marea problema, cat faptul ca motorul incepe sa se tureze de aiurea al schimbarile de viteza. Am observat ca si servodirectia parca devine mai sensibila cu AC pornit, iar frana e mai ineficienta; adica creste cumva distanta de franare; de asta nu sunt suta la suta sigur; poate e mai mult o impresie de a mea... Oare compresorul de AC nu se putea face sa-l invarta un motor electric? de ce oare trebuie sa-l invarata motorul masinii? ca asa il invartea un motor electric la o turatie constanta si cu asta basta; motorul masinii poate ca ar fi functionat ca inainte. This post has been edited by JohnDoe1: 21 Jul 2005, 08:00 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
Marius |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Franarea poate fi influentata doar de lipsa unei frane de motor datorate turatiei acestuia ce scade mai lent. In rest nu vad de ce ar fi afectata in vreun fel distanta de franare.
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
QUOTE(Marius @ 21 Jul 2005, 11:28) Franarea poate fi influentata doar de lipsa unei frane de motor datorate turatiei acestuia ce scade mai lent. In rest nu vad de ce ar fi afectata in vreun fel distanta de franare. ma refeream la franarea cand ambreiajul este apasat, deci nu exista frana de motor. oricum e posibil doar sa mi se para ca franeaza mai greu. oricum la directie se simte clar, ma refer la cea servoasistata. e mai moale directia cu ac pornit. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
b64chr |
![]()
Post
#158
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
QUOTE(JohnDoe1 @ 21 Jul 2005, 08:58) Oare compresorul de AC nu se putea face sa-l invarta un motor electric? de ce oare trebuie sa-l invarata motorul masinii? ca asa il invartea un motor electric la o turatie constanta si cu asta basta; motorul masinii poate ca ar fi functionat ca inainte. Pai ar mai fi trrebuit asa: un motor electric, bateria de capacitate mult mai mare, alternatorul de putere mult mai mare. Deci greutate in plus si pret mai mare. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 04:07 |