DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> A/C Solenza vs. alte masini - raceste bine sau nu?

JohnDoe1
post 20 Jul 2005, 13:47
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




De curiozitate, cei care aveti slz cu AC si cu el pornit la ce turatii schimbati viteza?



--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 20 Jul 2005, 14:05
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Eu unu', in oras, fara AC schimb undeva la 2300-2500rpm, iar cu AC la 2600-2800rpm.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 20 Jul 2005, 14:09
Post #153


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Pai tot pe la 3000 rpm. Insa atunci cand am A/C cuplat accelerez bine pana la 3000 (moment in care haraie destul de rau...) apoi ridic piciorul de pe acceleratie, las o secunda sa se "linisteasca" si abia apoi apas ambreiajul. Daca nu as face pauza asta atunci s-ar tura ca proasta, adica ar mai creste turatia in timp ce apas pe pedala de ambreiaj - asta nu imi place.

Cand nu e A/C cuplat nu e nevoie sa fac pauza la fel de lunga. Totusi ca sa protejez ambreiajul eu fac oricum o pauza intre momentul cand ridic piciorul de pe acc. si momentul cand apas pedala de ambreiaj. Doar ca pauza asta e mai scurta.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 20 Jul 2005, 14:59
Post #154


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




Eu schimb sau incerc sa schimb tot aproape de 3000. Diferenta e de talpa, care trebuie sa fie mai grea cu aerul pornit smile.gif
Ce ma enerveaza pe mine e ca, daca fara AC pornit am ajuns sa "simt" motorul si sa schimb corespunzator treapta de viteza, fara sa ma mai uit pe turometru, cu el pornit face un zgomot la accelerare care ma zapaceste de trebuie sa ma asigur pe turometru ca nu o iau in balarii post-336-1110552459.gif


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 21 Jul 2005, 07:58
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Da intr-adevar face urat cand e turata, partea proasta e ca nu prea pot sa las acea pauza intre momentul cand iau picioarul de pe accelaeratie si momentul cand apas ambreiajul; e din obisnuinta sa apas ambreiajul imediat ce am luat piciorul de pe acceleratie si normal ca se tureaza in continuare vreo 2 sec.

eu zic ca zgomotul ala n-ar fi marea problema, cat faptul ca motorul incepe sa se tureze de aiurea al schimbarile de viteza.

Am observat ca si servodirectia parca devine mai sensibila cu AC pornit, iar frana e mai ineficienta; adica creste cumva distanta de franare; de asta nu sunt suta la suta sigur; poate e mai mult o impresie de a mea...

Oare compresorul de AC nu se putea face sa-l invarta un motor electric? de ce oare trebuie sa-l invarata motorul masinii? ca asa il invartea un motor electric la o turatie constanta si cu asta basta; motorul masinii poate ca ar fi functionat ca inainte.

This post has been edited by JohnDoe1: 21 Jul 2005, 08:00


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 21 Jul 2005, 08:58
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Franarea poate fi influentata doar de lipsa unei frane de motor datorate turatiei acestuia ce scade mai lent. In rest nu vad de ce ar fi afectata in vreun fel distanta de franare.



--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 21 Jul 2005, 09:06
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




QUOTE(Marius @ 21 Jul 2005, 11:28)
Franarea poate fi influentata doar de lipsa unei frane de motor datorate turatiei acestuia ce scade mai lent. In rest nu vad de ce ar fi afectata in vreun fel distanta de franare.
*




ma refeream la franarea cand ambreiajul este apasat, deci nu exista frana de motor.

oricum e posibil doar sa mi se para ca franeaza mai greu.

oricum la directie se simte clar, ma refer la cea servoasistata. e mai moale directia cu ac pornit.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 21 Jul 2005, 11:35
Post #158


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(JohnDoe1 @ 21 Jul 2005, 08:58)
Oare compresorul de AC nu se putea face sa-l invarta un motor electric? de ce oare trebuie sa-l invarata motorul masinii? ca asa il invartea un motor electric la o turatie constanta si cu asta basta; motorul masinii poate ca ar fi functionat ca inainte.
*


Pai ar mai fi trrebuit asa: un motor electric, bateria de capacitate mult mai mare, alternatorul de putere mult mai mare. Deci greutate in plus si pret mai mare.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 04:07
Forum Renault