DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 48 49 50 51 52 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

nambanidealtceva
post 7 Jun 2007, 22:14
Post #1471


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




800.. 900... 1000... nu face mari diferente... ideea e ca 10W40 pentru un drum de Bucuresti in trafic la 40 de grade.. e cam subtireanu... iar presiunea e un element foarte important al procesului de ungere. 20W50 e foarte bun pentru vara...


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Jun 2007, 09:56
Post #1472


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




EUROPE_ turometrul indica foarte bine ... testat la tip turatie relanti motor cald 1150 la relanti ... il tin asa ca atunci cand am consumatori coboara la 950 rpm ... presiunea la mine este o problema dar nu stiu de unde ... cred ca o pierde pe undeva ... (am si o bataie in motor) mai pierd ulei pe la semering distributie ... deci nu este din turatie ... sau relanti prea mic ... pur si simplu ... mai sus de 1 bar la relanti motor cald nu sta...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 10 Jun 2007, 11:36
Post #1473


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Din cate vad, 10W40 e cel mai indicat pt o dacie. Am sa incerc si eu dry.gif Momentan am 20 W40 de la omv si e ok. A, da: + 3 tuburi de aditivi, 2 cu teflon si unul ordinar...


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2007, 12:02
Post #1474


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




atunci nu strica orzul pe gaste cu 10w40.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 10 Jun 2007, 12:46
Post #1475


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Te rog dezvolta...


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Jun 2007, 13:31
Post #1476


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai pune tu 10W40 dupa ce ai magiunul ala de 20W40+2 aditivi "ordinari"+1cu teflon, sa vezi compresii ce o sa mai ai... Si jocuri la piesele in miscare...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 10 Jun 2007, 14:18
Post #1477


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Mda..ma gandeam. Ideea e urmatoarea: am un joc mare la axul cu came ( in blocul motor). Asta este din cauza nefunctionalitatii(masina a stat 5 ani fara a fi pornita)-linia e buna, nu bate la pornire , motorul merge excelent ( trage bine, oprita, bagata in treapta 1 nu pleaca la vale!) Magiunu asta ma ajuta doar pt bataia asta care e enervanta-cred eu, desi la 100-110 merge f bine. Masina are la bord real 89000 km. Ma gandeam ca un ulei mai de calitate isi pastreaza proprietatile la temperaturi ridicate (eu stiu..un semisintetic) si scap de beleaua asta cu bataia. Nu doresc o reparatie capitala a motorului din motive f simple: are compresie buna si nu mananca ulei.


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 10 Jun 2007, 14:55
Post #1478


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




costinasd.

"Joaca-te" si tu cu un duralube sau xado, vezi si parerile altora despre ele, ca poate rezolvi problema cu ele si bagi si tu ceva mai sub 20w40(50). biggrin.gif

Spor!

This post has been edited by AutoVic: 10 Jun 2007, 14:56


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 10 Jun 2007, 16:51
Post #1479


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




foloseste unu la tara la mine ulei de tractor ars pe dacie 1300 radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 Jun 2007, 18:14
Post #1480


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Domnilor va reamintesc ca in manual scrie ca uleiul 20w40 si 20w50 poate fi folosit intre -10 si peste +25 grade ... aia care au proiectat masina si au scria acolo in cartea de intretinere doar nu au fost beti ... ph34r.gif


Eu ieri am facut schimbul uleiului si am pus BP visco 2000 (20w50) inca nu am mers cu masina sa vad cum se tine decat am pornit-o la relanti putin si vad cum se comporta ... o usoara imbunatatire a mersului motorului si este mult mai silentioasa ... maine o scot la drum si va spun cum sta si presiune si zgomot ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 10 Jun 2007, 18:59
Post #1481


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Aceeasi parere o am si eu despre aditivi minune, nu mai bagati asa ceva in motoare wink.gif .
La mine a dat ceva rezultate, dar nu la ce ma asteptam, nu se mai aude bataia de arbore la pornirea la rece ( pana isi face presiune ), in schimb a aparut o bataie de tachet...
Maine voi schimba uleiul cu unu 10w40, sper sa nu fie prea tarziu dupa ce am mers vreo 1300 km cu 20w40 si acest aditiv.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2007, 19:19
Post #1482


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mihai0070 @ 10 Jun 2007, 18:14)
Domnilor va reamintesc ca in manual scrie ca uleiul 20w40 si 20w50 poate fi folosit intre -10 si peste +25 grade ... aia care au proiectat masina si au scria acolo in cartea de intretinere doar nu au fost beti ... ph34r.gif
*




20w40/20w50 e de la 0 grade in sus, 10w40 e de la -15 grade in sus, deci vara merg amandoua..daca tot e sa invocam manualul. De asemenea se mai poate pune inclusiv 5w30...tot conform manualului, dar parerea mea e ca w30 e cam subtire vara.

Eu am folosit si 5w40 tot timpul anului, si nu au fost niciodata probleme cu presiunea mica, as pune si acum...dar totusi nu merita investitia la Dacie, asa ca ma rezum la 10w40 la 80 lei 5 litri. NU ma temperaturile, ma intereseaza faptul ca uleiul semisintetic isi pastreaza mult mai bine proprietatile si pelicula in motor in toate conditiile de exploatate, nu face depuneri, nu polimerizeaza pe suprafete foarte incinse, si ajuta la racirea motorului pe canicula, deoarece disipa caldura mai bine. Dar daca motorul a mers toata viata lui pe posirca 20w40 romaneasca cum pun "batranii" la Dacii, degeaba, nu mai inviati cenzurat acum.

Attached thumbnail(s)
IMG_2542.jpg ( Size: 177.08k ) Number of downloads: 93


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Jun 2007, 12:31
Post #1483


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(borkanel @ 6 Jun 2007, 13:35)
aveti idee unde gasesc Castrol xlr 15w50, ca am cautat si n-am gasit nicaieri.
*


aveau la metro militari mai demult sleep.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 11 Jun 2007, 21:28
Post #1484


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Stie @argon ce stie, am pus 10 w40 si presiunea este aceeasi la relanti si in mers la diferite turatii.
Acum problema e sa nu il consume icon_mrgreen.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2007, 14:38
Post #1485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(costinasd. @ 10 Jun 2007, 14:18)
[...]Ideea e urmatoarea: am un joc mare la axul cu came ( in blocul motor). Asta este din cauza nefunctionalitatii(masina a stat 5 ani fara a fi pornita)[...]

Asa crezi tu? ca bataie de arbore cu came e de la stat?
Ma indoiesc.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2007, 16:28
Post #1486


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Am pus si eu elf 10w40 si se comporta super bine motorul. Eu nu am indicator de presiune ci cu bec , daca nu am presiune sub 2bari mi se aprinde acel beculet rosu. cu presostatul e mult mai indicat iti verifica direct pompa de ulei daca functioneaza .Elf 20w50 a tinut 4000km evident si costa 400de mii e jalnic a devenit apa smile.gif).Castrolul e prea scump nu se merita, la mine acul de temperatura de la motor nu imi sta la jumatate ci sub jumatatea indicatorului . zic ca functioneaza bine motorul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 12 Jun 2007, 20:00
Post #1487


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Deja am facut un drum prin semafoare la greu, presiunea este exact ca si cu 20w40, insa diferenta se cunoaste la pornirea la rece... nu are rost sa intru in amanunte.
Si parca sa zic eu ca motorul se simte mai bine cu uleiul asta, nu stiu daca mi se pare sau chiar asa e, dar eu asa cred, e o oarecare diferenta.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 07:26
Post #1488


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sa mor daca inteleg faza cu pornirea la rece ... (in iarna DA se vede diferenta) dar acum ... sa mor daca am vazut vre-o diferenta ... ca doar de sambata am pus 20w in motor ... la rece porneste exact ... ca si 10w nici o diferenta rolleyes.gif
dupa 3 zile de alergatura in bucuresti presiunea cu 20w50 este la fel a si presiunea cu 10w40 radmasa.gif este belea cu presiunea asta ... deci clar nu este din ulei la mine ... mad.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 13 Jun 2007, 08:10
Post #1489


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




pai clar, la rece inseamna in jur de 0 grade si sub, cand cu 20W dai la demaror si motorul de abia se invarte.. daca nu ai bateria beton, nu pleaca decat impinsa...
s-ar putea sa ai probleme cu pompa, cu supapa aia de presiune... la mine asta e buba, dar cat timp am presiune 1,5-3,5, cine mai are timp sa dea baia jos?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 08:37
Post #1490


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sa stii ca este posibil sa fie si pompa ... (nu neaparat belea in motor la linie ca sa piarda presiunea) dar asa am zis si eu ... atata timp cat este presiune si becurile stau potilite mai merge ... apropo de bec ... pun contact bec ulei aprins in 2 sec de la pornire motor ... s-a stins ... de multe ori se stinge instantaneu ... presiune la turatie undeva la 3000 max 3500 am 4 bari ... asa ca este ok ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 13 Jun 2007, 09:03
Post #1491


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




exact asa am si eu... inainte aveam 2,5 la relanti si 5 in ture.. pana intr-o zi cand a inceput sa scada presiunea in cativa km, de ajunsesem sa stea la 900rpm aproape de rosu presiunea (nu se aprindeau inca becurile) si in ture cam 1,5... asta s-a intamplat brusc.. m-am speriat, evident, m-am dus usurel la mecanic cu masina... a scos busonul de ulei, sus stropea.. bine.. am schimbat sonda, tot la fel.. schimbat pinionul, la fel... la care mecanicul a turat-o mai tare de cateva ori si, minune, si-a revenit tot brusc... numai ca acum sta presiunea intre 1,5 si 4.. mi-a zis ca s-a blocat supapa cu bila, si ca va trebui la un moment dat sa schimbe pompa.. dar ca merge si asa deocamdata.. prin urmare, astept sa am un pic de timp...


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 13:33
Post #1492


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




nambanidealtceva vad ca avem aceasi problema si mai stam si in acelas oras ... asa ca drunksinging.gif ori cand ai timp si vrei .


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 13 Jun 2007, 18:02
Post #1493


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(mihai0070 @ 13 Jun 2007, 08:26)
Sa mor daca inteleg faza cu pornirea la rece ... (in iarna DA se vede diferenta) dar acum ... sa mor daca am vazut vre-o diferenta ...
*


Cand pornesti motorul dimineata cum se numeste pornirea aia? Pornire la cald cumva? Cum vrei s-o numesc pornirea asta, semi-calda?
Daca vrei detali iti spun de ce si cum!
Poate ca tu acum nu vezi inca diferenta pentru ca ai probleme cu pompa de ulei, dar mai tarziu nu se stie ce se poate intampla.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 13 Jun 2007, 21:07
Post #1494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




@mihai 0070>martorii de avertizare trebuie sa se aprinda cand pornesti masina si sa stinga foarte repede...stiu ca am cititi in carte..ca sa sti ca functioneaza martorii ceva de genu...la mine asa facea inainte sa umblu eu pe la ceasuri...:|
ps:daca ma insel imi cer scuze.


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 14 Jun 2007, 00:32
Post #1495


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Mi se pare ca unul dintre ei se stinge ultimul, parca uleiul (asa ar fi si normal).


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Jun 2007, 08:02
Post #1496


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




La mine la Nova ... pun contact si am pe bord aprins ...
frana de mana ( P )
atentionare avarie ( ! )
bec apa
bec ulei
si restul de GPL si antidemaraj GPL

cand dau cheie se stinge pentru o sec :
atentionare avarie ( ! )
bec apa
bec ulei

dupa care cele 3 mai sus mentionate se aprind iar o sec si se sting ... (max 2 sec)

motorul porneste si gata ... acul de la ulei am vazut ca se rifica mai greu ... problema electrica ... rolleyes.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jun 2007, 12:43
Post #1497


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nici nu ma asteptam sa functioneze motorul asa de bine cu elf 10w40 semisintetic competition pe dacie.Costa el cam 800 de mi dar e bun celalat era deja motorina smile.gif)


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 14 Jun 2007, 23:59
Post #1498


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Mai copii...''bataia la rece''. ''Bataia la rece'' nu e in functie de temperatura ''0 grade'' si alte cele. Este in momentu' cand dai cheie la motor INDIFERENT DE ANOTIMP si motorul bate. Cu un ulei bun sau cu un aditiv bun elimini treaba asta sau nu. Mai era unu care-mi spunea ca defapt este ''bataie la arborele cu came...'' dupa ce motorul nu a fost mai bine de 5 ani. Eu am spus ca bataie la mine exista la blocul motor, cei mai experimentati stiu despre ce e vorba.


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 15 Jun 2007, 20:25
Post #1499


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Exact cu un aditiv bun scoti aceste batai cat motorul merge pe uscat, dar doar atat, restul reclamei de pe cutia de aditiv cum ca scade consumul de ulei, de benzina sunt abureli. Deci daca vreti sa luati aditiv pentru a reduce consumul mai bine nu luati.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 17 Jun 2007, 01:46
Post #1500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Imi spune si mie cineva pe o berlina 99 bord CN 3 sau 4? care sunt valorile la indicatorii de ulei:

Eu folosesc Castrol GTX 15W40 si vara si iarna si sunt multumit numai ca pe caldurile astea dupa ce merg prin oras , stat pe la semafoare, si sencinge bine de tot motoru ( fara a fierbe insa ) constat ca
- la relanti imi sta la prima linie a indicatorului
- in mers la mijloc
Problema e ca daca sta la relanti ( la temperatura mare ) si ascult bine motoru mi se pare ca e cam zgomotos. Precizez ca motoru are 67.800 k si la ultimele 3 schijmburi am folosit acest ulei pe carel schimb la 3500 - 4000 k.

A mai folosit cineva, sunt normale indicatiile pe care le primesc de la indicatori?... si sa nu uitati valorile pt fiecare linie a indicatorului ulei


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 48 49 50 51 52 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 08:37
Forum Renault