DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 85 86 87 88 89 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

Minel
post 21 Oct 2008, 13:36
Post #2581


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ydaniel @ 21 Oct 2008, 14:21)
unu deja folosit;)desi eu mai jos de 6lei/litru nu am vazut.
*




Iti spun eu ca este , aici la mine in zona , se gaseste la o bomba de magazin de piese auto , wacko.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 21 Oct 2008, 13:47
Post #2582


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




argon
Nu cred ca-l face mai bun, dar il face mult mai de incredere decit Elf, BP, Shell, OMV, de exemplu.
Pot fi si contra exemple, cum a fost Castrol preluat de BP; au avut ceva probleme din cauza sefilor BP ce venisera cu retete de reducere a costurilor. Dar au reactionat forte profesionist si fara pierdere de imagine. Nu este cazul cu Shell sau Elf, care atunci cind gresesc sint de neclintit in prostia lor.
Din ce am observat eu, americanii nu pun marca principala la uleiuri proaste (spre deosebire de multe alte domenii). Folosesc pentru uleiuri mai proaste alte marci pe care le promoveaza, le ajuta cu marca principala.

dobre
Pune Valvoline MaxLife sau Castrol nu stiu cum pentru motoare mai uzate. Vad ca nu pierzi atit incit sa nu ajungi la schimb. Daca consumi/pierzi vreo 2l de ulei la 10k nu-i problema decit la ITP.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 21 Oct 2008, 13:50
Post #2583


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




cat ii Castrolu' 15W magnatec? se gaseste la bidon de 3-4 litri sau la litru?


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 21 Oct 2008, 13:56
Post #2584


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(nelu_1985 @ 21 Oct 2008, 14:50)
cat ii Castrolu' 15W magnatec? se gaseste la bidon de 3-4 litri sau la litru?
*



Cred ca cel mai in masura sa ne raspunda ( ma intereseaza si pe mine rolleyes.gif ) este Ydaniel .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2008, 13:59
Post #2585


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la ce ar ajuta sa stiti cat costa 'la el la depozit'?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Oct 2008, 14:04
Post #2586


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(annem @ 21 Oct 2008, 13:47)
[...]Nu cred ca-l face mai bun, dar il face mult mai de incredere decit Elf, BP, Shell, OMV, de exemplu.[...]Din ce am observat eu, americanii nu pun marca principala la uleiuri proaste (spre deosebire de multe alte domenii). Folosesc pentru uleiuri mai proaste alte marci pe care le promoveaza, le ajuta cu marca principala.[...]
*



Asa 'de incredere' il fac, ca motorul s-a simtit mai bine cu orice altceva, inclusiv cu ELF. Esti printre putinii de pe forum care sustine uleiul asta, desi restul ce l-am experimentat scriem ca e prost. In schimb, nici unul din cei ce au folosit Castrol n-au scris ca e prost.
Trage-ti singur concluziile; daca mai insisti, te suspectez de reclama mascata!

This post has been edited by emircea: 21 Oct 2008, 14:05


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 21 Oct 2008, 14:24
Post #2587


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 21 Oct 2008, 14:59)
la ce ar ajuta sa stiti cat costa 'la el la depozit'?
*




Aham, cel putin eu acum m-am prins wacko.gif , da preturile din "depozitul" lui ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 21 Oct 2008, 16:51
Post #2588


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(emircea @ 21 Oct 2008, 15:04)
Asa 'de incredere' il fac, ca motorul s-a simtit mai bine cu orice altceva, inclusiv cu ELF. Esti printre putinii de pe forum care sustine uleiul asta, desi restul ce l-am experimentat scriem ca e prost. In schimb, nici unul din cei ce au folosit Castrol n-au scris ca e prost.
Trage-ti singur concluziile; daca mai insisti, te suspectez de reclama mascata!
*


Poti sa ma suspectezi de ce vrei, dar nu am blamat Castrol. Din contra!

Eu fac reclama numai la Texaco-Havoline. Numai din asta pun in Dacie si pe Logan: Texaco 5w40 sintetic. Cred ca este cel mai bun ulei pentru Dacie si costa acum cam 150 lei 4l.
Varul meu crede ca cel mai bun ulei pentru Dacie (si pentru Logan) este Esso 5w40 sintetic (100 lei 4l). S-ar putea sa aiba dreptate pentru ca este un ulei bun si mult mai ieftin decit Texaco.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Oct 2008, 19:24
Post #2589


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(annem @ 21 Oct 2008, 12:07)
Eu zic sa pui linistit Esso. Esso e marca principala americana. Zic sa pui chiar Ultra 10w40. Este semisintetic si nu este diferenta mare de pret fata de 15w40.
*



Imi pare rau, dar in citatul de mai sus nu ziceai nimic de 5w40, ci de cu totul altceva. Vezi ca incurci borcanele. Esso mineral si semisintetic sunt ca prastia iar o buna parte din useri nu au masinile intr-o stare tehnica asa de buna sa foloseasca un full sintetic.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 21 Oct 2008, 20:02
Post #2590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(emircea @ 21 Oct 2008, 19:24)
Imi pare rau, dar in citatul de mai sus nu ziceai nimic de 5w40, ci de cu totul altceva. Vezi ca incurci borcanele. Esso mineral si semisintetic sunt ca prastia iar o buna parte din useri nu au masinile intr-o stare tehnica asa de buna sa foloseasca un full sintetic.
*


ca tot veni vorba de ulei 5w40 pe dacie.am la serviciu papuc diesel cu motor de renault.pe prima pagina din carnetul de garantie scrie urmatorul lucru:pe timpul garantiei nu se foloseste decat ulei dacia oil 10w40 sau 15w40.ma intreb daca pentru un motor de renault nu se recomanda sa se utilizeze decat 10w40 sau 15w40 ,acest 5w40 o fi bun pentru motorul de dacie berlina fabricata pana in 2003 ?


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Oct 2008, 20:08
Post #2591


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




pe motorul de dacie Valvoline 20w50...convingeti-va singuri.....si mai lasati dom'le uleiurile aste sintetice in pace la daciile pe carbelitor....
o fi pasiunea de dacie prea mare da' nici chiar asa ca o dati in uzuri mari mai ales la un motor cu segmenti care rad prin camasa biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Oct 2008, 21:14
Post #2592


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu mai stiu cat costa 15w40:)vreo 4l o fi cam 60lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 21 Oct 2008, 21:39
Post #2593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Tocmai ce am schimbat si eu Valvoline-ul 15W40 dupa 6000 de km in care nu a fost nevoie sa completez un gram biggrin.gif . Sunt foarte multumit de el dar nu am mai gasit in oras la fel asa ca am optat pentru Mobil 15W40. Sa vedem cum se comporta.


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 22 Oct 2008, 00:21
Post #2594


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




maryus_83
Sigur se va comporta bine Mobil-ul daca nu te roade ca e fabricat in Turcia.
Valvoline de toate soiurile am vazut la Cora. Sint si promotii pentru ele.


QUOTE(emircea @ 21 Oct 2008, 20:24)
Imi pare rau, dar in citatul de mai sus nu ziceai nimic de 5w40, ci de cu totul altceva. Vezi ca incurci borcanele. Esso mineral si semisintetic sunt ca prastia iar o buna parte din useri nu au masinile intr-o stare tehnica asa de buna sa foloseasca un full sintetic.
*


Ii spuneam omului sa ia ceva mai bun la un pret doar putin mai mare. Este clar ca omul socoteste uleiul si dupa buget si dupa oarece firma. In loc de 45-50 de lei Esso 15w40 4l, poate sa dea 60 de lei pe Esso 10w40 4l si nu 100 de lei 4l cit e 5w40.
Daca motorul nu pierde ulei si pune filtru mic atunci poate lua linistit 3l si costurile scad si mai mult.

Si inca ceva:
Pentru mai toate Daciile ar fi suficienta pentru ulei norma API SF (atita cere Dacia pentru motorul cu injectie). Totusi, motorul e de conceptie veche, schimburile normale recomandate fiind in jur de 2500 km, iar cele maximale de 4-5000 km. Mai toti punem acum in motoare ulei de la norma SJ in sus (majoritatea SL), ceea ce e mult peste SF, dar si mult mai comod.
Din postul tau (si al altora) reiese ca supa sau ciorba sau prastia este relativa, starea uleiului dupa vreo 5 mii de km depinzind foarte mult si de starea motorului. Tocmai uleiurile astea moderne dar cit de cit mai ieftine (care ajung supa, ciorba, prastie) fac ca inca motoarele sa mai mearga, cu schimburi normale la 5-6000 km. Iei un ulei mai scump, il schimbi la 8-10k km. Azi nimeni nu mai schimba uleiul pe la 3000 km, ci dupa 5000 km. Iar spalatul motorului si evitarea combinarii uleiurilor, au devenit inutile si amintire tocmai datorita noilor norme ale uleiurilor.

Inca o reclama:
Pentru un motor mai prost intretinut, vechi, rulat, cu pierderi sau mincator de ulei, apelati cu incredere la Valvoline MaxLife, chiar 10w40. Fratele socrului meu (70 de ani) foloseste pe o Dacia din 1970 acest Valvoline MaxLife de vreo 4 ani si este extaziat. Schimbul il face la an, aproximativ 7000 km. Iar motorul merge impecabil.
Mai exista si un soi de Castrol pentru motoare uzate cu diferite viscozitati, dar nu mi-l amintesc exact ca denumire, dar intreb vecinul daca intereseaza. Are un mic service si numai Castrol viseaza.



--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 22 Oct 2008, 00:57
Post #2595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




Despre Castrol XLR 15W 50 este vorba .


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 22 Oct 2008, 08:01
Post #2596


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(annem @ 22 Oct 2008, 00:21)
[...]Din postul tau (si al altora) reiese ca supa sau ciorba sau prastia este relativa, starea uleiului dupa vreo 5 mii de km depinzind foarte mult si de starea motorului. Tocmai uleiurile astea moderne dar cit de cit mai ieftine (care ajung supa, ciorba, prastie) fac ca inca motoarele sa mai mearga, cu schimburi normale la 5-6000 km. [...]
Pentru un motor mai prost intretinut, vechi, rulat, cu pierderi sau mincator de ulei, apelati cu incredere la Valvoline MaxLife, chiar 10w40.[...]
Mai exista si un soi de Castrol pentru motoare uzate cu diferite viscozitati, dar nu mi-l amintesc exact ca denumire, dar intreb vecinul daca intereseaza. Are un mic service si numai Castrol viseaza.
*



Despre un ulei prost se scria ca devine apa in nici 2000 km si-si pierde proprietatile de ungere. Personal as fi cazut in cap sa tin uleiul in motor mai mult de 5000 km, chiar si mama sinteticului; de ce - s-a discutat in restul de 80 si de pagini (tehnologia motorului). De aia 'investesc' in semi-sintetic, maxim 100 lei cu tot cu filtru Mann.

S-a mai scris deja de Max Life. Iar Castrol-ul acela se cheama 'High Mileage'.

Cred ca topicul trebuie inchis. In momentul de fata, oricui ii e lene sa citeasca 80 de pagini face un post nou: 'Ce ziceti daca folosesc din asta?'. In momentul de fata, informatia e mai mult decat triplata.

This post has been edited by emircea: 22 Oct 2008, 08:04


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2008, 08:04
Post #2597


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca inchidem asta vor aparea o gramada de topicuri cu intrebari despre uleiuri, asa exista motiv de inchis alea noi, cu trimitere aici. Nu trebuie sa citeasca toate paginile, se pot pune intrebari si primi raspuns aici.

ontopic: Castrol Gtx 15w40 e un ulei foarte bun pentru dacie, calitate/pret, poate chiar mai bun decat Elf 10w40, cel putin sunt mai multumit, macar dupa sunetul motorului, dar ca marca in general Castrol este peste Elf in ultimul timp de cand sunt la un loc cu Lubrifinul sub marca Total.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 22 Oct 2008, 09:01
Post #2598


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




imi lasa balta sub ea.....sper sa gasesc cu treijdemii.....

This post has been edited by dobre: 22 Oct 2008, 09:01


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 22 Oct 2008, 11:57
Post #2599


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




dobre
Inteleg ca vrei sa mergi cu ulei de 3 lei si nu cu benzina de 4 lei? biggrin.gif
Eu zic sa vezi pe unde curge, poate se remediaza repede. In general curge pe la buson sau semeringuri.
Am vazut ulei Total 20w50 (TaxiGaz) la 30-35 lei bidonul de 4l sau 150-160 lei bidonul de 20l. Tot pe la pretul asta mai sint Panther si Prista Oil impinse de steluta Texaco.

Fara sa intru in tot felul de detalii, acum cred ca intelegeti ce am vrut sa spun cu increderea mult mai mare pe care trebuie sa o acordam marcilor principale de ulei americane fata de marcile principale de ulei europene.

QUOTE(emircea @ 22 Oct 2008, 09:01)
Despre un ulei prost se scria ca devine apa in nici 2000 km si-si pierde proprietatile de ungere. Personal as fi cazut in cap sa tin uleiul in motor mai mult de 5000 km, chiar si mama sinteticului; de ce - s-a discutat in restul de 80 si de pagini (tehnologia motorului). De aia 'investesc' in semi-sintetic, maxim 100 lei cu tot cu filtru Mann.

S-a mai scris deja de Max Life. Iar Castrol-ul acela se cheama 'High Mileage'.

Cred ca topicul trebuie inchis. In momentul de fata, oricui ii e lene sa citeasca 80 de pagini face un post nou: 'Ce ziceti daca folosesc din asta?'. In momentul de fata, informatia e mai mult decat triplata.
*


Interesant! Imi dai un exemplu de nemultumit de ieri (2500 km si nu 2000km) si ma invinuiesti ca nu am citit eu cele peste 80 de pagini sa vad cit de pornita e lumea impotriva Esso, si cit de recomandate sint MaxLife si HighMileage! Eu zic sa dai tu un search si vei observa cu surprindere ca exista o oarecare apreciere pentru uleiul asta Esso. Este un ulei normal, corect din punct de vedere pret/calitate si marca.
Bineinteles ca exista nemultumiri din partea unora care vor numai 10w60, sau a unora care schimba uleiul pe la 2-3 ani dar motorul nu-i tocmai bun, sau a altuia care merge numai cu 125-130 km constant, nu pune Esso cit trebuie sau motorul pierde bine ulei, si i se mai aprind beculetele.




--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Oct 2008, 20:03
Post #2600


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




un ulei prost face depuneri in motor:)de obicei lumea in loc sa repare motoru/sa elimine scurgerile se multumeste cu ulei prost.un ulei bun,se simte:)pana acuma pe dacie am folosit:BP,ELF,CASTROL,PETROM,MOBIL,esso.si am ramas la castrol 10w60 la motor si 75w90 la cutie.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 23 Oct 2008, 00:59
Post #2601


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Din 2000 incoace votez numai cu Texaco 5w40 la orice Dacie personala. Am fost si membru al Texaco Club, am avut si card, dar praful s-a ales si de card si de club. Am ramas numai cu uleiul, care e fixul Texaco 5w40, asa cum la tine e fixul Castrol 10w60.

Cel putin la cutie ne-am nimerit: eu pun Valvoline sintetic 75w90.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 23 Oct 2008, 11:13
Post #2602


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




annem, daca tu zici ca esso si panther sunt marci 'corecte dpdv pret-calitate si marca'... da-mi voie sa-ti spun ca pentru banii dati pe ele sunt extrem de proaste. Poate uleiul respectiv, de la mama lui, o fi mai bun si pe piata romaneasca gasim produse ordinare - cert e ca ceea ce cumparam e ce se gaseste pe piata romaneasca, pe toate drumurile. Cu ~70 lei (diferenta destul de mica fata de pretul acestor uleiuri) iti iei un semisintetic mai bun. Exemple s-au dat destule in cele 80 si de pagini. In aceleasi 80 de pagini, de exemplu, Castrol-ul nu a dezamagit pe nimeni. Ai incercat vreodata in Logan un Castrol Softec 5w40? Iti recomand sa faci o proba, in ciuda pretului cam mare. Un schimb de ulei n-o sa te afecteze prea tare la buget. Dupa, mai stam de vorba. Nu e obligatoriu, dar sa avem un punct comun de discutii. Crede-ma, n-o sa-ti para rau.

Nu uita, eu am incercat si Panther (doar pentru rodaj, la prima pornire dupa rk de motor, dupa 2 ore de functionare l-am dat afara), si Esso (de asta nu mai sunt curios in veci!!!), si Texaco, si Valvoline, si Castrol, si Elf, si Selenia, si Mobil, si Aral... si pana acum mi-am tras concluziile. N-am nimic personal cu tine, dar lasa-ne, te rog, cu Esso si Panther si 'calitatea americana'. Au si ei, ca si restul, atat lucruri bune, cat si proaste. Si mai au si un 'advertising' care-ti prezinta un rahat frumos ambalat ca un lucru extraordinar, prinde la ce populatie au. Un sociolog chiar a facut un experiment; cu gunoi frumos ambalat a avut succes si a scos si ceva bani, desi scria clar pe ambalaj ca e gunoi.

No, fa proba aia cu Castrol-ul si scrie-ne impresiile. Daca pe tine te-au prins cu 'Texaco club'... a fost alegerea ta. Dar nu inseamna ca e cea mai bna si pentru noi, restul.

This post has been edited by emircea: 23 Oct 2008, 11:23


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 23 Oct 2008, 16:24
Post #2603


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Nu ai inteles bine ce-i cu Panther-ul. Zic sa mai citesti o data.
Panther este doar promovat (impins) de Texaco, nu e ulei american.
Daca citeai eticheta de pe Panther si aveai drag de motorul reparat, in veci nu cumparai un asemenea ulei, oricit de frumos ambalat ar fi fost, oricite filtre de ulei ar fi avut si oricit de curios ai fi fost.

Cit despre Esso, pentru a avea rezultate bune, trebuie sa pui in motor cam 3,1-3,25l (cu filtrul schimbat), nu mult mai putin.

Zau daca inteleg la ce imi trebuie Castrol Softec 5w40. Ce inseamna sa fac o proba? De ce sa folosec un ulei mai scump? Dar acest Castrol Softec nici macar nu e mai scump decit Texaco. Abia am facut revizia de 3 ani si am pus tot Texaco.
De 8 ani folosesc Texaco 5w40 si sint multumit. Am avut o Dacie Break pe injectie din 2000 care a vazut timp de aproape 5,5 ani si 230k km numai Texaco 5w40 schimbat la 10-15k km (cum aveam timp). Cind am dat-o, motorul era impecabil. Sint mai mult ca sigur ca Loganul va merge foarte bine cu Texaco. Iar ultimul Logan cred ca va merge foarte bine cu Esso Ultron 5w40 inca de la prima revizie, pentru ca, oricit de conservator as fi, acest Esso e un sintetic SL cu 30% mai ieftin decit Texaco.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 23 Oct 2008, 20:11
Post #2604


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




am folosit si eu texaco havoline f multi km.masina nu a consumat gram de ulei in peste 100.000 de km.nu este un ulei f rau.din contra.iar eu am folosit 20w50, mineral,nu ceva semi sau sintetic adica mai performant

This post has been edited by mar10may: 23 Oct 2008, 20:12


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 23 Oct 2008, 20:21
Post #2605


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Si fratemiu foloseste la un Passat II Esso multigrade extra 15w40 si e foarte multumit, motoru nu are depuneri si merge de 2 ani cu esso multigrade. Uleiul il schimba la 3500 kilometri si nu este o masina noua este din 1982.La 3500 kilometri uleiul are ungere inca. Poate ca motoru de dacie il impurifica mai repede si isi pierde din propietati.Poate o sa folosesc esso 15w40, dar mi se pare ca motoru e deja da semene ca imbatraneste si el si daca e asa o sa ii pun ceva cu vascoziate mare la cald. Am 300 kilometri de cand am pus uleiul Prista si inca nu a mancat nimic, il las cam 500 kilometri, mai pun o data un ulei naspa vreo 500 kilometri sa spal motoru. Ii pun esso pentru ca am acasa 2 litri si mai iau 2 litri, scap mai ieftin.


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 23 Oct 2008, 20:58
Post #2606


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




annem: la o masina de 2 lei, bag ulei de 3 lei smile.gif nu vreau sa-i schimb garnitura de la baie, mi-e lene, nu mai bag un leu in ea...si merg pe gaz, nu sunt curios cum "se simte" cu ulei de fitze....


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Oct 2008, 21:28
Post #2607


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




si prin parcari/la semafor faci balta sub masina?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Oct 2008, 01:42
Post #2608


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(annem @ 23 Oct 2008, 16:24)
[...]Cit despre Esso, pentru a avea rezultate bune, trebuie sa pui in motor cam 3,1-3,25l (cu filtrul schimbat), nu mult mai putin.[...]
*



Nu pe bune!!! Si altele, mai putin, nu? radmasa.gif

Pune tu la urmatorul schimb softecul ala si scrie dupa aia cum este. Ca sunt sigur ca nu l-ai folosit. Rau iti garantez ca nu-ti face la motor (si nu numai eu). Apoi mai vorbim...

QUOTE(motanpaul @ 23 Oct 2008, 20:21)
Si fratemiu foloseste la un Passat II  Esso multigrade extra 15w40 si e foarte multumit, motoru nu are depuneri si merge de 2 ani cu esso multigrade. Uleiul il schimba la 3500 kilometri[...]
*


Daca n-are pierderi, il costa mai mult decat daca ar folosi un ulei mai bun, schimbat, cu tot cu filtru, la 5000 km - sau la 7.000 (max. 10.000, cred ca permite tehnologia motorului). Undeva i-am facut si un calcul financiar user-ului cristitranca.

This post has been edited by emircea: 24 Oct 2008, 01:51


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 24 Oct 2008, 09:03
Post #2609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




e-mircea cam ai dreptate, si fratemiu a zis ca o sa bage semisintetic, pe esso da 55 lei un bidon de 4 litri.Cu 80-90 lei iei semisintetic si te duce 7000-8000. Daca motoru meu de dacie incepe sa pape ulei trebuie sa ii pun ulei cu vascozitate mare la cald sa nu consume asa mult? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Oct 2008, 10:29
Post #2610


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cam cat ulei mananca motorul tau? Se scria pe forum ca 1l la 5000 km ar fi un consum de ulei inca in limite normale, iar pentru 1300, cam ala ar fi intervalul de schimb.

Daca tot esti de prin TM, ar fi mai bine sa ne si vedem... eu stau in Calea Sagului, langa Piata Doina. Da-mi un mesaj pe privat, eventual cu un nr. de telefon.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 85 86 87 88 89 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:07
Forum Renault