DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 89 90 91 92 93 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

Merced
post 20 Dec 2008, 22:23
Post #2701


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Probabil. Incearca si o sa vezi. Nu mai lua bidoane de 4 litri, ia-ti 3 litri(trei bidoane de un litru adica) ca-s suficienti, litrul de completat il iei cand ai nevoie de el intr-u bidon mic, nu sa stai cu ditamai bidonu' prin portbagaj degeaba.
Apoi legat de ce a zis mar10may. Cum a intuit si cristitranca ma refeream la completari. Intr-adevar uleiul ar fi bine de schimbat la 5000km, daca aveam semisintetic eu zic ca mergea inca vreo 2000km in plus, dar tinand cont ca nu o sa mai mearga masina asta la infinit, ca in curand o sa se rupa din lonjeroane, din praguri, o sa cada pasageru' din dreapta cu scaunu' prin tabla ruginita, nu tin chiar asa de mult la ea cat sa-i schimb la 5000km uleiul. Insa tin la regula de 6 luni, mai mult de 6 nu o sa stea, daca fac inca 2500km pana in primavara sau poate si mai mult(ma indoiesc insa ca fac mai mult) o sa-l tin pana atunci. Urmatorul schimb o sa fie, din ambitie si din pile pe la magazin de specialitate(am un amic care-mi da fara adaos), cu Castrol Magnatec 10W40. laugh.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 20 Dec 2008, 23:18
Post #2702


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




aaaa...sa nu mai zic ca eu consumul asta de ulei l-am calculat cu pierderi...mici dar pierderi(2-3 picaturi la 24 de ore) biggrin.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 12:31
Post #2703


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am comis-o iar radmasa.gif
am luat liqui moly aditiv dala... 26 lei
Luk 15W40 Lux 44 lei
mai urmeaza sa iau filtru


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Dec 2008, 12:47
Post #2704


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Bravos. Niciodata sa nu mai ceri sfaturi d-astea aici, sa faci lumea sa explice degeaba.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 13:22
Post #2705


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




multam de explicatii....
Merced..macar apreciaza ca nu am luat lubrifin..ci am luat un lukoil...care oricum depasesc cat de cat lubrifinul si pantherul.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Dec 2008, 13:26
Post #2706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cu banii de pe aditiv+pocnitoarea aia de ulei+10ron iti luai 3 litri de elf 10w40....Macar nu mai cere sfaturi...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Dec 2008, 13:51
Post #2707


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu apreciez ca n-ai luat Lubrifin, ca aia chiar aveau la un moment dat niste uleiuri minerale un pic mai scumpe ca alea la PET cu care am vazut Dacii si Aro-uri mergand foarte bine.
In plus bagand si aditivu' ala imbecil, rezolvand si pierderile pe la baie, palier si pompa de benzina, n-o sa mai stii care era de fapt problema, daca-l pierdeai, daca-l manca masina. Si daca-l manca, din ce cauza nu-l mai mananca? Ca ai pus ulei Luk, ca ai pus aditivu' lu peste? Cel mai bine faceai cum ti s-a zis, 10W40 nu dar macar un 15W40 de calitate si atat. Daca-ti manca si d-ala in acelasi ritm te apucai de pus magiunuri d-alea in motor, dar ma rog, tu stii mai bine, se pare. Ca mai multe persoane au incercat sa te convinga ceva si n-ai luat in seama niciun sfat.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 21 Dec 2008, 16:26
Post #2708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(cristitranca @ 21 Dec 2008, 12:31)
am comis-o iar  radmasa.gif
am luat liqui moly aditiv dala... 26 lei
Luk 15W40 Lux 44 lei
mai urmeaza sa iau filtru
*


cu 70 de lei luai un ulei 15w40 belea.ce marca vroiai tu.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 16:30
Post #2709


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




de acord....aditivu e pt linie..si la orice ulei luam vroiam sa iau si aditivu....
dar nici prop masinii nu e de acord sa arunc banii pe ulei cand eu am completat cam 3 l vara asta...in 3000km....

daca iese bine la consumu de ulei am promis mai sus ca o sa primeasca ceva mai bun...

p.s. am respectat un sfat...chiar 2...nu am luat lubrifin, iar intre lubrifin, luk si panther am ales luk...iar intre luk-uri am ales Luk LUX nu restu.....

eu inchei aici..revin cu rezultatele sapt viitoare...continuati cu discutiile despre uleiuri serioasa...pana o sa vin sa imi exprim parerea despre asta si efectul aditivului smile.gif)

This post has been edited by cristitranca: 21 Dec 2008, 16:35


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 21 Dec 2008, 17:34
Post #2710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Vin si eu cu o intrebare referitoare la calitatea uleiului din motor. Poate sa influenteze intre-un fel pornirea masinii dupa o perioada mai mare de stationare.
Ma gandesc la faptul ca se angreneaza mai greu supapele, tije si alte "maruntisuri" care se gasesc in blocul motor, eu stiu e mai gros si impiedica intr-un fel pornirea ??


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 17:35
Post #2711


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




prea putin supapele cat intregul motor.......arbore cotit etc


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Dec 2008, 17:53
Post #2712


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Daca e si prost si gros pentru frigurile astea poate influenta negativ la pornire, normal. Despre ce ulei e vorba?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 20:30
Post #2713


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pt ca cineva a inchis topicul de aditivi continui aici cu cateva date.
http://www.go-synthetic.com/oil_treatments...treatments.html

deci in concluzie..daca si nasa a studiat asta...astea cu teflon chiar nu or fi bune
conform teoriilor, teflonul este "non-stiki" deci nu poate sa adere la metal...deci ciuciu efect...ba chiar mai si colmateaza filtrele....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Dec 2008, 22:45
Post #2714


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




hmm pai toate uleiurile Total sunt facute incepand cu acu 1 an in fabrica lubrifin de langa bv.smile.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 21 Dec 2008, 23:08
Post #2715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Adica aia de la ditamai firmele din america spui tu ca sau inselat in privinta teflonului, chiar ma mira treaba asta, aidca tehnologia ar trebuii sa avanseze nu sa mearga pe minciuni sleep.gif
(ce a patit scheletul, a murit radmasa.gif )

This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Dec 2008, 23:08


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Dec 2008, 09:05
Post #2716


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu eu....ci nasa.....uita-te in articol....si ala care a facut teflonul la fel a spus


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 22 Dec 2008, 18:15
Post #2717


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 21 Dec 2008, 23:45)
hmm pai toate uleiurile Total sunt facute incepand cu acu 1 an in fabrica lubrifin de langa bv.smile.gif
*


Mai nou si ELF-ul tot pe acolo se fabrica.Cel putin asta de pe piata romaneasca.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Dec 2008, 18:21
Post #2718


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pana la urma poti pune ulei de masline si iesi mai ieftin biggrin.gif ce naiba si lubrefieaza si se mentine si la temperaturi ridicate voarba cuiva la dacie merge orice !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Dec 2008, 18:33
Post #2719


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(STORMTROOPER @ 22 Dec 2008, 19:15)
Mai nou si ELF-ul tot pe acolo se fabrica.Cel putin asta de pe piata romaneasca.
*




Uite de ce am trecut eu la Castrol wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Dec 2008, 20:19
Post #2720


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am schimbat uleiul...am pus si aditivul...
si nu a mai pornit....se blocase cuiu pontou...fi-iar dracii sa ii fie...
nu cred ca am etansat prea bine baia..am vaz 2 picaturi pe jos..dar totusi sper ca nu e de la mine...

am pus si aditivul...sunt curios cum o sa se comporte la drum lung

intre cutie si motor e ulei, cutia nu pierde ulei...deci..clar de unde scapa....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Dec 2008, 08:31
Post #2721


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 22 Dec 2008, 18:33)
Uite de ce am trecut eu la Castrol wink.gif
*



Subscriu si eu , un ban in plus dar o protectie si ungere mai buna !! smile.gif

This post has been edited by Minel: 23 Dec 2008, 08:32


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 24 Dec 2008, 01:55
Post #2722


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




aditvii cu MoS2

nu stiu insa unde s-ar gasi si la ce pret


MOLYSLIP 2001 G(ear) – Aditiv pentru uleiul cutiei de viteze si al diferentialului
Aditiviul 2001 G are rolul de a reduce frecarea mecanica, de a elimina supraincalzirea si de a proteja motorul in situatia pierderilor de ulei. Prin utilizarea sa, 2001 G va reduce si costurile de intretinere periodica a pieselor si subansamblelor, testele indicand in acest sens, o scadere cu 25% a ratei de uzura. Aditivul este la baza o suspensie coloidala a bisulfurii de molibden, in amestec cu agenti anti-corozivi, de inalta performanta. Bisulfura de molibden va acoperii rulmentii si rotile dintate, cu o pelicula protectoare, amortizand astfel zgomotul nedorit si reducand totodata efortul mecanic al schimbarilor de viteze.

MOLYSLIP 2001 E(ngine)
– Aditiv pentru ulei de motor diesel sau benzina
Reduce uzura si temperatura, imbunatatind astfel performantele motoarelor si consumul de combustibil. Testele independente indica in acest sens, o reducere intre 5 si 11% a consumului de combustibil. Bisulfura de molibden din compozitie protejeaza cilindrii, pistoanele, valvele si rulmentii, permitand pornirea eficienta a motorului, sprijinind puterea si marind acceleratia. In conditiile traficului urban, MOLYSLIP 2001 E are rolul de a reduce efortul mecanic al motorului, precum si caldura excesiva degajata de acesta.

http://www.molyslip.ro/index.php?mn=additives



de la Liqui Moly, SPECIAL pt Dacia
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf...egweiser_e.html


Engine 103-00, 810-99,102-00.
· Capacity : LubeCap 3,25 liter
: FilterCap 0,25 liter

· Use : Normal

· Service intervals : Change 5000 km / 6 months

· Recommendation
: Super Leichtlauf 10W-40
: Synthoil High Tech 5W-40
: MoS2 Leichtlauf 10W-40
: Leichtlauf 10W-40
: Touring High Tech 10W-30

Transaxle, manual 4/1
· Capacity : LubeCap 2 liter
· Use : Normal
· Service intervals : Change 20000 km / 12 months
· Recommendation : Hypoid-Getriebeöl (GL-5) SAE 80W
: Vollsynthetisches Getriebeöl (GL-5) SAE 75W-90



This post has been edited by tzepesch: 24 Dec 2008, 02:12


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2008, 16:41
Post #2723


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




impresii....presiune 7 bari sau atm...in ce o masura ceasu ala...la 100 la ora se afla intre ultima si penultima linie de sus, la mijlocul distantei dintre ele
la ralanti sta cam la 3 bari sau atm...

momentan mi-e cam greu sa vad cat ulei o mai fi...ca am bagat un flush la motor inainte de schimbare si am scos tot namolul din baie

am pus si aditivu asta si e cenusiu precum joja..oricum dupa determinarile mele este la maxim pe joja..desi dupa schimb(3 l) era cu jumate de centimetru dupa al doilea maxim...dar banuiesc ca o fi fost asa ca statea cu botul in sus

pe la palier inca scapa ulei...deci consumul va fi cam irelevant


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 24 Dec 2008, 16:53
Post #2724


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




de unde frate 7psi?

6 e maxim!


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Dec 2008, 17:02
Post #2725


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(argon @ 22 Dec 2008, 19:33)
Uite de ce am trecut eu la Castrol wink.gif
*


si eu de o luna si ceva tongue.gif tot pe 10w40 magnatec.

24 Dec 2008, 18:04:
QUOTE(tzepesch @ 24 Dec 2008, 17:53)
de unde frate 7psi?

6 e maxim!
*


6-7 mai greseste omul biggrin.gif da 6 e maxim eu unu nu as baga aditiv daca motorul nuare pierdere de compresie si nu are scurgere acuma tu cristi ar fi bine sa etansezi si tu ce si cum ...

This post has been edited by djasu82: 24 Dec 2008, 17:04


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2008, 20:46
Post #2726


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am explicat..intre ultima si penultima linie....

si la ralanti sta intre a doua(urmatoarea dupa aia de la baza) si a treia


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Dec 2008, 13:53
Post #2727


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




una intrebare
dupa fiecare schimb de ulei cu 3 l nivelul pe joja initial era cu mult deasupra la al doilea maxim(sunt 2 repede de maxime la mine pe joja)....asa e normal?

la bucuresti(dupa 225km) era la primul nivel de maxim....adica ala normal....
la constanta tot acolo e, dar sta masina usor inclinata spre spate...

aia cu nivelul dupa ce ii pun 3 l sa fie un pic peste joja e normal?
baia de ulei a fost spalata...si a avut timp cam jumate de ora sa se scurga tot...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Dec 2008, 19:15
Post #2728


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




e normal.asa imi face si mie;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 Dec 2008, 19:26
Post #2729


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dar daca scade nivelul si ajunge la maximul normal nu inseamna ca a mancat...ca totusi e la maxim..nu?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 30 Dec 2008, 01:05
Post #2730


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, arata asa, pt ca in mom scurgerii nu iese tot uleiul. datorita gaurii filetate a busonului care e mai sus decat burta baii.

ala se poate scoate cu-n furtun de acvarii si o seringa mare pe la joja.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 89 90 91 92 93 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 16:30
Forum Renault