Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
![]() ![]() ![]() |
Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
Merced |
![]()
Post
#2701
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
baranga |
![]()
Post
#2702
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
aaaa...sa nu mai zic ca eu consumul asta de ulei l-am calculat cu pierderi...mici dar pierderi(2-3 picaturi la 24 de ore)
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2703
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am comis-o iar
![]() am luat liqui moly aditiv dala... 26 lei Luk 15W40 Lux 44 lei mai urmeaza sa iau filtru |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Merced |
![]()
Post
#2704
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bravos. Niciodata sa nu mai ceri sfaturi d-astea aici, sa faci lumea sa explice degeaba.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2705
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
multam de explicatii....
Merced..macar apreciaza ca nu am luat lubrifin..ci am luat un lukoil...care oricum depasesc cat de cat lubrifinul si pantherul..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
![]()
Post
#2706
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu banii de pe aditiv+pocnitoarea aia de ulei+10ron iti luai 3 litri de elf 10w40....Macar nu mai cere sfaturi...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Merced |
![]()
Post
#2707
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu apreciez ca n-ai luat Lubrifin, ca aia chiar aveau la un moment dat niste uleiuri minerale un pic mai scumpe ca alea la PET cu care am vazut Dacii si Aro-uri mergand foarte bine.
In plus bagand si aditivu' ala imbecil, rezolvand si pierderile pe la baie, palier si pompa de benzina, n-o sa mai stii care era de fapt problema, daca-l pierdeai, daca-l manca masina. Si daca-l manca, din ce cauza nu-l mai mananca? Ca ai pus ulei Luk, ca ai pus aditivu' lu peste? Cel mai bine faceai cum ti s-a zis, 10W40 nu dar macar un 15W40 de calitate si atat. Daca-ti manca si d-ala in acelasi ritm te apucai de pus magiunuri d-alea in motor, dar ma rog, tu stii mai bine, se pare. Ca mai multe persoane au incercat sa te convinga ceva si n-ai luat in seama niciun sfat. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mar10may |
![]()
Post
#2708
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2709
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
de acord....aditivu e pt linie..si la orice ulei luam vroiam sa iau si aditivu....
dar nici prop masinii nu e de acord sa arunc banii pe ulei cand eu am completat cam 3 l vara asta...in 3000km.... daca iese bine la consumu de ulei am promis mai sus ca o sa primeasca ceva mai bun... p.s. am respectat un sfat...chiar 2...nu am luat lubrifin, iar intre lubrifin, luk si panther am ales luk...iar intre luk-uri am ales Luk LUX nu restu..... eu inchei aici..revin cu rezultatele sapt viitoare...continuati cu discutiile despre uleiuri serioasa...pana o sa vin sa imi exprim parerea despre asta si efectul aditivului ![]() This post has been edited by cristitranca: 21 Dec 2008, 16:35 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2710
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Vin si eu cu o intrebare referitoare la calitatea uleiului din motor. Poate sa influenteze intre-un fel pornirea masinii dupa o perioada mai mare de stationare.
Ma gandesc la faptul ca se angreneaza mai greu supapele, tije si alte "maruntisuri" care se gasesc in blocul motor, eu stiu e mai gros si impiedica intr-un fel pornirea ?? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2711
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
prea putin supapele cat intregul motor.......arbore cotit etc
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Merced |
![]()
Post
#2712
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Daca e si prost si gros pentru frigurile astea poate influenta negativ la pornire, normal. Despre ce ulei e vorba?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2713
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pt ca cineva a inchis topicul de aditivi continui aici cu cateva date.
http://www.go-synthetic.com/oil_treatments...treatments.html deci in concluzie..daca si nasa a studiat asta...astea cu teflon chiar nu or fi bune conform teoriilor, teflonul este "non-stiki" deci nu poate sa adere la metal...deci ciuciu efect...ba chiar mai si colmateaza filtrele.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#2714
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm pai toate uleiurile Total sunt facute incepand cu acu 1 an in fabrica lubrifin de langa bv.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Adica aia de la ditamai firmele din america spui tu ca sau inselat in privinta teflonului, chiar ma mira treaba asta, aidca tehnologia ar trebuii sa avanseze nu sa mearga pe minciuni
![]() (ce a patit scheletul, a murit ![]() This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Dec 2008, 23:08 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2716
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu eu....ci nasa.....uita-te in articol....si ala care a facut teflonul la fel a spus
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#2717
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2718
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pana la urma poti pune ulei de masline si iesi mai ieftin
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#2719
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2720
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am schimbat uleiul...am pus si aditivul...
si nu a mai pornit....se blocase cuiu pontou...fi-iar dracii sa ii fie... nu cred ca am etansat prea bine baia..am vaz 2 picaturi pe jos..dar totusi sper ca nu e de la mine... am pus si aditivul...sunt curios cum o sa se comporte la drum lung intre cutie si motor e ulei, cutia nu pierde ulei...deci..clar de unde scapa.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Minel |
![]()
Post
#2721
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#2722
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
aditvii cu MoS2
nu stiu insa unde s-ar gasi si la ce pret MOLYSLIP 2001 G(ear) – Aditiv pentru uleiul cutiei de viteze si al diferentialului Aditiviul 2001 G are rolul de a reduce frecarea mecanica, de a elimina supraincalzirea si de a proteja motorul in situatia pierderilor de ulei. Prin utilizarea sa, 2001 G va reduce si costurile de intretinere periodica a pieselor si subansamblelor, testele indicand in acest sens, o scadere cu 25% a ratei de uzura. Aditivul este la baza o suspensie coloidala a bisulfurii de molibden, in amestec cu agenti anti-corozivi, de inalta performanta. Bisulfura de molibden va acoperii rulmentii si rotile dintate, cu o pelicula protectoare, amortizand astfel zgomotul nedorit si reducand totodata efortul mecanic al schimbarilor de viteze. MOLYSLIP 2001 E(ngine) – Aditiv pentru ulei de motor diesel sau benzina Reduce uzura si temperatura, imbunatatind astfel performantele motoarelor si consumul de combustibil. Testele independente indica in acest sens, o reducere intre 5 si 11% a consumului de combustibil. Bisulfura de molibden din compozitie protejeaza cilindrii, pistoanele, valvele si rulmentii, permitand pornirea eficienta a motorului, sprijinind puterea si marind acceleratia. In conditiile traficului urban, MOLYSLIP 2001 E are rolul de a reduce efortul mecanic al motorului, precum si caldura excesiva degajata de acesta. http://www.molyslip.ro/index.php?mn=additives de la Liqui Moly, SPECIAL pt Dacia http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf...egweiser_e.html Engine 103-00, 810-99,102-00. · Capacity : LubeCap 3,25 liter : FilterCap 0,25 liter · Use : Normal · Service intervals : Change 5000 km / 6 months · Recommendation : Super Leichtlauf 10W-40 : Synthoil High Tech 5W-40 : MoS2 Leichtlauf 10W-40 : Leichtlauf 10W-40 : Touring High Tech 10W-30 Transaxle, manual 4/1 · Capacity : LubeCap 2 liter · Use : Normal · Service intervals : Change 20000 km / 12 months · Recommendation : Hypoid-Getriebeöl (GL-5) SAE 80W : Vollsynthetisches Getriebeöl (GL-5) SAE 75W-90 This post has been edited by tzepesch: 24 Dec 2008, 02:12 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2723
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
impresii....presiune 7 bari sau atm...in ce o masura ceasu ala...la 100 la ora se afla intre ultima si penultima linie de sus, la mijlocul distantei dintre ele
la ralanti sta cam la 3 bari sau atm... momentan mi-e cam greu sa vad cat ulei o mai fi...ca am bagat un flush la motor inainte de schimbare si am scos tot namolul din baie am pus si aditivu asta si e cenusiu precum joja..oricum dupa determinarile mele este la maxim pe joja..desi dupa schimb(3 l) era cu jumate de centimetru dupa al doilea maxim...dar banuiesc ca o fi fost asa ca statea cu botul in sus pe la palier inca scapa ulei...deci consumul va fi cam irelevant |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#2724
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
de unde frate 7psi?
6 e maxim! |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#2725
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Dec 2008, 19:33) si eu de o luna si ceva ![]() 24 Dec 2008, 18:04: QUOTE(tzepesch @ 24 Dec 2008, 17:53) 6-7 mai greseste omul ![]() This post has been edited by djasu82: 24 Dec 2008, 17:04 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2726
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am explicat..intre ultima si penultima linie....
si la ralanti sta intre a doua(urmatoarea dupa aia de la baza) si a treia |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2727
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
una intrebare
dupa fiecare schimb de ulei cu 3 l nivelul pe joja initial era cu mult deasupra la al doilea maxim(sunt 2 repede de maxime la mine pe joja)....asa e normal? la bucuresti(dupa 225km) era la primul nivel de maxim....adica ala normal.... la constanta tot acolo e, dar sta masina usor inclinata spre spate... aia cu nivelul dupa ce ii pun 3 l sa fie un pic peste joja e normal? baia de ulei a fost spalata...si a avut timp cam jumate de ora sa se scurga tot... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#2728
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
e normal.asa imi face si mie;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2729
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dar daca scade nivelul si ajunge la maximul normal nu inseamna ca a mancat...ca totusi e la maxim..nu?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#2730
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da, arata asa, pt ca in mom scurgerii nu iese tot uleiul. datorita gaurii filetate a busonului care e mai sus decat burta baii.
ala se poate scoate cu-n furtun de acvarii si o seringa mare pe la joja. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 16:30 |