DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 121 122 123 124 125 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

Merced
post 24 Mar 2010, 11:42
Post #3661


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




In '96-'97 se livrau culmea, cu 10W40, ca sa se nenoroceasca motoarele. radmasa.gif
Tu cand ai luat-o, ca si CGDBZ, deja ii durea in cot de berline, puneau ce e mai ieftin in ele ca sa nu creasca inutil costurile. wink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Mar 2010, 11:47
Post #3662


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Asa o fi , nu am de unde sti .Cand am sa fac motorul poate am sa pun un 10W40 sa vad si eu cum e cu toate ca nu cred ca o sa percep eu vre-o diferenta , poate motorul in timp dar sper sa nu o tin atat timp ca sa aflu smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Mar 2010, 13:11
Post #3663


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Paulorossi @ 24 Mar 2010, 11:13)
[...]Crezi ca inginerii de la dacia sunt prosti?Nu poti pune un 10w40 in motor de dacia doar ca asa vrei tu,o nenorocesti.Motorul dacia e aparte,prost si cu un randament scazut.
*



O afirmatie cat se poate de neargumentata. Oi fi tu vreun expert in domeniu de o lansezi asa, cu valoare de adevar absolut? Daca te-ai fi 'deranjat' sa citesti topicul, gaseai useri care au dat ce trebuie si la timp motorului de dacie, l-au reglat cu sfintenie si au depasit 100000 km fara probleme, chiar si la carburatie.

Eu personal am facut reparatie capitala la motorul batranei, respectand manualul si punand piese de calitate. Si te anunt ca merge cu 10W40 fara absolut nici o problema, fara sa se faca 'apa' pe calduri infernale.

La motorul de dacie daca-i dai piese si consumabile de calitate, la timp si-i faci reglajele cum trebuie te serveste decent si fara probleme. Daca te zgarcesti si bagi rahat, sa nu te mire rezultatul.

Daca ai fi citit cu adevarat manualul acela de dacie, inclusiv editiile mai noi, ai fi observat ca ai alternative la ce uleiuri folosesti. Adica domnii aceia ingineri despre care vorbesti au mai adus la zi informatiile initiale.

Ma rog, toate astea se aplica la o masina decenta, nu la cazane pe roti care n-au mai vazut o intretinere decenta de cand au iesit de pe poarta fabricii...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2010, 14:28
Post #3664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Paulorossi @ 24 Mar 2010, 12:13)
Masina mea e din 99 pe carburatie.Producatorul recomanda 20w40 pt toate anotimpurile.Pe vreame respectiva erau si uleiurile mai performante.Crezi ca inginerii de la dacia sunt prosti?Nu poti pune un 10w40 in motor de dacia doar ca asa vrei tu,o nenorocesti.Motorul dacia e aparte,prost si cu un randament scazut.
*





Motorul de Dacia este un motor ca oricare altul, nu are nimic aparte...Randamentul(daca stii la ce ma refer....) este identic cu al oricarui alt motor cu ardere interna si aprindere prin scanteie , indiferent de producator. Eu nu cred ca un motor care duce 100.000km cu toate marmeladele de cea mai joasa calitate si ingrijit dupa normativa"e Dacie si oricum e proasta" nu poate fi considerat nefiabil. Citeste mai atent topicul sa vezi pe la ce rulaje au ajuns useri care folosesc ulei de calitate...In postul tau ai scris numai aberatii, fara nici o urma de argumentare. Chiar sunt curios sa vad macar 1 motiv pentru care un ulei mineral ar fi superior unui semi-sintetic, sau de ce un 10w40 ar fi contraindicat la motorul de dacia ducand la distrugerea lui prematura... radmasa.gif . Stii ce reprezinta cifrele din 10w40? Stii diferentele dintre un 10w40/0w40/15w40/20w40 ? Ai idee care dintre tipurile uleiuri are o stabilitate mai mare in timp pastrandu-si calitatile initiale? Care se comporta mai bine in conditii extreme,inclusiv acea mult amintita canicula de vara? E foarte distractiv modul asta de abordare si datul cu parerea... E dacie? Deci e o varza de masina, e o porcarie, nu merita nimic bun... Dupa care ne miram cand ne lasa in drum... Mergem cu o planetara batand 1 an dupa care injuram ca are tupeul sa se rupa in drum...Punem apa de la robinet in loc de amestec antigel, dupa care ne miram ca se fac depuneri in radiator, calorifer, fierbe motorul, iarna pauza caldura... etc...lista poate continua mult si bine.

This post has been edited by PaulT: 24 Mar 2010, 15:06


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Mar 2010, 16:20
Post #3665


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ai luat-o pe aratura prietene...
Cred ca stiu ce inseamna randamentul spre surprinderea ta.Bag 7 l benzen minim/100 km si scot 62 HP max.Asta inseamna randamentu.In plus nu am specificat nicaieri ca uleiul mineral ar fi mai bun decat ce semisintetic/sintetic.Am spus doar ce folosesc.Am pus iarna 15w40 mobil1 semisintetic,nu cred ca m-am zgarcit.Masina mea e destul de ingrijita spre nefericirea voastra.

This post has been edited by Paulorossi: 24 Mar 2010, 16:23


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2010, 16:44
Post #3666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Esti sigur ca era Mobil 1 15w40? Ca nu prea cred ca exista. Poate Mobil 15w40, si nu semisintetic ci full mineral wink.gif .


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 24 Mar 2010, 17:01
Post #3667


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Ca tot citesc p-aici si n-am chef sa m-apuc de ce am de facut, adica montat panourile de la usi si fixat tabloul de sigurante si alte halea... biggrin.gif

Prietenul fotbalist din Stei biggrin.gif incepe sa se simta un pic lezat, si n-are de ce caci i s-au explicat in mod decent si bine argumentat alte puncte de vedere.

@PaoloRossi: cu randamentul esti p-aproape, dar nu chiar pe fix: randamentul unui motor MAS care functioneaza dupa ciclul Carnot (fizica de clasa a X-a) este [lucrul mecanic efectuat de sistem (motor)]/[energia introdusa in sistem (motor)], adica energia ce rezulta din arderea benzinei. tongue.gif

Mai exact: randament=64CP*T/Qt, unde T=timpul in care arde, sa zicem, 1l de benzina, iar Qt=caldura (energia) ce rezulta din arderea acestui litru de benzina.

PS: Randamentul este raportul a doua energii si nu are unitate de masura. Bineinteles, valoarea 64CP este relativa si depinde de starea de uzura a motorului.

This post has been edited by dacia_slk: 24 Mar 2010, 17:09


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Mar 2010, 17:37
Post #3668


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




ERA UN MOBIL MULTIGRADE 15W-40 .
QUOTE(dacia_slk @ 24 Mar 2010, 17:01)
Ca tot citesc p-aici si n-am chef sa m-apuc de ce am de facut, adica montat panourile de la usi si fixat tabloul de sigurante si alte halea... biggrin.gif

Prietenul fotbalist din Stei biggrin.gif incepe sa se simta un pic lezat, si n-are de ce caci i s-au explicat in mod decent si bine argumentat alte puncte de vedere. 

@PaoloRossi: cu randamentul esti p-aproape, dar nu chiar pe fix: randamentul unui motor MAS care functioneaza dupa ciclul Carnot (fizica de clasa a X-a) este [lucrul mecanic efectuat de sistem (motor)]/[energia introdusa in sistem (motor)], adica energia ce rezulta din arderea benzinei.  tongue.gif

Mai exact: randament=64CP*T/Qt, unde T=timpul in care arde, sa zicem, 1l de benzina, iar Qt=caldura (energia) ce rezulta din arderea acestui litru de benzina.

PS: Randamentul este raportul a doua energii si nu are unitate de masura. Bineinteles, valoarea 64CP este relativa si depinde de starea de uzura a motorului.
*


Stai linistit nu ma simt lezat,doar discutam,fiecare e liber sa faca ce vrea cu masina lui.Eu imi expun parerea doar,nu dau lectii la nimeni.
Chestia cu randamentul,am facut-o pe intelesul tuturor.E o marime subunitara,raportul a 2 marimi de aceeasi natura,identice,nu energii wink.gif
Apropo ce energie rezulta din arderea unui litru de benzen intr-un motor dacia si ce energie rezulta din arderea intr-un alt motor de generatie noua?Cum e valorificata aceasta energie? wink.gif
Nu ma intelege gresit,iubesc dacia,pun suflet la fel ca si voi dar unele lucruri trebuie recunoscute,asta e fiablitatea.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 24 Mar 2010, 17:51
Post #3669


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE
Chestia cu randamentul,am facut-o pe intelesul tuturor.E o marime subunitara,raportul a 2 marimi de aceeasi natura, identice,nu energii wink.gif


=1 Incepi sa te pricepi... biggrin.gif

QUOTE
Apropo ce energie rezulta din arderea unui litru de benzen intr-un motor dacia si ce energie rezulta din arderea intr-un alt motor de generatie noua?Cum e valorificata aceasta energie?


Nu stiu. Mecanica, motoarele, termodinamica sunt doar un hobby pentru mine, nu sunt de meserie. Ca sa-ti raspund trebuie sa mai studiez. blush.gif biggrin.gif

QUOTE
Nu ma intelege gresit,iubesc dacia,pun suflet la fel ca si voi dar unele lucruri trebuie recunoscute,asta e fiablitatea.

Ok, biggrin.gif


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Mar 2010, 18:05
Post #3670


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Am termitat fac. de energetica,printre altele am facut 2 ani termodinatica intensiv,masini,turbine,pe aburi,motoare electrice asincrone,sincrone,etc,etc
.Stiu cei randamentu.Intelegi?Am incercat sa ma exprim pe intelesul tuturor,nu fac filozofie despre randament...

This post has been edited by Paulorossi: 24 Mar 2010, 18:07


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2010, 18:14
Post #3671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




@Paulorossi - Golful III cu motor de 1,4 are 60 cp si e o masina mult mai moderna decat dacia.... Ma bucur ca iei totul ca o discutie amicala de forum. Asta si este up.gif . Crede-ma ca dacia poate fi foarte fiabila, intretinuta corespunzator si cu materiale de calitate. Eu in berlina nu am umblat la aproape nimic in circa 50.000km de cand i-am facut un rk general. Consumabile si cam atat... Si o alerg bine cand merg cu ea... nu ma feresc sa schimb si la peste 4500rpm daca e nevoie, autostrada cu 120-130km/h(are 5 trepte), frecata si in oras destul. Dar am pus-o la punct o data si fara compromisuri sau improvizatii. Tabla ar fi problema la ele, nu motorul...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Mar 2010, 18:51
Post #3672


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Si eu o intretin corespunzator,materiale calitate,etc.Nu are nici cea mai mica pb,parca e noua.
Apropo de golf III,intr-o competitie dacia castiga sigur wink.gif
Intreaba pe cei care au avut dacia si acum au golf 3,oare ce parere au naughty1.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2010, 20:06
Post #3673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Castiga Dacia, normal. E mult mai usoara. Pai vezi ca nici a ta nu are nici o problema. Deci nu e asa proasta naughty.gif .


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Mar 2010, 20:19
Post #3674


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Prietene...,imi pare rau sa te dezamagesc,...castiga golfu' sad.gif ,spre disperarea noastra.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 24 Mar 2010, 20:24
Post #3675


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Dacia nu e o masina proasta, cam veche la proiect dar o repari cu un patent, doua chei, un ciocan...

PaulT Dacia nu cistiga din pacate, stai linistit, eu cu un Opel 1,2L de 75cp ce sa mai spun...e si varianta de 1,2L cu 80cp...

Discutia parca era de uleiuri, am gresit cumva? Eu zic sa le incercati pe alea americane de la mama lor, cam surclaseaza muuuulte din cele de pe raft.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Mar 2010, 21:06
Post #3676


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pai fa si tu o recomandare usor de gasit si la un pret decent. Eventual si o clasificare API sau ACEA. Ca daca e sa ti le comanzi de la mama lor, platesti mai mult transportul si vama.

This post has been edited by emircea: 24 Mar 2010, 21:07


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Mar 2010, 21:18
Post #3677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pe 0-100km/h castiga Dacia cu motor de 1,4..... La asta ma refeream.. Golful face suta in 16,3 secunde . Le-am si condus pe amandoua si daca la confort castiga net golful 3 la dinamica sta mai prost decat berlina. Ma refer la motorul de 1,4l/60cp/107nm ....
Cam greu de adus uleiul american de la mama lui... Emircea are dreptate.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 24 Mar 2010, 22:25
Post #3678


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Pe undeva pe la o pagina pierduta in neantul asta de 123 de umpluturi am dat un link, ulei de la masa din america este in romanika, ca sa nu spuna lumea altele eu zic goooogle.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 25 Mar 2010, 19:21
Post #3679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




daca la asta te referi...renunta...etichete aplicate ....
http://www.uleiuri.ro/index.php?pag=index


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 25 Mar 2010, 23:08
Post #3680


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




eu am facut rk la motor dupa aproape 200 de mi..si nu vb prostii..sa zic ca in ultimi 20 s-a dat rau pe ulei dar in rest nu..bine ulei nu puneam de f buna calitate...adica luam pe la 300 de mii lei vechi 4 l ..dar puneam la fiecare schimb cate un aditiv cu teflon...se cunoaste f bine diferenta..


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 26 Mar 2010, 01:15
Post #3681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(dacia_slk @ 23 Mar 2010, 19:16)
Eu tot citesc polemicile voastre p-aici, dar n-am inteles nimic prea clar vis-a-vis de titlul topic-ului acesta.

Folosesc inca Aral 10W40 Bluetronic din decembrie si sunt foarte multumit. In curand soseste vremea sa-l schimb, si nu stiu precis ce sa cumpar.

Bottom-line tongue.gif : Care sunt cele mai bune uleiuri (2-3-4 variante) pentru anotimpurile calde pentru dacie?

PS Probabil un sondaj ma gandesc ca ar ajuta pe cei mai putin priceputi, asa ca mine... blush.gif
*



Eu am folosit anul trecut din mai pana in octombrie Motul 15W-50 Power si din octombrie pana in prezent am pus Motul 10W-40 Turbolight . Cu asta din urma, motorul e o idee mai silentios dar vara trecuta cu 15W 50 tragea exemplar de bine pe canicula si am facut cam 6500 km cu el si am completat cam 800g in intervalul asta ( au fost vreo 4000 km in afara orasului ). La presiune ulei nu am avut probleme cu nici unul dintre ele, cu ambele am avut pe ceas un minim de 2.2 la relanti si 4-5 in 3000+ ture.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 26 Mar 2010, 09:17
Post #3682


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




QUOTE(vizitatorul @ 25 Mar 2010, 19:21)
daca la asta te referi...renunta...etichete aplicate ....
http://www.uleiuri.ro/index.php?pag=index
*


Aia sunt revinzatori, importatorul este altul. Si eu acum 3 ani eram in dubii cu el, deeeh prea ieftin dar am vazut la altii cum se comporta. Deci acelasi ulei american era 30lei, european 40lei, in USA 15lei! Am folosit si eu in motor pretentios 0W40 varianta americana, exact acelasi lucru poate putin mai bun decit cel european, tine cont daca pui 5W40 cum se lasa frigul tacane tachetii, daca e unul slab il papa, daca nu e cu aditivi in el nu curata si face depuneri, deci motor cu pretentii! Uleiul respectiv l-au testat sute si diferentele in bine au fost la toti. S-a trecut la 'experimente' cu uleiurile de curatare sau pentru motoare uzate, iar uleiul facea ce spune producatorul. S-au folosit uleiurile 'timpite' adica pentru filtru particule, sau cele foarte fine ca 0W20 pe motoare la care daca pui altceva fac ca toti dracii, rezultatele au fost de fiecare data prezente.
Poti face bidoane si etichete dar uleiul cam greu
Am sapat pe net de m-am plictisit, si britanicii sau belgienii au fost uimiti de pret ca asta era dilema...asta este in state uleiul este ieftin, mincarea la fel, calculatoarele idem...
Daca vrei sa contrafaci un ulei, pai ataci unul prezent pe piata si cerut, daca vezi oferta importatorului vei gasi numai uleiuri la cerinte americane din care putine pot fi folosite in romanika. La fel mai au antigel, vaseline, spray-uri, aditivi si tot felul de bazaconii care sunt specifice statelor, la noi cam greu cu ele la vinzare.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Mar 2010, 21:03
Post #3683


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ma gandeam la un castrol edge 5w30 smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Mar 2010, 10:41
Post #3684


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




W30 mi se pare prea subtire la cald, poate doar cand e motorul nou, desi consider ca n-are rost.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 28 Mar 2010, 10:54
Post #3685


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Daca vorbesti de W30 in Dacia clasica pai il papa de nu te vezi, daca spui de Logan iar vei avea un consum ulei (indicat este W40) plus afumat/terminat sonde lambda, infundat catalizator.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 Mar 2010, 15:51
Post #3686


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Dupa Aral, ma gandesc sa incerc pentru anotimpurile calde un Castrol Edge (Sport) 10W60... aprox. 175RON/4L sau e exagerat?!

This post has been edited by dacia_slk: 28 Mar 2010, 16:50


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2010, 16:16
Post #3687


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ok dar de BP Visco 2000 20W50 sau Valvoline MAX LIFE 15W40 ? pentru un motor reparat cu garnituri noi cuzineti si vibrochen nou ?

This post has been edited by CriSTI68: 28 Mar 2010, 16:16


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 Mar 2010, 16:48
Post #3688


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(CriSTI68 @ 28 Mar 2010, 16:16)
ok dar de BP Visco 2000 20W50 sau Valvoline MAX LIFE 15W40 ?

nedumerire.gif

QUOTE
pentru un motor reparat cu garnituri noi cuzineti si vibrochen nou ?
*


Nu. blush.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Mar 2010, 17:36
Post #3689


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu va mai aruncati la scumpeturi aiurea. 10W40-ul e foarte foarte ok pentru motorul de Dacie, mai ales daca e vorba de unul proaspat facut.
Eu recomand din experienta Castrol, altii recomanda Aral, unii Elf.
In niciun caz n-as baga mineral in motor nou, dar mai nasol, n-as baga W50. Nu va mai uitati la presiune, si nu confundati presiunea cu ungerea.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 Mar 2010, 18:25
Post #3690


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Merced, m-ai bagat in ceata. Ai putintica rabdare, te rog, si lamureste-ma (-ne) (cu un link daca e posibil):

QUOTE
In niciun caz n-as baga mineral in motor nou, dar mai nasol, n-as baga W50


De ce e mai prost W50 (sau 10W60) ca unul mineral pentru motorul de dacie?

QUOTE
Nu va mai uitati la presiune, si nu confundati presiunea cu ungerea

"Cu cat presiunea e mai mare - cu atat ungerea e mai buna." - e o afirmatie neadevarata? La un Ferrari F430 indicatorul de presiune merge pana la 10bar:


This post has been edited by dacia_slk: 28 Mar 2010, 18:26


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 121 122 123 124 125 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:16
Forum Renault