DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

ydaniel
post 14 Nov 2005, 20:50
Post #541


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am mers vara cu 10 w40 si merge super


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiorossu
post 14 Nov 2005, 22:02
Post #542


Membru iritant


Group: Members
Posts: 97
Joined: 19 August 05
From: Bucuresti-Berceni




Eu l-am bagat de 2 sapt pe asta de 10w40 si am vazut ce ii poate pielea in vreo 2000km. Dimineata e clar ca e mult mai bun ca cel vascos pt ca ajunge mult mai repede motorul la temp. optima iar ungerea e evident mai bun, fiind mai fluid. Pe autostrada, am remarcat ca am nevoie de cam 400 rpm mai putin pt a ajunge la echivalentul vitezei atinse cu cel vascos. Ce nu imi place pana acum este ca am observat la traficul in oras, la viteze reduse, cu turatii reduse, un zgomot destul de sacadat la motor dupa ce se incalzeste, relantiul e un pic mai instabil, iar presiunea pe ansamblu cam cu 1 bar mai mica in mers (4-4 in loc de 5-6) (la relanti este tot 2).

Consum pana acum 0. Deci, chiar motorul meu e bun de ceva, chit ca e batraior.


--------------------
Peugeot 406 2000 Hdi full options
Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Nov 2005, 08:44
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(paulica @ 14 Nov 2005, 18:18)
[...]
Diaconuliviu sigur era sporty? Ca sporty e o porcarie nu e semisnitetic.
Salutare
*


10 W 40 e mineral si nu stiam?
Stiam ca 10 w e semisintetic.
Ai pus din ala si nu ti-a mers?
Cind afirmi ceva, da si o explicatie.("e o porcarie pentru ca....")


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 15 Nov 2005, 19:06
Post #544


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




DiaconuLiviu exista 10W40 semisintetic si exista si mineral. Depinde de producator. Uite un link daca nu ma crezi ca Sporti TXI e "chior".

http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...lang_5/4305.pdf

In alta ordine de idei mai fratilor vad ca la mine au aparut picaturi fine de ulei stropite pe peretele dintre habitaclu si compartimentul motor. Dupa directia din care vin cred ca evorba de simeringul de la distributie. Dati si voi o idee ce sa fac.
Numa' fericire


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 16 Nov 2005, 09:42
Post #545


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




Paulica, andu, inainte sa va datiu cu parerea mai documentati-va fratilor, elf Sporti 10w40 ESTE semisintetic, nu mai vorbiti prostii din auzite.

http://www.elf.com/live/wex/lub/lubroot.ns...A4?OpenDocument click pe engine, si cauta-ti in lista sporti 10w40....si daca nu va sare specificatia "semi-sintetic" in ochi fac un print screen...si daca nu aveti incredere in site-ul producatorului atunci luati un bidon din magazin si cititi pe el...


si apropo, in linkul dat de paulica adica asta http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...lang_5/4305.pdf nu scrie niciunde ca e mineral....

This post has been edited by Tutzigureanu: 16 Nov 2005, 09:44


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Nov 2005, 20:01
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Tutzigureanu @ 16 Nov 2005, 09:42)
Paulica, andu, inainte sa va datiu cu parerea mai documentati-va fratilor, elf Sporti 10w40 ESTE semisintetic, nu mai vorbiti prostii din auzite.
*



Si unde am zis eu ca nu e semisintetic ? mad.gif
Am zis doar ca nu e voie sa treci de la semisintetic la mineral fara spalarea motorului


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 16 Nov 2005, 20:43
Post #547


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Salutare.
Tutzi, in primul rând welcome back. Daca te uti mai atent, exact pe site-ul care zici matale, scrie MINERAL TECHNOLGY cu alb pe fond rosu si dedesupt e acest sporty TXI 10W40. Mai sus pe acelasi site scrie SEMI-SYNTHETIC LUBRICANTS. Ei, aici sunt numai Competion ST sau STI. DECI Sporty 10W40 e CHIOR.
In alta ordine de idei Diaconuliviu are dreptate. " Ce ai pus tu d-asta si nu a mers?". Are dreptate omu'. De fapt porcaria e alta Elf 10W40 mineral 712.000/x litri (la Metro!) iar Elf 10W40 semi maxim 190k/1l. Deci 712/190 =cca. 4litri de semisintetic.
Numa' bafta!


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Nov 2005, 11:29
Post #548


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sporty 10w40 nu am vazut!ce inseamna chior?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Nov 2005, 16:07
Post #549


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 16 Nov 2005, 20:01)
Am zis doar ca nu e voie sa treci de la semisintetic la mineral fara spalarea motorului
*




Incurci capra cu varza...e taman invers icon_mrgreen.gif
Nu e bine sa pui semisintetic sa sintetic dupa mineral deoarece se dizolva depunerile lasate de cel din urma si infunda canalale de ungere...dar e foarte putin probabil daca se foloseste un mineral de calitate.
Daca pui sintetic dupa un mineral infect gen peco sau Lubrifin atunci e mai problematic..dar cu un mineral de marca care nu lasa depuneri nu e nici o problema.

Si in legatura cu sporti 10w40, e foarte bun , nu e in nici un caz "chior", e semisintetic, dar diferenta intre el si Competition e ca acesta din urma ofera o mai buna protectie la solicitari si temperaturi extreme.

This post has been edited by argon: 17 Nov 2005, 16:10


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Nov 2005, 21:56
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Tu ai mania contrazicerii...ai mai aratat-o si prin alte posturi smile.gif

For example, a colleague of ours at LubeTrak had been running a synthetic oil in his Toyota pick up truck. He had dropped it off at the local quick lube to have his oil changed but had forgotten to mention that he had been running a synthetic oil.
So as a normal day goes at the quick lube, they replaced the oil with a normal 10w30 in his crankcase and nothing was ever mentioned about the synthetic oil.

After traveling for about 250 miles, the engine had developed a severe rod knock. We helped him disassemble the engine and all the bearings were to pure copper. A strange coincidence? We concluded the difference between the oils were the culprit, and still advise against switching from synthetic to mineral base oil.


http://www.lubetrak.com/newsletter/Aug22HTML.html

Vezi ca mai e un topic chiar pe forumul Daewoo in care se spune ca nu e bine sa treci de la sintetic la mineral.
Daca nici acum nu crezi, intreaba un chimist. Eu nu sunt mythbuster.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Nov 2005, 07:19
Post #551


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 17 Nov 2005, 21:56)
Tu ai mania contrazicerii...ai mai aratat-o si prin alte posturi smile.gif

For example, a colleague of ours at LubeTrak had been running a synthetic oil in his Toyota pick up truck. He had dropped it off at the local quick lube to have his oil changed but had forgotten to mention that he had been running a synthetic oil.
So as a normal day goes at the quick lube, they replaced the oil with a normal 10w30 in his crankcase and nothing was ever mentioned about the synthetic oil.

After traveling for about 250 miles, the engine had developed a severe rod knock. We helped him disassemble the engine and all the bearings were to pure copper. A strange coincidence? We concluded the difference between the oils were the culprit, and still advise against switching from synthetic to mineral base oil.


http://www.lubetrak.com/newsletter/Aug22HTML.html

Vezi ca mai e un topic chiar pe forumul Daewoo in care se spune ca nu e bine sa treci de la sintetic la mineral.
Daca nici acum nu crezi, intreaba un chimist. Eu nu sunt mythbuster.
*



Dar nu-mi veni cu expunerea aia amarata de pe un site necunoscut si nevizitat, daca esti asa convins argumenteaza cum am facut si eu, sau pune un link "serios" ca sa zic asa...ul link de producator sau ceva de genul asta, fara mituri si vorbe din popor ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 18 Nov 2005, 20:43
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(see @ 27 Oct 2004, 01:39)
Sa inteleg ca ai mai spus pe undeva faza ca uleiul trebuie sa se inegreasca repede? Io nu am gasit si de asta tin sa te intreb aici: de ce trebuie sa se inegreasca repede?
Din punctul meu de vedere, in momentul in care se inegreste inseamna ca este "ars". Adica motorul se incalzeste prea tare, iar uleiul sub influientza temperaturii isi schimba proprietatile, inclusiv culoarea! Ideea e ca uleiul are rolul de a micsora frecarile, implicit de a reduce cresterea temperaturii motorului in timpul functionarii. La un motor uzat, unde frecarile sunt mai mari, automat temperatura motorului creste, uleiul se inegreste, devine mai fluid...in final ca rezultat se va observa si martorul luminos de la bord ca se aprinde la relanti.
Asa vad eu rolul uleiului....miscsoreaza frecarea componentelor in miscare , mentine o temperatura mai scazuta, si mai mult trebuie sa fie curat cit mai mult timp...senzatia de motor sanatos! Nu vad in schimb la ulei rolul de a curata motorul, de a-l spala..chiar daca are detergenti in el..! Faptul ca el devine negru in timp, chiar si scurt, nu inseamana ca a spalat motorul ci mai degraba ca nu l-a protejat.
*



Nu vezi matale, da' sa stii ca asa-i cum spune ala. Un ulei trebuie sa spele motorul. Dece? pentru ca un ulei are ca sarcina sa si raceasca anumite piese din motor care nu au cum se raci altfel- de exemplu pistonul, are transfer spre cilindru si spre biela, dar destul de redus. Secretul racirii lui e uleiul care-l...spala pe dedesubt!. Pe aceste "puncte fierbinti" uleiul, cat ar fi el de bengos tot se descompune, rezultand "cenusa", "funingine", "gome" si "cocs". Daca primele doua au doar efect vizual, inegrind uleiul, ultimele doua au efect mult mai nasol: gomele sunt lipicioase si obtureaza canalele de ungere, iar cocsarile au efect abraziv si de incarcare a "plasturilor" de gomaj. Remediul e aditivul detergent care mentine in suspensie mizeria pana se opreste in filtru-si eu schimb filtrul la fiecare schimb de ulei. La cat costa nu merita sa-l mai tin un schimb de ulei. Un ulei "frumos" nu spala. Rezultatul e ca motorul se va infunda si se va paradi urgent. Succes la reparatii!!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Nov 2005, 20:48
Post #553


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Are dreptate baiatul. Si ideea e ca nici intre 2 marci de ulei sintetic nu e bine sa schimbi. Alege o marca de ulei si pastreaz-o pana vinzi masina, eventual spunei si lui ce ulei ai folosit.
Dar in textul acela e ceva ciudat, cuzinetii sunt white metal pe otel nu pe cupru. Sau erau trimetalici????


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 20 Nov 2005, 01:18
Post #554


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Servus voua fani ai automobilului.
Argon, tu care stii ceva despre uleiuri, (ca mi-ai explicat mie la fix ce e cu ELF 10W50) te-ai uitat pe site-ul de care zice Tutzi? E site-ul lui Elf, da' uita-te bine de tot ce scrie in capul coloanei cu gama SPORTI.
Ydaniel eu când am zis 'chior' am vrut sa spun ca nu este semisintetic. Si ai dreptate ca nu ai vazut sporty este de fapt SPORTI.
In rest va mai zic ca p-aci circula folclorul ca BP e mai bun ca ELF. Voi ce parere aveti?
Numa' bafta si fericire.

P.S. Fiti cuminti ca MOSU' n-aduce nimic copiilor obraznici.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Nov 2005, 18:33
Post #555


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




greu de spus.amandoua(elf si bp)sunt uleiuri medii.castrol e bun


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 20 Nov 2005, 18:39
Post #556


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




daca motorul are 17 mii de km si pana acuma a mers cu ulei 20w40 pot sa pun elf 15w40 txi sau il va conduma fiind prea subtire?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Nov 2005, 18:44
Post #557


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu se va simit,baga asa e mai fluid un pic uleiu.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Nov 2005, 18:53
Post #558


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ViperRS @ 20 Nov 2005, 18:39)
daca motorul are 17 mii de km si pana acuma a mers cu ulei 20w40 pot sa pun elf 15w40 txi sau il va conduma fiind prea subtire?
*




Daca nu ti-a consumat 20w40 stai linistit..poti pune chiar 5w40 daca ai bani..nu o sa-l pape...eu am mers mult si cu 0w40 si nu l-a papat...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Nov 2005, 18:55
Post #559


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




si ce pres aveai cu 0w40 la relanti cu motoru cald?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 21 Nov 2005, 11:14
Post #560


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




Castrol XLR 15W50 este bun pentru iarna? Am gasit la Carefour, dar am zis intai sa va intreb, poate si-a mai pus cineva. huh.gif


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Nov 2005, 11:37
Post #561


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ydaniel @ 20 Nov 2005, 18:55)
si ce pres aveai cu 0w40 la relanti cu motoru cald?
*




Presiune normala..ca si cu orice ulei cu terminatia 40...cifra de dupa W e la cald.

Problema era la rece, motorul batea putin, dar partea buna era ca statea la relanti pe frig fara soc si fara sa ajut din acceleratie imediat dupa pornire..chestia asta mi-a placut...dar NU merita sa puneti 0w40 la Dacie deoarece e scump, si din cate am vazut multe Dacii il papa urgent..a mea nu a papat DELOC.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 21 Nov 2005, 12:54
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Eu am pus ulei Esso 15W40. Inainte am avut ulei romanesc 20W40, din lipsa de bani sleep.gif . Deocamdata sunt foarte multumit, diferenta este simtitoare intre cele doua, cu noul ulei motorul este mai silentios si sta mai bine la ralanti cand e rece. Ce parere aveti de uleiul Esso?

This post has been edited by tabek: 21 Nov 2005, 14:47


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 21 Nov 2005, 14:24
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Eu am pus numai Esso 10W40 (doar uleiul de la schimbul de 1.000km a fost Dacia Oil 15W40) pana acum. Saptamana asta trebuie sa fac din nou schimbul (20.000km), tot cu Esso 10W40. Sunt multumit de el.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 21 Nov 2005, 22:36
Post #564


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Salutare.
ViperRS,pune un BP 10W40 ca eu cred ca e la acelasi pret. Sau tu il iei de la CORA ca am auzit ca e oferta? Ce sa-ti mai spun? decât ca Elf 15W40 e mineral iar BP 10W40 este totusi semisintetic.
Cezarb, s-ar putea sa fie un pic cam gros, dar doar s-ar putea. Totusi cred ca e cam scump. La cât e?
Numa' fericire


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 21 Nov 2005, 23:25
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




nu in metro m-am uitat la preturi cand am fost ca urmeaza in 300 max 500 de km sa schimb uleiul ca e naspa rompetrol( numa de aia aveam bani cand am luat masina). am facut 1300 km cu uleiul acela si acuma vreau sa pun ceva mai bun. noi nu avem cora la cluj mad.gif


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 22 Nov 2005, 09:50
Post #566


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




QUOTE(paulica @ 21 Nov 2005, 18:36)
Salutare.
ViperRS,pune un BP 10W40 ca eu cred ca e la acelasi pret. Sau tu il iei de la CORA ca am auzit ca e oferta? Ce sa-ti mai spun? decât ca Elf 15W40 e mineral iar BP 10W40 este totusi semisintetic.
Cezarb, s-ar putea sa fie un pic cam gros, dar doar s-ar putea. Totusi cred ca e cam scump. La cât e?
Numa' fericire
*


Pai, XLR este 560. As lua GTX3, dar sare de 700. El ar fi bun, dar mi-e sa nu fie prea gros la cald. De-asta am si intrebat, poate si-a mai pus cineva si stie cum se comporta.


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Nov 2005, 09:55
Post #567


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cezarb @ 22 Nov 2005, 09:50)
Pai, XLR este 560. As lua GTX3, dar sare de 700. El ar fi bun, dar mi-e sa nu fie prea gros la cald. De-asta am si intrebat, poate si-a mai pus cineva si stie cum se comporta.
*




Eventual pune un Elf 10w40 semi Competition rolleyes.gif ...eu l-am luat cu 580 000 4 litri din Metro..ceva promotie cred..oricum la litru costa cam 160 000 fara promotie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 22 Nov 2005, 10:30
Post #568


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




QUOTE(paulica @ 21 Nov 2005, 18:36)
Salutare.
ViperRS,pune un BP 10W40 ca eu cred ca e la acelasi pret. Sau tu il iei de la CORA ca am auzit ca e oferta? Ce sa-ti mai spun? decât ca Elf 15W40 e mineral iar BP 10W40 este totusi semisintetic.
Cezarb, s-ar putea sa fie un pic cam gros, dar doar s-ar putea. Totusi cred ca e cam scump. La cât e?
Numa' fericire
*


Fo' 560. As lua GTX3, dar bate spre 800. D-asta am intrebat aici, poate si-a mai pus cineva si ne spune cum se comporta. Eu am acelasi dubiu, sa nu fie prea gros la cald. Asa in bidon pare destul de subtire , dar este numai o parere subiectiva huh.gif

This post has been edited by cezarb: 22 Nov 2005, 10:31


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Nov 2005, 13:52
Post #569


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cezarb @ 22 Nov 2005, 10:30)
Eu am acelasi dubiu, sa nu fie prea gros la cald. Asa in bidon pare destul de subtire , :
*




ce indicativ de vascozitate are? cum adica gros la cald? La Dacie e recomandat NUMAI w40, si la motoare uzate sau daca uleiul e de proasta calitate w50...de exemplu daca pui lubrifin w40 risti sa se subtieze prea mul vara la cald..si pui w50 ca sa fi sigur..dar un ulei de calitate w40 nu se subtiaza peste masura si nu e nevoie sa pui w50..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Nov 2005, 15:56
Post #570


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




agip 10w60 4l=81 ron.asta e urmatoru!:)
4l+filtru de ulei Mann+garnitura de cupru la buson=100 ron:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 00:39
Forum Renault