Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
pcostica |
![]()
Post
#1321
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|||
giuscam |
![]()
Post
#1322
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Am un vaporizator Tomasseto AT07 si ieri l-am desfacut, am gasit putina mizerie in el[un fel de crema maronie], l-am spalat am curatat si garniturile care sunt 3 la nr. Una din cauciuc pinzat, una din cauciuc simplu [ambele putin mai groase apr. 2,5 mm fiecare] si una dintrun material subtire, nu cred sa fie cauciuc. Problema e ca acea garnitura subtire e prinsa intre 2 talere, unu mai mic, unu mai mare, din aluminiu.Am gasit taleru mai mare deformat in 3 punctedin cauza a 3 pinteni cu care ia contact taleru in momentu cind se acc. [cind se formeaza vacumu].Am ciocanit acele dimburi care se formase pe taler si l-am indreptat. Se poate pune alt taler mai gros putin ca sa nuse mai deformeze? Sau se poate lipi alta tabla subtire, sa spunem de crom ca nu rugineste, peste aia de aluminiu?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
autom |
![]()
Post
#1323
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Chiar este bine de facut asa ceva. Intareste ,,talerul,,.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
valex19 |
![]()
Post
#1324
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salut , acum 2 zile am desfacut vaporizatorul marinii pt revizie generala , in el am gasit "2 roabe de pamant + cv vaselina ", l-am curatat , spalat bine , am smilgheruit pastilele de cauciuc cum am vazut aici pe forum , schimbat arc-ul cu unu-l mai tare si am inceput sa montez tot ce am desfacut , am schimbat si membranele care nici pe departe nu sunt ca cele din fabrica cele din comert , sunt drepte si ma cam indoiesc sa-si ia forma ca cele originale .
Ideea este urmatoarea am asezat prima membrana peste aceasta pastila [attachmentid=1627942486] ,am pus piesa de metal , apoi arc-ul conic si ciuperca , am apasat usor cu mana pe ciuperca sa vad daca inchide acea pastila , si surpriza , pastila nu inchide , ESTE NORMAL SA SE INTAMPLE ASA??? Si inca ceva , aceasta pastila DSCN2411.JPG ( Size: 63.68k ) Number of downloads: 811 , este dintr-un metal si nu se poate slefuii,ce as putea sa-i fac ??DSCN2411.JPG ( Size: 63.68k ) Number of downloads: 811 16 Apr 2014, 18:55: nimeni nimeni ??? 16 Apr 2014, 19:52: Nu este nimeni pe forum sa ma ajute si pe mine cu niste raspunsuri ???? ![]() This post has been edited by valex19: 16 Apr 2014, 19:52 Attached thumbnail(s) DSCN2401.JPG ( Size: 166.91k ) Number of downloads: 653 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
autom |
![]()
Post
#1325
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
VEzi ca se scoate si se intoarce invers!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
valex19 |
![]()
Post
#1326
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Multumesc
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1327
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vezi ca ti-am raspuns eu, dincolo, si nu intoarce nimic, ca pe fata care inchide are cauciuc. Cum poti sa crezi, ca poate inchide bine, bronz pe bronz? Aia face parte din sectiunea de regulator al presiunii, si daca scapa putin, nu mai poate mentie presiunea constanta. Tot acolo, am explicat si modul de functionare al pieselor din reglajul presiunii.
This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Apr 2014, 22:35 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
autom |
![]()
Post
#1328
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
vroiam sa zic sa intoarca pastila de cauciuc.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#1329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Am citit tot topicul dar si inca vreo cateva de pe aici si nu am gasit o anumita informatie. Si sper ca ma puteti ajuta si pe mine. Vreau sa imi montez GPL cu stut in carburator si habar nu am ce dimensiuni ar trebui sa aiba acesta. Ma refer la diametrul exterior si cel interior in special.
Si inca ceva, daca tot sunt la capitolul asta. Nu am inteles cum si unde se leaga firul de la comutator la bobina. Daca ma puteti clarifica in vreun fel, va multumesc anticipat. This post has been edited by aditza579: 19 Jun 2014, 23:28 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#1330
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
ce dimensiune ai la furtunul care vine din pleosca de gpl in carburator? stutul trebuie sa intre pe acel furtun, firul se leaga pe + la bobina,unul dintre fire, si mai vine inca unul pe fisa centrala a bobinei, este firul care detecteaza impulsurile care le da bobina,si care opreste gpl-ul in cazul in care motorul este oprit si ai doar contactul pus
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1331
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Stutul care se monteaza pe carburator, e din bronz si are diamerul la interior (al gaurii), de maxim 8mm, iar la exterior are filet de 10, cu pas cat mai mic, -entru a prinde mai multe ganguri pe peretele subtire al varburatorului. Capatul nefiletat, pe care se strunjesc cateva inele, pentru a impiedica iesirea furtunului, se face la diametrul gaurii furtunului. Cand ai zis de fir, cred ca te-ai referit la cel maro, pe care sa nu-l legi la borna bobinei, cum fac din lene, cei de la ateliere, pentru ca tensiunea autoindusa, va strapunge componentele semiconductoare din montajul de comutare si protectie, ci sa infasori capatul firului (14 spire), pe fisa centrala. Capatul terminal, il lasi asa liber, peste care dai cateva ture de banda izolatoare. Cel rosu de alimentare, se leaga la plusul bobinei, ca intreaga instalatie sa se alimenteze odata cu bobina de inductie. Pune fir mai gros sau dubleaza-l p-ala, ca si pe cele albastre, ce merg la bobinele electrovalvelor, pentru a nu avea caderi mari pe ele, ducand la ingreunarea deschiderii lor, sau chiar deloc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Un diametru interior de 6-7 mm este prea mic? O sa il dimensionez la exterior in functie de diametrul interior al furtunului. Cat despre fire. Este recomandat sa le schimb cu unele mai groase si pe cele de la electrovalve sau doar pe cel ce duce la fisa centrala si cel de pe + bobina? Multumesc inca odata.
This post has been edited by aditza579: 19 Jun 2014, 23:27 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e putim 7mm, dar 6 nu pot sa-ti spun, dar s-ar putea sa mearga la 1300-1400, adica sa poataface fata consumului, daca si regulatorul face ce trebuie. Firul maro care merge la fisa, nu face decat sa culeaga niste impulsuri de la fisa centrala,pe care montajul din comutator le numara, si le transforma in tensiune, comandand mentinerea gazului deschis, peste o anumita turatie, sau sa il inchida dupa ceva timp, daca motorul n-a pornit (deci nu are turatie peste pragul stabilit). El poate fi cat se poate de subtire, nu este folosit pentru transportul de curent, cum sunt cele albastre de la electrovalve.
https://www.youtube.com/watch?v=aeowFvkBSHU&feature=youtu.be This post has been edited by PH-06-BOA: 20 Jun 2014, 21:32 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#1334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Cineva pe aici cu instalatie Milano, imi poate face si mie poza la mufa de conectare a comutatorului? Nu stiu ordinea firelor. Va multumesc!
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1335
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Va salut, si vreau sa incep prin a-mi cere scuze, nu o sa postez o problema legata de Dacia, dar acest forum mi se pare cel mai potrivit. Asadar, se da una bucata Volvo 360, injectie multipunct, motor 2.0 pe care s-a montat o instalatie Tomasetto At 07 (cred) cu stag 2000. Motorul este in mintile lui, are compresie egala pe cilindri- luata in toamna, filtru aer aproape nou, filtru gpl curat (per total are vreo 5000 km de functionare), fise ok, bujii la fel- caramizii.Nu am obturator pe admisie, iar mixerul de gaz este alimentat prin doua furtune, acesta fiind fixat pe debitmetru. Dupa ce de la inceputul saptamanii am citit cam tot legat de reglajul instalatiei gpl, mi-am printat cele spuse de domnul Nelu- BOA. Buuun, bineinteles ca surubul de relati era inchis total. Problema acum apare, surubul de pe membrana nu are nici un efect, fie ca il strang sau il slabesc. L-am desfacut si i-am facut o poza exact asa cum am gasit piesele montate in interior. Trebuie sa spun ca acum circa un an am reglat instalatia la un service prin Voluntari. DAR- piesa care este prinsa da arc nu este montata invers? De ce partea conica vine in contact cu interiorul surubului negru de plastic? Am reglat relantiul din surubul de sus de langa filtrul gpl, aerul l-am ajustat din surubul aferent pe corpul de clapeta, masina are zvac, dar miroase ingrozitor a gaz pe esapament, iar temperatura esapamentului mi se pare a fi cam mare. Plus ca toba finala nu este etansa pe intermediara, si in frana de motor am auzit si cateva rateuri discrete. In poza unde se vede mana mea, degetul este pus in dreptul surubului de relanti.
Ce ii pot face, ce sa verific? Va foarte multumesc. edit: am gasit ceva, asa a patit si userul johnox, fix la fel am si eu, doar casurubul de pe membrana l-am lasat deschis o tura http://www.daciaclub.ro/regulator-gpl-page...75229-s180.html This post has been edited by alf 08: 9 Aug 2014, 20:54 Attached thumbnail(s) WP_20140809_001.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 398 WP_20140809_003.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 393 WP_20140809_004.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 94 |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1336
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu cunosc bine tampenia pe care o ai acolo! Din start, pot sa-ti spun, sa nu mai pleci cu masina, pana nu rezolvi cu acea "plosca" , sa poti regla din acel surub pe care in poza il ai pus pe acumulator. Acel bolt de plastic care e ramas in arc, trebuie sa intre in surubul care-l impinge, in cel care are inelul de cauciuc, pe el. Acel bolt, reduce frecarea intr arc si surub, la rotirea surubului de reglaj. In primul rand, arunca acel arc, dar numai dupa ce pui altul la fel ca diametru, dar mai gros la sarma, deci mai tare. Daca e prea tare, cu surubul desfacut la maxim, moare motorul cand vrei sa accelerezi. Daca e moale, cum e acum, supapa sta deschisa la maxim si la relanti, ceea ce face sa-ti consume maxim cat da ea, functie de cum e reglat regulatorul (ala de care vorbesc in film), cel de la intrare in "plosca" . Acolo la intrare, are un arc mare, de 30mm lungime in stare libera. Torsioneaza-i spira cu spira, pana il faci de cel mult 25 mm lungime. Cu cat acel arc e mai tare, deci lung, cu atat regulatorul da o presiune mai mare in partea de joasa, deci si un volum mai mare de gaz, pe unitatea de timp. Asa ca, la timpul cat tii apasata pedala pentru a demara in a-I-a, trece un volum mare de gaz, la a doua la fel, si pana intri in a -5-a, ai golit butelia, si asa iti consuma 30-40%. Nu crezi? Cred c-am spus mai sus, ca la un golf 3, cretinii de la instalari, au lasat-o asa ca din fabrica, ca habar n-au pe ce lume sunt in acest domeniu, si facand ce-ti spun eu aici, am coborat la 9%. N-am avut timp, dar mai e loc si de mai bine. Deci, trebuie sa reglezi presiunea de la intrare in asa fel (din acel arc mare), incat sa-ti asigure necesarul la sarcini mari, dar sa fie reglabil din acel surub din centru (cel care-l ai tu demontat), ca atunci cand e strans aproape de maxim, sa nu mai poti tura motorul, adica sa moara, cand apesi pe acceleratie. Dovada ca e gaz in exces, e si faptul ca spui ca pe toba miroase a gaz, ceea ce duce mult la diminuarea puterii motorului, cresterea temperaturii lichidului de racire, si asfixierea celor din apatele tau, pana la urmatorul semafor. Credeti-ma, ca numai intr-o saptamana l-am trimis pe fi-miu la cei care au montat instalatie, avand doar doua saptamani de la montare, si n-au facut nimic. Am renuntat la garantie, si m-am apucat s-o fac cum stiu eu. Cine mai are asemenea tampenii, intrebati-ma si va spun totul, pentru a o face sa mearga corect. Spre deosebire de cea de Marini, din film, asteia i se poate atasa un sistem de reglare, la partea de inalta.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1337
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mii de multumiri pentru ca ati stat la ora aia sa imi explicati! Ma trezisem cu ideea sa renunt la unul din furtunele care alimenteaza mixerul,dar vad ca nu ati pomenit nimic de asta. Acum sa vad daca am inteles,trebuie sa gasesc un arc mai scurt,mai tare si de max 25 mm si sa il inlocuiesc cu cel existent sub surubul de reglaj,sau mai exista si un alt arc in instalatie? Nu trebuie sa inversez boltul de plastic de sub surub- ma deruteaza faptul ca partea conica se sprijina in interiorul surubului. Legat de consum...aleluia. Momentan este urias.
|
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu trebuie sa inversezi boltul, e bine asa cum e in poza. Acel arc trebuie inlocuit cu altul mai tare, ca forta de aspiratie, mai ales ca ai doua furtune, sa nu-l poata invinde usor. Cel de trebuie comprimat la 25mm, e altul mai gros la spira si mai mare in diametru, care face altceva, tine constanta presiunea in regulator, vaporizator sau ii mai spuneti, pentru a nu avea diferente la mers cand butelia e plina sau aproape goala. Cu cat acel arc e mai tare, cu atat mentine o presiune mai ridicata in instalatie, deci si un consum mult marit, care duce la scaderea performantelor motorului, la incalzirea lui , si de aici si alte inconveniente. Daca raportul de gaz-aer, nu e pastrat in proportia de 1/14, motorul nu merge la performantele prescrise. In poze, unde sunt cele doua arcuri, cel din stanga e originalul.
This post has been edited by PH-06-BOA: 10 Aug 2014, 13:44 Attached thumbnail(s) 1__1_.jpg ( Size: 301.77k ) Number of downloads: 111 1__5_.jpg ( Size: 274.24k ) Number of downloads: 89 1__6_.jpg ( Size: 269.77k ) Number of downloads: 80 1__7_.jpg ( Size: 215.15k ) Number of downloads: 72 1__8_.jpg ( Size: 155.89k ) Number of downloads: 71 1__9_.jpg ( Size: 271.44k ) Number of downloads: 75 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1339
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum am inteles la ce arc va refereati cand spuneati de 25 mm liber. A trebuit sa bucatesc vaporizatorul,deoarce nu am putut scoate arcul de relanti,cu ocazia asta am văzut si cum arata lucrurile pe acolo.evident ca nu am scurtat arcul mare,totusi maine o sa il tensionez,cum ati zis (cred ca momentan este mai lung de 30 mm). Bun, am dublat arcul de relanti,deoarece am găsit doar un arc asemănător,si cum ati spus,murea la accelerare,fiind tensionat prea mult. Din aproape in aproape i-am mai taiat doua spire,pana cand surubul de la membrana a inceput sa conteze. Dar tot miroase puternic a gaz, am ars un sfert de rezervor tot jucandu-ma si m-au lasat nervii. In final am renuntat chiar la un furtun care alimenteaza mixerul, nu mai miroase a gaz dar nici nu pot misca masina,nu are alimentare. In final domnule Nelu,vreau sa va intreb daca primiti vizite la domiciliu,sau daca ma puteti trimite la cineva prin Bucuresti. Pur si simplu m-am blocat.
![]() This post has been edited by alf 08: 10 Aug 2014, 21:14 |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1340
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit: am montat la loc ambele stuturi de alimentare din mixer, si am scurtat arcul acela mare de la 30 mm in stare libera la fix 25 mm. Momentan incerc sa imi dau seama de unde sa scot un arc mai tare pentru reglajul membranei, cred ca o sa intercalez inca unul mai slab pe cel existent deja. Inca o intrebare: care este stutul de alimentare cu apa de pe plaman? Vreau sa ii montez o duza de 3 mm.
12 Aug 2014, 20:50: Tot eu 😊. Cine nu are un BOA, sa faca rost! Sa traiti domnule Nelu 1000 de ani fara rk. Am reusit sa reglez instalatia exact dupa procedura descrisa. Recunosc ca mi-a fost frica si ma gandeam ca aoleu in ce ma bag...dar acum ma gandesc ca ma duceam la un service,si bag mana in foc ca nu se apuca nimeni sa umble la arcuri. Am reglat-o incet,usor, am scos utilajul la o tura si ramane sa vad cum stau la consum. Sa vezi ce diferenta este acum la modul in care miros gazele de esapament 😊. MULTUMESC !!! This post has been edited by alf 08: 12 Aug 2014, 20:50 Attached thumbnail(s) tomassetto.jpg ( Size: 38.23k ) Number of downloads: 93 WP_20140811_002.jpg ( Size: 970.09k ) Number of downloads: 82 WP_20140812_002.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 71 |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu trebuia sa tai din arcul mare, ci doar sai torsionezi spira cu spira, in ideea de a-l face mai scurt, a-l comprima, pentru ca elasticitatea lui este data de numarul de spire si grosimea sarmei. Acum ca l-ai scurtat taindu-i din spire, aceeasi elasticitatea ce o avea, e pe o cursa mai scurta, dar pentru ca acolo nu face curse mari, nu e grav.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1342
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu, nu l-am taiat. L-am torsionat cu ajutorul a doi patenti mici, din aproape in aproape. 😊 ce ziceti, sa montez si o duza pe furtunul de alimentare al mixerului? Este cumva furtunul din stanga imaginii de mai sus ? Inca o data multumesc.
|
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Diuza o poti monta pe unul din cele doua furtune, care intra in stuturile de plastic, in poza ta e unul in dreapta sus si altul in stanga jos, cele cu cot la 90 de grade. Nu conteaza pe care din ele, ca tot aia face, reduce viteza (si volumul ce trece in unitatea de timp) de circulatie a apei, ceea ce duce la racirea ei, deci tine regulatorul mai rece. Mai ales acum vara, e minunata, pentru ca nu se reduce din performantele gazului,ba chiar creste mult, iar iarna da viteza de circulatie a apei, prin instalatia de incalzire, revenind la performanta ce o avea inainte de a se monta instalatia de gaz.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#1344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Asadar, MULTUMESC domnule Nelu ! O sa ii montez si acea duza si gata, nu mai umblu la instalatie/ reglaje. ![]() |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Spune-le asta, si celor care monteaza instalatii, dar nu-i ivata sa faca asta, ca nu-ti vor intelege limba ! Asta-i adevarata meserie, sa adaptezi totul dupa necesitati, dupa performanta si respect fata de ceea ce faci! Ma bucur ca ai facut treaba buna !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bracself |
![]()
Post
#1346
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 3 September 10 ![]() |
Salutare tuturor!
Am citit tot ce era despre GPL, dar nu ma regasesc in diagnostic! Am un GPL - SH din 2007 care a mers foarte bine pana acum 2 luni. De atunci, a inceput sa faca pe nebuna cu pornirea la cald. Am desfacut vaporizatorul, l-am curatat, am curatat prin stergere membranele, supapele, scaunele acestora, electrovalvele... Am verificat aprinderea, am schimbat bobina... La rece, dimineata, porneste prea bine pentru o Daciuta! La cald este aproape imposibil... Am uitat sa precizez ca am reglat tachetii iar in mers, motorul functioneaza foarte bine! Ce va mai vine prin cap? |
--------------------
Matiz
Matiz
2005
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Multe, chiar foarte multe ! Intai asculta daca, dupa oprirea motorului se mai aude gazul fasaind inca 10-20 de secunde. Daca se aude, ultima valva nu inchide, si imbacseste cu gaz atat filtrul cat si galeria de admisie, incat la prima pornire e imposibil sa arda fara aer, si dai la automat pana se absoarbe tot gazul (plus ce continua sa iasa), si in momentul cand raportul de aer-gaz va fi de 14/1, atunci va porni. Alta ar fi gaz prea mult sau prea putin din reglajul de relanti (daca il ai corect reglat). Daca e prea mult, in timp ce dai la cheie, intrerupe gazul (dai pe neutru), din comutator, si ar trebui sa porneasca si cum porneste , imediat comuti pe gaz. Daca e putin, n-ai decat sa-i mai dai din surubul de relanti, putin cate putin , concomitent cu datul la cheie, pana porneste. Daca porneste si reglezi corect mersul in gol, nu se poate sa nu porneasca oricand. Desfa conducta de la intrarea in regulator, si vezi daca are jet puternic, cand pui contactul , pentru 2 secunde. Sa nu ai teava orientata catre ceva care face scanteie la punerea contactului. Jetul sa fie orientat catre afara motorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bracself |
![]()
Post
#1348
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 3 September 10 ![]() |
BOA, gazul, este si a fost reglat dupa metoda ta!
Excludem neetanseitatea electrovalvei deoarece nici nu se aude pierzand gazul, dar, mai important, porneste dimineata scurt...Daca ar pierde gazul in timpul noptii, ar porni la fel de greu ca si la cald. Ma gandesc ca poate fi amestecul bogat, asta fiind explicatia pornirii rapide dimineata. |
--------------------
Matiz
Matiz
2005
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#1349
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
explicati-mi si mie va rog ,daca pun un gpl de dacie pe carburatie pe o dacie pe injectie, cum fac sa-i opresc pompa de benzina atunci cand masina merge pe gpl?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#1350
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
si mai am o problema, astazi mi-am cumparat instalatia de gpl care are vaporizator marini 88, am pus vaporizatorul in stanga motorului,pentru ca nu am loc de ecu, desi la carburatie se pune in dreapta motorului, ce sunt eu nedumerit, este ce anume sa fac cu electrovalva care la cea pe carburatie se punea pe furtunul tur de benzina, se mai monteaza electrovalva?si daca da, unde?
8 Oct 2014, 17:07: si mai am o problema, astazi mi-am cumparat instalatia de gpl care are vaporizator marini 88, am pus vaporizatorul in stanga motorului,pentru ca nu am loc de ecu, desi la carburatie se pune in dreapta motorului, ce sunt eu nedumerit, este ce anume sa fac cu electrovalva care la cea pe carburatie se punea pe furtunul tur de benzina, se mai monteaza electrovalva?si daca da, unde? This post has been edited by ilie.claudiu90: 8 Oct 2014, 17:07 |
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 23:23 |