Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
giuscam |
![]()
Post
#1351
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|||
tinker |
![]()
Post
#1352
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
ba se potrivesc doar ca nu merge omologata
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#1353
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
am pus instalatia, merge , porneste bine, ce ma deranjeaza este ca oricat debit i-as da nu vrea sa treaca de 2500 de ture in sarcina si 3500 pe liber, ar putea sa fie din cauza ca nu i-am pus flansa sau mixerul de gaz cum ii zice?eu am dat gaura in capacul corpului clapeta injector de am bagat stutul de gaz,instalatia nu ingheata deloc deci se exclude posibilitatea vreunui dop
This post has been edited by ilie.claudiu90: 17 Oct 2014, 08:15 |
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1354
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ilie, eu am citit doar pe aceasta pagina, dar tu , ar fi trebuit sa fezi filmul meu de pe youtube, unde am dat detalii despre unul din regulatoare. Da-i chiar asa "regulatorul de gpl, marini. Iti spun si aici, in primul rand, regulatorul are doua sectiuni de reglaj, unul de inalta presiune si altul, care e actionat de membrana, ce da volumul de gaz, la accelerare (daca e reglat corect ). Asa cum ti-l regleaza pe la atelierele de montaj, ti-l face sa dea gaz maxim cat poate indiferent de pozitia clapetei, iar turatia sau puterea motorului e data de aerul ce trece pe langa clapeta, in diferite pozitii, de la zero la maxim. Deci, daca la tine, reglajul de inalta (de la intrarea in regulator), e reglat la o presiune mica, volumul de gaz ce ajunge in camera de vaporizare e mic, si nu-ti asigura necesarul, decat pana la turatia care spui tu. Pentru asta va trebui sa vezi filmul chiar de cateva ori, sa intelegi principiul, si daca nu, sa ma intrebi, dupa care s afaci un reglaj corect. N-ai sa poti din prima. Va trebui sa-l demontezi de mai multe ori, pana-l reusesti. Ca test, pune mana la intrarea filtrului de aer si obtureaza treptat intrarea, in timp ce turezi motorul, si vezi daca gasesti o pozitie, in care motorul raspunde corect . Daca e asa, treci la reglarea presiunii de la intrare. Cat priveste reglajul dupa ce faci asta,pentru a merge si bine si sa ai si consum optim, gasesti descrieri mai in urma.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#1355
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
am vizualizat filmul domnul nelu,am desfacut vapozitatorul si intradevat , acolo unde este camera de vaporizare ,nu stiu de unde proveneau,dar erau multe gunoaie, am curatat camera,am curatat pastila de cauciuc, am montat totul la loc si merge brici,acum ce ma deranjeaza este ca nu sta rotund la relanti,daca ii dau mai mult gaz la relanti sta rotund dar porneste greu...,mentionez ca am obturat un pic filtrul de aer, dar nu de tot, cum il am reglat acum ,am bagat gpl de 50 de lei si am facut 190 de kilometri, raspunde bine la acceleratie, sare de 100 pe gaz,mai mult nu i-am dat ca nu am de ce, una peste alta sunt multumit, si va multumesc pentru video de pe youtube, chiar mi-a fost de folos
This post has been edited by ilie.claudiu90: 21 Oct 2014, 18:38 |
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
sk100it |
![]()
Post
#1356
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
1980
- B25PBU/B17DMF/B07JCF
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#1357
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Salut, am o Dacia 1310 pe GPL din 1998, si o gramada de intrebari.
Am mari probleme la aprindere pe umezeala/frig. Am schimbat electromotorul ca era cam vechi, bobina verificata, verificat capac de delcou de umezeala dimineata. Am auzit ceva de o aprindere tranzistorizata fabricata in Tg. Mures, Gotronic parca ii zice, as vrea sa stiu daca se poate folosi si pe dacia pe gpl. Ar putea asta rezolva problema aprinderii dimineata? Tin sa precizez ca la prima incercare de aprindere nu am scanteie, electromotorul invarte dar scanteia nu e. Repet procesul de vreo 4-5 ori, o las 4-5 minute dupa care brusc porneste la sfert. Alta intrebare ar fi daca condensatorul de delcou trebuie sa fie pus daca masina e pe GPL? Ultima data cand am fost la firma care mi-a pus instalatia de gaz, l-a scos si a zis ca nu am nevoie de el ca fura curent. This post has been edited by Dimitri: 27 Oct 2014, 22:01 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica si contactul electric vezi daca ai alimentata bobona cu 12V
condesatorul se scoate numai daca ai aprindere electronica , daca nu ai si il ai scos de acolo e problema aprinerea aia este buna , am avut si eu , este un model cu senzor , ala esste si mai bun This post has been edited by bygy007: 27 Oct 2014, 22:22 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#1359
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Mersi, o sa prind condensatorul ala la loc, revin maine cu pareri, asta daca reusesc s-o pornesc.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
cris06 |
![]()
Post
#1360
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Exact cum a scris bygy: pentru o diagnosticare rapida, leaga un bec de 12V pe borna de + a bobinei de inductie si masa. Cand pui contactul acest bec trebuie sa se aprinda. Daca, rotind cheia pe poz. demaror, acest bec se stinge > contactul de cheie defect. Aceasta problema a patit-o si tata cu Dacia lui. Obligatoriu condensator pe aprinderea clasica.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#1361
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Azi dimineata a pornit cam la a 3-a cheie, din prima iar nu avea scanteie, la doua a aparut si la a 3-a a luat-o la sfert. Oricum e bine ca porneste avand in vedere ca ieri a plouat.
Mi-am comandat sistemul de aprindere Gotronic 011 + senzor. Aveti idee daca bujiile trebuie reglate la o anumita distanta pentru aprinderea tranzistorizata. Mi-am luat un set Sinterom si din ce observ din fabrica vin reglate la 0.6mm. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
val2011 |
![]()
Post
#1362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Si crezi ca o sa porneasca mai bine cu apringerea gotronic? Chiar mai rau, daca nici acum nu porneste bine, nici cu aceasta aprindere. Daca nu ai toate celelalte puse la punct nu o sa ai rezultate bune (parerea mea/
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Dimitri |
![]() ![]()
Post
#1363
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Pai asta e faza ca e pusa la punct, ulei schimbat acu 2 luni de 15 , carburator spalat recent, platina schimbata capac delcou, electromotor schimbat, bobina e ok,filtre schimbate, bujiile sunt ceva mai vechi intradevar dar astept aprinderea Gotronic ca sa schimb bujiile + reglaj. avansu e reglat ok si pe benzina si pe gaz.
Nu vad care sa fie problema de ce sa nu porneasca. Problema e pornitu pe timp de umezeala exclusiv. Pe rece uscat sau cald porneste fara probleme. Dar cum ploua cum plang si eu langa ea ![]() This post has been edited by Dimitri: 28 Oct 2014, 21:32 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1364
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pt aprinderea gotronic,poti regla bujiile la 0,9-1mm. Ce bobina ai? de-aia neagra,in carcasa de plastic sau de-aia in carcasa metalica,galvanizata,de IAME?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#1365
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
E din aia in carcasa metalica.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#1366
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Dimitri @ 28 Oct 2014, 21:31) Problema e pornitu pe timp de umezeala exclusiv. Probabil e aburit interiorul capacului delco. Cand e umezeala excesiva afara, ridica capacul delcoului si sterge-l de umezeala (aburi). Poate sunt infundate cele doua gaurele din lateralul lui. Edit: acum vad (mai sus) ca-l stergi... altceva n-are ce sa fie legat de umezeala excesiva (decat, eventual bujiile). This post has been edited by maho: 29 Oct 2014, 20:38 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
adriano2br |
![]()
Post
#1367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Am si eu o nelamurire despre reglajul instalatiei gpl (lovato rge92). Cand am luat masina consuma mult pe gpl, filtrul nu era obturat, surubul de relanti de pe plaman era strans la maxim iar reglajul relantiului se facea din surubul de reglare a membranei, care era desfacut cateva ture bune. Masina nu avea vlaga..consuma si mult, dar pornea la sfert..mai repede ca pe benzina si isi tinea relantiul si dimineata la prima pornire pe gpl. Dupa ce am citit pe aici m-am pus pe reglaje, si anume:
-am obturat filtrul de aer, lasand vreo 2cm patrati liber pentru aer, am strans aproape de tot surubul de reglare a membranei si am inceput sa il desfac pe cel de relanti cam vreo 2 ture, iar cel de pe furtunul de debit tot vreo 2 ture e desfacut.Acum masina are vlaga aproape ca pe benzina..cel putin in primele 2-3 trepte, consumul este mic..6-7-8% -mers 90-95km/h. Ceea ce nu imi place acum este faptul ca am o pornire foarte grea(la prima cheie dar invarte mult)..mai ales cand e motorul cald si in plus, cand e motorul rece nu mai tine relantiul..trebuie sa merg pe benzina pana se ridica acul la apa ca sa imi tina relantiul pe gpl si de cand cu frigul..apa se ridica greu...inainte tinea relantiul si dimineata cu motorul rece. Este normal sa am aceste simptome cu motorul rece? Cu reglajul care am zis ca il am acum , am incercat sa mai desfac surubul de debit de pe furtun si la fel de greu porneste, l-am mai strans si e la fel..nici o schimbare la pornire, numai ca daca il strang cand accelerez da sa moara motorul.. MAine o sa incerc sa desfac mai mult surubul de la membrana , am o banuiala ca de acolo se regleaza presiunea gazului..si o sa il desfac pe acela, apoi il strang pe cel de debit de pe furtun. PS: instalatia e pusa pe direct, adica am doar plaman, electrovalve , intrerupator si 2 relee + 2 sigurante. This post has been edited by adriano2br: 31 Oct 2014, 19:44 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1368
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Inainte iti tinea ralantiul si rece pt ca aveai debitul de gaz mai mare,implicit si amestecul mai bogat. Acuma ca sa iti tina ralantiul,trebuie sa-i tragi socul,ca si pe benzina ca sa tina ralantiu-ul. Insa daca nu ai stut in carb,nu poti,ca-ti moare imediat. Mai regleaz-o si scoate obturarea de la filtrul de aer,aia e o mare prostie,exact cum zicea Nelu pe un topic,tu ai putea sa alergi bine sufland printr-un tub cat degetul? Da-i aerul inapoi,desfa surubul de debit de pe furtun si desfa-l pe cel de la membrana,accelereaza si strange din cel de la membrana pana cand incepe sa aibe ezitare cand o accelerezi de la ralanti. De acolo desfa-l inapoi juma de tura-1 tura pana nu mai ezita. Apoi tureaza la 3000-3500rpm si mentine si strange din surubul de debit de pe furtun pana incepe sa dea semne ca da in nas. Din pozitia aia desfa 1/2-1 tura. Ala e reglajul de compromis,sa si mearga si sa nu consume mult.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#1369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 31 Oct 2014, 21:17) Apoi tureaza la 3000-3500rpm si mentine si strange din surubul de debit de pe furtun pana incepe sa dea semne ca da in nas. Partea asta nu am inteles-o niciodata. Eu daca tin acceleratia blocata la 3500 sa zicem, incep sa strang de surubul de debit iar turatia incepe sa scada..strang pana turatia scade sub 1000 si motorul da sa moara? Si asta la ce ma ajuta? o sa imi limiteze cumva rotatiile in sarcina la 3500 ..sau nici pe liber nu mai sare de 3500 ? Si inca ceva, cum sa incep reglajul? cu surubul la membrana strans sau desfacut la maxim ..cel de debit la fel..incep cu el strans sau desfacut? pentru ca ele sunt intr-o oarecare relatie, si anume: la reglajul care il am acum, daca strang cu o tura surubul de debit..cand e la relanti si accelerez motorul da in nas..da sa moara. daca mai slabesc surubul de la membrana..motorul nu mai da sa moara. in fine..am incercat fel de fel de reglaje inainte si mereu imi consuma mult. |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1370
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ai de capu' meu...ti motorul turat la 3500rpm sa zicem si strangi incet de surubul de debit pana auzi ca motorul incepe sa tuseasca oarecum,sa intrerupa. Din pozitia in care e atunci,il desfaci 1/2-1 tura si probezi la drum cum trage. Daca nu are vlaga,il mai desfaci putin. Si da,oarecum iti limiteaza turatia pe la 3500 in sarcina,pt ca nu cred ca mergi cu ea cu 4000rpm sau schimbi acolo in treapta 5-a. la 3000rpm ai cam 110km/h,e suficient pt dacie. Vrei mai mult,exact aceeasi procedura o faci,dar turezi la 4000 sa zicem. Ideea e ca motorul asta are cuplul maxim disponibil la 2800-3000rpm,in functie de cilindree si rap. de compresie,deci nu prea ai nevoie de mai multe ture. Surubul de la membrana strange-l initial de tot,la simt si regleaza ralanti-ul din cel de ralanti,cu clapeta de acceleratie preferabil complet inchisa. Apoi desfa-l pe cel de la mebrana,sa zicem 2 ture si accelereaza usor. In timpul asta,surubul de debit de pe furtun sa fie desfacut 4-5 ture,ulterior il vei strange inapoi. Revenind la cel de la mebrana,desfaci de el incet pana cand atunci cand o accelerezi succesiv,o "sprituiesti",sa nu mai auzi ca motorul da in nas. De acolo,jonglezi usor cu el,desfaci sau strangi cate putin,sa ramana exact la limita de unde daca il mai strangi usor,da in nas la accelerare. Acum ar trebui sa fie in regula. Te intorci la cel de debit de pe furtun si procedezi cum ti-am scris mai sus. Dupa asta,dai cateva sprituri si daca pare ca ar vrea sa dea in nas,mai slabesti putin din surubul de la membrana. Asta e reglajul optim. Inca o chestie importanta: pe gaz,avansul trebuie putin marit pt ca motorul sa fie vioi,sa traga bine si sa porneasca usor.
Daca nici acuma nu esti lamurit,cauta postarile lui BOA,d-ul Nelu ca a explicat de nush cate ori cum se regleaza vaporizatorul pas cu pas. This post has been edited by sebymesteru: 1 Nov 2014, 14:20 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1371
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca n-ai inteles, suna-ma cand esti langa masina, si-ti dictez ce trebuie sa faci. Fara dictatura, nu merge !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
intcpr |
![]()
Post
#1372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 January 12 ![]() |
Mesaj pentru domnu Nelu:Am un Cielo noneuro instalație marini...vreau sa va explic cum am reglat instalația am luat logic fiecare pas... Am desfăcut regulatorul și am modificat arcul cel de acolo era slăbuț am montat tot etc!am pornit mașină am desfăcut mult șurub de pe furtun am strâns complet membrana am reglat surul cui de relantiu apoi și înșurubat ușor șurubul de la clapeta acc pana tremura motorul și tindea sa moara deci arcul este strâns și nu deschide membrana sa dea gaz.cum trepida el am desfăcut puțin cate puțin pana sa stabilizat la turația respectiva deci membrana am desfăcut șurub clapeta am reglat relantiul am încercat sa accelerez ușor sa vad dacă da în nas...nu a dat deci cu cat deschideam acc cu atât se accelera deci dădea gaz cat trebuie apoi am blocat acc la 5000 de ture am strâns șurubul de pe furtun pana a scăzut turația apoi l-am desfăcut puțin pana a revenit la 5000rpm am reglat relantiu am oprit-o pornit apoi testul de drumul rupe asfaltul:) întrebarea mea este am făcut bine ca am reglat la 5000rpm sa fie membrana atrasa la maxim?practic șurubul de pe furtun este o limita.. Oricum nu schimb la 5000 dar de când am reglat asa când apăs pedala la maxim se turea înainte când o aveam la 3500rpm se gatuia....ma gândesc ca la 5000rpm este maximul deci dacă merg cu turația la 5000rpm membrana este atrasa și da gaz cat sa meargă mașină la 5000rpm dacă o țin în 3000rpm atât se deschide ideea este ca cu atât cu cat merg mai tare atât consuma dar nu vreau sa am limita...sper ca ai înțeles ideea este ca vreau sa scot performanta maxima când vreau!Mulțumesc
|
--------------------
cielo
cielo
1996
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1373
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Salutare,se da urmatoarea problema:
Am montat recent instalatia GPL pe masina din semnatura. Instalatia a fost data jos de pe fosta dacie si a stat vre-o 2 ani si ceva degeaba pe balcon. Am verificat electrovalvele dar plamanul nu l-am desfacut (Marini88). Functioneaza dar am doua baiuri: Trebuie sa deschid destul de mult surubul de tensionare a membranei mari,altfel da sa moara la accelerari foarte fine(din ralanti la 1000-1100rpm) si nu reusesc la rece decat destul de greu sa o fac sa stea accelerata din soc (am gaura in carb cu stut,tija de comanda a clapetei de soc legata de cea de la acceleratie e dreapta,nu indoita, ca sa traga intai clapeta de acc. si abia apoi pe cea de soc. Daca o stramb inapoi nu mai pot nici atat sa o tin din soc. Ce dumnezeu are? Sa fie talerul membranei stramb sau intepenit undeva? Plamanul a fost curatat cam cu maxim un an inainte sa fie data jos instalatia de pe fosta,deci ma gandesc ca nu ar trebui sa fie murdar. Plus ca atunci cand apa e pe la 60-70 de grade si franez are tendinta sa moara (aer fals la semeringul servo) o problema care o aveam si pe fosta dar care nu afecta atat de tare mersul la ralanti. Cand apa ajunge la 90 nu mai are tendinta sa moara dar situatia e enervanta,mai ales la mersul in oras. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa dau plamanul jos si eventual sa-i schimb membranele? This post has been edited by sebymesteru: 8 Apr 2016, 12:59 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1374
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 8 Apr 2016, 13:58) Salutare,se da urmatoarea problema: Am montat recent instalatia GPL pe masina din semnatura. Instalatia a fost data jos de pe fosta dacie si a stat vre-o 2 ani si ceva degeaba pe balcon. Am verificat electrovalvele dar plamanul nu l-am desfacut (Marini88). Functioneaza dar am doua baiuri: Trebuie sa deschid destul de mult surubul de tensionare a membranei mari,altfel da sa moara la accelerari foarte fine(din ralanti la 1000-1100rpm) si nu reusesc la rece decat destul de greu sa o fac sa stea accelerata din soc (am gaura in carb cu stut,tija de comanda a clapetei de soc legata de cea de la acceleratie e dreapta,nu indoita, ca sa traga intai clapeta de acc. si abia apoi pe cea de soc. Daca o stramb inapoi nu mai pot nici atat sa o tin din soc. Ce dumnezeu are? Sa fie talerul membranei stramb sau intepenit undeva? Plamanul a fost curatat cam cu maxim un an inainte sa fie data jos instalatia de pe fosta,deci ma gandesc ca nu ar trebui sa fie murdar. Plus ca atunci cand apa e pe la 60-70 de grade si franez are tendinta sa moara (aer fals la semeringul servo) o problema care o aveam si pe fosta dar care nu afecta atat de tare mersul la ralanti. Cand apa ajunge la 90 nu mai are tendinta sa moara dar situatia e enervanta,mai ales la mersul in oras. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa dau plamanul jos si eventual sa-i schimb membranele? LE: am rezolvat cu problema socului,debitul din robinetul de pe furtun era prea mare,deci cand trageam socul la rece,primea prea mult gaz si murea. Mai ramane problema reveniri in ralanti din sarcina,dupa mers la drum intins,cand franez si ambreiez ca sa schimb treapta-implicit las acceleratia- turatia scade pe la 700-800rpm si ori da sa moara ori revine dupa 2-3 secunde la 950rpm cat e ralantiul normal. Oare scap fara sa dau jos servofrana si sa ii schimb semeringurile??? |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
cristi ph |
![]()
Post
#1375
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 January 15 ![]() |
@ sebimesteru, cum ai rezolvat problema, m-am lovit de ceva asemanator?
|
--------------------
dacia 1410
berlina
1998
- PH 04 NHN
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1376
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
M-am m-ai jucat cu putin cu reglajele. Chestia e ca daca ridic ralantiul pe la 950rpm,implicit ii dau ceva mai mult gaz pe circuitul de ralati - merge bine dar porneste cam la a 3-a sau a 4-a cheie la rece (merg doar pe gpl,nu folosesc benzina). Daca tin turatia unde e recomandata,la 850-900rpm porneste la prima sayu a doua cheie dar scade pe la 800rpm cand calc frana si primeste aer mai mult,plus ca la 850-900rpm daca am farurile aprinse mai incarca din parti. E un compromis si acel compromis e greu de gasit. In principiu,daca moare cand calci frana poti sa-i mai dai putin gaz pt ralanti,idem si cu intreruperile la trecerea din ralanti la peste 1000-1100rpm,doar ca acolo mai trebui jonglat la fel de finut si din surubul central al membranei. Si daca ii dai prea mult gaz pe ralanti nu e bine,ca incepe sa intrerupa....
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
r3d |
![]()
Post
#1377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
eu la plamanu marini arcu acela care tine membrana l-am inlocuit cu unu de la pompa de benzina de dacie.e un pic mai tare.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
cristi ph |
![]()
Post
#1378
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 January 15 ![]() |
S-ar putea sa fie ceva mai complicat, am Bigaz pe masina, in mers are momente cand nu tine ralantiul si atunci pt o secunda schimb de pe gaz pe benzina si imediat inapoi si-si revine, tine ralantiul. Am problema asta de 4 ani de cand am dacia, am curatat vaporizatorul, filtrul, degeaba, tot asa face. O sa inlocuiesc vaporizatorul, mai am unul . E posibil sa fie vreun gunoi la vreo electrovalva ,o sa umblu pe la fiecare sa le iau prin eliminare ca nu-mi dau seama ce sa aibe.
|
--------------------
dacia 1410
berlina
1998
- PH 04 NHN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:04 |