Nu mai pleaca de pe loc, patineaza discul ?
![]() ![]() ![]() |
Nu mai pleaca de pe loc, patineaza discul ?
klaus |
![]()
Post
#61
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
tedy |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
nik1965,daca strang la maximum piulita de la cablu,se ridica pedala,da?in cazul asta,ambreiajul patineaza sau nu?Sau indiferent cat il strang,ambreiajul este in asa fel gandit sa nu patineze niciodata?
Revin si raspund,dupa ce am facut o verificare si m-am mai gandit un pic.Nu va patina decat daca ar ajunge sa se blocheze undeva pedala,ori partea superioara ajunge la pedalier,ori partea inferioara ajunge la bord.....ceea ce nu se va intampla deoarece nu este atat filet la cablu. Concluzia finala,are dreptate nik1965,iar eu imi cer scuze ca m-am ambalat aiurea.Este alt sistem.Bafta si inca o data scuze This post has been edited by tedy: 19 Jul 2006, 15:23 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#63
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Deci la mine daca pedala decupleaza sus (dincolo de 50%) e foarte bine asa pentru ca am sansa mai mare sa decuplez complet cand o apas pana la capat iar de patinat n-o sa patineze din alte motive decat cele anormale (defect).
Ok, ma simt mai bine ![]() |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
C@talin |
![]()
Post
#64
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
nesimtire nu au putut si ei sa puna un ambreiaj hidraulic ,pana si cielo are ambreiajul hidraulic si cielo e masina din 96
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
DragosP |
![]()
Post
#65
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Off-topic: ăla costă; dacă vrei așa ceva, cumpără o DSN.
![]() L.E. @klaus: sau așa! ![]() This post has been edited by DragosP: 19 Jul 2006, 21:24 |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
klaus |
![]()
Post
#66
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau un logan din asta de apare in toamna... dar sa nu deviem...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
mie mi-au reglat ambreiajul foarte jos.se simtea o mare diferenta la demaraj insa imi agata foarte urat la bagat in viteze si am umblat eu regland singur piulitele.
intrebare: cam cati km tin ferodourile de ambreiaj(garnituri de frictiune) in conditii de exploatare normale( si oras si afara - masina particulara NU taxi ) ? la berlina ma tineau 2-3 ani.aveam disc de 180 mm pe dacie 1300(din fabrica) |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
1.6 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Diferenta la demaraj la modul cum plecai tu cu ea si cum schimbai sau in comportamentul masinii??
|
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
david79 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
peste 150000 . stiu 2 solenze ( masina cu probleme la ambreiaj ) cu peste 200000 fara interventii la asa ceva. Asa ca ... depinde de noroc. la brelina pe vremuri l-am schimat la 170000.
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
masina mea are 27 000 km si merge bine .adica "trage" bine cand fac depasiri .
acuma sa raspund la intrebarea de mai sus: dupa ce au reglat cursa ambreiajului aveam impresia ca am motor mai puternic pe masina. ps: nu va luati dupa avatarul meu ca nu conduc masina in dusmanie,am dat bani munciti pe ea ![]() This post has been edited by han_1.6 mpi: 19 Jul 2006, 22:57 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 19 Jul 2006, 11:54) Din ce am inteles eu din cele spuse de nik fac un rezumat: 1. Jocul in interiorul ambreiajului e dat prin constructie. 2. Pozitia pedalei in care "prinde" ambreiajul e dat de reglajul cablului. 3. Reglajul cablului nu influenteaza jocul din interiorul ambreiajului ci doar pozitia pedalei. 4. Daca prinde prea jos exista riscul ca la apasare completa discul sa nu decupleze complet => distrugerea prematura a ambreiajului. 5. Neavand limitare la cursa in punctul superior e irelevant ca pedala prinde prea sus pentru ca ambreiajul oricum cupleaza complet deci nu este necesara reglarea pozitiei pedalei. Am dreptate sau nu ? Am gresit cu ceva ? Corectati-ma daca spun prostii. Imi cer scuze pentru citat, dar vreau sa ne lamurim cat mai bine pe marginea acestei probleme. In sfarsit mi-a venit si mie Loganul si mi se pare ca prinde ambreiajul cam sus. In legatura cu afirmatiile de mai sus, pot zice: 1. DA. Spun aceasta prin prisma faptului ca am avut cativa ani de zile un Volvo 460 pe care eu l-am condus si tot eu l-am intretinut si reparat, grupul moto-propulsor fiind preluat de pe Renault 21. De cand am intalnit masina, din zona ambreiajului se auzea un zgomot care apoi disparea la apasarea pedalei de ambreiaj. S-a dus tatal meu cu ea in service si i s-a spus ca tot ambreiajul trebuie schimbat ![]() Aceasta atingere in permanenta nu putea fi decat din cauza ruperii arcului de mentinere in stare depresata a rulmentului de presiune. Am intercalat pe bucata de cablu intre furca rulmentului si furca de fixare a cablului un arc elicoidal care sa mentina distantate aceste doua furci, oferind acea distanta intre rulment si placa. De atunci, in multi ani si multe zeci de mii de km, ambreiajul a mers ireprosabil. 2. DA 3. DA 4. DA 5. Aici am sa contrazic afirmatia de mai sus. O cursa mare in jos a pedalei, din momentul decuplarii, are ca urmare o deformare marita si nedorita a placii de presiune. In timp, aceste serii de deformari/reveniri nu pot face decat rau: marirea elasticitatii, deci o cuplare mai slaba a discului de ambreiaj, eventual ruperea prin obosirea materialului. Sper sa ne lamurim pana la urma. ![]() Dupa cum a spus tedy, la punctul 4 precizarea este ca se distruge cutia deoarece ambreiajul nu decupleaza complet din lipsa cursei totale de debreiere. Bine, daca stam sa ne gandim, si in timpul debreierii, ambreiajul merge putin patinat, deci si atunci se mai uzeaza putin.. M-am grabit si am omis asta. Thanks tedy This post has been edited by Bujor Stefan: 21 Jul 2006, 08:59 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
tedy |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Este foarte corect cu deosebirea ca la punctul 4 nu se distruge ambreiajul,ci cutia(bineinteles in timp,din cauza cuplarilor "cu japca")
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
1.6 |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
han_1.6mpi te intrebam deoarece nu esti primul pe care l-am auzit ca si-a reglat ambreiajul(asa s-a exprimat persoana respectiva) pentru ca nu avea demaraj si ca acum ii trage mai bine(la un 1,4).Ar fi si o explicatie logica sau este efect placebo?Eu daca schimb mai repede vitezele si nu mai sunt atat de prompt in a lua piciorul de pe acceleratie simt cum dupa ce calc ambreiajul, in "foarte"prima parte a apasarii masina fuge de sub mine ca si cum as mai usura-o cu cateva sute de kg.Dar cred ca pentru asta este totusi o explicatie..parca schimbarea cu acceleratia mentinuta si debraiere progresiva era o metoda de a obtine demaraje bune...
|
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
prody |
![]()
Post
#74
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Asa cum am promis mai demult, revin cu pozele ambreiajului buclucas :
Placa de presiune, este fisurata la greu pe intreg conturul http://img472.imageshack.us/img472/9245/p1000073mz5.png p1000073mz5.jpg ( Size: 78.45k ) Number of downloads: 722 Discul de ambreiaj, fara ferodouri pe o parte, alaturi se vede ca soarele placii nu are uzura exagerata cum am crezut initial. Rulmentul, verificat la mana prezinta joc marisor , dar neavand unul nou cu care sa-l compar, nu pot sa afirm ca este anormal. http://img79.imageshack.us/img79/2907/p1000074mi4.png p1000074mi4.jpg ( Size: 81.38k ) Number of downloads: 765 Pana la urma ce s-a intamplat ramane un mister, mai ales pentru ca in momentul "culminant", masina era condusa de tatal amicului meu, care chiar daca ar fi facut vreo greseala, nu ar recunoaste, asa ca... avem un caz clasic de crima cu autor necunoscut ![]() This post has been edited by klaus: 21 Jul 2006, 00:02 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
tedy |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu vad unde e fisurata placa.Daca te referi la fisurile alea mici de pe margini,nu sunt importante,cand e fisurat soarele la niturile de prindere,atunci e de rau,acolo se sparge de cele mai multe ori.Discul ala a ajuns la nituri,deci e clar ca a patinat tot timpul,montaj gresit sau tinut piciorul pe ambreiaj permanent.Urat rau arata...cred ca si costa o caciula de bani kitul.Fereasca Dumnezeu de de-astea.
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
prody |
![]()
Post
#76
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Nu prea se vede pentru ca a trebuit sa reduc rezolutia ca sa pot sa pun poza. O sa incerc acum sa-ti trimit un mail cu poza la rezolutie mare.
L.E. : O.K., despre fisurile alea este vorba, soarele placii e bun, daca ar fi avut un joc mai mic din fabrica intre rulment si placa, n-ar fi trebuit sa fie soarele superuzat? This post has been edited by prody: 20 Jul 2006, 21:45 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
adiya |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(prody @ 20 Jul 2006, 22:22) soarele placii e bun, daca ar fi avut un joc mai mic din fabrica intre rulment si placa, n-ar fi trebuit sa fie soarele superuzat? !!! ![]() ![]() Eu nu vad cum se putea uza in halul ala discul fara ca prietenul tau sa miroasa ceva... Cred ca tu intuiesti cam ce s-a intamplat:)) si cei din service au intuit si l-au pus sa plateasca pt gresala tatalui. This post has been edited by adiya: 20 Jul 2006, 23:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(1.6 @ 20 Jul 2006, 13:23) schimbarea cu acceleratia mentinuta si debraiere progresiva era o metoda de a obtine demaraje bune... si acest lucru nu duce la uzura prematura a garniturilor de frictiune? la mine sigur nu a fost efect pacebo.sigur tragea mai bine dupa reglaj.probabil ca va posta si bassfreak ceva despre acest lucru; ![]() ![]() ![]() ps: mi-a fost usor sa umblu pt ca am desfacut de cateva dati ambreiajul unor dacii vechi pt inlocuirea placii sau rulment- si stiam ca nu am ce strica. This post has been edited by han_1.6 mpi: 21 Jul 2006, 01:20 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
AL |
![]()
Post
#79
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cred ca e momentul pentru a se trage concluziile si a se inchide acest topic... initiatorul e invitat sa ne spuna daca mai are ceva de adaugat sau de aflat, ca sa putem proceda la inchidere.... multumesc.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
tedy |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
prody |
![]()
Post
#81
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Nu mai am nimic de adaugat. Consider ca cei din Service au apreciat corect, pedala reglata sus nu putea influenta calitatea debreierii, asa cum s-a stabilit, numai o pedala reglata jos ar fi putut provoca o decuplare imperfecta,si,implicit,o uzura prematura a discului. In plus, este greu sa montezi gresit componentele ambreiajului din fabrica, fiecare piesa isi are locul ei, nu prea ai ce sa pui aiurea.
Cred ca am invatat cu totii cate ceva despre ambreiaj si pozitia pedalei la Logan, prin urmare, acest topic se poate inchide. ![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Din pacate, dupa multe pareri exprimate (multe dintre ele corecte), concluzia la finele topicului, cu aceeasi tema, este exact pe dos fata de cea corecta. Personal nu ma deranjeaza in vreun fel, insa ma gandesc ca exista utilizatori de masini care ar putea lua de buna aceasta concluzie si ar pune-o in practica, cu consecinte grave.
Chiar daca am presupune ca nu stim cum functioneaza sistemul ambreiaj, doar cu un pic de logica implicata in analiza functionala a acestui sistem, putem spune, cu certitudine, care din variantele de reglaj este cea corecta, sa le analizam pe rand: 1. - ambreiaj care cupleaza pe finalul cursei pedalei (sus), in mod implicit si decuplarea are loc pe aceeasi portiune a cursei pedalei, restul de cursa (pana la "fund") fiind si inutila si daunatoare intrucat deformeaza "soarele" suplimentar (cu risc mare de a-i produce fisuri), si incarca rulmentul de presiune cu o sarina crescatoare la fel de inutil. Daca ar fi doar atat tot ar fi bine, insa are si discul de suferit pentru ca, dupa o uzura fireasca a acestuia, ambreiajul va tine din ce in ce mai sus, pana cund nu mai avem o ambreiere completa pentru ca pedala va fi ajuns la capatul cursei si nu mai permite acest fapt ( practic finalul ambreierii ramane "agatat" in pedala). Este momentul inceputului patinarilor de ambreiaj cu efecte catastrofale asupra discului, placii, si a rulmentului ( care va fi antrenat in rotatie si dupa eliberarea pedalei), este momentul cresterii zgomotului acestui rulment, este adesea prea tarziu sa mai incercati reglajul ambreiajului. 2. - ambreiaj care cupleaza la inceputul cursei de ambreiere (jos) este si varianta corecta de reglaj. Tot ce e negativ in varianta 1, nu se regaseste in aceasta, singurul lucru de care trebuie avut grija este sa nu fie atat de jos reglat incat sa "caraie cutia" la introducerea in oricare viteza (din cauza debraierii incomplete). In aceasta situatie toate o duc bine, efortul la pedala este mai mic (intrucat in mare parte din cursa pedalei efortul rezistent este dat doar de arcul de readucere si de frecarile pe cablu), "soarele este deranjat doar pe ultima parte a cursei (cu efort si deformare minima), discul va beneficia de o cuplare ferma, rulmentul de presiune se va opri sigur dupa ambreiere, iar cablul va avea o viata lunga (din cauza efortului redus la pedala). Concluzia mea fata de patania initiatorului topicului pe aceeasi tema (acum inchis) este ca, in mod cert, a avut parte, din fabricatie, de un reglaj incorect al ambreiajului, iar persoana din service care l-a convins ca reglajul sus al sistemului ambreiaj nu putea duce la distrugerea acestuia (facand clientul bun de plata), fie l-a pacalit cu buna stiinta fie dispune de acelasi bagaj de cunostinte cu operatorul (din uzina) care a reglat ambreiajul. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
klaus |
![]()
Post
#83
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am permis sa mut aici postul lui moshu_59, ca sa se incheie topicul cu o concluzie corecta
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prody |
![]()
Post
#84
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Deci, concluziile expuse de moshu_59 sunt unele de bun-simt care arata cam ce se va intampla in timp, in cazul in care avem pedala reglata sus. Dar, nu cred ca se aplica in cazul expus de mine. In primul rand, la amicul meu,din "punctul X" mai exista cam o treime de pedala pana sus , cu timpul poate s-ar fi ajuns la problemele expuse de el, dar asta peste j' de mii de km.,de altfel se vede din poza ca soarele placii de presiune avea o uzura normala.
Iata ce banuim noi ca s-ar fi intamplat: 1. taica-sau fie s-a impotmolit cu ea pe la tara si i-a dat forja pana a distrus discul, fie i-a dat a 3-a la urcarea vreunui deal ,nu si-a dat seama si a continuat sa o calce pana a terminat discul.Bineinteles, presupunand ca nu ar fi la prima abatere, pentru ca e greu de crezut ca poti distruge discul asa deodata. Lucrul asta pare cam ciudat deoarece tatal amicului meu are ceva experienta si, chiar daca fiul sau il considera un "anti-talent", nu cred ca nu si-ar fi dat seama de ce se va intampla. 2. O varianta mai plauzibila : La un anumit moment ii zdranganea scutul, s-a dus in service,dupa ce i-au strans suruburile la scut le-a semnalat si problema cu ambreiajul, prin urmare i-au coborat pedala, lucru care ar fi putut fi fatal: i-au coborat-o prea jos, si apoi nu se mai producea debreierea complet, desi nu se auzea carait in cutie, discul ar fi putut freca, lucru care se observa in fisurile de pe conturul placii de presiune. 3 O varianta ciudata : exista ceva in neregula cu tot ambreiajul, acum dupa ce a schimbat placa si discul, in doua saptamani, a inceput pedala sa i se ridice singura, pana a ajuns cam cu 15 mm deasupra franei, desi initial era la acelasi nivel. In plus,cam intampina o mica rezistenta la o treime din cursa. S-a dus in Service, i-au reglat-o la loc dupa multe parlamentari, si un destept de reprezentant Dacia de la Pitesti i-a zis ca masina nu este exploatata corespunzator ![]() ![]() 4. O simptoma ciudata pe care a avut-o inainte de a ceda ambreiajul si care nu stiu cum sa o iau: ii dadea a 5-a ,si, abia dupa vreo trei secunde dupa ce lua piciorul de ambreiaj, incepea sa traga, ceea ce sugereaza ca deja patina la greu, deci lovitura de gratie i se daduse mai demult, apoi inca vreo 1000-2000 de km. a urmat doar agonia. Oricum, din ce am discutat cu baietii de la receptie, cred ca daca faci scandal obtii schimbarea pe garantie. Cica au schimbat discuri de Papuc la greu, insa, fiind mai ieftine, se trece cu vederea, pe cand la Logan este, automat ,exploatare necorespunzatoare, plus ca la Paucuri fac soferii scandal, ca ii pune patronul sa plateasca, etc. desi este clara cauza cedarii discului : au pus vreo 2 tone pe masina si, din cauza aia a murit ambreiajul. Ma rog, ce a fost, a fost, pacat ca tot nu ne-am dat seama concret care a fost cauza care a dus la distrugerea discului de ambreiaj. This post has been edited by prody: 6 Aug 2006, 22:05 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
tedy |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(prody @ 6 Aug 2006, 22:40) ...i-au coborat-o prea jos, si apoi nu se mai producea debreierea complet, desi nu se auzea carait in cutie, discul ar fi putut freca, lucru care se observa in fisurile de pe conturul placii de presiune. Nu ai dreptate aici,imi pare rau ca trebuie sa te contrazic,dar discul nu e afectat deloc in cazul in care nu este debraiat complet,e vorba doar de maxim 2 sec cat timp sta debraiat,nu patineaza ca sa se uzeze.In cazul de fata singura care sufera este cutia,la debreiere incompleta.Sa-si mai dea si altii cu parerea,dar moshu_59 a spus adevarul |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
prody |
![]()
Post
#86
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Eu nu zic ca ce a spus el nu e adevarat, dar nu se aplica aici!
Citez pe moshu_59 : 1. - ambreiaj care cupleaza pe finalul cursei pedalei (sus), in mod implicit si decuplarea are loc pe aceeasi portiune a cursei pedalei, restul de cursa (pana la "fund") fiind si inutila si daunatoare intrucat deformeaza "soarele" suplimentar (cu risc mare de a-i produce fisuri), si incarca rulmentul de presiune cu o sarina crescatoare la fel de inutil. Soarele nu avea nimic! La asta s-ar fi ajuns poate in timp. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
kodrix |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
O mare problema este legata de stilul de mers....ceea ce se numeste sa nu stai cu piciorul pe ambreiaj in timpul mersului....
[/quote] Bun, eu de obicei stau cu laba piciorului pe ambreiaj (am calcaiul pe podea iar genunchiul il sprijin de portiera) fara sa-l apas. Asa m-am obisnuit si imi este mai comod; schimb foarte des vitezele si astfel pot schimba mult mai repede si in orice moment. Dauneaza in vreun fel acest lucru masinii??? In ceea ce priveste masina cu ambreiajul distrus eu nu inteleg un lucru: de ce soferul masinii nu si-a dat seama de defectiune mai devreme? Daca merge tot timpul cu ambreiajul patinat, nu trebuia sa apara mirosul acela specific si in plus masina nu mai trebuia sa accelereze cum trebuie (trebuia sa se tureze fara a-si creste viteza)? |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
tedy |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(prody @ 6 Aug 2006, 22:40) 2. .....prin urmare i-au coborat pedala, lucru care ar fi putut fi fatal: i-au coborat-o prea jos, si apoi nu se mai producea debreierea complet, desi nu se auzea carait in cutie, QUOTE(prody @ 6 Aug 2006, 23:11) Citez pe moshu_59 : 1. - ambreiaj care cupleaza pe finalul cursei pedalei (sus), in mod implicit si decuplarea are loc pe aceeasi portiune a cursei pedalei, restul de cursa (pana la "fund") fiind si inutila si daunatoare intrucat deformeaza "soarele" suplimentar (cu risc mare de a-i produce fisuri), si incarca rulmentul de presiune cu o sarina crescatoare la fel de inutil. Soarele nu avea nimic! La asta s-ar fi ajuns poate in timp. Pai te cam contrazici singur omule.Eu m-am referit ca nu ai dreptate la punctul 2. enuntat de dumneata.Moshu a zis exact ce am zis si eu in alte posturi,ca un ambreiaj reglat sus dauneaza la tot kitul de ambreiaj,cel reglat jos nu dauneaza....decat daca nu intra bine in viteza dauneaza cutiei...atat.Bafta PS: explica-ne de ce ar fi fatal pt ambreiaj coborarea pedalei,ca tare sunt curios si eu.Cu ce afecteaza asta discul sau placa This post has been edited by tedy: 7 Aug 2006, 15:39 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
prody |
![]()
Post
#89
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Asa e, m-am mai gandit, ai dreptate, daca nu caraie cutia, totul e o.k. Punctul nr. 2 nu e valabil.
Tedy ![]() This post has been edited by prody: 7 Aug 2006, 20:59 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
tedy |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kodrix @ 7 Aug 2006, 12:54) Bun, eu de obicei stau cu laba piciorului pe ambreiaj (am calcaiul pe podea iar genunchiul il sprijin de portiera) fara sa-l apas. Asa m-am obisnuit si imi este mai comod; schimb foarte des vitezele si astfel pot schimba mult mai repede si in orice moment. Dauneaza in vreun fel acest lucru masinii??? Dupa parerea mea,cred ca tu ii faci exact ce nu i-a facut constructorul,adica opritor la pedala de ambreiaj.Intrucat am ajuns la concluzia ca jocul mort al rulmentului nu se regleaza deoarece nu exista opritor la pedala....tu ii faci exact cum e mai rau.Fara sa-ti dai seama tii rulmentul lipit pe soare,ca e imposibil sa te controlezi in trafic si sa nu te lasi deloc pe ea.Este parerea mea personala si cred ca cel mai bine e sa tii piciorul pe podea,ca sa nu ai tendinta sa apesi involuntar.Bafta This post has been edited by tedy: 7 Aug 2006, 21:08 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 10:00 |