Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
sobolan |
![]()
Post
#301
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
bartenders |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Poate este cineva interesat: http://www.avouk.com/CatalogueFrameset-84.htm Amortizoarele sunt pentru R12 (Cod TE390). Colegii de pe forumul astralian laudau amortizoarele astea. Pretul e de 60 lire sterline / buc. Problema e ca producatorul e din Anglia.
This post has been edited by BH 59 FIF: 22 Feb 2009, 21:03 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Am mai identificat niste amortizoare cu tenta sport pentru R12/Dacia. Din nefericire, astia de pe la magazinele de piese auto "de import" nici n-au auzit vreodata despre acesti producatori. Nici vorba sa aduca asa ceva.
Viarouge - amortizoare Renault 12 Gordini (astea sunt scumpe rau) V.01.1507.23 - fata; V.01.1508.23 - spate; De carbon (Delphi) - amortizoare Renault 12 KX051374S - fata confort; KX071757S - fata performance; KX051275S - spate confort; KX071758S - spate performance; (Codurile amortizoarelor De Carbon sunt luate de pe un site bulgaresc, nu de pe site-ul producatorului); Daca stie cineva de unde ar putea fi achizitionate aceste produse din Romania, il rog frumos sa ma anunte si pe mine. Eu mai caut oricum. Daca gasesc pe undeva, va anunt. |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
br17rfg |
![]()
Post
#305
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
de plictiseala ce nu face omu.......
cu ocazia asta poate imi zice cineva din cei care stiu ce ulei ar cam trebuii sa bag in amortizoare sa le intaresc...... app si ajutorul meu(nu va speriati de fata lui) Attached thumbnail(s) Photo_0041.jpg ( Size: 46.46k ) Number of downloads: 1424 Photo_0042.jpg ( Size: 49.33k ) Number of downloads: 1433 Photo_0043.jpg ( Size: 52.29k ) Number of downloads: 1328 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#306
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
exista ulei pt amortizoare: abro made in sua;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
br17rfg |
![]()
Post
#307
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
multumesc de informatie dar slabe sanse sa gasesc in braila.....
m-ar interesa cu acel ulei zis de tine pot intarii amortizorul.... daca nu gasesc pana la urma cred ca o sa incerc cu ulei hidraulic,macar fac niste experimente pana ajung la un rezultat |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#308
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai daca vrei iti trimit eu prin posta cu ramburs....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
br17rfg |
![]()
Post
#309
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#310
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pune hidraulic, fara nicio retinere. Daca e demontabil, poti sa pui si de motor, facut cu motorina. M-ati crede tampit, dar eu am spus ce se poate.Ale mele tin de patru ani asa. Plus de sta, faci si vascozitatea cum vrei (cere experienta, dar spui ca o faci acum), in functie de uzura la segment, poti obtura o parte din gauri la piston, pentru a face ca roata sa nu mai cada in groapa, sa treaca pe deasupra, fara sa simta prea mult. Mai multe, direct pe mes.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#311
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iata si o metoda mai simpla de coborare a garzii, fara sa taiati din arc, ca la o apasare totala, e posibil ca tija sa ajunga la maxim (nu la fund, ca doare), si sa se mai si strambe. Vad la posturile anterioare, arcuri, carora le-ati bagat prezervativul de plastic. Cei care ati avut ocazia sa rupeti arcuri, nu ati observat ca toate se rup din zona unde acel plastic tine umezeala si pamant, si cum e piscat putin di sectione (de rugina) si plesneste ca sticla. E drept, suprima vibratiile sa nu sune, dar ar fi mai bun doar la ultima spira. Nu se va mai rupe niciodata. Pentru a cobora garda, o puteti face din amortizor. El este insurubat in T-eu, si mai ramane afara cam 10 mm, plus grosimea contrapiulitei inca 10. Deci total 20 mm. Daca tai din filet cei 20 , ramane numai ce intra in T-eu, ceea ce inseamna la roata mai mult de 40 mm, pentru ca, amortizorul se afla, cam la jumatatea distantei intre roata si bucsa basculei superioare. Am dus contrapiulita la maxim in sus, m taiat filetul de sub ea, am scos-o pentru a reface filetul, si am aruncat-o.Am filetat amortizorul in T-eu si l-am strans bine, pentru a nu prinde joc in timpul lucrului. Am obtinut acelasi lucru, pe care l-ar fi facut contapiulita. De desfacut , in niciun caz, pentru ca ar trebui sa se roteasca cu arc cu tot. Spun atatea, pentru ca sunt multi care cauta nod in papura, desi, poate n-au nici masina.
Asa am coborat de la 64 cm inaltimea de la sol la aripa (deasupra rotii), la 59,5 cm. 1 May 2009, 19:42: Si inca una: 1 May 2009, 19:46: Am tinut arcul presat cu o presa. This post has been edited by PH-06-BOA: 1 May 2009, 19:46 Attached thumbnail(s) 01052009099.jpg ( Size: 477.81k ) Number of downloads: 1376 01052009100.jpg ( Size: 553.88k ) Number of downloads: 1363 01052009098.jpg ( Size: 451.55k ) Number of downloads: 636 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
P0IS0N |
![]()
Post
#312
|
![]() pe "Invisible" Group: Members Posts: 88 Joined: 12 November 07 From: Ploiesti ![]() |
M-ar distra sa vad un low-rider dacia pe drumul Ploiesti - Targoviste.
|
--------------------
Dodge
Challenger
2009 SRT8 Manual Transmission
- PH-66-SIX amice știm și noi că politica i-o curvă. eu tot ce vreau să demonstrez e că e una proastă
|
|
Siconi |
![]()
Post
#313
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai ce ti se pare amuzant? Drumul cu cratere sau prezenta unei masini care va merge cu 40kmh ca sa nu fie afectata?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
P0IS0N |
![]()
Post
#314
|
![]() pe "Invisible" Group: Members Posts: 88 Joined: 12 November 07 From: Ploiesti ![]() |
Daca merge o dacie cu garda la sol coborata cu 40 km/h pe drumul ala si nu e afectata, incep sa cred in minuni.
|
--------------------
Dodge
Challenger
2009 SRT8 Manual Transmission
- PH-66-SIX amice știm și noi că politica i-o curvă. eu tot ce vreau să demonstrez e că e una proastă
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu n-am zis ca-i joasa acum (60 cm pana la aripa), ci doar ca am coborat-o. Si sa va fereasca sfantu' sa mergeti dupa mine, pe un drum ca ala . Din pacate ma retin cei din fata. Oare nu stiti ca-i mai mare socul daca mergi incet? Cu amortizoare bune, roata nu are voie sa intre in groapa (daca sti sa la faci, si eu am spus odata).
2 May 2009, 16:45: Ce-i drept, n-as recomanda nimanui sa intre p-acolo . This post has been edited by PH-06-BOA: 2 May 2009, 16:45 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare, exact asa ceva am facut si eu.Dar eu inca nu am pus pe masina amortizoarele.Numa eu am tait din filet parca 7 mm, si sa infiletat la maxim in teu.
Cam cat ia un nene ca repara dacii, sa imi schimbe amortizoarele, si arcurile fata? Multam Attached thumbnail(s) Poze_6230_003.jpg ( Size: 58.8k ) Number of downloads: 571 Poze_6230_005.jpg ( Size: 49.73k ) Number of downloads: 437 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#317
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(motanpaul @ 3 May 2009, 17:16) Salutare, exact asa ceva am facut si eu.Dar eu inca nu am pus pe masina amortizoarele.Numa eu am tait din filet parca 7 mm, si sa infiletat la maxim in teu. Cam cat ia un nene ca repara dacii, sa imi schimbe amortizoarele, si arcurile fata? Multam Dacă ai presă și un pic de îndemânare poți să faci tu chestia asta fără a mai da nici un ban |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
La mine distanta dintre sol si aripa: pe stanga 64,5 cm, si pe dreapta 61 cm.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#319
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Poate o fi amortizorul sau arcul mai uzat....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Si eu sper sa fie de la arc, sau de la amortizor.Deoarece amortizoarele nu sunt perechi, si cine stie cand or fi fost schimbate. Daca e de la lomgeroane,semilongeroane puse aiurea e cam naspa. O sa vad cum se prezinta dupa ce le pun sus.Eu am luat de pe o dacie care avea garda la sol buna arcurile fata,telescoaple fata si vreau sa le pun la mine pe masina.Sper sa iasa bine treaba.
Attached thumbnail(s) Image035.jpg ( Size: 25.63k ) Number of downloads: 418 Image032.jpg ( Size: 35.97k ) Number of downloads: 289 Image030.jpg ( Size: 28.44k ) Number of downloads: 292 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#321
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Tu vrei să o lași mult sau cât e masina din poze???
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
De pe masina din poze am luat arcurile fata si telescoapele.Numa ca eu am mai taiat din filetu de jos de la telescoape 7mm.Acum voi vedea cum va sta dupa ce reusesc sa le pun.Daca va sta ca si masina donator sunt mai mult decat implinit.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
Minel |
![]()
Post
#323
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Saptamana trecuta , i-am coborat garda la sol
- pe fata, o spira din arc si 7 mm din filetul amortizorului , - pe spate , o spira Acum arata si ea mai decent , si se pare ca am pe masina arcuri noi de la fostul proprietar.... ![]() Attached thumbnail(s) IMG_0080.JPG ( Size: 211.47k ) Number of downloads: 440 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Asa arata a mea cu arcuri spate de Nova montate si pe fata si pe spate. Nu faceti modificarea asta fara sa intariti amortizoarele. Eu am amortizoarele standard putin scurtate si imi rog moartea cu ea la denivelari.
Attached thumbnail(s) DSCN5372.jpg ( Size: 765.54k ) Number of downloads: 549 DSCN5373.jpg ( Size: 787.3k ) Number of downloads: 465 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Minel |
![]()
Post
#325
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pe fata mai am posibilitatea sa o las ma jos , taind din filetul amortizorului mai vreo 6 mm ( grosimea contra-piulitei ) ...... cum a descris mai sus , PH-06-BOA ..
Pe spate ori o las asa sau mai tai juma' de spira daca tai pe fata din amortizor ... Dar apoi stau sa ma gandesc sa nu fie prea joasa si sa matur cu scutul ...... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Siconi |
![]()
Post
#326
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
De maturat nu vei matura, dar depinde de tine pe ce fel de drumuri stii ca circuli mai des. Altii au taiat si 2 spire, unii chiar 2.5 spire. Mie mi se pare cam mult, dar lor le-a iesit bine, desigur cu amortizoare "imbunatatite".
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
br17rfg |
![]()
Post
#327
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Eu am 3 spire taiat pe față.....
Am întărit 2 amortizoare de față si urmeaza sa le pun...De 2 săptămâni aproape de când am taiat nu am atins pe nicăieri iar prin gropi,denivelări am mers și eu incetișor Attached thumbnail(s) Photo_0043.jpg ( Size: 48.57k ) Number of downloads: 380 Photo_0044.jpg ( Size: 60.13k ) Number of downloads: 284 Photo_0051Wtpg.a.jpg ( Size: 44.8k ) Number of downloads: 361 Photo_0051.jpg ( Size: 96.65k ) Number of downloads: 376 Photo_0045.jpg ( Size: 90.68k ) Number of downloads: 327 Photo_0047Mda.jpg ( Size: 42.14k ) Number of downloads: 334 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
MECCA |
![]()
Post
#328
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
crezi ca poti explica un pic procedeul de demontare, golire ulei standard, reumplere ulei mai bun, sau ce anume ai modificat la amortizoare, asta binenteles daca ca de obicei nu e secret national??Ce se poate face in cazul amortizoarelor care pierd ulei, se poate schimba cumva semeringul axului, sau ce o fi acolo ca nu am desfacut nici unul pana acum???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#329
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(MECCA @ 5 May 2009, 20:12) crezi ca poti explica un pic procedeul de demontare, golire ulei standard, reumplere ulei mai bun, sau ce anume ai modificat la amortizoare, asta binenteles daca ca de obicei nu e secret national??Ce se poate face in cazul amortizoarelor care pierd ulei, se poate schimba cumva semeringul axului, sau ce o fi acolo ca nu am desfacut nici unul pana acum??? azi sau maine o sa mai desfac un amortizor care il am prin garaj si o sa explic pe poze ce si cum...timp sa am.... Apropo nu este un secret daca am facut eu pot sa faca si altii pentru ca totusi este o imbunatatire pe care toti trebuie sa o stim(cei de pe forum si nu numai)... p.s. poate la explicatie o sa ma ajute PH-06-BOA deoarece el stie cu adevarat sa explice bine si tot el ma invatat cum si in ce fel sa fac(un om de nota 20) This post has been edited by br17rfg: 6 May 2009, 11:23 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
MECCA |
![]()
Post
#330
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
stiu ca nu e secret...dar in urma cu ceva timp am mai intrebat de asa ceva si toata lumea a sarit de parca as fi cerut procedeul de fabricare al bombei atomice....
Ms br17rfg - astept cu nerabdare sa vad ce si cum.... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 13:09 |