DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 52 53 54 55 56 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

alamicntfs
post 18 Jan 2011, 18:22
Post #1591


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




este cu maxim 15 pagini in urma.......


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE - ph82dic 1999/ 2004/2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jan 2011, 20:30
Post #1592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




alamicntfs incearca cu rezistente de ordinul a zecilor de ohmi , ar mai trebui incercat sa umbli si pe la rezistenta de 4,7K

R este martorul de bord
C este becul , iesirea ,



This post has been edited by bygy007: 18 Jan 2011, 20:35


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuser
post 21 Jan 2011, 20:07
Post #1593


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 11 October 09
From: Bucuresti




Am si eu o mica dedumerire , vreau sa pun pe alta masina un bloc de lumini de dacie , dar nu stiu ce face firul x si firul y etc , cine ma poate ajuta sa imi completeze urmatoarea schema ? Multumesc


Attached thumbnail(s)
dsc01207.jpg ( Size: 76.47k ) Number of downloads: 1536


--------------------
dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2011, 23:48
Post #1594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




culoriile sint la fel la ambele blocuri , si surubul este alimentarea cu + a blocului

This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2011, 23:49

Attached thumbnail(s)
dsc01207.jpg ( Size: 82.01k ) Number of downloads: 1606


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuser
post 22 Jan 2011, 16:49
Post #1595


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 11 October 09
From: Bucuresti




Multumesc mult :*


--------------------
dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicntfs
post 25 Jan 2011, 12:27
Post #1596


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




revin cu modificari
cumparat un releu de semnalizare malvina si demontat
masurat rezistenta rx - 0.4ohm
pus 2 becuri de 21w in paralel cu rezistenta de 0.4 a rezultat urmatorul filmulet
pus un bec led si rezistenta de 4.7ohm-5w urmatorul filmulet
idem dar cu rezistenta de 10ohm

becurile de 21w leam legat un paralel pt a crea aproximativ conditiile de pe masina dar becul de pe aripa o sa il las pt ca este mai greu de scos (a oxidat)

cand am facut testele am observat ca ledul nu se stinge complet....cred ca trebuie sa mai umblu pe la condensatoare SAU sa fac un test pe masina pentru ca am un "felling" sa s-ar putea sa mearga deoarece becul de la jumatate ar trebui sa descarce condensatoarele

daca am zis balarii dati cu parul daca nu astept idei pentru imbunatatire

un releu pentru leduri am gasit de cumparat dar la 80 lei si mi se pare cam piperat
din acest motiv incerc sa modific unul clasic electronic


Attached thumbnail(s)
P1070472.JPG ( Size: 518.03k ) Number of downloads: 1562
P1070473.JPG ( Size: 103.09k ) Number of downloads: 1476


Attached File(s)
Attached File  25012011001_0.4ohm.avi ( 778.27k ) Number of downloads: 202
Attached File  25012011002_4.7ohm.avi ( 619.11k ) Number of downloads: 99
Attached File  25012011003_10ohm.avi ( 836.4k ) Number of downloads: 99


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE - ph82dic 1999/ 2004/2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magelan_explorer
post 25 Jan 2011, 17:56
Post #1597


membru intamplator !


Group: Members
Posts: 546
Joined: 25 November 07
From: bucuresti




pot incarca un acumulator auto cu asa ceva : http://seka.ro/?page=3_0

am cuplat la el un traf de 16 v 40 va

multumesc

This post has been edited by magelan_explorer: 25 Jan 2011, 17:57


--------------------
solenza scala 2003 / logan dci 2007 ex:supernova.dacia 95.dacia 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 25 Jan 2011, 18:33
Post #1598


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




Salut Magellan
in principiu da , este o sursa cu doua integrate stabilizatoare lm 317 care impreuna iti da un 3A curentul maxim , totusi daca bateria este prea descarcata s-ar putea sa nu tina daca nu are un radiator care disipa mai bine trebuie sa tii cont cumva de asta si daca ai inseriat un ampermetru sau poate pui o protectie sau un circuit PWM poti incarca super bine cu sursa asta .

totusi daca te uiti pe site ul ala o sa vezi ca comercializeaza alarme ,
la alarma e de regula nevoie de baterii de maxim 25 A , si e o chestie cum e optimizat .

acumulatorul auto are de regula de la 45 in sus

eu pe dacii imi pun de 80 (am multi consumatori aditionali )

ca sa incarci bine iti trebuie un 10 % din amperajul bateriei

la mine inseamna cam 7-8 amperi

eu ti-as recomanda sa iti iei :
http://www.epsicom.com/produse.php?IDcategorie=21&page_nr=1

se numeste EP0027 iti poti lua piesele si ti-o faci tu , un transformator si economisesti milioane pe un redresor super.

This post has been edited by ronny: 25 Jan 2011, 18:36


--------------------
DACIA 1300 - PH 60 SOR 1976
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magelan_explorer
post 25 Jan 2011, 19:57
Post #1599


membru intamplator !


Group: Members
Posts: 546
Joined: 25 November 07
From: bucuresti




QUOTE(ronny @ 25 Jan 2011, 18:33)
Salut Magellan
in principiu da , este o sursa cu doua integrate stabilizatoare lm 317 care impreuna iti da un 3A curentul maxim , totusi daca bateria este prea descarcata s-ar putea sa nu tina daca nu are un radiator care disipa mai bine trebuie sa tii cont cumva de asta si daca ai inseriat un ampermetru  sau poate pui o protectie sau un circuit PWM poti incarca super bine cu sursa asta .

totusi daca te uiti pe site ul ala o sa vezi ca comercializeaza alarme ,
la alarma e de regula nevoie de baterii de maxim 25 A , si e o chestie cum e optimizat .

acumulatorul auto are de regula de la 45 in sus

eu pe dacii imi pun de 80 (am multi consumatori aditionali )

ca sa incarci bine iti trebuie un 10 % din amperajul bateriei

la mine inseamna cam 7-8 amperi

eu ti-as recomanda sa iti iei :
http://www.epsicom.com/produse.php?IDcategorie=21&page_nr=1

se numeste EP0027 iti poti lua piesele si ti-o faci tu , un transformator si economisesti milioane pe un redresor super.
*




deja l-am bagat in lucru !
ideea e ca-mi pare ca se incinge destul de mult
acumulatorul are 55ah,dar nu e descarcat complect,are viata in el,
se mai vede ceva verde la ochiul magic...
din ce mi-ai trimis,nu inteleg diferenta intre "pcb" si "pcb+comp"


--------------------
solenza scala 2003 / logan dci 2007 ex:supernova.dacia 95.dacia 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jan 2011, 22:13
Post #1600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pare bun ep 0027, vei avea nevoie de un transformator 230/ 16...20 V la putere mare
pt ronny: nici macar in principiu nu e buna sursa de 6/12 v, crezi ca cei 3A trec cum vrei tu?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-93-YUX
post 5 Feb 2011, 17:06
Post #1601


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 June 10
From: Medgidia




Salut!
A pus cineva asa ceva pe dacie?? http://www.niqro.3x.ro/trepte_viteza/viteza.htm
Daca da il invit sa dea detalii despre cum a asezat micro contactele pe maneta etc.

This post has been edited by CT-93-YUX: 5 Feb 2011, 17:08

Attached thumbnail(s)
cifre3.jpg ( Size: 42.76k ) Number of downloads: 1441


--------------------
Dacia 1300, - CT-93-YUX anul fabricatiei: 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 5 Feb 2011, 22:14
Post #1602


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca vrei sa pui cutie automata pe masina vad utilitatea lui,in rest fire gramada sub bord,butonele care nu vor merge decat o data sau de doua ori,sau mai rau sa se faca firele gramada pe maneta schimbator sa mai dai si de doamne fereste,laso asa ca arata mult mai bine


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Feb 2011, 22:21
Post #1603


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca nu esti perspicace si nu ai indemanare, atunci asa se va intampla, cum prezici tu.
Daca stii ce ai de facut si folosesti indemanare, imaginatie si piese bune, nu are cum sa iasa incalceala de fire nici sub bord, nici in jurul schimbatorului si nici in alta parte.
Ca exercitiu de electricitate, este ok. Insa nu-i vad utilitatea nici macar pe o masina cu cutie automata. Daca ai fi condus asa ceva, ai fi observat ca la cutia automata nu mai ai ce schimba, ca de-aia e automata. O pui pe D (drive) si nu mai ai treaba nici la intersectii, la semafoare, la treeri de pietoni, nici la drum lung. E cea mai lesne si mai comoda, ca sa nu zic lenesa, modalitate de a conduce un autovehicul. Nu ai nevoie sa iti spuna in ce treapta esti, pentru ca nu te ajuta si nici nu scimbi tu viteza.
Deci, utilitatea acestui montaj, in opinia mea, exte doar pentru practica si exercitiu... eventual pentru blondele care incurca schimbatorul cu alte chestii si nu stiu ce sa faca cu el, e nevoie de indicatii gen "mura-n gura". radmasa.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 5 Feb 2011, 23:02
Post #1604


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




sunt de acord cu siconi dar sa zicem ca ai facut montaju ..o sa vezi cam cat flexeaza bucsile de la levier si tampoanele de la cutie pentru sistemul asta ...nu stiu ce sa zic , o sa iti tremure cutia si implicit si levierul ..deci o sa ai pomul de craciun in bord si in extra-sezon
eu as face o adaptare direct in cutia de viteze cu senzori de marche-arierre pe selectoarele de pe trenul mobil acolo - si lucru asta implica manopera la CV si riscuri ca operatia sa compromita CV total daca nu esti atent .... m-as complica in halul asta doar pentru un senzor de neutru , sa pot porni masina prin telecomanda...
schemele lui niq le stiu ca m-am mai uitat pe ele si sunt facute sau culese de om doar pentru practicarea electronicii ... sa dea acest " microb " amatorilor de electronica


--------------------
DACIA 1300 - PH 60 SOR 1976
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 6 Feb 2011, 00:20
Post #1605


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Salutareee!
Am o alarma maat 675 care are printre optiuni si deschiderea la portbagaj pe care nu au folosit-o pentru ca la momentul ala nu aveam actuator 'n stuff.
Vroiam sa va intreb daca folosesc un actuator cu 2 fire (+ si minus) si pun - la masa..si + la comanda de la alarma..risc sa stric ceva?merge?sau imi trebuie unul cu 3 fire?
Multumesc !


Din schema inteleg ca imi trebuie un releu de comanda in care firele vin asa:
pinul 85 - comanda de la alarma
pinul 86 alimentare +12v
pinul 30- fir + actuator
pinul 87- fir - actuator

Imi puteti confirma..sau in caz contrar imi puteti spune cum e corect?


Attached thumbnail(s)
DSC01628.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 558
DSC01626.JPG ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 420


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Feb 2011, 09:18
Post #1606


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Totul este in regula, cu o exceptie: pinul 30 trebuie legat la +12V iar celalalalt il legi la +actuator. Minusul actuatorului il dai la masa, adica la caroserie. Inainte de asta, verifica in care sens de alimentare actuatorul TRAGE si NU impinge. Apropo, actuatorul NU are + si -, cu are 2 fire pe care poti da polaritatea cum vrei tu; in functie de acest lucru, actuatorul va trage sau va impinge. Mai departe cred ca stii ce ai de facut. Bafta!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 24 Feb 2011, 22:09
Post #1607


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Buna!!!
Am realizat schema din link http://www.niqro.3x.ro/soc/soc.htm si figura de mai jos. Problema este ca motorasul nu se opreste intr-un anumit punct ,ci face o miscare dute-vino incercand astfel sa egalizeze cele doua tensiuni.Ma poate ajuta cineva in sensul asta?

Attached thumbnail(s)
soc_03.jpg ( Size: 15.9k ) Number of downloads: 420


--------------------
Dacia 1310 L - MS 04 NWC 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Feb 2011, 00:04
Post #1608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




axul de la potentiometru trebuie legat de sistem (axul principal) , este un motor cu reductor


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 25 Feb 2011, 19:54
Post #1609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




QUOTE(bygy007 @ 25 Feb 2011, 01:04)
axul de la potentiometru trebuie legat de sistem (axul principal) , este un motor cu reductor
*


asa este legat. Am folosit un motor de reglare faruri care are si loc pentru potentiometrul meu, dar acelasi lucru se intampla


--------------------
Dacia 1310 L - MS 04 NWC 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Feb 2011, 22:35
Post #1610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai incercat sa schimbi intre ele capetele de la potentiometrul de pe motor?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 26 Feb 2011, 16:38
Post #1611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




asta nu am incercat, am schimbat potentiometrele cu altele de 1 mega, exista o imbunatatire , dar pauza e mare acum.Voi incerca prin tatonare si cu alte potentiometre.


--------------------
Dacia 1310 L - MS 04 NWC 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct90lda
post 15 Mar 2011, 18:33
Post #1612


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 19 February 10
From: Mangalia




Mi se aprinde semnalizarea pe partea dreapta cand pornesc farurile ce sa verific?


--------------------
dacia 1310 berlina - CT 90 LDA 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Mar 2011, 17:27
Post #1613


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Legaturile la butonul de avarii si cele de la blocul de lumini. Nu strica sa verifici nici pe cele de la semnalizator.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Mar 2011, 18:08
Post #1614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic sa verifice si masa la farul respectiv sau masa la partea din spate

This post has been edited by bygy007: 19 Mar 2011, 18:09


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4EST
post 28 Mar 2011, 16:10
Post #1615


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 August 02
From: Brasov




Salut

Cine imi spune si mie cum pot face ca dintr-o comanda de unlock data de o alarma sa pot comanda un al 2-lea circuit, printr-o apasare dubla in interval de x secunde (cam 8 ma gandesc)

Deci daca apas de 2 ori succesiv, sa se comande un alt releu.

Multumesc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Mar 2011, 23:04
Post #1616


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




aia nu merge decit cu o alta alarma


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct90lda
post 3 Apr 2011, 21:44
Post #1617


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 19 February 10
From: Mangalia




Cum fac sa se aprinda farurile cand pun contactu ?


--------------------
dacia 1310 berlina - CT 90 LDA 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Apr 2011, 15:12
Post #1618


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pui un releu pe faza scurta bobina alimentata din contact , si contactele sa strapeze faza scurta din blocul de lumini


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Apr 2011, 20:13
Post #1619


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mai trebuie ceva cred, sa nui ramana aprinsa si scurta cand da lunga


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Apr 2011, 15:44
Post #1620


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da ai dreptate la asta nu m-am gindit laugh.gif , inca un releu mai mic comandat de faza lunga si contactele sa taie alimentarea primului releu

This post has been edited by bygy007: 5 Apr 2011, 15:44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 52 53 54 55 56 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 22:42
Forum Renault