Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
alamicntfs |
![]()
Post
#1591
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 07 From: ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
daciutza
1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE
- ph82dic
1999/ 2004/2004
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#1592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alamicntfs incearca cu rezistente de ordinul a zecilor de ohmi , ar mai trebui incercat sa umbli si pe la rezistenta de 4,7K
R este martorul de bord C este becul , iesirea , This post has been edited by bygy007: 18 Jan 2011, 20:35 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
iuser |
![]()
Post
#1593
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o mica dedumerire , vreau sa pun pe alta masina un bloc de lumini de dacie , dar nu stiu ce face firul x si firul y etc , cine ma poate ajuta sa imi completeze urmatoarea schema ? Multumesc
Attached thumbnail(s) dsc01207.jpg ( Size: 76.47k ) Number of downloads: 1536 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
culoriile sint la fel la ambele blocuri , si surubul este alimentarea cu + a blocului
This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2011, 23:49 Attached thumbnail(s) dsc01207.jpg ( Size: 82.01k ) Number of downloads: 1606 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
iuser |
![]()
Post
#1595
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult :*
|
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
alamicntfs |
![]()
Post
#1596
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 07 From: ploiesti ![]() |
revin cu modificari
cumparat un releu de semnalizare malvina si demontat masurat rezistenta rx - 0.4ohm pus 2 becuri de 21w in paralel cu rezistenta de 0.4 a rezultat urmatorul filmulet pus un bec led si rezistenta de 4.7ohm-5w urmatorul filmulet idem dar cu rezistenta de 10ohm becurile de 21w leam legat un paralel pt a crea aproximativ conditiile de pe masina dar becul de pe aripa o sa il las pt ca este mai greu de scos (a oxidat) cand am facut testele am observat ca ledul nu se stinge complet....cred ca trebuie sa mai umblu pe la condensatoare SAU sa fac un test pe masina pentru ca am un "felling" sa s-ar putea sa mearga deoarece becul de la jumatate ar trebui sa descarce condensatoarele daca am zis balarii dati cu parul daca nu astept idei pentru imbunatatire un releu pentru leduri am gasit de cumparat dar la 80 lei si mi se pare cam piperat din acest motiv incerc sa modific unul clasic electronic Attached thumbnail(s) P1070472.JPG ( Size: 518.03k ) Number of downloads: 1562 P1070473.JPG ( Size: 103.09k ) Number of downloads: 1476 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
daciutza
1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE
- ph82dic
1999/ 2004/2004
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#1597
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
pot incarca un acumulator auto cu asa ceva : http://seka.ro/?page=3_0
am cuplat la el un traf de 16 v 40 va multumesc This post has been edited by magelan_explorer: 25 Jan 2011, 17:57 |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
ronny |
![]()
Post
#1598
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
Salut Magellan
in principiu da , este o sursa cu doua integrate stabilizatoare lm 317 care impreuna iti da un 3A curentul maxim , totusi daca bateria este prea descarcata s-ar putea sa nu tina daca nu are un radiator care disipa mai bine trebuie sa tii cont cumva de asta si daca ai inseriat un ampermetru sau poate pui o protectie sau un circuit PWM poti incarca super bine cu sursa asta . totusi daca te uiti pe site ul ala o sa vezi ca comercializeaza alarme , la alarma e de regula nevoie de baterii de maxim 25 A , si e o chestie cum e optimizat . acumulatorul auto are de regula de la 45 in sus eu pe dacii imi pun de 80 (am multi consumatori aditionali ) ca sa incarci bine iti trebuie un 10 % din amperajul bateriei la mine inseamna cam 7-8 amperi eu ti-as recomanda sa iti iei : http://www.epsicom.com/produse.php?IDcategorie=21&page_nr=1 se numeste EP0027 iti poti lua piesele si ti-o faci tu , un transformator si economisesti milioane pe un redresor super. This post has been edited by ronny: 25 Jan 2011, 18:36 |
--------------------
DACIA
1300
- PH 60 SOR
1976 DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#1599
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ronny @ 25 Jan 2011, 18:33) Salut Magellan in principiu da , este o sursa cu doua integrate stabilizatoare lm 317 care impreuna iti da un 3A curentul maxim , totusi daca bateria este prea descarcata s-ar putea sa nu tina daca nu are un radiator care disipa mai bine trebuie sa tii cont cumva de asta si daca ai inseriat un ampermetru sau poate pui o protectie sau un circuit PWM poti incarca super bine cu sursa asta . totusi daca te uiti pe site ul ala o sa vezi ca comercializeaza alarme , la alarma e de regula nevoie de baterii de maxim 25 A , si e o chestie cum e optimizat . acumulatorul auto are de regula de la 45 in sus eu pe dacii imi pun de 80 (am multi consumatori aditionali ) ca sa incarci bine iti trebuie un 10 % din amperajul bateriei la mine inseamna cam 7-8 amperi eu ti-as recomanda sa iti iei : http://www.epsicom.com/produse.php?IDcategorie=21&page_nr=1 se numeste EP0027 iti poti lua piesele si ti-o faci tu , un transformator si economisesti milioane pe un redresor super. deja l-am bagat in lucru ! ideea e ca-mi pare ca se incinge destul de mult acumulatorul are 55ah,dar nu e descarcat complect,are viata in el, se mai vede ceva verde la ochiul magic... din ce mi-ai trimis,nu inteleg diferenta intre "pcb" si "pcb+comp" |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pare bun ep 0027, vei avea nevoie de un transformator 230/ 16...20 V la putere mare
pt ronny: nici macar in principiu nu e buna sursa de 6/12 v, crezi ca cei 3A trec cum vrei tu? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#1601
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Salut!
A pus cineva asa ceva pe dacie?? http://www.niqro.3x.ro/trepte_viteza/viteza.htm Daca da il invit sa dea detalii despre cum a asezat micro contactele pe maneta etc. This post has been edited by CT-93-YUX: 5 Feb 2011, 17:08 Attached thumbnail(s) cifre3.jpg ( Size: 42.76k ) Number of downloads: 1441 |
--------------------
Dacia
1300,
- CT-93-YUX
anul fabricatiei: 1973
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1602
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca vrei sa pui cutie automata pe masina vad utilitatea lui,in rest fire gramada sub bord,butonele care nu vor merge decat o data sau de doua ori,sau mai rau sa se faca firele gramada pe maneta schimbator sa mai dai si de doamne fereste,laso asa ca arata mult mai bine
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1603
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca nu esti perspicace si nu ai indemanare, atunci asa se va intampla, cum prezici tu.
Daca stii ce ai de facut si folosesti indemanare, imaginatie si piese bune, nu are cum sa iasa incalceala de fire nici sub bord, nici in jurul schimbatorului si nici in alta parte. Ca exercitiu de electricitate, este ok. Insa nu-i vad utilitatea nici macar pe o masina cu cutie automata. Daca ai fi condus asa ceva, ai fi observat ca la cutia automata nu mai ai ce schimba, ca de-aia e automata. O pui pe D (drive) si nu mai ai treaba nici la intersectii, la semafoare, la treeri de pietoni, nici la drum lung. E cea mai lesne si mai comoda, ca sa nu zic lenesa, modalitate de a conduce un autovehicul. Nu ai nevoie sa iti spuna in ce treapta esti, pentru ca nu te ajuta si nici nu scimbi tu viteza. Deci, utilitatea acestui montaj, in opinia mea, exte doar pentru practica si exercitiu... eventual pentru blondele care incurca schimbatorul cu alte chestii si nu stiu ce sa faca cu el, e nevoie de indicatii gen "mura-n gura". ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
- BHH-xxxx (Texas)
2006 Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronny |
![]()
Post
#1604
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
sunt de acord cu siconi dar sa zicem ca ai facut montaju ..o sa vezi cam cat flexeaza bucsile de la levier si tampoanele de la cutie pentru sistemul asta ...nu stiu ce sa zic , o sa iti tremure cutia si implicit si levierul ..deci o sa ai pomul de craciun in bord si in extra-sezon
eu as face o adaptare direct in cutia de viteze cu senzori de marche-arierre pe selectoarele de pe trenul mobil acolo - si lucru asta implica manopera la CV si riscuri ca operatia sa compromita CV total daca nu esti atent .... m-as complica in halul asta doar pentru un senzor de neutru , sa pot porni masina prin telecomanda... schemele lui niq le stiu ca m-am mai uitat pe ele si sunt facute sau culese de om doar pentru practicarea electronicii ... sa dea acest " microb " amatorilor de electronica |
--------------------
DACIA
1300
- PH 60 SOR
1976 DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#1605
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Salutareee!
Am o alarma maat 675 care are printre optiuni si deschiderea la portbagaj pe care nu au folosit-o pentru ca la momentul ala nu aveam actuator 'n stuff. Vroiam sa va intreb daca folosesc un actuator cu 2 fire (+ si minus) si pun - la masa..si + la comanda de la alarma..risc sa stric ceva?merge?sau imi trebuie unul cu 3 fire? Multumesc ! Din schema inteleg ca imi trebuie un releu de comanda in care firele vin asa: pinul 85 - comanda de la alarma pinul 86 alimentare +12v pinul 30- fir + actuator pinul 87- fir - actuator Imi puteti confirma..sau in caz contrar imi puteti spune cum e corect? Attached thumbnail(s) DSC01628.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 558 DSC01626.JPG ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 420 |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1606
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Totul este in regula, cu o exceptie: pinul 30 trebuie legat la +12V iar celalalalt il legi la +actuator. Minusul actuatorului il dai la masa, adica la caroserie. Inainte de asta, verifica in care sens de alimentare actuatorul TRAGE si NU impinge. Apropo, actuatorul NU are + si -, cu are 2 fire pe care poti da polaritatea cum vrei tu; in functie de acest lucru, actuatorul va trage sau va impinge. Mai departe cred ca stii ce ai de facut. Bafta!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
- BHH-xxxx (Texas)
2006 Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
cristicipaian |
![]()
Post
#1607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Buna!!!
Am realizat schema din link http://www.niqro.3x.ro/soc/soc.htm si figura de mai jos. Problema este ca motorasul nu se opreste intr-un anumit punct ,ci face o miscare dute-vino incercand astfel sa egalizeze cele doua tensiuni.Ma poate ajuta cineva in sensul asta? Attached thumbnail(s) soc_03.jpg ( Size: 15.9k ) Number of downloads: 420 |
--------------------
Dacia
1310 L
- MS 04 NWC
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
axul de la potentiometru trebuie legat de sistem (axul principal) , este un motor cu reductor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#1609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
- MS 04 NWC
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai incercat sa schimbi intre ele capetele de la potentiometrul de pe motor?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#1611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
asta nu am incercat, am schimbat potentiometrele cu altele de 1 mega, exista o imbunatatire , dar pauza e mare acum.Voi incerca prin tatonare si cu alte potentiometre.
|
--------------------
Dacia
1310 L
- MS 04 NWC
1999
|
|
ct90lda |
![]()
Post
#1612
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 February 10 From: Mangalia ![]() |
Mi se aprinde semnalizarea pe partea dreapta cand pornesc farurile ce sa verific?
|
--------------------
dacia 1310
berlina
- CT 90 LDA
1995
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1613
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Legaturile la butonul de avarii si cele de la blocul de lumini. Nu strica sa verifici nici pe cele de la semnalizator.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
- BHH-xxxx (Texas)
2006 Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa verifice si masa la farul respectiv sau masa la partea din spate
This post has been edited by bygy007: 19 Mar 2011, 18:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
4EST |
![]()
Post
#1615
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 August 02 From: Brasov ![]() |
Salut
Cine imi spune si mie cum pot face ca dintr-o comanda de unlock data de o alarma sa pot comanda un al 2-lea circuit, printr-o apasare dubla in interval de x secunde (cam 8 ma gandesc) Deci daca apas de 2 ori succesiv, sa se comande un alt releu. Multumesc |
-------------------- |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1616
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia nu merge decit cu o alta alarma
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
ct90lda |
![]()
Post
#1617
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 February 10 From: Mangalia ![]() |
Cum fac sa se aprinda farurile cand pun contactu ?
|
--------------------
dacia 1310
berlina
- CT 90 LDA
1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1618
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pui un releu pe faza scurta bobina alimentata din contact , si contactele sa strapeze faza scurta din blocul de lumini
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mai trebuie ceva cred, sa nui ramana aprinsa si scurta cand da lunga
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da ai dreptate la asta nu m-am gindit
![]() This post has been edited by bygy007: 5 Apr 2011, 15:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 22:42 |