Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
bygy007 |
![]()
Post
#1531
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
ronny |
![]()
Post
#1532
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
DA ! si eu am ramas masca e un fel de RGB solutie China ...
![]() daca vede careva mai multe sa ne zica si noua cine stie de unde sa iau un afisaj grafic gen nokia 3310 sau mai mare un pic .. vreau ieftin si monocrom sau tft .... ieftinica sa fie e pentru computerul meu de bord la care lucrez merci This post has been edited by ronny: 23 Nov 2010, 15:13 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Siconi |
![]() ![]()
Post
#1533
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(ronny @ 21 Nov 2010, 16:02) Siconi ai incercat sa pui un arc care sa impinga un pic portiera in exterior ? la [portbagaj trebuie sa usurezi treaba bobinei un pic ( eu am schimbat un pic unghiul carligelor cu pila) daca poti atunci poti folosi o bobina de bendix sa tragi parghia + modul de telecomanda sau alarma deci popup romanesc 100 ron max 200 , din restu de la 200e bei bere ![]() Uite aici ceva ce te-ar ajuta sa faci un lucru mai profi decat un arc legat cu sarma si un solenoid bendix care sa iti pape bateira la 3-4 armari. Se pot confectiona si acasa, daca ai indemanare. Acelasi site iti poate oferi mai multe surse de inspiratie daca navighezi un pic. Nu am inteles la ce fel de carlige te referi... eu nu mai am tipul clasic de incuietoare la portbagaj, e de Solenza. Stiu, teoretic ar trebui sa mearga foarte usor, e uns si para uns, dar cate o data face figura amintita, semn ca bateria e pe duca. De pornit inca o ia din prima, dar nu stiu cata capacitate a mai ramas la ea, daca o las mai multe zile fara a o porni. In fine, e un alt capitol. Cert e ca daca vrei cu adevarat, POTI! Tu ai zis-o si eu sunt de acord. Totusi, sustin un lucru facut profi daca tot e sa ti-l faci singur, nu carpeala, nu improvizatii. Aici gasesti un display Nokia 3310 la un pret mai mult decat lejer: http://www.gsmnet.ro/display-uri/display-nokia-3310--1247 Pentru TFT de telefon mobil, am cautat pe acelasi site, display Nokia 6288 (e display TFT, 256K culori, rezolutie 240 x 320 pixeli, diagonala 2.2 inches, dimensiuni fizice 35 x 45 mm: Display original: http://www.gsmnet.ro/display-uri/display-nokia-6288-original--1267 Display compatibil: http://www.gsmnet.ro/display-uri/display-nokia-6288--4494 This post has been edited by Siconi: 23 Nov 2010, 22:12 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronny |
![]()
Post
#1534
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
multumesc de link uri sunt mai mult decat utile .
cat despre popup doar nu crezi ca pun un arc si o sarma oarecare sunt mai mult decat de acord cu orice improvizatie daca nu functioneaza sau nu arata a mecanism sanatos nu il las asa . si cu solenoid de mare putere poti sa faci si rau daca nu il controlezi cu ceva , ideal e sa fie totul potrivit ca si forta si cursa si multe alele ... clar pentru cine nu are mana sa faca ceva de genu asta sau cine are banu recomand cu caldura acelasi sfat . ia kit si pune-l ! mai ales ca s multi carpari care se cred meseriasi si nu pot sa monteze un kit cum trebuie apoi sa improvizeze ceva. oricum tre sa ma inclin si sa ridic palaria stimabile merci de link uri |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#1535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Schema banala de reglaj luminozitate LED-uri (mi-a fost ceruta prin PM, dar nu pot atasa fisiere in PM)
regulator_LED_bord.jpg ( Size: 49.99k ) Number of downloads: 1555 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#1536
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
Vreau si eu va rog frumos, un link dak se poate, sau o schema electrica pt instalatia de dezaburire luneta la o dacie din 83.
mai precis vreau sa stiu ce culori trebuie sa aibe firele care vin la buton si ordinea lor. multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
culorile nu le stiu dar trebuie sa gasesti firele undeva pe la luneta , schema este simpla
This post has been edited by bygy007: 8 Dec 2010, 22:26 Attached thumbnail(s) dezaburire.JPG ( Size: 25.03k ) Number of downloads: 1606 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#1538
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 8 Dec 2010, 22:24) multumesc pt schema. chestia e ca la masina mea a mers instalatia dar am dat bordu jos mai demult si nu am tinut cont de fire, de aceea asi fi vrut sa stiu si ce culori ar trebui sa aiba firele ca sa le culeg de sub bord si sa le mufez. cate fire ar trebui sa fie la buton, 2 sau 3? si din ce vad eu, ar trebui sa fie si o rezistenta pe un fir care duce la luneta, sau la tablou. multumesc. |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
cris06 |
![]()
Post
#1539
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
La Dacia 1310 din '83 nu este montat releu de protectie. Firul de (+) al rezistentei lunetei e de culoare maro. Rezistenta nu e totuna cu siguranta fuzibila. La buton ar trebui sa fie trei fire: (+) dupa contact, prin siguranta, iesire (+) catre rezistenta lunetei si (-) masa pt. beculetul indicator. Recomand montarea releului de protectie. Foloseste un aparat de masura pt identificarea rapida a firelor.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
ronny |
![]()
Post
#1540
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
rezistenta e elem de dezaburire , mai poti considera si firul in sine si siguranta daca tii neaparat.
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
payty |
![]()
Post
#1541
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
imi poate spune cineva cam ce rezistenta electrica are elementul de dezaburire al lunetei?
La mine nu merge si am incercat sa identific problema. 12V are la cele doua fire si cand masor rezistenta cu aparatul de masura nu pare a fi intrerupta. Totusi nu functioneaza. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
rodi |
![]()
Post
#1542
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Cerceteaza continuitatea cu aparatul de masura, segment cu segment , sunt trasee rezistive in paralel.
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
pcostica |
![]()
Post
#1543
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(payty @ 9 Dec 2010, 11:24) imi poate spune cineva cam ce rezistenta electrica are elementul de dezaburire al lunetei? La mine nu merge si am incercat sa identific problema. 12V are la cele doua fire si cand masor rezistenta cu aparatul de masura nu pare a fi intrerupta. Totusi nu functioneaza. verifica legatura la masa. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#1544
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Salutare!
Am si eu 2 nelamuriri privind schema pt aprindere tranzistoriala(la pornire). Am incercuit 2 puncte care nu stiu unde trebuiesc legate. Va rog frumos daca se poate sa-mi explice si mie cineva. Multumesc frumos! Attached thumbnail(s) SCHEMAA.JPG ( Size: 57.83k ) Number of downloads: 1537 |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1545
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
"LA CAPAC DELCO" semnifica locul unde se afla conectat firul de comanda ce merge la bobina de inductie, mai exact plecarea din delco. Ai un singur fir legat la tot delco-ul si nu intelegi care e ala... Aaaa, celelalte se munesc FISE si nu e vorba despre ele.
"LA BENDIX" semnifica firul pe care se da comanda solenoidului de la electromotor (denumit tehnic si BENDIX). Electromotorul are o legatura la masa prin insasi carcasa sa, un fir gros legat direct la plus la baterie si unul mai subtirel care da comanda de la cheia de contact. Despre asta e vorba. Bafta! Ca idee, NE555 sau in orice alta forma il intalnesti nu este cel mai stralucit CI cu care sa faci oscilatorul ala. Am facut si eu schema asta si am renuntat la ea. Ca principiu este foarte buna si misto gandita... ca PRINCIPIU! Eu aveam varianta cu ambele osciloatoare cu NE555. A ta e mai simplificata un pic. Solutia componentelor este un pic amatoriceasca. Eu as folosi IR2155 de exemplu pentru oscilatorul ala si niste diode mai rasarite, adica de curenti un pic mai mari (2-3A). Oricum, succes!!! Pentru teste, e foarte buna schema. This post has been edited by Siconi: 10 Dec 2010, 23:14 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cred ca am fost destul de clar cum se monteaza , ia semnal de la electromotor ca in timpul cind dai la cheie da scintei mai multe ( pe timpul actionarii electromotorului)
This post has been edited by bygy007: 10 Dec 2010, 23:21 Attached thumbnail(s) SCHEMAA.JPG ( Size: 61.27k ) Number of downloads: 1530 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
nu am folosit functia search pt ca nici macar nu stiu cum ar fi trebuit sa scriu la cautare...
deci,asadar si prin urmare caut, daca exista, o schema pt un circuit care s-ar monta alaturi de ceasurile de temperatura si presiune ulei ( cele din dreapta de la daciile berlina ), inclusiv voltmetru si cand se ajunge la o anumita valoare minima / maxima sa se aprinda un led rosu. s-ar putea adapta si un gen de potentiometru pt a regla limita la care sa se aprinda acel led? folosesc aceste ceasuri pt un vw kafer ( broasca ). |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1548
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai ce vrei shift light?
This post has been edited by bygy007: 15 Dec 2010, 21:24 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
stiam ca shift-light e pt a schimba viteza.....
|
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1550
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu din ultimele tale postari nu am inteles deloc ce anume doresti sa faci. Mai baga ceva detalii, sa ne prindem si noi. Sau ai nimerit gresit pe topic, intrebarea initiala fiind pe un altul...
Fii mai explicit si te vom ajuta asa cum putem. Numai bine. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1551
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(albert_md2004 @ 15 Dec 2010, 21:17) nu am folosit functia search pt ca nici macar nu stiu cum ar fi trebuit sa scriu la cautare... deci,asadar si prin urmare caut, daca exista, o schema pt un circuit care s-ar monta alaturi de ceasurile de temperatura si presiune ulei ( cele din dreapta de la daciile berlina ), inclusiv voltmetru si cand se ajunge la o anumita valoare minima / maxima sa se aprinda un led rosu. s-ar putea adapta si un gen de potentiometru pt a regla limita la care sa se aprinda acel led? folosesc aceste ceasuri pt un vw kafer ( broasca ). e posibil ca exprimarea mea sa fie incalcita si sa nu-mi dau seama, vina purtand-o fie orele inaintate, fie lipsa mea de cunostinte intr-ale electronicii... multumesc mult! This post has been edited by albert_md2004: 16 Dec 2010, 07:34 |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1552
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau vrei sa vezi tensiunea de pe baterie la un moment dat?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1553
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
broasca, vw kafer, e dotata cu un singur ceas central ce are incorporat asa: litrometru, vitezometru, un led rosu pt baterie, un led rosu pt presiunea la ulei, unul verde pt faza de intalnire si unul albastru pt faza lunga, unul portocaliu ( parca ) pentru dezaburire - asta e varianta de top a ceasului central. am patit de exemplu sa merg doua saptamani fara incarcare si sa-mi fac varza bateria, sa nu am presiune corespunzatoare la ulei, dar ledul rosu sa nu mi se aprinda, asa ca am ales varianta cu ceasuri si sonde de dacie. bordul de broasca nu permite incorporarea altor ceasuri, deci cele 3 ceasuri de dacie ar trebui sa stea undeva sub bord, nefiind in raza optima vizuala, de aceea cred ca 3 leduri rosii atasate ceasurilor mi-ar sari in ochi.
This post has been edited by albert_md2004: 16 Dec 2010, 11:05 |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind trebuie sa adaptezi sondele de temperatura (bec si indicatie) apoi cele de ulei la motorul tau , aoi poti pune ceasurile suplimentare de ulei si temperatura , modelul asta instalatia e simpla , o sa pun eu schema
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#1555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
ceasurile le am, inclusiv voltmetru, adaptarea pt motorul de brosc e deja facuta, dar fiind mai capos din fire am spus sa adaug si aceste leduri.
l.e: sonda pt bec va ramane cea originala de brosc, eu am adaptat doar cea de presiune si temperatura, plus voltmetru. This post has been edited by albert_md2004: 16 Dec 2010, 11:50 |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#1556
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Salutare băieți.
Am și eu o idee ... nu se poate face ceva simplist, să facă dintr-o tensiune oscilantă o medie pe câteva secunde a acesteia ? (pentru sonda de benzină, care tot timpul arată aiurea) Dacă se poate, în funcție de tensiunea medie, când aceasta scade sub X volți, să aprindă becul de benzină ? (niște tranzistori pentru asta) Bygy .. ce zici ? |
--------------------
r
m
2
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
singura probema ar fi ca indicatia nu este liniara adica nu este aceeasi valoare de cind ai rezervorul plin si pina la gol , practic este o rezistenta bobinata mai rar in partea rezervorului plin si mai des in partea rezervirului gol , practic tot semnal analogic trebuie scos dar la un interval anumit de timp , nu stiu , iat la bec daca reglezi contactu de la bec bine poti sti ce cantitate de benzina ai in rezervor , la mine pilpiia la 7-8 litri si raminea aprins pe la 5-6
@ albert_md2004 uite schemele promise ceasuri.JPG ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 1311 yoltmetru il alimentezi cu + dupa contact This post has been edited by bygy007: 22 Dec 2010, 01:29 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ronny |
![]()
Post
#1558
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
@ Ciorapel ... nu e mai simplu un litrometru capacitiv , sunt ceva discutii de asa ceva pe dacia club.
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Moussy |
![]() ![]()
Post
#1559
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 December 10 ![]() |
Pentru ca nu m-am descurcat cu functia search a siteului... M-am gandit sa postez aici: Vreau si eu o schema detaliata pentru un redresor home made. Am avut unul pana ieri si mi s-a ars transformatorul. Vreau sa-l repar. Am transofrmator nou si nu stiu cum sa fac legaturile. Va prezint o poza cu redresorul. Arata jalnic dar pana ieri functiona foarte bine si mai am pus o poza si cu transformatorul nou.
![]() transformator.JPG ( Size: 71.56k ) Number of downloads: 436 |
--------------------
Dacia 1310 L
Seat Ibiza SC
1995 si 2010
- PH 20 HHH/ PH 99 EDW
|
|
ronny |
![]()
Post
#1560
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
vad ca transformatorul este home made ai tensiuni de 24 12 9 6 3 v
desi pt 12v redresorul tre sa scoata vreo 15 v sau 18 in gol si e important si sectiunea , leaga 0 cu 12 v la puntea redresoare de unde era legat cel vechi nu conteaza ordinea la intrare in punte , e mai bine daca inseriezi un bec de 12v de far fara halogen ca o masura de siguranta craciun fericit ! ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 03:33 |