DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 49 50 51 52 53 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

bygy007
post 3 Oct 2010, 23:12
Post #1501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu nu am inteles nimic

ca sa lei la + contact le legi de la regleta + contact situata in stinga pe linga parbriz in spatele releului de semnalizare , daca te referi la culori de obicei rosu si galben se leaga la + iar negrul la masa
depinde de model pe undeva trebuie sa ai o eticheta unul din cele 2 fire ( rosu sau galben) poate fi memoria si se leaga la permanent si celelalt se leaga la contact , dar nu vei asculta decit cu contactul pus , daca nu vrei asta legi rosu cu galbel impreuna si te duci la un + , cel mai bun este cel de la blocul de lumini( surub ) DAR ATENTIE NUMAI DACA APARATUL ARE SIGURANTA

This post has been edited by bygy007: 3 Oct 2010, 23:12


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VS-02-ZCK
post 4 Oct 2010, 15:00
Post #1502


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 6 February 10




acu e legat pe permanent am 2 fire rosu e permanent si mai am si unu galben si pe fir scrie ca ii de la contact... eu vreau sa il leg pe contact ca sa imi porneasca automat cand pun contactu... si nush la ce fir sa leg cand pun contactu sa se aprinda la care din cele 3 .


--------------------
dacia 1325 L ,fiat palio weekend 1995, 1998 - VS-02-ZCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Oct 2010, 17:26
Post #1503


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Intotdeauna (ma refer strict la aparatele de dupa 2002 incoace) avem alimentarea in felul urmator:

ROSU = +12Vcc permanent (i se mai spune si alimentare pentru memorie; tine minte frecventele de la posturile de radio, ceasul, daca are, momentul melodiei la care a fost intrerupt din lucru etc.)

GALBEN = +12Vcc prin cheia contact (daca nu se doreste oprirea playerului la luarea contactului, atunci se poate lega si acest fir la +12Vcc permanent ca si cel rosu, adica impreuna)

NEGRU = Ground, adica MASA si se conecteaza direct la sasiul masinii, prin intermediul oricarui surub care face priza directa cu acesta (se desface surubul, se curata putin vopseaua sub surub pentru un contact la masa ferm, se pune firul cu un papuc pe surub si se strange la loc, la fel de puternic pe cat a fost initial strans acel surub).

Ar mai fi altele:

ALBASTRU = la unele modele are functia de dimmer iluminare panou frontal, cand se aprind luminile de pozitie (se presupune ca acestea se aprind noaptea iar lumina panoului frontal al playerului ar fi prea stridenta pe timp de noapte asa ca se diminiueaza ca sa nu deranjeze in timpul condusului).
ALB - ALBASTRU = la unele modele este antena automata, la altele e chiar DIMMER-ul
ROZ = la unele modele este antena automata.

La difuzoare este mult mai usor, consider ca nu mai este necesara detalierea firelor.. Aici, cum privesti mufa si observi pinii asezati asa |====|, avem pe laterale conexiunile pentru difuzoarele de pe spate (Rear L si R) iar inspre centru avem conexiunile pentru difuzoarele de pe fata (Front L si R). Asta este tot.

Mentionez ca unele marci au considerat sa aibe un conector general in spatele playerului care sa contina toate functiile si care nu este norma ISO. Acelea si alte exceptii vor fi tratate ca atare.

<span class='edit'>4 Oct 2010, 17:34:</span>
LE:

Pentru a identifica ce fir primeste alimentare cand pui contactul, cauti mufa in care vin firele de la cheia de contact si cu un bec de control de 12V (bec de pozitie) si 2 fire lipite la el sau cu un aparat de masura setat pe tensiune continua se procedeaza in felul urmator:
- un fir/sonda se leaga la masa (sasiu, caroserie unde sa faca contact ferm)
- celalalt fir il pui pe rand la cate unul din cele 4 fire de la mufa amintita mai sus, facand o foarte mica incizie in camasa firului cu varful unui cutter. Cel mai bine e sa folosesti un ac de gamalie, intepi firul cu el si apoi conectezi firul de control la acel ac.
- pui contactul, fara sa pornesti motorul, pentru cateva secunde (nu mai mult de 10 ca sa nu arzi bobina de inductie in caz ca s-a nimerit pe cama)
- se repeta operatia pentru fiecare fir in parte. Intotdeauna unul din ele are tensiune dupa ce pui contactul.
- notezi pe care fir apare tensiunea si se aprinde becul de control/aparatul indica valoarea tensiunii bateriei.

ATENTIE!!! Intotdeauna exista un fir in mufa respectiva care va avea +12V permanent, fara sa pui nici un contact! NU despre acest fir este vorba!

Lucrarea aceasta este deosebit de usoara si merge din prima daca se tine cont de tot ce am explicat eu aici AD-LITERAM!!! In caz contrar, nu por garanta reusita nimanui. Nu ai nevoie de nici o experienta, doar sa urmezi ce am scris eu aici si vei reusi 100%.

Succes!!!

This post has been edited by Siconi: 4 Oct 2010, 17:38


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VS-02-ZCK
post 4 Oct 2010, 19:20
Post #1504


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 6 February 10




eu am permanent de la baterie direct. ms pt sfat . ma bucur ca mai sunt oameni seriosi pe aici ms tuturor


--------------------
dacia 1325 L ,fiat palio weekend 1995, 1998 - VS-02-ZCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djbamsy
post 4 Oct 2010, 22:17
Post #1505


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 September 10
From: Romania




sal!

are careva o schema digitala pt indicator benzina?(km d parcurs sau litri in revervor...)

si una digitala pt turometru biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1997 - BZ-07-KXV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Oct 2010, 15:18
Post #1506


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Schema nu e digitala, ci indicatorul. Deci tu vrei o schema pentru un indicator digital... Din pacate nu am, dar daca te agiti un pic pe Google sigur gasesti multe.
Cauta sintagma: Digital Gasoline Level Meter Schematic sau Liquid Level Meter Schematic. Gasisem o data din greseala dar am renuntat la idee din lipsa de timp.

This post has been edited by Siconi: 8 Oct 2010, 15:20


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krys_finutzu2000
post 13 Oct 2010, 19:53
Post #1507


Membru sadic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 September 10




Poate cineva sa ma ajute si p mn cu o schema electrica de dacia cu injectie ma intereseaza mai exact incotro pleaca firele de la mufa aceea rotunda care iese din instalatia calculatorului de sub capota.


--------------------
dacia 1310 1994 - GR-03-SNA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Oct 2010, 06:15
Post #1508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




are cineva schema turometrului original de pe dacie?

Si, eventual imi poate da cineva cateva lamuriri despre cum functioneaza?

Turatia afisata de ce depinde? De numarul de impulsuri de inalta tensiune date de bobina, sau si de durata lor, sau pauza dintre ele?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Oct 2010, 11:14
Post #1509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




schema o gasesti aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 Oct 2010, 10:48
Post #1510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Cum functioneaza turometrul de dacie?

Impulsurile pe care le primeste sunt de tensiune inalta?

am gasit undeva o schema care foloseste primarul de la un transformator obisnuit pentru a genera impulsuri pentru turometru, dar nu stiu cel de dacie de care e si nu as vrea sa il ard.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 25 Oct 2010, 19:25
Post #1511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




in mare spus este un frecventmetru,deci numara impulsurile de la platina iar impulsul ajunge la 200V. De ars nu se arde pt. ca exista un divizor rezistiv la intrare pt. protectie.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 27 Oct 2010, 08:29
Post #1512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am facut un modul de aprindere cu microcontroler care modifica procentajul dwell pentru a da o scanteie mai puternica la turatie mai mare, cand bobina nu mai reuseste sa se incarce cum trebuie datorita timpului scurt de incarcare. Practic, am "mutat" o parte din timpul cat bobina statea fara curent, in partea cat ea era sub tensiune pt a obtine energie mai mare a scanteii.


Am observat ca turometrul arata turatii mai mari. Acum problema mea (neintelegand cum functoneaza turometrul) este daca turatia mai mare apare din cauza faptului ca acum am alti timpi cat bobina sta sub tensiune decat cum era inainte, cand timpii erau dati doar de camele delcouluil.

De asta am intrebat, pentru ca daca turometrul monitorizeaza doar numarul de impulsuri pe unitatea de timp, atunci nu conteaza si eroarea e de undeva de la soft.

Daca turatia depinde de durata cat bobina sta pe "on" sau "off" atunci e normal sa arate mai mult si am sa incerc sa il conectez altfel.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virusux
post 27 Oct 2010, 10:31
Post #1513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 January 10




1zhelp00.gif salut.Ne poti pune si noua o schema cu inventia,daca esti amabil?
toti avem nevoie de o scantie mai mare => ardere completa = putere marita
multumim


--------------------
Dacia NOVA GT 1998 - BR 05 GLM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 27 Oct 2010, 15:54
Post #1514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




@payty-ca sa scoti din calcul eroarea de soft(daca exista) ia semnal pentru turometru inainte de microcontroler adica de pe platina/senzor magnetic.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Oct 2010, 15:58
Post #1515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai daca colegul a zis ca e un frecventmetru normal masoara frecventa care se masoara in unitatea de timp , cel de dacie este analogic si iti masoara cu ajutorul autoinductiei facute de bobina , la intrarea turometrului apare o tensiune de peste 150V daca te uiti in schema are un divizor rezistiv si un filtru daca inpulsul nu este cel care trebuie (de exemplu bobina este alimentata un timp mai mare decit trebuie nu va afisa valoarea corecta)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackAlien
post 27 Oct 2010, 22:50
Post #1516


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 26 June 07




as dori si eu o schema electronica si o lista cu ce imi trebuie sa fac usa de la sofer sa se deschida din telecomanda. model 1300.
multumesc anticipat!!


--------------------
dacia dacia 1983 1310 - BR 40 YUL
Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 27 Oct 2010, 23:13
Post #1517


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Ia-ti o inchidere centralizata si atunci vei putea inchide/deschide toate
usile, nu numai pe cea a soferului.


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackAlien
post 28 Oct 2010, 19:40
Post #1518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 26 June 07




QUOTE(dacia_slk @ 27 Oct 2010, 23:13)
Ia-ti o inchidere centralizata si atunci vei putea inchide/deschide toate
usile, nu numai pe cea a soferului.
*




vreau sa elimin si butonul, si sa folosesc un actuator sau altceva mai puternic sa "faca treaba butonului.
eu numai sa trag de usa, atat.


--------------------
dacia dacia 1983 1310 - BR 40 YUL
Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 2 Nov 2010, 17:04
Post #1519


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov




Salutare. Imi cer scuze in primul rand daca este off topic cerinta mea.

Am o dacie pe injectie si vreau sa imi pun un intrerupator ascuns in bord. cand este deschis sa nu pot porni masina sa nu faca absolut nimica, nici macar sa nu se aprinda becurile din bord, iar cand il inchid si pun contactul din nou sa fie normal totul.
Ce fir trebuie taiat, daca e unul din cele 4 fire de la contact, sau de altundeva, si ce amperaj este pe fir ca sa stiu ce intrerupator sa pun.
Sau o schema electrica de dacie cu injectie.

Cineva mi-a zis ce se poate pune pe una din sigurante , dar sunt sigur ca nu se poate ca panoul e identic cu cel de la modelele pe carburator, si la ele am toate schemele posibile de la toate modelele de dacie, si la toate sigurantele este scris ce rol are si ce tine de ea, si pe nici una din ele nu scrie ceva legat de pornire sau alimentare generala.
Inca ceva in compartimentul motor mai am 2 sigurante si 2 relee. sigurantele sunt din astea cu picioare late nu din alea clasice pe suport de ceramica, sa fie acolo ceva?

Multumesc


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Nov 2010, 23:31
Post #1520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cel mai siplu sa pui pe alimentarea releului de injetie (nu cunosc schema , dat am auzit ca exista unul care are rolul asta)
eu pusesem pe firul care se ducea la bobina de inductie un intrerupator care taia alimentarea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 3 Nov 2010, 09:16
Post #1521


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov




QUOTE(bygy007 @ 2 Nov 2010, 23:31)
cel mai siplu sa pui pe alimentarea releului de injetie (nu cunosc schema , dat am auzit ca exista unul care are rolul asta)
eu pusesem pe firul care se ducea la bobina de inductie un intrerupator care taia alimentarea
*



Multumesc pentru sfat. O sa mai astept si alte pareri


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 12 Nov 2010, 23:32
Post #1522


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




inainte de toate :
ajutor
schema sau chiar si executie EEBIO
si intrebare ? ? ? merge sa fie montata pe un sistem triplu de alimentare
sau ma rog multiplu dar in cazul meu triplu , gestionat separat sau paralel ?
adica Benz + Gpl + Altceva
unde un dispozitiv le comuta in formula
1 benz
2 benz + altceva
3 gpl
4 gpl + altceva
5 nimic (nu va asteptati la asta nu ? nici eu mi-a venit pe moment radmasa.gif )

scuzandu-mi umorul va rog ajutor ca electronica mea e cam ruginita din cauza ca am ramas in urma cu executia si de mult vreau sa revin tongue.gif


QUOTE(BlackAlien @ 28 Oct 2010, 20:40)
vreau sa elimin si butonul, si sa folosesc un actuator sau altceva mai puternic sa "faca treaba butonului.
eu numai sa trag de usa, atat.
*



sal , ma pricep oarecum dar nu foarte bine la electronica
am un 1300 care mai nou e 1300 custom (inca in lucru )
am fost tentat sa dau jos manerele si butoanele si am facut-o
in timp ce imi cautam o solutie sa montez alarma atunci m-a pocnit:
CE NEVOIE AI DE INCHIDERE DACA NU POTI DESCHIDE USA APASAND PE BUTON
oricum iti sparge geamul sau iti joaca in picioare masina .
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
asa ca am aplicat planul B
actuatorul de mare putere care il pui pe masina dupa ce il strici deci mai stricat nu se poate smile.gif
detalii doar daca mai are cineva problema asta .

This post has been edited by ronny: 12 Nov 2010, 23:39


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 21 Nov 2010, 11:26
Post #1523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




La Dacia cea veche, in stationare, decuplam bateria preventiv ? Desfacem capota motor, desfacem contacte, punem capota; cand pornim, desfacem capota... Ma intereseaza pareri cum sa facem in mod mai simplu aceasta rutina...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Nov 2010, 12:23
Post #1524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la camioane exista un sistem de cuplare decuplare a bateriei , am mai vazut si pe la electrocare


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 21 Nov 2010, 12:49
Post #1525


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




Salut. are cineva 2 scheme? 1 cu schema "reostatului" pentru leduri si a doua pentru o sursa stabilizata de tensiune, unde la iesire sa am 12v? Va rog, ca am cautat prin tot topicul cu scheme,si nu am gasit decat pentru 5V , si pe Sf. Google si nu am gasit mare lucru


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Nov 2010, 13:41
Post #1526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai da ceva detalii , ce vrei sa alimentezi cu 12V si de la ce , la leduri ce vrei sa faci sa modifici intensitatea luminoasa?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Nov 2010, 15:50
Post #1527


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(BlackAlien @ 27 Oct 2010, 22:50)
as dori si eu o schema electronica si o lista cu ce imi trebuie sa fac usa de la sofer sa se deschida din telecomanda. model 1300.
multumesc anticipat!!
*


QUOTE(BlackAlien @ 28 Oct 2010, 19:40)
vreau sa elimin si butonul, si sa folosesc un actuator sau altceva mai puternic sa "faca treaba butonului.
eu numai sa trag de usa, atat.
*



Ce vrei tu se numeste pop-up doors si se gaseste sub forma unui kit complet si cu totul aparte de alte sisteme/inchideri/alarme. Se monteaza destul de usor insa costul unui astfel de kit poate ajunge si la 200 EUR. Nu stiu daca renteaza. Desigur, pasiunea nu cunoaste limite.
Se mai poate face artizanal cu actuatoare de inchidere centralizata, dar nu stiu cat de durabile si fiabile sunt pentru a lucra in acest regim de sarcina. In acest caz, este nevoie de un sistem suplimentar de parghii care sa usureze bratul fortei cu care trebuie "manipulata" incuietoarea/broasca usii.
Eu am folosit pentru portbagaj un solenoid de 5kgf. Daca e bateria mai slaba, trebuie sa apas un pic pe capota portbagajului ca sa se deschida electric (nu am nici un buton la portbagaj, deschiderea e full-electric).

Deci, pop-up doors e solutia ideala; pentru asta a fost conceput sistemul.
Fa o cautare pe google.gif

This post has been edited by Siconi: 21 Nov 2010, 15:51


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 21 Nov 2010, 16:02
Post #1528


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




Siconi ai incercat sa pui un arc care sa impinga un pic portiera in exterior ? la [portbagaj trebuie sa usurezi treaba bobinei un pic ( eu am schimbat un pic unghiul carligelor cu pila)
daca poti atunci poti folosi o bobina de bendix sa tragi parghia + modul de telecomanda sau alarma
deci popup romanesc 100 ron max 200 , din restu de la 200e bei bere biggrin.gif

This post has been edited by ronny: 21 Nov 2010, 16:07


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 21 Nov 2010, 19:15
Post #1529


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 21 Nov 2010, 14:41)
pai da ceva detalii , ce vrei sa alimentezi cu 12V si de la ce , la leduri ce vrei sa faci sa modifici intensitatea luminoasa?
*


vreau sa schimb intensitatea luminoasa, dupa cum doresc eu la leduri, in functie de distanta ce tre sa o parcurg, si sa o protejez fata de variatiunile de tensiune/intensitate smile.gif

This post has been edited by WGX: 21 Nov 2010, 19:18


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 21 Nov 2010, 19:57
Post #1530


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




@ WGX

foloseste un lm 317 si fa un montaj e extraordinar de simplu .il poti comanda chiar din reostatul original daca il faci foarte bine biggrin.gif


spor!


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 49 50 51 52 53 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 06:13
Forum Renault