DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 48 49 50 51 52 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

danciusergiu84
post 9 Aug 2010, 23:13
Post #1471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nu prea am auzit de catalizatoare infundate fata de pompe de benzina defecte sau cu debit insuficient.... nu strica o verificare, cu motorul pornit desfaci furtunul de retur de pe capacul pompei de benzina (capacul rezervorului) parca sunt marcate cu sageata pe stuturi turul si returul, daca nu vine deloc benzina pe retur e clar ca ai presiune insuficienta in regulatorul de presiune, adica nu se atinge limita de 1 bar la care regulatorul refuleaza benzina pe retur, daca ai sub 1 bar presiune in regulator inseamna idem la injector, ECU mareste timpul de injectie dar e limitat tehnic si motorul ajunge sa functioneze cu amestec sarac (benzina putina) ceea ce produce efecte tale, incalzire mai accentuata si scadere putere wink.gif

vorbesc din experienta icon_mrgreen.gif

This post has been edited by danciusergiu84: 9 Aug 2010, 23:15


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 9 Aug 2010, 23:17
Post #1472


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




numai ca e vorba de papucu din poza.nu mai e pompa sub canapea dar o gasesc.e primi lucru maine. sper sa ne auzim cu bine biggrin.gif


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Aug 2010, 23:22
Post #1473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




bafta, ti-as da vre-un pont dar nici macar nu stiu unde e rezervorul la papuc


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 9 Aug 2010, 23:33
Post #1474


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




de data asta e sub cambuza....intre rotile din spate dar un gram mai in fata...
ma descurc eu.alti au fc avioane smile.gif)
te salut


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fara0nul
post 11 Aug 2010, 06:24
Post #1475


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 August 10




Daca vrei sa scapi de catalizator ca este infundat, il dai jos iei un levier si un ciocan , il spargi si il montezi la loc.
Se face asa si la alte marci de masini si merg ca si noi. Spor la treaba!!!!........................si la batut ca ai oleaca. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1998 CL break - BV 07 RIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 11 Aug 2010, 07:15
Post #1476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Pai...da-i schema!... radmasa.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 11 Aug 2010, 12:35
Post #1477


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




da Faraonu stiu dar pana atunci tre sa aflu daca e el de vina...oricum il sparg ca la i.t.p. am prieteni smile.gif)
la masini mai noi nu stiu daca mai merge pentru ca , , calculatorul primese informatii de la sonda sau de la alt senzor si "afla" ca se produce poluare, se aprinde un martor in bord si se trece pe regim de avarie. binenteles ca nu si la daciile noastre:))

schema la ciocan sau la ceramica tataie? =))
va salut

This post has been edited by vali09: 11 Aug 2010, 13:52


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 12 Aug 2010, 12:45
Post #1478


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




ieri am spart catalizatorul fara sa il desfac cu un fier direct prin gaura xaxofonuli , facand o gaura ca si restul tevei.....a trecut de 120 la ora..pleaca mai binisor de pe loc dar relantiul tot prost e....
sonda e la locul ei....totul e un pic mai bine si sa incalzit apa ceva mai putin ca inainte. nu sunt probleme
cine vrea poate sa incerce


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-93-YUX
post 13 Aug 2010, 07:23
Post #1479


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 June 10
From: Medgidia




QUOTE(paul_p @ 7 Aug 2010, 21:48)
Din schema postata rezulta ca semnalizarea nu merge decat daca ai o usa deschisa (daca e vorba de intrerupatoarele standard, care se inchid cand deschizi usa) blink.gif . Care e scopul?
*



Domle ce e atat de greu sa intelegi? Semanlizare stanga/dreapta functioneaza ok cu usile inchise, de ele nu m-am atins, montajul din schema este facut separat pt a functiona avariile la deschiderea usilor. Nu cred ca trebuie facultate ca sa intelegi.
Sper ca m-am facut inteles.


--------------------
Dacia 1300, anul fabricatiei: 1973 - CT-93-YUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Aug 2010, 08:04
Post #1480


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(danciusergiu84 @ 9 Aug 2010, 21:26)
la sonda de la injectie (ECU) nu se va interveni cu nici o modificare deoarece ea furnizeaza temperatura motorului injectiei care calculeaza si dozeaza amestecul si regleaza turatia la relanti in functie de temperatura
*



Da, e adevarat. Eu ma gandeam ca vei spune ca daca ii scoti firul nu o mai recunoaste ECU si mergi la resetare, insa Dacia nu e asa evoluata.
Cat despre temperatura motorului, sonda aia ajuta la maparea avansului si a amestecului, asa este, numai ca nu are nici o legatura cu montarea ei pe teu, din acelasi motiv enuntat mai sus legat de sonda de temp.apa pentru ceasul din bord.
totusi, mai bine a nu se umbla la asta pentru ECU. Asa este.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fara0nul
post 15 Aug 2010, 08:10
Post #1481


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 August 10




Vali cand am spus sa il demontezi nu m-am referit sa il desfaci in doua, doar sa il dai jos de pe masina si sa il spargi si merge si la masinile noi daca vrei iti dau ceva exemple: BMW seria 3, 5, 7, Audi A4, A6, A8, etc....................................................................
iar sonda lamda cand se strica iti apare in bord avarie motor si are urm simtome:
- nu mai trage motorul
- se ridica apa (temperatura)
- scoate fum
- creste consumul
iar daca este la inceput de "duca" se aprinde doar in bord si daca te duci la tester iti spune si daca ai chit pe masina (la modelele noi) nu la dacia noastra cea de toate zilele!!!

Am atasat o schema cum trebuie procedat

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Attached File(s)
Attached File  Scule_necesare_pentru_spargerea_unui_Catalizator____.zip ( 8.98k ) Number of downloads: 176


--------------------
Dacia 1310 1998 CL break - BV 07 RIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 15 Aug 2010, 10:52
Post #1482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




QUOTE(fara0nul @ 15 Aug 2010, 08:10)
Vali cand am spus sa il demontezi nu m-am referit sa il desfaci in doua, doar sa il dai jos de pe masina si sa il spargi si merge si la masinile noi daca vrei iti dau ceva exemple: BMW seria 3, 5, 7, Audi A4, A6, A8, etc....................................................................
iar sonda lamda cand se strica iti apare in bord avarie motor si are urm simtome:
- nu mai trage motorul
- se ridica apa (temperatura)
- scoate fum
- creste consumul
iar daca este la inceput de "duca" se aprinde doar in bord si daca te duci la tester iti spune si daca ai chit pe masina (la modelele noi) nu la dacia noastra cea de toate zilele!!!

Am atasat o schema cum trebuie procedat

radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



ca nu merge la unele masini mai noi am inteles si eu de pe la altii cum am inteles si de la tine ca merge...nu am zis eu din experienta ca doar nu sunt "nenea mecanicu"
am zis si mai sus cum lam spart.foarte apropiat de schema ta..=))))))))
la masinile alea de care ai zis mai depinde si de an....
oricum schema ta e cea mai clara din cate am vazut pe aici..=)) wink.gif
am eu vrun martor in bord care sa se aprinda daca se strica sonda???? smile.gif)

This post has been edited by vali09: 15 Aug 2010, 10:54


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Aug 2010, 14:37
Post #1483


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(fara0nul @ 15 Aug 2010, 08:10)
...................................................
iar sonda lamda cand se strica iti apare in bord avarie motor si are urm simtome:
- nu mai trage motorul
- se ridica apa (temperatura)
- scoate fum
- creste consumul
iar daca este la inceput de "duca" se aprinde doar in bord si daca te duci la tester iti spune si daca ai chit pe masina (la modelele noi) nu la dacia noastra cea de toate zilele!!!

*



Prietene, daca sonda lambda nu functioneaza, intr-adevar creste consumul (nu mai are cine sa spuna la ECU cat O2 sau combustibil se afla pe evacuare ca raport), da, scoate fum (din aceeasi cauza a raportului gresit A/F), dar NU se ridica apa mai mult decat este de obicei (este exact acelasi sistem de racire care nu are treaba cu sonda in cauza, iar daca vrei sa te legi de faptul ca papa mai mult combustibil, ideea nu este deloc adevarata ca s-a incalzi motorul mai tare, ci ca va scapa combustibil nears pe evacuare, de aceea ai acel fum) si NU se intampla sa nu traga, din contra trage mai bine dar cu consecintele de mai sus.
ECU, in lipsa sondei lambda, isi ia ca referinta o valoare interna data de un circuit auxiliar din el, si anume o rezistenta de 4K7 ohmi. Aceasta rezistenta inlocuieste in "mintea" modului ECU valoarea sondei, care variaza cu cantitatea de O2 ce o strabate intr-o anumita unitate de timp, data si de temperatura si de turatia motorului.
Am schimbat sonde, am facut si "smecherii" pentru a pacali ECU la acest capitol, am facut si resetari de soft atat la injectate cu E3 cat si cu E4 care au cate 2 sonde (una inainte de catalizator si celalalta dupa el). Unele sunt chiar si cu preincalzire pentru a atinge temperatura de lucru mai repede ( in jur de 300*C).
Cam asa sta treaba cu sondele lambda.

Puteti citi documentatie despre sonda lambda (numita in presa de specialitate LAMBDA SENSOR) si aici.

15 Aug 2010, 14:40:
LE: Apropo, nu exista martor in bord pentru LAMBDA, ci doar martorul MIL (Mall-function Iluminated Lamp) sau CHECK, ambele fiind cu destinatie generica de defect, fara a enunta cauza; la modelele mai noi apare un cod de eroare pe LCD-ul din bord, dar nici ala nu e tot timpul chiar atat de exact.

This post has been edited by Siconi: 15 Aug 2010, 14:40


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Aug 2010, 15:30
Post #1484


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vali09 @ 12 Aug 2010, 13:45)
....xaxofonuli ,........
*



ce e aia ? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
truman
post 15 Aug 2010, 18:54
Post #1485


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 07




Salutare! Eu nu sunt un fan al muzicii la volan, dar astazi am incercat sa leg un casetofon la instalatia care exista deja, insa nu am reusit. radmasa.gif
A mai ramas un fir, poate era masa, nu ma pricep.
Oricum, asta conteaza mai putin. As vrea sa stiu cum pot alimenta cu 6V niste boxe portabile, chiar daca sunt foarte mici. Ele merg si la priza si am inteles ca se pot alimenta si printr-un cablu USB.
Se poate folosi asa ceva ca in poza?


Attached thumbnail(s)
mufa.jpg ( Size: 3.09k ) Number of downloads: 2187


--------------------
DACIA 1310 1999 - B85---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Aug 2010, 21:51
Post #1486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




alimentarea USB e pe 12v


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Aug 2010, 09:37
Post #1487


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu cumva +5V?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2010, 10:57
Post #1488


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




la bricheta ai 12V, dar dupa acest adaptor ai 5V. Daca boxele suporta tensiuni mai mici decat cei 6V listati initial de tine, atunci e in regula.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Aug 2010, 12:05
Post #1489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Asta voiam a zice. De regula boxele nu-s asa "pretentioase" la cei 6 V.merg si la +5, numai...pe 5V USB se vehiculeaza curenti mici..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
truman
post 16 Aug 2010, 12:32
Post #1490


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 07




QUOTE(Siconi @ 16 Aug 2010, 10:57)
la bricheta ai 12V, dar dupa acest adaptor ai 5V. Daca boxele suporta tensiuni mai mici decat cei 6V listati initial de tine, atunci e in regula.
*



Am legat firele si i-am pus o mufa usb si merg pe laptop, asa ca trebuie sa functioneze si cu adaptorul.


--------------------
DACIA 1310 1999 - B85---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 16 Aug 2010, 12:37
Post #1491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




QUOTE(sobolan @ 15 Aug 2010, 15:30)
ce e aia ? radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*


si daca lireta 's' e langa litera 'x' pe tastatura , iar eu am apasat gresit , care ar fi problema? smile.gif

Truman: ce culoare are firul ramas.daca e negru (masa) nu e nimic pentru ca isi ia masa din antena...

This post has been edited by vali09: 16 Aug 2010, 12:52


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2010, 15:06
Post #1492


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(truman @ 16 Aug 2010, 12:32)
Am legat firele si i-am pus o mufa usb si merg pe laptop, asa ca trebuie sa functioneze si cu adaptorul.
*



Omule, NU mai face asa ceva in viata ta, daca tii la computerul tau. Nu sti niciodata cum ti se poate arde controlerul sau alimentarea pe USB!!!
Nu sti nici macar ce curent absorb boxele alea. USB poate furniza cel mult 750mA la computere, si maxim 1A (adica 1000mA) la adaptoare, gen cel de mai sus.
Inca nu ai dat de belea incat sa-ti smulgi parul ca te-ai jucat si nu ai luat in considerare mai multi factori... Sau... poate ai destui bani ca sa poti face cate 2-4 experimente pe zi. Este treaba ta, dar m-am simtit dator sa te avertizez.

Revenind, daca deja ai avut curaj sa alimentezi direct din conectorul laptopului, sigur va functiona si din adaptor.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Aug 2010, 22:25
Post #1493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai alimentat la 5v un amplificator audio ce putere scoate? Maxim 1W pe canal in 4 ohmi. Daca are un randament de 505 inseamna ca pt o auditie "stereo" o sa aibe un consum de 4W. Daca sursa debiteaza 5W eu zic ca e ok.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Sep 2010, 12:28
Post #1494


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cine doreste sa-si realizeze o statie de lipit cu afiseaj eletronic a temperaturi si cu reglaj pun pozele ... e facuta de un ungur am facut-o si eu plus inca una cu control al temperaturi prin puhs buton fara a mai regla din potentiometru si mai e una simpla o expun ultima schema asdf.
Nu are rost sa dati banii pe scule scumpe fiindca in mare sunt identice cu ce am expus eu chiar la partea de montaj plus ca astea expusa functioneaza mult mai bine .
In viitorul apropiat expun pe cea cu control eletronic al temperaturi cu ajutorul unui microprocesor.
Pentru oricine eletronist amator e mult mai buna o statie de lipit fata de un pistol de lipit.
EU lucrez cu asa ceva din 98.

Attached thumbnail(s)
forrasztoallomas_ii_kapcsrajz.jpg ( Size: 306.62k ) Number of downloads: 2354
fuggoleges_panel_nyakterv.jpg ( Size: 287.5k ) Number of downloads: 2305
forrasztoallomas_ii_fuggoleges_panel_beultetes.jpg ( Size: 151.86k ) Number of downloads: 2126
vizszintes_panel_nyakterv.jpg ( Size: 764.05k ) Number of downloads: 2111
forrasztoallomas_ii_vizszintes_panel_beultetes.jpg ( Size: 407.53k ) Number of downloads: 327
forrasztoallomas_ii_kiskep.gif ( Size: 53.08k ) Number of downloads: 383
asdf.jpg ( Size: 83.4k ) Number of downloads: 479


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Sep 2010, 12:37
Post #1495


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




N-am reusit sa intru pe site-ul ungurului... ma tot redirectioneaza catre serviciul lui de free hosting. Ideea e interesanta si destul de simpla de realizat.
Adi, tu l-ai realizat si functioneaza? Cum ti se pare? Care sunt elementele pro? Dar contra?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Sep 2010, 22:49
Post #1496


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Siconi @ 4 Sep 2010, 12:37)
Adi, tu l-ai realizat si functioneaza? Cum ti se pare? Care sunt elementele pro? Dar contra?
*


Ultima schema am puso eu in proba si de 2 ani merge tipla
In afara ca am schimba varful anul asta dar....mai trebuiesc si ele schimbate.


O sa postez poze cu ea sa o vedeti tongue.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Sep 2010, 18:33
Post #1497


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai aia trebuie schimbat varful daca folosesti zi de zi peste 5 zile cand fac rost de banuti tongue.gif ca e criza acuma biggrin.gif o fac pe cea digitala am si hexul dupa ce o termin voi pune toate datele in mare e la fel ca cea analogica numai ca afiseaza temeratura de la varf si o poti seta controla din push buton si nu intra atatea pise cat intra la cea cu afisorul lcd de voltmetru tongue.gif
Si una jos dupa una profi ma rog in mare parte e la fel reglezi temperatura de lucru si dupa aceea se autoregleaza automat prin trigerare simpla treaba biggrin.gif

Attached File(s)
Attached File  solderstation.pdf ( 11.79k ) Number of downloads: 200


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 16 Sep 2010, 19:29
Post #1498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Avertizor lipsa apa circuit racire/spalare parbriz :

2mzdr9y.jpg

Am incercat sa iau de pe net niste scheme, dar ori erau prea complicate pentru un lucuru asa banal, ba erau gresite, asa ca am facut-o eu pe asta..

Testat, verificat, construit .. merge perfect.

P.s.

CODE
$ 1 4.9999999999999996E-6 20.712724888983452 57 12.0 54
w 96 192 160 192 0
w 272 112 400 112 0
w 400 112 512 112 0
w 272 208 272 240 0
g 272 320 272 352 0
t 368 240 400 240 0 1 -13.297531997100581 0.5061196403477148 100.0
g 400 320 400 352 0
w 512 176 512 304 0
g 512 304 512 352 0
w 96 256 160 256 0
w 160 256 160 320 0
g 160 320 160 352 0
w 96 256 64 256 0
162 400 176 400 224 1 3.0 1.0 0.0 0.0
w 400 320 400 256 0
w 96 192 64 192 0
r 320 240 368 240 0 300000.0
w 272 240 272 320 0
r 272 112 272 176 0 82000.0
w 320 176 272 176 0
w 160 192 240 192 0
r 400 176 400 144 0 1000.0
w 400 144 400 112 0
w 400 224 432 224 0
w 400 176 432 176 0
r 432 224 432 176 0 2200.0
r 64 192 64 256 0 100000.0
v 512 176 512 112 0 0 40.0 14.0 0.0 0.0 0.5
t 240 192 272 192 0 -1 0.16010008577329915 -0.5300961292339872 100.0
w 320 176 320 240 0
x 204 212 256 216 0 14 BC177B
x 352 269 395 273 0 14 BC107
x 523 163 591 167 0 14 DC 12-14v
x 526 121 544 128 0 30 +
o 13 64 0 35 1.25 9.765625E-5 0 -1


... pentru http://www.falstad.com/circuit/ !


[editat]

Demonstratie :


This post has been edited by Ciorapel: 17 Sep 2010, 14:49


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Sep 2010, 09:12
Post #1499


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Schema eletronica formata din doua parti a letconului de lipit pensol 10 pe care il folosesc eu . Am si programul .
Statia functioneaza perfect .

picture004ru.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

picture001ti.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

picture002nx.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Si aici am pus soft si circuitele imprimat la scara 1 pe 1

This post has been edited by djasu82: 26 Sep 2010, 09:31

Attached thumbnail(s)
schema_1_mai_bine_vazuta.JPG ( Size: 34.08k ) Number of downloads: 491
schema_2_partea_cu_atmega8_p.JPG ( Size: 52.33k ) Number of downloads: 313


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VS-02-ZCK
post 3 Oct 2010, 14:07
Post #1500


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 6 February 10




salut. nush cred ca is cam off topic . vreau sa imi leg castofonu pe contact . la ce fir trebuie sa leg am vazut ca is 3 la care din ele?


--------------------
dacia 1325 L ,fiat palio weekend 1995, 1998 - VS-02-ZCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 48 49 50 51 52 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 02:57
Forum Renault