Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
Siconi |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
bygy007 |
![]()
Post
#1802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ala primu trebuie sa fie si tensiunea scrisa pe undeva , eu am avut unu de 24V si scriia pe el pe undeva
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#1803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
sunt cumva mai bune decat cele standard puse pe dacia 1300 ? merita sa incerc sa-l schimb pe al meu? se simte vreo diferenta?
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
B17XGG |
![]()
Post
#1804
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Cel din stanga este primul releu de incarcare la 12v fabricat la EP Sacele prin 1980. Am avut pe masina si am fost multumit. Recomand conectarea la +12v (bara 15 = contact cheie) prin releu (30 alimentat de la surubul de + al alternatorului) pt. a compensa caderea de tensiune la functionarea cu consumatorii mari (se obtine referinta corecta).
This post has been edited by B17XGG: 4 Aug 2012, 21:02 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1805
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Salutare tuturor,vin si eu cu o intrebare pentru electronisti: avand in vedere ca motorul aerotermei de bord scoica se invarte destul de anemic,m-am gandit ca i-am putea creste tensiunea de alimentare. Cum in masina nu exista mai mult de 14V,ma gandeam la un montaj electronic cu dublor de tensiune si un variator de tensiune care sa ne permita reglarea turatiei in functie de necesitati. Am realizat schema astacontrol_aeroterma.jpg ( Size: 26.97k )
Number of downloads: 1975
insa intrebarea e daca se poate modifica ca sa suporte ~28V si daca se poate realiza un dublor suficient care sa duca ce-i 4-5A cat trage motorul ala. This post has been edited by sebymesteru: 12 Sep 2012, 11:38 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
alinworm |
![]()
Post
#1806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
imi spune si mie cineva cum functioneaza un buton de geamuri electrice. Ma intereseaza sa il folosesc la un motoras de scaun ford mondeo.
Attached thumbnail(s) fotografie0194.jpg ( Size: 511.3k ) Number of downloads: 2068 Fotografie0195.jpg ( Size: 542.76k ) Number of downloads: 1897 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sebymesteru,
io zic sa nu te incurci, nu renteaza , pui alt motor mai puternic alinworm principiul e cam asta , 2 pini sint pentru bec si 4 pentru sens (2 alimentare si 2 iesire) This post has been edited by bygy007: 13 Sep 2012, 00:08 Attached thumbnail(s) ph.jpg ( Size: 17.28k ) Number of downloads: 1906 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinworm |
![]()
Post
#1808
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
dar eu am doar 5 pini la butonul ala
![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
cris06 |
![]()
Post
#1809
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Ia-l la "puricat" cu un aparat de masura. Posibil sa fie cu push butoane si atunci au un pin comun iar comanda electromotorului sa se faca cu relee de putere.
This post has been edited by cris06: 13 Sep 2012, 07:34 |
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
alinworm |
![]()
Post
#1810
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
deci sa inteleg ca nu e de ajuns doar butonul ci mai trebuie un releu ceva
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1811
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Bygy,m-am gandit si eu la varianta cu un motor mai puternic,problema e ca sunt conditionat de dimensiunile carcasei aerotermei si de axul motorului. Ma indoiesc ca as gasi un motor cu dimensiuni asemanatoare si cu acelasi diametru la ax,ca sa nu trebuiasca sa modific turbina-ventilator. De aceea vroiam sa o las asa si sa o modific electronic...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alinworm butonul ala ar trebui sa mearga direct daca motorul este similar cu unul de geamuri electrice , ala cind apesi face contactu, ca sa gasesti firele folosesti un aparat de masura principiul ar fi ca cel din poza facuta de mine , au un + si minus de alimentare (2 pini) , si 2 iesire , pe care polaritarea se schimba in functie de cum este apasat , becul de iluminare este conectat intre 1 pin si minusul care este comun
sebymesteru incearca dar invertotu ala trebuie sa dea cel putin 5-8A schema ta este doar un variator de turatie , modifica viteza , dar in sensul scaderii si nu al urcarii turatiei This post has been edited by bygy007: 14 Sep 2012, 00:32 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1813
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Bygy,stiu ca e doar un variator de turatie,oricum vroiam sa-l leg dupa iesirea invertorului,ca sa pot regla in voie turatia motorului. Ideea e ca nu stiu exact de ce diode si ce condensatori am nevoie pentru a realiza invertorul,avand in vedere ca trebuie sa poata debita 5-6A. Presupun ca am nevoie de diode de vre-o 10A si niste electrolitice de...3-5000uF?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
malcic |
![]()
Post
#1814
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 August 12 ![]() |
Nu stiu exact ce parere ti-ai facut despre ceea ce ti-ai propus,dar o simpla dublare ma tem ca nu va fi posibila,cel putin la curentul preconizat...va trebui sa ciocanesti un invertor,deci vei transforma curentul continuu in curent alternativ,vei comanda un traf ridicator(nu intru in amanunte cum ar fi frecventa,putere,etc),dupa care vei redresa acea tensiune si o vei aplica acelui variator pe care ni l-ai aratat.Daca stam si privim,fiecare etapa de transformare se face cu un randament subunitar,deci insumate o sa ai ceva pierderi,care in final vor duce(sa zicem) totusi la obtinerea acelui 24V de care pomeneai...te-ai intrebat cam ce parere o sa aiba motorul tau de ventilator,proiectat pt tensiunea de 12V ,cand o sa-l "pocnesti"in crestet cu 18V?(ca sa nu zic mai mult,ca era vorba de dublare...)Parerea mea e ca mai bine iti montezi o aeroterma suplimentara,inseriind caloriferele,si vei fi mai multumit,decat cu ceea ce vrei sa faci...dar poti proba,in mod sigur vei renunta inainte de jumatea drumului.
![]() Succes. This post has been edited by malcic: 18 Oct 2012, 18:19 |
--------------------
dacia
solentza
2003
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1815
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Mersi de raspuns,desi e cu intarziere,m-am informat intre timp de la un prieten electronist si exact acelasi luru mi l-a spus si el. Nu o sa ma apuc sa fac convertor cc-cc,nu se merita,intre timp mi-am imbunatatit oarecum afluxul de aer suflat de aeroterma izolant compartimentul caloriferului si am repus in circuit si o aeroterma mica ce o am montata sub bord. Acum am caldura destula,las aeroterma originala asa(deocamdata).
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Ovi MunteanB |
![]()
Post
#1816
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 November 12 ![]() |
Cum se poate lega un releu de incarcare electric sau mecanicde pe o punte de diode?
Am un motor diesel are incarcarea pe magnetou si vreau sa-i montez un releu de incarcare,cum sar putea monta acesta? This post has been edited by Ovi MunteanB: 4 Nov 2012, 22:39 |
--------------------
Audi
A4
2006 2.0
- 4477 DVJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1817
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
releul nu se poate monta la puntea de diode , el se monteaza la excitatie (rotor) , daca zici e e magnetou , la tine magnetu este excitatia
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pcostica |
![]()
Post
#1818
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(Ovi MunteanB @ 4 Nov 2012, 23:37) o varianta ar fi un releu de incarcare de motocicleta http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb/Re...agnetField.html Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1819
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la baterie se poate monta si un releu regulator auto , acuma depinde de tensiunea maxima scoasa de dinam , doar pentru baterie
poate ne dai mai multe detalii despre ce este vorba , la ce este folosit motorul ala , ce putere are , etc o poza cu generatorul This post has been edited by bygy007: 5 Nov 2012, 17:31 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
baietelutmb |
![]()
Post
#1820
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 January 12 ![]() |
Salutare
Are cineva un circuit integrat BU1010 ca sa-mi fac un indicator de tensiune, caci am cautat in toate magazinele de specialitate si pe internet si nu am gasit.Poate exista vreun echivalent ceva ? |
--------------------
dacia
nova gti
1999
|
|
alamicx |
![]()
Post
#1821
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 4 September 12 ![]() |
ne pare rau bu1010 nu se mai gaseste nici echivalent
|
--------------------
ford
focus
2000
|
|
baietelutmb |
![]()
Post
#1822
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 January 12 ![]() |
multumesc pentru informatie
|
--------------------
dacia
nova gti
1999
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#1823
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Uitate pe paginile anterioare , a postat un coleg de forum schema cu piesele componente din circuitul BU1010.
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
vertical1 |
![]()
Post
#1824
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 2 April 12 ![]() |
QUOTE(Fanny @ 13 Oct 2007, 20:06) Salutare Are cineva un circuit integrat BU1010 ca sa-mi fac un indicator de tensiune, caci am cautat in toate magazinele de specialitate si pe internet si nu am gasit.Poate exista vreun echivalent ceva ? Platesc bine. A se vedea aici : http://www.megadinamic.ro/?p=productsMore&...uct=5820&sName= |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 35 MSC
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1825
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si daca te uiti atent pe poza aia, se vede si schema...
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#1826
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am fost si mi-am cumparat montajul , ramane sa il montez pe masina
![]() |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1827
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am vazut prin hipermarketuri niste prize de bricheta cu un semafor dala cu leduri pentru tensiune , da mult mai bun e un voltmetru , era unul mai sus da scump , eu am luat unul identic la vre-o 30-40 lei
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Vlad Blk |
![]()
Post
#1828
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 January 13 From: Barlad / Iasi ![]() |
Am si eu o mica intrebare:
Pentru a nu strica aspectul minimalist al Daciei mele am hotarat sa nu ii pun casetofon auto de nici un fel, ci sa ii montez un amplificator ce dispune de o mufa jack. Problema e urmatoarea: amplificatorul merge cu 12v = 1000mA ( presupun ca este vb de 12 V curent continuu si 1 amper ). Unde ma pot "racorda" la masina pentru a avea valorile de mai sus? Tin sa mentionez ca pentru a-i face proba amplificatorului am demontat butonul de la ventilator ( am bord scoica) si am pus firele la papucii ce intrau in buton, si a mers foarte frumos ( se aude in boxe ), dar nu l-am lasat sa cante mai mult de 5 minute. Multumesc anticipat. This post has been edited by Vlad Blk: 30 Jan 2013, 20:12 Attached thumbnail(s) DSC00021.JPG ( Size: 202.14k ) Number of downloads: 1166 |
--------------------
Dacia
1310
1997 CE
- VS 04 TYI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1829
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce integrat este finalu si la ce tensiune e condesatoru , am impresia ca este pe alimentare
daca e la 16V si si incarcarea e ok ( maxim 14V ) merge da integratu trebuie sa stiu ca sa vad pina la ce tensiune merge , dar cred ca ar merge direct la tensiunea de la baterie This post has been edited by bygy007: 30 Jan 2013, 23:40 Attached thumbnail(s) DSC00021.JPG ( Size: 259.93k ) Number of downloads: 249 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Vlad Blk |
![]()
Post
#1830
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 January 13 From: Barlad / Iasi ![]() |
pe condensator scrie 16 V 2200uf, iar piesa neagra de langa radiatorul de aluminiu e asemanatoare cu cea din poza numai ca scrie BA5406 644 HB2 si nu stiu cu ce se ocupa
![]() This post has been edited by Vlad Blk: 30 Jan 2013, 23:57 Attached thumbnail(s) GE12SIP07_40.jpg ( Size: 9.17k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
Dacia
1310
1997 CE
- VS 04 TYI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 12:03 |