Logan Diesel versus Cielo Standard GPL, va rog sa ma ajutati sa decid!
![]() ![]() ![]() |
Logan Diesel versus Cielo Standard GPL, va rog sa ma ajutati sa decid!
DFA |
![]()
Post
#61
|
||
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
||
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|||
cristi.r |
![]()
Post
#62
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(Cristian W @ 22 Jul 2006, 09:52) Pai stimabile, compar si eu cu ce stiu... nu? Adica cum sa procedez altfel? Am condus candva Cielo ( deci stiu cum merge si se conduce masina aia). Am miscat incolo si incoace un Logan ( deci asta si spun, nu altceva). Daca nu fac comparatii ( nu inteleg de ce asta ti se pare "obsedant") este pentru ca asa e normal, nu? Am impresia ca daca am cerut un sfat de la niste colegi de forum, am cam gresit... Pacat. Of, of, si chiar m-am gandit daca nu cumva o sa ridic adrenalina prin postul ala ... Eu cred ca a fost cat se poate de pertinent, ma rog ... Si orice ai zice tu, comparatia era, intr-adevar, obsedanta: la fiecare post exista cate un "la Moskvich-ul meu ..." "Adica cum sa procedez altfel ?" Simplu: te dezbari de atitudinea asta ! Imi aduce aminte de taica-miu cand s-a urcat prima data in masina mea: "Moooaaama, porneste la prima cheie la -10 grade ?" "Pai, de aia am bagat o basca de bani in ea, ca sa porneasca si la -10 grade !!! Ca altfel si acum iti mai ceream tie masina !!!" Daca ai fi citit postul pana la capat (motivele AC-ului/servo) iti dadeai seama ca n-am vrut sa te jignesc sau sa fac un monolog (vorba lu' Deshteptu), ci doar sa-mi exprim un punct de vedere pe care l-a mentionat si DFA: masina e o cheltuiala si nu o investitie ! Si daca tot fac o cheltuiala (care numai mica nu e), de ce sa nu-mi fac viata mai usoara ? Altfel, chiar n-are rost ... Sfat achizitie: Ia-ti Logan diesel cu dotarile mentionate, e foarte bun pt drumurile noastre; am fost placut surprins si de confort (pozitia mai inalta la volan) dupa un drum de 1200km + consum de 4,5l/100km, cu cateva maxime scurte de 130km/h pe A1. Cielo e mare sugativa, pur si simplu nu vreau sa bag atatia bani in benzina/GPL ... @Deshteptu: Sa-ti raspund in vreun fel ? Mai bine nu ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Deshteptu |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 1 May 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4 2006
|
|
Deshteptu |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 1 May 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4 2006
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#65
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Deshteptu |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 1 May 06 ![]() |
eu m-am prins ca logica e uneori un mare hop rational pentru unii...
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4 2006
|
|
Cristian W |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 July 06 ![]() |
Domnilor, e adevarat ca fie Logan Diesel, fie Cielo cu GPL, as alege doar variantele care nu depasesc 8000-8100 euro, am spus mai sus ca nu dispun de alti bani. Stiu ca multi zic: Ce se tot agita asta pe aici cu masinile astea de 2 lei... E adevarat, poate ca la banii astia NU ai cum sa obtii mare lucru de la o masina chiar daca e noua. Insa eu sunt un om absolut obisnuit si atat imi pot permite. Am un serviciu obisnuit, am o familie obisnuita... si cam atat.
![]() Am considerat nimerit sa cer parerea unor posesori de masini mai moderne. Am ales Logan Diesel si asta multumita si sfaturilor voastre. Si multumesc pentru sfaturi. ![]() Mai privesc insa cu nostalgie la Cielo, orice s-ar spune ca e invechita ca si conceptie, - totusi este o masina bine realizata si care si-a dovedit robustetea in atatia ani. Iar GPL-ul isi face bine datoria.... ganditi-va ca la un consum de 11-12 l/100 GPL, practic se circula la un cost comparabil cu 6-7 L/100 motorina. Singurul lucru care ma nemultumeste este ca in august fabrica intra in "pauza tehnologica" si e posibil sa nu-mi cumpar ce-mi doresc. Insa chiar si cu o amanare, Loganul Diesel este optiunea mea. Sper ca topicul sa ramana deschis si sa apuc sa-mi spun parerea despre masina si dupa ce o cumpar. Pana atunci sfaturile si parerile voastre sunt bine-venite. |
--------------------
Daewoo
Cielo Standard/GPL
2006 GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
|
|
bulan |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Domnu Cristian W!"""Mai privesc insa cu nostalgie la Cielo, orice s-ar spune ca e invechita ca si conceptie, - totusi este o masina bine realizata si care si-a dovedit robustetea in atatia ani."""Si eu privesc cu nostalgie la o TACUMA care defapt era prea mare pentru mine sotie si un catel pechinez de 5kg iar o NUBIRA II ar fi fost perfecta pentru familia mea daca statul ROMAN nu i-ar fi tinut in sah pe coreeni din prima zi pana in ultima zi si uite asa am renuntat la cea mai buna masina fabricata in ROMANIA in favoarea unui laureat+alb sters banal cu tot ce are bune sau rele pe el."""Am un serviciu obisnuit, am o familie obisnuita... si cam atat.
Am considerat nimerit sa cer parerea unor posesori de masini mai moderne."""Dieselul este pentru UZ PROFESIONAL si benzina este pentru UZ CASNIC.Du-te pana la un sevice si pune ochii pe un mecanic care repara sau regleaza GPL invita-l la o bere dupa program si sa ne spui si noua parerea lui despre GPL ca sa te linistesti si cu GPL-eul!Motorul MPI de pe logan este perfect pentru calitatea benzinei din ROMANIA pe cata vreme motorina la noi mai lasa de dorit nu motorul diesel care e facut de aceiasi mama cu a MPI-ului.Si mai fa un efort de 150 euro si ia un laureat+ ca sa nu te doara capul mai tarziu!!! """"Pana atunci sfaturile si parerile voastre sunt bine-venite.""""Pana atunci noi vom posta degeaba ca hotararea ta este luata de dininainte de a deschide acest topic!PROVERB:Da-i DOAMNE romanului mintea cea de pe urma!!! |
--------------------
a
b
c
|
|
C@talin |
![]()
Post
#69
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
tot timpul aud ca daca nu faci x km cu dieselarul nu se maortizeaza sau cu gpl ,sincer eu as pune si pe tico gpl numai sa ma coste cat mai putin un drum de colo colo ,chair daca fac si 10000 km pe an
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
bulan |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Cu GPL sau cu diesel sigur te va costa drumul mai putin de colo pana dincolo dar chiar daca faci doar 10000km/an socoteala finala nu va mai fi aia pe care o prevezi acum!Si dupa ce te vei convinge nu ai sa vii sa recunosti!
|
--------------------
a
b
c
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#71
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
Cielo clar nu mai este o optiune nu numai pentru ca nu se stie viitorul fabricii dar si pentru ca nu se mai fac la fel de bine...Ca sa nu mai zicem ca este o tehnologie din anii 80-90(Opel Kadet)
Sfatul meu e sa mergi pe un logan pe benzina cu mai multe dotari.(consider servodirectia si airbagurile necesare...bine...si ac..dar nu tine de securitate) |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
Cristian W |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 July 06 ![]() |
QUOTE(bulan @ 22 Jul 2006, 21:47) Cu GPL sau cu diesel sigur te va costa drumul mai putin de colo pana dincolo dar chiar daca faci doar 10000km/an socoteala finala nu va mai fi aia pe care o prevezi acum!Si dupa ce te vei convinge nu ai sa vii sa recunosti! Intr-adevar eu parcurg maxim 12.000 km/ an. Am avut masini cu GPL si stiu ca este mai ieftin ca benzina. La un consum de aprox. 12l GPL/100 km, costurile sunt cam aceleasi ca la un Diesel care consuma 5,5 l/100, nu? Iar motorul nu e afectat in nici un fel de GPL, stiu asta din experienta personala, nu din auzite. Am o mare rugaminte la voi, poate sunt off topic dar va rog sa ma lamuriti: Trenul de rulare la Logan este preluat de la Renault, ori este o varianta "autohtona"? Intreb asta datorita semnalelor de alarma pe care mi le dau prietenii care ma sfatuiesc sa NU imi iau Logan, deoarece are probleme cu fuzetele, etc. Stiu ca s-a mai discutat asta, insa tot va rog sa ma lamuriti. Merci! |
--------------------
Daewoo
Cielo Standard/GPL
2006 GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
|
|
DFA |
![]()
Post
#73
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Deshteptu @ 22 Jul 2006, 11:53) adica LGN pe benzina consuma 10 l / 100 km? si eu cum naiba reusesc sa scot consum de 6 l, cu un Preference de 1.4? Nu cred că scoți acest consum în oraș..., la drum lung da! Și eu mă refeream la consumul în oraș, unde un 1.6 cam atât consumă. QUOTE(Cristian W @ 24 Jul 2006, 08:54) Trenul de rulare la Logan este preluat de la Renault, ori este o varianta "autohtona"? Intreb asta datorita semnalelor de alarma pe care mi le dau prietenii care ma sfatuiesc sa NU imi iau Logan, deoarece are probleme cu fuzetele, etc. Din câte știu eu, pe Logan s-au folosit elemente de pe puntea spate de la Renault Modus, iar pe față de la Renault Clio 2. Pe forum, din câte îmi amintesc eu, a fost semnalată o singură problemă cu fuzetele, care au provocat un accident sau cam așa ceva, acum un an și ceva, poate și mai mult. De atunci nu s-a mai auzit nimic de această problemă. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Cristian W |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 July 06 ![]() |
QUOTE(salutcalin2002 @ 22 Jul 2006, 21:35) tot timpul aud ca daca nu faci x km cu dieselarul nu se maortizeaza sau cu gpl ,sincer eu as pune si pe tico gpl numai sa ma coste cat mai putin un drum de colo colo ,chair daca fac si 10000 km pe an Tot asa gandesc si eu. Adica sa mergem "la foame" cu s-ar zice... ![]() Insa aici intram in discutia cu "subturat versus supraturat".... ![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo Standard/GPL
2006 GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
|
|
klaus |
![]()
Post
#75
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu va suparati, as avea si eu o intrebare (ma scuzati daca cumva raspunsul la ea se afla pe acest topic si mi-a scapat): Cristian W, ai facut un drive-test cu Cielo pe GPL? Ca am inteles ca ai facut cu un Logan.
Eu nu am zis degeaba sa faci un drive test cu ambele masini. O sa observi niste diferente... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cristian W |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 July 06 ![]() |
Salut Klaus.
Ce sa zic? Test drive cu Logan e mult spus. Din pacate nu am avut posibilitatea decat sa "fatzai in parcarea de la ADRAS de pe Turdei" un Logan Ambience, dar 1,4 benzina, NU Diesel... Altceva nu aveau acolo. Am spus ca am obervat cu multumire ca volanul se rotea usor "pe loc' si in varianta fara servo-directie ( dar.... motorul 1,4 e mai usor ca dieselul, deci parerea NU prea e relevanta). Am mai spus ca MI S-A PARUT ca frana este foarte "brusca"... am inteles ca asta este o problema la Loganuri in sensul ca poate cauza derapaje necontrolate. Exemplu concret: Un prieten din Buftea a intrat in peretele unui bloc franand de la 60km /h ca sa evite un caine, pe stradutele din Studio..... Pe jos era PUTIN ud, plouase.... --------------- Despre drive test cu Cielo GPL. NU am facut, aia de la Radacini de pe Grivitei parca erau batuti in cap cand le-am zis de asa ceva! Insa acum 2-3 ani am avut ocazia timp de 3 zile sa conduc in Bucuresti un Cielo Standard, fara gpl si un Espero. Stiu masinile si am fost multumit de cum se comporta Cielo, chiar daca modelul condus a fost unul "chel complet" , nici servo-directie nu avea, nici macar turometru ( au fost si asemenea oferte acum cativa ani. Masina era de la o firma de paza si protectie). Deci: Stiu Cielo. NU STIU despre Logan..... ![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo Standard/GPL
2006 GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
|
|
vijelie |
![]()
Post
#77
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cristian W @ 24 Jul 2006, 10:13) ...MI S-A PARUT ca frana este foarte "brusca"... am inteles ca asta este o problema la Loganuri in sensul ca poate cauza derapaje necontrolate. Exemplu concret: Un prieten din Buftea a intrat in peretele unui bloc franand de la 60km /h ca sa evite un caine, pe stradutele din Studio..... Pe jos era PUTIN ud, plouase.... Astfel de exemple "concrete" cu prieteni care alearga cu 60km/h printre blocuri pe carosabil umed sunt cele mai interesante si mai relevante, ce sa mai zic... |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Cristian W |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 July 06 ![]() |
Exemplul este cat se poate de concret. E vorba de cel de la firma care asigura netul in Buftea, il cunosc foarte bine pe om.
Desigur, un singur astfel de exemplu NU E RELEVANT, insa este demn de luat in seama. Si cu alte masini fara abs poti sa patesti la fel, desigur. Si eu am patit-o, dar nu pe carosabil umed ci pe zapada, atunci cand incepator fiind am calcat brusc frana si.... am uitat sa mai ridic piciorul de pe pedala! ![]() Am postat acel exemplu si.... atat. |
--------------------
Daewoo
Cielo Standard/GPL
2006 GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
|
|
DFA |
![]()
Post
#79
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Partea proastă din astfel de "exemple" este că ele tind să fie generalizate și atribuite obiectului..., fără să se țină seama că mai sunt o sumă de factori care influențează frânarea...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
hash |
![]()
Post
#80
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(Cristian W @ 24 Jul 2006, 10:13) Exemplu concret: Un prieten din Buftea a intrat in peretele unui bloc franand de la 60km /h ca sa evite un caine, pe stradutele din Studio..... Pe jos era PUTIN ud, plouase.... Combinatia perfecta - nici ud, nici uscat - cel mai periculos moment. Probabil prieten fara ABS si cu cauciucuri proaste - cel mai prost caz posibil, asadar. Personal si eu cunosc un prieten care s-a dat peste cap cu masina noua (nu logan - masina a facut-o praf) dar asta nu spune nimic. |
--------------------
-
-
-
|
|
mad_voly |
![]()
Post
#81
|
![]() Daca Ai Cap Ia-ti Alta Group: Members Posts: 547 Joined: 8 October 05 ![]() |
Indraznesc sa imi dau si eu cu parerea datorita faptului ca am avut cam un an 1 cielo pe gpl ( an de fabricatie 96) iar dupa aceasta perioada l-am vandut si mi-am luat un logan dci ambition cu abs. Sfatul meu pt initiatorul topicului este:
Sa iti iei mai bine un dci deoarece in ziua de azi sunt f proaste cielo pe gpl, o sa ai numai probleme din mom ce pleci pe poarta dealerului iar in plus de asta nu ai nici macar un amarat de airbag , lucru esential in ziua de azi si care te va si ajuta la o posibila vanzare. Ca si consum, un cielo gpl scoate cam cat ai spus si tu ( 12-13 in oras) pe cand un logan dci scoate cam 6,2 ( al meu atat scoate deocamdata - este in rodaj). Cielo , ca si concept si aspect exterior, este cu mult invechit, practic din 95 de cand a aparut si mai tarziu fabricat si la noi , nu s-a schimbat cu nimic pe din afara, iar la interior nici atat ( poate doar plasticele). In concluzie, eu iti recomand cu caldura un dci. Acum depinde si de banii tai. Dar un cielo pe gpl te duce undeva la vreo 8400 de euro. Consider ca banii astia mai bine i-ai investi intr-o masina mai echipata. Oricum bafta in alegerea pe care o s-o faci! |
--------------------
Opel
Insignia
2011 Ecoflex
- b 01 ccc "Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
|
|
rue |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.724 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
am constatat ca in tr severin cielo parca e mai populara ca loganul. asta e masina pe care o poti cumpara sh cu max 4000 euro ca sa iesi bine.
ca masina noua cielo stiu ca avea intretinere ieftina dar in caz de accidente si la daewoo pt un tico un schimbat de usa, bara fata, vopsit aripa, schimbat roata si un brat 25 mil acum 3 ani. o usa era 7 mil cheala. pt o masina noua e bine sa iei dotarile de siguranta pt prezent si viitor (revanzarea). eu aveam tinta Laureate plus pt uzul casnic. nu dau bani pt metalizari si sa umblu fara servodirectie. eu am incercat pe loc (asta era testul pt sotie) un dci fara servo si se misca greu. sunt convins ca in mers e usor manevreabil dar.. sa fiu sincer in mers la dacia veche se roteste volanul mai usor ca la servo de pe logan, dar pe loc nu vad nevasta tragand cu 2 maini in parcare. la logan trebuie sa te obisnuiesti cu franarile prin atingere. la primul test si eu am avut tendinta sa blochez rotile dar apoi a fost ok. dar totusi mi-am luat abs pt siguranta ca nu voi conduce numai eu masina. aici unde sunt viteza maxima (ce mai mica) in oras e 60 si apoi bulevarde cu 70-80 sau pasaje cu 100 prin mijlocul orasului. toate masinile depasesc viteza legala si nu iti poti imagina cat control poti avea la o masina fara ABS cand iti franeaza unul sau se baga pe banda ta. aseara am trecut prin asta si noro ca m-am obisnuit fara ABS (da, mazda 3 fara ABS se vinde aici.. ) si am pierdut aderenta la 60 la ora... daca nu recapatam aderenta, treapta a 2 etc faceam buba.. pornirile de pe loc la logan sunt mult mai lejere la logan decat la cielo care trebuie dus la 2000 de ture mai ales cu 4 pers altfel se poate opri motorul usor. asta e observatie personala. cielo din ziua de azi a primit acel factor: fabricat in romania. asta spune tot. Cielo e foarte joasa fata de logan. e predispus la atingeri la soluri denivelate. suspensiile la cielo sunt consumabile. daca il folosesti serios in 4 ani le schimbi. cele coreene au fost masini foarte bune de la motor pana la accesorii care functioneaza perfect si dupa 10 ani si pozitionate corect. la cele noi am inteles ca au schimbat in ce priveste accesoriile destul de mult. Nu ai airbaguri! |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
steph |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
mad_voly> Omul si-a luat deja cielo. Eu am 60k km cu un cielo pe gpl in 2 ani si nu are nici pe dracu. Daca tu ai luat o ciuboata la sh si nu ai fost multumit nu fa comparatii cu o masina noua cu gpl din fabrica.
![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
mad_voly |
![]()
Post
#84
|
![]() Daca Ai Cap Ia-ti Alta Group: Members Posts: 547 Joined: 8 October 05 ![]() |
QUOTE(steph @ 3 Jan 2007, 20:44) mad_voly> Omul si-a luat deja cielo. Eu am 60k km cu un cielo pe gpl in 2 ani si nu are nici pe dracu. Daca tu ai luat o ciuboata la sh si nu ai fost multumit nu fa comparatii cu o masina noua cu gpl din fabrica. ![]() 1. Nu scrie nicaieri ca si-a luat cielo. Mi-a dat si eu cu parerea 2. Intru mai mereu pe forumul respectiv ( stii tu care, nu de alta dar sa nu se spuna ca fac reclama) si am vazut cat de reusite sunt cielo de azi pe gpl si nu numai, doar stii vesnicile polemici care nu se mai termina 3. Daca ai mers cat zici inseamna ca poate ai avut noroc de masina buna. Nu inseamna ca toti au parte de cielo bune si mai ales de unele noi. |
--------------------
Opel
Insignia
2011 Ecoflex
- b 01 ccc "Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#85
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Proasta alegere cu Cielo ala... Dupa ce am citit 20 min tot topicul, m-am uitat si eu la data...
![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
steph |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Repet.
Cielo executive gpl luat nou in octombrie 2004. 60k km si un singur rulment lasat intr-o groapa plus o siguranta la stergatoare. Nu am idee si nici nu ma intereseaza cum sta situatie cu epave de 10 ani cu instalatii de gpl after market. Consumuri pe gpl: Autostrada 170-180 km/h max 13 l gpl. Extraurban mult sub 10. Urban intre 11 si 15 ( mers destul de agresiv ). Tinand cont ca 1 litru de gpl este 17000 faceti un calcul sa vedeti cam la cati bani se merge cu masina aia. Nu exista nici o bataie de cap cu instalatia de gpl. A venit din fabrica si nici nu stiu ca e acolo. Porneste pe benzina si trece automat pe gaz la prima pedala peste 2500 rot/min. Fara butoane, butonele etc. Ca intretinere e mult mai ieftin ca loganul dci. Reviziile sunt undeva intre 3-400 RON. Ca performante clar cielo va sta mai bine atat la demaraj cat si la viteza maxima. Aici vorbesc doar de costurile de exploatare ale celor 2 masini. In rest s-a discutat si nu s-a ajuns la o concluzie. ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
mad_voly |
![]()
Post
#87
|
![]() Daca Ai Cap Ia-ti Alta Group: Members Posts: 547 Joined: 8 October 05 ![]() |
QUOTE(steph @ 4 Jan 2007, 02:06) Consumuri pe gpl: Autostrada 170-180 km/h max 13 l gpl. Extraurban mult sub 10. Urban intre 11 si 15 ( mers destul de agresiv ). Tinand cont ca 1 litru de gpl este 17000 faceti un calcul sa vedeti cam la cati bani se merge cu masina aia. Ca intretinere e mult mai ieftin ca loganul dci. Reviziile sunt undeva intre 3-400 RON. Ca si consum ( urban- 11-15) chiar si mers destul de agresiv , la dci va fi intotdeauna intre 6-8 maxim. Poate costa gazul 17000 ( mai nou 18500) dar la dci consuma la jumate din cat iti consuma tie. La intretinere, dci are exact aceleasi preturi la revizie: 4 mil |
--------------------
Opel
Insignia
2011 Ecoflex
- b 01 ccc "Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
|
|
gdm |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Gazul e 17500 vezi la http://www.petrom.com/distributie/preturi_statii.asp
Costul la combustibil pe km e cam la fel la GPL si la diesel. Avantajele la GPL sunt intretinerea mai simpla si poluarea mai mica. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
zodrac |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, da ai autonomie mai mare la disel
![]() |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
steph |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Un mers agresiv la un diesel de 65 cp nu cred ca este acelasi lucru cu mers agresiv la 80 cp.
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 07:24 |