DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 500

EinarN
post 29 Oct 2008, 18:15
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Nu nu uit ba din contra.

Da caroserie de fibra si hai sa facem o comparatie. LASTUN, 3 mm fibra = 500 cmc / 22 CP. CHEVROLET CORVETTE, 1,5 mm fibra = 5700 cmc V 8 cu aprox 350 CP daca nu si mai mult.

Studiu de piata ? Clar. Ce poate DACIA LOGAN / SANDERO poate Lastunul fara probleme tinīnd cont de relatia pret/rentabilitate la situatia pietii actuale unde se cauta masina mica cu consum redus, ar avea sanse mai mari ca un Smart four/four care ca gabarit este aproape identic.

Nu uit nici de costurile implementarii īntr-o uzina. Implementarea Logan / Sandero īn UAP o fi costat de 10 ori mai mult decīt ar costa implementarea Lastunului īn UAP.

Uite, hai sa-ti mai spun ceva cu toate ca stiu ca ulterior, tu si altii de pe forum or sa creada ca-s nebun sau un fanatic de dacii īn devenire rolleyes.gif

Īn 2003 am avut ocazia sa conduc Lastun īn Resita. Un Lastun foarte bine īntretinut. Am avut ocazia aici sa conduc Smart four/four si daca m-ar pune cineva sa aleg īntr-e Smart F.F. si Lastun, asi opta pt. Lastun. E mai confortabil si tinuta de drum mi se pare mai buna ca la Smart F.F. cu toate ca īntr-e masinile astea este o diferenta tehnica de aprox. 30 de ani.

This post has been edited by EinarN: 29 Oct 2008, 18:20


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 29 Oct 2008, 19:35
Post #212


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Asa este, si eu am condus unul si am mers pe vremea cand au aparut. Erau parca mai stabile ca daciile. Si nu era numai parerea mea. Erau mai joase.!!! (centrul de greutate) smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 29 Oct 2008, 19:48
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Da pai aici este punctul cheie. Merzanul A-class, Smart-ul sīnt foarte īnalte motiv si de ce "au dat īn primire" si s-au rasturnat la test. Pe astea l-e tine numai E.S.P. Fara E.S.P. siīnt moarte si niste masini deosebit de periculoase. Īmi aduc aminte cīnd s-a facut testul comparativ A-Class vs. Trabant 601. Trabantul a luat testul CU FELICITARI iar A-Class Statea pe tavan cu rotile-n sus. Aceasi poveste si la Smart.
La Lastun nu poate fi vorba de asa ceva.
Asta sta pe roti de zici ca-i lipit de sosea si cine rīde de scaunele alea scoica de plastic, rīde degeaba. Tata are Pontiac Firebird Trans Am si n-ai sa crezi dar confortul Scaunelor Lastun vs. Trans Am este 1:1 identic si esrte si la acelasi nivel de sosea ca unghi.

Īmi aduc aminte, īn 2003 īn Resita cīnd l-am condus. Am mers prin spatele centrului, pe līnga centrul de recoltare a sīngelui ulterior spre lunca (resitenii stiu zona). Acolo este o curba data dracului īn forma de "S", la 2 x 90° si eu am intrat ca boul īn curbe cu el deoarece eu pe moment am ignorat ca Lastunul nu are E.S.P.. Totusi n-a facut fite. Nici nu m-am rotit cu el si nici nu s-a ridicat de............."o labuta" īn spate. Aveam aprox 65 km/h. Rotile fluerau putin ca nici gumele nu erau prea grozave.

Ei bine, fa asta cu Smart sau A-class cu E.S.P. ul deconectat ca pe pariu nu-ti mai ramīne alt ceva de facut decīt sa-ti faci rugaciunea. radmasa.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 29 Oct 2008, 20:24
Post #214


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(Asi @ 27 Oct 2008, 20:16)
Ma insel eu sau marele proiect lastun reprezinta motorul de dacie taiat in doua? (aproape la propriu, din 4 au facut 2 cilindri) cu mici modificari.. ca diun cate stiu au aceleasi pistoane (ca dimensiune ca probabil sunt rebuturi de la dacie care au iesit prost la tratament termic sau altceva)

Multe piese erau rebuturile de la dacia 1300 si nu numai.
*




Acum dupa ce ne-am dumirit cum era motorul, asa este, era facut din rebuturile de la Oltcit, Dacia si Tractorul.! O stiu din surse sigure, am lucrat la unele din liniile de fabricatie ale Oltcitului si Daciei. Mi-au spus cei care faceau piesele.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 3 Nov 2008, 14:22
Post #215


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




Multumesc de confirmare.. asta cu rebuturile de piese reciclate si asamblate frumos intr-un lastun mi-au spus-o mai multi profesori din facultate, care tot timpul spun ca a fost o masina naspa din mai multe cauze, nu neaparat tehnice, cum ar fi lipsa importurilor, dorinta de a recicla rebuturi, functii cat mai joase, sa se invarta roata si cam atat.
Si alta varianta sustinuta de un profesor de organe de masini.. pe langa piese slabe si fara importuri, a mai existat si necunoastere (sau neputinta) in proiectare.. ca a fost practic modificarea unui proiect existent si adaptarea lui.. dar nu "puscau" cum trebuie dar din necunoastere sau la cerinta altora se faceau din rahat bici.. asadar o "inventie" menita sa scada pretul de productie plus daca se poate, o piesa standard deja folosita pe alte masini.

Eu nu cunosc in mod deosebit lastul.. zic si eu ce aud de pe la profi, si citind topicul asta mai aflu chestii interesante, dar eu zic ca o reeditare, nu e buna.. chiar si prin prisma reputatiei.. cel putin sa nu se spuna ca e urmasul lastunului, ca deja se pleaca de la un punct de vedere gresit

This post has been edited by Asi: 3 Nov 2008, 14:24


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 3 Nov 2008, 17:22
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Indiferent cīt vreti voi sa vorbiti lastunul asta de rau eu nu sīnt de acord cu voi si asta din mai multe motive:

- Treaba cu rebuturile reasamblate īntr-un Lastun e la mintea cocosului si un mecanic auto / proectant realizeaza clar lucrul asta.

1 - Lastunul este mai mic ca o Dacie / oltcit si este IMPOSIBIL de a lua piese de la alta masina din simplul motiv ca au cu totul alte dimensiuni. Nu contest ca sīnt din punct de vedere OPTIC identice dar nu ca dimensiuni asa ca va rog mult, īn calitatea mea de ELECTROMECANIC AUTO nu mai scrieti tīmpenii din astea.
cine citeste cu cīteva mesaje anterioare, s-a scris CLAR DE TOT ca Lastunul are un carburator ASEMANATOR cu cel de dacie dar nu identic.
Nu se poate monta o planetara de Dacie ce are lungimea de 50 cm (DE EXEMPLU) pe un lastun ce necesita planetara de lungimea de 30 cm (de exemplu). voi realizati ce scrieti aici ? Ce spuneti voi e ca si cīnd cineva ar sustine ca DACIA 1300 are un motor de FERRARI TAIAT ĪN 4 laugh.gif
Este pur si simplu p ABERATIE.

2 - Lastunul este o realizare tehnica UNICA. Aici s-a facut o masina cu investitii MEDIOCRE din materiale 100% autohtone cu un consum ecologic de anvergura, daca consumul de 3,3 litri/100 km dat de fabrica este REAL si asta acum 25 de ani !
Daca satam sa n-e gīndim īn ultimii 15 ani "X" firme consacrate muncesc de l-e sar capacele sa scoata pe piata masina MAGICA DE 3 LITRI si nu reusesc indiferent cīt se bat.
VW a īncercat-o pe un LUPO cu carosa de aluminiu si fibra de carbon, cu un motor mai slab ca lastunul. Ei bin pretul de piata la productia asta speciala s-ar fi ridicat la peste 35.000 EURO ceea ce este IMPOSIBIL de cerut clientului ca nici un nebun, ecologist fanatic n-ar da atīta pe o masina de oras.
Produsele ecologice SMART si A-CLASS nu sīnt nici pedeparte la nivelul ecologic SPERAT si nici vorba sa se apropie de consumul minim magic de 3 litri / 100 km.
Proectele hibride pe masini asa mici sīnt imposibile din cauza greutatii mari a acumulatoarelor. Proectele ELECTRO SMART din LONDRA SI BERLIN au dato-n bara ca nimeni nu este dispus sa plateasca o mica avere pe un Smart electric cu o autonomie de 150 km cu un plin de tensiune dupa care trebuie sa stea 16 ore cuplat la reteaua de 220 V ce iarasi costa arderea de energie fosila pt. produceea energiei electrice, ca atare cu proectul asta s-a sarit din lac īn putz.

3 - Lastunul asta, asa cum este el (pt. unii urīt) este o alternativa IDEALA īn cazul īn care ar fi reproectat cu posibilitatile din ziua de azi ale anului 2008 si sa nu uitam ca vorbim aici de o masina de oras ECOLOGICA pt. trasee scurte si nu de ......"un cal de curse" pt. alergaturi pe autostrada si nici de un PAMPERS TRANSPORTER (masina de familie).
Cine dispune de fonduri si KNOW-HOW'ul necesar poate scoate din masinuta asta ce n-au reusit altii īn ultimii 15 ani. wink.gif
Spun asta bazīndu-ma pe cazuri asemanatoare unde unii particulari au scos niste roadstere de ex. pe piata de-ti sta mintea-n loc si au idei ce n-are o firma de masini care este numai īntr-o permanenta goana dupa cīstig si se intereseaza mai putin de punctul de vedere si dorintele consumatorului wink.gif

This post has been edited by EinarN: 3 Nov 2008, 17:28


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 3 Nov 2008, 17:29
Post #217


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




EinarN fac pariu ca n-ai vazut in viata ta un motor de lastun daramite unul de oltcit ca sa compari.


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 3 Nov 2008, 18:23
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(ArtVandelay @ 3 Nov 2008, 16:29)
EinarN fac pariu ca n-ai vazut in viata ta un motor de lastun daramite unul de oltcit ca sa compari.
*

Daca citesti unul din postingurile mele anterioare ai sa te convingi de contrariu. Lastun am si condus īn Resita iar Oltcit (CITROEN) acelasi tip dar original am vazut destule pe aici cu ani īn urma si ca sa mai zic una, aici īn Duisburg este un Oltcit Romānesc Albastru cu numar de DUISBURG, tipul sta prin cartierul MEIDRICH si n-e vedem de regula cīnd are probleme la el. Mai bine zis vine la tata-meu ca stie ca venim din RO.

Ca sa nu mai lungim vorba, Sa ia careva un LASTUN si sa-i puna o planetara ORIGINALA de Dacie sa vedem daca se potriveste 1:1 fara modificari, sau sa puna alte componente ale suspensiei. Ulterior sa pune poze dovezi si atunci mai vorbim.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 21:40
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




Eu unu confirm consumu de 3.3% chiar si 3 fix la lastun pentru ca am unul, bine nu mai e in stare de functionare dar... oricum daca as mai gasi sa cumpar as mai lua unul pentru ca ar fi ideal de naveta.


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Nov 2008, 21:42
Post #220


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Si daca l-ai mai pune si pe gaz... icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 22:05
Post #221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




Sefe sincer m-am gindit si la asta da nus daca merita mai ales la cit costa benzina acum fata de gaz. gazu nu mai renteaza, iesi mai scump pe gaz


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 21 Nov 2008, 22:09
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(tgeanin @ 21 Nov 2008, 20:40)
Eu unu confirm consumu de 3.3% chiar si 3 fix la lastun pentru ca am unul, bine nu mai e in stare de functionare dar... oricum daca as mai gasi sa cumpar as mai lua unul pentru ca ar fi ideal de naveta.
*

TE INVIDIEZ !!!

worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif

De ce n-o am eu !!! plange.gif plange.gif plange.gif plange.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Nov 2008, 22:41
Post #223


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Confirm si eu consumul, am avut un coleg de munca care si-a luat cand a aparut (nu a mai asteptat berlina, ca era inscris).! smile.gif Daca le pune-ai la punct erau excelente si asa imi placea cum torcea motoruuuu, mama, mama ca un bicilindru (prrrrrrrrrr) smile.gif si eu mi-as lua unul sa ma dau cu el, si sa-l upgradez cu ce se poate. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 23:02
Post #224


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




A avut ocazia cineva sa stea linga un lastun si sa il studieze?


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 21 Nov 2008, 23:11
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(tgeanin @ 21 Nov 2008, 22:02)
A avut ocazia cineva sa stea linga un lastun si sa il studieze?
*


Am avut ocazia īn 2003 īn Resita sa si conduc unul dupa ce l-am facut sa stea la relantiu ca avea arcul sarit.

Chiar daca lastunul tau nu functoneaza, baga poze cu el indiferent cum arata

This post has been edited by EinarN: 21 Nov 2008, 23:12


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Nov 2008, 23:29
Post #226


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu exista sa NU functioneze, daca e "intreg". Trebuie reglat si atat.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 23:39
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




poi la ce ii tre la al meu ma costa mai mult sa il fac decit mi-as lua altu si mai ales ca tre facuta carte de identitate si re inscris.
asta in total ar insemna la 1000 de lei da ce rost are cind pe aici prin teleorman se vinde cu max 300 lei, asta una la mina.
a doua ar fi ca tre sa il dezgop din pamint ca sa ii fac poze pentru e ditai mormanu de pamint pe el.
ciudat e ca este ingropat de 14 ani dai mai acum ceva timp am avut cununia si a trebuit sa ridic pamintul un pic in sus ca sa mai fac spatiu si a esit la iveale aripa stiga fata si cu roata si .... surpriza!
roata pe geanta dar nici gram de rugina pe aripa.
la al meu aripile din fata si usile sunt din tabla restu fibra de sticala.


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 21 Nov 2008, 23:42
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(tgeanin @ 21 Nov 2008, 22:39)
poi la ce ii tre la al meu ma costa mai mult sa il fac decit mi-as lua altu si mai ales ca tre facuta carte de identitate si re inscris.
asta in total ar insemna la 1000 de lei da ce rost are cind pe aici prin teleorman se vinde cu max 300 lei, asta una la mina.
a doua ar fi ca tre sa il dezgop din pamint ca sa ii fac poze pentru e ditai mormanu de pamint pe el.
ciudat e ca este ingropat de 14 ani dai mai acum ceva timp am avut cununia si a trebuit sa ridic pamintul un pic in sus ca sa mai fac spatiu si a esit la iveale aripa stiga fata si cu roata si .... surpriza!
roata pe geanta dar nici gram de rugina pe aripa.
la al meu aripile din fata si usile sunt din tabla restu fibra de sticala.
*

Auzi, tu vrei sa fac infarct aici, sau care-i treaba ? wacko.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 23:46
Post #229


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




Aaaaaa o chestie pentru cei care au avut de aface cu un lastun;
designu si forma usilor(fara jgheab ca la dacie) , motoru cu transmisie prin curea, ma rog si alte detalii care imi scapa acum, le gasim acuma pa masinile mai moderne nova, solenta, cielo, logan etc.
Ideea... a fost facut pe principiu modern, ca sa nu mai zic de turbina de aer ca la porche 911.
Singurele minusuri pe care i-le gasesc eu suspensia si zgomotu.
Confortu daca erea lucrat bine erea ok.

21 Nov 2008, 23:48:
Dece sefe sa faci infarct? radmasa.gif

This post has been edited by tgeanin: 21 Nov 2008, 23:48


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 21 Nov 2008, 23:52
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(tgeanin @ 21 Nov 2008, 22:46)
Dece sefe sa faci infarct? radmasa.gif
Pt. ca nu pot sa vin sa te las fara el sa ti-l cumpar, sa-l aduc aicea sa ma ocup de el asa cum trebuie. De aia. 251.gif

This post has been edited by EinarN: 21 Nov 2008, 23:54


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Nov 2008, 23:59
Post #231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




ma rog eu unu nu am nik impotriva sa il iei da sa nu ma pui la procesu de dezhumare ca am belele cu spatele asa ca... lopata si bisti aci daca vrei.


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 22 Nov 2008, 00:00
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(tgeanin @ 21 Nov 2008, 22:59)
ma rog eu unu nu am nik impotriva sa il iei da sa nu ma pui la procesu de dezhumare ca am belele cu spatele asa ca... lopata si bisti aci daca vrei.
*

1600 km cu lopata-n spate ?
Hai sa fim seriosi.
N-ai niste amici care sa-l "deshumeze" pt vreo 2 litre de tetraetil de pruna?
Pīna-n vara lui 2009 nici nu poate fi vorba de venit īn RO ca n-am concediu.

This post has been edited by EinarN: 22 Nov 2008, 00:05


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 22 Nov 2008, 00:38
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Eu zic ca din punctul asta de vedere (ca tot se fac comparatii pe aici) Tico e una din cele mai reusite masini mici. Nu consuma 3 la suta, dar macar arata a masina, si nu se rupe sub tine. In plus, cu o intretinere adecvata merge destule sute de mii de km.

Apoi, sa ma scuzati, dar nu cred nici o iota din fiabilitatea motorului ala de lastun, sau a masinii in general. E o gluma....pe roti.

Daca cineva sustine ca ceva era corect proiectat si/sau executat la aceasta masina, eu imi halesc unghiile de la picioare.



--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 22 Nov 2008, 00:58
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




nasule poti sa te apuci sa le rozi pentru ca motoru e super fiabil si ca sa stii in general motoarele cu racire cu aer e mult mai fiabile decit cele cu apa, asta una iar a doua nu poti compara tico si nici o alta masina de acum cu una comunista

Nu le calca la comunista nici la ghimpale unei roti.
Ia un tico si ia o dacie di prin 70 si ciocnestele sa vedem cine se turteste mai rau.


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 22 Nov 2008, 08:47
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Ei, nu exagera ca daca e sa faci un CRASH TEST pe pariu ca o Dacie vechie o aduni cu farasu pe cīnd una din astea moderne care au o caroserie tip carlinga se face zob īn fata pīna la parbriz.
Noi vorbim aici de masini europene cu tabla subtire ca hīrtia igienica si nu de americane care au tabla de 0,3 - 0,5 si un bot de 2 metri unde numai partea din fata cu motorul cīntareste cīt o dacie.

Uita-te putin la CRASH TESTE si vezi ce si cum. Hai sa nu exageram wink.gif

Īn afara de asta, uita-te la accidentele rutiere unde sīnt implicate masini vechi (Dacia) si masini noi din aceasi clasa si ai sa vezi īn ce hal arata daciile si cum arata celelalte.

Comparatia ta Dacia 1300 vs. Tico nici nu functioneaza deoarece nu sīnt īn aceasi clasa de concept.

Daca vrei sa compari un Lastun cu ceva, ei bine pe asta īl poti compara cel mult cu SMART si īn rest cu nimic alt ceva.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 22 Nov 2008, 10:46
Post #236


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




EinarN cu naiba ma sa compari lastunul cu Smartul, acum si tu exagerezi...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 22 Nov 2008, 10:54
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(bobo77 @ 22 Nov 2008, 09:46)
EinarN cu naiba ma sa compari lastunul cu Smartul, acum si tu exagerezi...
*

īl compar ca este īn aceasi clasa de masina de oras de mic litraj, care n-are ce cauta pe o autostrada. Ambele sīnt masinute de mers STRICT la lucru si numai īn oras.

La comparatie nu ma refer la dotarea tehnica a masinilor. Ar fi absurd ca sīnt doua..........."planete diferite". Īn timp ce Lastun are numai strictul necesar, Smart are fel de fel de blabla de confort. Avantajul Lastun-ului e ca are un portbagaj de 3 x mai mare ca Smart-ul si la consum nici nu mai discut ca Smart īsi suge ale lui 6 itri, daca-l chinui consuma cīt Sandero īn timp ce la Lastun īi dai benzina cu pipeta si face aceasi treaba.
Īn Lastun, eu care am 1,85 īnaltime stau lejer cu genunchii semi- īntinsi confortabil īn timp ce īn Smart stau cu genunchii-n gura parca-s sta pe WC si dupa 30 de min. de mers īs anchilozat de picioare.

Din punct de vedere optic (chiestie de gust), Lastun-ul are o moaca jucausa atragatoare parca-i scapat din LEGO LAND cu cīt de cīt putintica prestanta, īn timp ce Smart-ul arata ca un mormoloc de prost gust scapat din balta si cīnd te uiti la el ai permant tendinta sa crezi ca-si pierde puntea din spate sau ca o trage dupa el icon_mrgreen.gif

Repet ce am mai spus cu cīteva posting-uri īn urma:

PACAT ca nu s-a gasit o firma sa readuca la viata proectul LASTUN. Este mult visata masina de 3 LITRI pe care nu reusesc desteptii astia so puna pe picioare. Nici Mercedes nici Opel , nici Audi / VW etc.

Cred ca ar trebui propusa treaba asta FALITILOR de la GENERAL MOTORS si pe pariu ca ar avea succes pe piata si iar scoate pe fraierii astia din faliment. wink.gif

This post has been edited by EinarN: 22 Nov 2008, 11:09


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 22 Nov 2008, 12:48
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




O dam toti din extreme in extreme smile.gif))

Einar, pan ala urma nu cred ca poti compara lastunul cu nimic. Adica, nu neg ca la vremea respectiva ti-ai fi facut treaba foarte onorabil cu el, dar il vezi tu pe sosea la ora actuala ?

Regandit din coada la cap poate da. Dar Reno nu are interes pentru asa ceva.

De bine de rau Fiat si VW si altii au mai relansat modele vechi (500-le, Scirocco, Beetle, etc etc). Cu toate ca Fiat-ul nu imi spune nimic ca si marca, nu pot sa nu admir 500-le. Au reusit mai bine decat toti sa refaca o masina veche, pastrand totusi asa de mult din original, si daca as fi in pozitia in care sa-mi cumpar masini pentru propria placere, nu as sta pe ganduri si as lua unul.

Era la un moment dat un concept de dacia 1100 in niste poze, care arata extrem de sexy si bine. Nici aia nu se va face.



Stai asa mah, ca Lupo diesel undeva la 3 litri consuma, varianta stoc. Si e totusi masina, si inca cum.

This post has been edited by Kruger: 22 Nov 2008, 12:49


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Nov 2008, 12:56
Post #239


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




mda, si Lupo cu 3 cilindri diesel tot atat consuma si e masina buna nu gluma.! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 22 Nov 2008, 13:21
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(gotronic @ 22 Nov 2008, 11:56)
mda, si Lupo cu 3 cilindri diesel tot atat consuma si e masina buna nu gluma.! smile.gif
*

Si cīt costa un LUPO ?
(Cīt 3 Logan-uri)

Cel putin 30% din dotarea acestui LUPO sīnt INUTILE.
Aceasi remarca o fac si la celelalte de acelasi gen.


@ Kruger

Da. De acord cu tine numai tu te-ai uitat cīte unitati se vīnd din masinile astea RETRO STYLE?
Poti sa le numeri pe degete. VW Beatle are succes īn SUA dar mai putin īn Europa. Fiat-ul de 500 merge momentan bine deoarece Fiat "a prins trenul din mers" la timpul potrivit fiind īn TOP povestea cu catastrofa climaterica si ECOTRIP-ul īn moda. SCIROCO.............. ceata locala. Se face reclama SPAM cu el prin TV dar pe strada..............NIMIC.
Acest val RETRO STYLE l-au pornit americanii cu mustang-ul lor si alte aberative MUSCLA CAR pt. ca la GM este situatia asa cum este si nu-si mai poate vinde trancotele.
De falt nu GM a pornit valul ci CRISLER cu PT CRUSER ce arata ca masina lui bunica din anii 30. De ce toate astea? Īti spun:
- Asta pt ca productiile moderne robotizate sīnt cele mai plictisitoare mijloace de transport create vreodata īn industria automobilistica. Ca sa iasa din impas au aplicat RETRO STYLE selectīnd fostele masini DE TOP (aici includ si FORD GT).

Poanta este ca RETRO STYLE e pe moarte deoarece fiecare si-a dat seama ca are aceasi troaca motorizata īntr-o cutie īn desugn de epoca cu "linii modernizate". Asta e ca si cīnd iei un LASTUN si montezi tehnica de SMART sau Merzedes A-CLASSE pe el, sau o Dacia 1300 si montezi tehnica de Logan / Sandero. Deci, nimic nou. Nimic ce sa-i dea posesorului acel KICK de a sti ca are ceva deosebit iar īn ceea ce priveste pretul, costa cīt nu face si ca am ajuns la capitolul PRET, aici trebuie fiecare sa stie ce face. Eu īn veci, aici īn germania, n-as cumpara un DIESSEL. Chit ca e LUPO si consuma la pipeta numai 3 litri / 100 km si asta pt ca platesc impozit TRIPLU fata de benzinar, asigurare DUBLA, impozit ecologic de MA RUPE deoarece emisiile de CO2 sīnd duble fata de benzinar, piesele (reparatie / īntretinere) ma rupe la buzunar si pretul motorinei............nici nu mai vorbesc. Cu alte cuvinte, ce iau pe mere dau pe pere.

Da. De acord cu tine ca Lastunurile ce l-e vezi īn RO pe strada l-e poti numara pe degete dar daca ai norocul sa gasesti unul, ce motive ar fi sa NU īl pui pe picioare si sa-l folosesti pt. mersul zilnic la servici?
Nu spune nimeni ca trebuie sa cari īn el 30 de saci de cartofi, sau sa-l īncarci cu mobila cīnd te muti si nici sa alergi cu el īn concediu pe autostrada de la Bucuresti la Londra.

Ca sa stai cu el īn blocajele zilnice prin oras, sa mergi trasee scurte de la A la B de acasa la servici si retur, e arhisuficient.

Uite īti dau ca ex. ce fac eu cu Sandero. De cīnd īl am am luat numai de 3 ori benzina. Merg cu el numai la lucru si acasa. O singura data am facut cu el un drum Duisburg - Londra si retur. Atīt si asta īn aproape 2 luni de zile. Abea am facut ceva peste 1000 km cu el.

Vreau curse, vreau Speed, Vreau fun, vreau trasee lungi īn exces ?
Pt. asta am alta trotineta wink.gif

Si.............daca vrei neaparat o comparatie de impozit LUPO - SANDERO, ei bine pt. Sandero platesc 96 EURO impozit PE AN. Pt. o cīrja de LUPO DIESSEL se plateste 260 EURO pe an. Na? Unde-i avantajul ? Ce conditi īmi ofera Sandero ca spatiu si tinuta de drum si ce-mi ofera LUPO?

This post has been edited by EinarN: 22 Nov 2008, 13:31


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 11:01
Forum Renault