DACIA 500
![]() ![]() ![]() |
DACIA 500
daniel93 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|||
EinarN |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 25 May 2004, 08:49) Nu ! Motorul de lastun era īn 4 timpi racit cu aer. Din cīte stiu, primele cu caroserie de fibra de sticla aveau motoare boxer de 500 cmc la 21 CP si variantele ulterioare cu caroserie de tabla aveau motor īn linie cu aceasi parametri, tot raciti cu aer. Nu mai stiu exact daca prima varianta sau a doua dar īn orice caz aveau pe ele carburatoare SOLEX. Aste era dispus pe undeva īn dreapta ceva mai sus catre parbriz. Īn 2003 cīnd am fost ultima data īn RO am avut parte sa vad cīteva exemplare prin Resita si nici unul nu pīrīia ca trabantul si nici fum nu curgea dupa el. Īmi aduc amite ca-l ajutase-m pe unul cu un Lastun galben ca nu-i statea la relantiu. Era sarit arcul de pe carburator. Trabantul si Wartburg aveau motoare īn 2 timpi, motiv de ce trebuia amestec de ulei / benzina. This post has been edited by EinarN: 27 Oct 2008, 10:20 |
-------------------- |
|
Asi |
![]()
Post
#183
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma insel eu sau marele proiect lastun reprezinta motorul de dacie taiat in doua? (aproape la propriu, din 4 au facut 2 cilindri) cu mici modificari.. ca diun cate stiu au aceleasi pistoane (ca dimensiune ca probabil sunt rebuturi de la dacie care au iesit prost la tratament termic sau altceva)
Multe piese erau rebuturile de la dacia 1300 si nu numai. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#184
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pe ce te bazezi cind spui ca erau rebuturi? ai o sursa sigura?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#185
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Asi @ 27 Oct 2008, 21:16) nu, e cel de oltcit taiat in 2 dar nu transversal, sa ramana 2 cilindri opusi ci longitudinal, sunt 2 cilindrii de la motorul de oltcit in linie, partea cu delcoul, raciti cu aer si cu un fel de carburator de dacie adaptat marimii motorului un esec total |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
EinarN |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(Asi @ 27 Oct 2008, 19:16) Rebuturi sīnt peste tot egal daca Dacia sau Ferrari. Asta nu īnseamna ca ceva rebutat e sectionat si montat īn alta parte. Ca sa-ti dau un exemplu si mai ......BABESTE: OPEL MANTA A este versiunea europeana a CHEVROLET CAMARO SS. Camaro-ul are un motor V 8, Manta are 4 īn linie usor īnclinat. Asta īnsa nu īnseamna ca are 1/2 din motorul de Chevy. @ ArtVandelay Asta la versiunea pe TABLA. Cea de fibra avea boxer cu cilindri diametral opsi. Ia-si zice MINI-PORSCHE Romānesc. ![]() Carburatorul era īntr-adevar un SOLEX adaptat. |
-------------------- |
|
gotronic |
![]()
Post
#187
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nici un Lastun nu a avut motor boxer.! (un singur motor a ajuns pe piata, cel cu 2 cilindri in linie racit cu aer, a mai o fost o versiune dar nu a mai apucat). Atat cilindri cat si pistoanele, cred ca si chiuloasa (mai putin arborele cu came) erau identice cu cele de la Oltcit-ul de 1100 cc.! Am toata documentatia pe undeva, dar m-am si "jucat" un pic cu el. Carburatorul semana cu cel de Dacie, (identic aproape) dar redimensionat. La fel si delcoul, numai ca se invarte invers parca (nu mai stiu, sau platina e pe dos)
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#188
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
EinarN |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Fi atent ca AICI vinde unul un Lastun la pretul simbolic de 1 RON !!!
Manoooo,,..................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
bolidu |
![]()
Post
#190
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Las` ca sunt eu de pe acolo, daca vrei ma duc si ti-l umflu eu !
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
|
-------------------- |
|
bolidu |
![]()
Post
#192
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Se poate si asta .... Hai ma ce naiba... multi daca ar vedea lastun de vanzare cu 700 de euroi l-ar suna si i-ar umple frigiderul iar alti i-ar zice Bodaproste dar fiecare din noi vad lucrurile in alta ordine. Numai bine !
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Asai. Uite eu am sunat chiar acum dar nu raspunde nimeni.
![]() |
-------------------- |
|
Merced |
![]()
Post
#194
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Costa actele cateva meleoane cred, stie el de ce-o da pe un leu... Si din nefericire probabil e intr-o stare proasta, ca daca era buna chiar putea cere sute, cine stie, poate 1000 de euro, ca masina-i rara. Se dau ele Dacii 1300 boboc cu peste 1000 de euro acum, si astea nu-s chiar rare. N-am mai vazut din nefericire pe la mine prin zona un Lastun in functiune de ani de zile, mai era unu' transformat in reclama pentru nu stiu ce depanator de telefoane, dar a disparut si ala, nu ca ar fi mers, dar era pe langa centru si-l vedeam aproape zi de zi.
Eu sunt curios un pic cum ar fi sa faci un Transfagarasan in cutiuta aia... |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Serje |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai tre un cal in faža si ... muuuulta bere.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
EinarN |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(Merced @ 27 Oct 2008, 22:16) Transfagarasan ?Ia-l baga-l īntr-un container, urca-l īn avion, du-l īn SUA sa fa ROUTE 66 cu el, "baga" un CRUSING īn LAS VEGAS, fa desertul din NEVADA si urca īn Rockies. Plinul īl faci īn L.A. si cu ocazia asta ........"trage o raita" pe RODEO DRIVE. ![]() Cīnd ai terminat turul, īmi spui ![]() |
-------------------- |
|
daniel93 |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
![]() nu-l lasatzi sa-l dea la casat! ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
EinarN |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Am mai sunat de 2 ori si nu raspunde. Asta ori nu-i acasa ori are telefonul pe silent modus si nu-l aude.
|
-------------------- |
|
Serje |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tu vezi cat ii ceasu? Oamenii normali dorm la ora asta.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
EinarN |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
|
-------------------- |
|
bolidu |
![]()
Post
#201
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
A raspuns lastunaru` ?
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Īl sun imediat iarasi.
Uite abea acum am venit de la lucru (ora 18:04 - ora DE). Daca nici azi nu raspunde.............................sanatate ca n-am ce-i face. |
-------------------- |
|
gotronic |
![]()
Post
#203
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu cred ca voi nu aveti ce face.! Nu puteai sa-l suni si pe urma sa postezi? ca vorba aia, mai repede formezi cateva numere decat sa tastezi pe forum.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
EinarN |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Nu pt. ca-l sun de mai multe ori si scriu ulterior.
Eu am prostul obicei sa ma īntind la vorba la telefon (daca rasounde) si vreau īnainte de a suna sa mai si manīnc ceva, ca mi-o fi de azi dimineata de la 6:30, nu? 28 Oct 2008, 22:45: Am mai sunat de 3 ori. CEATA LOCALA. Nu raspunde. Na.............sa fie sanatos atunci This post has been edited by EinarN: 28 Oct 2008, 23:45 |
-------------------- |
|
Merced |
![]()
Post
#205
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Vede numar strain si nu vrea sa raspunda. Incearca cu un mesaj intai, parerea mea...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(Merced @ 28 Oct 2008, 22:51) Atunci sa fie sanatos. Eu nu am YM / MSN / ICQ etc. si de sunat l-am sunat de pe fix si nu de pe mobil ca nu am mobil. Nu sīnt prieten cu celularele si nu am nevoie de asa ceva. Am sa-mi fac un acont pe forulul ala de lastune si am sa-l contactez eventual prin MP. este singura si ultima alternativa. Pe undeva zau ca nu pot sa īnteleg. "vrei" sa vinzi ceva si nu raspunzi. Pai cum ? Egal cine de unde te suna. |
-------------------- |
|
Merced |
![]()
Post
#207
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
E plina lumea de paranoici...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
QUOTE "Invierea" primului auto low-cost din Romania, Lastun, ar costa 500 mil. euro 2 comentarii Pentru a fi reluat intr-o forma actualizata, proiectul Dacia 500 "Lastun" ar necesita o investitie greenfield estimata la circa 500 mil.euro, ceea ce ar face din modelul "low-cost" vandut in anii '89-'90 pe piata romaneasca o alternativa pe pietele cu un grad scazut de motorizare, declara, pentru DailyBusiness.ro, specialistii din piata auto. Inainte de Nano, cea mai ieftina masina din lume, de 2.500 de euro, automobil pe care indienii se straduiesc din rasputeri sa il construiasca, in anii '80 la Timisoara a fost pus la punct un concept care, spun analistii, a aparut inainte de vremurile in care trebuia sa apara. Lastun a fost construit din ambitia presedintelui Nicolae Ceausescu de a oferi romanilor un automobil ieftin, practic si cu un consum redus, de maxim 3 litri/100 km. 20 de ani mai tarziu, dincolo de problemele de fiabilitate pe care le-a avut autoturismul, Lastunul ramane un concept de actualitate. O afirma inclusiv cel care i-a dat viata, fostul director al Intreprinderii de Autoturisme Timisoara, actualul vicepresedinte Dacia, Constantin Stroe. Conceptul Dacia 500 Lastun a fost, la vremea lui, unul foarte bun. Din pacate, realizarea a fost necorespunzatoare din cauza piedicilor care ni s-au pus. Ceausescu vroia o masina exclusiv romaneasca, iar asta a afectat fiabilitatea produsului Constantin Stroe, fost director IAT Timisoara Constantin Stroe spune ca dezvoltarea proiectului, ce a plecat de la necesitatea constructiei unei masini urbane, mici, incapatoare si mai ales ieftine, este, acum, mai mult decat oricand, de actualitate. "In actualele conditii din economia mondiala, marcate de pretul ridicat al carburantilor, de aglomeratia urbana si recesiune, a construi o asemenea masina este un proiect de actualitate. Indienii incearca asta, la fel si chinezii. Bineinteles, un astfel de produs ar fi dedicat in special tarilor sarace, in genul Indiei sau continentului african, dar nu ar fi exclusa gasirea unei nise si in pietele mai dezvoltate", a mai spus Stroe, pentru DailyBusiness.ro. Varianta este confirmata si de presedintele Automobil Clubului Roman, Constantin Niculescu, care considera ca in actualele conditii de piata, o masina low-cost, de dimensiuni reduse, si-ar face loc foarte repede in piata. "Un automobil ieftin, mic, cu consum redus, pentru marile orase, este un concept de actualitate dar si de viitor", a declarat presedintele ACR. Analistii: Lastunul ar putea fi reinviat Specialistii auto confirma potentialul ridicat al conceptului Lastun. Analistul Dan Vardie considera ca Lastun, o idee vizionara pentru vremea sa, a avut multe parti pozitive. "Motorul era unul decent, pentru regim urban, caroseria era din fibra de sticla, care nu ruginea, masina era usoara si consuma putin. Marile sale hibe erau legate de materiale, de imbinarea elementelor, de fiabilitate", spune Vardie. Fostul constructor al Lastunului, Constantin Stroe, explica faptul ca problemele de fiabilitate au fost determinate de hotararea lui Ceausescu de a refuza orice piese din import. "Nu puteai sa construiesti totul numai in tara. Dacia se construia pe un proiect de tip Renault, Oltcitul avea la baza Citroen-ul. Pe hartie, proiectul arata bine, dar am fost nevoiti sa folosim materiale inferioare pentru a-l duce la capat", a declarat Stroe. Marius Carp, fostul director al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, si unul dintre cei care a lucrat in mod direct la proiectul Lastun, spune ca problemele au aparut pe fondul "hei-rup-ismului" tipic Epocii de Aur. "Ceausescu a vrut rapid o masina, fara sa il intereseze detaliile. Daca va imaginati, vroia initial sa puna scaune de plastic, ca in tramvai. Il interesa doar ideea unei masini ieftine, care sa acopere nevoile proletariatului. Produsul iesit din uzine a fost unul prost, atat la nivel de design cat si fiabilitate", a declarat Carp, pentru DailyBusiness.ro Specialistii spun ca rezolvarea problemelor de fiabilitate ar putea aduce insa Lastunul in prezent mai repede decat s-ar crede. "A fost o masina construita mai repede decat vremurile in care trebuia sa apara. Era facuta din fibra de sticla care acum se foloseste din plin in industria auto, avea un motor cu un consum redus, dimensiunile, in conditiile unui Bucuresti ultraaglomerat, erau ideale. Problemele lui ar putea fi rezolvate", a declarat, pentru DailyBusiness.ro, analistul auto Daniel Costea, de la Quatro Ruote. Specialistul auto Marius Carp crede ca un asemenea proiect ar costa in jur de 500 de milioane de euro. O investitie greenfield intr-un astfel de proiect ar costa minim 500 de milioane de euro, poate chiar mai mult, daca vrei sa produci 200.000 de masini pe an, ca sa merite investitia Marius Carp, specialist auto Carp a calculat suma pornind de la valoarea terenurilor din Romania si costul unei linii de fabricatie. "O linie completa de productie, care sa produca intr-un ritm de 200.000 de masini costa cam 300-400 milioane de euro. La asta se adauga pretul terenului si facilitatile necesare. In plus, trebuie luate in calcul costurile legate de productia si achizitia materialelor necesare realizarii produsului etc. O investitie minima de 500 de milioane de euro ar trebui, insa, suplimentata destul de repede, luand in calcul si cresterea galopanta a preturilor materiilor prime, energiei si celorlalte utilitati"øa explicat specialistul. Spre comparatie, Renault a anuntat ca va investi la Dacia, pana in anul 2009, 300 de milioane de euro pentru cresterea capacitatii de productie de la nivelul actual de 350.000 de unitati pe an la 400.000 de unitati pe an si pentru activitatile de cercetare si dezvoltare a modelului Logan. In total, Renault a investit in Romania peste 1,2 miliarde de euro pana in prezent. Carp crede ca, chiar si in conditiile in care ar exista un investitor interesat de relansarea Lastunului, acesta ar avea de infruntat reticenta pietelor. "Un astfel de automobil s-ar putea vinde in tarile sarace, cu grad scazut de motorizare. In India, Nano a fost creat pentru a da indienii jos de pe bicicleta. In Italia, legendarul Fiat 500 a schimbat fundamental societatea italiana. La noi, o asemenea masina e putin probabil sa isi gaseasca locul, preferintele romanilor fiind indreptate in principal spre masini din clasa medie. Matizul si Tico, de pilda, s-au vandut destul de bine, dar nu au batut niciodata Dacia", a declarat specialistul. Cand a aparut Lastunul, Trabantul a devenit masina Ceausescu gandise proiectul "masinii romanului" inca din 1980, iar dupa "Expozitia realizarilor economiei nationale", editia 1979, in care a fost prezentat un prototip numit "Brasovia", a fost creat un colectiv de proiectare la nivel national, printre care se aflau reprezentanti de la Intreprinderea Mecanica Muscel, producatoarea masinii ARO, Intreprinderea Mecanica Brasov, Centrul de Cercetare si Inginerie Tehnologica pentru Autoturisme Colibasi, Intreprinderea "Autobuzul" Bucuresti, "Electroprecizia" Sacele, Institutul National de Motoare Bucuresti, Catedra de Automobile a Universitatii din Brasov. Productia autoturismului a inceput in 1988, la Intreprinderea de Autoturisme Timisoara, fiind vandute in total 6532 de exemplare. Automobilul avea o caroserie tip coach cu doua usi, din rasini sintetice, marele avantaj fiind rezistenta la coroziune. Lastunul avea un motor de 2 cilindri raciti cu aer, 499 cmc, 22,5 CP, asezat transversal, cu un consum de 3,3 l/100 km si viteza maxima 106 km/h. Masina avea o capacitatea 2+2 persoane, (2 adulti si 2 copii). "Era cam zgomotoasa, avea demarajul slab si o rezistenta extrem de scazuta. In plus, cutia de viteze se pare ca era "inspirata" dupa cea de Trabant. Atit constructia manetei de viteze cit si pozitia vitezelor era ca la Trabant, langa volan", spune, pe forumul de pe internet al Dacia, un fost proprietar. "Se zice ca avea motor jumatate de Dacie,jumatate de Oltcit.Va dati seama ce a putut sa iasa din aceasta struto-camila", a scris un alt pasionat al genului. Prin anii '90, in jurul Daciei 500 circulau o serie de bancuri, iar printre cele mai gustate erau cele ce faceau comparatii intre Lastun si Mercedes sau Trabant. Productia autoturismului a incetat in februarie 1990. Autor: Adrian Negrescu Sursa |
--------------------
ZAZ
Zaporojež
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
toate bune si frumoase dar daca stai sa te gīndesti, ce-i aia 300 mil. Euro pt. industria auto īn ziua de azi cīnd se cauta vehement si cu disperare productia masinii de 3 litri ?
sīnt PEANUTS. Din pacate mariile concerne care cauta sa "inventeze" masina de 3 litri, sīnt asa de fraieri de nu realizeaza ca asta exista de mai bine de 25 ani si e MADE IN ROMANIA. Ca motorul este o......"struto- camila" pe cine intereseaza ? Īn ziua de azi, 99% din masini sīnt astfel de exemplare si milioane de oameni n-au treaba cu asta. Ca Lastunul duce numai 106 km/h, nu-i bai. Nici nu-i trebuie mai mult ca Lastunul nu este masina de fuga pe HIGHWAY ci masina de oras, de dus copii la scoala, de mers la servici si eventual la cumparaturi. E conceput exact pt. acelasi scop ca galeata aia īn care stai ca pe WC numita SMART. Nu mai vorbesc ca Lastunul comparativ cu Smart are mult mai mult loc si mult mai mult confort. Cred ca daca Lastunul asta s-ar actualiza din punct de vedere tehnic si cīns spun asta ma refer la: - Sasiu de aluminiu. - Directie aluminiu ca la BMW - Caroserie de fibra (cum a fost de la īnceput) - Jenti de aluminiu usoare - motorul nu pe carburator ci pe injectie - Sistem de aprindere electronic - Noxe EURO 4 Cred, nu numai ca ar fi masina de oras perfecta ci ar fi si consumul sub 3 litri /100 de km datorita injectiei de benzina si optimizarea consumului. Daca fac acum un pret comparativ cu cīrja asta de Smart, daca Lastunul actualizat la nivelul tehnicii din 2008 s-ar vinde cu 5000 EURO, cred ca s-ar vinde ca pīinea calda. Spun asta deoarece ma gīndesc ca un Smart costa Peste 14.000 EURO cu brizbriz-urile lui electronice cu tot si dependent de dotari schnick-schnack poate ajunge si pīna la 18.000 EURO. Deci, consider, actualizarea programului LASTUN ar avea o rentabilitate fantastica. This post has been edited by EinarN: 29 Oct 2008, 10:24 |
-------------------- |
|
Stefan |
![]()
Post
#210
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(EinarN @ 29 Oct 2008, 10:23) Cred ca daca Lastunul asta s-ar actualiza din punct de vedere tehnic si cīns spun asta ma refer la: - Sasiu de aluminiu. - Directie aluminiu ca la BMW - Caroserie de fibra (cum a fost de la īnceput) - Jenti de aluminiu usoare - motorul nu pe carburator ci pe injectie - Sistem de aprindere electronic - Noxe EURO 4 ![]() DAR NU E. ![]() uiti de studii de piata - trebe sa si vinzi masina, intr-o lume in care marca vinde produsul. uiti de costurile implementarii productiei intr-o uzina noua sau veche. etc. etc. |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:57 |