arcuri taiate, pareri
![]() ![]() ![]() |
arcuri taiate, pareri
motanpaul |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00354.JPG ( Size: 754.62k ) Number of downloads: 833 |
||
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|||
br17rfg |
![]()
Post
#32
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Deci:1 o bara stabilizatoare de papuc diesel ca sa fie mai stabila in curbe si sa nu mai ai senzatia aia de "barca"
2 daca nu vrei sa tai din arc poti sa ii pui arcuri de spate de nova pe fata ca sunt mai scurte si mai tari plus bara stabilizatoare o sa ai o masina care sta bine pe curbe.si pe spate ai mai putea pune inca o bara stabilizatoare peste aia care deja o ai.... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Ceva preturi la: bara torsiune, si arcuri nova spate? Stie cineva
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#34
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai o bara stabilizatoare noua de papuc diesel costa intre 50-90lei.un arc spate de nova facut la compa sibiu cam 100-140lei.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Scumpe piesele, maine am o treaba prin Timisoara, si merg pe la magazine sa vad la preturi se invart.
Cred ca o sa raman la solutia , sa tai din arc. Cu bani ramasi fac plinu, si inca o jumate de rezervor. Eventual cred ca o sa iau acea bara de torsiune de papuc. Bara de torsiune, este acea care tine bieletele antiruliu? Si trece pe langa baia de ulei? |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#36
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Sunt diferite bieletele antiruliu, nu stiu nu am vazut
Cat costa alea? |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
exista tipul clasic-care se fabrica de catre topoloveni si alte 2 sereleuri si costa cam 7-12lei/buc si tipul nou -facut de ardeleana tisa si direct srl din pitesti cam 8-14lei/buc.
diferenta intre TN si TV este ca cele TN sunt mai rezistente,si par mai ''dure''. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#40
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Sau pentru arcuri dute la dezmembrari si le cumperi cu 60 ron amandoua.
Sau daca nu dispui de bani pentru o bara de papuc diesel dute la dezmembarri si ia una normala de dacie si o pui peste cealalta care o ai deja.bara la dezmembrari mai mult de 10-15 ron nu este. |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#41
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
cel mai bine gasesti pe cineva sa le faca bieletele, din material bun si o bucsa pe masura, si nu mai au moarte, o sa revin cu o poza cu bieletele mele, singura chestie care o schimb este bucsa inferioara de la bara
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare, am lucrat azi: am vopsit scutu motor, am vopsit arcurile cu grund,
Am avut o mica cearta cu taicamiu ca cica ce-am am inebunit de iara arcurile jos. Degeaba am incercat eu sa ii explic ca e stramba, si arata foarte urat lasata in jos de o parte. Si pentru mine la 19 ani, arata urat ridicata de bot, ceva mai sportiv nu? Taicamiu stie una si buna, vorba asta: lasa ca e dacie merge si asa. Nu stiu cine o mai inventat si vorba asta: ![]() Ba m-am contrazis ca cu el ca cica nu am cum sa pun arcu taiat, decat daca il incalzesc cu autgenu sa imi modeleze varfu. Sincer, mie imi este jena cand merg sa bag benzina, si vad cum sta de partea dreapta fata, si sa mai si trag masina la pompa langa un BMW. O sa pun poze dupa ce termin. Sper sa reusesc pana la urma, ![]() This post has been edited by motanpaul: 4 Nov 2008, 21:36 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
MECCA |
![]()
Post
#43
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Minel |
![]()
Post
#44
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(MECCA @ 4 Nov 2008, 21:53) eu nu prea cred ca merg. Alea de la bascula de jos is mai groase si mai mici in lungime fata de cele de sus, asa ca parerea mea, nu merg sa le inversezi intre ele, bucsile. Ai schimbat TU vreodata cu mana ta , ca sa afirmi asa ceva ??? ![]() Eu tocmai ce mi le-am schimbat in vara asta si am cerut doar bucse de brate (FARTEC sa fie ,altceva nu as fi cumparat ) ![]() Am schimbat si pe fata (bascula superioara ,inferioara ) cat si pe spate, la bascula NU am avut probleme cu potrivirea , grosimi, sau mai stiu eu ce , au mers la fix , depresate cele vechi si presate cele noi ![]() This post has been edited by Minel: 5 Nov 2008, 08:37 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sobolan |
![]()
Post
#45
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MECCA |
![]()
Post
#46
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
QUOTE(Minel @ 5 Nov 2008, 09:36) Ai schimbat TU vreodata cu mana ta , ca sa afirmi asa ceva ??? ![]() Eu tocmai ce mi le-am schimbat in vara asta si am cerut doar bucse de brate (FARTEC sa fie ,altceva nu as fi cumparat ) ![]() Am schimbat si pe fata (bascula superioara ,inferioara ) cat si pe spate, la bascula NU am avut probleme cu potrivirea , grosimi, sau mai stiu eu ce , au mers la fix , depresate cele vechi si presate cele noi ![]() Nu te contrazic, dar nici nu sunt de acord cu tine.Nu ma laud ca-s cine stie ce mecanic, dar nici cu masina la service sau pe la vreun prieten nu ma duc ptr fel de fel de operatiuni, asa ca trage tu concluzia ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Eu pe fata am taiat din arcuri din partea de jos si nu diagonal si nici splinguire nu am facut si arcul sta bine , o da fac poza sa vedeti cum sta. Prin splinguire daca nu e facut cum trebuie risti sa faci arcul casant si se poate rupe .
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Fa te rog o poza, sa vad cum sta. Mersi
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
De stat sta asa, dar nu am poza sa vezi cum sta arcul , dar uite una cu bara de torsiune de papuk , dar cum a mai zis si cineva mai sus asta o face mai stabila in viraje si nu i-ti coboara garda.
Attached thumbnail(s) 06092008546.jpg ( Size: 295.56k ) Number of downloads: 1060 04092008541.jpg ( Size: 400.34k ) Number of downloads: 1036 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Da faina treaba, e bine lucrat.Masina arata beton.
La mine trebuie sa vad cum sa fac sa o egalizez, ca cine a montat oalele le-a montat de mantuiala. Si o sa mai tai si o spira. Apropo ce inseamna splinguire? ![]() Chiar nu stiu, sunt inceaptor la mecanica ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
arcul se taie si partea de arc ramasa iasita da la ultima spira se incalzeste si se lipeste de spira de sus ca arcul sa ramana plan la baza , dar e un procedeu costisitor ca arcul trebuie incalzit la o temperatura anume si trebuie racit in ulei . Mai simplu uni au taiat spira arcului diagonal .
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Daca nu te superi, numa daca vrei sa fi un pic mai explicit. Cum sa tai spira arcului diagonal ?
Chiar nu inteleg. Numa daca vrei sa explici, daca nu laso asa. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
de fapt springuirea unui arc inseamna refacerea caracteristicii elastice.merita sa tai din arcuri si sa pui bara stabilizatoare mai groasa>asta pt o mai buna stabilitate.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Uitati poze cu arcurile mele fata taiate o spora jumate , taiate drept si fara springuire . In poza masina este suspendata pe elevator .
12 Nov 2008, 22:00: Arcurile le-am taiat din partea de jos. This post has been edited by ciprianeduard: 12 Nov 2008, 22:00 Attached thumbnail(s) 06112008643.jpg ( Size: 319.63k ) Number of downloads: 1027 06112008644.jpg ( Size: 315.79k ) Number of downloads: 961 06112008645.jpg ( Size: 219.09k ) Number of downloads: 438 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Da se vede, mersi ca nu ai uitat sa faci o poza la arc
![]() Oricum la masina mea, poi sa ii tai eu din arcuri, masina a avut schimbate longeroanele, si semilongeroanele si au fost puse de conex. Masina a facuto un carpaci, si a iesit mai rau de cat a fost. Masina de o parte sta ridicat, si de partea cealanta sta mai lasata cu vreo 3 cm. Acei 3 cm sunt destul de vizibili. Daca aveti niste idei cum sa o egalizez, de unde sa o las in jos 2-3 cm sa stea egala pe ambele parti? Si dupaia taiem si o spira din arc.Cand ma pun fac totu , sa nu dau de 10 ori arcurile jos. Daca stiti niste trucuri sa o las vreo 2-3 cm de o parte sa o egalizez, postati niste idei. Multumesc anticipat ![]() <span class='edit'>12 Nov 2008, 22:14:</span> Niste poze This post has been edited by motanpaul: 12 Nov 2008, 22:24 Attached thumbnail(s) roata_dreapta.jpg ( Size: 21.99k ) Number of downloads: 386 roata_stanga.jpg ( Size: 22.72k ) Number of downloads: 307 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#56
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Hexer |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Nu pot sa cred...de 2 saptamani discutati de o munca de 2 ore max...si o complicitate de iti trebuie diploma de inginer...
Sa fim seriosi, @ motanpaul apucate si taie o spire si daca nu e destul inca una ca nu trebuie filozofie pentru asta...bagi flexul si gata... |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Hexer, ma puneam sa o fac, dar mai am nevoie de niste bani, sa ii schimb basculele de sus, una e mancata de rugina deja.
Vreau sa iau 2 bascule noi de uzina.Acum am de primit bani pe o saptamana, si merg sa iau de ce am nevoie. ![]() 13 Nov 2008, 12:35: Am dat un search, si am gasit pe un topic ca daca tai din filetu de jos al amrtizorului vreo 7mm se lasa masina 2 cm in jos. Eu o sa tai in partea care sta mai ridicata, si atunci ma gandesc ca ar trebui sa se egalizeze.Si tai si din arc, pun bascule superioare noi( una deja are o gaura in ea, si daca le schimb, le schimb pe amandoua) Cred ca este cea mai ieftina solutie de a face masina. Revin cu poze dupa ce ii gata.Multumesc deocamdata. This post has been edited by motanpaul: 13 Nov 2008, 12:35 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#59
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
taie 2 spire ca azi am taiat si eu si a mea era la fel de ridicata ca a ta si acum distanta dintre aripa si cauciuc este undeva la 3-4 cm.eu unu o sa le iau pe astea de pe fata taiate si o sa le pun pe spate si pe fata o sa pun de nova spate ca sa se lase si mai mult....nu am poze dar zilele astea sper sa gasesc la cineva sa pun..
13 Nov 2008, 19:19: m-am uitat si este lasata cam la fel ca aia alba rkd. This post has been edited by br17rfg: 13 Nov 2008, 19:19 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Da ai dreptate asa e numa bine lasata.
Masina asta avea o stabiliate desi era originala, a fost a unui mos masina. Masina avea motor si cutie frantuzeasca de la o dacie din 72.Dacia alba a fost a vecinului meu, dar sa dus din pacate.Avea 80 km/h si ia intrat unu in roata stanga fata si la rasturnat. Soferu de la dacia nimic nu a vut, nici o zgarietura macar. De aia nici nu a mai putut sa o faca, era deja gata la caroserie. ![]() 13 Nov 2008, 20:49: Arcurile care vreau sa le pun .Deocamdata leam curatat, si le-am vopsit cu grund. This post has been edited by motanpaul: 13 Nov 2008, 20:49 Attached thumbnail(s) fhh__1_.JPG ( Size: 863.19k ) Number of downloads: 370 arcuri.jpg ( Size: 18.69k ) Number of downloads: 384 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:09 |