arcuri taiate, pareri
![]() ![]() ![]() |
arcuri taiate, pareri
Ford_V6 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|||
motanpaul |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Nu renteaza stiu, ca masina nu mai scot din asta. Dar de vandut nici atat nu renteaza, pentru ca nu prea se mai vand daciile.Si pe 10 mil nu o dau pentru ca cu tot cu pretu de achzitie sa ajuns la 1000 euro.
Cat o mai tin eu 1-2 ani mai merge, nu am ce face. ![]() Cat o folosesc eu, ii buna. Taiatu din arcuri nu ma costa bani, manopera nu platesc pentru ca o fac eu cu taicamiu.Eventual sa vad cum stau cu basculele. Revin cu poze, dupa ce termin cu suspensia. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
onyxs86 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu Dacie S P O R T Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 05 From: C O N S T A N T A ![]() |
astept poze sunt curios ce iese
|
--------------------
DACIA
SPORT
1989 1.4 65cp R.E.M.A.T RACING TEAM
SKODA OCTAVIA 2006 1.9 TDI OPEL GTS 2004 2.2 TDI |
|
motanpaul |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Eu sunt cel mai curios cred ca.......
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#65
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
o sa fii multumit asta in cazul daca nu vrei sa fie chiar low si o sa ai si o stabilitate mai buna si nu o sa ti se mai para asa barca
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Da, e mare diferenta...
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#67
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
hai sa iti arat cat mi sa lasat cu 2 spire taiate.....sunt cam dezamagit ptentru ca vroiam mai mult dar nu conteaza mai tai o spira si mai si pe spate......
photo0262xn3.th.jpgthpix.gif photo0260ev3.th.jpgthpix.gif ma repet:si a mea era la fel de inalta ca a ta pe fata....... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Nu sa lasat asa de mult.
La mine arcurile ce le-am pus acum is mai tari, fata de cele care le-am avut. Alea ce le-am avut pe masina le duc la taiat, si la aplatizat la un sudor. Uite pun o poza cand aveam arcurile care le-am avut pe masina. Pe partea dreapta nu sta sus.Pe stanga sta mai sus cu vreo 2 cm. O sa tai 1 spira jumate, sper sa ii iau telescoape noi.Si verific longeroanele,semilongeroanele daca imi iasa ca unu e pus mai sus cu 2 cm. O sa ma pun sa mai tai din capatu de jos al amortizorului 7mm si atunci se va egaliza obligat fortat. Daca imi iasa ca longeroanele,semilongeroanele sunt puse bine atunci telescopu de pe partea dreapta poate e obosit, sau basculele. Oricum telescopu de pe partea dreapta e praf, ala de pe stanga e bun inca.Dar daca le schimb iau ambele telescoape. Attached thumbnail(s) DSC00238.JPG ( Size: 885.17k ) Number of downloads: 936 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
tony1234 |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 12 ![]() |
Vreau si eu sa tai arcurile la dacia nova
Nu stiu cat sa tai A taiat cineva mai mult de o spira? Daca da,poatea imi spune si mie cum este Daca tai 2 spire imi este sa nu se lase prea jos. |
--------------------
dacia
nova
2000 gti
- nt-06-dnc
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(tony1234 @ 23 Apr 2012, 23:02) Vreau si eu sa tai arcurile la dacia nova Nu stiu cat sa tai A taiat cineva mai mult de o spira? Daca da,poatea imi spune si mie cum este Daca tai 2 spire imi este sa nu se lase prea jos. taie odata o spira jumate, vezi cum este... Daca nu iti place mai tai inca jumate si tot asa, nu toate arcurile au aceeasi inaltime, doar cele noi din magazin. Nu pot sa iti zic eu sau useru x sa tai 2 spire si o vei lasa exact 5 cm ptr ca nu e posibil asta. La fiecare se lasa mai mult sau mai putin. Oricum pe spate poti taia din arc fara sa-l mai demontezi. Ia flexu si taie linistit si te asteptam cu pareri peste 2-3 zile sa ne zici ce ai facut. This post has been edited by Black%Snake: 23 Apr 2012, 23:59 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
G I M |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am taiat eu pe fata o spira jumatate si e ok cu toate ca se putea si mai bine, dar tinand cont ca am amortizoare stock am zis ca e suficient atat.
This post has been edited by G I M: 24 Apr 2012, 16:20 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
90razvan |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 April 12 ![]() |
3 spire juma fata si 2 pe spate
![]() Attached thumbnail(s) 194.88.148.40.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 671 |
--------------------
Dacia
1310
1994
- b90rvn
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
maho |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
- eu la mine am taiat 3,5 spire pe spate si tot inalta este
![]() - sper sa rezolv problema asta cand pun suspensia reglabila ![]() - pun o poza cum arata roata mea pe spate Attached thumbnail(s) pasaj_spate_2.jpg ( Size: 66.59k ) Number of downloads: 638 pasaj_spate_3.jpg ( Size: 47.6k ) Number of downloads: 602 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
tony1234 |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 12 ![]() |
Am revenit.Am taiat o spira pana la urma dar intre timp am schimbat jentile
Cu unele pe 14 mai late Deocamdata este ok |
--------------------
dacia
nova
2000 gti
- nt-06-dnc
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#77
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Întrebare de neștiutor: amortizoarele uzate se pot recondiționa undeva (evident, cu scopul de a le întâri)? Dacă da, cam cât costă? Inițial am zis că schimb toată suspensia (o pun nouă), dar mi-e că tot barcă o să fie ...
"Limuzina" mea e barcă pe curbe, așa că vreau să modific suspensia, inclusiv să tai din arcuri ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 5 Jun 2012, 00:39 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#78
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Era odata un coleg pe aici care se ocupa de intarit amortizoare,dar nu mai stiu exact cine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
aditza579 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 5 Jun 2012, 01:36) Întrebare de neștiutor: amortizoarele uzate se pot recondiționa undeva (evident, cu scopul de a le întâri)? Dacă da, cam cât costă? Inițial am zis că schimb toată suspensia (o pun nouă), dar mi-e că tot barcă o să fie ... "Limuzina" mea e barcă pe curbe, așa că vreau să modific suspensia, inclusiv să tai din arcuri ![]() Nu are rost. Amortizoarele pe gaz sunt superioare celor pe ulei datorita functiei lor de "dublu-efect". La denivelari/gropi/ce mai gasesti prin Romanica, vei avea un confort nesperat de bun iar la comportamentul de "barca", nu ti se va mai face rau de mare. Arcurile scurtate = 0. Acum 3 ore m-am suit intr-o berlina cu arcuri scurtate cam 2 spire si vreau sa zic ca juca din toate incheieturile, adevarul este ca se rigidizase o idee dar nu era nimic spectaculos. Cel mai bine, arcuri de Aro 10 pe fata, scurtate si de Diesel sau de Nova spate, pe spate, scurtate. E o combinatie destul de buna. Sau ma rog, masurate si potrivite diametrele arcurilor. Repet, nu se merita sa te chinui cu amortizoare intarite pe drumurile Romaniei, deoarece pe curbe, cu arcuri normale nu va fi absolut nimic spectaculos iar la cratere & shit va fi crima curata sa ramai cu oasele intacte. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#80
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Merita sa tai din ele,daca tai din ele si pui arcuri intarite nu mai ai probleme,ca o sa scada confortu e partea a 2 a.Acuma depinde si de ce model de cauciucuri folosesti,daca ai modelu ce s-au pus pe dacie de serie nu ai cum sa scapi de efectu ala de balans nici cu arcuri intarite si arcuri sport
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
am fost la cineva sa ii propun sa imi taie si mie din arcuri,iar el mi-a propus altceva,sa le incalzeasca cu autogenul si sa te preseze....as vrea sa stiu si eu o parere daca e bine sau nu,ca mie nu imi suna bine
|
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(GR 01 NVN @ 7 Jun 2012, 21:48) am fost la cineva sa ii propun sa imi taie si mie din arcuri,iar el mi-a propus altceva,sa le incalzeasca cu autogenul si sa te preseze....as vrea sa stiu si eu o parere daca e bine sau nu,ca mie nu imi suna bine Taie din arc cat vrei tu 1-3 spire apoi incalzesti ultimii 3 cm din arc cu autogenul si il tragi spre spira urmatoare ca sa calce bine cand e comprimat, daca il lasi asa o sa fie talpa doar de jumate de spira dar daca il incalzesti o sa fie aproape toata spira. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
aditza579 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GR 01 NVN @ 7 Jun 2012, 21:48) Nu iti zic ce sa faci dar iti spun doar o experienta. Eram la un mecanic care are autogen. Tocmai cand eram eu acolo si ma uital la o Dacie ruginita care urma sa intre la reparatie capitala (mecanic si tinichigiu din zona rurala), apar niste baieti cu un BMW 525 e39 parca si il roaga pe mecanic (erau prieteni) sa-i incalzeasca si sa-i oreseze o spira din arc. Bun, ma dau eu pe langa ei si-l intreb pe cel care a vanit cu masina (nu era proprietarul ei, era ce-l care-l cunostea pe mecanic) daca nu ar fi o solutie mai buna taiatul din arcuri. Mi-a raspuns categoric ca nu, pentru ca el testase si metoda asta (el avand multe masini modificate la activ) si ca stabilitatea oferita de arcurile incalzite si presate este mult superioara arcurilor taiate. Nu spun ca asta trebuie sa faci, pentru ca eu unul nu as face asa ceva, mi se pare o prostie dar pana la urma alegerea o faci tu. In principiu arcul taiat e o idee mai solid si mai restrictiv la compresie decat un arc incalzit cu autogenul si presat. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#84
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
vazusem pe un forum american de time attack o intrebare : arcuri taiate vs incalzite; Ce spuneau pe acolo e ca arcurile incalzite isi pierd tratamentul termic, pierd o parte din rezistenta si tremura. Ei spuneau ca arcurile taiate sunt mult mai sigure, desi nici alea nu se compara cu arcurile dedicate
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(br17rfg @ 3 Nov 2008, 17:40) Nu trebuie neaparat sa-l incalzesti la autogen.Daca vrei il poti aplatiza putin cu flexu la capat si apoi este chiar indicat sa bagi un furtun.Apropo sa pui cu partea taiata in sus. spor. dar arcul din fata de la dacia mea (1300) are capatul superior cotit mai spre centru , iar pe caroserie exista o gheara in care intra arcul si care nui permite sa se roteasca , eu daca tai arcul cu flexu cum ii indoi capatul ? |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
maho |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Mecanic.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 8 Jun 2012, 19:54) cum mecanic ? cu ciocanu prin lovituri repetate ? eu personal nu cred ca va merge cu nici o metoda de modificare a arcului la rece . Pui doar capatul de 3-4 cm si il incalzesti la autogen nu tot arcul, il indoi si gata, partea aia are rol doar de sustinere nu lucreaza nimic asa ca nu prea mai conteaza ca i s-au modificat parametri. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:09 |