Probleme baterie, (probleme electrice)
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie, (probleme electrice)
adilehanceanu |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 1 June 07 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI 2007
|
|||
Bill |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adilehanceanu @ 3 Sep 2009, 10:33) Ce vorbesti domne? Daca nu ma crezi pe cuvant (eu am un astfel de cleste) nici fisa tehnica nu o crezi? Tensiuni max. 600V c.a. / c.c. Curenți max. 2000A Problema e alta, daca prin cablul ala de la alternator ar trece tot curentul consumat. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
adilehanceanu |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 1 June 07 From: București ![]() |
Ăla al tău e o chestie foarte deșteaptă (și foarte scumpă, de pe la vreo 1700 de USD în sus pe la americani), care face măsurătorile de curent prin efect Hall; alea normale, pe care orice om și le permite, lucrează pe principiul inducției electromagnetice, practic cleștele e un transformator de curent, iar astea nu lucrează în curent continuu.
Uite de exemplu ăsta, e doar puțin peste 100 de dolari da' nu știe să măsoare curent continuu. This post has been edited by adilehanceanu: 4 Sep 2009, 09:46 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI 2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
74xxl |
![]()
Post
#155
|
![]() cititor Group: Members Posts: 32 Joined: 28 January 05 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(Agrig @ 24 Aug 2009, 21:25) Daca a fost si cald afara si motorul cald de obicei este problema clasica de la senzorul de pozitie de la volanta.Gasesti aici pe forum o groaza de relatari de acest fel precum si cum sa cureti senzorul si conectorul lui.La fel a facut si Solnita mea si Golanu baiatului meu. P.S. Sper ca e benzinar, altfel am vb in van ! ![]() Bafta , Grig QUOTE(poe @ 25 Aug 2009, 11:52) Problema ta nu este bateria daca electromotorul se invarte, problema poate fi de la senzorul volanta care ar trebui curatat, asta daca este benzina, daca e motorina e alta mancare de peste. Multumiri intarziate pentru sfaturi. Da, a fost vorba de senzor si scuze ca nu am precizat ca e vorba de motor pe benzina! |
--------------------
Hyundai
Sonata
2006
|
|
DeusX |
![]()
Post
#156
|
![]() Pilsener Group: Members Posts: 241 Joined: 19 March 06 ![]() |
Azi dimineata a patit-o si tatal meu. Bordul se aprindea normal cand punea contactul, apoi:
- la prima incercare, a invartit putin, dar nu destul - la urmatoarele nu a mai invartit nimic Mai apoi becurile din bord faceau ca pomul de craciun, pozitiile/faza scurta se aprindeau dar se stingeau imediat, apoi nu se mai aprindeau deloc daca incercam si a doua oara, cateva tzacaneli in bord, centralizata nu mai mergea etc. Pana am ajuns eu, a lasat-o in pace (vreo 20 de minute), apoi centralizata a mers din nou si s-a repetat tot setul de simptome. Din pacate n-am avut timp sa deschid capota sa ma uit la baterie, dar din ce spuneti voi si din ce cred eu, e clar dusa bateria. Dupa servici, am sa ma leg cu cabluri la masina mea sa confirma problema. Edit: am uitat sa prezint masina, e un Logan 1.4 din 2005, chiar luna asta face 4 ani. ![]() This post has been edited by DeusX: 7 Oct 2009, 10:01 |
--------------------
-
-
-
- - Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018) |
|
sandy461229 |
![]()
Post
#157
|
Gica Contra Group: Members Posts: 703 Joined: 26 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(florinescu @ 15 Dec 2006, 19:59) Am verificat cu ampermetrul intensitatea curentului cu motor oprit, fara alti consumatori, ma rog, cu exceptia alarmei: 80mA. Ma pricep la electronica si imi dau seama ca este foarte putin ptr o baterie de 60 Ah. Nu stiu ce s-a intamplat, masina a fost pornita dimineata si seara nu a mai avut curent. Ce-i drept nu merg prea des cu ea, in medie cam la doua zile dar nu cred ca s-a putut descarca asa de tare din cauza asta. Releul regulator functioneaza ireprosabil, cel putin azi cand am masurat tensiunea: 14,4 V - exact cum scrie la carte. Astept sa vad ce se mai intampla zilele urmatoare, in special cand o sa vina frigul, atunci o sa vad cate zile mai are bateria (daca ea a fost problema). Am invatat ceva: Loganul merge impins si porneste extrem de usor : ![]() Am uitat sa mai zic: cu becul din portbagaj deschis si cel de la plafoniera consumul se ridica la 800 mA. Maricel dar tot nu cred ca este suficient ptr a lasa o baterie fara vlaga in 10 ore. Sau poate? ![]() Am masurat si eu consumul rezidual (doar UCH si alarma) si era 100 mA, ceea ce nu e de loc putin, mai ales daca masina nu e folosita zilnic. Eu am avut surpriza sa gasesc bateria moarta dupa 3 saptamani de stationare in garaj. Bateria era Caranda Calciu de 60 Ah, 11 luni vechime, care dupa incarcare pe redresor si-a revenit. Asa ca...atentie ! In cazul cand nu folositi masina mai mult timp e bine sa desfaceti borna de (-)...altfel riscati sa patiti ca mine. |
--------------------
Logan Ambiance
1.4 MPI
2004
- B39XXX
|
|
Bill |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sandy461229 @ 7 Oct 2009, 12:37) Asa ca...atentie ! In cazul cand nu folositi masina mai mult timp e bine sa desfaceti borna de (-)...altfel riscati sa patiti ca mine. Nu este gresit a se deconecta bateria din circuit in cazul stationarii un timp mai indelungat (1 luna, de ex.) Bateriei auto nu ii este recomandat sa fie descarcata un procent mai mare de 20% din capacitate (adica nu ii face bine, i se scurteaza durata de viata - optim este ca ea sa fie tot timpul in stare incarcata). Opusul ei este bateria tip "deep cycle" care permite un numar relativ mare de descarcari chiar si pana la 80% (cele de perfomanta ridicata - dar acestea sunt folosite in "energie regenerabila") |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
sergiu_q |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 30 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DeusX @ 7 Oct 2009, 09:59) Azi dimineata a patit-o si tatal meu. Bordul se aprindea normal cand punea contactul, apoi: - la prima incercare, a invartit putin, dar nu destul - la urmatoarele nu a mai invartit nimic Mai apoi becurile din bord faceau ca pomul de craciun, pozitiile/faza scurta se aprindeau dar se stingeau imediat, apoi nu se mai aprindeau deloc daca incercam si a doua oara, cateva tzacaneli in bord, centralizata nu mai mergea etc. Pana am ajuns eu, a lasat-o in pace (vreo 20 de minute), apoi centralizata a mers din nou si s-a repetat tot setul de simptome. heheiii...asa am patit si eu doar ca eram la pescuit, am reusit sa pornesc taradaica de la un un renault tot diesel ca de la o kia ceed nu a vrut nici mort. am incercat sa o mai incarc dar nu a mai vrut sa se incarce ..si pana la urma am ajuns la metro de am cumparat alta baterie ca nu mai reuseam sa plec de pe balta. bateria originala m-a tinut exact 2 ani si jumatate ![]() pana la urma am luat o varta de 74A/h (680A) care m-a saracit de ~450 ron |
--------------------
Dacia
Logan 2007 euro 4 ABS
2007
|
|
concurent |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
QUOTE(pleosc @ 27 Aug 2009, 10:57) Si eu am dat sa pornesc ieri dimineata, am pus contactul, s-a luminat bordul ca pomul de craciun, a carait (cum se aude cand pui contactul, dar mai lung ) si cand am dat sa pornesc, ABSOLUT NIMIC. S-a stins afisajul, tot. Aceeasi faza la urmatoarele incercari, cu mentiunea ca becurile s-au aprins normal, putin cam slab dar se vedeau clar aprinse. La prima incercare a pornit si radio-ul, apoi nu a mai pornit, nici de la buton. O fi bateria? Siguranta? AH, si s-a resetat si ora cand am pus contactul prima data. La mine s-a petrecut la fel dupa ce m-a adus acasa de la munca. La aproximativ 15 minute dupa oprire am vrut sa plec iar dar nu a vrut sa mai porneasca. Pentru dci ce acumulator imi recomandati? Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
misu78 |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
DeusX |
![]()
Post
#162
|
![]() Pilsener Group: Members Posts: 241 Joined: 19 March 06 ![]() |
Am rezolvat problema cumparand o baterie noua (de 55). Vechiul Rombat era de 40 si a dus-o 4 ani in cap.
|
--------------------
-
-
-
- - Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018) |
|
rtulea |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Problema pe care am patit-o astazi este una tipica din filmele cu oameni "senini". Dupa ce am ajuns la serviciu astazi, fara nici un fel de problema din partea masinii, am lasat-o linistita in parcare pret de 8 ore. La plecare insa, dupa debloacrea usilor si asteptatul regulamentar ca sa se stinga becurile din bord am dat la cheie si...fas. Acele indicatoarelor sareau in sus, lumina de la calculatorul de bord a inceput sa clipeasca si nimic, nu aveam nici faruri nici claxon. Am chemat un coleg binevoitor sa ma ajute cu curent de la bateria lui si a pornit ca prin minune. Ce vreau sa va intreb acum este urmatorul lucru: - de ce atunci cand porneam luminile, mergand doar pe bateria mea dupa ce am pornit-o, turatia scadea dar isi revenea? Nu ar fi trebuit sa mearga motorul pe alternator si acesta sa fie capabil sa duca cele doua becuri de faza scurta singur + motorul? Va intreb acest lucru deoarece planuiesc sa imi cumpar alta baterie si as vrea opinia voastra daca nu cumva s-a dus si alternatorul si in cazul acesta sa fac si o cercetarea mai amanuntita.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Putin probabil.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
cris06 |
![]()
Post
#165
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Un raspuns cat se poate de simplu: bateria fiind aproape "moarta" solicita curent din alternator pt. reincarcare! Adaugand si consumul farurilor si tuturor consumatorilor (mici dar multi) alternatorul a fost solicitat binisor pt. puterea ceruta. Si de unde sa livreze putere decat din cea a motorului?
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
tribunul |
![]()
Post
#166
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu cumva ai lasat ceva aprins ?
daca era dus alternatorul se aprindea becul , alternatorul de logan ar trebui sa duca fara probleme si bateria si becurile de obicei se masoara tensiunea de la baterie , este suficient si un element sa fie dus si nu mai merg electronicele , nu mai e ca la berlina care o pornesti si cu 7V in baterie 3 ani e cam putin pentru o baterie dar nu se stie se poate verifica This post has been edited by bygy007: 12 Oct 2009, 23:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rtulea |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
"Defuncta" a fost inlocuita astazi de o bateria Varta de 60Ah si prima cheie a adus "mostrul" la viata. Am masurat tensiunea furnizata de alternator la mersul in gol si era 14,32V iar cu toti consumatorii porniti (ventilatie, faza lunga, dezaburire) tensiunea de incarcare era de 13,9V. Acest capitol a fost incheiat iar acum ma voi muta la sectiunea "temperatura bord" caci trebuie sa scap de 2-4-2-ul aratat la temperatura lichid racire.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia tot de la o masa este incearca sa maresti sectiunea cablului de minus , de la baterie (ca nu stiuun partea ailalta undese leaga) problema a mai fost discutata
dar daca se plimba intre 2 si 4 sa nu fie termostatul sau senzoru |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:15 |