Probleme baterie, (probleme electrice)
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie, (probleme electrice)
bygy007 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
undemerg |
![]()
Post
#122
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Update: incercat cu cabluri de la un clio dci, iar rezultatul este: bord aprins, claxon si faruri functionale (desi cand aprindeam farurile scadea totul in intesitate), dar demaror pauza. Un mic clanc si atat.
Am lasat-o si 20 minute sa "incarce", asa cum mi-au zis din service, dar degeaba. Sa fie bateria, sau risc sa cumpar una noua inutil? |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ca sa fii sigur , desfa bornele , pune alta baterie si vezi daca o ia , apoi opresti motorul scoti bateria , pe a ta o pui la incarcat minim 16h si vezi dupa care e situatia , daca face tot la fel alta noua
ATENTIE MARE NU SCOATE BORNELE DE LA BATERIE IN TIMP CE MERGE MOTORUL SI NU SCHIMBA BATERIA CU ALTA IN TIMPUL FUNCTIONARII MOTORULUI POTI ARDE MULTE < INCLUSIV ALTERNATORUL |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GoGu |
![]()
Post
#124
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
@undemerg: Fix asa am patit si eu, am incercat sa iau curent cu niste cabluri chinezesti (care pareau solide) dar n-am facut nimic, era caderea de tensiune prea mare pe ele.
A venit un nene cu niste cabluri solide, artizanale ![]() Ca sfat: masina "donatoare" sa aiba motorul turat (nu exagerat) cand o pornesti pe a ta. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
undemerg |
![]()
Post
#125
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema rezolvata, din fericire relativ ok la pret. De vina era bateria, acuma pare ca incarca ok. O sa mai fac totusi o vizita unui electrician, sa fiu sigur ca nu are ceva probleme...
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
zeus-iulian |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 16 August 05 ![]() |
Cumparat baterie noua cu 193 ron Rombat tornado 60 Ah de la un distribuitor rombat de prin Calea Ferentari.
Peste tot gaseam la preturi destul de mari 250-270 ron, sa nu mai zic, varta sau alte marci sareau de 300ron prin supermaketuri. Vechea baterie a tinut saraca 5 ani (exact cat are masina) ![]() This post has been edited by zeus-iulian: 7 Aug 2009, 14:30 |
--------------------
daewoo/dacia
ex cielo/Logan 1.6 MPI
95/2004
- B-85-ZEU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
te-ai uitat si ti la data fabricatiei? sa nu fie mai veche de 6 luni
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Belea mare...
Am oprit masina in perfecta stare... Dupa 10 minute dau sa plec si... mucles: clanck, bordul clipea ca pomul de craciun. Pun o alta baterie de la alta masina si minune a pornit fara probleme. Booon, dus, cumparat baterie noua, montat pe masina, porneste OK. Acu-i acu'... M-am gindit sa masor curentul de stand-by si ce sa vezi... 500mA!!!, nasol imi zic. Incep localizarea gurmandului prin scoaterea de sigurante si constat ca daca scot siguranta ce corespunde pictogramei UCH consumul scade sub 50mA. Deci beleaua e pe acolo. Singurul device aftermarket montat este o alarma ce trag concluzia ca e alimentata de pe aceasta siguranta pentru ca daca scot siguranta nici alarma numai piuie. Am scos mufa de la alarma si consumul nu scade. Va rog daca aveti idee ce ar putea fi, ajutati-ma cu un sfat pentru ca tre' sa ma duc sa imi faca garantie la noua baterie in termen de 10 zile (tic-tac, tic-tac...) si daca ma gasesc astia cu 500mA stand-by s-a dus garantia... Acu stau cu siguranta scoasa si o pun numai cind circul... Multumesc! |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masoara acel curent dupa ce inchizi usile din telecomanda , poate ai aprins vre-un bec
(portbagaj , habitaclu , etc) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am inchis toate usile, becurile si tot ce ar putea consuma... Nu cred ca m-am pacalit...
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
mk2 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca te ajuta cu ceva, si a mea are acelasi consum de curent. Este normal ca o masina moderna sa consume curent in stand by. Gandeste-te ca ai diverse echipamente care functioneaza chiar daca masina sta (receiver-ul de la inchidere centralizata, decodorul de cheie, receiver-ul de la alarma(daca ai), unele functii de pe la injectie, UCH-ul - gandeste-te la temporizarea plafonierei sau a becului din portbagaj etc.).
Daca 0,5 A e mult sau putin, n-as putea sa spun. Stiu ca si eu m-am ingrijorat cand am observat ca la masina lui taica-miu (solenza, uce) nu are decat 0,05A, dar pe de alta parte, bateria mea e inca cea originala si inca merge foarte bine (3,5 ani, 70k km). This post has been edited by mk2: 24 Aug 2009, 16:16 |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
74xxl |
![]()
Post
#132
|
![]() cititor Group: Members Posts: 32 Joined: 28 January 05 From: Baia Mare ![]() |
Buna seara tuturor! Vin si eu cu o intrebare (recunosc ca am cautat doar superficial pe forum). Mai specific ca sunt antitalent la mecanica.
Acum vreo juma de ora dau sa vin spre casa de la parinti. Deschid usa din telecomanda, montez copilul in scaun (plafoniera lumina OK), pun contact, astept sa se stinga beculetele si dau cheie. Demarorul (cred) se invarte vesel (l-am tinut cel mult 10 secunde) dar motorul nu porneste. La bord, se stingeau becurile de la ulei si baterie, dar la scurt timp becul de la baterie se reaprindea. Am incercat sa vad daca merge geamul si acesta am reusit sa-l las si sa-l ridic vreo 5 cm in conditii normale. Am vrut sa ma uit la ochiul ala magic, dar pe bezna n-am vazut prea multe. Mi-a adus tata o alta baterie de pe o Dacie 1300 si niste cabluri, am legat la bateria mea si am incercat sa pornesc, dar acelasi rezultat. Am mai incercat de vreo 2 ori iar tata a insistat "sa-i dau o pedala" ca la Daciile vechi. La prima incercare n-a mers, dar la a doua a luat-o. Citind pe topicul asta ma voi uita maine dimineata la sigurante, dar poate imi dati si voi niste sfaturi. Normal ca totul este mult mai frumos pentru ca pentru maine dimineata era programata plecarea in concediu. Mersi mult pentru eventualele raspunsuri si scuze daca eventualul caracter elementar al problemei va enerva pe cineva! |
--------------------
Hyundai
Sonata
2006
|
|
Agrig |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 24 Aug 2009, 01:40) Acu-i acu'... M-am gindit sa masor curentul de stand-by si ce sa vezi... 500mA!!!, nasol imi zic. Incep localizarea gurmandului prin scoaterea de sigurante si constat ca daca scot siguranta ce corespunde pictogramei UCH consumul scade .5A cam seamana a bec de 5-6W . Vezi poate ai bafta asta sa ai ceva bec aprins, eventual dimmerul de la plafoniera defect. Sper sa ai bafta asta! Grig 24 Aug 2009, 23:31: QUOTE(74xxl @ 24 Aug 2009, 23:01) Daca a fost si cald afara si motorul cald de obicei este problema clasica de la senzorul de pozitie de la volanta.Gasesti aici pe forum o groaza de relatari de acest fel precum si cum sa cureti senzorul si conectorul lui.La fel a facut si Solnita mea si Golanu baiatului meu. P.S. Sper ca e benzinar, altfel am vb in van ! ![]() Bafta , Grig This post has been edited by Agrig: 24 Aug 2009, 21:31 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
mariuscond |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai la vreun bec de ~5W ma gindeam si eu... Dar am rezolvat-o!
Problema este becul din portbagaj. Cond deschizi o usa, becul din portbagaj se aprinde chiar daca acesta este inchis. Deci daca vreun contactor de la usi e bulit (sau face figuri uneori) becul din portbagaj sta aprins bine merci. Acu' ma intreb daca ai garaj (presupunind ca stai la casa) si tii masina cu o usa partial deschisa sau un contactor de usa este stricat, becul din portbagaj nu se mai stinge? Consumul in stand-by (dupa ce "am stins" si becul din portbagaj) este de 80mA ( ![]() Ce am mai constatat: cind montez siguranta UCH se aude un click ca de releu ce treg concluzia ca, consuma tot timpul niste mA - poor design... la prima vedere. Oricum chiar si 80mA mi se par cam mult, dar cica e o valoare ce se inscrie in "normal". Multumesc pentru ajutor/idei! |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#135
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Se stinge si ala daca ai rabdare sa astepti sau incui masina din cheia rf. Sunetul ala de releu din uch apare din nou daca ai rabdarea de mai sus si il anuleaza pe cel de la montarea sigurantei.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
poe |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(74xxl @ 24 Aug 2009, 22:01) Buna seara tuturor! Vin si eu cu o intrebare (recunosc ca am cautat doar superficial pe forum). Mai specific ca sunt antitalent la mecanica. Acum vreo juma de ora dau sa vin spre casa de la parinti. Deschid usa din telecomanda, montez copilul in scaun (plafoniera lumina OK), pun contact, astept sa se stinga beculetele si dau cheie. Demarorul (cred) se invarte vesel (l-am tinut cel mult 10 secunde) dar motorul nu porneste. La bord, se stingeau becurile de la ulei si baterie, dar la scurt timp becul de la baterie se reaprindea. Am incercat sa vad daca merge geamul si acesta am reusit sa-l las si sa-l ridic vreo 5 cm in conditii normale. Am vrut sa ma uit la ochiul ala magic, dar pe bezna n-am vazut prea multe. Mi-a adus tata o alta baterie de pe o Dacie 1300 si niste cabluri, am legat la bateria mea si am incercat sa pornesc, dar acelasi rezultat. Am mai incercat de vreo 2 ori iar tata a insistat "sa-i dau o pedala" ca la Daciile vechi. La prima incercare n-a mers, dar la a doua a luat-o. Citind pe topicul asta ma voi uita maine dimineata la sigurante, dar poate imi dati si voi niste sfaturi. Normal ca totul este mult mai frumos pentru ca pentru maine dimineata era programata plecarea in concediu. Mersi mult pentru eventualele raspunsuri si scuze daca eventualul caracter elementar al problemei va enerva pe cineva! Problema ta nu este bateria daca electromotorul se invarte, problema poate fi de la senzorul volanta care ar trebui curatat, asta daca este benzina, daca e motorina e alta mancare de peste. |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
Urs |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
La mine in stationare cu usile inchise, alarma armata papa 0,10 A.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
pleosc |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
Am citit ce au scris ce dinaintea mea, dar nu prea m-am lamurit. Si eu am dat sa pornesc ieri dimineata, am pus contactul, s-a luminat bordul ca pomul de craciun, a carait (cum se aude cand pui contactul, dar mai lung ) si cand am dat sa pornesc, ABSOLUT NIMIC. S-a stins afisajul, tot. Aceeasi faza la urmatoarele incercari, cu mentiunea ca becurile s-au aprins normal, putin cam slab dar se vedeau clar aprinse. La prima incercare a pornit si radio-ul, apoi nu a mai pornit, nici de la buton.
O fi bateria? Siguranta? AH, si s-a resetat si ora cand am pus contactul prima data. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
Serje |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bateria.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#141
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
In mod sigur bateria.Te rugam sa scrii care a fost problema.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
pleosc |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
Bateria, si-a dat duhul. Cam brusc totusi, o zi a pornit la prima cheie, apoi terminata. Am luat alta si merge perfect.
Ciudat, parca o taraiai ceva cu o baterie, dadea ceva semne, macar se aprindea martorul. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate s-a intrerupt un element
This post has been edited by bygy007: 31 Aug 2009, 20:30 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
de obicei asa se intampla mai ales dupa 4 ani
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
andypro |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru pur si simplu Group: Members Posts: 50 Joined: 20 January 06 From: Cluj Napoca ![]() |
Stie cineva cati amperi consuma maxim insumati toti consumatorii unui Logan 1.6 Ambition cu care vine masina echipata din fabrica?
<span class='edit'>2 Sep 2009, 15:52:</span> QUOTE(mariuscond @ 23 Aug 2009, 23:40) Belea mare... Am oprit masina in perfecta stare... Dupa 10 minute dau sa plec si... mucles: clanck, bordul clipea ca pomul de craciun. Pun o alta baterie de la alta masina si minune a pornit fara probleme. Booon, dus, cumparat baterie noua, montat pe masina, porneste OK. Acu-i acu'... M-am gindit sa masor curentul de stand-by si ce sa vezi... 500mA!!!, nasol imi zic. Incep localizarea gurmandului prin scoaterea de sigurante si constat ca daca scot siguranta ce corespunde pictogramei UCH consumul scade sub 50mA. Deci beleaua e pe acolo. Singurul device aftermarket montat este o alarma ce trag concluzia ca e alimentata de pe aceasta siguranta pentru ca daca scot siguranta nici alarma numai piuie. Am scos mufa de la alarma si consumul nu scade. Va rog daca aveti idee ce ar putea fi, ajutati-ma cu un sfat pentru ca tre' sa ma duc sa imi faca garantie la noua baterie in termen de 10 zile (tic-tac, tic-tac...) si daca ma gasesc astia cu 500mA stand-by s-a dus garantia... Acu stau cu siguranta scoasa si o pun numai cind circul... Multumesc! Subscriu. Am patit exact la fel. Apropo, martorul de baterie nu ar trebui sa beculeasca atunci cand bateria e pe gata? Sau e pus numa de decor acolo. This post has been edited by andypro: 2 Sep 2009, 15:53 |
--------------------
Volkswagen
Polo
2017
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
martorul de la baterie din bord este pus acolo sa te avertizeze cand exista o defectiune pe partea de incarcare
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bill |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andypro @ 2 Sep 2009, 14:11) Apropo, martorul de baterie nu ar trebui sa beculeasca atunci cand bateria e pe gata? Sau e pus numa de decor acolo. Pai cand "bateria e pe gata" cum spui tu inseamna ca nu mai e curent nici macar sa "beculeasca" beculetul indicator care de fapt e un led. Si la o adica chiar daca s-ar monitoriza tensiunea de la bornele bateriei tot nu ar fi elocvent, tensiunea poate sa fie in limite in standby dar in sarcina (cand se alimenteaza demarorul) sa nu existe suficient curent si sa cada sub limita minima de functionare a bordului, si atunci sa licureasca sau sa faca in toate felurile. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
andypro |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru pur si simplu Group: Members Posts: 50 Joined: 20 January 06 From: Cluj Napoca ![]() |
Am inteles. Acum sa revenim de fapt la intrebarea mea initiala mai importanta decat asta: Stie cineva cati amperi consuma maxim insumati toti consumatorii unui Logan 1.6 Ambition cu care vine masina echipata din fabrica?
|
--------------------
Volkswagen
Polo
2017
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
Bill |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andypro @ 3 Sep 2009, 08:25) Stie cineva cati amperi consuma maxim insumati toti consumatorii unui Logan 1.6 Ambition cu care vine masina echipata din fabrica? Cel mai sigur faci in felul urmator: Iei un cleste ampermetric / wattmetru si il pui pe firul ce pleaca de la alternator. Daca pui si firele de masura a tensiunii la bornele bateriei si treci pe pozitia corespunzatoare de masurare a puterii ai si puterea instantanee afisata pe ecran. Bineinteles aprinzi si tu toate becurile si dai muzica la max. Si tureaza la max. motorul. Nu se poate sa nu gasesti pe la vreun amic un astfel de cleste de curent, de regula ele sunt si de c.c. si de c.a. Eu de ex. am pus mana pe un astfel de aparat: http://www.arc.ro/catalog/aparate-pentru-m...-fluke-345.html |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:04 |