DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme baterie, (probleme electrice)

madhorsefuzzy
post 12 Jul 2007, 10:25
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Intamplator m-am uitat si eu atent la acumulatorul de pe loganul meu: Rombat Calciu 60A fara intretinere.
Se vede in pozele atasate ca este scurs.
Intrebare: se poate presupune ca a fiert?

Nu mi-a facut absolut nici o problema intr-un an si 10 luni de cand am masina (septembrie 2005) si merge bine si in prezent, dar starea vizuala a lui ma ingrijoreaza si nu as vrea sa ajung sa ii dau la cheie intr-o zi si sa nu plece. (mai bine previn decat sa ma ia pe nepregatite)

Tensiuni:
- motor oprit fara consumatori: 12,45V
- motor oprit dar cu consumatori (vent pe tr.4 + faza lunga + proiectoare + ceata+ coborat geamuri electrice simultan): 11,5V
- motor pornit fara consumatori:
1000rpm - 14,2V
2000rpm - 14,2V
3000rpm - 14,2V
- motor pornit cu consumatori (cei de mai sus)
1000rpm - 13,9V
2000rpm - 14,0V
3000rpm - 14,0V

Ce sa fac?
1. Sa il scot si sa il pun la incarcat cum sugereaza Timex?
2. Sa trec direct la ce a facut Kostica? (inlocuire electrolit)
3. Altceva?
4. Mergi linistit pana moare si o schimbi apoi, pentru ca orice i-ai face e Rombat si nu tine mult.

Pe ea e indicat nivelul prin min si max in fata, dar sincer nu mi-am putut da seama unde este el cu bateria montata pe masina.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 12 Jul 2007, 10:26


Attached thumbnail(s)
photo0041.jpg ( Size: 108.63k ) Number of downloads: 3462
photo0042.jpg ( Size: 93.94k ) Number of downloads: 3512
photo0043.jpg ( Size: 82.8k ) Number of downloads: 3353


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 12 Jul 2007, 16:27
Post #62


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




- Tensiunile sint bune.
- Bateria a iesit din garantie. Bateria nu e capsulata. Asa ca scoate scotchul, scoate capacul, si completeaza pina la nivel cu apa distilata fiecare element, daca e cazul.
- Pune bateria pe redresor intre 10 si 24 ore. Timpul de incarcare depinde de redresor si/sau starea bateriei.
- Verificarea si incarcarea se recomanda sa se faca cel putin o data la 6 luni primavara si toamna. Daca regimul de functionare este cu porniri/opriri dese, operatia trebuie facuta mai des (aproximativ 3 luni).
- Informatii suplimentare: vezi la www.rombatt.ro, www.caranda.ro, etc, sau cauta pe daciaclub cuvintul "baterie".


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 13 Jul 2007, 07:49
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Daca ai mers mult pe caldurile alea mari, compartimentul motor si implicit si bateria se incalzea tare. Coroborat cu o oarecare uzura a bateriei (caz in care absoarbe un curent mai mare) e f. posibil sa fiarba bateria. deci daca se poate completeaza cu apa pana aproape de maxim si pune-o la incarcat, sau daca faci un drum mai lung (5 ore) se incarca.

Sterge si tu cu o carpa ceea ce a curs din baterie, nu o lasa asa. Sterge si bornele si ungele cu vaselina.

This post has been edited by Bill: 13 Jul 2007, 07:50


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 13 Jul 2007, 08:22
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Multam de sfaturi.

Pe langa verificarile mele cu voltmetrul de buzunar am fost la un centru caranda unde am verificat instalatia (operatie banala se masurare a tensiunilor cum am facut si eu dar poate aparatul era mai precis) si bateria cu un tester de baterii.
Instalatia incarca ok, tensiuni normale.
Bateria era 100% concentratia electrolitului 1,28, dar cu capacitatea de pornire usor scazuta (adica nu mai era 100%) dar fara sa ingrijoreze.

Acum am pus o baterie de pe o Bora (tudor 62A veche de 6 ani) iar Rombat-ul l-am mutat in portbagaj.

Am desfacut eticheta si am verificat ochiometric nivelul de lichid si pare ok.

O sa completez cu lichid si o sa o pun pe redresor.

Intrebare: cat trebuie sa fie nivelul peste elementi? (0,5cm- 1cm)
Nu prea imi dau seama dupa indicatiile de min-max de pe ea.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 13 Jul 2007, 09:29
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Este mai mult de 0,5 cm. Pune daca e cazul doar, sa fie cam 1 cm peste placute. Chiar nu se vede nivelul? Spala bateria daca tot ai dat-o jos.
Este normal sa nu mai aiba capacitatea de acum 2 ani cand era noua.
Inseamna ca a fiert din cauza temperaturii ridicate din compartimentul motor.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 13 Jul 2007, 10:26
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Ok. Zici ca a fiert din cauza caldurii din compartimentul motor.
La mine e ingesuiala pe acolo din cauza AC-ului.
In plus:
- cheder minune (etanseaza partea de sus pe unde ar putea ajunge aerul din fata direct peste baterie)
- blana motor
- aluband pe peretele antifoc + insonorizant perete antifoc
- izolat conducte AC (nu stiu cat conteaza astea)

Chiar si in conditiile astea e normal sa fiarba daca nivelul electrolitului este ok?
La Bora bateria este incapsulata intr-un compartiment special de plastic si ea insasi e invelita intr-o husa de material textil de jur imprejur si e pozitionata aproximativ la fel ca la logan.

P.S. Sunt calm in ceea ce priveste bateria. Dorm bine noaptea, dar imi pun si eu intrebari ca tot omul. wink.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Jul 2007, 11:11
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei o baterie "fierbe" cind tensiunea de incarcare depaseste tensiunea de 14,5V


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 13 Jul 2007, 13:04
Post #68


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@madhorsefuzzy

Bateria nu a fiert. Masuratorile arata ca bateria este buna. Trebuie doar ingrijita. Eu cred ca depunerile laterale se datoreaza gazelor scoase de baterie la un drum mai lung, atunci bateria fiind mai descarcata.
Ca o remarca: asa praf pe baterie nu am vazut nici la mine. Deschid foarte rar capota si merg destul de mult pe drumuri prafuite. Iar de spalat motorul sau dat cu cirpa umeda, niciodata. S-ar putea ca imbunatatirile de etansare facute de tine sa fie cauza depunerilor de pe baterie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpsk
post 22 Jul 2007, 15:45
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 October 06




In general am avut pe berlina 6 ani un rombat ciclon b de 66 a am inlocuit-o cu una noua foarte asemanatoare tot rombat. pe logan am un rombat calciu de 50sau 55 amperi ...sa o inlocuiesc la iarna cu cea de 66 amperi noua si ea -tinind cont ca fac distributie porniri multe,consumatori faruri- stergatoare- audio-climatizare....sau strica bendixul ca e prea puternica?


--------------------
dacia /logan 1300/ abs + 1.6 mpi 1972 recarosat 1990/.6.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 23 Jul 2007, 06:44
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(adrianpsk @ 22 Jul 2007, 15:45)
...sau strica bendixul ca e prea puternica?
*


Nu se strica nimic. O baterie mai mare e mai grea, iar la incarcare ia un curent mai mare. Nu e cazul sa iti faci griji pt. bateria de 66Ah.
E suficienta si cea de 50A. Datorita faptului ca Logan-ul porneste la sfert de cheie (chiar si iarna) sa nu iti faci griji ca ti se descarca bateria la porniri dese. Sa nu o uiti cu pozitiile aprinse mai mult timp.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 14 Oct 2007, 22:07
Post #71


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




Am facut revizia de 2 ani vinerea trecuta. Nenea de la service mi-a zis ca s-a uitat la baterie si ca era foarte insetata, asa ca a completat. De atunci, curge bateria, putin cate putin timp de o saptamana si. Folosesc zilnic masina, deci a tot curs.

Sa ma ingrijorez? Sau sa o las sa curga pana ii trece?

10x


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 15 Oct 2007, 09:01
Post #72


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




trebuie sa o desfaci si sa vezi care este nivelul electrolitului. ar trebui sa fie 1cm deasupra placilor, nu mai mult.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoboCoop
post 6 Mar 2008, 21:57
Post #73


ren`


Group: Members
Posts: 1.165
Joined: 3 September 04
From: Deva




salut, am o mare dilema, acum 3 zile am mers la garaj sa imi iau ceva din masina( de aprox 2 luni am masina de servici) si dupa ce am orbecait prin masina am zis sa aprind plafoniera ca nu vedeam si surpriza...nu sa aprins, m-am uitat sa nu fie pe off si nu era si incerc sa dau un claxon si nimic , am luat bateria jos si am mers la service un lucrez si am masurat-o si avea 4v iar in sarcina cadea la 0 , precizez ca am pornit masina in ultimile 2 luni cam din 2 in 2 sapt si am lasat-o sa mearga la relanti cam 30-40 min.De ce oare a murit asa dintr-o data si asa de tare.Am incercat sa o incarc cu robotul dar dupa 2 ore cand o puneam in sarcina scadea la 6v


--------------------
Ex. Renault Megane 2 1.6 16V 113 CP 2003 , Privilege - HD 09 PCM
Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important
But is more important to be nice
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 6 Mar 2008, 22:01
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...e dusa, nu te mai complica, schimb-o. smile.gif

...si pe viitor, incearca sa mergi din cand-in-cand cu masina, nu doar s-o pornesti si s-o tii la relanti. wink.gif

This post has been edited by Kojak: 6 Mar 2008, 22:03


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Mar 2008, 22:50
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cam putin 2 ore la o baterie descarcata complet pune-o cel putin 12 h la un curent de maxim 5A si urmareste curentul daca scade brusc in prima ora (1-2A ) atunci este dusa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnybegoode
post 9 Mar 2008, 14:22
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 9 December 06
From: Piatra Neamt




Buna ziua domnlor, vin in intampinarea dvs cu o problema pe care am observat-o astazi la bateria Loganului meu (baterie ROMBAT CALCIU cu ochi magic). Acum cateva saptamani era verde iar astazi am sesizat ca ar avea culoarea portocalie (galbena). Sau cel putin asa mi se pare mie...Am cautat peste tot semnificatia culorilor ochiului magic dar in afara de verde-gri-negru-alb nu am gasit alte culori...Scriind acest mesaj ma gandesc ca poate ar fi alb dar combinat cu reflexia de pe capota (rosu) sa-mi apara galben. Asta ar insemna lipsa electrolit, OK? Daca e asa ce trebuie facut? Sa umplu bateria cu apa distilata? Daca da, cum? Pe batere sunt trei capacele care a un fel de capac ma ciudat, probabil de desfac cu o penseta mai zdravana su un spit ceva...In fine, le desfac eu cumva, vroiam sa va rog sa-mi spuneti daca procedez bine cu umplerea bateriei cu apa distilata...Multumiri in avans....


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 9 Mar 2008, 20:18
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




Nu trebuie sa umpli bateria, eventual trebuie sa completezi cu apa distilata pana cand nivelul electrolitului este deasupra placilor din interior cu aproximativ 1cm


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 9 Mar 2008, 21:04
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...acelasi tip de baterie il am si eu si din cate stiu sunt fara intretinere, deci...


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnybegoode
post 9 Mar 2008, 21:04
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 9 December 06
From: Piatra Neamt




QUOTE(poe @ 9 Mar 2008, 21:18)
Nu trebuie sa umpli bateria, eventual trebuie sa completezi cu apa distilata pana cand nivelul electrolitului este deasupra placilor din interior cu aproximativ 1cm
*




Si asta pe la capacele despre care spuneam mai sus?


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 9 Mar 2008, 21:10
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...ce ma mira este faptul ca da "semne de oboseala" atat de repede...a mea e din iulie 2006 si e (inca) verde "ochiul magic"
...oare conteaza cat de rar/des ai mers cu masina?


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zfmflorin
post 9 Mar 2008, 21:25
Post #81


=*=*=*=*=*=*=*=*=*=


Group: Members
Posts: 294
Joined: 18 January 07
From: BRASOV




eu zic ca , conteaza.
Porniri dese pe distante scurte nu face bine bateriei, la fel si pornirile f. rare si mai ales pe timp friguros.


--------------------
Hyundai Tucson Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022 - BV 29 --H
ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 9 Mar 2008, 22:16
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Pioul @ 28 May 2007, 08:42)
...tocmai ce o luasem de vreo 5 zile din service(mic accident), acu' a ajuns inapoi....abia astept sa ma duc azi la aia sa vad ce explicatie si mai ales ce solutie gasesc.....
*



in service se dijmuieste benzina, se schimba bateria, bobina de inductie, etc...

cam tarziu raspunsul meu laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 10 Mar 2008, 21:56
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




Kojak
Si a mea avea ochiul magic verde, dar un elemente din cele 6 era mort.
Stiu asta pentru ca m-am dus la un mester care face garantiile la acumulatori si mi-a masurat electrolitul din ea cu densimetru', in 5 era ok in unul era terminat.
Bateria mai ducea la pornire, dar dadea semne de oboseala.
Omul mi-a explicat ca, tinand cont ca e motor diesel pe masina, cam in 3-4 saptamani o sa am nevoie de redresor sa o pornesc, asa ca mi-am luat baterie noua.
Ochiul ala magic cred ca misca atunci cand sunt slabe sansele de recuperare ale bateriei.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 10 Mar 2008, 23:59
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(cbogdy @ 10 Mar 2008, 22:56)
Bateria mai ducea la pornire, dar dadea semne de oboseala.
*



...ce intelegi prin semne de oboseala, d.p.d.v. al "simptomatologiei"?


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 11 Mar 2008, 12:16
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




Nu mai invartea cu aceeasi "vioiciune" pot spune motorul si parca din cand in cand dadea sa se poticneasca dupa 3-4 invartituri si apoi pornea motorul.
Si am inteles ca, daca tensiunea la pornire scade sub o anumita limita, comp-ul de injectie nu mai da drumul la alimentare (daca ma insel imi cer scuze).

Nu pot sa spun in cuvinte cum invartea, era mai mm.mm.mm nu vr..vr..vr smile.gif
Acum, cu acumulatorul nou, electromotorul se invarte cu aceeasi viguare ca in prima zi cad am luat masina.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 11 Mar 2008, 14:06
Post #86


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




pai in cazul in care simti ca demarorul invarte mai "obosit",se cere o incarcare a bateriei sau un drum mai lung.
drumurile scurte cu porniri dese si consumatori porniti pot duce la o slabire temporara a bateriei.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnybegoode
post 12 Mar 2008, 14:06
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 9 December 06
From: Piatra Neamt




Ca ar avea 6 elemente nici eu nu am stiut...Meseriasul care mi-a incarcat bateria mi-a aratat ca sub stickerul lipit pe aa mai sunt 3 capacele...Mdea, omul cat traieste invata....


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 18 Mar 2008, 12:54
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




Mich@el
Cand unul din cele 6 elemente e mort (dus dracu electrolitul) poti sa o incarci si 2-3 zile.
Am mers pana in moldova, de la mine pana unde am mers sunt 600 km, doar cu o singura oprire la tg mures deci iti spun ca se incarca destul + ca eu merg zilnic cam 100 km cu ea. Degeaba, dimineata "mormaia" la pornire smile.gif
Dupa acest drum m-am dus la mesterul de facea garantiile la acumulatori si mi-a masurat electrolitul din ea.
Cand e moarta e moarta, o ingropi sa nu se imputa si iei alta noua smile.gif (gluma)


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Mar 2008, 12:56
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




lucru care poti sa-l faci si tu cu ajutorul unui densimetru de 6 lei si periodic biggrin.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul-alb
post 14 Jul 2009, 20:33
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 16 October 04
From: Iasi




Pe scurt, nu a mai pornit intr-o dimineata dupa un weekend de repaos (plouase, btw); am adus bateria in casa, redresor vreo 6 ore, pus-o iar pe masina; in afara de cateva scantei cand am conectat firele (deci probabil am vreun scurt pe undeva!?) nu s-a intamplat nimic: pe bord nu misca nici macar 1 led.

Am zis ca poate nu a incarcat corect si am pus alta baterie (60-12); de data asta scanteiele cand m legat la borne au fost mult mai energice plus un firisor de fum din zona electromotorului (cred); am oprit joaca si ma duc la doctor.

Marea intrebare: fara instalatie electrica in functiune, o pot trage la sufa pana in service? Nu-s mare specialist in servodirectie si servofrana, dar cred ca nu merg fara curent in instalatie, nu?

Multumesc!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 egee - IS XX xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:28
Forum Renault