Probleme baterie, (probleme electrice)
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie, (probleme electrice)
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) photo0041.jpg ( Size: 108.63k ) Number of downloads: 3462 photo0042.jpg ( Size: 93.94k ) Number of downloads: 3512 photo0043.jpg ( Size: 82.8k ) Number of downloads: 3353 |
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
annem |
![]()
Post
#62
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
- Tensiunile sint bune.
- Bateria a iesit din garantie. Bateria nu e capsulata. Asa ca scoate scotchul, scoate capacul, si completeaza pina la nivel cu apa distilata fiecare element, daca e cazul. - Pune bateria pe redresor intre 10 si 24 ore. Timpul de incarcare depinde de redresor si/sau starea bateriei. - Verificarea si incarcarea se recomanda sa se faca cel putin o data la 6 luni primavara si toamna. Daca regimul de functionare este cu porniri/opriri dese, operatia trebuie facuta mai des (aproximativ 3 luni). - Informatii suplimentare: vezi la www.rombatt.ro, www.caranda.ro, etc, sau cauta pe daciaclub cuvintul "baterie". |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
Bill |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai mers mult pe caldurile alea mari, compartimentul motor si implicit si bateria se incalzea tare. Coroborat cu o oarecare uzura a bateriei (caz in care absoarbe un curent mai mare) e f. posibil sa fiarba bateria. deci daca se poate completeaza cu apa pana aproape de maxim si pune-o la incarcat, sau daca faci un drum mai lung (5 ore) se incarca.
Sterge si tu cu o carpa ceea ce a curs din baterie, nu o lasa asa. Sterge si bornele si ungele cu vaselina. This post has been edited by Bill: 13 Jul 2007, 07:50 |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Multam de sfaturi.
Pe langa verificarile mele cu voltmetrul de buzunar am fost la un centru caranda unde am verificat instalatia (operatie banala se masurare a tensiunilor cum am facut si eu dar poate aparatul era mai precis) si bateria cu un tester de baterii. Instalatia incarca ok, tensiuni normale. Bateria era 100% concentratia electrolitului 1,28, dar cu capacitatea de pornire usor scazuta (adica nu mai era 100%) dar fara sa ingrijoreze. Acum am pus o baterie de pe o Bora (tudor 62A veche de 6 ani) iar Rombat-ul l-am mutat in portbagaj. Am desfacut eticheta si am verificat ochiometric nivelul de lichid si pare ok. O sa completez cu lichid si o sa o pun pe redresor. Intrebare: cat trebuie sa fie nivelul peste elementi? (0,5cm- 1cm) Nu prea imi dau seama dupa indicatiile de min-max de pe ea. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Bill |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Este mai mult de 0,5 cm. Pune daca e cazul doar, sa fie cam 1 cm peste placute. Chiar nu se vede nivelul? Spala bateria daca tot ai dat-o jos.
Este normal sa nu mai aiba capacitatea de acum 2 ani cand era noua. Inseamna ca a fiert din cauza temperaturii ridicate din compartimentul motor. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok. Zici ca a fiert din cauza caldurii din compartimentul motor.
La mine e ingesuiala pe acolo din cauza AC-ului. In plus: - cheder minune (etanseaza partea de sus pe unde ar putea ajunge aerul din fata direct peste baterie) - blana motor - aluband pe peretele antifoc + insonorizant perete antifoc - izolat conducte AC (nu stiu cat conteaza astea) Chiar si in conditiile astea e normal sa fiarba daca nivelul electrolitului este ok? La Bora bateria este incapsulata intr-un compartiment special de plastic si ea insasi e invelita intr-o husa de material textil de jur imprejur si e pozitionata aproximativ la fel ca la logan. P.S. Sunt calm in ceea ce priveste bateria. Dorm bine noaptea, dar imi pun si eu intrebari ca tot omul. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de obicei o baterie "fierbe" cind tensiunea de incarcare depaseste tensiunea de 14,5V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
annem |
![]()
Post
#68
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@madhorsefuzzy
Bateria nu a fiert. Masuratorile arata ca bateria este buna. Trebuie doar ingrijita. Eu cred ca depunerile laterale se datoreaza gazelor scoase de baterie la un drum mai lung, atunci bateria fiind mai descarcata. Ca o remarca: asa praf pe baterie nu am vazut nici la mine. Deschid foarte rar capota si merg destul de mult pe drumuri prafuite. Iar de spalat motorul sau dat cu cirpa umeda, niciodata. S-ar putea ca imbunatatirile de etansare facute de tine sa fie cauza depunerilor de pe baterie. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
In general am avut pe berlina 6 ani un rombat ciclon b de 66 a am inlocuit-o cu una noua foarte asemanatoare tot rombat. pe logan am un rombat calciu de 50sau 55 amperi ...sa o inlocuiesc la iarna cu cea de 66 amperi noua si ea -tinind cont ca fac distributie porniri multe,consumatori faruri- stergatoare- audio-climatizare....sau strica bendixul ca e prea puternica?
|
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
Bill |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianpsk @ 22 Jul 2007, 15:45) Nu se strica nimic. O baterie mai mare e mai grea, iar la incarcare ia un curent mai mare. Nu e cazul sa iti faci griji pt. bateria de 66Ah. E suficienta si cea de 50A. Datorita faptului ca Logan-ul porneste la sfert de cheie (chiar si iarna) sa nu iti faci griji ca ti se descarca bateria la porniri dese. Sa nu o uiti cu pozitiile aprinse mai mult timp. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
Am facut revizia de 2 ani vinerea trecuta. Nenea de la service mi-a zis ca s-a uitat la baterie si ca era foarte insetata, asa ca a completat. De atunci, curge bateria, putin cate putin timp de o saptamana si. Folosesc zilnic masina, deci a tot curs.
Sa ma ingrijorez? Sau sa o las sa curga pana ii trece? 10x |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
hash |
![]()
Post
#72
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
trebuie sa o desfaci si sa vezi care este nivelul electrolitului. ar trebui sa fie 1cm deasupra placilor, nu mai mult.
|
--------------------
-
-
-
|
|
RoboCoop |
![]()
Post
#73
|
![]() ren` Group: Members Posts: 1.165 Joined: 3 September 04 From: Deva ![]() |
salut, am o mare dilema, acum 3 zile am mers la garaj sa imi iau ceva din masina( de aprox 2 luni am masina de servici) si dupa ce am orbecait prin masina am zis sa aprind plafoniera ca nu vedeam si surpriza...nu sa aprins, m-am uitat sa nu fie pe off si nu era si incerc sa dau un claxon si nimic , am luat bateria jos si am mers la service un lucrez si am masurat-o si avea 4v iar in sarcina cadea la 0 , precizez ca am pornit masina in ultimile 2 luni cam din 2 in 2 sapt si am lasat-o sa mearga la relanti cam 30-40 min.De ce oare a murit asa dintr-o data si asa de tare.Am incercat sa o incarc cu robotul dar dupa 2 ore cand o puneam in sarcina scadea la 6v
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 2 1.6 16V 113 CP
2003 , Privilege
- HD 09 PCM Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important But is more important to be nice |
|
Kojak |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...e dusa, nu te mai complica, schimb-o.
![]() ...si pe viitor, incearca sa mergi din cand-in-cand cu masina, nu doar s-o pornesti si s-o tii la relanti. ![]() This post has been edited by Kojak: 6 Mar 2008, 22:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam putin 2 ore la o baterie descarcata complet pune-o cel putin 12 h la un curent de maxim 5A si urmareste curentul daca scade brusc in prima ora (1-2A ) atunci este dusa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
johnnybegoode |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 December 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Buna ziua domnlor, vin in intampinarea dvs cu o problema pe care am observat-o astazi la bateria Loganului meu (baterie ROMBAT CALCIU cu ochi magic). Acum cateva saptamani era verde iar astazi am sesizat ca ar avea culoarea portocalie (galbena). Sau cel putin asa mi se pare mie...Am cautat peste tot semnificatia culorilor ochiului magic dar in afara de verde-gri-negru-alb nu am gasit alte culori...Scriind acest mesaj ma gandesc ca poate ar fi alb dar combinat cu reflexia de pe capota (rosu) sa-mi apara galben. Asta ar insemna lipsa electrolit, OK? Daca e asa ce trebuie facut? Sa umplu bateria cu apa distilata? Daca da, cum? Pe batere sunt trei capacele care a un fel de capac ma ciudat, probabil de desfac cu o penseta mai zdravana su un spit ceva...In fine, le desfac eu cumva, vroiam sa va rog sa-mi spuneti daca procedez bine cu umplerea bateriei cu apa distilata...Multumiri in avans....
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
poe |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Nu trebuie sa umpli bateria, eventual trebuie sa completezi cu apa distilata pana cand nivelul electrolitului este deasupra placilor din interior cu aproximativ 1cm
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
Kojak |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...acelasi tip de baterie il am si eu si din cate stiu sunt fara intretinere, deci...
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
johnnybegoode |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 December 06 From: Piatra Neamt ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
Kojak |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...ce ma mira este faptul ca da "semne de oboseala" atat de repede...a mea e din iulie 2006 si e (inca) verde "ochiul magic"
...oare conteaza cat de rar/des ai mers cu masina? |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#81
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
eu zic ca , conteaza.
Porniri dese pe distante scurte nu face bine bateriei, la fel si pornirile f. rare si mai ales pe timp friguros. |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
adrianne |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Pioul @ 28 May 2007, 08:42) ...tocmai ce o luasem de vreo 5 zile din service(mic accident), acu' a ajuns inapoi....abia astept sa ma duc azi la aia sa vad ce explicatie si mai ales ce solutie gasesc..... in service se dijmuieste benzina, se schimba bateria, bobina de inductie, etc... cam tarziu raspunsul meu ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Kojak
Si a mea avea ochiul magic verde, dar un elemente din cele 6 era mort. Stiu asta pentru ca m-am dus la un mester care face garantiile la acumulatori si mi-a masurat electrolitul din ea cu densimetru', in 5 era ok in unul era terminat. Bateria mai ducea la pornire, dar dadea semne de oboseala. Omul mi-a explicat ca, tinand cont ca e motor diesel pe masina, cam in 3-4 saptamani o sa am nevoie de redresor sa o pornesc, asa ca mi-am luat baterie noua. Ochiul ala magic cred ca misca atunci cand sunt slabe sansele de recuperare ale bateriei. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Kojak |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Nu mai invartea cu aceeasi "vioiciune" pot spune motorul si parca din cand in cand dadea sa se poticneasca dupa 3-4 invartituri si apoi pornea motorul.
Si am inteles ca, daca tensiunea la pornire scade sub o anumita limita, comp-ul de injectie nu mai da drumul la alimentare (daca ma insel imi cer scuze). Nu pot sa spun in cuvinte cum invartea, era mai mm.mm.mm nu vr..vr..vr ![]() Acum, cu acumulatorul nou, electromotorul se invarte cu aceeasi viguare ca in prima zi cad am luat masina. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#86
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
pai in cazul in care simti ca demarorul invarte mai "obosit",se cere o incarcare a bateriei sau un drum mai lung.
drumurile scurte cu porniri dese si consumatori porniti pot duce la o slabire temporara a bateriei. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
johnnybegoode |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 December 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Ca ar avea 6 elemente nici eu nu am stiut...Meseriasul care mi-a incarcat bateria mi-a aratat ca sub stickerul lipit pe aa mai sunt 3 capacele...Mdea, omul cat traieste invata....
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Mich@el
Cand unul din cele 6 elemente e mort (dus dracu electrolitul) poti sa o incarci si 2-3 zile. Am mers pana in moldova, de la mine pana unde am mers sunt 600 km, doar cu o singura oprire la tg mures deci iti spun ca se incarca destul + ca eu merg zilnic cam 100 km cu ea. Degeaba, dimineata "mormaia" la pornire ![]() Dupa acest drum m-am dus la mesterul de facea garantiile la acumulatori si mi-a masurat electrolitul din ea. Cand e moarta e moarta, o ingropi sa nu se imputa si iei alta noua ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
lucru care poti sa-l faci si tu cu ajutorul unui densimetru de 6 lei si periodic
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
Pe scurt, nu a mai pornit intr-o dimineata dupa un weekend de repaos (plouase, btw); am adus bateria in casa, redresor vreo 6 ore, pus-o iar pe masina; in afara de cateva scantei cand am conectat firele (deci probabil am vreun scurt pe undeva!?) nu s-a intamplat nimic: pe bord nu misca nici macar 1 led.
Am zis ca poate nu a incarcat corect si am pus alta baterie (60-12); de data asta scanteiele cand m legat la borne au fost mult mai energice plus un firisor de fum din zona electromotorului (cred); am oprit joaca si ma duc la doctor. Marea intrebare: fara instalatie electrica in functiune, o pot trage la sufa pana in service? Nu-s mare specialist in servodirectie si servofrana, dar cred ca nu merg fara curent in instalatie, nu? Multumesc! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:28 |