DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme baterie, (probleme electrice)

DFA
post 15 Dec 2006, 20:56
Post #31


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Nero @ 15 Dec 2006, 18:30)
Nici poveste, am fost la iarba verde si a stat aprins exact 4 ore pana m-am enervat si-am trantit portbagaju.
*


Nero, cumva ai Ambiance?


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 15 Dec 2006, 21:14
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Eu cred că sunt, ca și alte componente, piese low-cost și să ne așteptăm să se comporte ca atare ... această concluzie este alimentată și de cele 6 luni de garanție date acumulatorului ... ce naiba e asta??? Același tip de baterie în magazin are 2 ani garanție. E ceva putred la mijloc ... nedumerire.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinescu
post 15 Dec 2006, 21:29
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




Am Rombat de 60 Ah dar nu stiu alte detalii. O sa ma uit mai atent si va zic zilele astea.


--------------------
LOGAN Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Dec 2006, 21:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(DFA @ 15 Dec 2006, 20:56)
Nero, cumva ai Ambiance?
*



Si la mine se manifesta la fel daca nu inchid nu se stinge becul de la portbagaj+plafoniera


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 16 Dec 2006, 09:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




ROMBAT 60A. A picat dupa 1,5 ani. Daca ascultai juma de ora la CD, volum rezonabil, era gata. Desfacut capace, electrolit 1,23-1,25. Rasturnat cu grija bateria, scurs electrolit vechi, spalat usor in fiecare casuta cu apa sub o usoara presiune (preferabil apa distilata), iese un mil gri, depuneri de pe placi, reumplut cu electrolit gata preparat- 3 RON/litru - trebuie 3 sticle , pus la incarcat, in 3 ore era gata. De atunci pare ca si-a revenit, desi sint convins ca nu mai e ca noua.
Atentie la pantaloni, electrolitul arde tot. Nu completati cu bateria montata pe masina, ceea ce se scurge f.usor e greu de sters repede.


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Timex
post 16 Dec 2006, 12:30
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 September 06




Orice acumulator care este folosit si nu este incarcat periodic ramane la o anumita capacitate(vezi porniri scurte,consumatori).Releul incarca dar daca sant consumatori da la consumatori si ce mai ramane ia si bateria.De aceea e indicat a se pune pe redresor bateria ptr. a reveni la capacitatea ei,respectiv 60 Ah.Plus ca temperaturile scazute afecteaza orice acumulator.Referitor la becul din portbagaj e bine daca la altii se stinge dupa 15-20 sec.La mine in interior se stinge dupa acest timp iar in portbagaj dupa 15 min.Lucru verificat de mine.


--------------------
WWYQA UULSD Atentie la moderatori !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nero
post 16 Dec 2006, 13:10
Post #37


Mr


Group: Members
Posts: 94
Joined: 17 May 06




Am preference. Faza e ca daca nu citeam aici pe forum nici nu-mi trecea prin cap sa ma interesez de un beculet pricajit din portbagaj. Am vrut sa vad daca se stinge micutul asa cum am fost asigurat pe forum da nimic. Si treaba asta s-a intamplat toata vara cand am fost la mici si bere smile.gif Are vreo legatura cum e setata plafoniera ? La mine e pe stanga sa nu lumineze cand se deschid usile.


--------------------
Dacia Logan 1.4 2005 - Azur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Timex
post 16 Dec 2006, 17:36
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 September 06




"Are vreo legatura cum e setata plafoniera ? La mine e pe stanga sa nu lumineze cand se deschid usile."
Si cum l-ai incercat??Nu conteaza cum e plafoniera,daca e pe stins nu se aprinde; iar daca e pusa pe deschidere usi, atunci cand deschizi portbagajul se aprinde si plafoniera(chiar daca usile sant inchise).


--------------------
WWYQA UULSD Atentie la moderatori !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 17 Dec 2006, 00:46
Post #39


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




Eu am uitat peste noapte ambele plafoniere aprinse (laureate). Nu am apucat sa vad sigur daca de dimineata inca erau aprinse, dar nu au fost probleme la pornire. E vreo supra protectie din aceasta? smile.gif


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 17 Dec 2006, 07:14
Post #40


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




revin asupra problemei postate de mine mai sus.vi se pare normal ca o baterie de 1.5 ani-rombat calciu 60Ah sa se descarce datorita pornirilor repetate si a drumurilor scurte+consumatori?
sa-nteleg ca la 1.5 ani s-a dus si garantia bateriei si pot linistit sa verific nivelul electrolitului?intreb asta pentru ca pentru a declipsa capacul elementilor trebuie sa tai cu cutterul label-ul de deasupra,find maintenance free.
tnx all.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 17 Dec 2006, 11:27
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Mie nu prea mi se pare normal.
Eu am masina de 2 ani si 2 luni, si de obicei merg drumuri scurte prin oras , si cam data la 1/1.5 luni cate un drum mai lung de 250 sau 400 km.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 17 Dec 2006, 11:37
Post #42


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




interesant e ca s-a intamplat o singura data,de atunci totul a revenit la normal.porniri usoare,fara semne de oboseala.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Dec 2006, 11:49
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




@Mich@el nu prea este normal ca o baterie sa tina atat de putin acum nu stiu ce inseamna la tine porniri repetate si drumuri scurte dar dupa cate stiu eu durata de viata a unui acumulator este data si de cat de dese sunt ciclurile de incarcare descarcare-cu cat sunt mai multe cu atat se scurteaza durata de functionare a acumulatorului acum daca pornesti si nu mergi indeajuns ca se incarce si apoi iar pornesti si tot asa si asta contribuie la scaderea duratei de viata a bateriei.... pe berlina care am avut-o inainte bateria avea peste 3 ani si era tot Rombat iar cand am vandut-o inca mai era buna.Pentru garantie uitate in cartea cu garantii- la mine garantia ptr. baterie este de 6 luni


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 17 Dec 2006, 12:34
Post #44


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




in acea zi am avut plimbareala prin oras cu opriri/porniri dese,consumatori si muzica tare,am inteles ca si mosfet-urile ar suge ceva curent...
sper sa fie ok de-acum.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 Dec 2006, 13:33
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.046
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




La alta masina a familiei am o baterie Zap poloneza fara intretinere, cu indicator de stare, de vreo 3 ani. De cateva luni "ochiul magic" era alb, caz in care scria pe ea ca sa te duci la service. Mi-am luat inima in dinti si am desfacut capacul si stupoare, placile erau in aer. Am completat cu aprox 300-350 ml, indicatorul s-a facut pe moment negru (baterie descarcata), dupa care la o saptamana s-a inverzit (normal) si merge brici.
Incurajat de experienta reusita am desfacut si bateria de la Logan (Rombat de 2 ani). Si asta era sub nivelul de minim (sunt marcate pe fata bateriei), a luat cam 200 ml de apa.
Acu' am si eu o nedumerire la bateriile astea "maintenance free", este intradevar un alt sistem de aerisire (la Rombat capacul cu dopurile este exact ca la cele vechi Cyclon, singura diferenta fiind abtibildul cu "Nu deschideti!" lipit peste) sau este pacaleala pentru prosti sa nu cumva sa ne tina bateriile mai mult de 3 ani si sa-i lasam fara incasari?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian0813
post 17 Dec 2006, 14:17
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 14 October 06




Nu e normal sa tina asa putin o baterie Rombat,chiar daca sunt facute special low-cost pt. Dacia ,stiu din surse sigure,dar nu va speriati,economiile sunt la grosimea plasticului ,culoarea lui si alte lucruri ce noua nu ne par sa aiba legatura cu functionarea acumulatorului,insa care se aduna la costul bateriei si implicit la cel al masinii.
Insa tot din aceleasi surse am aflat de investitiile masive facute de Rombat ,se lucreaza cam automat cu masini bune,nu se dau ISO si TUV asa usor,tata va deveni expert autorizat in ISO (nu se face pt. un domeniu aparte ,regulile sunt universale si f. dure) si nu e joaca deloc cu managementul calitatii si tot el mi-a spus ce stie de acumulatori si stie avind 2 brevete de inventie in acumulatori inainte de 1989.
Eu am folosit pe vechea mea benzinara veche si nemteasca un Rombat timp de 4 ani si ceva si merge si acum fara nici o emotie.Totul este sa nu o descarcati de tot ,deci atentie sa aveti masina bine pusa la punct,socuri cit mai putine.


--------------------
VW Golf variant 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 17 Dec 2006, 15:10
Post #47


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




eu stiu ca teoretic se completeaza doar cu apa distilata la elementi,electrolitul e acolo...probabil mai concentrat in caz de sub-nivel.sau e necesara o masurare a densitatii?stiam ceva de 1.28 la 20 grade celsius....corect?

This post has been edited by Mich@el: 17 Dec 2006, 15:44


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Dec 2006, 15:25
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Da 1,28 dar la o anumita temperatura si nivel de incarcare.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Timex
post 20 Dec 2006, 19:00
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 September 06




CITEZ :"durata de functionare este determinata de numarul de cicluri suportate de bateria de acumulatoare pana in momentul in care capacitatea scade la 70% din cea nominala;numarul de cicluri de descarcare-incarcare trebuie sa fie de minim 200."
Deci daca n-ati inteles faceti o comparatie cu un acumulator de telefon(care tot asa e garantat min.200 de incarcari).Daca il folositi des=incarcat des;folosit rar tine mai mult.


--------------------
WWYQA UULSD Atentie la moderatori !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Timex
post 20 Dec 2006, 19:15
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 September 06




Am avut baterie care m-a tinut 7 ani(era Rombat)dar i-am dat tot ce a avut nevoie.Adevarul e ca dupa 5 ani mergea la 70% capacitate,dar pornea masina.
CITEZ: "Randamentul scade si cu numarul de porniri,astfel ca ptr.o temperatura de -20 grade,aceeasi baterie care la +20 grade este capabila sa dea 60 de porniri nu face fata decat la 12 porniri." Asta in cazul in care nu se reincarca.Deci sfatul meu(si nu mai deranjez)verificati si incarcati periodic bateria.Un electrician auto daca va masoara concentratia electrolitului va poate spune la ce capacitate va functioneaza respectivul acumulator.


--------------------
WWYQA UULSD Atentie la moderatori !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 28 May 2007, 08:42
Post #51


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




Aseara am patit-o si eu......dupa ce am reusit sa o pornesc cu o alta baterie cuplata, m-am rugat sa ajung cu ea la meridian si s-o las parcata acolo pana azi, dar socoteala de acasa nu prea s-a potrivit cu ce am patit....

A murit in intersectie la d-na Ghica, am sunat la asistenta si mi-a trimis pe unu de la Simpotrans din Afumati. Am suit-o pe platforma si am dus-o acolo, o sa ma duc azi sa vedem ce zic "expertii"...

E vorba de un logan 16V, ramas fara curent, vechime 6luni (mai am vreo 7 zile si expira si garantia la baterie)

nu am uitat nici un consumator pornit, dupa ce am resuit s-o pornesc am lasat-o aprox 2 ore dupa care am oprit si am dat iar la automat....nimic...
daca era de la baterie....nu trebuia sa se incarce cat de cat daca am lasat-o 2 ore mergand...?

tocmai ce o luasem de vreo 5 zile din service(mic accident), acu' a ajuns inapoi....abia astept sa ma duc azi la aia sa vad ce explicatie si mai ales ce solutie gasesc.....


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinescu
post 28 May 2007, 09:02
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




Am o banuiala ca este de la releul de incarcare dry.gif Dar sa vedem ce o sa zica expertii ...


--------------------
LOGAN Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 29 May 2007, 07:24
Post #53


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




am rezolvat problema......cica e de la baterie.....mi-au pus o baterie noua si merge perfect, dar tare mi-e frica sa nu fie altceva......au zis k "tinem legatura"....

mi-e sa nu suga curentu' si din asta si sa raman iar prin intersesctii..... mad.gif


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KilleR82
post 29 May 2007, 10:07
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE("florinescu")
Am o banuiala ca este de la releul de incarcare

QUOTE("Pioul")
mi-e sa nu suga curentu' si din asta si sa raman iar prin intersesctii.....

Ai putea sa mergi la un service (atelier) autorizat Rombat si sa ceri o verificare a instalatiei de incarcare. Ce o sa faca baietii de acolo de fapt va fi sa iti masoare tensiunea de incarcare, intai fara consumatori si dupa aceea cu consumatori porniti (faruri, aeroterma, dezaburire). Acestia ar trebui sa iti spuna daca incarcarea e eficienta sau nu.
Nu ar trebui sa te coste mai mult de 2.5 - 3 lei.

Asta ca sa stai mai linistit.

Daca cumva iti zic baietii de acolo ca "nu incarca bine", poti merge in service sa ii iei la intrebari.

PS. ai putea face si singur treaba asta, daca dispui de un voltmetru... in mod normal, la relanti, ar trebui ca tensiunea pe bornele bateriei sa fie de cca 14.5 V iar cu consumatori mari sa nu scada sub 13V
mentionez ca valorile sunt "din amintiri", poate cineva sa confirme?

Numai bine!


--------------------
Renault Megane mk2 ph2 2008 1.6 16v K4M Euro4 Privilege (2008-) + GPL
Dacia Duster 4x4 mk1 ph2 2015 1.6 16v K4M Euro5 Laureate (2015-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinescu
post 29 May 2007, 10:23
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




Tensiunea cu motorul pornit trebuie sa fie 14.4v. Cu un voltmetrul legat in paralel cu bateria poti sa-ti dai seama daca incarca sau nu alternatorul iar releul regulator este ok.
Poti afla si daca ai ceva consumatori paraziti cu ampermetrul legat in serie cu bateria dar MARE GRIJAAA! Treaba asta, se face doar cu motorul oprit, fara contact pus iar aparatul de masura pus pe cea mai mare scala de masura ( de regula 10 A). In niciun caz nu puneti contactul sau mai rau, sa nu actionati demarorul ptr ca aparatul de masura se va praji sigur. wacko.gif
Eu am masurat mai demult la mine curentul "de repaus" si erau vreo cateva zeci de mA. ceea ce este, cred, normal si suficient cat sa nu "manance bateria"


--------------------
LOGAN Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 29 May 2007, 12:45
Post #56


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




dupa ce am citit posturile voastre am luat voltmetrul, am dat o fuga pana la masina si am masurat:
.....14.4-14.6v cu motorul pornit fara consumatori
.....13.2-13.7v cu motorul pornit + consumatori (ac, toate luminile, geamurile, dezaburire)
cand acceleram urca iar pe la aprox. 14.4

am incercat sa masor si consumatorii, dar cand puneam aparatul pe borne aparea o scateie pe acolo si am decis sa nu merg mai departe; din ce am apucat sa citesc pe ecran, indica intre 20 - 40 mA

mersi de sugestii si chiar sunt mai linistit acum.....totusi sper sa nu fie altceva, are ce sa fie altceva?


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KilleR82
post 29 May 2007, 12:55
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE("Pioul")
.....14.4-14.6v cu motorul pornit fara consumatori
.....13.2-13.7v cu motorul pornit + consumatori (ac, toate luminile, geamurile, dezaburire)

io zic sa il lasi de acuma in pace si sa stai linistit ca e OK smile.gif
QUOTE("Pioul")
am incercat sa masor si consumatorii

cum adica? dupa metoda descrisa de florinescu? vezi ca intensitatea se masoara intercaland ampermetrul "in serie" si nu cred ca e cazul sa te mai complici, mai ales ca florinescu ti-a atras atentia in privinta amperajului mare de pe instalatie.
curentul de incarcare al alternatorului e mic oricum, ideea e sa ai tensiunea OK la borne in timpul incarcarii.

Numai bine!


--------------------
Renault Megane mk2 ph2 2008 1.6 16v K4M Euro4 Privilege (2008-) + GPL
Dacia Duster 4x4 mk1 ph2 2015 1.6 16v K4M Euro5 Laureate (2015-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinescu
post 29 May 2007, 13:06
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




Daca ai legat ampermetrul in serie si ai oprit consumatorii este normal sa mai apara si scantei. Se intampla de la condensatori descarcati ( este de bine wink.gif ) din diverse circuite - alarma, dispozitivul antifurt, casetofon etc. Pe scurt, face scanteie doar cand cuplezi ampermetrul apoi este ok. Acuma nu stiu cat de mare era scanteia biggrin.gif ca sa zic daca este sigur sau nu.
Oricum cred ca este ok cu masina ta ptr ca tensiunile descrise de tine sunt cele normale. Daca nu ti-ar incarca, bateria nu are de unde sa scoata 14V. Asa ca stai linistit, totul este in regula.


--------------------
LOGAN Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 30 May 2007, 07:24
Post #59


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(KilleR82 @ 29 May 2007, 12:55)
...nu cred ca e cazul sa te mai complici, mai ales ca florinescu ti-a atras atentia in privinta amperajului mare de pe instalatie....
*



....ok...

QUOTE(florinescu @ 29 May 2007, 13:06)
Asa ca stai linistit, totul este in regula.
*




asta o sa si fac, vad k masina se comporta super....
mersi inca odata de ajutor wink.gif

dar tot nu pot sa-mi dau seama cum a murit bateria aia asa dintr-o data... unsure.gif


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmt
post 3 Jul 2007, 13:55
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 July 07




QUOTE(Pioul @ 28 May 2007, 08:42)
E vorba de un logan 16V, ramas fara curent, vechime 6luni (mai am vreo 7 zile si expira si garantia la baterie)

tocmai ce o luasem de vreo 5 zile din service(mic accident), acu' a ajuns inapoi....abia astept sa ma duc azi la aia sa vad ce explicatie si mai ales ce solutie gasesc.....

primul post al meu survine in urma unei probleme identice cu cea de sus.

Acum aproximativ 3 luni, unui pasat i-a placut mult prea tare bara mea spate, asa ca s-a gandit sa o pupe.
Am dus masina in service si dupa o saptamana am luat-o, cica facuta.

Dupa alta saptamana m-am suit la volan, sa plec unde aveam treaba, si masina moarta. Am incercat sa plec ajutat de un amic, o baterie si doua cabluri, numai ca mai mult de tinut masina in viata cat timp acceleram, nu am reusit decat sa o duc la un kilometru mai incolo, ceea ce face si miscarile pe langa masina ceva mai grele.

deci care este motivul si cam care ar trebui sa fie reactia mea la adresa domnilor de la service, care pe langa ca au facut nu stiu ce, mai imi lasasera si una dintre borne desfacuta? este normal sa-ti duci masina sanatoasa (exceptand bara spate) si sa o iei stricata ?


ps: care este garantia bateriei? Vad ca Pioul a zis 6 luni, numai ca la mine in carnetelu de garantie scrie 1 an sau 60000km.

ps2: masina o am din decembrie, km parcursi: 7000


multam fain.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige - AG-xx-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:21
Forum Renault