DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacie '94 = 150km/h

B_28_URA
post 5 Jun 2005, 15:29
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Eu am reusit cu daciuta mea('87, cv 5 trepte) 145km/h, vreau sa spun ca pe mine m-a uimit in primul rand pentru viteza "luminica"(pentru o dacie mie personal mi se pare mult) si in al II - lea rand pentru faptul ca eram 5 insi in masina. Dar un prieten de al meu, a mers cu 170Km/h, eram in masina, altfel nu as fi crezut nici eu(a lui avea jicloare marite si un consum foarte mare), dar sincer in momentul ala, nu am crezut ca mai ajung acasa si eram la munte biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2005, 07:42
Post #92


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Fratilor, daca voi credeti de cuvinta sa va distrugeti masinile la viteze ametitoare cum am citit pe aici, nu aveti de cat, numai sa nu va vedem la televizor.. ohmy.gif ...poate nu stiti ce inseamna sa cedeze un pivot sau sa explodeze un cauciu la 150 km pe ora LA DACIE....daca ati sti nu ati mai merge asa...
Concluzia este ca cu Dacia 1310 indiferent de model nu ai ce cauta peste 120...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 6 Jun 2005, 11:49
Post #93


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(anndi @ 3 Jun 2005, 18:31)
si de ce e aprins becul de la frana de mana???
*



Ala nu-i becul de la frana de mana, ci e martorul de la sonda de pe pompa de frana, ramane aprins dupa o reparatie la frane, becul de la frana de mana e in partea din dreapta jos a ceasului cu turometrul si on topic an mers si eu cu dacia din 96/1400 cu 160, nu zburau tablele, zgomotul era acceptabil, mai mergea si cam atat, deci eu zik ca e plauzibil...


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 14 Jun 2005, 15:33
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 5 Jun 2004, 18:16)
smile.gif asta fara nici o modificare la motor
*




Cum se face ca masina ta la 160 fara nici o modificare nu tremura de loc(ai facut poza impecabil, nici urma de trepidatii), nu prea imi vine a crede ca e reala poza, si nici presiune la ulei nu sta cat ar trebui de sus pentru turatia aia. Am citit tot topicul, am auzit ca ai facut modificari masinii la carurator parca, altfel, eu nu mi-as explica cum ai reusit u sa ajungi la 160 cu presiunea la ule la ~5 si fara trepidatii. Stiu si eu persoane care au mers cu dacia cu 170km/h, mai mult nu putea.

This post has been edited by B_28_URA: 14 Jun 2005, 15:49


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 15 Jun 2005, 16:25
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




hehe hai sa va spun ce am vazut eu in pozele astea doua...nu zic ca , colegii nostri de forum mint...dar
1. prima poza...te uiti atent la ea...si vezi ca la peste 4000 rpm alternatorul arata ca incarca f putin in zona hasurata, ca si cum ar avea pana in 1000 rpm, presiunea la ulei slaba

2. a doua poza... nu incarca alternatorul deloc...presiune la ulei slaba...

chiar mi-e greu sa cred ca oamenilor astia le sunt eronati toti indicatorii de la bord

PS: ma faceti sa ma duc la dezmembrari sa iau vreun kilometraj de M3...ca deja 180 km/h cu 1310 sunt fumati... laugh.gif

This post has been edited by andu911: 15 Jun 2005, 17:12


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 15 Jun 2005, 23:15
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




intrebare: tu crezi ca alternatoru incarca mai mult la 4000 ture ca la 2000 ture? eu cred ca nu.
apoi presiunea la ulei cred ca e normala, ca si la a mea, cu motoru facut de aprox 9k km, dupa ce am mers vreo 15 km la 130km/h(pe vitezometru) aveam presiune 4 la 3500 ture(cam atat am la 130km/h).
ca sa ajunga la viteza aia au mers cu pedala la podea o bucata buna de timp, in care ulei s-a incalzit mult si s-a subtiat. ia incercati amandoi si o sa vedeti ca se poate.
b82ura tu ce fel de vibratii vrei sa aiba dacia? vezi ca daca abia poti sa tii volanu in mana nu e bine. la o berlina pusa la punct vibratiile abia se simt.

on topic: vmax la mine pe bord 150km/h @ 4100 ture, cu gume 155/65/r13. real nu cred ca am ajuns la 140, smile.gif doar daca schimb gumele cu unele mai mari.

This post has been edited by gattoman: 15 Jun 2005, 23:24


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 15 Jun 2005, 23:26
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




la prima poza e probabil...
hai mai gattoman ca la a doua poza, aia in care nu se vede decat o parte din turometru, alternatoru nu incarca, presiunea e la jumate si nici benzina nu prea are biggrin.gif

btw...n-are cum sa stea presiunea asa jos chiar daca e uleiu subtiat...uleiul se subtiaza de la temperatura, nu de la turatii...si dupa cum arata ceasul, temperatura e la jumate (deci buna) asadar uleiul nu e supra incalzit...deci n-are de ce sa scada presiunea din cauza lui smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 15 Jun 2005, 23:41
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




da ma dar ca sa ajungi la viteza aia trebuie sa mergi ceva timp cu pedala la podea si ulei se incalzeste mai mult, chiar daca temp la apa ramane in limite normale. incearca un test: vezi presiune la 3000 ture imediat ce motoru ajunge la temp de lucru si apoi vezi presiunea la ulei dupa ce ai mers cu ea constant cu o viteza de 100km/h. o sa vezi ca nu o sa mai ai presiune la fel ca la inceput.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 15 Jun 2005, 23:52
Post #99


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




Uai...da ce viteze avem noi aici!?...berline din 94 cu viteze de peste 150km/h..fie ei si pe ceas biggrin.gif..de mine s-a facut mistocareala cand am postat ca am depasit "pe ceas" 170km/h...cu minunata mea feblete din '98...acum e drept nu mai trece de 160 decat foarte greu mad.gif ..uai...uai...eu nu am poze dar pot oferi o proba practica pentru doritorii mai mult sau mai putin inconstienti tongue.gif...intre Iasi si Tg.Frumos sunt cateva portiuni in afara satelor unde se poate alerga mai lejer(pt cei din Iasi)...eu am cauciucuri cu talon inalt pe fata 155/80/R13...care sunt subtiri si nu ofera o stabilitate foarte buna pe viraje,darsunt reusite la capitolul viteza maxima. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 16 Jun 2005, 10:25
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




eu propun sa se inchida si aici ca o sa inceapa lumea sa abereze. tongue.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Jun 2005, 10:32
Post #101


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Domnilor. Reparati-va ceasurile (vitezometrele). Eu am vazut dinalea care se invarteau 360 grade. La 40-50 la ora nici nu mai vedeai acul, asa repede se invartea.

Topic closed.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 21:22
Forum Renault