DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacie '94 = 150km/h

SYL
post 31 May 2004, 02:20
Post #31


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




[quote]
Incearca totusi sa o duci pana la maxim in a 4-a daca se poate, pentru ca daca ai turatie prea mica in a 5-a, puterea motorului va fi de asemenea mai mica si nu va trage.
[/quote]
In general viteza maxima o atingi si cu a 4-a si cu a 5-a, diferenta e ca cu a 4-a o atingi mai repede, deoarece e turatia mai mare si automat puterea mai mare.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 31 May 2004, 06:31
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Glumesti,nu-i asa?


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 31 May 2004, 09:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Daca vreti sa-i dati maxim SCOATETI MOCHETA! :mrgreen:


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 31 May 2004, 12:12
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




eu cu junghiul meu m-am apropiat de (si daca mai era drum cu siguranta ca atingeam ) 150 pe ceas dar eram cu a IV-a; cu a V-a, cu aceeasi ocazie (tocmai ii montasem cutie cu 5 trepte) n-am reusit sa trec de 140. (ce sa-i faci, motor mic de 1300); nu se poate ca din cauza cauciucurilor de 175/70 (care la urma urmei au cam acelasi diametru cu cele de 155/78 si sunt doar mai putin mai mari decat cele de 165) sa nu se treaca de 130!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 1 Jun 2004, 02:37
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Diferenta dintre 165/70/13 si 175/70/13 e de 2.5km/h la 100km/h, adica avand cauciucuri de 175 cand vei avea 102,5 la ora ceasul iti va indica 100. E cam mica difenta totusi...

Eu cu junghiul meu am ajuns pe la 145/h in a 4-a ca mai multe nu are, pe undeva pe la 5000rpm, motor de 1300 cu putin ulei atunci cand am inceput sa vad cat mai duce, reglat prost, cu bujiile pline de calamina si astea cu distanta prea mare. uleiul ala putin de dinainte sa o omor a ramas si mai putin dupa, ca deh, consuma ulei nu se joaca, mai ales daca trec de vreo 3500(are o mare afinitate pentru fumul albastru). Mai mult nu mergea, ca loc am avut berechet(linie dreapta, 2 benz si noaptea).
Acum dupa ce am mai bibilit-o putin sunt curios daca atinge 150.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 1 Jun 2004, 06:07
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




A mea consuma 6.7% in afara in conditiile in care in oras imi ea 11%


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 5 Jun 2004, 06:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE (\"spyderman\")
Desi in certificatul de inmatriculare viteza constructiva e de 140km/h, eu am reusit sa ajung la viteza de 150km/h si nu ma crede nimeni.
Sa fie din cauza ca am cauciucuri de 165?


Vad aici o confuzie regretabila, pe care am mai intilnit-o si in alte topicuri. Nu sunt citusi de putin "meserias" asa ca am sa incerc sa prezint problema in limbajul meu de sofer oarecare. Anvelopele sunt caracterizate de trei dimensiuni pe care am sa le numesc in cele ce urmeaza 1) diametrul interior (la Dacia 13 toli / inch), 2) latimea (la Dacia de pina prin 96-97 155 iar la cele de dupa 165 -- vorbesc de ce scrie in cartile de identitate si in certificatele de inmatriculare) si 3) inaltimea (sau grosimea ei, 60, 65, 70, 80). Apelind la amintirile ramase in urma unora dintre putinele materii utile din scoala -- fizica si geometria -- constatam ca daca doua roti se invirtesc cu aceeasi VITEZA DE ROTATIE (puteti sa numiti asta si frecventa), cea care parcurge o distanta mai mare (si, in cazul nostru, cea care confera vehicului pe care il pune in miscare o viteza mai mare) este cea care are un diametru mai mare, dupa formula PI x D ori o raza mai mare, cu formula 2PI x R. Tinind seama de faptul ca diametrul interior -- diametrul jantei -- este de 13 inch ceea ce ne poate fi modoficat pentru a influenta viteza de deplasare -- in plus, evident -- este alegerea unei anvelope mai inalte, iar nu a uneia mai late! Asadar, daca vreti sa mergeti cu viteze mai mari, alegeti anvelope de 80. Un alt avantaj al acestei alegeri este acela ca nu intrati in conflict cu legea, in actele masinii specificindu-se doar diametrul interior (= diametrul jantei) si latimea anvelopei, dar nu si inaltimea ei. In al doilea rind, scade consumul, caci aceeasi viteza de rotatie a rotilor determina o viteza de deplasare a vehicului mai mare. Aproximativ, viteza de deplasare creste cam cu 4-6 la suta, ceea ce inseamna ca si consumul scade la fel.


P.S. Evident ca rezultatele de mai sus sunt obtinute prin simplificari, pentru ca, de exemplu, in mers anvelope mai inalte se "lasa" pe sosea mai mult decit anvelopele mai putin inalte. In al doilea rind e adevarat si ca anvelopele mai late se "lasa" mai putin decit cele mai inguste si mai au in plus si alte avantaje. Una peste alta, chiar micsorind din cifra de mai sus si tot ramin ceva avantaje (viteza, kilometri parcusi, deci bani) ale utilizarii unor anvelope mai inalte in locul celor standard de 70. Eu unul am o masina din 95 (si aproape 100000 Km), dotata pe fata cu anvelope de 80, care din acest motiv + altele (poate mai importante!) ma ajuta sa fac un drum Iasi - Piatra Neamt, circulind aproximativ cu viteza maxima legala (100, 90 si 50) cu un CONSUM MEDIU de sub 7, in conditiile in care mai bine de o treime din drum sunt localitati (si radarele aferente) iar masina este plina. Sa nu credeti ca masina este impecabila ori ca are cine stie ce chestii. Nici pomeneala, este chiar destul de hirbuita si trebuie si reparata -- cind merg mai mult de 10km presiunea uleiului nu depaseste, la 3500 de ture, 2,5 iar la relanti mi se aprin citeodata beculetele. Asta e...


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 5 Jun 2004, 12:28
Post #38


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

Un alt avantaj al acestei alegeri este acela ca nu intrati in conflict cu legea, in actele masinii specificindu-se doar diametrul interior (= diametrul jantei) si latimea anvelopei, dar nu si inaltimea ei.

GRESIT !!! IN actele masinii sunt specificate TOATE cele 3 dimensiuni ale anvelopelor. Spre exemplu la mine in talon scrie 165/70 R13.
Deci intri in conflict cu legea daca pui niste anvelope cu talonul mai inalt decat cel specificat !!


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 5 Jun 2004, 18:16
Post #39


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




smile.gif asta fara nici o modificare la motor

Attached thumbnail(s)
165.JPG ( Size: 37.99k ) Number of downloads: 269


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 5 Jun 2004, 20:26
Post #40


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

actele masinii sunt specificate TOATE cele 3 dimensiuni ale anvelopelor.  

Gresit :twisted:
La mine in talon scrie:
165/70/1
Deci pot pune jenti de orice diametru :twisted:

Si am observat ca nu sint singurul caruia i s-a trecut asa in talon. Probabil de cind a aparut Scala cu jenti pe 14 nu mai conteaza diametrul :twisted:

Cine vinde niste jenti pe 14? :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 5 Jun 2004, 22:27
Post #41


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Cutiile de viteze cu 4 trepte, ansamblate in Franta, daca sunt "ajutate" de cauciucuri depasesc 150.
Problema consta in suspensie - poate fi "corectata" cu niste telescoape foarte bune, import - si in frane care nu stiu inca cum pot fi "corectate"


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 7 Jun 2004, 08:34
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Ce motor ai?E modificat laugh.gif
In masura in care cresc caii putere, creste si consumul de benzina.E o teorie confirmata de sute de specialisti laugh.gif


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Sep 2004, 19:42
Post #43


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Dacia din 95 5 trepte benzina 98-petrom 145 km/h singur am mers cam 3 minute dar parca eram cu lamborgini la 400!! se auzea parca iesea motoru afara!!!!!!! :vmad: :vmad: :vmad: :vmad:


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 17 Sep 2004, 21:48
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




B-34-SGM, din cate deduc eu din poza aia o dacie nemodificata ar trebui sa atinga 180 km/h? adik din cate stiu eu motorul de dacie dezvolta puterea maxima 62cp la 5200 rpm iar in poza turometru indica 4600 rpm deci teoretic ar trebui sa mai duca. asta inseamna ca loganul 1.6 care are 90 cp ar lua usor 180-190 km/h?
am inteles ca pana acum nu s-a atins nici viteza data de constructor


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 17 Sep 2004, 21:59
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE

B-34-SGM, din cate deduc eu din poza aia o dacie nemodificata ar trebui sa atinga 180 km/h?

Asa e, sigur, pe vremea cand faceam ciclism am atins si eu 125km/h!... 8) ...
P.S. Ce motiv ati avut (moderatorii) sa excludeti pe un tip de pe acest forum daca a zis una mai putin gogonata (filtru de aer BOEING)+etc??? :x


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 18 Sep 2004, 00:01
Post #46


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




bogdan3l, se vede ca nu ai mers cu o dacie la blana. Teoria e buna, dar practica ne mananca.
La cei 62 cai pe care ii avea atunci, motorul nu putea sa depaseasca 4600 ture in treapta a 5 a.Asta fara sa bata vantul din fata.Nici in a 4 a nu depasea 5000 ture.
Acum dupa modificarile facute la motor am ajuns la 5900-6000 ture in a 5 a, si aveam 185, viteza verificata de 2 masini care au mers dupa mine/in paralel.Aveam in Weber DGAS 32/26 progresiv
Acum i-am schimbat carburatorul, demarajul s-a inbunatatit mult (am un weber DGAR 38/38 sincron). Sunt curios daca ajung la 6500 ture in a 5 a, sa trec de 200 :vmad:
Daca nu montez carburatoarele orizontale, si sigur ajung la 6500 ture in a 5 a.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 18 Sep 2004, 06:30
Post #47


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Off-topic
QUOTE

P.S. Ce motiv ati avut (moderatorii) sa excludeti pe un tip de pe acest forum daca a zis una mai putin gogonata (filtru de aer BOEING)+etc???  

AC, omul a zis ca deduce, nu ca ar fi mers cu viteza aia.
Pe cind mirica, chiar sustinea cu tarie acele gogosi.
Dar nu sint in masura sa comentez deciziile "conducerii" :evil:

On-topic:
Nu uitati ca la viteze ceva mai "rasarite" mai intervine un factor destul de importnat: coeficientul aerodinamic. :wink:
Care la Dacii este mirabilios :vmad: .

Daca ati face toate testele astea de viteza pe niste role intr-un garaj, probabil ca s-ar obtine acele viteze absolut halucinante pentru o Dacie.
Dar asa dati-mi voie sa am mari rezerve.
EU vad ca si la Nova, care are totuzi 1.6L si 72 de cai teoretic, sint probleme cu cresterea in viteza cind treci de 140.
E drept ca eu am renuntat la dublucorp asa ca mai mult de 150 cu ceva ajutor de la vint nu scoate, decit daca ma agat de un Ferrari :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 18 Sep 2004, 10:03
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




B-34-SGM, adevarul e ca nu am mers niciodata cu pedala la blana si am mers si cu 135km/h ( sa nu zic 140 ca nu e frumos sa minti) dar de la 120 accelereaza foarte greu.
acum masina ta e complet diferita de o dacie normala asa ca nu se mai poate face nici o comparatie :mrgreen:
si inca ceva ce nu inteleg : de ce constructorul a spus ca puterea maxima e la 5250 rpm daca in realitate nu poti atinge turatia asta in cea mai inalta treapta de viteza?


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 19 Sep 2004, 14:23
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Conteaza enorm benzina. Eu, la berlina din 97, am bagat OMV si la 90 km/h ma rugam de ea sa accelereze, acul vitozemetrului se misca imperceptibil, iar mie imi venea sa urlu de ciuda pt ca eram pe E85 si e imposibil sa mergi incet pe acolo. Apoi am bagat benzina Petrom si, intr-o depasire, am urcat lejer pana la 125 in treapta a 4-a. Mai mult nu am avut curaj deoarece permisul meu avea mai putin de o luna, dar masina mai putea destul.
Asa ca aveti grija de unde alimentati!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Sep 2004, 15:42
Post #50


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Masina mea ajungea la 5800 ture in a 5 a, ieri am fost pe autostrada, si facand gresala sa bag benzina de la lukoil, nu a trecut de 5000 ture nici sa o bat. Viteza maxima pe care am atinso, 165, a mers un priten cu un A 8 in paralel cu mine.
Sunt multumit cu benzina de la Petrom...


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Sep 2004, 19:56
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
Masina mea ajungea la 5800 ture in a 5 a, ieri am fost pe autostrada, si facand gresala sa bag benzina de la lukoil, nu a trecut de 5000 ture nici sa o bat. Viteza maxima pe care am atinso, 165, a mers un priten cu un A 8 in paralel cu mine.
Sunt multumit cu benzina de la Petrom...


DAr masina ta are modificari la motor, deci nu se compara cu dacia obisnuita, eu cu berlina mea din 2003 si 23.000km nu cred ca prind mai mult de 170, pe kilometraj. am mers maxim cu 135, cu limitatorul de sub pedala nedemontat.
Sa tineti cont ca kilometrajul arata mai mult decat are masina in realitate, la a mea la 63, pe bord am 60.

Apropo am motor pe injectie. fara nici o modificare la masina sau la motor.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Sep 2004, 08:35
Post #52


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




st2005, sa nu te puna necuratu' sa scoti limitatorul ala de sub pedala, ca ala e acolo ca sa nu fortezi clapeta de aer din corpul injectorului. Este reglat astfel incat, la pedala apasata la maxim sa corespunda o deschidere MAXIMA a clapetei. Daca il scoti, s-ar putea sa rupi ceva.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 20 Sep 2004, 08:59
Post #53


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Ov, uita-te citi ani are domnul de mai sus, si da-i sfaturile lui taica-su :twisted:

Aloo, pustimea, inainte de a ma enerva de tot, mai taiati coada la vulpe, ca pina va vedeti cu rozaliul in buzunar mai e, iar mersul pe drumuri de tara cu fereala de potera nu se pune :vmad:
Or, veti fi niste Shumi ascunsi si nu v-a descoperit Dan Alexandrescu sa va promoveze :mrgreen:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 20 Sep 2004, 21:15
Post #54


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Ca sa fie clar, si eu am inceput soferia la 14 ani, dar tot pe drumuri de tara, si prin lanuri de porumb, ca in '86 era oleaca mai greu cu potera :twisted:
Dar, de aici si pina la a spune ca am tras o "liniuta" cu 135/h e cale lunga (pina n-am facut 1 an de permis, n-am avut curaj sa sar de 100 :wink: ).
Asa ca, daca nu sinteti cumva la o scoala de VTM, mai moale cu vitezele astea ametitoare, ca mai era unu pe aici cu filtru de avioane si n-a ajuns bine :evil:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 21 Sep 2004, 16:07
Post #55


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

kilometrajul arata mai mult decat are masina in realitate, la a mea la 63, pe bord am 60.

ST2003, ia mai spune o data cum e cu kilometraju asta :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 21 Sep 2004, 19:30
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
st2005, sa nu te puna necuratu' sa scoti limitatorul ala de sub pedala, ca ala e acolo ca sa nu fortezi clapeta de aer din corpul injectorului. Este reglat astfel incat, la pedala apasata la maxim sa corespunda o deschidere MAXIMA a clapetei. Daca il scoti, s-ar putea sa rupi ceva.


Din cate stiu eu, aia e acolo ca sa nu fortezi motorul cat timp e in rodaj. Poate nu stiu eu bine.


QUOTE
Ov, uita-te citi ani are domnul de mai sus, si da-i sfaturile lui taica-su :twisted:  

Aloo, pustimea, inainte de a ma enerva de tot, mai taiati coada la vulpe, ca pina va vedeti cu rozaliul in buzunar mai e, iar mersul pe drumuri de tara cu fereala de potera nu se pune :vmad:  
Or, veti fi niste Shumi ascunsi si nu v-a descoperit Dan Alexandrescu sa va promoveze :mrgreen:


Pai sunt chiar taicasu.


QUOTE
QUOTE

kilometrajul arata mai mult decat are masina in realitate, la a mea la 63, pe bord am 60.

ST2003, ia mai spune o data cum e cu kilometraju asta :twisted:


Pai faza asta cred ca e la toate masinile, pt. ca daca scapi piciorul putzin mai tare pe acceleratie, sa nu de pasesi viteza legala. Normal la viteze mai mari cred ca diferenta e mai mare, se pastreaza proportiile.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 22 Sep 2004, 08:04
Post #57


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

Pai sunt chiar taicasu.  

:vmad: Si umbli cu cioara vopsita si te dai tinerel de 14 ani ai :twisted: .

La citatul de mai sus, cred ca ai vrut sa spui invers. La 63 pe ceas, in realitate n-ai decit 60 :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uzispeed
post 23 Sep 2004, 09:21
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 29 March 04
From: Timisoara




Salutare tuturor!
Sa va zic isprava mea: am schimbat discul de ambreiaj, cablul de la kilometraj, singur in masina, cu pedala de acceleratie lipita de podea si pe drum drept am mers cu viteza maxima de 170 km/h la 4200 turatii pe minut, atata indica la bord.
Inainte de a schimba discul, am mers cu maxim 160 (am facut si o poza ca nu ma crede nimeni).
Acu nu o am la mine, dar o sa o postez maine (pt cine e curios).


--------------------
Nokia - CoNnEcTiNg PeOpLe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 23 Sep 2004, 12:31
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




...ametesc de-a binelea... :shock: :shock:


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uzispeed
post 23 Sep 2004, 12:41
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 29 March 04
From: Timisoara




Dupa cum am promis, atases si poza (ca dovada). Credeti ce vreti. Eu va zic ca merge.

Attached thumbnail(s)
Image(182).jpg ( Size: 29.78k ) Number of downloads: 250


--------------------
Nokia - CoNnEcTiNg PeOpLe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 13:36
Forum Renault