DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
B 75 UAP |
![]()
Post
#14791
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|||
ronny |
![]()
Post
#14792
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
QUOTE(Muttley @ 27 Jul 2010, 21:55) Atunci fix asa voi proceda, dar va mai trebui sa astepte, probabil cativa ani. Pana atunci am spalat capota in cada cu apa si detergent (se adunase mult jegut in 38 de ani), am lasat-o-n balcon sa se usuce o zi, iar astazi i-am turnat ulei in toate dublurile, am sters excesul, apoi am impachetat-o ca sa n-o supar pe proprietara balconului ![]() [attachmentid=1627643314] SCAPA DE FOLIE .... urgent ... infasoar-o in vaselina toata sau ulei de silicon sau ceara ... ideal e un pod unde nu curge acoperisul si nimic altceva. bafta aia e o achizitie rara , probabil daca as avea una as merge cu alta pe masina sa nu o uzez ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 28 Jul 2010, 09:51) Nu merge decat cu aer cald, daca incerci sa-l cureti la rece e f dur, iar daca iti scapa lama de cutit, indoaie instant exteriorul, trebuie ceva flexibil, cel mai bine un spaclu si in niciun caz sa nu preseze cu nimic capota. Ideea e sa departeze exteriorul de dublura cat mai mult cand baga masticul ca sa-i pastreze forma arcuita, el are doar rolul sa nu o lase sa vibreze, ca daca o turteste se vad numai valuri cand da vopseaua. Merge si cu spaclul dar si cu i tzipla de la chit ( in cazul in care nu detine generator de aer cald ) daca este desprinsa nu se chinuie foarte tare . Capota o pune cu exteriorul in jos sustinuta pe cele 4 colturi , pune masticul la pistol si o roata de rezerva deasupra pe intarituri cand este gata de lipit . Eu asa am procedat la multe capote fata - spate si nu au iesit deformate niciuna . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 28 Jul 2010, 10:40) Merge si cu spaclul dar si cu i tzipla de la chit ( in cazul in care nu detine generator de aer cald ) daca este desprinsa nu se chinuie foarte tare . Capota o pune cu exteriorul in jos sustinuta pe cele 4 colturi , pune masticul la pistol si o roata de rezerva deasupra pe intarituri cand este gata de lipit . Eu asa am procedat la multe capote fata - spate si nu au iesit deformate niciuna . Daca o sustine de cele 4 colturi si pune roata pe dublura, rezolva fix nimic.. Niciodata nu va curba o roata dublura de la capota (si nici nu trebuie), iar la greutate mai mare primele se vor deforma colturile. Eu nu am facut prea multe capote fata - spate, dar pot sa spun ca iti tremura mainile cat te chinui sa dai jos masticul ala, iar la rece nici nu se pune problema.. Tocmai de-aia s-a si fisurat, ca nu mai e flexibil.. e os! La fel si la interiorul plafonului. |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Rezultate fara munca nu exista , evident . Stiu cum tremura mainile de la curatare . Roata se pune doar sa se fixeze , nu este grea de aceea nu se vor deforma colturile . Mastic de capote Sprint , exact asa scrie pe tub . E drept de vreo 2 ani nu am mai avut ce lipi si nu stiu daca mai exista in comert .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Adrian_pt |
![]()
Post
#14796
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 31 October 06 ![]() |
@ 12trs: nu cred ca masina albastra din poza e LS veritabila, am aceeasi poza acasa dar mai clara si rotile sunt de 1300. Mai degraba e o versiune de export rejectata / o comanda speciala. Chiar in Autoturism sau Almanah Auto de prin 78/79 apar aceste Dacii cu plafon de vinilin si numere romanesti. In plus, un lot de taxiuri ITB avea acelasi tip de plafon prin 1982, precum modelele Denem de lux (GLX daca tin minte bine, care avea chiar radiocasetofon vestic si geamuri electrice fata!).
O poza de pe blogul meu volganeagra.blogspot.com - un service Dacia in 1969 sau 1970. Reclama provine dintr-o carte publicata in martie 1970. In poza se vede una din primele frantuzoiace, si - exceptional in parerea mea - o sutica 1100S. Attached thumbnail(s) 70_servicedacia.JPG ( Size: 145.38k ) Number of downloads: 1320 |
--------------------
Dacia
1310
1984 http://volganeagra.blogspot.com |
|
Muttley |
![]()
Post
#14797
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Capota a fost imbalsamata cu ulei de motor, 5W40, adica subtire, care a intrat in toate interstitiile.
Folia e pusa ca sa nu trebuiasca sa dau capota asta unsuroasa la gunoi. Asta e, regulile casei ![]() Condens n-are de ce sa faca, va ramane-n acelasi balcon in care-s facute pozele. Daca va face, repet, e unsa prea bine ca s-o prinda vreo rugina. Pentru orice eventualitate, am sa-i dau foliei macar cateva gauri, sa respire. 'ai ca m-ati speriat cu chitul ala, pare complicat. Pentru moment, discutia nu-si mai are rostul, de capota asta ma voi ocupa peste cativa ani buni cred ![]() This post has been edited by Muttley: 28 Jul 2010, 11:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Decat folie mai bine ceva materiale textile .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#14799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Sau in hartie de ziar
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14800
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Subscriu .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
12TRS |
![]()
Post
#14801
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
Solutia cu pavilion acoperit cu husa PVC nu a fost generalizata, fiind se pare nerentabila din punct de vedere economic.
@Adrian_pt Copil fiind in anii 80, am vazut destule Dacii 1300 LS pe litoral cu numere de DDR, avand pavilionul acoperit cu husa PVC sau vopsit in alta culoare. La noi in tara varianta LS a fost comercializata si fara acest accesoriu suplimentar. Denem de Luxe sau GLX aveau intradevar pavilionul acoperit, plus jantele de la RENAULT 5 GTL ca in imaginea de mai jos, dar acestea erau de fapt niste D.1310 cu imbunatatiri. This post has been edited by 12TRS: 29 Jul 2010, 10:16 Attached thumbnail(s) pavilon.jpg ( Size: 650.85k ) Number of downloads: 1296 ren5.jpg ( Size: 742.37k ) Number of downloads: 1147 |
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Pozele promise:
Attached thumbnail(s) DSC05651.JPG ( Size: 148.18k ) Number of downloads: 1315 DSC05652.JPG ( Size: 116.01k ) Number of downloads: 1183 DSC05653.JPG ( Size: 137.66k ) Number of downloads: 343 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#14803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
1971/1995
- HD 04 FDC/AR 10 LZH Vreau o tara ca afara....
|
|
12TRS |
![]()
Post
#14804
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
@mesteru surubel Uzina a fabricat varianta 1300LS intre anii 1973-1980.
This post has been edited by 12TRS: 29 Jul 2010, 14:04 Attached thumbnail(s) D.1300LS.jpg ( Size: 429.95k ) Number of downloads: 252 |
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
Ov |
![]()
Post
#14805
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#14806
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Oare unde aveau ele frigider si cat de eficient era ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#14807
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
"frigiderul" era de fapt o cutie frigorifica alimentata de la priza masinii si era pozitionat prin portbagaj.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
sechi |
![]()
Post
#14808
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Banuiesc ca ati vazut la vanzare Dacia 1300 din '75 care exista la vanzare la Bursa, a userului mircea001. O puteti lua ca un bun exemplu, avand toate piesele originale pe ea.
Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat. This post has been edited by sechi: 29 Jul 2010, 18:57 |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#14809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
QUOTE(sechi @ 29 Jul 2010, 19:56) Banuiesc ca ati vazut la vanzare Dacia 1300 din '75 care exista la vanzare la Bursa, a userului mircea001. O puteti lua ca un bun exemplu, avand toate piesele originale pe ea. Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat. Cat m-ar costa 2 fete de usi stanga-dreapta fata de culoare neagra pt 1300??? |
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
1971/1995
- HD 04 FDC/AR 10 LZH Vreau o tara ca afara....
|
|
Ampt |
![]()
Post
#14810
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Primele Dacii cu pavilion din vinilin au aparut in Bucuresti cu ocazia Universiadei din anul 1981 ( erau masini de "protocol" pentru oficialitatile care participau la acea competitie )
Dupa terminarea Jocurilor Mondiale Universitare ( asa se numea oficial competitia ), au ajuns intr-adevar la Taxi ! O, tempora ! Acum nu mai putem organiza nici o Balcaniada ! ( terenurile de sport care existau mai ales la fostele intreprinderii - ca si intreprinderile de altfel - au ajuns pe mana "dezvoltatorilor" imobiliari ! Am fost Duminica trecuta in Parcul National ( fostul 23 August ) si trecand pe langa bazinul de inot am vazut ca aveau loc Campionate Nationale de Copii ! Am intrat cu familia sa vedem si noi concursul si credeti-ma ca acolo timpul a ramas in loc, cred ca nici de zugravit nu avut astia timp in 20 de ani ! Cine este din Bucuresti poate trece pe acolo sa se convinga ! Auzi Dumneata : " dezvoltator ", te bufneste rasul nu alta ! Respect tuturor posesorilor de Dacia Clasic in mod special, dar si celorlati numai bine ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14811
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(sechi @ 29 Jul 2010, 20:56) Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat. Pune si tu un link , unde vinzi . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#14812
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai sa va arat ce am vazut eu ieri
![]() Stiu ca nu e frantuzoaica (e din '79), stiu ca a fost violata nitel - nu eu am facut asta. Mi-e dor de ea ![]() Cand a plecat de la mine era 99% originala - singurele lucruri schimbate erau scaunele fata si oglinzile laterale, in rest nu-i lipsea niciun ornament, luneta era normala - fara dezaburire, geamurile nu erau ionizate, jentile noi dar pe 155 si cu capace testoasa, botul nu era vopsit, avea scrisul cu 1300 pe portbagaj si capacul de benzina original. This post has been edited by Ov: 30 Jul 2010, 09:45 Attached thumbnail(s) 29072010575.jpg ( Size: 376.28k ) Number of downloads: 345 29072010576.jpg ( Size: 316.71k ) Number of downloads: 427 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#14813
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Daca cineva a vazut Dacia cu pavilion acoperit cu vinilin, as ruga sa imi spuna cum era prins si daca se putea da jos. Cred ca trebuia sa fie intins bine si eventual lipit de tabla ca sa nu se umfle in timpul mersului. Am vazut doar poza alb-negru din carte , poze mai recente nu am vazut.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Furry-Rasputin |
![]()
Post
#14814
|
![]() Membru clasic Group: Members Posts: 558 Joined: 22 January 09 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
Sper, ca voi nu aratati ASA
![]() Scuze de off-topic This post has been edited by Furry-Rasputin: 30 Jul 2010, 11:52 |
--------------------
Fan
Dacia
1300
|
|
Florin_d_1300 |
![]()
Post
#14815
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 31 January 07 ![]() |
offtopic: Am si eu o intrebare: cam cat costa asigurarea pe 6 luni la Dacia 1300 din '79? Si la ce firma e recomandat sa o fac?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#14816
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Da si tu un search pe google dupa rca si vei gasi raspunsul in mod cert.
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#14817
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 30 Jul 2010, 08:51) hai sa va arat ce am vazut eu ieri ![]() Stiu ca nu e frantuzoaica (e din '79), stiu ca a fost violata nitel - nu eu am facut asta. Mi-e dor de ea ![]() Cand a plecat de la mine era 99% originala - singurele lucruri schimbate erau scaunele fata si oglinzile laterale, in rest nu-i lipsea niciun ornament, luneta era normala - fara dezaburire, geamurile nu erau ionizate, jentile noi dar pe 155 si cu capace testoasa, botul nu era vopsit, avea scrisul cu 1300 pe portbagaj si capacul de benzina original. Incearca so cumperi de la cine ai vanduto si aduo la starea initiala, e pacat de ea, inca se mai poate salva, mai ales daca ai amintiri legate de ea ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#14818
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 30 Jul 2010, 18:51) Incearca so cumperi de la cine ai vanduto si aduo la starea initiala, e pacat de ea, inca se mai poate salva, mai ales daca ai amintiri legate de ea ![]() Iti dai seama ca respectivul care o detine ar cere o suma mare.....il vede ca o vrea neaparat si baga o suma piperata |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
ronny |
![]()
Post
#14819
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
QUOTE(augustin87r @ 30 Jul 2010, 10:14) Daca cineva a vazut Dacia cu pavilion acoperit cu vinilin, as ruga sa imi spuna cum era prins si daca se putea da jos. Cred ca trebuia sa fie intins bine si eventual lipit de tabla ca sa nu se umfle in timpul mersului. Am vazut doar poza alb-negru din carte , poze mai recente nu am vazut. daca nu ma insel este exact ca la ford taunus , un model din asta din 71 restaurez impreuna cu un prieten ..... sau ma rog el si-l restaureaza si eu il ajut .... cat despre baba .. e invers el ma ajuta pe mine in fine pe scurt este vorba de vinil lipit cu clasicul prenandez sau wtf lipici de cizme si sandale ... asa se faceau atunci pentru a da masinii un aspect de lux ...intotdeauna vinil negru din 3 bucati cu doua cusaturi longitudinale pe laterale ca sa evite incretirea si cutarea ... ca si efect secundar da o idee de insonorizare si ceva mai multa bataie de cap la intretinut... si masina aia nu o mai lasi in soare ca se be... jupoaie toata dacie nu am vazut in suferinta asa dar am vazut un ford capris arata de parca ar fi fost masina lui michael jackson in videoclipul thriller ...daca intelegeti metafora (nu a avut masina si era zombie ... dar daca tapetu ala arata ca tzoalele lor ... cam asta voiam sa sugerez) dar totusi m-as da si eu cu vinil pe plafon ... asta daca mai pastrez baba... 30 Jul 2010, 22:52: offtopic: care e faza cu offtopic-urile astea .... ?!? ![]() This post has been edited by ronny: 30 Jul 2010, 21:52 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#14820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 30 Jul 2010, 20:01) Iti dai seama ca respectivul care o detine ar cere o suma mare.....il vede ca o vrea neaparat si baga o suma piperata Depinde de ce are de gand omu ala sa faca cu ea, trebuie doar sa fie pe faza, in caz co vinde sau are de gand so dea la remat, so salveze, asta in caz ca ar cere o suma mare pe ea. ![]() Pacat ca ajung masini bune la remat, iar alea care trebuie sa ajunga sunt inca in circulatie, zic asta deoarece am vazut azi la itp o dacie 1300 din 80, transformata in 1310, plina de rugina, care la testele de frana a ramas fara frane si un 1310 , care se farama in mers, chiar am ramnas uimit, cum de au curaju sa mai circule cu asa ceva. ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 13:36 |