DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 492 493 494 495 496 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

B 75 UAP
post 28 Jul 2010, 07:51
Post #14791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 27 Jul 2010, 20:11)
Cum a zis si B 75 UAP , cu un generator de aer cald poti inlatura acel mastic sau daca nu detii acea scula , merge si cu o lama de cutit .
Exista un mastic pentru imbinarile de capota cu care il poti lipi la loc , conditia este sa fie foarte bine degresat sa faca priza si pune  ceva pe capota sa se lipeasca ( o roata de rezerva de dacie )eu asa am procedat tot timpul .
*



Nu merge decat cu aer cald, daca incerci sa-l cureti la rece e f dur, iar daca iti scapa lama de cutit, indoaie instant exteriorul, trebuie ceva flexibil, cel mai bine un spaclu si in niciun caz sa nu preseze cu nimic capota. Ideea e sa departeze exteriorul de dublura cat mai mult cand baga masticul ca sa-i pastreze forma arcuita, el are doar rolul sa nu o lase sa vibreze, ca daca o turteste se vad numai valuri cand da vopseaua.
Promit sa revin azi cu poze, pentru ca ieri nu am avut timp deloc.

QUOTE(Alex1300BV @ 27 Jul 2010, 22:24)
Inca una 'cunoscuta), dar superba, cu palivion negru.
Ce ar fi sa facem topic separat cu pozele din arhive?

<span class='edit'>27 Jul 2010, 23:44:</span>
@ Mesteru Surubel
Daca efectiv ai energia sa te apuci de masina, uite o selectie cu citeva exemple de urmat:  Dacii foarte  frumoase de pe forum, exceptie facand cea galbena. Sper ca nu se vor  supara proprietarii ca "folosesc" poze cu masinile lor, pt. ca erau deja postate...
Succes!
*


blink.gif B-12-ETT e a lui Betian? Daca nu ma insel, am vazut-o de cateva ori in trafic prin Pipera.


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 28 Jul 2010, 10:16
Post #14792


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




QUOTE(Muttley @ 27 Jul 2010, 21:55)
Atunci fix asa voi proceda, dar va mai trebui sa astepte, probabil cativa ani.
Pana atunci am spalat capota in cada cu apa si detergent (se adunase mult jegut in 38 de ani), am lasat-o-n balcon sa se usuce o zi, iar astazi i-am turnat ulei in toate dublurile, am sters excesul, apoi am impachetat-o ca sa n-o supar pe proprietara balconului blush.gif

[attachmentid=1627643314]
*


SCAPA DE FOLIE .... urgent ... infasoar-o in vaselina toata sau ulei de silicon sau ceara ... ideal e un pod unde nu curge acoperisul si nimic altceva.
bafta aia e o achizitie rara , probabil daca as avea una as merge cu alta pe masina sa nu o uzez biggrin.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 28 Jul 2010, 10:40
Post #14793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(B 75 UAP @ 28 Jul 2010, 09:51)
Nu merge decat cu aer cald, daca incerci sa-l cureti la rece e f dur, iar daca iti scapa lama de cutit, indoaie instant exteriorul, trebuie ceva flexibil, cel mai bine un spaclu si in niciun caz sa nu preseze cu nimic capota. Ideea e sa departeze exteriorul de dublura cat mai mult cand baga masticul ca sa-i pastreze forma arcuita, el are doar rolul sa nu o lase sa vibreze, ca daca o turteste se vad numai valuri cand da vopseaua.

Merge si cu spaclul dar si cu i tzipla de la chit ( in cazul in care nu detine generator de aer cald ) daca este desprinsa nu se chinuie foarte tare .
Capota o pune cu exteriorul in jos sustinuta pe cele 4 colturi , pune masticul la pistol si o roata de rezerva deasupra pe intarituri cand este gata de lipit .
Eu asa am procedat la multe capote fata - spate si nu au iesit deformate niciuna .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 28 Jul 2010, 11:01
Post #14794


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 28 Jul 2010, 10:40)
Merge si cu spaclul dar si cu i tzipla de la chit ( in cazul in care nu detine generator de aer cald ) daca este desprinsa nu se chinuie foarte tare .
Capota o pune cu exteriorul in jos sustinuta pe cele 4 colturi  , pune masticul la pistol si o roata de rezerva deasupra pe intarituri cand este gata de lipit .
Eu asa am procedat la multe capote fata - spate si nu au iesit deformate niciuna .
*


Daca o sustine de cele 4 colturi si pune roata pe dublura, rezolva fix nimic.. Niciodata nu va curba o roata dublura de la capota (si nici nu trebuie), iar la greutate mai mare primele se vor deforma colturile.
Eu nu am facut prea multe capote fata - spate, dar pot sa spun ca iti tremura mainile cat te chinui sa dai jos masticul ala, iar la rece nici nu se pune problema.. Tocmai de-aia s-a si fisurat, ca nu mai e flexibil.. e os!
La fel si la interiorul plafonului.


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 28 Jul 2010, 11:22
Post #14795


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Rezultate fara munca nu exista , evident . Stiu cum tremura mainile de la curatare . Roata se pune doar sa se fixeze , nu este grea de aceea nu se vor deforma colturile . Mastic de capote Sprint , exact asa scrie pe tub . E drept de vreo 2 ani nu am mai avut ce lipi si nu stiu daca mai exista in comert . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 28 Jul 2010, 11:28
Post #14796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




@ 12trs: nu cred ca masina albastra din poza e LS veritabila, am aceeasi poza acasa dar mai clara si rotile sunt de 1300. Mai degraba e o versiune de export rejectata / o comanda speciala. Chiar in Autoturism sau Almanah Auto de prin 78/79 apar aceste Dacii cu plafon de vinilin si numere romanesti. In plus, un lot de taxiuri ITB avea acelasi tip de plafon prin 1982, precum modelele Denem de lux (GLX daca tin minte bine, care avea chiar radiocasetofon vestic si geamuri electrice fata!).

O poza de pe blogul meu volganeagra.blogspot.com - un service Dacia in 1969 sau 1970. Reclama provine dintr-o carte publicata in martie 1970. In poza se vede una din primele frantuzoiace, si - exceptional in parerea mea - o sutica 1100S.



Attached thumbnail(s)
70_servicedacia.JPG ( Size: 145.38k ) Number of downloads: 1320


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Jul 2010, 11:57
Post #14797


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Capota a fost imbalsamata cu ulei de motor, 5W40, adica subtire, care a intrat in toate interstitiile.
Folia e pusa ca sa nu trebuiasca sa dau capota asta unsuroasa la gunoi. Asta e, regulile casei icon_mrgreen.gif
Condens n-are de ce sa faca, va ramane-n acelasi balcon in care-s facute pozele. Daca va face, repet, e unsa prea bine ca s-o prinda vreo rugina. Pentru orice eventualitate, am sa-i dau foliei macar cateva gauri, sa respire.

'ai ca m-ati speriat cu chitul ala, pare complicat.
Pentru moment, discutia nu-si mai are rostul, de capota asta ma voi ocupa peste cativa ani buni cred smile.gif

This post has been edited by Muttley: 28 Jul 2010, 11:58


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 28 Jul 2010, 12:05
Post #14798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Decat folie mai bine ceva materiale textile .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 28 Jul 2010, 13:38
Post #14799


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Sau in hartie de ziar


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 28 Jul 2010, 14:34
Post #14800


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Subscriu .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12TRS
post 28 Jul 2010, 19:19
Post #14801


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 December 09




Solutia cu pavilion acoperit cu husa PVC nu a fost generalizata, fiind se pare nerentabila din punct de vedere economic.

@Adrian_pt Copil fiind in anii 80, am vazut destule Dacii 1300 LS pe litoral cu numere de DDR, avand pavilionul acoperit cu husa PVC sau vopsit in alta culoare. La noi in tara varianta LS a fost comercializata si fara acest accesoriu suplimentar. Denem de Luxe sau GLX aveau intradevar pavilionul acoperit, plus jantele de la RENAULT 5 GTL ca in imaginea de mai jos, dar acestea erau de fapt niste D.1310 cu imbunatatiri.

This post has been edited by 12TRS: 29 Jul 2010, 10:16

Attached thumbnail(s)
pavilon.jpg ( Size: 650.85k ) Number of downloads: 1296
ren5.jpg ( Size: 742.37k ) Number of downloads: 1147


--------------------
Oltcit 12 TRS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 28 Jul 2010, 19:26
Post #14802


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Pozele promise:

Attached thumbnail(s)
DSC05651.JPG ( Size: 148.18k ) Number of downloads: 1315
DSC05652.JPG ( Size: 116.01k ) Number of downloads: 1183
DSC05653.JPG ( Size: 137.66k ) Number of downloads: 343


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 29 Jul 2010, 11:51
Post #14803


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




QUOTE(B 75 UAP @ 28 Jul 2010, 20:26)
Pozele promise:
*


din ce an este capota???


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 1971/1995 - HD 04 FDC/AR 10 LZH
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12TRS
post 29 Jul 2010, 14:01
Post #14804


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 December 09




@mesteru surubel Uzina a fabricat varianta 1300LS intre anii 1973-1980.

This post has been edited by 12TRS: 29 Jul 2010, 14:04

Attached thumbnail(s)
D.1300LS.jpg ( Size: 429.95k ) Number of downloads: 252


--------------------
Oltcit 12 TRS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Jul 2010, 15:08
Post #14805


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti






--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 29 Jul 2010, 15:25
Post #14806


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Oare unde aveau ele frigider si cat de eficient era ?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 29 Jul 2010, 18:24
Post #14807


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




"frigiderul" era de fapt o cutie frigorifica alimentata de la priza masinii si era pozitionat prin portbagaj.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 29 Jul 2010, 18:56
Post #14808


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Banuiesc ca ati vazut la vanzare Dacia 1300 din '75 care exista la vanzare la Bursa, a userului mircea001. O puteti lua ca un bun exemplu, avand toate piesele originale pe ea.
Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat.

This post has been edited by sechi: 29 Jul 2010, 18:57


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 29 Jul 2010, 19:52
Post #14809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




QUOTE(sechi @ 29 Jul 2010, 19:56)
Banuiesc ca ati vazut la vanzare Dacia 1300 din '75 care exista la vanzare la Bursa, a userului mircea001. O puteti lua ca un bun exemplu, avand toate piesele originale pe ea.
Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat.
*


Cat m-ar costa 2 fete de usi stanga-dreapta fata de culoare neagra
pt 1300???


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 1971/1995 - HD 04 FDC/AR 10 LZH
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 29 Jul 2010, 19:54
Post #14810


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Primele Dacii cu pavilion din vinilin au aparut in Bucuresti cu ocazia Universiadei din anul 1981 ( erau masini de "protocol" pentru oficialitatile care participau la acea competitie )
Dupa terminarea Jocurilor Mondiale Universitare ( asa se numea oficial competitia ), au ajuns intr-adevar la Taxi !
O, tempora ! Acum nu mai putem organiza nici o Balcaniada ! ( terenurile de sport care existau mai ales la fostele intreprinderii - ca si intreprinderile de altfel - au ajuns pe mana "dezvoltatorilor" imobiliari !
Am fost Duminica trecuta in Parcul National ( fostul 23 August ) si trecand pe langa bazinul de inot am vazut ca aveau loc Campionate Nationale de Copii !
Am intrat cu familia sa vedem si noi concursul si credeti-ma ca acolo timpul a ramas in loc, cred ca nici de zugravit nu avut astia timp in 20 de ani ! Cine este din Bucuresti poate trece pe acolo sa se convinga !
Auzi Dumneata : " dezvoltator ", te bufneste rasul nu alta !

Respect tuturor posesorilor de Dacia Clasic in mod special, dar si celorlati numai bine !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 29 Jul 2010, 21:36
Post #14811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(sechi @ 29 Jul 2010, 20:56)
Am la dezmembrat un exemplar exact la fel, inclusiv culoarea, doar ca provine din Cehia. Are o gramada de piese Franta pe ea, inclusiv acelasi tip de motor. Masina are 15 000 km reali. Daca sunteti interesati de piese de pe ea, ma puteti contacta pe privat.
*


Pune si tu un link , unde vinzi . blink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Jul 2010, 08:51
Post #14812


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




hai sa va arat ce am vazut eu ieri smile.gif
Stiu ca nu e frantuzoaica (e din '79), stiu ca a fost violata nitel - nu eu am facut asta.
Mi-e dor de ea blush.gif , a fost la noi in familie din 79 pana in 2003. Oricum ma bucura enorm faptul ca inca se tine bine si ca n-a ajuns sa fie taiata.
Cand a plecat de la mine era 99% originala - singurele lucruri schimbate erau scaunele fata si oglinzile laterale, in rest nu-i lipsea niciun ornament, luneta era normala - fara dezaburire, geamurile nu erau ionizate, jentile noi dar pe 155 si cu capace testoasa, botul nu era vopsit, avea scrisul cu 1300 pe portbagaj si capacul de benzina original.

This post has been edited by Ov: 30 Jul 2010, 09:45

Attached thumbnail(s)
29072010575.jpg ( Size: 376.28k ) Number of downloads: 345
29072010576.jpg ( Size: 316.71k ) Number of downloads: 427


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 30 Jul 2010, 09:14
Post #14813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Daca cineva a vazut Dacia cu pavilion acoperit cu vinilin, as ruga sa imi spuna cum era prins si daca se putea da jos. Cred ca trebuia sa fie intins bine si eventual lipit de tabla ca sa nu se umfle in timpul mersului. Am vazut doar poza alb-negru din carte , poze mai recente nu am vazut.


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 30 Jul 2010, 11:51
Post #14814


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Sper, ca voi nu aratati ASA blink.gif .

Scuze de off-topic

This post has been edited by Furry-Rasputin: 30 Jul 2010, 11:52


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_d_1300
post 30 Jul 2010, 16:48
Post #14815


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 January 07




offtopic: Am si eu o intrebare: cam cat costa asigurarea pe 6 luni la Dacia 1300 din '79? Si la ce firma e recomandat sa o fac?


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 30 Jul 2010, 17:46
Post #14816


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Da si tu un search pe google dupa rca si vei gasi raspunsul in mod cert.


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 30 Jul 2010, 18:51
Post #14817


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 30 Jul 2010, 08:51)
hai sa va arat ce am vazut eu ieri smile.gif
Stiu ca nu e frantuzoaica (e din '79), stiu ca a fost violata nitel - nu eu am facut asta.
Mi-e dor de ea blush.gif , a fost la noi in familie din 79 pana in 2003. Oricum ma bucura enorm faptul ca inca se tine bine si ca n-a ajuns sa fie taiata.
Cand a plecat de la mine era 99% originala - singurele lucruri schimbate erau scaunele fata si oglinzile laterale, in rest nu-i lipsea niciun ornament, luneta era normala - fara dezaburire, geamurile nu erau ionizate, jentile noi dar pe 155 si cu capace testoasa, botul nu era vopsit, avea scrisul cu 1300 pe portbagaj si capacul de benzina original.
*



Incearca so cumperi de la cine ai vanduto si aduo la starea initiala, e pacat de ea, inca se mai poate salva, mai ales daca ai amintiri legate de ea smile.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 30 Jul 2010, 20:01
Post #14818


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(Victor 007 @ 30 Jul 2010, 18:51)
Incearca so cumperi de la cine ai vanduto si aduo la starea initiala, e pacat de ea, inca se mai poate salva, mai ales daca ai amintiri legate de ea  smile.gif
*




Iti dai seama ca respectivul care o detine ar cere o suma mare.....il vede ca o vrea neaparat si baga o suma piperata


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 30 Jul 2010, 21:49
Post #14819


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




QUOTE(augustin87r @ 30 Jul 2010, 10:14)
Daca cineva a vazut Dacia cu pavilion acoperit cu vinilin, as ruga sa imi spuna cum era prins si daca se putea da jos. Cred ca trebuia sa fie intins bine si eventual lipit de tabla ca sa nu se umfle in timpul mersului. Am vazut doar poza alb-negru din carte , poze mai recente nu am vazut.
*


daca nu ma insel este exact ca la ford taunus , un model din asta din 71 restaurez impreuna cu un prieten ..... sau ma rog el si-l restaureaza si eu il ajut .... cat despre baba .. e invers el ma ajuta pe mine
in fine pe scurt este vorba de vinil lipit cu clasicul prenandez sau wtf lipici de cizme si sandale ... asa se faceau atunci pentru a da masinii un aspect de lux ...intotdeauna vinil negru din 3 bucati cu doua cusaturi longitudinale pe laterale ca sa evite incretirea si cutarea ...

ca si efect secundar da o idee de insonorizare si ceva mai multa bataie de cap la intretinut...

si masina aia nu o mai lasi in soare ca se be... jupoaie toata

dacie nu am vazut in suferinta asa dar am vazut un ford capris arata de parca ar fi fost masina lui michael jackson in videoclipul thriller ...daca intelegeti metafora (nu a avut masina si era zombie ... dar daca tapetu ala arata ca tzoalele lor ... cam asta voiam sa sugerez)

dar totusi m-as da si eu cu vinil pe plafon ... asta daca mai pastrez baba...

30 Jul 2010, 22:52:
offtopic: care e faza cu offtopic-urile astea .... ?!?
radmasa.gif

This post has been edited by ronny: 30 Jul 2010, 21:52


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 30 Jul 2010, 22:53
Post #14820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(vallyyy @ 30 Jul 2010, 20:01)
Iti dai seama ca respectivul care o detine ar cere o suma mare.....il vede ca o vrea neaparat si baga o suma piperata
*



Depinde de ce are de gand omu ala sa faca cu ea, trebuie doar sa fie pe faza, in caz co vinde sau are de gand so dea la remat, so salveze, asta in caz ca ar cere o suma mare pe ea. smile.gif
Pacat ca ajung masini bune la remat, iar alea care trebuie sa ajunga sunt inca in circulatie, zic asta deoarece am vazut azi la itp o dacie 1300 din 80, transformata in 1310, plina de rugina, care la testele de frana a ramas fara frane si un 1310 , care se farama in mers, chiar am ramnas uimit, cum de au curaju sa mai circule cu asa ceva. huh.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 492 493 494 495 496 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 13:36
Forum Renault