DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Tommi. |
![]()
Post
#22141
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 19 February 12 From: Turda ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
- CJ 89 KGT
|
|||
deceneu32 |
![]()
Post
#22142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
De ce?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
12TRS |
![]()
Post
#22144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
@deceneu32
Imi place bordul stil Gordini(ma refer la intrerupatoare). |
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#22145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 20 Feb 2012, 20:29) Dragule , nu orice carpeala o poti numi restaurare . Ma amuzam doar . Exemplu , eu am vopsit 16 DAN nu am restaurat-o . Nu e restaurare,e reconditionare sau reparatie cu bani putini sau salvare de la moarte,cum vrei tu.N-am folosit termenul adecvat.Mea culpa! Dar nici carpeala nu e!Urit din partea ta! ![]() In ceea ce priveste 16 DAN,normal ca nu e ''restaurare'',e doar ''vopsire''.Termenul restaurare implica operatiuni multiple,pe termen lung si de anvergura:Renault-ul lui Remus,Renault lui Horace si multe altele. Aaaaaaa,ca unele sunt reusite,iar altele mai putin reusite,asta e alta poveste. 20 Feb 2012, 21:03: QUOTE(12TRS @ 20 Feb 2012, 20:34) Ma bucur ca-ti place dar l-am dat jos de mult timp. ![]() Am revenit la forma originala. This post has been edited by deceneu32: 20 Feb 2012, 21:03 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 20 Feb 2012, 23:01) Nu e restaurare,e reconditionare sau reparatie cu bani putini sau salvare de la moarte,cum vrei tu.N-am folosit termenul adecvat.Mea culpa! Dar nici carpeala nu e!Urit din partea ta! ![]() In ceea ce priveste 16 DAN,normal ca nu e ''restaurare'',e doar ''vopsire''.Termenul restaurare implica operatiuni multiple,pe termen lung si de anvergura Imi place ca prinzi repede . Daca vii cu masina ta la intrunirea oficiala a Daciotilor , ai sa vezi ce zic si ceilalti , sau poate faci una zonala , va fi mult mai mediatizata ( vorba ta ) . Astept sa-i faci poze in starea actuala si sa ni le prezinti si noua , sa vezi ca am avut dreptate . Cand chitul este crapat pe capota si multe alte locuri nu o poti numi decat carpeala , fara suparare . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#22147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 19 Feb 2012, 16:38) QUOTE(alex-mun @ 19 Feb 2012, 21:07) Deceneu, chiar daca nu mai arata ca in poze, ai o baza fff buna , masina asta revopsita asa cum trebuie iese din ea ceva frumos . Sa nu uitam totusi ca e un 70 care merita toata atentia si stima din partea noastra , pt ca e o Dacie f veche , si e o masina care a rezistat atatia ani ![]() Fara suparare dar eu cred ca nu e vorba de aceeasi masina! Daca va uitati cu atentie la pozele din lateral spate ale "epavei" se observa vipusca, pe cand masina restaurata nu are vipusca - probabil e din 70. Eu folosesc in loc de monitor un LCD de 61 cm. Puteti incerca pe unul cu diagonala si mai mare si cred ca se va observa si mai bine. 20 Feb 2012, 23:18: De fapt si la pozele din spate se observa gaura de la lampile de marsarier sub triple, deci aproape sigur epava e o dacie probabil din 82 - daca volanul din poze e cel original. This post has been edited by THE ELANTIS: 20 Feb 2012, 23:18 |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(THE ELANTIS @ 21 Feb 2012, 01:07) Fara suparare dar eu cred ca nu e vorba de aceeasi masina! Daca va uitati cu atentie la pozele din lateral spate ale "epavei" se observa vipusca De fapt si la pozele din spate se observa gaura de la lampile de marsarier sub triple, deci aproape sigur epava e o dacie probabil din 82 - daca volanul din poze e cel original. Am sesizat acest lucru dar nu am vrut sa intru in polemici cu persoane care fac tot felul de recomandari citite doar din carti si daca-i pui sa schimbe ceva pe masina sunt cu pluta . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#22149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
Nu cred ca asta este o masina demna de muzeu cu o restaurare facuta de mantuiala cu cotiere nedate jos de pe masina la vopsit si gazate in ultimul hal.
This post has been edited by THE ELANTIS: 21 Feb 2012, 00:23 Attached image(s) ![]() ![]() |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#22151
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Eu am alta curiozitate,in stare in care e in pozele alea,ce ziceti ar merita restaurata ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Depinde cum mai arata dupa 7 ani , daca dupa un an avea sarit chitul de pe ea .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#22153
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Mie sincer masina imi pare strict "restaurata" dupa tiparele romanesti-dupa posibilitati-asa cum batranii nostri le faceau: o vopsea acolo,un set motor nou si gata 3-4-5 ani era ok pentru circulatia cotidiana.Dar la felul cum arata in poze eu zic ca ar merita o restaurare in adevaratul sens al cuvantului cu atentie sporita la detalii
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ vallyyy
In poze sunt multe masini care merita orice , realitatea este una cumplita . Cei care au avut asemenea experiente , pot comfirma . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#22155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
1971/1995
- HD 04 FDC/AR 10 LZH Vreau o tara ca afara....
|
|
valibrad |
![]()
Post
#22156
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 19 November 07 ![]() |
Daca este cineva interesat, am un carb Solex de vanzare, 200 lei.
|
--------------------
motoreta
Mobra
1977 EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
|
|
Ov |
![]()
Post
#22157
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ti-am dat mail
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#22158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Nici mie nu-mi venea sa cred ca este aceeasi masina, asa ca m-am uitat in niste poze mai vechi, parca in poza asta se vede vipusca la aripa din stanga, iar la imbinarea aripei cu fusta, nu se mai vede dunga de sudura din fabrica, sunt sanse sa fi fost schimbata aripa aia
![]() ![]() This post has been edited by Victor 007: 21 Feb 2012, 11:18 Attached thumbnail(s) Lateral_st_nga__035_.JPG ( Size: 110.88k ) Number of downloads: 1094 Lamp_atilde__SEIM__076_.JPG ( Size: 97.14k ) Number of downloads: 1044 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Se vede si aici cum a sarit chitul , bataie de joc de bani nu de om .
Posibil sa fie prea mult spus si carpeala . Totusi este o masina demna de asi gasi locul intr-un muzeu . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#22160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Posibil a aplicat chitul direct pe vopsea si nu direct pe tabla cum este corect si nu a pus nici intaritor suficinet, eu de aia m-am apucat sa studiez cum se face, e bine sa sti, daca nu sti, ei fac tot cum vor...
|
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
Ov |
![]()
Post
#22161
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ia mai schimbati voi subiectul
![]() This post has been edited by Ov: 21 Feb 2012, 15:02 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#22162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(THE ELANTIS @ 20 Feb 2012, 23:07) Daca va uitati cu atentie la pozele din lateral spate ale "epavei" se observa vipusca, pe cand masina restaurata nu are vipusca - probabil e din 70. Are aripa spate stanga schimbata,nu de mine,de fostii proprietari.Probabil vreun accident in epoca. 21 Feb 2012, 14:48: QUOTE(THE ELANTIS @ 20 Feb 2012, 23:07) la pozele din spate se observa gaura de la lampile de marsarier sub triple Fostii proprietari i-au montat lampi de marchearriere.Porneau dintr-un buton amplasat in bord. ![]() Nu sunt singurul.Altii au gasit pe masini triple mari,de 1310. 21 Feb 2012, 14:52: QUOTE(THE ELANTIS @ 20 Feb 2012, 23:07) epava e o dacie probabil din 82 - daca volanul din poze e cel original. Epava e din 1970.Volanul de 1310 nu e original,e montat de fostii proprietari.Era o moda prin anii 80-inceput de 90 ca Daciile vechi sa fie upgradate cu elemente de 1310. Actualul volan e montat de mine. 21 Feb 2012, 14:58: QUOTE(THE ELANTIS @ 21 Feb 2012, 00:22) cotiere nedate jos de pe masina la vopsit si gazate in ultimul hal. Masina a mai fost revopsita de-a lungul existentei sale.Eu am chelit-o complet cand am dus-o la vopsit. Cotierele au fost gazate de fostii ''meseriasi''.Ca si ochelarii CPIO!Asta e,meseriasi de KKt. Eu le-am spalat si le-am tratat cu dialuant dar nu am reusit sa curat vopseaua.Sa ma pish pe ele,mai mult de atat n-am putut.Eventual sa le schimb.Alte solutii? This post has been edited by deceneu32: 21 Feb 2012, 14:58 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Ov |
![]()
Post
#22163
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, decapant pentru vopsea
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#22164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 21 Feb 2012, 00:23) Nu e nevoie sa tipi!Nu sunt eu de vina ca meseriasii au pus chit cu lopata.De ce ma condamni pe mine?Crezi ca mie imi place? Dupa cum remarci capota e originala,69-71.A fost putin indoita si prost indreptata.Decat sa munceasca la ea,sa-i scoata linia si fata,meseriasii au preferat s-o incarce cu chit.Ca la Romanica.Cum a venit prima iarna,cum a crapat. Am zis sa-i pastrez linia originala dar n-am reusit.Puteam foarte usor sa-i cumpar o capota mai recenta:,,Aaaaa,nu e originala,da-o jos!!!'' De unde vreai capota originala in 2004?Ca se gasesc pe toate drumurile....Internet canci in 2004,forumul nici nu exista!Am gasit una in targ,dupa ce-am vopsit-o,la vreo cativa ani. In partea inferioara la imbinarea aripii cu masca,meseriasii mei,in marea lor inspiratie,au aplicat chit peste luft,''ca e mai frumos,are continuitate''.A crapat imediat. <span class='edit'>21 Feb 2012, 15:14:</span> QUOTE(Ov @ 21 Feb 2012, 15:02) Ala e pentru tabla,nu merge pe plastic si vinilin.Le topeste. <span class='edit'>21 Feb 2012, 15:18:</span> QUOTE(Victor 007 @ 21 Feb 2012, 11:08) Nici mie nu-mi venea sa cred ca este aceeasi masina, asa ca m-am uitat in niste poze mai vechi, parca in poza asta se vede vipusca la aripa din stanga, iar la imbinarea aripei cu fusta, nu se mai vede dunga de sudura din fabrica, sunt sanse sa fi fost schimbata aripa aia ![]() ![]() Victore,ce ochi ai! ![]() Astia sunt mesterii nostri,decat sa le indrepte tablele,le incarca cu chit,ca e mai usor! ![]() Vopseaua e frumoasa dar aplicata de mantuiala.Asa cand apelezi la meseriasi de cartier.De,ce sa faci,buget redus,low-cost. ![]() <span class='edit'>21 Feb 2012, 15:27:</span> QUOTE(danut 69-71 @ 21 Feb 2012, 12:08) Se vede si aici cum a sarit chitul , bataie de joc de bani nu de om . Posibil sa fie prea mult spus si carpeala . Totusi este o masina demna de asi gasi locul intr-un muzeu . Ar fi bine sa lasi ironiile,ca nu-si au rostul. Ce vezi tu acolo,a fost o antena electrica telescopica.Am gasit-o franta in parcare.Am dat-o jos iar gaura am astupat-o cu niste banda de izolat neagra,sa nu-mi ploua in portbagaj. Altceva?Ce-ai mai remarcat? Emblema cu litere impreunate 1300?Le-am schimbat! Bari dupa 1977?Mi-a gasit Sechi o pereche originala! N-am emblema UAP?Mi-am procurat trei dar n-am montat nici una! ![]() Chedere cu inima ingusta?Stiu,se gasesc pe toate drumurile.Numai eu nu mi-am luat. Ornamentul la capota? Bord cu jurnalier?L-am dat jos. Bricheta?Am dat-o jos. Butoane ca la GORDINI?Le-am dat jos. Altceva? <span class='edit'>21 Feb 2012, 15:32:</span> QUOTE(Ov @ 21 Feb 2012, 13:33) ia mai schimbati voi subiectul ![]() Exact,Ov!Nu toti dispunem.Nici mie nu-mi place.Am facut ce-am putut. Ce ma deranjeaza este atitudinea ostila,de-a dreptul dusmanoasa a unor ''colegi''. N-am nevoie de aplauzele nimanui,dar putin respect pentru faptul ca am salvat o masina de la ''impachetat''. This post has been edited by deceneu32: 21 Feb 2012, 15:36 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Ov |
![]()
Post
#22165
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 21 Feb 2012, 15:12) Internet canci in 2004,forumul nici nu exista! ia uita-te sub avatarul meu la data inregistrarii mele pe acest forum ![]() QUOTE(deceneu32 @ 21 Feb 2012, 15:12) am folosit decapant si pe plastic (ornamentele de la manerele de usi) si pe vinilin (chestia aia de pe peretele de foc de la motor) si a functionat de minune fara nicio urmare neplacuta |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#22166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
M-am uitat!
![]() Ceva detalii despre decapantul pentru de plastic?Ce marca este? Multumesc. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
B25KXI |
![]()
Post
#22167
|
Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 8 September 10 ![]() |
Cu riscul de a-mi aprinde iar paie in cap, vad ca daca cineva are o masina nu chiar perfecta trebuie facut aici cu ou si cu otet. Dupa ce ca numarul posesorilor de 1300 este intr-o reala scadere, hai sa-i indepartam si pe cei putini care au mai ramas.
Deceneu, da a salvat o dacie de la fiare vechi, ca sa zic asa si a facut-o omul dupa posibilitatile de atunci. Bravo Deceneu eu te admir si stiu ca vei elimina toate greselile facute de vechii meseriasi. Unii de pe aici cred ca nici acum nu cunosc termenul de reconditionare, ei cred ca reconditionarea nu consta decat in punerea de 2-3 peticute, chit pe ici colo si o vopsea profi. Mai urmariti si alte forumuri sa vedeti cum se naste o masina dintr-o epava si nu se plange nimeni ca nu tine lucrarea. Se mai apeleaza la vopsitorie si tinichigerie si in cazul in care iti mai gasesti si masina vandalizata, asta e alta poveste. O zi buna tuturor. This post has been edited by B25KXI: 21 Feb 2012, 16:31 |
--------------------
DACIA 1300
DACIA 1300
1972
- B 25 KXI
|
|
Ov |
![]()
Post
#22168
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 21 Feb 2012, 16:24) ultimul rand de poze http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3213873. Decanol de la Policolor. Ai acolo si rezultatele. Pe plasticul de la manerele de la usi am folosit un spray de capatat de la ydaniel (a fost mai bun decat maglavaisul asta cu care am dat eu). Nu stiu cum ii zice, intreaba-l pe el ![]() This post has been edited by Ov: 21 Feb 2012, 17:12 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#22169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
4x4 |
![]()
Post
#22170
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:58 |