DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 759 760 761 762 763 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

bucatzel
post 21 May 2012, 14:45
Post #22801


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




E o prostie. Avea ea ceva logica acum cateva zeci de ani, cand uleiurile nu erau cine stie ce, se gaseau greu, filtrele la fel, dar nu si acum.

Daca vrei NEAPARAT sa speli motorul, schimba uleiul (si filtrul) mai des. Si-o sa se curete el singur.
Sau fa un schimb de ulei "de sacrificiu" du masina la o plimbare mai serioasa, si mindiat dupa aia schimba uleiul din nou.

This post has been edited by bucatzel: 21 May 2012, 14:46


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 21 May 2012, 14:54
Post #22802


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Termina cu prostiile!
Banuiesc ca te sfatuia sa il si pornesti cu motorina in el,nu?
Ca sa termini cuzinetii.
Motorul il vei spala cu motorina cind il vei demonta.
Daca vrei intr-adevar sa faci cit de cit o curatare a sistemului de ungere,ia un ulei mai ieftin,pe care il tii vreo suta ,doua de kilometri in motor.
Eventual faci asta de doua-trei ori,si dupa aceea pui unul bun.
Daca nu,schimba uleiul mai des si se va curata singur sistemul de ungere.

L.E.
mi-a luat-o conu'Bucatzel inainte icon_mrgreen.gif

This post has been edited by M.C.: 21 May 2012, 15:05


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 21 May 2012, 16:00
Post #22803


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Metoda mea. Bagi un ulei prost, la 9 lei litrul si filtrul, la fel, cel mai prost. Te duci cu ea la o plimbare mai serioasa (insemnand sa dai un pic dupa motor, asa sa schimbi si tu pe la 4-5000 minim), ca sa se incinga uleiul bine si sa se fluidizeze. Apoi, imediat te duci si dai drumul la ulei, el fiind inca mai subtire decat de obicei, se scurge repede si se curata bine motorul. Daca nu, cum ziceau si colegii mai sus, cateva schimbari de ulei mai des si se va curata in timp, de la sine. Totusi, exista si produsi pe piata care ajuta la spalarea motorului. Eu nu te-as sfatui sa folosesti asa ceva.

Edit: Foarte reusita copseaua Gerhard, arata foarte bine. Mie-mi pare o incercare reusita de Verde 57. Sa ne lamuresti si pe noi.

This post has been edited by aditza579: 21 May 2012, 16:02


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 21 May 2012, 16:17
Post #22804


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




Produsii is varza nici vanzatorul nu mi-a recomandat


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 21 May 2012, 17:59
Post #22805


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 17:17)
Produsii is varza nici vanzatorul nu mi-a recomandat
*


Exact! Eu la o Dacie 1300 am bagat ceva solutie de curatat motorul si am facut cum scria pe ea: torni tot, pornesti motorul si il lasi sa mearga cateva minute si apoi lasi jos uleiul. Cand am pus uleiul(Mobil si filtru Bosch) a inceput sa bata pana sa isi traga ulei si nu si-a mai revenit niciodata.


--------------------
Dacia 1100 / 1300 1968, 1969, 1970 - CJ .. ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 21 May 2012, 19:34
Post #22806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




QUOTE(Gerhard_1300 @ 21 May 2012, 14:14)
Salutari baieti. Va rog sa imi permiteti si mie, sa va prezint niste poze. Sper sa va placa, si astept pareri  smile.gif

201205219614.th.jpg
201205219618.th.jpg
thumbnmail.png
201205219616.th.jpg
201205219615.th.jpg
201205219619.th.jpg
*



Cunosc masina ta, inainte a fost o culoare deschisa, tragea spre crem, ai pe CIV trecut si gpl, masina a stat prin parcarea din fata parcului 1 Decembrie cam in zona
casei de cultura.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 21 May 2012, 22:08
Post #22807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(bucatzel @ 21 May 2012, 12:14)
Danut, super fain fietelul. Imi trezeste tot felul de amintiri.

Si in alta ordine de idei, drum bun si vreme frumoasa.
*


Asa este si mie imi trezeste niste amintiri deosebite . wub.gif
Plecarea va avea loc undeva in 08-12 iulie , pana atuci mai avem vreme de povesti .

@ Gerhard

Sper ca intr-o luna jumate sa o termini , sa ma conduceti la iesirea din tara de la Bors , intr-o suita de 3 Dacii 1300 Verde 57 . wub.gif
Traseul era pe Petea - Satul Mare , a intervenit o schimbare si voi iesi pe la Oradea .

@Adifulful
Acum 2 saptamani , am sunat un coleg de forum ( norocul lui ) ca era sa faca o imensa prostie de a baga in motor un aditiv de curatare a sitemului de ungere , drept dovada mi-a urmat sfatul , ca acum sa ridici si tu aceeasi problema .

Bucatzel , Adita , M.C. ti-au facut cele mai bune recomandari ( sau poti baga un 10W40 ) , ii dai tapla 100 km si l-ai schimbat .

Aceeasi prostie ca si Tavi 1100 , am facut acum 10 - 12 ani , operatie reusita - pacientul mort . sad.gif

Daca mai este cineva care vrea sa se alinieze cu "noile tehnologii ", mai intrebati si va vom raspunde din proriile experiente , nimeni nu s-a nascut invatat si cand va muri , nu le va stii pe toate .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 21 May 2012, 22:39
Post #22808


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50?


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 21 May 2012, 22:46
Post #22809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 23 May 10




Super multumit. Astept calduri de 30+ sa-i testez puterile si sistemul de racire.

Apropo,daca am sistem de racire bun,original,termostat 89C,exista vreo sansa sa se ridice temperatura lichidului de racire?
Pana acum am testat-o la drum lung pe la 28-30C si temperatura a stat la 90C. Acelasi lucru si in Bucuresti.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 22 May 2012, 08:02
Post #22810


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(adifulful @ 22 May 2012, 00:39)
De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50?
*


O alta discutie care ar putea genera multe polemici .
Toate uleiurile sunt la fel , fiecare companie foloseste aditivi si detergenti diferiti dar si asemanatori , totul este sa fie dozajele corespunzatoare retetarului pentru o calitate buna sau foarte buna , dar sa nu uitam ca traim in Romania ( o societate manipulata si dezimformata , incurajandu-se consumul ) .
Romania este tara in care totul se " respecta cu strictete " .
Foarte posibil un ulei de de 8 lei / L + bisulfura de molibden , sa fie net superior unor branduri consacrate , nu vreau sa fac reclama acestora .
Faptul ca un ulei lasat in motor mai mult de un an isi pierde din proprietati , vascozitate , etc , este o alta inventie pentru a se incuraja consumul ( o alta manipulare ).
Cine doreste , poate sa supuna uleiul din motor , vechi de 3-4 ani , unei expertize sau examinari intr-un laborator de specialitate si veti vedea rezultatul .
Exemplu la Golf :
Pun ulei din Romania , acelasi tip de specificatie , aceeasi marca , il papa de parca ar fi " Specialitatea casei " din restaurant , cand folosesc adus din Germania , se schimba total datele problemei , concluziile le puteti trage singuri .

@medelin
Doar in momentul in care incepe sa-ti creeze neplaceri gen ( incalzit motor , deschiderea termostatului defectuasa ), abia atunci te poti gandi serios la o curatare riguroasa a sitemului de racire .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 22 May 2012, 09:35
Post #22811


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@medelin. In primcipiu, e ok. Cand te uiti la temperaturile astea, trebuie sa iei in calcul ca nici ceasurile astea nu-s instrumente de ultra-precizie, si ca 90-ul ala poate insemna la fel de bine 85.

Oricum, daca vrei sa incingi motorul, nimic nu-i mai de efect decat o urcare voiniceasca pe munte.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 22 May 2012, 09:54
Post #22812


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 23 May 10




Sper sa nu-mi faca surprize,oricum o sa ma feresc sa circul pe temperaturi mari.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 22 May 2012, 10:22
Post #22813


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.223
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Cateodata n-ai de ales, dar daca ala de 89 de grade functioneaza bine, ca si restul circuitului de racire, n-ar trebui sa ai probleme. Nu stiu in ce masura se justifica schimbarea (pe care o fac unii) termostatului, vara, daca circuitul e ok (mai degraba as intelege montarea unui radiator mai mare, in cazul celor care au "mic"). Eu cand merg (vara) pe calduri mari, distante mai lungi, ma mai uit si la motor cand iau cate o pauza la umbra; se mai raceste si el, ca n-am radiator mare, dar probleme n-am, de cand i-am pus termostat (functional) de 89.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 22 May 2012, 12:48
Post #22814


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




@Danut,
a mea verde 57 va fi prezenta.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 22 May 2012, 13:53
Post #22815


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 23:39)
Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50?
*



Eu am un prieten care are o dacie cu motor de 1.4 din 95,si de acum 3 ani cand i-a facut motorul doar ulei la 8 lei foloseste,schimbadu-l cam la un interval de 3000 km, iar motorul nu are nici o problema,si vede destul de des 4000-5000 rpm,iar dacia tatalui prietenului meu a avut in motor ulei mobil1 20w40 , si in jumate de an motorul a mancat tot uleiul,ramanand doar 0,5 litri de ulei in motor,existand un risc foarte mare sa gripeze motorul..acum merge si ea tot cu romanesc produs aici la o fabrica din oras.


--------------------
Ex:Renault Clio 1995 - SV 09 AWY
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 22 May 2012, 14:47
Post #22816


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




eu am bagat azi Elf, sa vedem cum merge dar la cat umblu eu cu ea in 2 ani am facut 2000 km asa ca..... repet am bagat 20 w50


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B71KOX
post 22 May 2012, 15:30
Post #22817


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 16 July 07
From: Bucuresti _ Bucurestii Noi




QUOTE(deceneu32 @ 20 May 2012, 13:29)
Nu prea va place munca.Le vreti gata aranjate! smile.gif
Constat ca fugiti de flex si aparatul de sudura!
Aaaa,investitia prea mare.....
*


Nu e vorba de fuga de flex si aparat de sudura in sensul propriu, e vorba de fuga la figurat, deoarece sunt masini care chiar nu merita reconditionate deoarece pur si simplu e munca si bani cheltuiti in zadar, care dupa ce tragi linie ai investit in ea niste bani cu care iti cumparai ceva impecabil, sa nu mai punem ca dupa ce ai investit si pasiune si bani cu gramada la scurt timp te dezamageste total in sensul ca apare rugina, apar imperfectiunile, etc, cel putin asta e parerea mea proprie si personala.


--------------------
Dacia 1300 / 1971 Logan laureate 1.6 MPI / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 22 May 2012, 15:38
Post #22818


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




Poate este cineva interesant de maruntisurile astea biggrin.gif
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...=0#entry3436338


--------------------
Ex:Renault Clio 1995 - SV 09 AWY
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuM
post 22 May 2012, 19:55
Post #22819


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 July 10




Perfect de acord cu ceea ce a scris Danut mai sus. Pina acu citiva ani de cind s-au inmultit masinile in Romania n-am auzit sa schimbi uleiul la un an daca nu ii faci kilometrii....


--------------------
Dacia 1310 T 1557 cmc 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 22 May 2012, 20:29
Post #22820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 22:39)
Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50?
*


Cu acest ulei s-a nascut acest motor ! Eu vand gama ELF din 1995.Nu am avut in acesti ani vreo problema datorata uleiului.Cat despre intervalul de inlocuire pot sa-ti spun urmatorul lucru:
Orice ulei este bazic in momentul achizitionarii/introduceri in motor,momentul ideal de inlocuire este atunci cand este neutru chimic - de aici rezulta inlocuirea conditional de parcurs/ timp adica un an.
Daca uleiul trece in latura acida va rezulta o uzura accentuata a componentelor aflate in contact cu uleiul!Nu baga nimeni mana in buzunarul clientului cu inlocuiri nejustificate.
Stiai ca uleiurile Elf ,Total , Metabond ,Fina se produc in aceeasi rafinarie??
Sa nu uitam ca nici un motor nu mai este fata mare la nici una din babele noastre ori care ar fi ea!

This post has been edited by horace1971: 22 May 2012, 20:30


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 May 2012, 16:26
Post #22821


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Dragii mei, ca tot va ardea de plimbarica si intalniri, v-as invita la o iesire cu un scop umanitar excl.gif Stiu ca va iau prea din scurt, dar orice participant castigat este un plus.

Detalii si eventuale discutii aici: Invitație la acțiunea umanitară pentru copiii din Cetățuia și Nămăiești

o localizare aproximativa:
Clipboard01.jpg ( Size: 135.72k ) Number of downloads: 698


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 23 May 2012, 21:06
Post #22822


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




@ Gerhard
Sper ca intr-o luna jumate sa o termini , sa ma conduceti la iesirea din tara de la Bors , intr-o suita de 3 Dacii 1300 Verde 57 . wub.gif
Traseul era pe Petea - Satul Mare , a intervenit o schimbare si voi iesi pe la Oradea .

@Danut:
Daca o termin, si eu zic ca o termin, iti voi fi alaturi cu siguranta smile.gif

This post has been edited by Gerhard_1300: 23 May 2012, 21:08


--------------------
Dacia 1300 1978 - BH-01-HUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 23 May 2012, 21:39
Post #22823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Si eu unul debea astept s-o vad gata. Sper sa ne onorezi cu prezenta pe Transalpina.

Spuneti-mi va rog, cei in tema, daca de exemplu caroseria mea, care e '78, o pot face frantuzoaica veritabila, cu toate reperele originale si sa primesc atestarea? Una dintre varaintele de a primi certificarea, este o copie fidela a unei masini. Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 23 May 2012, 21:56
Post #22824


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti. smile.gif
Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca wink.gif



--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 23 May 2012, 22:11
Post #22825


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 21:56)
Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti. smile.gif
Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca  wink.gif
*



Asta e o informatie importanta si pentru mine. Deci nici eu nu prea am sansa pentru atestat, dar nu e porblema. Macar o sa am o masinuta care imi place la nebunie. Spun asta din cauza ca si eu am adaptat multe piese frantuzesti la a mea, gen: faruri/semnale cibie, stopuri seima, masca 71'cpio, bare late, interior cu mocheta noua rosie, la motor solex/sofabex/ducellier/transpar.
Dar oricum, e bine de stiut. Multumesc si eu personal pentru informatie smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1978 - BH-01-HUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali1982
post 23 May 2012, 22:14
Post #22826


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 March 11




Un renault 16, in stare destul de buna, nu e ruginit, si cred ca se poate repara relativ usor. Il stiu mai demult, asa ca am cunostinta ce fel de masina este sub afisele alea lipite. Daca e cineva interesat sa o salveze, masina se afla pe o straduta din spatele pietii Gorjului din sect.6, Bucuresti.

Attached thumbnail(s)
23052012461.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 688


--------------------
VW GOLF V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 23 May 2012, 22:39
Post #22827


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(Gerhard_1300 @ 23 May 2012, 23:11)
Asta e o informatie importanta si pentru mine. Deci nici eu nu prea am sansa pentru atestat, dar nu e porblema. Macar o sa am o masinuta care imi place la nebunie. Spun asta din cauza ca si eu am adaptat multe piese frantuzesti la a mea, gen: faruri/semnale cibie, stopuri seima, masca 71'cpio, bare late, interior cu mocheta noua rosie, la motor solex/sofabex/ducellier/transpar.
Dar oricum, e bine de stiut. Multumesc si eu personal pentru informatie  smile.gif
*



Gerhard, nu am spus nimic despre atestarea sau neatestarea masinii...Am discutat despre originalitatea pieselor. Nu cred ca cineva va respinge masina pentru ca are lampi Cibie in loc de Elba... wacko.gif Iar ce ai enumerat tu acolo sunt toate modificari reversibile. wink.gif

Ceea ce trebuia sa reiasa din spusele mele era ca nu e nevoie sa investesti sume de bani pentru a-ti face masina frantuzoaica doar ca sa o faci vehicul istoric. Poate ramane la fel de bine cu piese romanesti si sa primeasca atestatul.

PS: Tu ai o masina frumoasa la care ai muncit mult, iti doresc succes si rabdare sa o termini. wink.gif


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 23 May 2012, 22:55
Post #22828


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 22:39)
Gerhard, nu am spus nimic despre atestarea sau neatestarea masinii...Am discutat despre originalitatea pieselor. Nu cred ca cineva va respinge masina pentru ca are lampi Cibie in loc de Elba... wacko.gif Iar ce ai enumerat tu acolo sunt toate modificari reversibile. wink.gif

Ceea ce trebuia sa reiasa din spusele mele era ca nu e nevoie sa investesti sume de bani pentru a-ti face masina frantuzoaica doar ca sa o faci vehicul istoric. Poate ramane la fel de bine cu piese romanesti si sa primeasca atestatul.

PS: Tu ai o masina frumoasa la care ai muncit mult, iti doresc succes si rabdare sa o termini. wink.gif
*




E adevarat, am inteles eu gresit. O sa vedem, oricum dupa ce o termin, o sa fac cum am spus o sedinta profesionala, din toate unghiurile, cu toate partile a masinii. Si atunci o sa imi spunteti ce isi are locul, si ce trebuie schimbat. Oricum, piese am inca pentru o masina, majoritatea noi si romanesti.

P.S Va multumesc pentru aprecieri, ma bucura tare mult faptul ca va place smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1978 - BH-01-HUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 23 May 2012, 23:18
Post #22829


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




Ba ai inteles foarte bine prima data... nu poti sa o atestezi cu piesele frantuzesti. Cred ca cel mai bine ne va lamuri danut 69-71


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 23 May 2012, 23:32
Post #22830


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




QUOTE(hyena @ 23 May 2012, 23:18)
Ba ai inteles foarte bine prima data... nu poti sa o atestezi cu piesele frantuzesti. Cred ca cel mai bine ne va lamuri danut 69-71
*



Da, cu asta m-am lamurit, de aia am si zis, ca voi face poze multe, si sa imi spuna ce e bine, si ce trebuie schimbat.
Nu am inteles bine, fiindca domnul 'Albert' s-a referit prima data la chestia ca nu neaparat trebuie sa fie frantuzoaica sa aiba atestat. Poate sa fie si romaneasca smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1978 - BH-01-HUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 759 760 761 762 763 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 22:45
Forum Renault