DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
bucatzel |
![]()
Post
#22801
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
M.C. |
![]()
Post
#22802
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Termina cu prostiile!
Banuiesc ca te sfatuia sa il si pornesti cu motorina in el,nu? Ca sa termini cuzinetii. Motorul il vei spala cu motorina cind il vei demonta. Daca vrei intr-adevar sa faci cit de cit o curatare a sistemului de ungere,ia un ulei mai ieftin,pe care il tii vreo suta ,doua de kilometri in motor. Eventual faci asta de doua-trei ori,si dupa aceea pui unul bun. Daca nu,schimba uleiul mai des si se va curata singur sistemul de ungere. L.E. mi-a luat-o conu'Bucatzel inainte ![]() This post has been edited by M.C.: 21 May 2012, 15:05 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#22803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Metoda mea. Bagi un ulei prost, la 9 lei litrul si filtrul, la fel, cel mai prost. Te duci cu ea la o plimbare mai serioasa (insemnand sa dai un pic dupa motor, asa sa schimbi si tu pe la 4-5000 minim), ca sa se incinga uleiul bine si sa se fluidizeze. Apoi, imediat te duci si dai drumul la ulei, el fiind inca mai subtire decat de obicei, se scurge repede si se curata bine motorul. Daca nu, cum ziceau si colegii mai sus, cateva schimbari de ulei mai des si se va curata in timp, de la sine. Totusi, exista si produsi pe piata care ajuta la spalarea motorului. Eu nu te-as sfatui sa folosesti asa ceva.
Edit: Foarte reusita copseaua Gerhard, arata foarte bine. Mie-mi pare o incercare reusita de Verde 57. Sa ne lamuresti si pe noi. This post has been edited by aditza579: 21 May 2012, 16:02 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
adifulful |
![]()
Post
#22804
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
Produsii is varza nici vanzatorul nu mi-a recomandat
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
tavi_dacia1100 |
![]()
Post
#22805
|
Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 22 April 11 From: Cluj-Napoca/Fagaras ![]() |
QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 17:17) Exact! Eu la o Dacie 1300 am bagat ceva solutie de curatat motorul si am facut cum scria pe ea: torni tot, pornesti motorul si il lasi sa mearga cateva minute si apoi lasi jos uleiul. Cand am pus uleiul(Mobil si filtru Bosch) a inceput sa bata pana sa isi traga ulei si nu si-a mai revenit niciodata. |
--------------------
Dacia
1100 / 1300
1968, 1969, 1970
- CJ .. ...
|
|
tpv |
![]()
Post
#22806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Gerhard_1300 @ 21 May 2012, 14:14) Salutari baieti. Va rog sa imi permiteti si mie, sa va prezint niste poze. Sper sa va placa, si astept pareri ![]() 201205219614.th.jpg 201205219618.th.jpg thumbnmail.png 201205219616.th.jpg 201205219615.th.jpg 201205219619.th.jpg Cunosc masina ta, inainte a fost o culoare deschisa, tragea spre crem, ai pe CIV trecut si gpl, masina a stat prin parcarea din fata parcului 1 Decembrie cam in zona casei de cultura. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 21 May 2012, 12:14) Danut, super fain fietelul. Imi trezeste tot felul de amintiri. Si in alta ordine de idei, drum bun si vreme frumoasa. Asa este si mie imi trezeste niste amintiri deosebite . ![]() Plecarea va avea loc undeva in 08-12 iulie , pana atuci mai avem vreme de povesti . @ Gerhard Sper ca intr-o luna jumate sa o termini , sa ma conduceti la iesirea din tara de la Bors , intr-o suita de 3 Dacii 1300 Verde 57 . ![]() Traseul era pe Petea - Satul Mare , a intervenit o schimbare si voi iesi pe la Oradea . @Adifulful Acum 2 saptamani , am sunat un coleg de forum ( norocul lui ) ca era sa faca o imensa prostie de a baga in motor un aditiv de curatare a sitemului de ungere , drept dovada mi-a urmat sfatul , ca acum sa ridici si tu aceeasi problema . Bucatzel , Adita , M.C. ti-au facut cele mai bune recomandari ( sau poti baga un 10W40 ) , ii dai tapla 100 km si l-ai schimbat . Aceeasi prostie ca si Tavi 1100 , am facut acum 10 - 12 ani , operatie reusita - pacientul mort . ![]() Daca mai este cineva care vrea sa se alinieze cu "noile tehnologii ", mai intrebati si va vom raspunde din proriile experiente , nimeni nu s-a nascut invatat si cand va muri , nu le va stii pe toate . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
adifulful |
![]()
Post
#22808
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50?
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
medelin |
![]()
Post
#22809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 23 May 10 ![]() |
Super multumit. Astept calduri de 30+ sa-i testez puterile si sistemul de racire.
Apropo,daca am sistem de racire bun,original,termostat 89C,exista vreo sansa sa se ridice temperatura lichidului de racire? Pana acum am testat-o la drum lung pe la 28-30C si temperatura a stat la 90C. Acelasi lucru si in Bucuresti. |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22810
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(adifulful @ 22 May 2012, 00:39) O alta discutie care ar putea genera multe polemici . Toate uleiurile sunt la fel , fiecare companie foloseste aditivi si detergenti diferiti dar si asemanatori , totul este sa fie dozajele corespunzatoare retetarului pentru o calitate buna sau foarte buna , dar sa nu uitam ca traim in Romania ( o societate manipulata si dezimformata , incurajandu-se consumul ) . Romania este tara in care totul se " respecta cu strictete " . Foarte posibil un ulei de de 8 lei / L + bisulfura de molibden , sa fie net superior unor branduri consacrate , nu vreau sa fac reclama acestora . Faptul ca un ulei lasat in motor mai mult de un an isi pierde din proprietati , vascozitate , etc , este o alta inventie pentru a se incuraja consumul ( o alta manipulare ). Cine doreste , poate sa supuna uleiul din motor , vechi de 3-4 ani , unei expertize sau examinari intr-un laborator de specialitate si veti vedea rezultatul . Exemplu la Golf : Pun ulei din Romania , acelasi tip de specificatie , aceeasi marca , il papa de parca ar fi " Specialitatea casei " din restaurant , cand folosesc adus din Germania , se schimba total datele problemei , concluziile le puteti trage singuri . @medelin Doar in momentul in care incepe sa-ti creeze neplaceri gen ( incalzit motor , deschiderea termostatului defectuasa ), abia atunci te poti gandi serios la o curatare riguroasa a sitemului de racire . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#22811
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@medelin. In primcipiu, e ok. Cand te uiti la temperaturile astea, trebuie sa iei in calcul ca nici ceasurile astea nu-s instrumente de ultra-precizie, si ca 90-ul ala poate insemna la fel de bine 85.
Oricum, daca vrei sa incingi motorul, nimic nu-i mai de efect decat o urcare voiniceasca pe munte. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
medelin |
![]()
Post
#22812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 23 May 10 ![]() |
Sper sa nu-mi faca surprize,oricum o sa ma feresc sa circul pe temperaturi mari.
|
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
maho |
![]()
Post
#22813
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cateodata n-ai de ales, dar daca ala de 89 de grade functioneaza bine, ca si restul circuitului de racire, n-ar trebui sa ai probleme. Nu stiu in ce masura se justifica schimbarea (pe care o fac unii) termostatului, vara, daca circuitul e ok (mai degraba as intelege montarea unui radiator mai mare, in cazul celor care au "mic"). Eu cand merg (vara) pe calduri mari, distante mai lungi, ma mai uit si la motor cand iau cate o pauza la umbra; se mai raceste si el, ca n-am radiator mare, dar probleme n-am, de cand i-am pus termostat (functional) de 89.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tpv |
![]()
Post
#22814
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
@Danut,
a mea verde 57 va fi prezenta. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
catalinSV |
![]()
Post
#22815
|
![]() Membru Per Pedes Group: Members Posts: 516 Joined: 22 December 10 From: Orasul cu 3 semafoare ![]() |
QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 23:39) Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50? Eu am un prieten care are o dacie cu motor de 1.4 din 95,si de acum 3 ani cand i-a facut motorul doar ulei la 8 lei foloseste,schimbadu-l cam la un interval de 3000 km, iar motorul nu are nici o problema,si vede destul de des 4000-5000 rpm,iar dacia tatalui prietenului meu a avut in motor ulei mobil1 20w40 , si in jumate de an motorul a mancat tot uleiul,ramanand doar 0,5 litri de ulei in motor,existand un risc foarte mare sa gripeze motorul..acum merge si ea tot cu romanesc produs aici la o fabrica din oras. |
--------------------
Ex:Renault
Clio
1995
- SV 09 AWY Mersul pe jos face piciorul frumos.
|
|
adifulful |
![]()
Post
#22816
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
eu am bagat azi Elf, sa vedem cum merge dar la cat umblu eu cu ea in 2 ani am facut 2000 km asa ca..... repet am bagat 20 w50
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
B71KOX |
![]()
Post
#22817
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti _ Bucurestii Noi ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 20 May 2012, 13:29) Nu prea va place munca.Le vreti gata aranjate! ![]() Constat ca fugiti de flex si aparatul de sudura! Aaaa,investitia prea mare..... Nu e vorba de fuga de flex si aparat de sudura in sensul propriu, e vorba de fuga la figurat, deoarece sunt masini care chiar nu merita reconditionate deoarece pur si simplu e munca si bani cheltuiti in zadar, care dupa ce tragi linie ai investit in ea niste bani cu care iti cumparai ceva impecabil, sa nu mai punem ca dupa ce ai investit si pasiune si bani cu gramada la scurt timp te dezamageste total in sensul ca apare rugina, apar imperfectiunile, etc, cel putin asta e parerea mea proprie si personala. |
--------------------
Dacia
1300 / 1971
Logan laureate 1.6 MPI / 2009
|
|
catalinSV |
![]()
Post
#22818
|
![]() Membru Per Pedes Group: Members Posts: 516 Joined: 22 December 10 From: Orasul cu 3 semafoare ![]() |
Poate este cineva interesant de maruntisurile astea
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...=0#entry3436338 |
--------------------
Ex:Renault
Clio
1995
- SV 09 AWY Mersul pe jos face piciorul frumos.
|
|
OvidiuM |
![]()
Post
#22819
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 July 10 ![]() |
Perfect de acord cu ceea ce a scris Danut mai sus. Pina acu citiva ani de cind s-au inmultit masinile in Romania n-am auzit sa schimbi uleiul la un an daca nu ii faci kilometrii....
|
--------------------
Dacia
1310 T 1557 cmc
1996
|
|
horace1971 |
![]()
Post
#22820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 January 11 From: Brasov ![]() |
QUOTE(adifulful @ 21 May 2012, 22:39) Multumesc de sfaturi. Atunci ramane doar schimbul de ulei normal fara nici o interventie. De uleiul ELF ce zice-ti? 20 w 50? Cu acest ulei s-a nascut acest motor ! Eu vand gama ELF din 1995.Nu am avut in acesti ani vreo problema datorata uleiului.Cat despre intervalul de inlocuire pot sa-ti spun urmatorul lucru: Orice ulei este bazic in momentul achizitionarii/introduceri in motor,momentul ideal de inlocuire este atunci cand este neutru chimic - de aici rezulta inlocuirea conditional de parcurs/ timp adica un an. Daca uleiul trece in latura acida va rezulta o uzura accentuata a componentelor aflate in contact cu uleiul!Nu baga nimeni mana in buzunarul clientului cu inlocuiri nejustificate. Stiai ca uleiurile Elf ,Total , Metabond ,Fina se produc in aceeasi rafinarie?? Sa nu uitam ca nici un motor nu mai este fata mare la nici una din babele noastre ori care ar fi ea! This post has been edited by horace1971: 22 May 2012, 20:30 |
--------------------
Dacia/Renault
/1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS
1971/1970/1975
- BV99UAP,70REN,75REN
|
|
Ov |
![]()
Post
#22821
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dragii mei, ca tot va ardea de plimbarica si intalniri, v-as invita la o iesire cu un scop umanitar
![]() Detalii si eventuale discutii aici: Invitație la acțiunea umanitară pentru copiii din Cetățuia și Nămăiești o localizare aproximativa: Clipboard01.jpg ( Size: 135.72k ) Number of downloads: 698 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Gerhard_1300 |
![]()
Post
#22822
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
@ Gerhard
Sper ca intr-o luna jumate sa o termini , sa ma conduceti la iesirea din tara de la Bors , intr-o suita de 3 Dacii 1300 Verde 57 . ![]() Traseul era pe Petea - Satul Mare , a intervenit o schimbare si voi iesi pe la Oradea . @Danut: Daca o termin, si eu zic ca o termin, iti voi fi alaturi cu siguranta ![]() This post has been edited by Gerhard_1300: 23 May 2012, 21:08 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- BH-01-HUF
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#22823
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Si eu unul debea astept s-o vad gata. Sper sa ne onorezi cu prezenta pe Transalpina.
Spuneti-mi va rog, cei in tema, daca de exemplu caroseria mea, care e '78, o pot face frantuzoaica veritabila, cu toate reperele originale si sa primesc atestarea? Una dintre varaintele de a primi certificarea, este o copie fidela a unei masini. Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#22824
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti.
![]() Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca ![]() |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
Gerhard_1300 |
![]()
Post
#22825
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 21:56) Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti. ![]() Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca ![]() Asta e o informatie importanta si pentru mine. Deci nici eu nu prea am sansa pentru atestat, dar nu e porblema. Macar o sa am o masinuta care imi place la nebunie. Spun asta din cauza ca si eu am adaptat multe piese frantuzesti la a mea, gen: faruri/semnale cibie, stopuri seima, masca 71'cpio, bare late, interior cu mocheta noua rosie, la motor solex/sofabex/ducellier/transpar. Dar oricum, e bine de stiut. Multumesc si eu personal pentru informatie ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- BH-01-HUF
|
|
vali1982 |
![]()
Post
#22826
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 March 11 ![]() |
Un renault 16, in stare destul de buna, nu e ruginit, si cred ca se poate repara relativ usor. Il stiu mai demult, asa ca am cunostinta ce fel de masina este sub afisele alea lipite. Daca e cineva interesat sa o salveze, masina se afla pe o straduta din spatele pietii Gorjului din sect.6, Bucuresti.
Attached thumbnail(s) 23052012461.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 688 |
--------------------
VW
GOLF V
2007
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#22827
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Gerhard_1300 @ 23 May 2012, 23:11) Asta e o informatie importanta si pentru mine. Deci nici eu nu prea am sansa pentru atestat, dar nu e porblema. Macar o sa am o masinuta care imi place la nebunie. Spun asta din cauza ca si eu am adaptat multe piese frantuzesti la a mea, gen: faruri/semnale cibie, stopuri seima, masca 71'cpio, bare late, interior cu mocheta noua rosie, la motor solex/sofabex/ducellier/transpar. Dar oricum, e bine de stiut. Multumesc si eu personal pentru informatie ![]() Gerhard, nu am spus nimic despre atestarea sau neatestarea masinii...Am discutat despre originalitatea pieselor. Nu cred ca cineva va respinge masina pentru ca are lampi Cibie in loc de Elba... ![]() ![]() Ceea ce trebuia sa reiasa din spusele mele era ca nu e nevoie sa investesti sume de bani pentru a-ti face masina frantuzoaica doar ca sa o faci vehicul istoric. Poate ramane la fel de bine cu piese romanesti si sa primeasca atestatul. PS: Tu ai o masina frumoasa la care ai muncit mult, iti doresc succes si rabdare sa o termini. ![]() |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
Gerhard_1300 |
![]() ![]()
Post
#22828
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 22:39) Gerhard, nu am spus nimic despre atestarea sau neatestarea masinii...Am discutat despre originalitatea pieselor. Nu cred ca cineva va respinge masina pentru ca are lampi Cibie in loc de Elba... ![]() ![]() Ceea ce trebuia sa reiasa din spusele mele era ca nu e nevoie sa investesti sume de bani pentru a-ti face masina frantuzoaica doar ca sa o faci vehicul istoric. Poate ramane la fel de bine cu piese romanesti si sa primeasca atestatul. PS: Tu ai o masina frumoasa la care ai muncit mult, iti doresc succes si rabdare sa o termini. ![]() E adevarat, am inteles eu gresit. O sa vedem, oricum dupa ce o termin, o sa fac cum am spus o sedinta profesionala, din toate unghiurile, cu toate partile a masinii. Si atunci o sa imi spunteti ce isi are locul, si ce trebuie schimbat. Oricum, piese am inca pentru o masina, majoritatea noi si romanesti. P.S Va multumesc pentru aprecieri, ma bucura tare mult faptul ca va place ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- BH-01-HUF
|
|
hyena |
![]()
Post
#22829
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
Ba ai inteles foarte bine prima data... nu poti sa o atestezi cu piesele frantuzesti. Cred ca cel mai bine ne va lamuri danut 69-71
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Gerhard_1300 |
![]()
Post
#22830
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
QUOTE(hyena @ 23 May 2012, 23:18) Ba ai inteles foarte bine prima data... nu poti sa o atestezi cu piesele frantuzesti. Cred ca cel mai bine ne va lamuri danut 69-71 Da, cu asta m-am lamurit, de aia am si zis, ca voi face poze multe, si sa imi spuna ce e bine, si ce trebuie schimbat. Nu am inteles bine, fiindca domnul 'Albert' s-a referit prima data la chestia ca nu neaparat trebuie sa fie frantuzoaica sa aiba atestat. Poate sa fie si romaneasca ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- BH-01-HUF
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 22:45 |