DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 768 769 770 771 772 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

tavi_dacia1100
post 28 Jun 2012, 21:45
Post #23071


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




QUOTE(GL69UAP @ 28 Jun 2012, 21:53)
masina a fost in brasov, acum este la Tecuci jud. Galati. Daca aveti stire de o serie mai mica,care merita restaurata va rog sa-mi dati de stire.
*


Cand vreti s-o vindeti asta verde, va rog sa ma anuntati!

This post has been edited by tavi_dacia1100: 28 Jun 2012, 21:45


--------------------
Dacia 1100 / 1300 1968, 1969, 1970 - CJ .. ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 28 Jun 2012, 21:48
Post #23072


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




Poate o sa se intample chiar sfatul 3 spus de Remus mai sus radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Ex:Renault Clio 1995 - SV 09 AWY
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 28 Jun 2012, 23:09
Post #23073


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




cine vine duminica la eveniment?

sa facem un colt in parcare cu dacioare...

Attached thumbnail(s)
veterane.JPG ( Size: 89.2k ) Number of downloads: 1616


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 29 Jun 2012, 05:09
Post #23074


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




Buna. Doresc si eu un sfat daca se poate pentru ca nu sunt inca in tema cu ceva detalii. Vreau sa cumpar o Dacie 1300 pentru restaurare si am 2 oferte:
1. E din 1978 si este in stare bunicica la un pret chiar bun zic eu
2. E din 1970 sau 1972 numai retin exact dar este intr-o stare mai proasta si pretul mai mare
Care ar fi mai valoroasa si ar merita restaurata ? Cea din 70-72 e frantuzoaica iar cea din 78 nu e ?
Mentionez ca ambele sunt in stare originala in mare parte si fara tuninguri kitchoase


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos BN-LIA10
post 29 Jun 2012, 09:02
Post #23075


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 March 12




Cumpar-o pe a lui "horace1971" este din 1970 si este gata restaurata smile.gif


--------------------
Dacia Double Cab 4X4 2005 - BN-LIA10
Dacia1310TXŽ86,DoubleCab4x4/Ž05,1300Ž72,1310TLEŽ91Break,Oltcit1.1RŽ89,Oltcit1.1RLŽ92,R12Ž75,R17TSŽ76,R18GTLŽ81Break,R18GTSŽ79,Aro10Ž84 etc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 29 Jun 2012, 09:02
Post #23076


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




QUOTE(Maniak22 @ 29 Jun 2012, 06:09)
Buna. Doresc si eu un sfat daca se poate pentru ca nu sunt inca in tema cu ceva detalii. Vreau sa cumpar o Dacie 1300 pentru restaurare si am 2 oferte:
1. E din 1978 si este in stare bunicica la un pret chiar bun zic eu
2. E din 1970 sau 1972 numai retin exact dar este intr-o stare mai proasta si pretul mai mare
Care ar fi mai valoroasa si ar merita restaurata ? Cea din 70-72 e frantuzoaica iar cea din 78 nu e ?
Mentionez ca ambele sunt in stare originala in mare parte si fara tuninguri kitchoase
*


Din punctul meu de vedere, acuma niciuna nu prea are valoare, pt. ca oamenii nici nu au bani si nici nu stiu ca Dacia deja e masina de epoca si inca mai sunt cateva pe strazi, deci le stie lumea(li se par banale, sau ceva de genul + ca nu stiu care e diferenta dintre una romaneasca si una frantuzeasca)... Mai mult au valoare sentimentala!
Dar si asa, unii sustin ca '69-'71 sunt mai valoroase si asa credeam si eu inainte sa-mi iau una din '70(pe care am si dat prea mult), dar acuma in afara de frana de mana care in caz de urgenta e inpracticabila si tabla mai rezistenta(de fapt cred ca e altfel tratata, nu stiu exact) + alte maruntisuri(in mare parte care tin de estetica), nu vad nicio diferenta intre una din '70 si una din '80. Daca amandoua sunt ingrijite, nu e nicio diferenta!
Si in plus de asta, daca nu mai salveaza nimeni si Dacii mai "noi", peste cativa ani(cu toate ca astea frantuzesti au fost putine si de aceea s-ar putea spune ca au valoare), cele romanesti or sa fie mai rare si mai valoroase ca astea frantuzesti, pt. ca toate se distrug acuma si pana la urma se arunca(majoritatea, astea romanesti, sunt luate de cei care nu au bani de alta masina, deci clar ajung la Rabla si restul, din cate am vazut, pt. tuning, deci si alea dupa ce si-au facut oamenii damblaua se satura si le dau la fier vechi).
Am inceput cu "din punctul meu de vedere" ca sa subiliniez faptul ca e parerea mea proprie si personala, dar daca ma gandesc, cam oricum ai da-o tot la ce am spus eu ajungi...
In concluzie, mai bine eu nu trag nicio concluzie, las omul sa faca cum crede el de cuviinta.

This post has been edited by tavi_dacia1100: 29 Jun 2012, 09:02


--------------------
Dacia 1100 / 1300 1968, 1969, 1970 - CJ .. ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos BN-LIA10
post 29 Jun 2012, 11:32
Post #23077


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 March 12




Respect "tavi_dacia1100" ma bucur ca s-a gasit insfarsit cineva care sa le spuna lucrurilor pe nume.De data aceasta ai pus punctul pe "i".
Respect, respect..... dry.gif


--------------------
Dacia Double Cab 4X4 2005 - BN-LIA10
Dacia1310TXŽ86,DoubleCab4x4/Ž05,1300Ž72,1310TLEŽ91Break,Oltcit1.1RŽ89,Oltcit1.1RLŽ92,R12Ž75,R17TSŽ76,R18GTLŽ81Break,R18GTSŽ79,Aro10Ž84 etc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 29 Jun 2012, 12:29
Post #23078


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




QUOTE(tavi_dacia1100 @ 29 Jun 2012, 09:02)
Dar si asa, unii sustin ca '69-'71 sunt mai valoroase si asa credeam si eu inainte sa-mi iau una din '70(pe care am si dat prea mult), dar acuma in afara de frana de mana care in caz de urgenta e inpracticabila si tabla mai rezistenta(de fapt cred ca e altfel tratata, nu stiu exact) + alte maruntisuri(in mare parte care tin de estetica), nu vad nicio diferenta intre una din '70 si una din '80. Daca amandoua sunt ingrijite, nu e nicio diferenta!
*



Nu e chiar asa. Diferentele in mare nu sunt numai estetice intre una din 70 si una din 80. De la carburator Solex, motor 810, subansamble frantuzesti care sa te duca si sa nu te lase, pompa benzina Sofabex, calitate piese in general, astea inseamna ca tin mult mai mult, nu stai sa reglezi relantiul la fiecare 100 km, zgomot redus al motorului, in general mult mai buna performanta, etc. Daca e sa iei fiecare element in parte si sa compari unul pe care scrie Made in France cu unul Made in Romania, diferentele sunt mari de tot, astea ultimele pot sa te tina, dar nu atat de mult, stai si tot schimbi la ele. Chiar si la chestii neutre precum material de scaune, bord in sine, chedere, etc, etc.

Este alta mancare de peste. Parerea mea. wink.gif


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 29 Jun 2012, 13:34
Post #23079


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




QUOTE(remusro @ 29 Jun 2012, 12:29)
t, nu stai sa reglezi relantiul la fiecare 100 km, zgomot redus al motorului

Este alta mancare de peste. Parerea mea. wink.gif
*


nu e chiar asa, eu de cand am dacia aia rosie nu i-am reglat relantiul deloc, si am facut 3000 de km, iar in privinta zgomotului, iti spun, aproape ca nu se aude, daca mai inchizi si geamurile suna mai frumos ca la un opel din 2000 si ceva.


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 29 Jun 2012, 15:22
Post #23080


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




@Dragos BN-LIA10 m-am gandit si la batranica lui horace1971 dar nu cred ca ar fi de acord familia/prietena sa dau atatia bani pe o dacie veche pentru ca ei nu inteleg hobby-ul asta si pentru ei o dacie veche este tot o rabla. Dar mersi totusi:D
Alte Dacii 1300 restaurate mai sunt cumva pe forum de vanzare?
@tavi_dacia1100 sa inteleg ca pana in 71' au fost adevaratele frantuzoaice. Da mi-ar place o frantuzoica pentru ca la fel stiam si eu cum au spus colegii mai sus ca piesele erau mai de calitate ca si la cele romanesti iar tabla nu ruginea asa de repede fiind sau cred putin mai groasa si altfel tratata.
Dezavantajele ar fi ca nu se gasesc pe toate gardurile piese frantuzesti ca sa o pot tine sau face 100% originala.
Ma mai documentez, mai ascult pareri si cantaresc fiecare oferta in parte ca e timp pentru ca momentan am plecat din tara vreo 2 luni in vizita la un var.
Multumesc tuturor

This post has been edited by Maniak22: 29 Jun 2012, 15:23


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 29 Jun 2012, 18:35
Post #23081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Tavi , diferentele intre o dacie frantuzeasca si una romanesca, sunt mari si multe .
In gandirea multora, Dacia este si va ramane o Rabla, eu sustin contrariul.

This post has been edited by danut 69-71: 29 Jun 2012, 18:42


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 29 Jun 2012, 21:00
Post #23082


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




o dacie buna e aia care e ingrijita , degeaba e frantuzeasca daca nu a fost ingrijita .



o sa vina vremea 1310`lui care are in dotare moda anilor 80 , la care e putin mai usor dar greu in acelasi timp sa gasesti reperele specifice anilor de fabricatie

totul depinde de cum a fost intertinuta masina dry.gif


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL69UAP
post 29 Jun 2012, 21:37
Post #23083


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 June 12




ceva fotografii si un pret pt dacia lui horace va rog


--------------------
dacia1300 dacia 1300 1969 - GL75DAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos BN-LIA10
post 29 Jun 2012, 21:54
Post #23084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 March 12




Poti sa o vezi pe "Bursa"....


--------------------
Dacia Double Cab 4X4 2005 - BN-LIA10
Dacia1310TXŽ86,DoubleCab4x4/Ž05,1300Ž72,1310TLEŽ91Break,Oltcit1.1RŽ89,Oltcit1.1RLŽ92,R12Ž75,R17TSŽ76,R18GTLŽ81Break,R18GTSŽ79,Aro10Ž84 etc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 30 Jun 2012, 00:18
Post #23085


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




Totusi in 72 mai erau frantuzoaice? Ca din cate imi aduc aminte am vazut acum ceva ani una cu motor francez. V-as fi intrebat pe pm dar se pare ca nu am posturi suficiente


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 30 Jun 2012, 09:33
Post #23086


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




QUOTE(Maniak22 @ 30 Jun 2012, 01:18)
Totusi in 72 mai erau frantuzoaice? Ca din cate imi aduc aminte am vazut acum ceva ani una cu motor francez. V-as fi intrebat pe pm dar se pare ca nu am posturi suficiente
*


au fost fabricate frantuzoaice la inceputul lui 1972 , dupa care au inceput sa fie combinate , motor romanesc cu interne frantuzesti si tot asa.....


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Jul 2012, 00:17
Post #23087


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Maniak22 @ 30 Jun 2012, 02:18)
Totusi in 72 mai erau frantuzoaice? Ca din cate imi aduc aminte am vazut acum ceva ani una cu motor francez. V-as fi intrebat pe pm dar se pare ca nu am posturi suficiente
*


Dragule!

1972 este anul de tranzitie, sunt si Frantuzoaice veritabile dar si Frantuzoaice Romanizate , cu motoare 810-99, cu subansamble frantuzesti si motoarele nerecunoscute de anumite entitati ca fiind frantuzesti desi blocul este VL cod 770....( codul se gaseste pe bloc sub filtrul de ulei ).

Exemplu:
2 Dacii din 1972, una frantuzeasca( bleu 68) si una romanesca( rosu 28), la prima vedere, amandoua sunt identice, cunoscatorii stiu de ce. wacko.gif

Pot sa afirm cu tarie, ca Dacia 1300 din 1969, sunt un veritabil Renault 12 L,inscris in circulatie sub denumirea de Dacia 1300( afirmatiile nu sunt gratuite si au sustinere demonstrata si argumente clare).
@ 95bogdi

Orice masina ingrijita este deosebita, anul de fabricatie si valoarea, fac diferenta .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 1 Jul 2012, 01:09
Post #23088


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




Multumesc mult danut 69-71 de clarificare.


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 1 Jul 2012, 09:29
Post #23089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Maniak, sfatul meu e sa te orientezi spre o "frantuzoaica".
Precum spuneau si colegii Dacia 1300 nu este in general apreciata. Noi vorbim aici despre restul. Cei care o apreciaza insa fac foarte clar diferenta intre o Dacia 1300 romaneasca si una frantuzoiaca. Criteriul de apreciere fiind nu de acum ci chiar din epoca apusa " - E frantuzoaica ? ".
Cat de buna e masina, e cum spunea Bogdi, dapinde cat de mult o ingrijesti.
Piesele frantuzesti nu alearga pe toate drumurile dar pana la urma se gasesc. Daca te uiti la bursa colegii sunt cativa colegi de aici care s-au orientat in special pe vanzare de repere frantuzesti. Daca pleci de la o baza buna motor- cutie-repere principale, restul pieselor se gasesc.


Mai ales gandeste-te ca te lansezi intr-o pasiune de durata. In timp poti realiza orice. Nu toti reusesc sa aduca masinile la un stadiu perfect in 3 luni. Intr-un an facem motorul in alt an caroseria. Detalii, piese mici, fantezii in functie de posibilitati..... smile.gif


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 1 Jul 2012, 12:30
Post #23090


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




@Hormonelul, vreau sa plec de la o baza buna pe care sa o bag in garaj si sa stau linistit cu gandul ca o am si incet incet cum sunt si bani sa ma apuc de ea.
Cand voi face poze cu cea din 1972 voi pune poze sa imi spuneti daca e hibrid,frantuzoaica sau romanca biggrin.gif. Daca e romanca cred ca voi merge pe cea din 78 care e mai ieftina si in stare mai buna oarecum. Alte variante nu am gasit ci doar de la cateva sute de km de mine si sa mai dau bani si pe platforma nu stiu ce sa zic. Poate nu ma dedic suficient:D
Mai e timp in orice caz. Multumesc mult de sfaturi



P.S. Am gasit 2 poze facute din intamplare in iarna..
Cea alba e romaneasca 100% nu? Aveti idee ce an aprox?Aripa fata e conex sau ma insel?
Si a 2-a ce elemente originale are si nu are la prima vedere ? Cati bani ar merita masina ?


This post has been edited by Maniak22: 1 Jul 2012, 18:49

Attached thumbnail(s)
DSCN3705.JPG ( Size: 3.33mb ) Number of downloads: 1230
DSCN3629.JPG ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 1208


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 1 Jul 2012, 18:03
Post #23091


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




QUOTE(Maniak22 @ 1 Jul 2012, 13:30)
...
P.S. Am gasit 2 poze facute din intamplare in iarna..
Cea alba e romaneasca 100% nu? Aveti idee ce an aprox?Aripa fata e conex sau ma insel?
Si a 2-a ce elemente originale are si nu are la prima vedere ? Cati bani ar merita masina ?
*


Nu aveti mai multe poze cu cea alba?

This post has been edited by tavi_dacia1100: 1 Jul 2012, 19:01


--------------------
Dacia 1100 / 1300 1968, 1969, 1970 - CJ .. ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 1 Jul 2012, 19:31
Post #23092


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




Numai asta ca din cate tin minte Golful m-a interesat mai mult la acea vreme.
Va intereseaza masina sau pentru identificare ?smile.gif

Attached thumbnail(s)
DSCN3627.JPG ( Size: 3.27mb ) Number of downloads: 530


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poul
post 1 Jul 2012, 19:35
Post #23093


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 September 10
From: Borsec




Cel alb este cam distrus saraca iar cel albastru mai mult este renault 12 decat dacia, nu sunt sigur 100% deoarece multi a facut tuninguri cu piese renault


--------------------
Dacia 1300 1980 1972 - HR 72 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 1 Jul 2012, 19:41
Post #23094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 564
Joined: 23 May 10




QUOTE(Maniak22 @ 1 Jul 2012, 13:30)

Cea alba e romaneasca 100% nu? Aveti idee ce an aprox?Aripa fata e conex sau ma insel?


*




Aia nu e aripa de 1310? radmasa.gif


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poul
post 1 Jul 2012, 19:56
Post #23095


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 September 10
From: Borsec




Ba da este aripa de dacie 1310 icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300 1980 1972 - HR 72 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 1 Jul 2012, 19:57
Post #23096


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 April 12




O fii cum spui tu ca nu sunt cunoscator asa ca nu-mi da in cap:). Oricum am vazut mai multe 1300 cu aripi de 1310, probabil ca nu se gaseau de 1300 in magazin si a zis omu hai ca merge si asa.


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 2 Jul 2012, 13:24
Post #23097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




Maniak22-esti din Arad?


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 1971/1995 - HD 04 FDC/AR 10 LZH
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 2 Jul 2012, 16:30
Post #23098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Aveti idee cum se foloseste ceara asta?

Attached thumbnail(s)
DSCF4627.JPG ( Size: 455.8k ) Number of downloads: 398
DSCF4628.JPG ( Size: 484.17k ) Number of downloads: 309


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1100 Rs
post 3 Jul 2012, 01:04
Post #23099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 4 November 04
From: fane babanu`




Probabil se incalzeste si sa aplica cu pistol de ceara. Oricum daca esti curios, poti sa introduci descrierea de pe sticla in Google translate. Cel mai bun prieten.


--------------------
Dacia 1300 1977 - B 53 ZAT
Smile and wave boys, smile and wave
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 3 Jul 2012, 10:40
Post #23100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Eu vreau s-o dau pe podea la interior, daca dau vaselina, miroase urat, am tradus cum ai zis tu, din ce am inteles se poate aplica cu o pensula sau cu pistolul si se poate dilua, dar nu precizeaza cu ce anume se poate dilua, nu precizeaza daca trebuie sa degreszi suprafata inainte s-o aplici si nu precizeaza daca trebuie incalzita, e cumparata de la laboratorul de pe Lizeanu, alt produs nu aveau, traducerea de pe google ar fi asta, poate intelege cineva mai bine, eu nu am folosit pana acum ceara.

"Pregătirea pentru protecția la coroziune a suprafețelor interioare ale corpurilor metalice în secțiuni închise ar fi ușile, praguri, ramele ferestrelor, etc în autovehicule. Injecție Blachogum este un preparat rezistent la toate tipurile de coroziune. Nu afectează stratul de lac, are buna penetrare, de apă și umiditate deplasează.Măsura se aplică cu o pensula pentru șterge locul articulatiilor corpului.Agentul loc închis și inaccesibil poate fi injectat în orificiile cu pistol cu ​​aer tehnologic în bar presiune 4-5. Arma ar trebui să ofere un flux de lung, îngust de bine-spray conservant.Precizia de wozpylania prevede ceață produs ieșirea din toate fisurilor adiacente gaura.Produsul poate fi dizolvat sau extracție luncă diluant."

This post has been edited by Victor 007: 3 Jul 2012, 10:43


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 768 769 770 771 772 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 00:27
Forum Renault